Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ZEUS skrev et svar til Pikken 69's tråd i Efterlysninger i Jylland
    Var en næsten enslydende tekst her for et par dage siden. Den dog virkeligt dårligt google translate til dansk. Der stod også det tilbud med sex uden kondom og efterfølgende til sidst en formandning at hun ikke er til sex uden gummi Ikke engang sikker på det var den samme pige som her. Kunne tyde på det er en alfons der er lige hurtige med at bruge brugte annoncer fra tidligere som kopi. Så ser han ikke (kan ikke læse dansk) og opdager ikke det modsigende i at på den ene side tilbyde sex uden gummi og samtidigt formande at pigen ikke er til det.
  2. På en måde borger det for ægtheden, når der er antydninger at de har skrevet det selv. Og google translate kan sikkert give nogle sjove formuleringer Men underligt at efter hun i starten af teksten tilbyder sex uden kondom for + 1000 kr ekstra, og så sidst i annoncen formanede tager afstand fra netop sex uden kondom. Tror dog hun har kopieret en anden annonce og så skrevet noget selv. Men så er spørgsmålet hvad hun selv har skrevet og står inde for , og hvad der er en kopi af en anden annonce fra en anden
  3. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Nogle syge priser der er i Shanghai i Kina Eller det må vel være trykfejl ? Ved at priserne ikke er billige for GP´ere i Kina. Ihvertfald ikke for turisterne. Men her må det være en trykfejl. Min og max pris der lige kommet et nul for meget.
  4. Men hvorfor oprette en ny konto, når du som du selv skriver er flittig gæst herinde, siden du ved hvad der er skrevet om hende før ?
  5. ZEUS skrev et svar til Rudolfski's tråd i Generel debat
    Er der så ikke mange fake profiller ? Ved at der specielt på annoncelight er ufatteligt mange fake annoncer, hvis eneste formål er at få lokket folk ind på en hjemmeside, hvor de så efter have fået deres konto oplystninger som sjovt nok skal oplyses på de her hjemmesider der reklameres med er gratis Dog er de så nemme at gennemskue disse fake annoncer så man skal virkelig være naiv og dum for at hoppe på dem. Tit med uforståeligt googletranslatet tekst Men kan godt blive lidt forarget da der er nogle der desværre ryger i fælden. Det fortæller alle de dyre annoncebetalte reklamer for disse fake annoncer. Der må være en god forretning for dem der har disse virksomheder.
  6. Tænker også det er den mest logiske grund til de vil have man man skriver/ringer 10 min før. Ligesom de nok desværre er vant til mange kunder der bestiller en tid bliver forsinket grundet trafik og lign. Konsekvensen kan så godt være mange GP´ere tager chancen og næsten dobbelt booker nogle gange. Mange sidder sikkert mange timer uden der er nogle seriøse henvendelser, og hvis der så pludselig er to der ringer og vil have samme tid, så for ikke risikere at miste en kunde, så siger de ja, da risikoen for den ene ikke dukker op/ eller er forsinket desværre er større, end de begge mødte op på præcis klokkeslet. Det er på en måde forståeligt. Ellers skulle de sige nej til en kunde som måske ønsker 1/2 time, men hvor de reelt skal afsætte mindst 1 time til vedkommende. Men joee der findes selvfølgelig også de steder/ "fabrikker" hvor de har rigtigt mange kunder og hvor det går på samlebånd og hvor de reelt er ligeglade med hvis der er kunder der risikere at skulle stå og vente. Håber og tror dog de steder er i mindretal. Uanset hvad så er det faktisk et meget stort logistik arbejde GP´ere normalt står for. Hvor som sagt mange kunder slet ikke dukker op efter at have snakket i tlf lang tid, og hvor andre er forsinket og hvor tiden på lagerne kun udgør en lille del af arbejdet.
