Guest CphGuy Skrevet 16. September, 2019 Nogen der har besøgt denne Pige Og som kan verificere annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 80 Skrevet 16. September, 2019 Ja. Besøgte hende i sidste uge. Rigtig dejlig og sød pige med en fænomenal krop. Absolut anbefaling herfra! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. September, 2019 Jeg vil hellere have 2 x 15 min. end 1 x 30 min., hvis man kan få det 15 min 7oo 30 min 1600 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 80 Skrevet 16. September, 2019 Det bekræftes at billederne er alle af hende. Hun er virkelig lækker og ja den er god nok. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mattvega Skrevet 16. September, 2019 Hun ser dejlig ud. Er brysterne silikone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eneren 35 Skrevet 16. September, 2019 “Ingen overvægtige”... jeg må på kur men heller ingen “gamle” så for en 22-årig er mine 45 år nok for gammel Hun ser ellers møglækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 16. September, 2019 Junior skrev, for 3 timer siden: Det bekræftes at billederne er alle af hende. Hun er virkelig lækker og ja den er god nok. Hvor høj er hun ca ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 80 Skrevet 16. September, 2019 Vil tro en 1.60-1.65. Og ja de er vist nok silikone, og virkelig lækre at røre ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 17. September, 2019 Pris sat op til 800 og 18000 Og stadig billigere med 2x15 minutter VenligsT French 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micki 86 Skrevet 17. September, 2019 (edited) Kære drenger (: Er ægte og Er 166 høj Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl Redigeret 17. September, 2019 af Micki Ville lave det om 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. September, 2019 Man kan ikke fjerne indlæg - eller redigere efter en time det blev lagt på, du kan skrive til adm og høre om de vil slette det... BH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 17. September, 2019 frenchlover1 skrev, for 8 timer siden: Pris sat op til 800 og 18000 Og stadig billigere med 2x15 minutter VenligsT French 18000 er måske lige i overkanten. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2019 (edited) ....... Redigeret 17. September, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 17. September, 2019 Jeg har ryddet op i tråden. Det burde være helt unødvendigt, at gentage. Men at bringe personlige oplysninger og andet for anmeldelsen uvedkommende, der kunne lede i retning af identitet, er naturligvis 100% forbudt. Bryan Mills 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 18. September, 2019 underdog40 skrev, den 16.9.2019 at 18:38: Jeg vil hellere have 2 x 15 min. end 1 x 30 min., hvis man kan få det 15 min 7oo 30 min 1600 Hahaha!! Din sjuft! Nu hævede hun jo bare prisen på 15min til 800! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. September, 2019 Argent skrev, for 49 minutter siden: Hahaha!! Din sjuft! Nu hævede hun jo bare prisen på 15min til 800! Haha. Det er nøjagtigt det samme, der sker, hvis man klager over ejendomsvurderingen. Man bliver ikke selv sat ned, men ens "sammenligningsgrundlag" bliver sat op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. September, 2019 Først 700 og 1600 Så 800 og 1800 og nu 800 og 1500: 15 min blid og behagelig 8oo 30 min blid og behagelig1500 1 time + god hård fysiurgisk massage 2600 15 min Olie svensk eller spansk uden kondom 700 I øvrigt ser de babser da bare alt for vilde ud på sådan en ung og lille pige... tror sgu godt jeg ku’ Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 18. September, 2019 Ja ser interessant ud, men jeg er over 50 år og må nok også anses for at være lidt godt istand - så er man jo udelukket. Så god fornøjelse til jer unge slanke løver derude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 18. September, 2019 Hun ændrer priser hurtigere end den lokale tankstation. Jeg tror jeg nøjes med en Faxe Kondi og en fransk hotdog. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 19. September, 2019 Micki skrev, den 17.9.2019 at 18:16: Kære drenger (: Er ægte og Er 166 høj Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl Priserne fastsætter du jo selv Men fraværet af kontaktoplysninger i den oprindelige annonce, som der linkes til i starten af denne tråd, gør nok bestræbelserne på at lande en aftale med dig relativt besværlige for folk, der ikke er på EG Ser ellers helt fænomenalt ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micki 86 Skrevet 21. September, 2019 underdog40 skrev, den 18/9/2019 at 18:26: Hun ændrer priser hurtigere end den lokale tankstation. Jeg tror jeg nøjes med en Faxe Kondi og en fransk hotdog. Mærkeligt noget at skrive inde på mine anmeldelser ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. September, 2019 Micki skrev, for 3 timer siden: Mærkeligt noget at skrive inde på mine anmeldelser ... Synes du? Hvis du skulle have glemt det, skrev du selv: "Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl". Men ellers har du ret. Jeg er en mærkelig fætter! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micki 86 Skrevet 21. September, 2019 underdog40 skrev, for 24 minutter siden: Synes du? Hvis du skulle have glemt det, skrev du selv: "Ved godt mine priser har svinget lidt men har haft travlt og der har også stået en fejl". Men ellers har du ret. Jeg er en mærkelig fætter! Det er bare ikke pænt at anmelde mig på den måde . Jeg bruger jo rent faktisk siden til at tjene penge på og da jeg ikke har noget arbejde så er det lidt tarveligt at i bruger min anmeldelsesside til at lave sjov på .. Det er ikke særlig sjovt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. September, 2019 Micki skrev, for 4 minutter siden: Det er bare ikke pænt at anmelde mig på den måde . Jeg bruger jo rent faktisk siden til at tjene penge på og da jeg ikke har noget arbejde så er det lidt tarveligt at i bruger min anmeldelsesside til at lave sjov på .. Det er ikke særlig sjovt for mig Fair nok. Jeg er bestemt ikke ude på at ødelægge din butik. Nu tvivler jeg dog på at min bemærkning om dine prisreguleringer eller sodavand har gjort hverken fra eller til. Du er for smuk og dejlig til at mine dumsmarte spydigheder rokker ved det. Jeg ønsker dig alt det bedste og fuld booket kalender med masser af søde mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterP 1 Skrevet 21. September, 2019 Micki skrev, for 1 time siden: Det er bare ikke pænt at anmelde mig på den måde . Jeg bruger jo rent faktisk siden til at tjene penge på og da jeg ikke har noget arbejde så er det lidt tarveligt at i bruger min anmeldelsesside til at lave sjov på .. Det er ikke særlig sjovt for mig Har sendt dig en besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg