Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Ha Sidder der virkelige rigtige personer og læser med herinde og sender de her fusker link ? Troede det udelukkende var robotter der smed alle de her links. Fatter ikke der er nogle der kan være så dumme at de hopper på sådanne links som de her Det med at tro der sidder en hel masse desperate liderlige piger i ens nabolag osv det er så utroværdigt at man virkelig skal være dum for at hoppe på noget af det her. Og undrer mig over nogle fysiske personer sidder og sender de her links. For må betyde de får betaling for det. Og de her sider trods alt får nogle til at hoppe på det her fusk, og tjene tykt på dem.
  2. Ligesom en anden spørger jeg om alternativer. Nogle der kender andre steder ? Af og til nogle annoncer fra nogle enkelt personer der ihvertfald udgiver sig for at være japanske piger, men findes der ikke sådan et sted ala Daisy club der tilbyder det samme koncept ? Ved at det nødvendigvis ikke er normalt med alt for meget reklame lige disse steder. Går meget på mund til mund. Husker Gormsgade. Mange positive oplevelser med lige det sted. Nej her havde man slet ingen mulighed for at vide hvilken piger der var da udelukkende mama der beskrev dem i telefonen. Men jeg elskede stedet og den atmosfærde der var. Er stedet totalt lukket ?
  3. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Loool og i lige måde Lange forklaringer bliver man nødt til når man føler der er behov for det Og samtidigt tænker man shit for det forsætter så bare i endeløse indlæg frem og tilbage. Glad for du viser så meget styrke og overskud til at skrive det du gør her. For jeg er selv ikke interesseret i en masse ævl og bævl om små ubetydelige ting hvor vi sikkert har misforstået hinanden eller ser forskelligt på nogle ting.
  4. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Jeg syntes nu også det var meget frækt når du skrev at mænd ville udnytte GP´ere mere end kvinder ville. Iøvrigt i indlæg ovenover hvor der står om thaibranchen her i Danmark hvor der i den grad er bagmænd der tjener store procenter på pigerne, der er bagmændende oftes kvinder. Så det var mere en forklaring til dit forsvar at jeg tænkte det kunne være en erhvervskade. Forståeligt ligesom en håndværker ville snakke sammen med andre håndværkere om de problemer de nogle gange oplever med kunder der ikke vil betale for et arbejde eller de vil indbyrdes snakke om de uheldige kunder de har stødt på som har været besværlige og brokket sig meget. Man kan meget let få en farvet opfattelse afhængig af hvor man arbejder. Og vel ingen overraskelse at der kan være dumme kunder specielt indenfor GP erhvervet. Specielt nu hvor det meste foregår i det skjulte. Og nogle GP´er der har blevet mærket af det på livet. Vedrørende markedskræfter og østpiger kontra danske piger ja så har den virket der. Men hvor vil du hen med det ? Det er beklageligt men jo det samme som sker med alle de østarbejdere der har presset danske håndværkere. For ikke sige alt det vi køber af kinesisk produserede varer. Personligt se en masse negativt ved det, men alt andet er vi alle blevet rigere af det som forbrugere. Og har man noget imod det, så må man sørge for at købe udelukkende dansk produserede varer fremstillet i Danmark. Men i verden hvor de fleste ikke har masser af penge til at have de her luksusholdninger der køber flertallet altså stadig masser af kinesisk fremstillede varer. Og ved ikke dit formål med at indrage det med markedskræfterne. Sikkert ironisk men hvad ville alternativet være. Ville det være bedre ? Ja for dig som dansk GP´er hvor normal prisen for dine ydelser sikkert ville være det dobbelte hvis i ikke oplevede konkurrencen fra østpigerne. Men så skulle du også ud og give 50.000 for din nye Iphone da den på samme måde skulle være fremstillet i vesten med vores lønninger. Og jeg går