  7. Det kan du have ret Må indrømme jeg ikke ved hvem der har adgang til de oplystninger. Men som sagt tror jeg det er usandsynligt at nogle ledte efter sådanne ting hos en. Med hensyn til viagra alder så helt klart fordom du har dig der Der er fyre først i 20´erne der får det. Men netop fordomme omkring den her form for medicin ligesom med psykisk sygdomme er noget der florere kraftigt desværre. Med hensyn til mit eget behov så ikke større end jeg hver aften som rutine altid tager en spiller. Og ikke behov for noget hjælp der. Hænder også det er to gange om dagen. Men når jeg skal på rov er det en dejlig sikkerhed at tage noget "hjælp" så man har det som da man var 20 og kan klare 3 piger på et døgn hvis man bliver fristet. Det er jo intet mirakelmiddel. Men kan gøre en skarp som da man var skarpest
  8. Ja selvfølgelig Og da godt se det er lidt pinligt hvis man står overfor en sød pige på et apotek og så skal have udleveret det. Det oplevet sidst, men min egen fejl. For kunne bare få udleveret det på et andet apotek i en anden by. Sværere er det ikke. Man går ind på lægehusets hjemmeside og fornyer bare når man skal have nogle nye. Så udskriver lægen det. Men er altså få der har adgang til de her oplystninger. Og sikker på de er så pisse ligeglade da de er vant til alle mulige andre ting og så mange der får det her. Og jo ikke noget særligt specielt så de færreste der lægger mærke til det. Jeg forstår dig. Men er egentligt underligt at det skal være pinligt. Det er det med den her medicin ligesom dem der er psykisk syge. Der er sgu ingen der syntes det er flovt hvis en person brækker et ben og skal have noget medicinsk hjælp. Men hvis folk i en periode er syge psykisk eller behov for noget ekstra til pontensen så er det tabu. Uh ha det er der ingen der må få at vide og man skammer sig. Selvom statistikkerne siger det er ligeså normalt som fysisk sygdom.
  9. Naej poingten var vel , hvis man ikke ville forbi sin egen læge, så kunne man få original produkter til en god pris, hvis man var på ferie i udlandet mange steder. Og overraskende (for mig ihvertfald) ikke ulovligt at medbringe det til Danmark. Men vil opfodre til man går til sin egen læge. Selv været der hvor jeg følte det var pinligt, og købt via det sorte marked på nettet. Skulle man være sikker på man fik noget ægte, så ofte absurt opskruede priser. Dengang som nu så måske slet ikke brug for noget, men vil bare gerne have den ekstra sikkerhed når man virkelig skal på rov. Men er jo egentligt åndsvagt at man føler noget pinlighed ved at gå til sin egen læge De er sgu vant til rigtigt mange får den slags hjælp. Uanset hvad er det deres pligt at hjælpe en patient der henvender sig. Oplever man bare det mindste modstand mod de udleverer en recept, ja så er det da bare med at få en anden læge. Det kan ikke gå stærkt nok. Min egen erfaring hos min egen kvindelige læge og ham jeg havde tidligere(er stoppet), er at de altid gør mest muligt for at hjælpe en. Husker engang jeg var startet på et meget hårdt fysisk krævende job, og helst ikke ville sygemelde mig nu jeg lige var startet trods jeg sikkert havde en fibersprængning i hofteledet og pisse ondt. Og jobbet krævede løb eller som minimum rask trav med tunge sække. Jamen han rådede mig til at holde fuldstændigt ro. Men når mit ønske var at forsætte fik jeg noget meget smertestillende medicin. Sikker på hvis jeg modsat havde været 100 procent rask og spurgt om de ville give mig en lægeerklæring på jeg fejlede noget, så havde jeg fået det. Det lyder måske ikke særligt betrygene hverken det første eller det andet eksempel. Men selvfølgelig ville de aldrig gøre noget som hverken var uforsvarligt eller uetisk. Men de går langt for at hjælpe en patient der henvender sig til dem. Sådan skal det også være. At en der så henvender sig og siger at man nogle gange godt kan opleve lidt svigtende præstationer, jamen så sgu ikke andet end en rutinesag for dem. Det er dårligt noget de bemærker eller husker. De undersøger dig og tager en blodprøve, hvor de straks kan se resultatet. Og 10 minutter efter er du ude af døren og kan få de her præperater til næsten ingen penge. Og være sikker på det er ægte produkter og ikke en masse kunstigt giftigt der er puttet i, for noget du har betalt en overpris for.
