Hop til indhold
DanskeJulie

Tvangs prostitution

Recommended Posts

Jeg har gået og spekuleret i dag efter en samtale med en kunde.. Han fortalte mig at han havde haft en uheldig oplevet hvor han mistænkte at det absolut ikke var på frivillig basis at pigerne var der...

Mine tanker går på at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor der er nogen der støtter den slags?

hvorfor er der kunder der har lyst til at besøge en pige som absolut ikke har lyst til at få besøg og som  synes det er rigtig ubehageligt og bare ligger og venter på det bliver overstået og bagefter skal aflevere penge til en bagmand .. 

Det kan da ikke være en rar oplevelse for kunden med mindre man ligefrem tænder på voldtægt....:mellow: 

måske i min naive tankegang var der ikke så meget af den slags hvis der ikke var kunder til det...:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
DanskeJulie skrev, Lige nu:

måske i min naive tankegang var der ikke så meget af den slags hvis der ikke var kunder til det...:unsure:

Naiv, nja ikke sådan. Problemet for vi mænd er at vi ikke altid spotter det, tror jeg. Selvfølgelig opdager vi det hvis pigen direkte væmmes ved os. Men der er så mange arter af "tvang" Jeg er gået et par gange, fordi jeg tydeligt mærkede at hun væmmedes. 

Men hvis pigen spiller med, fordi hun af den ene eller anden grund er nødt til det, så opdager vi det ikke. Mænd er ikke specielt empatiske. Vi er såmænd søde nok, og vil ikke noget ondt, men vores antenner er ret korte - ikke den i bukserne, den er mega lang :) - så vi spotter ikke ret nemt at pigen ikke gør det af lyst. Det er der nok heller ikke mange danske piger der gør, vel? Det hele drejer sig om penge. 

For nogle kvinder, thaier som jeg har et pænt kendskab til, og sikkert mange øst piger, drejer det sig om at skaffe penge til familien. Familie følelsen er så stærk at de vil gøre hvad som helst for at tjene penge. Buddha tilgiver og lindrer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at gentage mig selv, så skal folk undgå trækfugle og satse på danske piger. Men "folk" går kun efter prisen. Ganske som i gamle dage – uden nogen sammenligning i øvrigt – hvor der var 5 lørdagskyllinger for 100 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har gået og spekuleret i dag efter en samtale med en kunde.. Han fortalte mig at han havde haft en uheldig oplevet hvor han mistænkte at det absolut ikke var på frivillig basis at pigerne var der...

Mine tanker går på at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor der er nogen der støtter den slags?

hvorfor er der kunder der har lyst til at besøge en pige som absolut ikke har lyst til at få besøg og som  synes det er rigtig ubehageligt og bare ligger og venter på det bliver overstået og bagefter skal aflevere penge til en bagmand .. 

Det kan da ikke være en rar oplevelse for kunden med mindre man ligefrem tænder på voldtægt....:mellow: 

måske i min naive tankegang var der ikke så meget af den slags hvis der ikke var kunder til det...:unsure:

Der er nu også masser af danske piger som bare vil have det overstået så høj pris og dansk pas er ingen garanti for pigen synes det er ok. 
Risikoen for en handlet pige er der selvfølgelig men jeg tror alligevel langt de fleste kommer frivilligt for at tjene mest muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
pacer skrev, for 3 minutter siden:

kommer frivilligt for at tjene mest muligt

og deri ligger der vel også noget tvang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

og deri ligger der vel også noget tvang?

Ja på samme måde som vi andre går på arbejde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
pacer skrev, for 1 minut siden:

Ja på samme måde som vi andre går på arbejde

Nahh der er stor forskel på at gå på arbejde og tale i telefon med kunder - f.eks. - og så lade sig bespringe af en mand. Tænk tanken, at du for at tjene til føden skulle knalde 5 kvinder pr dag som dels var en del ældre end dig, ikke helt levede op til dine kropslige idealer, og hvis konversations niveau lod en del tilbage af ønske, og som ikke var overvældende velsoignerede.  Forstil dig det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er nok, at mange mænd enten tror, at de er så dejlige, at kvinderne ikke kan undgå at nyde samværet, eller de er ligeglade.

