Hop til indhold
Supermayn

Pattaya - September 2019

Recommended Posts

Og på trods af at jeg nu sidder de sidste timer på hotellet, og venter på en sød pige jeg har mødt på ThaiFriendly møder op til en omgang, hvor vi har aftalt den helt store omgang, så tænker jeg at der er tid til at fortælle lidt om min første tur til Pattaya nogensinde. Paradis for sexlystne mænd, og hvor man hurtigt kan ruinere sig selv i de mange muligheder der er for kvinder. Jeg så en T-shirt da jeg gik gennem Pattaya Night Bazar i dag, hvor der stod:

"Good men go to heaven. Bad men go to Pattaya". Jeg synes egentlig det passer meget godt.

Jeg har ikke et fuldt overblik over alle de barer jeg har besøgt, men jeg havde på forhånd lavet en to-do liste, over ting jeg ville prøve:

  • Soapy Massage Pattaya
  • Freelancer fra Beach Road
  • En russisk GoGo bar på Walking Street
  • Hooke op med en fra ThaiFriendly / Tinder
  • Kneppe af ovenstående i røven

Og her lyder det måske som om at jeg skuffer mig selv, for jeg kunne ikke nå det hele på de dage jeg har været her, og i går besluttede jeg mig for at tage hjem og nyde resten af min ferie der. Men jeg er godt tilfreds. Jeg er "mæt" af thaikvinder for nu, og jeg tror jeg i fremtiden bliver mere fast kunde hos Deer i København end nogensinde før.

.... Men lad os starte med at beskrive selve byen, og det kan egentlig gøres ret kort. Det er ét stort red light district. Der er barer over alt, kvinder der råber efter dig på gaden, ladyboys der nærmest overfalder dig for at få dig ind, og lyden af kys, "Hallo massaaaaaaage", og "Handsome man, boom boom" giver genlyd ned af de mange gader og gyder når man går igennem. Pattaya er derfor ikke rigtig en by for mig, da jeg ikke føler at de autentiske muligheder eller thaikulturen er ligeså fed som i eksempelvis Chiang Mai.

Dag 1 - Peppersteak, Walking Street og personlig tour guide.
Jeg havde forinden min tur til Pattaya haft kontakt med @Aalborg, som også var på tur hernede. Vi havde skrevet lidt frem og tilbage, og jeg gav ham et kald da jeg var kommet til byen. Han sad og nød en kop kaffe, og jeg havde taget en hurtig lur da jeg var ankommet på hotellet. En hurtig sludder frem og tilbage, og så mødtes vi ellers ved Kiss & Food, som er et meget populært spisested. En pebber steak til hver, mens vi sad på samme side af bænken, med udsigt til massagepigerne hos "Aree massage". Erfaringer og snak i øst og vest førte vores gang videre til  beach road, samt nogle af de mange gader med spændende barer. @Aalborg er en meget erfaren herre i Pattaya, og da det var min første gang var jeg kæmpe taknemmelig for at han tog sig tid til at vise mig rundt. Vi så både barer, freelancere, snakkede priser på pigerne og hvilke erfaringer der måtte være fra min tur i Bangkok, samt de dage han havde brugt i Pattaya indtil da. Med en øl på en beer bar i Walking street, efterfulgt af en mere på Hooters på beach road fik vi begge øje på en sød freelancer der stod langs stranden. Hendes tænder var dog hvad @Aalborg, ville beskrive som "Kastet ind i munden med en skovl", og vi takkede begge nej.
Jeg følte mig faktisk lidt anmasende, for jeg vidste ikke hvad han ville, men jeg vidste at jeg selv gerne ville på Beer bar. @Aalborg viste et godt område med en masse barer i nærheden af mit hotel, og jeg så en sød pige med tattoveringer på brysterne, og et stort smil. En øl blev til mange mens jeg flirtede med hende, og @Aalborg fik øje på en sød pige i baren ved siden af, som han lavede en aftale med i mellemtiden. Der findes jo en masse af de her barkomplekser, og det er sgu alt sammen det samme. Det kan godt være de har navne, men at liste dem op her som steder er total ligegyldigt. I stedet vil jeg rate det som beer bar, gogo bar og freelance løbende.
Anyways... Hun kom med hjem til sidst, men hun gad ikke sutte pik. Til gengæld var hun glad for størrelsen af min tredje ben, og måden jeg behandlede hende på. Også selvom jeg måtte spørge hende på et tidspunkt om hun var okay, hvor hun stønnede unaturlig højt, men hendes svar var simpelt; "Don't stop".
Dagen efter kunne jeg næsten ikke komme af med hende igen, og klokken nåede at blive 15:30, før hun endelig forstod at jeg ikke var interesseret i mere end det/de knald vi havde haft i løbet af natten og morgenen.