bestemt ikke ind for totalt frie markedskræfter uden nogle form for reguleringer. Men ser dem altså i sidste ende som et gode for os forbrugere. Med en masse fordele. Også med de ulemper de af og til medfører. Fesk så kunne jeg også pevet over markedskræfterne og sagt det er da dybt uretfærdigt at mænd betaler for sex. Hvorfor er det ikke omvendt ? Hvorfor kan mandlige prostituerede ikke tjene ligeså meget som de kvindelige. Der er vel 1 mandlig for hver 1000 kvindelig prostituerede. Skal det også ændres i følge din logik ? For mig at se er det udbud og efterspørgsel. Der er omsonst at tro der kunne være marked til ligeså mange mandlige prostituerede som ditto kvindelige, og tro først nævnte kunne få ligeså mange penge for det, trods de mandlige udsættes for mindst de samme gener. Ligesom det er omsonst at tro at forbrugerne i Danmark ville give 5 gange for en Iphone fordi den så ikke var fremstillet til meget lavere lønninger i Kina. Ligesom jeg syntes det er omsonst som i denne debat at tro at flertal af kunder vil betale det 5 dobbelte for en dansk GP´er når de oplever de kan få det samme for en GP´ere fra østeuropa hvis levestandart gør at hun kan dumpe priserne. Det er dybt uretfærdigt men udbud og efterspørgsel. Og køber ikke din sammenligning med at fordi det er sex så noget specielt og den stakkels kunde der kommer til at sige det er en vare han køber han kommer næsten på bålet. . For mig ville det være ekstremt grænseoverskridende at være GP´er. Kan se mange negative ting ved det som jeg ikke havde psyken til. Jeg ville ikke være stærk nok til det. Det med at udlevere sig selv som i mange gange må gøre må være meget hårdt. Derfor min erfaring at det mest er stærke og kloge selvstændige GP´ere jeg har mødt her i denne branche. Kan også forestille mig det må være ekstremt hårdt at leve under alle de her fordomme der er om branchen så i næsten bliver tvunget til at skamme jer over at være i branchen. Trods det burde være modsat og i burde have haft samme respekt som en psykolog mv. Mindst. Men alene at gøre sexen til noget ekstra ordinært som du gør, er efter min mening netop en fastholdelse af alle de her fordomme der eksisterer om GP´ere . For mig er sex altså ikke noget specielt ? Jeg er heldigvis ikke påvirket af de her fordomme og den falske indoktronering vi i århundrede har haft i Europa med at en kvinde er syndig hvis hun har sex. Jeg græmmes over de mænd der forargeligt ser ned på en prostitueret eller en pige der er sammen med mange fyre i nattelivet. Ligesom jeg græmmes over de piger der ser ned på deres køn fordi de har mange sexpartnere samtidigt med de ser op til en fyr hvis han har været sammen med mange piger. Her er det pludselig et kvalitetsstempel ! Og hykleriet og dobbelmoralen trives i bedste velgående fra begge køn. Har også hørt mænd der uhh ha forsvarer jer herinde uanset hvad og samtidigt i andre tråde giver udtryk for de aldrig ville kunne finde sammen og blive par med en prostituret medmindre hun holdt op med at være i den her branche. Det her skriger jo til himlen at de netop ikke betragter jer som andet end det laveste af det laveste med den holdning. Selvom de udadtil gør meget for at vise de er på jeres side. For mig at se er det absurt at sex bliver ophøjet til noget specielt og enestående. Det er for helvede vel ikke det der betyder noget ? Og hvis det gør så burde de her mænd gifte sig med en nonne og stoppe med at besøge prostituerede. Jeg ville ønske der en dag kom hvor vi vitterligt havde udviklet os så meget som samfund at sex ikke var noget specielt og enestående. At fastholde det, som jeg netop syntes du gør med dit argument med sex er noget specielt der bestemt ikke kan betragtes som andet sammenligneligt her i livet, så fastholder du netop alle de her fordomme der er om GP´er og kvinder som billige hvis de har sex med mange.