Hvis man vil være sexkunde med god samvittighed, så skal man nok undgå udenlandske kvinder og have antennerne ude, når man besøger danske GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

og deri ligger der vel også noget tvang?

..... Og som jeg har skrevet tidligere, er det mig en gåde, hvordan dansksprogsfremmede piger fra Rumænien "selv" kan finde herop og få en luksuslejlighed på Sluseholmen, når danske piger kæmper mod boligmyndighederne for få/bevare et mere ydmygt sted – hvis det overhovedet er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At pigerne betaler for at komme herop er ikke de samme som de er tvunget til noget som helst.
Jeg kan jo tilføje at det bestemt heller ikke er gratis for danske piger at arbejde på et bordel, den første kunde eller to går det at dække husleje mv.

Så det er noget vrøvl at påstå udenlandske piger generelt er tvunget til noget som helst, de kommer her pga den gode indtjeningsmulighed, de kan som bekendt tjene langt mere her end i deres hjemlande. Kunne danske piger tjene meget mere ved at ture rundt i europa var der ganske givet også en del som gjorde netop det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Østlandske piger finder sjældent selv herop, og hvis de gør, så er det dem du ser i beskidt tøj, tigge om en skilling til morgenmaden, klokken 11 på strøget.

Mange udenlandske piger (østlændinge) som er glædespiger, er i stor grad piger der på én eller anden måde er havnet i en situation, som de ikke kan komme ud af, uden de betaler en kæmpe stak penge til en bagmand, eller flere for den sags skyld. Det er ikke sikkert at den danske "husejer" eller annonceformidler ved noget omkring baggrunden, for bagmændene er professionelle indenfor dette område.

Bagmændene lokker unge kvinder med til fester, hvor alt bare er fedt. Men lige så langsomt blander de lidt stoffer ind, bare for at feste - og sådan bliver det ved indtil pigens grænser er flyttet. Bagmændene begynder at bede dem om tjenester for at have en fed fest. Tjenesterne bliver større, og snart er pigerne fanget i spindet af fest og glade dage, og nå ja, et enkelt knald i ny og næ for at feste, kan alle vel overse....

Snart begynder bagmændene at få pigerne til at fange ofre på internettet med online-cam-sessions - ofre de kan malke for penge - nogle gange i flere år, hvis ofret er blå-øjet nok..

Når pigerne ikke er i stand til dette mere, eller de er blevet bandlyst fra Live-Cam-Sites, så bliver pigerne sendt ud for at tjene de penge som de pludselig skylder for alle de fester, tøj, lejlighed, bekvemmeligheder som bagmændene har lokket dem med i flere år.

Det er dem, vi ser her i Danmark.

Det er dem der lokker med unge smukke kvinder til ingen penge.

 

Jeg selv har det sådan, at det er et turnoff, ikke at kunne snakke almindeligt dansk med kvinden jeg skal være sammen med, såeeehhh - NO GO!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget generaliserende må man sige. I nogle tilfælde passer det det er jeg ikke i tvivl om men at det skulle være flertallet tror jeg ikke på. Nogle af dem som får de bedste skudsmål herinde er udenlandske piger, de ville ikke performe sådan under tvang.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 11 minutter siden:

At pigerne betaler for at komme herop er ikke de samme som de er tvunget til noget som helst.
Jeg kan jo tilføje at det bestemt heller ikke er gratis for danske piger at arbejde på et bordel, den første kunde eller to går det at dække husleje mv.

Så det er noget vrøvl at påstå udenlandske piger generelt er tvunget til noget som helst, de kommer her pga den gode indtjeningsmulighed, de kan som bekendt tjene langt mere her end i deres hjemlande. Kunne danske piger tjene meget mere ved at ture rundt i europa var der ganske givet også en del som gjorde netop det.

Du skriver udenlandske piger - Det kan selvfølgelig dække over meget.

Men hvis du mener østlændinge, så har mange af dem ikke lært andet end deres modersmål, og måske russisk i deres skoletid. Hvor let tror du det er, ikke bare at rejse fra familie og venner, men også gøre sig forståelig i et fremmed land, som i store henséender er femmedfjendsk, som ikke forstår hvad du siger/mener, og ikke nok med det, så skal du da også lige finde et sted hvor du kan få lov til at tilbyde sex for penge. Sæt dig i pigens situation hele vejen, og tro så på at hun kommer hertil af egen fri vilje og bare slår en annonce op, hvor hun tilbyder sex for penge i lejlighed/hus, som hun også lige har skaffet sig ind i, nyankommet fra Ukraine/Bulgarien/Rumænien/Serbien osv.

Hende selv, af egen fri vilje - Nej, det tror jeg ikke på...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 4 minutter siden:

Meget generaliserende må man sige. I nogle tilfælde passer det det er jeg ikke i tvivl om men at det skulle være flertallet tror jeg ikke på. Nogle af dem som får de bedste skudsmål herinde er udenlandske piger, de ville ikke performe sådan under tvang.
 

Gæld/tvang kan gøre, at et menneske kan flytte mange grænser - incl. at blive en god performer! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kunstneren skrev, for 1 minut siden:

Du skriver udenlandske piger - Det kan selvfølgelig dække over meget.

Men hvis du mener østlændinge, så har mange af dem ikke lært andet end deres modersmål, og måske russisk i deres skoletid. Hvor let tror du det er, ikke bare at rejse fra familie og venner, men også gøre sig forståelig i et fremmed land, som i store henséender er femmedfjendsk, som ikke forstår hvad du siger/mener, og ikke nok med det, så skal du da også lige finde et sted hvor du kan få lov til at tilbyde sex for penge. Sæt dig i pigens situation hele vejen, og tro så på at hun kommer hertil af egen fri vilje og bare slår en annonce op, hvor hun tilbyder sex for penge i lejlighed/hus, som hun også lige har skaffet sig ind i, nyankommet fra Ukraine/Bulgarien/Rumænien/Serbien osv.

Hende selv, af egen fri vilje - Nej, det tror jeg ikke på...

 

Det er da klart for enhver at det er sat i system og pigerne får hjælp til at komme rundt og at de betaler en klækkelig sum for den service. Men det er altså ikke ensbetydende med noget foregår under tvang, overhovedet ikke. Sæt dig selv ind i pigens situation, som prostitueret kan hun tjene mange gange det hun kan i sit hjemland og det er stærkt fristende. Danske piger ville såmænd og tage til Bulgarien hvis de kunne tjene langt mere her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Med fare for at gentage mig selv, så skal folk undgå trækfugle og satse på danske piger. Men "folk" går kun efter prisen. Ganske som i gamle dage – uden nogen sammenligning i øvrigt – hvor der var 5 lørdagskyllinger for 100 kr.

- -  Ganske som i gamle dage  -  ja - skru tiden tilbage til 70 - 71 på Halmtorvet, - sådan en god lørdag aften med masser af piger på begge sider af Halmtorvet. Der var prisen for et slaw fisse hos en smækker lækker "Lørdagskylling":wub: også en 100kr. På den "fine gade" Colbjørsensgade var prisen 150Kr. 

Been there done that;)

En afsporing med lidt historie fra en fjern fortid.

Mange hilsner

Nye tider.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, Lige nu:

- -  Ganske som i gamle dage  -  ja - skru tiden tilbage til 70 - 71 på Halmtorvet, - sådan en god lørdag aften med masser af piger på begge sider af Halmtorvet. Der var prisen for et slaw fisse hos en smækker lækker "Lørdagskylling":wub: også en 100kr. På den "fine gade" Colbjørsensgade var prisen 150Kr. 

Been there done that;)

En afsporing med lidt historie fra en fjern fortid.

Mange hilsner

Nye tider.