Beer bar - barkomplekserne

Sted: 10/10 - Simpelt, direkte.
Pigerne: Alt fra 2/10 til 10/10 - Man tager selvfølgelig bare den bar hvor der er en pige der ser sød ud.
Pris: 300,- THB barfine - 2000,- THB Short/Longtime - Sent på aftenen er pigen bare generelt interesseret i at sove hos dig.
Video:


Dag 2 - Kartofler og brun sovs, og fire på stribe.

Da hun så endelig var gået ud af døren, kunne jeg ringe til @Aalborg, og lave et par planer for aftenen. Jeg havde forinden kigget på hvor man kunne få noget god dansk mad, men heldigvis kendte min personlige guide et godt sted. Vi kørte til "Favoritten" som blev styret af en dansker der kender en del til Pattaya, og mange danskere i Pattaya kender en del for ham. Det var ikke længe der blev kigget på menukortet, for da jeg så der stod "Mørbrad med kartofler og brun sovs" så var jeg faktisk solgt. Festmåltid, og endnu mere indblik var nu to erfarne gutter omkring hvordan livet i Pattaya fungerer, og så videre med @Aalborg og jeg til et par øl et andet sted. Vi fandt et andet beer bar kompleks, hvor jeg så en rigtig sød pige der stod og ventede på at vi kom forbi. @Aalborg havde vidst også et godt øje til hende, for han besøgte hende to dage senere, men denne aften gik med at jeg udfordrede hele baren i fire på stribe (Og vandt faktisk et par gange også), mens min tourguide, måtte gå efter to øl, da han havde en aftale med en sød massagepige fra Aree.
Så jeg ble hængende alene, fik øl og drinks, indtil jeg spurgte om hun ville med mig hjem. 300,- THB i barfine, 2000,- THB for short time. Denne gang fandt jeg en der virkelig gerne ville hele vejen i sengen. Ikke anal, hvilket jeg har efterspurgt, men som gerne ville slikke både pik og boller. Det havde jeg ventet på at nyde.

Dag 3 - LK Metro og Tour Dé GoGo bar.
På tredjedagen begynder man så småt at være slidt, men med en hurtig T-bone steak, og så et par øl, så er man hurtigt klar igen. Denne gang var det GoGo bar tid, og @Aalborg og jeg gik på udkig i LK Metro. Her må jeg ærligt erkende at jeg blev ret skuffet. Pigerne var af ringe kvalitet i forhold til det jeg havde set i Bangkok, og priserne var fuldstændig urealistiske. Jeg tror vi var inde på 6-7 forskellige GoGo bars. Alt fra LK Dolls, The Queen, KINK, Sugar GoGo, The Office m.f. The Office formåede simpelthen at have priser der lød på 2500,- THB i barfine og 3000,- THB for short time.
Til sidst fandt jeg en jeg gerne ville have med, og det blev 1000,- THB i barfine og 3000,- THB for long time, da klokken var blevet over 01:00. Alle tre tog vi ud til natmad, og på vejen hjem ville hun aaaaaalt muligt. Jeg havde jo kun en enkelt ting i tankerne, og hun ville alverdens ting på samme tid, mens vi gik. Hun gik langsomt, hun spiste langsomt, og på trods af at hun lovede mig at "I am crazy in bed - you die tonight", så var oplevelsen ikke verdensklasse, på trods af hun var hamrende fræk at se på.

LK Metro - GoGo Bars

Sted: 8/10 - En stor gade med en masse GoGo bars. Større end Nana Plaza, men også mere spredt ud.

Pigerne: 6/10 - Intet imponerende. Der var virkelig langt mellem snapsne.