  5. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Så en kommunal direktør kan ikke blive det medmindre han har prøvet at være hjemmehjælper og en kvinde kan ikke blive pædagog for drenge da hun ikke kender deres virkelighed da hun er kvinde ? Det er det du siger ? Du må heller ikke købe aktier i en fodboldklub da du som som kvinde ikke må tjene penge i en klub hvor spillerne er mænd ? Altså syntes det er langt ude det her. Men jo godt følge dig at at det at have noget personlig erfaring er ikke blot klædeligt men helt klart bedre. Men hvorfor lige i det her erhverv have de krav og ikke have tilsvarende krav indenfor alle andre brancher ? Iøvrigt sikker på der ville være ligeså mange kvinder som mænd der ville udnytte det og score max profit. Eller ligeså få. For jeg er måske naiv men jeg tror at de normale markedskræfter ville virke, så den mand eller kvinde der tog et stort gebyr for sin hjælp til diverse, ville blive fravalgt til dem der tog mindre. Mænd som kvinder. For jeg går ikke med på din præmis at mænd er mere grådige end kvinder. Hvis du har den overbevisning så må jeg sige det er en erhvervskade du desværre har fået i dit fag som GP¨er. Forståeligt men ikke i trit med virkeligheden.
  6. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Nej men jo en/nogle der gør når du lejer et lokale ? Iøvrigt som tidligere nævnt i andre tråde så uenig med dig. Jeg ser det ikke som noget kriminelt at der er andre led der tilbyder ydelser, sålænge der er en form for kontrol fra myndighederne. Jeg ser det ikke som udnyttelse af jer hvis rufferiloven blev lavet om. Der er vel ingen der snakker om de ansatte i Netto bliver udnyttet, og det er for dårligt at Netto tjener penge og ikke medarbejderne der scorer hele fortjenesten. Men en anden diskussion. Men anfægter dit bombastistiske udsagn med Mænd skal IKKE tjene penge på pigerne i denne her branche. Hverken som bagmand eller pengeafpresser. Specielt når du jo netop betaler til andre mod en ydelse i lokale/tlf vagt mv. Og du mener vel ikke det så kun er kvinder der må være bagmænd der ? Iøvrigt så er det ikke så enkelt og sort hvidt som dit bombastiske udsagn.. Så skulle rekruteringsfirmaer der hjælper danskere til gode udenlandske job også fremstilles som udelukkende skurke ? Man må da vel have en forståelse for at det altid ville være svært for en udenlandsk GP´er som helt ny i et andet land. Akkurat som det er for en ny dansk GP´er første gang hun træder ind i det her erhverv. I det her tilfælde tænker jeg det ville være bedre hun kom ind på en klinik og lærte de farer hun kunne blive udsat for fremfor at stå på helt egne ben. Men ifølge dit bombastiske udsagn er det ikke blot ulovligt, men forargeligt hvis hun betalte et beløb til en klinik. PS: Og lad mig slå fast med syv tommer søm. Jeg er meget imod både trusler, tvang og udnyttelse. Det mindste af det burde give meget høje fængselstraffe efter min mening. Men der er altså forskel på det og så det den her rufferilov er skruet sammen. Hvor det gør det ulovligt uanset hvad intentioner som mellemled/bagmænd består af. Hvor alle klinikker hvis loven blev håndhævet stramt nok, faktisk kunne dømmes.
  7. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Men da tit i medierne været de her evindelige historier med tidligere GP´ere der siger en masse andet end det du siger ikke sker ? Og ja jeg tror helt sikkert at ovennævnte er et meget lille mindretal. (håber jeg) Og selv træt af disse personer historier da de farver alle jer GP´ere til at være nogle stakkels svage personer der er blevet udnyttet. Noget jeg nemlig slet ikke genkender i virkeligheden. Men ikke desto mindre så syntes jeg du nu skønmaler noget bare fordi du her vil fremstille de udenlandske GP´ere som årsagen til at der er negativt ved erhvervet. Husker ihvertfald at du i tidligere tråd for flere år siden harselerede netop mod klinikker i Danmark hvor du syntes de tog alt for mange penge for at udlejelokaler/tlf vagt til GP´er. Ved så ikke om du nu har skiftet fra at være 100 procent selvstændig fra at selv stå for lokale til jobbet, er gået over til at være i klinik. Så du har skiftet mening på det punkt. Men ændrer da vel ikke hvad du tidligere skrev at du syntes nogle tog for mange penge for det ?
