Alting skrevet af ZEUS
-
⚠️ADVARSEL⚠️NYSTED⚠️RULLEFORRETNING⚠️
ZEUS skrev et svar til lille_peter's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnMen forskellen er stadig om det er et link til en annonce kontra billedet kopieret. Hvis annoncelight vælger at slette annoncen så ville det link der ligger herinde være harmløst , da man bare vil få at vide at annoncen er slettet hvis man trykker på linket. Men ja enig med dig er det en fusker, hvilket jeg er 99 procent sikker på det er, så ærgeligt at alle kendetegn på den her fusker forsvinder den dag Annoncelight sletter annoncen. Så vil brugeren bare oprette en ny annonce , med et nyt taletidskort, og forsætte med sit bedrageri. Ligesom de fuskere der laver annoncer for at få folk til at betale forud. Men en ting jeg virkeligt ikke kan forstå Er hvordan den her pige vil ligge sit eget ægte billede frem med ansigt og det hele. Det undrer mig virkeligt Normalt når der ligger ansigtsbilleder af danske piger, så ved jeg næsten med garanti at det er fake billeder. For ingen vil udstille sig så meget. Men her tror jeg faktisk det er ægte billeder af pigen. Så må vidne om hun ikke har særligt meget mellem ørene/ ikke tænker særligt langt frem i tiden. Lidt sørgeligt faktisk. Men er hun narkoman som det påstås , så kunne forklaringen måske findes der. At næste fix er vigtigere end alt andet.
-
⚠️ADVARSEL⚠️NYSTED⚠️RULLEFORRETNING⚠️
ZEUS skrev et svar til lille_peter's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnJa ved ikke om de tjekke ægtheden af billeder hos Annoncelight eller andre udbydere. Tror jeg faktisk ikke. Teoretisk kunne en person oprettet annoncer hvor de havde brugt billeder af en person de ikke kunne lide. Og trods politianmeldelse så sikkert aldrig kunnet spore vedkommende da der bare kunne være brugt en anonym emailadresse og taletidskort til oprettelsen. Men uanset hvad så kunne i dette tilfælde annoncelight slette annoncen hvis de blev bekendt med det. Og skaden trods alt ikke større end de få der havde set den, før det blev opdaget. Derimod hvis billederne kunne videregives uden det havde været ulovligt, så havde skaden været meget større for et eventuelt offer der havde været udsat for at blive misbrugt i en annonce. Så havde der ligget billeder alle mulige steder, som vedkommende end ikke kunne vide hvor var henne.
-
⚠️ADVARSEL⚠️NYSTED⚠️RULLEFORRETNING⚠️
ZEUS skrev et svar til lille_peter's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnNej godt se forskelle nu. Hvis det er en der bare har villet ødelægge en piges ry, så stor forskel på om der er linket billeder, kontra linket til en annonce med billeder. Annoncen kan slettes, det kan ikke de billeder der ligger herinde, som vedkommende ikke har en jordisk chance for at vide ligger herinde.
-
⚠️ADVARSEL⚠️NYSTED⚠️RULLEFORRETNING⚠️
ZEUS skrev et svar til lille_peter's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHan kommenterede netop ikke men spurgte ?
-
⚠️ADVARSEL⚠️NYSTED⚠️RULLEFORRETNING⚠️
ZEUS skrev et svar til lille_peter's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnOkay sådan det hænger sammen. Ved ikke om han så læser med, for så burde han bare smide linket til annoncen. Så alt ok. Og man kunne se svindleren lovligt.
-
⚠️ADVARSEL⚠️NYSTED⚠️RULLEFORRETNING⚠️
ZEUS skrev et svar til lille_peter's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnOkay hvad er forskellen ? Hvis han har taget billederne fra annoncen så jo fuldstændig det samme ?
-
Sophie, Nørrebro
ZEUS skrev et svar til Blow lover's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnBom. Det ville jeg også gerne vide. Nogle der har besøgt hende og har et bud ?