  10. Sorry men ser ikke hvad poingten er ? Det er ikke engang billigere end hvad det kan fås for i Danmark ? Slog tilfædldigvis Tadalafil op og meget billigere i Danmark. Og lidt besværligt med en rejse til Albanien https://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/8501 Men jo ellers brugbar viden, for dem der ikke har recept og måske på en ferie i eller udenfor EU. Der faktisk købe og hjemtage det lovligt, og vidste jeg ikke ikke. Så lige det brugbar viden. Men det aller billigste er stadig at bruge 15 min hos sin læge og så fremover let og super billigt kunne købe alt det man har brug for.
  11. ZEUS skrev et svar til Midtby's tråd i Generel debat
    Undskyld jeg blander mig men sådan er der jo nogle der har det. Ligesom nogle GP´ere der ikke vil sutte uden kondom , men gerne vil slikkes. Hvad er forskellen ?
  12. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Som jeg skrev så ændret hos Nordea. Tror faktisk ikke engang jeg har fået noget at vide fra dem om det. Men kan være sket via et overset brev. Men der for et par år siden betalte man kun 1 procent for Pay kortet ligesom det havde fordelen som et Masterkort hvor der kunne hæves store beløb. Fandtes faktisk også et sort COOP master kort som jeg fik hvor de ihvertfald udaftil reklamerede med man betalte 0 procent. Et kort jeg fik men hvor de pludselig ændrede så der ikke var rejseforsikring includeret mere. Hævede man dengang med feks Paykortet i automat i Thailand og i lokal valuta så altså ikke meget mere man betalte end det man kunne finde hos de bedste veksel boder. Men undrer mig lidt når du siger du betaler et veksel gebyr ? For det gør man jo netop ikke normalt ved vekselboder. For så bliver det da for alvor uoverskueligt hvad man kommer til at betale. Normalt så let at få overblik ved at se den kurs en vekselbod har kontra den kurs der er i verden på landenes valuta. Så se om man betaler 1% mere eller 2 % mere., Er afvigelsen 2 % så næppe mere at spare ved en vekselbod kontra omtalta Paykort (som det var dengang) Kan være danske banks kurser i lufthavnen er super gode lige for danskere der overvejer at veksle til en fremmed valuta før de rejser ud. Måske bedre end TT boderne i Pattaya. Jeg ved det ikke. Men ved at hvis man går ind i sin lokale bank og vil have vekslet til en fremme valuta hvor man skal på ferie, så er det meget dyrere end med kort. Det siger lidt sig selv, da de fleste banker ikke har alle mulige fremmede valutaer liggende og skal have sendt dem mv. Der tager de så en meget dårlig vekselkurs for at betale for det arbejde de vil få med det. Og jeg tror generelt de fleste lufthavne vekselboder har en dårligere kurs for de turister der kommer til et fremmed land og vil have vekslet til et lands valuta. Og også forståeligt. De udnytter bare markedet og udbudet for desperate turister der vil have vekslet hurtigt. Men skal man rejse ud til et andet land, så godt være Danske bank har nogle gode kurser. Det vil jeg ihvertfald undersøge næste gang. Tjekke kurserne hos TT boderne i Pattaya dagen før/samme dag på nettet og så se i lufthavnen om Danske bank er bedre. . Ved betaling hos tandlægge dernede så også overveje hvad jeg gør. Er en poingte ved bruge Masterkort da der er en købsforsikring. Men tvivler på den dækker der, og tror faktisk jeg har så meget tillid til den tandlæge at hvis det værste uheld ville ske, så ville han selvfølgelig gøre alt for at gøre skaden god igen. Men jeg er selv ikke inde i de nøjagtige kurser der hvis der betales med et Masterkort. Om det kun er dyrt ( 2 % + vekselkurs) når der hæves penge ud af en automat til kontanter eller om ved kortkøb i butikker gratis, skal jeg have undersøgt. Tror faktisk ikke man betaler nogle %´er der , men uanset hvad så bliver der vekslet i en anden dårlig kurs som alle banker bruger når der hæves med kort. Bliver resultatet at jeg tager kontanter med så også undersøgt så jeg ikke risikerer problemer med at medbringe så mange kontanter. For så kunne det blive 25 kg til tandlæge og 20 kg til ferien.
