Hop til indhold
Hoenke

Bangkok eller Pattaya? Skal eller skal ikke?

Recommended Posts

Hej alle

Jeg overvejer at snuppe en spontan tur til Thailand, da jeg pt. har er par ugers ekstra ferie, der skal brændes af. Flybilletterne er lidt dyrere med så kort varsel, men trods alt ikke mere end 5.500 kr med Aeroflot, hvis jeg rejste i morgen.

Jeg har aldrig været i Thailand før, så jeg aner ikke, hvad jeg skal forvente. Er pigerne unge og smukke? Er de villige til næsten alt? Er de villige til at blive filmet under sex? Er det så meget billigere end købesex i Danmark og er standarden af piger til købesex bedre end i Danmark? Og vigtigst af alt - skal det være Bangkok eller Pattaya? 

Jeg ved godt, der er massere af tråde om emnet, men håber der er nogen derude, som vil gøre mig klogere på det hele alligevel inden jeg tager min endelige spontane beslutning om at tage afsted.

På forhånd tak.

/Hoenke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du går ind på Momondo.dk  og søger på direkte fly ons.d. 31 juli retur tirs 10.aug.  fra CPH -> BKK så er prisen nu for direkte fly med Thai airways 4.688 DK

Så kan vi tage præferencen Bangkok / Pattaya bagefter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kan jeg simpelthen ikke finde. Men ellers bliver det muligvis fra lørdag d. 3. august - søndag d. 11. august med Norwegian for ca. 4800 kr. Men er der nogle med svar på mine øvrige spørgsmål? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hoenke skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har aldrig været i Thailand før, så jeg aner ikke, hvad jeg skal forvente. Er pigerne unge og smukke? Er de villige til næsten alt? Er de villige til at blive filmet under sex? Er det så meget billigere end købesex i Danmark og er standarden af piger til købesex bedre end i Danmark? Og vigtigst af alt - skal det være Bangkok eller Pattaya? 

Som Bangkok kender siden 1990 foretrækker jeg Bangkok, men når man ikke har været der før kan det virke overvældende. Jeg ville starte med et hotel I Sukhumvit area mellem soi 4 - 10

kan fås til mellem 150 - 250 DKK pr døgn, girl friendly og OK standard. Når du er kommet dig over flyveturen og dannet dig et indtryk af området så har du muligheden for at tage en taxi til Pattaya1200  1500 TBH 250 -320 kr. Ingen problem med at finde et billigt hotel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hoenke skrev, for 11 minutter siden:

Desværre er det fra 28. august - 10. september du henviser til. Jeg håber at komme afsted i den her uge. :)

OMG - sorry - brillerne duggede:geek:

PS. Husk lige på at det er regntid i Thailand nu - no problem hvis man alligevel skal ligge på langs, kryds og tværs eller dreje rundt i propellen i loftet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 26 minutter siden:

Som Bangkok kender siden 1990 foretrækker jeg Bangkok, men når man ikke har været der før kan det virke overvældende. Jeg ville starte med et hotel I Sukhumvit area mellem soi 4 - 10

kan fås til mellem 150 - 250 DKK pr døgn, girl friendly og OK standard. Når du er kommet dig over flyveturen og dannet dig et indtryk af området så har du muligheden for at tage en taxi til Pattaya1200  1500 TBH 250 -320 kr. Ingen problem med at finde et billigt hotel.

 

Rigtigt godt tip. 

Har selv boet på Landmark i Bangkok tæt ved Sukhumvit Soi 4. Klasse hotel, men også lidt dyrt, 800-1.000 DKK pr. nat. Ned af selve Soi 4 har jeg også boet på et af de billige hoteller til omkring 1.500 THB pr. nat. Helt fint, hvis dit formål er det samme som mit var ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes, at du skal overveje om en impulsiv til Thailand til høje flypriser er den bedste idé. Dit ferieår slutter jo trods alt først 1. maj - ik?

Som førstegangsbesøgende kan man godt få et chok i Bangkok. Luftfugtigheden, forureningen og menneskemylderet er ekstrem - og ikke mindst hvis du opholder dig i det velkendte turistområde omkring Sukhumvit. Dér ville jeg dø langsomt, så jeg bor altid et andet sted.

Næ, jeg ville tage bussen direkte til Pattaya og indlogere mig på et godt middelklasse-hotel og så nyde det gode liv. Jeg mener dog, at man går glip af noget, hvis man ikke lige får set Bangkok, så slut gerne af med et besøg et par dage i denne vilde, men også fantastiske, by.