  8. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Jeg tror bestemt også at hovedparten af østpigerne der er heroppe er noget der arrangeret af bagmænd. Men derfra til at tro de er truet til at arbejde heroppe er totalt absurt efter min mening. Jeg tror at hovedparten er rekruteret enten via mund til mund eller som de annoncer du viste i en anden tråd. Hvis annoncerne ikke er sjov læsning. Men tvivler altså at der er nogle der kontakter de her personer bag sådan en annonce hvis ikke de selv så en interesse i det. Så kan vi sige nogle måske gør ting de ikke ville medmindre de havde blevet fristet af de ekstra penge de kan tjene i udlandet kontra i deres hjemland. Men det er en helt anden diskusion. Og burde så også inddrage alle danske GP´ere. Hvor langt vil man gå for penge. Med hensyn til østpiger tæt på os, som feks Polen der er min erfaring at mange tit kom hertil via organiseret via bagmænd fra start af.. Men at mange af dem , efter de har lært Danmark lidt at kende arbejder nu 100 procent selvstændigt. Der er det altså mere min opfattelse at de her GP´er er mindst ligeså selvstændige og kloge som de fleste danske GP´ere der sgu ikke finder sig i noget.
  9. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Iøvrigt dig selv der ligger an til en meget provokerende måde at svare på et indlæg jeg havde. Citerer lige her hvad du skrev: Vi har haft den her diskussion mange gange før. Nogle mener at piger der ikke har sex pistoler og to rifler rettet mot hovedet er her frivilligt. Andre mener at så mange unge piger kommer op her for at dunkes af gamle halvfede mænd er et tegn på at frivilligheden kan diskuteres og prøves i forskellige lys. Man ser det man vil se, knalder det man har råd til og lukker øjnene for det man helst ikke vil indrømme. Du siger jo inddirekte at dem der tror at østpiger er heroppe frivilligt for penge, er nogle idioter hvis de tror det. For selvfølgelig er der ingen østpiger der er heroppe frivilligt for penge ifølge dit udsagn. Syntes dit svar virkeligt var provokerende. Og blot fordi du har en anden mening så at fremstille dem der har en anden mening end dig som nogle idioter med din ironiske argumentation finder jeg meget provokerende. Jeg havde jo i indlæg nævnt og argumenteret for at hovedårsagen til de var heroppe troede jeg var den simple grund at de fik 3 til 5 gange så meget for det end de ville i deres hjemlande. Ligesom alle de polske håndværkere. Dem mener du vel heller ikke er tvunget herop imod deres vilje ? Og nu du mener at danske GP´ere ikke er tvunget ind i det her erhverv (som du mener østpigerne er) så må det ifølge din argumentation betyde at de danske GP´ere lader sig duske af gamle halvfede danskere frivilligt fordi de syntes det er dejligt ? Kan du ikke selv se det selvmodsigende i det du skriver ? Og hvorfor skulle man have mere dårlig samvittighed/lukke øjnene for at betale for en østpige end for en dansk GP´er ? Ser ikke logikken i din argumentation. Som jeg skrev er den meget selvmodsigende. Undrer mig også over din udsagn med : Man ser det man vil se, knalder det man har råd til og lukker øjnene for det man helst ikke vil indrømme. Er det dårligere at kneppe dem man har råd til ? Eller kun de aller rigeste danskere der skal have lov til at kneppe GP´ere ? Derudover skrev du: Personligt vil jeg være for evigt forundret over at den danske rufferilov virker være så uinteressant for myndighederne, så forundret at jeg nogle gange tror at man lader det ske for at branchen skal aflive sig selv. Når østpigerne har lykkets lukke alle danske klinikker og alle thaisteder, så kan man måske kigge lidt på dem - men ikke før de har gjort hvad de skal. Der spurgte jeg faktisk hvad du mente ?
  10. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Jeg tilskriver dig intet. Jeg spurgte dig ? Men vidste dit egentlige svar og overbevisning indeholdt noget selvmodsigende. Hvor du alene tilskriver danske GP´er som nogle der gør det af lyst , mens østpiger gør det af tvang/ for penge. Jeg fornemmer desuden at du har en frygt for at prostitution i Danmark skulle blive forbudt ? At du syntes de har det frygteligt ? Eller mig der har misforstået mange af de undertoner du har givet udtryk for her og i anden tråd om emnet.