-
⚠️ADVARSEL⚠️NYSTED⚠️RULLEFORRETNING⚠️
ZEUS skrev et svar til lille_peter's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnDet vidste jeg ikke at der ikke måtte linkes billeder fra en annonce ? Det er der da mange der gør ofte ? Eller der er måske forskel når det er på en udenlandsk reel pige, kontra nu hvor det er en svindler ? Kender til der er regler for man ikke må opgive adresse. Ved så ikke om det er fordi det er forbudt eller Eroguide der bare har nogle gode regler, så der forhindres at uskyldige personer ikke udleveres og risikerer at få en stalker på halsen. Men lige her hvor det er en svindler så syntes jeg det havde været ok at udlevere alt om vedkommende
-
Warszawa escort
Tror det er udbud og efterspørgsel. Hvor kunderne kun er polakker ja der finde priser på 100 zloty. Men normal prisen er 200. Udbuddet af turister dog blevet større og så finder man nogle som forsøger med en pris på 400 zloty. Dog er det stadig billigt i danske forhold For 1 time så få det til 175 danske kr. Og vælger man en af de dyreste ja så koster det 700 kr for 1 time men er jo stadig meget billigt i forhold til danske priser. Enig i som der er skrevet at man ikke skal tro man får bedre service hvis man vælger dem til 400 zloty. Og hvad der er utroligt smukt er jo også en smagsag. Nogle af dem der betegner sig som luksuspiger siger mig ikke noget, hvorimod jeg syntes andre til 200 zloty er meget smukkere og mere sexede. Find dem du selv finder attraktive og forsøg at komme i kontakt med dem. Regn dog med mange af annoncerne er gamle, og hvor der ikke bliver svaret. Det kan være lidt svært at komme i kontakt med dem og få lavet en aftale. Tilgengæld kan man være heldig at finde nogle ægte amatør studiner og få rigtigt gode oplevelser, til næsten ingen penge. Men vær bevist om at der ligesom i Danmark er rigitgt mange østpiger i Polen. Ikke at der er noget i vejen med dem, men syntes de bedste oplevelser jeg har haft har været med nogle unge polakker.
-
Viki 30 min 500 k Sex ,69 , Megafech ,Anal , cum on face
Også blandende oplevelser. Men prisen bestemt ikke sige noget til. Billederne ligner hende meget godt, selvom sidst jeg var der (halvt år siden) så dog en halv stor mave.
-
Nylonstrømper
Eller sådan stockings er utroligt frække så forstår godt din begejstring for dem Underligt at flere piger/kvinder ikke benytter sig af det.
-
Sexferie value for money overblik
Nu var det et skud fra hoften Så stemningen kan du aldrig ødelægge. Men se det ikke er helt ved siden af når jeg skrev 3 x 2 km. Måske mere præcist er det 4 x 2 km. https://www.google.com/maps/place/Soi+Buakhao,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9290748,100.8762305,15z/data=!4m5!3m4!1s0x3102960ea61408b1:0x66815d3663480168!8m2!3d12.9290748!4d100.8849852
-
Sexferie value for money overblik
Ja kender godt betegnelse LK Metro men i tvivl om der også var et hotel der hed det. Er ihvertfald et hotel der hedder LK Metropolis og ligger ca 10 meter fra den her vinkel vej med flere gogobarer. Syntes placeringen af hotellet er fantastisk. Og nej ikke specielt fordi det er tæt på den her LK Metro, men fordi det ligger centralt til alt andet. Det kan man sige at næsten alle hoteller der ligger indenfor den her firkant af 2 x 3 km gør. Læs flere hundrede hoteller. Men lige den her placering optimal hvis man vil nøjes gå få meter før man er ved de bedste spisesteder, eller ud til second road eller soi buakhao. Man kan også let krydse igennem så man kommer ud til soi 7/ second road lige