Pris: Før midnat ca. gennemsnitspris på 2000,- THB i barfine, og 3000,- THB for short time.

Video: 


Dag 4 - Freelancer. Thaifriendly.com, "Netflix n' chill"

Det blev på dag 4 at jeg måtte trække stikket. Jeg har simpelthen ikke kroppen til at drikke så mange dage i træk, og jeg måtte af naturlige grunde lige skrive til @Aalborg at jeg tog en dag på hotellet, hvor jeg kun skulle tænke på at bestille roomservice, stene netfix, og drukne mig selv i Magnum Mandel fra Family Mart. Jeg fandt dog en sød lille pige som var klar på den værste. Hun kom på hotellet om aftenen, og vi hyggede short time til 1500,- THB. Altså ingenting. Hun gav både sorte kys, slikkede mellemgulvet og blev kastet rundt i sengen. Det er faktisk hende jeg sidder i skrivende stund og venter på.
 

Thaifriendly.com / Tinder

Sted: 7/10 - Altså hvis man alligevel er her, så kan man sgu godt gå på beer bar, men har man tømmermænd, og gerne vil prøve noget andet, så er det et godt alternativ.

Pigerne: 1/10 til 10/10 - Mange arbejder som freelancere, men ikke alle. Nogle er på udkig efter et "ægte" forhold.
Pris: Mellem 1500THB og  3000THB

Video: 


Og nu venter jeg på freelanceren igen. Jeg giver hende en god tip denne gang, og så rykker jeg mod danmark i nat. Tak for at i har læst med, og jeg glæder mig allerede til næste tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 2 timer siden:

som gerne ville slikke både pik og boller.

Det plejer min faste thaipige at gøre hver morgen, når jeg er i Pattaya - og tage skuddet i munden - da hun mener at jeg så ikke har lyst til at være en butterfly - godt hun ikke ved alt ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Det plejer min faste thaipige at gøre hver morgen, når jeg er i Pattaya - og tage skuddet i munden - da hun mener at jeg så ikke har lyst til at være en butterfly - godt hun ikke ved alt ;-)

Øhh, butterfly???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Øhh, butterfly???

Faktisk siger hun "butterfine", idet de i Thailand har det lidt svært med english - og det tog mig lang tid, før jeg fandt ud af hvad hun mente - men du kender nok den om den "Lille sommerfugl".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

... men du kender nok den om den "Lille sommerfugl".

Næh, faktisk ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 32 minutter siden:

Her er den så:

 

Jeg troede faktisk, det var et eller andet sexuelt og ikke Bjørn Tissemands klassiker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan som jeg forstår Butterfly angående Thailand, er at der menes med "sommerfuglen befrugter" menes: "betaler".   At butterfly opfattes som positivt.  At hvis man er en butterfly så menes man er gavmild.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, hvis en thai siger, at en mand "go butterfly", er det fordi, de ved, han er sammen med en masse forskellige piger - altså flyver fra blomst til blomst - og det anses ikke for positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 10 timer siden:

Nej, hvis en thai siger, at en mand "go butterfly", er det fordi, de ved, han er sammen med en masse forskellige piger - altså flyver fra blomst til blomst - og det anses ikke for positivt.

Yep, naar thai piger kalder en butterfly er det fordi de mistaenker at man ser flere piger paa samme tid (hvilken mange af gode grunde goer). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 23 timer siden:

Yep, naar thai piger kalder en butterfly er det fordi de mistaenker at man ser flere piger paa samme tid (hvilken mange af gode grunde goer). 

Min faste thaipige i Pattaya, sørger næsten altid for at jeg får min. 2 udløsninger/nat, da hun så mener at jeg ikke har lyst til at "go butterflying" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 13.9.2019 at 10:01:

Min faste thaipige i Pattaya, sørger næsten altid for at jeg får min. 2 udløsninger/nat, da hun så mener at jeg ikke har lyst til at "go butterflying" ;-)

Når jeg snart igen kommer til Pattaya, har  jeg også en aftale med en pige fra Banchang om at hun skal komme at besøge mig en lille uges tid i Pattaya - hun vil have sex 3 gange om dagen - og det er lidt meget for en gammel mand som mig - ihvertfald med den samme pige  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 14/9/2019 at 17:48:

