Hop til indhold
Guest Aalborg

Endnu en ferie i BKK og Pattaya

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej fætre og brødre.

På tirsdag d. 27/8 rejser jeg igen til Thailand. Denne gang også 4 uger. Jeg skal være i BKK i Sukhumvit, Soi 22 de første 4 dage, inden jeg om søndagen drager mod Pattaya, hvor jeg skal bo i 3 uger i Beach Road, Soi 13 (soi mellem 2.Rd og Beach Road). På hjemrejsen tager jeg endnu nogle dage i BKK.

Hvis nogen af jer er i Pattaya i det tidsrum ville det være hyggeligt med en kop kaffe eller en kold øl, m.m. så vi kan udveksle/drøfte muligheder og erfaringer.

Send mig en PM, så vi evt. kan mødes.

Hilsen Aalborg (John)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
WhoKnowsWhat skrev, for 29 minutter siden:

Fed anmeldelse...

Måske ikke en anmeldelse, men måske kommer der noget ud af ferien.

Jeg skal huske næste gang at spørge dig, hvor du synes jeg skal poste mit indlæg!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 1 time siden:

Hej fætre og brødre.

På tirsdag d. 27/8 rejser jeg igen til Thailand. Denne gang også 4 uger. Jeg skal være i BKK i Sukhumvit, Soi 22 de første 4 dage, inden jeg om søndagen drager mod Pattaya, hvor jeg skal bo i 3 uger i Beach Road, Soi 13 (soi mellem 2.Rd og Beach Road). På hjemrejsen tager jeg endnu nogle dage i BKK.

Hvis nogen af jer er i Pattaya i det tidsrum ville det være hyggeligt med en kop kaffe eller en kold øl, m.m. så vi kan udveksle/drøfte muligheder og erfaringer.

Send mig en PM, så vi evt. kan mødes.

Hilsen Aalborg (John)

Dejligt at blive inddraget i dine planer. Glæder mig til at høre om din færd. Jeg må leve af din og andres oplevelser i Thailand, og en sjælden gang imellem en gang thaimassage i Dk da jeg ikke rigtig kan argumentere for hvorfor jeg skal alene til Thailand. Så jeg synes den er helt rigtig placeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Stabilizer skrev, for 15 minutter siden:

God tur, jeg har flyttet din tråd til efterlysninger, og @WhoKnowsWhat deltager ikke i tråden mere, igen du må have en rigtig god tur

Hej Stabilizer

Tak for det. Jeg var godt nok lidt i tvivl om placeringen, men nu er jeg retledt.

Glæder mig usigeligt til ture. Vistok min 19. eller 20, tur.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Aalborg skrev, for 17 timer siden:

Hej Stabilizer

Tak for det. Jeg var godt nok lidt i tvivl om placeringen, men nu er jeg retledt.

Glæder mig usigeligt til ture. Vistok min 19. eller 20, tur.....

 

Glæder mig også til at høre lidt fra turen.

Vedr. hvor den her tråd hører til er lidt svært at præcisere.  For ligeså snart du har skrevet dit første indlæg dernede fra så hører den vel under anmeldelser :) 

 

Nu skriver du det er din 19 eller 20 tur.   Over hvor mange år er det ?    

Og man hører tit det her fra erfarne rejsende i Thailand at de siger alt ikke er så godt som før.  At det var meget bedre for 20-30 år siden.      Nu da tråden hører under efterlysninger (håber ikke den afsporer din oprindelige) så da nysgerrig efter at vide hvordan det var dengang.    Der hvor jeg har hørt om det her med at alt var meget bedre førhen, har været fra personer jeg har mødt i thailand og ikke fra danskere, så med mine begrænsede egenskaber i engelsk ikke gået dybere ind i det.  Men gennemgående kommentarer var at nu har pigerne travlt med deres mobil hvor den dengang var mere ægte.

Og nysgerrig med prisniveau dengang og nu.   Var det så meget billigere dengang ? Flyrejsen derned dengang var ihvertfald noget der kostede meget dengang. Idag så kan man komme derned for næsten ingen penge.    Men gad godt høre lidt om forskellen fra dengang og nu.  Også fra andre brugere der har været i Thailand for 20-30 år siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 24/8/2019 at 12:13:

Hej fætre og brødre.

På tirsdag d. 27/8 rejser jeg igen til Thailand. Denne gang også 4 uger. Jeg skal være i BKK i Sukhumvit, Soi 22 de første 4 dage, inden jeg om søndagen drager mod Pattaya, hvor jeg skal bo i 3 uger i Beach Road, Soi 13 (soi mellem 2.Rd og Beach Road). På hjemrejsen tager jeg endnu nogle dage i BKK.

Hvis nogen af jer er i Pattaya i det tidsrum ville det være hyggeligt med en kop kaffe eller en kold øl, m.m. så vi kan udveksle/drøfte muligheder og erfaringer.

Send mig en PM, så vi evt. kan mødes.

Hilsen Aalborg (John)

Cool

jeg lander i Bangkok lørdag morgen og skal flyve videre til Jakarta mandag morgen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 23 timer siden:

ligeså snart du har skrevet dit første indlæg dernede fra så hører den vel under anmeldelser :) 

Det er en diskussion, jeg flere gange har forsøgt at tage op med ledelsen - to no avail ;-(  selvom det ville gøre Eroguide mere enkel og overskuelig at slå dem sammen, så folk ikke kom til at lægge anmeldelser og efterlysninger de forkerte steder og få på puklen for det - kræver bare at folk bliver bedre til at lave overskrifter (NO MORE "hende her" osv.)

Jeg tager selv igen til Thailand i oktober, hvor jeg mest vil være i Pattaya, hvor jeg har et par veninder der "Miss me so much" ;-)  - det skriver de ihvertfald meget ofte på LINE - og det er nok en af de største forskelle fra for 20 - 30 år siden: at du altid hurtigt kan sende beskeder frem og tilbage - og gratis ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hornybastard skrev, for 12 timer siden:

Cool

jeg lander i Bangkok lørdag morgen og skal flyve videre til Jakarta mandag morgen 

Rigtig god tur, lidt nyheder fra Jakarta vil vaere meget spaendende.

Mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...