Hop til indhold
Guest CphGuy

Liderlig babe 22 år privat diskret

Recommended Posts

“Ingen overvægtige”... jeg må på kur :biggrin: men heller ingen “gamle” så for en 22-årig er mine 45 år nok for gammel :wink: Hun ser ellers møglækker ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Junior skrev, for 3 timer siden:

Det bekræftes at billederne er alle af hende. Hun er virkelig lækker :) 

og ja den er god nok.

Hvor høj er hun ca ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære drenger (: 

Er ægte og Er 166 høj

Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl

Redigeret af Micki
Ville lave det om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Man kan ikke fjerne indlæg - eller redigere efter en time det blev lagt på, du kan skrive til adm og høre om de vil slette det...

BH

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 8 timer siden:

Pris sat op til 800 og 18000

Og stadig billigere med 2x15 minutter :-) 

VenligsT

French

18000 er måske lige i overkanten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ryddet op i tråden. 

Det burde være helt unødvendigt, at gentage. Men at bringe personlige oplysninger og andet for anmeldelsen uvedkommende, der kunne lede i retning af identitet, er naturligvis 100% forbudt. 

Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 16.9.2019 at 18:38:

Jeg vil hellere have 2 x 15 min. end 1 x 30 min., hvis man kan få det :) 

15 min 7oo
30 min 1600

Hahaha!! Din sjuft!

Nu hævede hun jo bare prisen på 15min til 800! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 49 minutter siden:

Hahaha!! Din sjuft!

Nu hævede hun jo bare prisen på 15min til 800! :D

Haha. Det er nøjagtigt det samme, der sker, hvis man klager over ejendomsvurderingen. Man bliver ikke selv sat ned, men ens "sammenligningsgrundlag" bliver sat op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først 700 og 1600

Så 800 og 1800

og nu 800 og 1500:

15 min blid og behagelig 8oo
30 min blid og behagelig1500
1 time + god hård fysiurgisk  massage 2600
15 min Olie svensk eller spansk uden kondom 700

I øvrigt ser de babser da bare alt for vilde ud på sådan en ung og lille pige... tror sgu godt jeg ku’ ;-) 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ser interessant ud, men jeg er over 50 år og må nok også anses for at være lidt godt istand - så er man jo udelukket. 

Så god fornøjelse til jer unge slanke løver derude :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Micki skrev, den 17.9.2019 at 18:16:

Kære drenger (: 

Er ægte og Er 166 høj

Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl

Priserne fastsætter du jo selv :) Men fraværet af kontaktoplysninger i den oprindelige annonce, som der linkes til i starten af denne tråd, gør nok bestræbelserne på at lande en aftale med dig relativt besværlige for folk, der ikke er på EG :) Ser ellers helt fænomenalt ud! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 18/9/2019 at 18:26:

Hun ændrer priser hurtigere end den lokale tankstation. 

Jeg tror jeg nøjes med en Faxe Kondi og en fransk hotdog. 

Mærkeligt noget at skrive inde på mine anmeldelser ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Micki skrev, for 3 timer siden:

Mærkeligt noget at skrive inde på mine anmeldelser ... 

Synes du? 

Hvis du skulle have glemt det, skrev du selv: "Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl". Men ellers har du ret. Jeg er en mærkelig fætter!

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 24 minutter siden:

Synes du? 

Hvis du skulle have glemt det, skrev du selv: "Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl". Men ellers har du ret. Jeg er en mærkelig fætter!

Det er bare ikke pænt at anmelde mig på den måde . Jeg bruger jo rent faktisk siden til at tjene penge på  og da jeg ikke har noget arbejde så er det lidt tarveligt at i bruger min anmeldelsesside til at lave sjov på   .. Det er ikke særlig sjovt for mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Micki skrev, for 4 minutter siden:

Det er bare ikke pænt at anmelde mig på den måde . Jeg bruger jo rent faktisk siden til at tjene penge på  og da jeg ikke har noget arbejde så er det lidt tarveligt at i bruger min anmeldelsesside til at lave sjov på   .. Det er ikke særlig sjovt for mig 

Fair nok. Jeg er bestemt ikke ude på at ødelægge din butik. Nu tvivler jeg dog på at min bemærkning om dine prisreguleringer eller sodavand har gjort hverken fra eller til. Du er for smuk og dejlig til at mine dumsmarte spydigheder rokker ved det.

Jeg ønsker dig alt det bedste og fuld booket kalender med masser af søde mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Micki skrev, for 1 time siden:

Har sendt dig en besked :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...