  11. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Men går så udfra du mener alle danske GP´ere kun gør det af lyst. Knepper gamle halvfede mænd frivilligt. Og kun nødtvunget nu for at opretteholde din illusion tager penge for det Hvis du ikke mener det, så i tvivl om hvad du egentlig mener. Vil du gerne have prostitution forbudt i Danmark ? Eller hvor vil du hen med det. At østpigerne kan være billigere end danske GP´ere har jeg i anden tråd nævnt , og gentager det atter. At en af hovedårsagerne først og fremmest er den simple årsag at de penge de tjener her, er så meget mere værd når de tager dem med hjem til deres hjemlande, hvor levestandarten er meget billigere. Hvor dagligvarer, bolig mv koster 5 gange mindre end de gør i Danmark. Den samme mekanisme gør sig iøvrigt gældende indenfor nogle af håndværkerfagene i Danmark som mærker står konkurrence på lønningerne. . Forsvinder alle danske håndværkere af den grund ? Nej det tror jeg ikke. Er det synd for dem at de bliver udkonkurreret af nogle umulige konkurrenceforhold ? Ja absolut. Men det er EU´s fri bevægelighed for arbejdskraft der gør det. Jeg kan bestemt godt se der er blevet færre danske GP´er de sidste årtier. Dvs lidt svært at vide det nøjagtigt da jeg tror at mange nu blot er sugarbabes og blot ikke kalder sig GP´ere mere. Men jo priserne på GP markedet har helt sikkert ikke fulgt den normale lønudvikling som andre fag i Danmark, og mange danske piger sikkert derfor ikke lader sig friste til at blive GP mere. Men ved ikke hvor du vil hen med det ? For ifølge dig så er der jo ingen GP´ere der kan have nogen form for nydelse ved det og udelukkende gør det for penge. Men isåfald hvad er der mere forargeligt at en øst GP´ere gør det for penge end en dansk ditto pige gør det ? Lyder som du har store kvaler ved det du gør. At du har meget dårlig samvittighed ved at besøge GP´ere i Danmark. Der er vi nok forskellige. Jeg går bestemt også meget op i at en pige får en god oplevelse. Men jeg føler ikke jeg misbruger nogle når det er mig der er en gentleman og som behandler en GP´er godt og derudover betaler hende et beløb som de færreste almindelige arbejdere i Danmark kan tjene på en dag efter skat, - for en halv eller en times gensidig underholdning på lagenet. Sorry men jeg har sgu ingen dårlig samvittighed. Måske har du så mange penge at de for dig ingen betydning har. Og ja så undrer du dig sikkert over der er nogle GP´ere der gør det for penge. Men hvem fanden havde frivilligt stået op hver morgen for at tage på arbejde på en eller anden arbejdsplads i Danmark hvis de ikke fik penge for det ? Ved ikke hvilken verden du kommer fra. Lyder som en der altid har været ekstrem rig og intet aner om det normale mennesker kæmper med hver dag. Tror du en hjemmehjælper der får måske 130 kr i timen før skat, elsker det og frivilligt ville gå på arbejde og vaske folk i røven efter de har skidt ud over det hele hvis ikke hun fik de her penge for det ? Og har du også dårlig samvittighed over for den stakkels pige i Netto som tjener en 100´del af det en GP´tjener ?
  12. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Måske han i modsætning til dig har besøgt en masse af de her piger. Og ikke bare har en holdning uden at have viden om dem som dig feks. Det er ihvertfald underligt hvis der i Østeuropa ikke var piger ligesom i Danmark der dyrker sex frivilligt for penge. At alle skulle være tvunget herop mod deres vilje. Specielt når det de tjener heroppe er 3-5 gange så meget som de gør i deres hjemlande. Men nej jeg kan ej heller bevise noget, og argumenterer bare udfra logik. Og er ikke logisk at alle østpiger der er GP hader det og er tvunget til det, mens danske GP´er åbenbart gør det frivilligt og nyder de får meget mindre for det end de her østpiger gør i Danmark.
  13. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Sådan som jeg forstår Butterfly angående Thailand, er at der menes med "sommerfuglen befrugter" menes: "betaler". At butterfly opfattes som positivt. At hvis man er en butterfly så menes man er gavmild.