ud til en Mac D. Eller skal man i walking street eller til Jomtien og vil tage en scootertaxi så jo ensrettet ad second road, men så let krydse via soi 7 derfra. Det med at vælge hotel er individuelt og en smagsag. I lavsæsonen er der ufatteligt mange at vælge mellem. Så det er bare via hotel.com eller booking.com at finde lige de specielle ønsker man har. For mit valg ved denne tur så var prioteringerne træningsrum blandt andet. Og ikke et med bare maskiner, eller super lette vægte. Men lidt almindelige håndvægte. Når jeg så samtidigt ønskede en god pool med lidt flotte omgivelser, samt værelse med balkon ud til den, så røg udvalget af hoteller der tilbød lige det her, meget ned. Boede så først på Hotel Mercur. Det ligger i soi 7 (til second road) og blev netop fremhævet for det fantastiske placering med let afgang til alt. Men her skulle man altså ud og gå mindst et par hundrede meter før man kom ud til second road eller til soi buakhao. Sige det ikke er langt, men her ligger Metropolis altså ti gange bedre. Derudover snød billederne fra Hotel Mercur mig. Håndvægtene var sådanne på 1 og 2 kg. Så var det godt jeg bare havde booket det i 3 dage, så jeg kunne finde et andet hotel. Skal dog siges at servicen på Mercur var ekstrem god. Sjældent oplevet så venlig og ikke anmassende for at få penge, andre steder. Og deres poolområde utroligt smukt, ligesom hele stilen ved hotel syntes jeg var fremragende. Mit råd til nye der skal til Pattaya. Find det hotel med lige dine ønsker og som du syntes ser fedt ud og har en god pris. Tjek eventuelt anmeldelser. Book max et par dage. For mange lever ikke op til det man måske forventer. Billederne fra hotel der vises er tit fra det var nyt og ser anderledes slidt ud når man ser det i virkeligheden. Tjek hvordan personalet er og omgivelserne. Det er nemlig vigtige ting som man ikke kan se og mærke før man selv står der. Er det ikke helt efter forventningerne så super let senere at finde et andet. Jeg begik den fejl ved en tur at booke mig i en fed lejlighed på 27 etage. Stor med sofaafdeling mv og med balcon og udsigt ud til havet. Lå centralt til alt og fik den endda til en rigtig god pris i 3 uger. Men blev sgu halv ensom deroppe. Var for omstændeligt at tage hele vejen derop og ned hvor der skete noget. Ligesom jeg følte mig bundet og ikke bare kunne tage til en naboby. Og hver gang jeg skulle ned og ud så kom jeg forbi et massagested inde i bygningen hvor en kvinde som da var meget sød og dejlig, men som ville mere med mig end bare sex. Og gjorde det alt andet mere besværligt når jeg kom med nye piger mv. Alt sådanne ting man ikke kan forudsige, men det her nær miljø og omgivelser man kun kan se og føle når man er der. Så altid vigtigt ikke at booke mere end et par dage. Ihvertfald når vi snakker lavsæson. Kender ikke højsæson, men der er det sikkert sværere at finde hoteller og priserne er skruet højere op.
-
Sexferie value for money overblik
Du skriver LK Metro.. Tænker du på LK Metropolis eller er det to forskellige hoteller ? Boede på LK Metropolis 10 af dagene og varmt anbefale.. Super centralt til alt og trods i heksekedel så ro på hotellet. Og lækker pool og træningsfaciliteter også. Ligesom dejlig service hvor rengøringsfolkene altid tilpasser ens døgnrytme. Læs har man lyst til at sove længe, så kommer de bare senere på dagen. Bookede dog udenom Booking.com og andre udbydere, og henvendte mig personligt og betalte kontant. Så nemlig mulighed for værelse ud til poolen og endnu bedre pris.