Når jeg snart igen kommer til Pattaya, har  jeg også en aftale med en pige fra Banchang om at hun skal komme at besøge mig en lille uges tid i Pattaya - hun vil have sex 3 gange om dagen - og det er lidt meget for en gammel mand som mig - ihvertfald med den samme pige  ;-)

Hende kender jeg, er selv i PTT nu, hun siger hun kender en gammel gris fra DK :D

Butterfly :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, 1 time siden:

Hende kender jeg, er selv i PTT nu, hun siger hun kender en gammel gris fra DK :D

Butterfly :P

Hvis hun findes i Pattaya, så det må være en af mine andre "veninder" ;-)

Men hvis du kommer til Banchang, skal du bare søge efter pigen med det flotteste smil på Cafe Moonshine ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes sgu egentligt, det er meget dyrt! Jeg troede faktisk, man kunne få et knald for 150 kr. Men ok... 

Så foretrækker jeg klart en tur til Polen i stedet. Her er udvalget af modellækre piger stort og priserne de samme - ca 300 - 500 kr for en times fri sex med både anal og CIM. Og så er landet langt mere interessant kulturelt set

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, 1 time siden:

Synes sgu egentligt, det er meget dyrt! Jeg troede faktisk, man kunne få et knald for 150 kr. Men ok... 

Hvis du tager lidt ud på landet i Thailand, kan du sagtens få et knald mm. til kr. 150,-, men opsøger man gogo-barerene med nøgenshows på Walking Street eller i LK-Metro - må man regne med at det koster kassen at tage en pige med hjem derfra. Der er jo en grund til at pigerne drager ind fra landområderne til Pattaya og andre turistmekkaer i Thailand - her kan de forlange en højere pris for deres ydelser - også selvom det er købers marked - men er du god til at forhandle ud på natten på Beach Road, når de mest attraktive piger er taget - så kan du sikkert få et knald til 1000 bath eller mindre.

Polen er interessant fordi rejsetiden ikke er så lang - under 1 time med fly - men det er min erfaring at prostitution er mere tys-tys i Polen (både pga. myndighederne og en mafia, der gerne vil have en del af kagen) og det er svært at få kontakt med pigerne pr. telefon, hvis man ikke kan polsk eller russisk - eller betaler for at engagere sig med en taxi-chauffør der kan lidt engelsk - og finder du en strip-club - så fungerer det på nøjagtig samme måde som strip-klubber andre steder i verden, hvor man presses til at spendere og konsumere dyre drinks og pigerne vil gerne have en med ud bag forhænget, hvor de lover guld og grønne skove - men det drejer sig mest om at drikke dig fuld og flå dig for dine sidste skillinger.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 19/9/2019 at 11:11:

Billigt, men kun one way. Returbilletten er dyrere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 19/9/2019 at 09:41:

Hvis du tager lidt ud på landet i Thailand, kan du sagtens få et knald mm. til kr. 150,-, men opsøger man gogo-barerene med nøgenshows på Walking Street eller i LK-Metro - må man regne med at det koster kassen at tage en pige med hjem derfra. Der er jo en grund til at pigerne drager ind fra landområderne til Pattaya og andre turistmekkaer i Thailand - her kan de forlange en højere pris for deres ydelser - også selvom det er købers marked - men er du god til at forhandle ud på natten på Beach Road, når de mest attraktive piger er taget - så kan du sikkert få et knald til 1000 bath eller mindre.

Polen er interessant fordi rejsetiden ikke er så lang - under 1 time med fly - men det er min erfaring at prostitution er mere tys-tys i Polen (både pga. myndighederne og en mafia, der gerne vil have en del af kagen) og det er svært at få kontakt med pigerne pr. telefon, hvis man ikke kan polsk eller russisk - eller betaler for at engagere sig med en taxi-chauffør der kan lidt engelsk - og finder du en strip-club - så fungerer det på nøjagtig samme måde som strip-klubber andre steder i verden, hvor man presses til at spendere og konsumere dyre drinks og pigerne vil gerne have en med ud bag forhænget, hvor de lover guld og grønne skove - men det drejer sig mest om at drikke dig fuld og flå dig for dine sidste skillinger.

Hvor skal man så tage hen for at finde priser til 150 kr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...