  14. Glæder mig også til at høre lidt fra turen. Vedr. hvor den her tråd hører til er lidt svært at præcisere. For ligeså snart du har skrevet dit første indlæg dernede fra så hører den vel under anmeldelser Nu skriver du det er din 19 eller 20 tur. Over hvor mange år er det ? Og man hører tit det her fra erfarne rejsende i Thailand at de siger alt ikke er så godt som før. At det var meget bedre for 20-30 år siden. Nu da tråden hører under efterlysninger (håber ikke den afsporer din oprindelige) så da nysgerrig efter at vide hvordan det var dengang. Der hvor jeg har hørt om det her med at alt var meget bedre førhen, har været fra personer jeg har mødt i thailand og ikke fra danskere, så med mine begrænsede egenskaber i engelsk ikke gået dybere ind i det. Men gennemgående kommentarer var at nu har pigerne travlt med deres mobil hvor den dengang var mere ægte. Og nysgerrig med prisniveau dengang og nu. Var det så meget billigere dengang ? Flyrejsen derned dengang var ihvertfald noget der kostede meget dengang. Idag så kan man komme derned for næsten ingen penge. Men gad godt høre lidt om forskellen fra dengang og nu. Også fra andre brugere der har været i Thailand for 20-30 år siden.
  15. Nej heller ikke fordi jeg kun går efter det, men de gange jeg har været i Thailand så syntes det har været svært at finde de piger der tilbyder det Så mange tak for svar.
  16. Kunne du uddybe de steder hvor det er normalt med analsex ? Og ellers tak for dit fine indlæg.
  17. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Men du har helt sikkert ret i der er mange flere GP´ere end det rapporten antyder. Jeg anfægtede bare at jeg satte spørgsmålstegn ved deres gennemsnitlige indtjening. Den syntes jeg var sat meget højt. Nu hvor man jo ved at rigtigt mange (måske de aller fleste) GP´ere ikke arbejder fuldtid/har et normalt arbejde ved siden af/studere. Rigtigt mange GP´ere er studiner der af og til bijobber i den her branche. Måske er tallene fundet i den måde man udregner årsværk ? Altså uanset der havde været 3 gange så mange GP´ere i et givent land, så udregnet hvor mange der er på en normal dag. Dvs mange kan have stoppet og nye kommet til. Det er gennemsnittet af antallet beskæftige i branchen. Alligevel trods den regnemetode så vil du sikkert stadig syntes der tal de har opgivet ville være for lavt, og har du sikkert ret i. Men som tidligere skrevet er det altid gætterier fra myndighedernes side da det her jo foregår i underverdenen. Det er jo få steder i verden (hvis de findes) hvor GP´ere ligefrem praler med de er her i denne branchen og opgiver det til en myndighed. De opgivne tal for GP´ere i Danmark har jeg altid studset over og tænkt op det virkeligt kunne passe ? For mange andre er det bare et tal og de tænker ikke videre over det. Men da jeg er bosiddende på Bornholm og hvor vi ca indbyggermæssigt er 1 procent af landets indbyggere (dog blevet færre de sidste årrækker) er det altid let at sætte sig ind i de her store tal der ofte udgives hvad enten det er nogle statsfinanser eller i dette tilfælde antal GP´ere. Da man altid hurtigt kan forestille sig det ved at fjerne to nuller af det opgivne tal og så sige det er det i forhold til Bornholm. Gives der feks 3 milliarder til en ny jernbane strækning et eller andet sted i landet, ja så bidrager bornholmerne via deres skat med 30 millioner. Så kan man lettere sætte de her store tal i perspektiv og vurdere om man syntes det er lidt eller meget. Tit svært at forholde sig til når det er mange millioner eller milliarder og mange æder bare talene der bliver opgivet og syntes enten det er meget uden at sætte det i perspektiv. Jeg kan godt forestille mig at antallet af GP´ere i Danmark er svært at finde, netop da over halvdelen (mindst !) er GP´ere fra østlandende der peendler ind og ud af Danmark. Og hvor de færreste er her andet end en kort periode, hvorefter de erstattes af nye. Dog er de nuværende opgivne tal ca det samme som der har været de sidste par årtier før østpigernes indmarch. Men jeg har altid syntes antallet af GP´ere var sat højt i Danmark. Og igen efter min tommelfingerregel med at sammenligne Bornholm i ligningen. Da Bornholm jo ca udgør 1 procent af Danmark. Det ville nemlig betyde der var over 30 GP´ere på øen. Nu ved jeg godt det er meget sværere for GP´ere at arbejde på øen hvilket gør at det det her erhverv er næsten IKKE eksisterende på øen. (er vel 1 til max 3 der et par gange om året besøger øen og 300 dage om året er der ikke en enste GP´er på øen ! ) Men det ændrer ikke mit syn at de opgivne tal for GP´ere er sat meget højt, selv hvis Bornholm lå klods ad op ad Danmark. For selv hvis man forestillede sig man kunne flytte Bornholm op så vi lå lige ved fastlandet. Så kan jeg simpelthen ikke forestille mig der havde været efterspørgsel efter 30 GP´ere på Bornholm !!.. De her tal passer simpelthen ikke med virkeligheden. Så skulle de ihvertfald opgives ud fra alle selv dem der havde arbejdet som GP´ere for 20 år siden blev opgjort som de også var GP´ere nu. Hvilket jo så vil give et helt misvisende billede og nægter at tro de er opgivet efter den måde. Jeg har altid undret mig over det her antal de har opgivet der skulle være GP´ere i Danmark.