  13. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Men hvis du veksler dem gennem din bank herhjemme så tro mig du betaler en dårlig vekselkurs !! Så godt være der ikke er gebyrer, men alene vekselkursen ødelægger det. Nu siges jeg ikke kender vekselkursen i Danske bank og når du hæver i en automat hvor de så kan udbetale bath ? Men får du bath´en i hånden fra banken så rigtig dårlig vekselkurs de bruger ! Undersøgte de her ting grundigt for et par år siden. Jeg har Norwegian og se de nu har ændret deres kort. Men førhen bedst at få deres Paycard. Der fik man fordelen at kunne hæve mange penge pr gang ala Mastercard og samtidigt kun skulle betale 1 procent pr hævning ala visakort. Ulempen (for nogle) at kortet ikke gav credit og der skulle stå de penge på kontoen som man ville hæve. Men lige det vil jeg altså heller have det sådan fremfor betale ågerrenter og gebyrer som feks Norwegian kortet der blev anbefalet ovenover. Overtrækker man sådanne kort og næsten uundgåeligt for nogle da der først bliver trukket beløbet flere måneder senere, så betaler de en masse renter og gebyrer for det. Plus man ved sådan et kort med credit overhovedet intet overblik har over hvad der er trukket da det som sagt bliver hævet over 1 måned senere. Så Paycard er/var optimalt for mig og samtidigt have et mastercard, som man havde med som reserve,- og hvor rejseforsikringen var. Der bare huske at købe flybilletterne/rejsen med nævnte kort for at rejseforsikringen dækker. En ting der dog er vigtig når man hæver med kort i udlandet er at få udbetalt dem i den lokale valuta. Dvs i Thailand så stå de skal hæves via den thailanske bank kurs. Får man hævet dem via danske kr så kommer man til at betale mere da de så veksles med en dårlig vekselkurs. Det var også det jeg blev gjort opmærksom på at en dygtig medarbejder i Nordea da jeg for et par år siden ville undersøge alt med småt. Hun frarådede mig direkte at hæve penge herhjemme da det var den absolut dyreste måde at få vekslet på, Ved min sidste tur blev jeg dog overtalt/overbevist af nogle brugere herinde om fordelen ved at selv tage danske penge med og få dem veksel dernede. Det er klart det aller billigste hvis man bare udlader at hæve dem i lufthavnen og tager de her gule boder (kan ikke huske navnet nu) men som der er masser af i Pattaya feks. Ulempen her at der alt andet er en risiko med at tage mange penge med at man kunne miste dem. Tabe dem eller blive bestjålet. Sidstnævnte skulle man tro var en stor risiko i Thailand men tror faren i København er ti gange så stor. Og bruger man Safeboks som der er på så godt som alle hoteller så minimal risiko. Men trods lille risiko så mere sikkert med kort da man jo max kan miste et mindre beløb af gange der. Med hensyn til det aller billigste så lige nævnes at kort faktisk er billigere hvis man køber en vare i en butik. Det ihvertfald fået at vide af min bank. Men i Thailand bruges de fleste penge steder hvor der ikke kan betales med kort Og selv hvis man kunne bruge kort på alle gogobarer og lignende steder så ville jeg ikke gøre det. Da det her overblik og frygt for der bliver trukket mere, ville man miste. Der er det mere trygt at få vekslet til kontanter. Er der iøvrigt nogle der er inde i kurser og som har et godt bud på hvordan de fremover vil være ? Pt er den danske krone jo blevet meget dårlig i forhold til den thailanske bath. Ikke længe siden man næsten kunne få 1000 bath for omkring 185 kr. Nu koster de 223 ca. Jeg ved at den thailanske bath plejer at følge dollarkursen. Den danske ditto euroen. Men spændende hvad det betyder i nær fremtid. Om vi for 1 krone kun får 4 bath eller som for kort tid siden fik over 5 bath. Skal ved næste tur have lavet en del tandarbejde så betyder altså en del hvor meget man får for den danske krone der. Bliver det 100.000 bath så selvsagt forskel på om jeg skal betale 18.500 kr (kurs for 1-2 år siden) eller 22.250 danske kr som kursen er pt.