Pigerne er villige til det meste.......money talks. Og der er nok af dem. Shorttime (dvs. alt fra en halv time til et par timer) fås typisk for 1.000 B og longtime (en hel nat) fra 1.500 B. Det afhænger både af pigen og dig. Da udbuddet faktisk er større end efterspørgslen, så er det bestemt ikke alle piger, der har kunder hver dag - og det er generelt nemmere at få en "girlfriend experience", bl.a. fordi de ikke arbejder 24/7 på en bollefabrik og har mange kunder hver dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 3 minutter siden:

Rigtigt godt tip. 

Har selv boet på Landmark i Bangkok tæt ved Sukhumvit Soi 4. Klasse hotel, men også lidt dyrt, 800-1.000 DKK pr. nat. Ned af selve Soi 4 har jeg også boet på et af de billige hoteller til omkring 1.500 THB pr. nat. Helt fint, hvis dit formål er det samme som mit var ;)  

Landmark er dejligt men ikke til budget ferie. Restauranten på 31.floor er min favorit efter, Le Beaulieu i Athena Tower er lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 49 minutter siden:

Som førstegangsbesøgende kan man godt få et chok i Bangkok. Luftfugtigheden, forureningen og menneskemylderet er ekstrem - og ikke mindst hvis du opholder dig i det velkendte turistområde omkring Sukhumvit. Dér ville jeg dø langsomt, så jeg bor altid et andet sted.

Nu er Sukhumvit road jo verdens LÆNGSTE vej idet den starter ved soi 1 og ender ved Cambodia. Desto tættere man er ved de små soi numre desto mere hektisk (fulde turister m.m. )  . På den anden side er det egentlig meget sundt at møde kontrasterne ud af SUK fra soi 1og  bare til On Nut. Jeg er i BKK hvert år og forureningen og menneskemyldret er aftaget meget, men det er en busy by, og for mig er det en charme at se hvordan en stor befolkningsgruppe kan bevæge sig fra A til B på en uhørt civiliseret måde ( ex.Sky Train ). Jeg har det fint med at de fulde ( uden yderligere adjektiver) turister bøvler rund omkring sois med små numre og omkring Azoke , så ved jeg hvor jeg har dem.  Men Bangkok er bare fantastisk og jeg ville ønske jeg faldt død om der.

Redigeret af powerpoint
glemte d i død

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
powerpoint skrev, for 3 minutter siden:

Nu er Sukhumvit road jo verdens LÆNGSTE vej idet den starter ved soi 1 og ender ved Cambodia. Desto tættere man er ved de små soi numre desto mere hektisk (fulde turister m.m. )  . På den anden side er det egentlig meget sundt at møde kontrasterne ud af SUK fra soi 1og  bare til On Nut. Jeg er i BKK hvert år og forureningen og menneskemyldret er aftaget meget, men det er en busy by, og for mig er det en charme at se hvordan en stor befolkningsgruppe kan bevæge sig fra A til B på en uhørt civiliseret måde ( ex.Sky Train ). Jeg har det fint med at de fulde ( uden yderligere adjektiver) turister bøvler rund omkring sois med små numre og omkring Azoke , så ved jeg hvor jeg har dem.  Men Bangkok er bare fantastisk og jeg ville ønske jeg faldt dø om der.

Ja, det ved jeg godt :-). Men nu tænkte jeg selvfølgelig mest soi 1-24 (eller deromkring)

Jeg ville nu også gerne falde død om i Bangkok. Jeg elsker byen - bare ikke lige i den del af byen. Jeg kan nok egentlig bedst lide området omkring den gamle bydel; dog et stykke væk fra Khao San Rd. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du vil gøre dig selv en tjeneste ved at planlægge lidt hvad du egentlig vil. 

Bangkok - der er min. 4 "hovedkategorier" af P4P: 

- Soapies
Gør dig selv en tjeneste at besøge en soapie, blot én gang. Du vælger på forhånd i fishbowl (oftest bag glas, men der er mange variationer). Pris afhænger af pigens alder, udseende samt services (eks. inkl. nuru eller ej) mm. De dyreste piger findes oftest uden for the fishbowl (modeller og såkaldte sideliners). Du vil normalt få bad, massage og et godt skrald.   
Soapies findes rundt omkring i BKK.

- Oilies
Massageklinikker, hvor du enten udvælger på forhånd, eller fra deres katalog eller ved en fremvisning af de tilstedeværende piger. 
Det er her du får den bedste sex "pro baht" , ydelserne afhænger både af pigen samt stedet. Eks., anal er nærmest standard nogle steder mens det ikke tilbydes andre. 
Det bedste udvalg af oilies til at starte med findes omkring Sukhumvit soi 22, 24, 24a og 26. Her ligger de samtidig tæt.  
En anden fordel, du kan fokusere på sexen inden du går i byen senere, og sikkert ender med at skulle balancere et vist alkoholindtag med præstationerne på lagnerne. 