  18. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Hvorfor ser du tallet til at være for lavt ? 1.5 billioner dollars er 1.500.000.000 x usa kurs. Eller mig der har misforstået noget ? Hurtig hovedregning så er det ca 10.000.000.000 ddk Hvis vi går ud fra der er 67.000 GP´ere så vil de i snit tjene 149.000 ddk. Det er da et højt tal for deres indtjening i et land som Ukraine hvor levestandarten er meget lavere end i DK. Og specielt hvis man regner med mange af dem jo ikke er det fuldtid , men kun gør det sjældent. Så er et snit hvor indtjeningen er 149.000 derimod sat meget højt efter min mening ? Så godt være der er mange flere GP¨ere som du skriver. Men tilsvarende hvis dem der har lavet den rapport, vidste det, så bare tilsvarende sat samlede beløb højere. Det jeg studser over er at de mener de i snit tjener 149.000 ddk om året. Det tror jeg er sat højt. Og hvis de generelt har gjort det ved hvert enkelte lande så lidt misvisende. På den anden side godt se de har en interesse i det Jo højere tal jo mere opsigt vil sådan en rapport få Ikke at de har løjet. De bruger sikkert alt statistik de kan finde i hvert enkelte lande, men der hvor der reelt ikke findes data, men hvor det blot er gætterier der vil de sikkert vælge det højeste tal både når det gælder antal GP´ere, indtjening og antal HIV smittede.
  19. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Både sige ja og nej. Er jo meget på skøn. Selv her i Danmark hvor der også er opgørelser er det jo meget på skøn og gætteri. I og med det meste foregår i underverden så kan det ikke blive mere præcist. Læs med sikkert store fejl til den ene og den anden side.
  20. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Men så har dem der har lavet rapporten også forvekslet million med milliarder (billions) da det samlede beløb når de har slået alle lande sammen kun udgør 186 millioner dollars. Der skulle jo have stået billions (milliarder istedet for millioner) Når der er sådanne åbenlyse fejl, så bliver jeg altid kritisk med resten der står i sådan en rapport.
  21. ZEUS skrev et svar til sweetstone's tråd i Generel debat
    Tadalafil hedder de. Og korrekt Cialis originale produkter stadig har en heftig pris. Men til sammenligning : Cialis 12 stk a 20 mg koster ifølge Apotek.dk kr 1264,30 Tadalafil Accord 12 stk 20 mg koster kr 57,40 Link hvis i ikke tror mig https://www.apoteket.dk/medicin/laegemidler/cialis Og https://www.apoteket.dk/medicin/laegemidler/tadalafil-accord Så jo igen igen så er der en kæmpe fordel at tage kopi produkter. Så længe det er med dansk recept og gennem dansk lægemiddelstyrelse, så er man 100 procent sikre på produkterne er identiske med de originale der oprindeligt havde patent på det.
