Alting skrevet af ZEUS
-
Sød pige fra sugardaters
godt jeg ikke ofrede en krone dertil -men desværre da jeg oprettede profil deer (for at tjekke den ud) så gav jeg samtidigt min email til siden.. -og fået en masse spam efter oprettelsen.. -men kunne jo ikke vide at den såkaldte "gratis" side kostede penge. For mig så tænder jeg helt af på sådanne der åbenlyst starter med at lyve... Er de ikke mere opfindsomme og afslørende at de allerede fra start bliver taget i en løgn -så vil jeg aldrig ofre et sekund der og slet ikke bruge bare 1 krone..
-
sweeti honay Barby (Advarsel)
He he Tak for advarslen !!.. Ved ikke om det er fair -men man burde gøre noget mod sådanne platugler... -eventuelt ringe og bestille tid /Escort hvis muligt -og så være en fake adresse.. En ting er at os herinde bliver advaret , men tænk på alle dem de snyder.. -som ikke kender til den her side.. Eller burde være en admin herinde der kort ringede og prænsenterede Euroguide.dk og fortalte hvis en person feks havde fået en dårlig anmeldelse.. - så kunne de som det mindste forsvare sig og sikkert i mange tilfælde forbedre sig... -de nævnte der vil det sikkert ikke have en virkning på.. en gang platugle altid platugle.. Men tænker på generelt til dem der får en dårlig anmeldelse.. så ville den her side osse få en større virkning.. Til glæde for for både os brugere og ikke mindst alle de mange søde glædespiger der heldigvis findesog som ikke har noget imod at opføre sig anstændigt.
-
Bordelvirksomhed & Rufferi
Det er jo i grunden forrykt så dobbelt moralsk og hysterisk det hele er skruet sammen nu.. Det er helt iorden at feks Ekstra Bladet har x antal annoncer i avisen hvert dag men ligeså snart en lille person forsøger at skabe nogle mere ordnede forhold (læs osse betale skat) så er en person pludselig alfons.. -sådan som det foregår nu -så tvinger det branchen ud i noget der skal være gemt til skade både for staten med de manglende skattepenge de ellers kunne få der -- og ikke mindst til skade for alle de piger der arbejder i denne her branche. -så netop havde fået nogle kontrollerede og ordende forhold hvis alle der arbejdede i denne branche skulle være momsregistrede og overholde alle de gældende regler der var. Det hele handler om der er uenighed om købesex skal være tilladt eller ej.. - de der har prædiket for forbud har jo været hysteriske og 99% af tilfældende personer som absolut INTET ! kendskab har til branchen og prædiker mere udfra etiske grunde (læs de vil ej helst have konkurrence / eller deres mand skulle være utro) og bruger så hysteriske tænkte eksempler på nogle promiller som som måske ville blive udnyttet -og på råber sig at de taler glædes pigernes sag.. -sidste er næsten det mest groteske På trods af om man var for eller imod købesex (af etiske grunde) så viser alle undersøgelser at et forbud ville have mange flere negative konsekvenser. Men mening skal der jo næppe herske nogen tvivl om når jeg er på sådan en side som her -for mig at se er det trist at se et land som Danmark som var først med frigivelsen af pornoen -og generelt har været et land der netop fjernede alle de dobbeltmoralske og hykleriske ting ( feks ordnede forhold så dem der nødvendigvvis skal have en abort kan få det ordnet under ordenlige forhold - et naturligt forhold til spiritus lovgivning mm - er ved at udvikle sig til et forbudsland hvor "skinhellige" personer altid skal være gode på andres bekostning.. -læs feks den hysteriske rygepolitik som med måde absolut er iorden men udviklet sig til at folk der har fået et dødelig sygdom (og som intet har med tobak at gøre) end ikke kan ryge på deres sidste dage / eller folk der gennem hele deres liv har betalt og bygget velfærdstaten op -og når de så kommer på plejehjem end ikke må ryge på deres egne værelser eller i det område plejehjemmet ligger... Ser noget sygt ved den vej vi er gået Vedrørende købesex så ingen tvivl om der er nogle der måske bliver udnyttet... -men hvad taler vi om ? -1 % ? -eller er det i promiler ??... -som jeg kender glædespigerne (og tro mig jeg har stor erfaring der) -er der især en ting jeg har bemærket der - og det er at netop de er stærke piger/kvinder der netop er utroligt selvstændige.. - det kræves der i særdeleshed nu samfundet / de "skinhellige" har udråbt deres arbejde som noget beskidt/forkert... Så i 80 % af tilfældende har det været virkeligt selvbeviste stærke kvinder der modsat så mange andre er i harmoni med deres natur og netop osse de rigtige etiske regler. .-ikke de dobbeltmoralske... -men de bliver påduttet hele tiden at det er noget "frygteligt" det de laver... -netop derfor så kræver det virkeligt noget af dem og "kun" de stærke der har mod til at følge deres egen overbevisning. For mig af så er det hykleri til groteske højder når man i ramme alvor fremstiller dem der driver virksomhed indenfor denne branche som nogle svinske alfonser der udnytter nogle svage kvinder.. I 99 % af tilfældende foregår det i hvert fald ikke.. Det ville glædespigerne aldrig finde sig i !!! Når en arbejdsgiver ansætter en person i Netto og eller på et plejehjem og de får kr 110,- i timen - som der så skal betales skat af - så er det absolut ikke udnyttelse ??? -men hvis en person organiser købesex så er det vildt umoralsk for den "stakkels" pige har jo normalt "kun" en gennemsnitlig timeløn på på fra 1500 til 2000 -som der i meget sjældne tilfælde betales skat af... Her gælder der pludselig andre regler ???? Jeg forstår simpelthen ikke logikken Men hvis det er sådan tankegangen er hos et stor del af befolkningen -så vil jeg anbefale at vi -der er arbejdere -(personligt virkeligt slidt min krop med hårde fysiske jobs i snart 20 år nu) bruger samme argument.. vi vil ikke have at der er nogle mellemled der tjener penge på det arbejde vi laver... - hvis en af os sidder i Netto ved kassen -ja så skal man da vel have alle de penge der kommer i kassen der ??
-
Sød pige fra sugardaters
Kan være rigtigt nok -men desværre osse stor chance for de fake det her... Se bare på hvor mange annoncer der er på escortguide hvor der ikke står tlf nr -men hvor de vi have lokket en ind på en side - ala som den her "sugardadddy" hvor det jo som sædvanligt er "gratis" at oprette sig -men fuldstændigt umuligt at få indblik på datingsiden -uden de der sædvanlige høje beløb der siden skal betales.. Blot for at at få adgang til at se hvad det er -og hvor det 9 ud af 10 tilfælde er humbuk og svindel.. virkeligt træt af dem
-
Sød pige fra sugardaters
Du må osse gerne PM mig