Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt over denne godte og tænkte, fuck hun skal prøves. Faktisk aflyste jeg min tid hos Elena for at være sammen med Roxy - Big mistake.

Når en pige, som har så mange tusser som Roxy, kan det enten være en med masser af attitude, som rykker dig rundt, eller en med selvværdsproblemer - desværre var det det sidste!

Roxy er slet slet ikke til denne branche. Undvigende øjenkontakt, rykker i banditten med hånden så meget, kysser og sutter meget nødigt og tager den kun halvt ind i skeden. Ja ja, alle advarselslamper ved første øjenkontakt burde have fået mig til at vende om i døren. 

Pigebarnet er da bestemt lækker og har en lækker ungpigekrop. Hun er spinkel og bryster er en god håndbold med piecinger.  Men du skal lige tage bøjlerne med, nye tusser som ikke er på billedet (bla en grædende pige på anklen - hmm, hvad siger det), og alt for meget makeup.

Det trækker lidt op, at det er en lækker lejlighed centralt ved Nørreport station - samme sted som Lolita Charm, som jeg så på vej ud. Og at hun trods alt forsøgte med små smil ind imellem plus hun tog klatten rigtig fint i munden. 

Men - spar jeres penge og skån pigebarnet for mere af dette arbejde, som hun slet ikke er mentalt rustet til.

Vh Lars

 

Redigeret af larsmanutd
  • Tak 5
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsmanutd skrev, for 5 minutter siden:

Faktisk aflyste jeg min tid hos Elena for at være sammen med Roxy - Big mistake.

Jeg var forbi Elen, som hun kalder sig i sin annonce. Og her var der ingen problemer. Billederne er noget photosohppede, Men hun var sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brysterne er ægte, hvad jeg kan vurdere, og dejlige at røre ved. Ved ikke hvor hun var fra, da hun taler meget sparsomt engelsk. 

Redigeret af larsmanutd

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsmanutd skrev, for 5 timer siden:

Brysterne er ægte, hvad jeg kan vurdere, og dejlige at røre ved. Ved ikke hvor hun var fra, da hun taler meget sparsomt engelsk. 

Øv.. Læste netop i en anden tråd under efterlystninger om netop hende her.  Og i den tråd flere der eftersøgte en person der havde været hos hende.  Så tak for din tur for holdet.

Du skriver hun er dårlig til engelsk ?  Jeg skrev netop med hende for nogle timer siden for en aftale eventuelt imorgen.  Der god til engelsk og meget smilende og kærlig når der blev sms´et.  Men der kom alarm klokkerne faktisk frem i mig.  .  Om det er en helt anden person der skriver for hende.   Når jeg tænker efter og det der står i annoncen med det er bedst man skriver og ikke ringer til hende så får man en mistanke.

Og blev så desværre bekræftet af dig nu.   Øv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 10 minutter siden:

Der god til engelsk og meget smilende og kærlig når der blev sms´et.  Men der kom alarm klokkerne faktisk frem i mig.  .  Om det er en helt anden person der skriver for hende.   Når jeg tænker efter og det der står i annoncen med det er bedst man skriver og ikke ringer til hende så får man en mistanke.

tror nu ikke der sidder en anden og skriver for hende... mange af pigerne der er dårlig til engelsk bruger en eller anden google translate app... Sarah*30min 600*Vesterbro* skriver fine sms'er til mig når jeg skriver til hende... men når jeg er hos hende bruger hun sin mobil til at spørge mig om ting fordi engelsk er en by i Rusland...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prins_Albert skrev, for 6 minutter siden:

tror nu ikke der sidder en anden og skriver for hende... mange af pigerne der er dårlig til engelsk bruger en eller anden google translate app... Sarah*30min 600*Vesterbro* skriver fine sms'er til mig når jeg skriver til hende... men når jeg er hos hende bruger hun sin mobil til at spørge mig om ting fordi engelsk er en by i Rusland...

Jaee kan også hænge sådan sammen.   Men er bare også den anden risiko jeg nævnte.   Og når hun sms´ede så sødt og venligt og ikke det trådstarter oplevede ved sit besøg så desværre tilbøjelig til at tro at en anden skrev.  Desværre.    Men håber på andre der har besøgt hende og andre opfattelser.  Kan være en fårlig dag for hende/kemi og så meget andet der har spillet ind.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan også meget vel være... men selvom det er en person man ikke gider snakke med eller se IRL... så er det nu ikke så svært at lade som om over en sms og skrive mange søde ting...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Jeg var den som startade efterlysningen. Har ett bokat möte med henne i morgen som jeg tänker beholde.

Måste en dum beslutning, men jeg må bare kigge ind i disse öjne :rolleyes:....

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, 1 time siden:

Jeg var den som startade efterlysningen. Har ett bokat möte med henne i morgen som jeg tänker beholde.

Måste en dum beslutning, men jeg må bare kigge ind i disse öjne :rolleyes:....

Så venter jeg med længsel på et review. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsmanutd skrev, for 17 timer siden:

hun tog klatten rigtig fint i munden. 

Men - spar jeres penge og skån pigebarnet for mere af dette arbejde, som hun slet ikke er mentalt rustet til.

Nice going, bro. Dine formaninger klinger sgu lidt hult.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 4 timer siden:

Nice going, bro. Dine formaninger klinger sgu lidt hult.

Tja, du har helt ret Morabito. Skulle være gået med det samme, men pengene skiftede hænder, inden jeg nåede at tænke mig om. Så den må tage på min samvittighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
dongding skrev, for 12 timer siden:

Of course someone is writing for her. There is a reason 95% of GP’s ask when you arrive what would you like.

I Agree that it’s  annoying when there has been a long text conversation and they still they you what you like on arrival :huh:.

But.. in this case, I think you are wrong. She knew exactly what I wanted when I arrived :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 20 timer siden:

There is a reason 95% of GP’s ask when you arrive what would you like

Der er mange grunde, herunder:

1. Hun skriver og taler med så mange at hun ikke kan huske din ønskeliste

2. Kunder skriver en ting og vil måske noget lidt andet, fx fordi deres lyst ændrer sig, når de møder pigen.

3. Hun undgår at kunden midt i det hele påstår (i ond tro eller i forvirring, fordi kunder ofte også kommunikerer med mange før en aftale), at noget er aftalt på forhånd ved at gøre aftalen klar når mødet begynder.

4. Aftalens indhold er ofte afgørende for prisen (tid, ydelser) og derfor er det en høflig måde at igangsætte betalingen på: Først at afklare ønske og så kan man sige prisen.

5. osv.

PS: plejer du ikke selv at blive irriteret over afsporinger, der ikke handler om oplevelser med pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsmanutd skrev, for 9 timer siden:

Vil blot gøre opmærksom på umiaqse anmeldelse om Roxy, 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry guys for english writing but i'm not yet so good in Danish.

Today I visited Roxy too and unfortunately I must confirm Larsmanutd's review.
Roxy is one of the most beautiful girls I've ever seen.  Skinny gothic girls freak me out and I actually love the milky whiteness that only the skin of redhead girls has.
But as for performance ... it really has a lot to learn.

IMHO

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...