  22. ZEUS skrev et svar til sweetstone's tråd i Generel debat
    Sikker på der stadig er patent på Cialis ? Mener det udløb her for ikke så længe siden. Jeg får ihvertfald en pakke som ikke hedder Cialis men noget andet. Er 100 procent det samme indhold
  23. ZEUS skrev et svar til sweetstone's tråd i Generel debat
    Ja nemlig Det er sygt billigt bare det foregår med recept fra en dansk læge. Skulle du købe dem over nettet og være sikker på det er originale produkter /sikker på de ikke bare har puttet mel i, så hurtigt betale 100 kr eller mere pr pille. Nu kostet dig 4-5 kr pr pille
  24. ZEUS skrev et svar til sweetstone's tråd i Generel debat
    Et andet eksempel på at købe over nettet hos tvivlsomme udbydere. Jeg tager noget der hedder finasterid mod hårtab som videnskabeligt virker. Også kaldet Propecia som origalproduktet hed og dem der oprindeligt opfandt det. Køber man det originale produkt så giver man med recept typisk 350 for 1 mdr´s behandling. (Man skal tage dem hver måned og årene fremover for virkning) Køber man fra andre udbydere med recept og dermed sikker på indhold er 100 procent det samme så give en del mindre. Måske 150 - 200 kr for 1 måneds forbrug afhængig af hvad de forskellige udbydere har prissat deres produkt til. ( De skifter nemlig meget i pris) Køber man det over nettet og være sikker på indhold er rigtigt, så give minimum 1000 kr pr måned hvis det skal være et original Propecia produkt. Jeg får så finasterid på recept i 5 mg piller istedet for 1 mg. Førstnævnte er til behandling af anden sygdom og meget billigere. Så plejer en gang om året eller sidste pakke er faktisk til 1 1/2 års forbrug hvor man deler den her 5 mg pille i 4 dele med en pilledeler. Kan så ikke huske hvad jeg gav sidst, men var ikke mere end omkring 134 kr. Dvs under 100 kr for et års forbrug. Tilsammenligning med de her sider på nettet hvor mange af dem er fusker firmaer hvor man ikke aner hvad der er i pillerne, så giver jeg under 10 kr pr måned. Skulle de købes over nettet hvor jeg var 100 procent sikker på det ikke var fake produkter så givet minimum 500 kr pr måned. Og 1000 kr pr måned hvis der på pakke skulle stå Propecia. Det giver jeg så 10 kr pr måned for blot ved at gå til egen læge og få andet mærke men hvor jeg er 100 procent sikker på indhold er som i de originale Propecia Så igen igen. Alle jer der frygter at gå hen til jeres egen læge med et problem. Vær kold i røven. De ser sgu ikke det er noget usædvanligt. (læs bare hvor mange der bruger de her produkter i DK). Så er nogen lægerne er vant til. Og skulle man endelig få en fornemmelse at ens egen læge kiggede skævt til en eller ikke ville udskrive en recept, så er det bare med at skifte læge. De er til for en, og sådan et motto har iøvrigt langt de fleste danske læger det heldigvis.
  25. ZEUS skrev et svar til sweetstone's tråd i Generel debat
    Ja er de. Kan også købes på nettet. Men virkeligt mange fusker sider. Er dog enkelte hvor de sælger de her originale produkter og hvor man er 100 procent sikker på det ikke er fakepiller. Det foregår typisk via England hvor en dansk læge er tilknyttet og hvor man bare skal udfylde nogle spørgsmål. Så får man anonymt (udenom ens egen læge) en recept. Men vil stærkt anbefale at få en recept hos ens egen læge. Sgu intet flovt ved og så kan man få de her produkter meget billigt. De omtalte firmaer der er bosat i England tager i den grad en overpris. De lever netop af folks frygt for selv at opsøge deres egen læge. Så ikke unormalt at skal give mindst 10 gange prisen som man kan få gennem recept hos sin egen læge. På det her punkt er Danmark et vidunderligt land. Man bliver altid tilbudt den billigste vare på et apotek. Der er stor konkurrence og er først patentet udløbet hos et produkt så falder prisen ekstremt meget. Der er ingen grund til frygt eller bekymring at købe et andet mærke end Viagra og Cialis som hver især oprindeligt opfandt og havde patent på deres produkter. Andre mærker sælger piller som har nøjagtigt samme indhold og man er altid sikret at det netop sker når man køber på et dansk apotek med dansk recept.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.