  14. Der var nummer i annoncen da jeg skrev til hende igår.
  15. Ha skulle da bare mangle Nej stille og roligt. Og hvorfor trække tiden ud ?
  16. Tror de er silikone men isåfald gode.
  17. Var en smut tur i København igår. Havde kigget diverse sider med gp annoncer igennem og udvalgt nogle som kunne være interessante. Også kigget lidt i anmeldelser herinde. Ved en tilfældighed så jeg under efterlysninger hvor en bruger spurgte om hende her var ægte : https://annoncelight.dk/showad/282651 Troede ærligt talt ikke den var ægte,men da en anden bruger kunne bekræfte det og endda positiv så besluttede jeg mig for at gøre forsøget. Hurtigt svar via SMS og tid aftalt. Og må sige jeg blev positivt overrasket. Som annonce antyder så en lækker babe. Desuden super sød. Og sexen ikke klage over. Hun kan tænde alle. Havde bare valgt 15 min men holdt ikke længe. Stedet er privat og også plus for mit vedkommende. Lækker lille lejlighed og rent og pænt. Mulighed for bad. Hun havde sådan noget duft røgelse og musik. Så er man til længere varigt romantisk møde så oplagt sted. Desuden fine p forhold. Så helt klart anbefale.
  18. Hvor høj er hun ca ?
  19. Jaee kan også hænge sådan sammen. Men er bare også den anden risiko jeg nævnte. Og når hun sms´ede så sødt og venligt og ikke det trådstarter oplevede ved sit besøg så desværre tilbøjelig til at tro at en anden skrev. Desværre. Men håber på andre der har besøgt hende og andre opfattelser. Kan være en fårlig dag for hende/kemi og så meget andet der har spillet ind.
  20. Øv.. Læste netop i en anden tråd under efterlystninger om netop hende her. Og i den tråd flere der eftersøgte en person der havde været hos hende. Så tak for din tur for holdet. Du skriver hun er dårlig til engelsk ? Jeg skrev netop med hende for nogle timer siden for en aftale eventuelt imorgen. Der god til engelsk og meget smilende og kærlig når der blev sms´et. Men der kom alarm klokkerne faktisk frem i mig. . Om det er en helt anden person der skriver for hende. Når jeg tænker efter og det der står i annoncen med det er bedst man skriver og ikke ringer til hende så får man en mistanke. Og blev så desværre bekræftet af dig nu. Øv.
  21. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Var bestemt heller ikke møntet på dig Borende X. Jeg er bare træt af den ensidige debat om østpigers og deres forfærdelige forhold. Ingen tvivl om der nogle steder sker noget der ikke burde ske. Men så mange der udtaler sig om noget de intet aner om, og så let for dem da dem de udtaler sig om, jo ikke en jordisk chance for at modsige dem. Som tidligere nævnt meget af det vi oplevede med danske prostituerede for nogle år siden. Her var der heldigvis nogle modige danske prostituerede der stod frem og modsagde nogle af de her fordomme. Med hensyn til snyde, ikke levere osv så tror jeg helt sikkert også det oftere sker hos østeuropæiske piger kontra danske. Men tror mange gange det hænger sammen med en mentalitetsforskel. Ligesom der i nogle dele af verden er udbredt at man skal prutte om prisen osv. Nu passe på at generalisere men erfaringen med rumænske piger er virkelig dårlig. Mens piger fra feks Polen der oplevet en tendens hvor service generelt er meget bedre end hos danske piger. Så udelukkende sige det er østpigerne der snyder mest og ikke overholder aftaler syntes jeg er forkert. Svarer til man lagde Danmark og danskere i samme bås som feks rumænierne da vi begge bor i Europa og så når andre verdensdele skulle beskrive europæere.så ville man ikke skelne forskellen mellem danskere og rumænere. Generelt så syntes jeg man finder god service og nogenlignende samme mentalitet når pigerne er fra Polen, Ungarn og til dels Tjekkiet. Faktisk også fra de piger der kommer fra asiatiske lande.