-
Sexferie value for money overblik
Og tilføjelse. I Pattaya kan du få ALT !!!.. Tager du ned i lavsæsonen som er når det er sommer hos os, er priserne i bund på hotellerne og kæmpe udbud. Bor du centralt, så ikke gå mere end 25 meter før der er 2 scootertaxier hvis du ikke vil bruger deres billigere tuktuk buser. Pris for scootertaxi er ca 50 bath /10 ddk uanset hvor du skal hen i det centrale Pattaya. Spørg bare altid efter pris før i kører og nogle gange skal der pruttes. Tuktuk bilerne der er det 10 bath. 2 ddk. Ligeledes er det med næsten alt andet også. Der er 7/11 , hæveautomat, et sted du kan få vasket tøj osv osv(næsten alt!) indenfor 25 meter ligegyldigt hvor du er. I 7/11 feks der også få mælk, og diverse proteindrikke hvis du er til det. Købte noget sidst som smagte sindsygt godt, og gid man kunne få det i Danmark. Ligesom forskellige cacaomælk. Har du lejlighed eller hotel med køkken så jo købe alverdens der ligefra bacon, æg til super lækkert lyst brød. Skulle også bruge en paraply sidst og købte en stor smart en. Pris: lidt over 20 danske kroner. Pattaya er fyldt med alt hvad man man kunne få brug for. Også Europæiske og nordiske restruranter hvis du mere er til det. Specielt Soi Diana har nogle virkeligt gode spisesteder hvis det er Europæisk du er til. Skal du bruge noget til at peppe pontensen op så let også. Tilbudt alle steder af gadesælgere eller købe det i deres såkaldte apoteker. Her også købe medicin der er svær at få hjemme i Danmark eller som kræver recept. Feks købte jeg noget antibotika som læger er meget forsigtige med at udsskrive i Danmark. Ligesom hovedpine piller meget billigere dernede. Kort sagt alt kan næsten fås dernede. Sikkert også stoffer, men der råd hold dig langt væk fra fjolletobak eller noget til næsen. Der er det ikke sjovt hvis politiet tager en Så helt andre straffe end vi er vant til herhjemme !! Der er de syge Tilgengæld utroligt sikkert at færdes i Pattaya som turist. Selvfølgelig skal man aldrig gå plørefuld rundt og vifter og vise hvor mange penge man har. Så er der ihvertfald en risiko. Men tror risikoen er ti gange så stor i København for at blive bestjålet. Pattaya er super godt som sex turist. Priserne lave og alt samlet indenfor en gylden firkant på ca 3 x 2 km. Med tusinder hvis ikke titusindervis af gogo og øl barer. Selv om det er i lavsæsonen, så sikkert mindst 10 til 20 antal piger pr turist. Og jo der er også virkeligt mange turister selv i lavsæsonen. Læs: Sindsygt mange piger !! Så mange at man bliver kræsen. Dem man syntes så sindsygt lækre ud de første dage, gider man næsten ikke når man har været der flere dage. Simpelthen fordi ens forventninger stiger i takt med det kæmpe udbud man ser og som er tilrådelig. Efter nogle dage så går der nærmest mere sport i at finde en usædvanlig/speciel pige. Som feks en kopi af Pipi Langstrømpe som jeg også fandt engang i en gogobar og tog med hjem Eneste ulempe med Pattaya er at alt ligner hinanden og man kan blive træt af det efter man de første dage har kneppet igennem for fuld skrue Men så bare bruge nogle fridage indimellem til afslapning ved pool eller andet.