 

Nu var det ægte lørdagskyllinger fra supermarkedet, jeg talte om :D. Som man fik dem i Favør op til weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Det er da klart for enhver at det er sat i system og pigerne får hjælp til at komme rundt og at de betaler en klækkelig sum for den service. Men det er altså ikke ensbetydende med noget foregår under tvang, overhovedet ikke. Sæt dig selv ind i pigens situation, som prostitueret kan hun tjene mange gange det hun kan i sit hjemland og det er stærkt fristende. Danske piger ville såmænd og tage til Bulgarien hvis de kunne tjene langt mere her.

Du har måske ret - Det kan man håbe :)

Min viden kommer fra en indbygger i et østland, som har ret meget viden omkring de fraktioner, der styrer størsteparten af prostituerede i dét land. 

Jeg tror ikke der findes en bande eller eller anden organiseret kriminalitet her i DK, der kommer bare nær ved, hvad disse mennesker vil gøre, for at bibeholde deres indtjening på en pige, der er kommet i deres regi. 

Men jeg håber inderligt at du har ret Pacer. Det ville være et godt fremskridt indenfor dette område.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kunstneren skrev, for 2 minutter siden:

Du har måske ret - Det kan man håbe :)

Min viden kommer fra en indbygger i et østland, som har ret meget viden omkring de fraktioner, der styrer størsteparten af prostituerede i dét land. 

Jeg tror ikke der findes en bande eller eller anden organiseret kriminalitet her i DK, der kommer bare nær ved, hvad disse mennesker vil gøre, for at bibeholde deres indtjening på en pige, der er kommet i deres regi. 

Men jeg håber inderligt at du har ret Pacer. Det ville være et godt fremskridt indenfor dette område.:)

Jeg kender godt til mafiaen øst på og de er ikke til at spøge med, pigerne får tæsk og der som er værre hvis ikke de makker ret, de kan også blive solgt. Gu er det uhyggeligt og klamt. Piger som bliver tvunget til prostitution er kendt i hele verden. 
Jeg kan forsikre dig om der ikke er noget fremskridt på dette område, det er blot for letkøbt at påstå alle østpiger er handlede og gør det med tvang. Hvem ville dog leje en luksuslejlighed til sådanne piger? Det er da for dyrt. En billig kælderlejlighed, et skur, en campingvogn og så meget lave priser giver mening i det tilfælde, dem kan man vælge at holde sig fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det er der nok heller ikke mange danske piger der gør, vel? Det hele drejer sig om penge. 

Enig, hvorfor skulle de ellers dyrke sex med en mand, der ikke tænder dem, eller som de direkte finder afskyelige. Jeg kunne aldrig knalde en kvinde, der ikke tændte mig bare en lille smule, og dem er der sgu mange af, selv om de kan være rigtig søde og rare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kunstneren skrev, for 25 minutter siden:

... Jeg tror ikke der findes en bande eller eller anden organiseret kriminalitet her i DK, der kommer bare nær ved, hvad disse mennesker vil gøre, for at bibeholde deres indtjening på en pige, der er kommet i deres regi. 

Jeg håber så inderligt, at du har ret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Nahh der er stor forskel på at gå på arbejde og tale i telefon med kunder - f.eks. - og så lade sig bespringe af en mand. Tænk tanken, at du for at tjene til føden skulle knalde 5 kvinder pr dag som dels var en del ældre end dig, ikke helt levede op til dine kropslige idealer, og hvis konversations niveau lod en del tilbage af ønske, og som ikke var overvældende velsoignerede.  Forstil dig det

Hvad har det med udenlandske piger at gøre? Danske piger gør præcist det samme så skulle det være et argument for noget? 
Ja de knalder sku nok også med dig hvis du har penge med, selv jeg kan få dyppet snablen hos en flot pige, dansk som udenlansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op en gang ævl, der er mange tossede indlæg her på EG, men denne ligger da i top i intetsigenhed. østpiger = handlede og tvunget. Danske piger = ren fornøjelse. "Jeg ved", "Jeg tror" osv......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du egentlig, at det er ævl og tossede indlæg? Hvad har du at have dit eget udsagn i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fordomsfuldt og nedgørende at komme med påstande der udelukkende underbygges af hvad folk mener og tror. Det kan især godt blive trættende når nogle personer, har et meget indskrænket syn på tingene. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...