  22. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Og fuldstændigt enig med dig. Men denne skeptisk burde jo ikke kun være overfor østpiger men også danske prostituerede?. Og vel faktisk overfor alle på det danske arbejdsmarked. Men det er så dejligt let at have en masse meninger om hvor dårligt de danske østpiger har det, når man intet aner om dem. Ligesom det for få år siden var den samme bekymring prostitutions modstanderne havde overfor danske GP´ere. Den brød flertallet af de danske prostituerede sig ikke om. De syntes det ikke passede med virkeligheden. At de skulle være nogle svage stakler allesammen. Og de brød sig ikke om at de ikke selv kunne bestemme om de ville have sex med en kunde. At andre med med "mere" moral skulle bestemme hvad der var godt eller dårligt. Nu fordi danske prostituerede er presset på prisen så er det fristende at hoppe med på denne vogn. Og jeg er bare træt af det hysteri hvor man igen og igen bekræfter en masse fordomme om alle østpiger er pressede herop og har det så usselt, da jeg virkeligt ikke tror det hænger så sort hvidt sammen. Ligesom jeg ikke hoppede med på de her enslydende og sort hvide fremstillinger prostitutions modstanderne havde af de danske prostituerede for nogle år siden.
  23. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Voksende ? Er der flere prostistuerede nu end der var for 20 år siden ? Eller for 100 år siden ? Det er ikke for sjov man siger det er verdens ældste erhverv. Eller mener du lige med østpiger at det er deres antal der voksende ja så korrekt. Men jo simple markedskræfter som udbud og efterspørgsel. Der er også langt flere udenlandske håndværkere i Danmark idag ligesom vi aldrig før har købt så mange varer fra Kina. Øhh er der nogle der benægter at der er bagmænd til at formidle job ? Er sikkert også nogle rigtigt slemme nogle imellem. Men alene at se så forarget ud over at nogle tager en skilling for det er naivt. Så fatter jeg ikke at du handler i virksomheder hvor der er ansatte. Du tror at prostitution vil blive forbudt i Danmark. Der ikke sikker da du sikkert kan have ret. Der findes mange uvidende mennesker med magt. Men mon prostitution så ville blive afskaffet i Danmark ? Mon det i branche hvor alt foregår i det skjulte nu fordi vi har sådan en åndsvag rufferilov at det ville blive bedre hvis det blev forbudt ? Tjaee mit gæt er at det ville forsætte med at eksistere og alt ville blive endnu mere skjult og overtaget af lyssky personer der intet har at miste. Læs udbudet af østpiger ville blive 99 procent. Der er feks masser af østpiger i Sverige Ja nogle tror også alt er værre nu og dommedag sker lige om lidt. Jeg kan ihvertfald huske da der for ca 20 år siden var masser af danske narko prostituerede. De havde det ikke godt !! Og sammenligning med hvordan det er nu, så da en kæmpe forbedring. Så undrer mig over dit udsagn med at alt er blevet så meget værre ? Med hensyn til Danmark er bange for deres ry så tror jeg det ikke. Men du kan have ret. Meget lovgivning med forbud er netop lavet af nogle politikkere der gerne vil fremvise sig selv som gode (prale) overfor deres ligesindede i EU og verden. Og den tendens er desværre (efter min mening) stigende. Danmark var engang kendt for at være et af de frieste lande i verden, hvor pornoen feks først blev frigivet. Desværre har der de sidste 20 år været en tendens hvor vi har gået den modsatte vej og blevet forbudsland. Ja vi har på mange områder endda overhalet Sverige på det område. Dog hvis vi sammenligner os med Sverige er vi ikke så hysterisk beviste om at fremvise og prale overfor omverden hvor gode vi er. Der er der en kæmpe mental forskel mellem Danmark og Sverige på det område, selvom vi mange andre områder ligner hinanden. Det kan man feks også se på indvander debatten i de respektive lande føres. Så jeg tror personligt ikke du får ret her. Eller håber det ikke. Enig i at der burde være fokus og politi aktioner jævnligt overfor østpigernes forhold, men at tro at de har det så slemt er efter min mening naivt. Det er den samme rille man har hørt fra alle dem der ville forbyde danske GP´ere førhen. Hvor de uden at snakke med dem, vil gøre dem til nogle stakler. Og igen hvis der skal være tvang med at danske GP´ere ikke selv ved bedst hvad de vil, og de er tvunget ud i det for at overleve, jamen så lad os da få den her debat på hele det danske arbejdsmarked. Tror der er mange der føler noget negativt ved at gå på arbejde. Kort sagt så syntes jeg der er så meget hykleri i denne prostitutionsdebat. Hvor det fra mange sider skinner klart igennem at det ikke er så meget bekymring for de prostitueredes ve og vel, selvom modstanderne af prostitution siger de bekymre sig om det, men alene en masse moralsk hvor det skinner igennem at mange er forargede over deres mænd har sex med en prostitueret og dermed utro eller det "frygtelige" at en kvinde selv vælger hvem og hvor mange hun har sex med. Nu har så nogle danske GP´er som føler det samme lønpres som feks danske håndværkere og mænd der inderst inde føler afsky ved en prostitueret så fundet sammen i et korstog og håb om forbud med prostitution mod lige netop kun prostituerede fra østeuropa. Hykleriet længe leve.
  24. ZEUS skrev et svar til DanskeJulie's tråd i Generel debat
    Akkurat.. Ligesom alle dem der er hjemmehjælpere der gladeligt siger de elsker deres job. For det er der vel ingen der kan når de skal skifte en overskidt ble hvor hele sengen er fuld af lort ? Du har ret at jo dårligere folk har det psykisk jo oftere vil de svare de har det godt. Det er en normal selvhjælpsmekanisme som man ikke behøver at have en doktorgrad i psykologi for at forstå. Men syntes dit eksempel her var dårligt dårligt hvis det alene var som et argument for at du tror at GP´ere er udsat for trusler og tvang og hvis de selv føler de har det godt, så er det en falsk forestilling fra GP´erne som de ikke engang er vidende om. Jeg havde heller brugt det her eksempel (husker ikke navnet) på det man har oplevet fra gidsler. Hvor de har været i sådan en fare at deres overlevelsesinstinkt har medført at de har kommet til at beundre og elske gidseltagerne. Men de her mekanismer foregår overalt i samfundet. Hvis man skulle være så kritiske om folk nu virkelig er det de føler og tror,- så kunne man spørge samtlige af dem der går på arbejde. Om alle dem der siger de elsker at gå på job nu virkelig gør det ? Jeg vil tro at dem der blev udsat for det mest groteske arbejde ville svare endnu mere at de syntes det var et godt job. Hvorimod dem der havde en masse goder, sjovt nok og totalt ulogisk hvis man ikke lige tænker videre over det,- ville svare mere lunkent om deres tilfredstillelse ved arbejdet. Simpelthen fordi de ikke følte en fare ved at sige det. Sådan er vi mennesker og simpel overlevelses instinkt. Hvis du selv var kritisk når du følte ubehag ved feks at skulle rengøre efter en person havde overskidt en seng, så ville en masse andre negative spørgsmål komme frem. Som feks : må jeg nu finde noget andet arbejde, og har jeg nu spildt min tid med en uddannelse jeg ikke bryder mig om. Kan jeg finde et andet arbejde ? Der er regninger der skal betales. Så de her mekanismer er faktisk meget logiske.
  25. Gormsgade ? Havde netop fundet den her annonce men troede det var privat et andet sted Har været sammen med en der hed det her. Men desværre helt tilfældigt navn der er valgt her. Men hende der hed det før husker jeg som en god oplevelse.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.