-
24 årig opfylder din fantasiere
Ja billederne ihvertfald med 100 procent garanti fake. Ikke danske/nordisk af udseende og hvilken dansker udleverer bare ansigtsfoto udenvidere i en annonce`? Billedet tydeligt taget fra en eller anden billig pornoside. Ligner iøvrigt de her fake annoncer der i forvejen er en masse af derinde, hvor de forsøger at bilde folk ind at der sidder en hel masse desperat liderlige kvinder i ens nabolag. Man skal bare lige udlevere sine kontooplystninger på den her hjemmeside Hele teksten skriger jo også på det er en mand der sidder og tror han er smart, og tror han kan logge penge ud af folk ved forudbetaling/ eller ind på en gratis side som så koster penge senere
-
Sexferie value for money overblik
Hvordan er pris niveauet og ikke mindst udbudet af piger på Kreta, Mallorca Antalyakysten i tyrkiet og Rhodos og Cypern ? Er det let at finde GP´er nævnte steder og hvilket prisleje findes de i ? Mange danskere der tager på ferie der, og jo ikke så langt, og nogle steder billigt pt at rejse til. Men aldrig været nævnte steder. En forudsætning for jeg skulle tage 1 uge et sådan sted er ihvertfald at de som minimum er ligeså let at finde piger som i Danmark
-
Sexferie value for money overblik
Kommer vel også lidt an på hvor i landet han er. Er det en weekend ferie og bor han tæt på grænsen så Tyskland fint sted. Bor han på sjælland så vel ligeså let at komme til Polen hvor pris niveauet er endnu lavere. Regn med ca alt er 1/3 billigt som i Danmark. Dog får man ikke FKK konceptet. Er det en ferie på et par uger eller mere, ja så er der Thailand og Pattaya som det kendte sted hvor alt velordnet og udviklet til os turister. Og der er priserne ca 1/5 så billigt som i Danmark. Og hvis endnu billigere og endnu mere for pengene ja så Kambodia. Siges som Thailand var for 20 år siden. Dvs endnu billigere, endnu mere service men ikke samme muligheder som i Thailand hvor det er let at være vestlig turist.
-
Pattaya - Første gang
Det er godt med sådanne indsatser ihvertfald Det kunne vi godt savne i Danmark, hvor de grundet underbemanding eller andre årsager end ikke gider følge op på sager hvor der har været videoovervågning og klokkeklare beviser. Meget negativt kan man sige om Thailands opbygning og styre med militær og politi. Men sjældent har jeg følt mig mere sikker når jeg færdes rundt. Vil påstå jeg føler en meget større risiko for overfald eller få stjålet penge i København. Grunden selvfølgelig en masse østeuropæere som kun er heroppe er af samme årsag. Det kan godt være det er en falsk tryghed jeg har når jeg er i Thailand. Men tror risikoen for nævnte overfald og tyverier er ekstrem lav hvis man sammenligner med det antal mennesker der feks er i Pattaya. Lige med den her aktion mod en LB kunne det godt være "hende" de søgte. Tror dog de har som politik nu at dele af Beach road skal være rømmet for freelansere. De anholdt ihvertfald flere den dag. Og jeg snakkede med en pige som jeg havde besøg af nogle gange, og virkede på hende som det var noget de ofte lavede. De her aktioner hvor de lige tager ud og anholder en masse. Mener hun sagde de fik en bøde på flere tusind bath hvis de blev taget. Jeg kommenterede lidt ironisk at det var nok fordi de her hos freelanserne ikke fik penge under bordet som de gjorde ved gogo og ølbarerne, og derfor de lige håndhævede loven her Tror dog ikke hun forstod hvad jeg mente, eller turde snakke om politik.
-
Pattaya - Første gang
Ja har du helt ret i En dum og usund vane
-
Pattaya - Første gang
Super og kan vi altid finde ud af Nu sikkert meget jeg ikke ved, og spørger tit herinde. Men har da lidt viden om det hele dernede som jeg meget gerne vil dele. Ja lige med LB så er jeg bare sådan Men mange der er til dem, og findes masser af dem i Pattaya
-
Pattaya - Første gang
Jo og den her tråd godt nok gået noget fra oprindelige trådstarters oprindelige indlæg Spurgte mange, og svar alle steder at der var total forbud nu. Men som sagt ændrer det ikke meget. Man kan jo bare vente med at gå gennem sikkerhed og paskontrol til aller sidst. Dvs så kort tid som man tør For kan være meget kø. Og vel gå lige fra 45 min til 2 timer for at komme igennem vil jeg tro. Med hensyn til næste gang ved jeg ikke helt endnu. Bliver nok først næste år og så igen ved samme tid. Overvejer dog at tage derned før eller efter jul. Nok meget anderledes der. Både på godt og ondt. Sker nok meget i højtiden, men også mange fordele ved turen her i lavsæsonen. Har du været dernede i højsæsonen ?
-
Pattaya - Første gang
Ja nu tror jeg ikke andre rygere gør det for at genere andre Tror faktisk de aller fleste er meget hensynsfulde. Eller det er de nødt til i dagens Danmark. Og syntes det er godt det er sådan at andre ikke rygere skal udsættes for røg mere. Men nogle gange kan det også kamme over i ren hysteri Feks hvor det på rigtigt mange arbejdspladser nu er sådan nu hvor medarbejdere end ikke må gå udenfor i deres egen pause mere for at ryge, men hvor det er fyringsgrundlag hvis der ryges i arbejdstiden, uanset om det genere andre eller sinker dem i deres arbejde. Læste her forleden en artikel i Ekstra bladet om et eller svenskerne havde gjort hvor de havde syntes en reklame for spiritus var forkert. Og alle indlæg efterfølgende var om hvor tossede svenskerne var med deres forbud og masse hysteri. Der kunne man jo stille spørgsmålet om vi danskere er anderledes. Sammenligne svenskernes forbud mod alkohol med vores forbud og påbud med tobak. Der findes næsten ligeså mange sygdomrelaterede sygdomme og tidligere død, ved indtagelse af alkohol som der findes med cigaretter. Men det er som vi slet ikke vil tale om det i Danmark ? Alkohol er fredet totalt og vi griner af svenskerne med deres systembolag og høje priser på alkohol. Mens vi med hensyn til tobak næsten er værre. Og i Danmark kan der stadig reklameres og købes alkohol næsten uden afgifter. Imens cigaretter nu selv efter de har lavet alle mulige sindsyge skræmmebilleder med folk der mister lemmer og tænder, som intet har med cigaretter at gøre, og som end ikke mere snart må ligge fremme i butikker mere. Hvilket om det er godt eller forkert skal jeg ikke bedømme. Det er hvordan man har det med frisind og personligt ansvar kontra hvor staten er en opdrager af hvad vi skal gøre. Uanset hvad så dobbeltmoralsk med det her hysteri lige overfor tobak og hån overfor svenskernes alkoholpolitik. Det skulle jo helst bygge på faktisk viden og ikke stemninger om hvad der er flertal blandt befolkningen og magthaverne har af vaner. Og ja tror der er mange flere procentmæssigt politikkere og magthavere der dagligt pimper en del rødvin hvert dag. Og gerne vil bilde sig ind at det er sundt. Og ville syntes det ville grænseskridende hvis staten gik ind og bestemte om de skulle have lov til det. End der er rygere. Og tror det er derfor vi ser den her politik i Danmark, men som ikke bygger på fakta, men hvad de selv har af vaner og hvad de føler er deres eget valg kontra hvor de ikke selv har nogen interesse, og gerne vil bestemme over andre. Og ja er en fordom, men det siges at tidligere rygere er de værste anti rygere
-
Pattaya - Første gang
Fik så lige udfyldt mit erstatningskrav til Norwegian. Men holdt op det var besværligt Efter at have skrevet en lang smøre hvor jeg ellers roste dem for en masse men gjorde mit krav gældende, hvor jeg blandt til sidst skrev at jeg forventede et svar snarligst, da jeg ellers ville benytte mig af et af de indkrævningsfirmaer der findes, og udfyldt en masse, blandt andet så skulle de have en masse andre numre som man ingen anelse har af hvor man finder,- så var jeg pludselig logget af, efter jeg havde brugt et par minutter for at tage et billede med dokumentation på kvittering for mad i lufthavn. Og alt jeg havde skrevet og udfyldt glemt. Men fik det sendt nu Så ser vi hvor lang tid der går.
-
Pattaya - Første gang
Hvis det ikke havde noget at gøre med at tjene lidt ekstra så kunne de jo have beholdt det der lille mikrorum de havde som rygerum Må jeg spørge om du er tidligere ryger og svar ærligt ha ha