- Agogo
Barfines samt pigernes egne priser varierer meget. Er du interesseret i Short Term (nogle få timer, regn transporten med) eller Long Term (indtil næste morgen). Du bør sikre dig at pigen (pigerne?) også er med på ST, LT eller blot vil knalde på stedet. 
Lad være med at blive for overvældet af udbuddet, fokuser hellere på et par steder, så er det lige meget om det er soi Cowboy eller Nana. 
Et hotel omkring Nana er altid godt, så er der også mulighed for at lava aftaler med pigerne på Nana parkeringspladsen - og spare besværet med klubben.  

- Streetwalkers/Beergarten samt diverse barfines (ud over agogo). 
Det som minder mest om Pattaya i BKK. Derfor ville jeg nok vente med denne kategori indtil turen går derned (eks. i anden uge). 

Pattaya, jeg vil anbefale at tage derned i uge 2 evt.
Pattaya er helt anderledes end BKK, ud over agogo (udbuddet her er endnu større i Pattaya, priserne lidt bedre sidst jeg gjorde mig udi dén scene (ca. 3 år siden).
Der er også et par soapies, men det er ikke hvad man bruger tiden på i Pattaya.
Det er derimod de utallige klubber (start eks. i soi 6), samt gentlemens clubs, og endnu mere de utallige barer hvor du møder og barfiner piger, som gør Pattaya til Pattaya. Du kan barfine den samme pige i dagevis, jo flere dage, jo mere GFE. 

Men derfor også større change for at der går lidt mere bardruk i den.

Fly: Jeg har rejst med Aeroflot utallige gange, afgange med kort stop i Moskva fungerer lige så godt som direkte (Thai og Norwegian), den ekstra tid er minimal og du kan strække benene lidt på den lange vandring fra terminal D til E. 
Har aldrig misset en afgang selv om det er snært med transitten.
Jeg rejser normalt på comfort class (fattigmands business class men meget billigere). På turist er der ingen alkohol (russerne kan ikke styre det!!).  

Mht regntid, der er varmt, men ikke super varmt på denne årstid. Den kraftige regntid er senere -- så det er et OK tidspunkt i august. 

Redigeret af autobahn
soi 20, rettet til soi 22

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 5 minutter siden:

Ja, det ved jeg godt :-). Men nu tænkte jeg selvfølgelig mest soi 1-24 (eller deromkring)

Jeg ville nu også gerne falde død om i Bangkok. Jeg elsker byen - bare ikke lige i den del af byen. Jeg kan nok egentlig bedst lide området omkring den gamle bydel; dog et stykke væk fra Khao San Rd. 

Tror i bund og grund vi er meget enige - men hvis jeg kun er der i kort tid - så det sgu sjovt at stå lidt på sidelinen og se hvordan det koger.

:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan nok egentlig bedst lide området omkring den gamle bydel

Lyder spændende - har du en bestemt lokation du kan anbefale?

Redigeret af powerpoint
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 18 minutter siden:



- Oilies
Massageklinikker, hvor du enten udvælger på forhånd, eller fra deres katalog eller ved en fremvisning af de tilstedeværende piger. 
Det er her du får den bedste sex "pro baht" , ydelserne afhænger både af pigen samt stedet. Eks., anal er nærmest standard nogle steder mens det ikke tilbydes andre
Det bedste udvalg af oilies til at starte med findes omkring Sukhumvit soi 20, 24, 24a og 26. Her ligger de samtidig tæt.  
En anden fordel, du kan fokusere på sexen inden du går i byen senere, og sikkert ender med at skulle balancere et vist alkoholindtag med præstationerne på lagnerne. 

 

Kunne du uddybe de steder hvor det er normalt med analsex ?

Og ellers tak for dit fine indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
powerpoint skrev, for 25 minutter siden:

Lyder spændende - har du en bestemt lokation du kan anbefale?

Jeg kan godt lide området omkring Soi Samsen. MEN det skyldes sikkert mit gamle backpacker-hjerte. Det er jo i et ikke luksuriøst backpacker-område uden go-go barer og lign. Jeg er der for atmosfæren, maden og gamle minder. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 21 minutter siden:

Kunne du uddybe de steder hvor det er normalt med analsex ?

Og ellers tak for dit fine indlæg.

Oilies kommer og går. Jeg gik en tur ad soi 20 for få måneder siden (var ikke alene, så ikke tiden at udforske yderligere :-) ), det hele så nyt ud. 

Sidst jeg var på Bongkot (soi 22, i den lille blindgyde over for HI) var alle piger A+. Det var også deres "brand". Men det er et par år siden.
På Mango var, som jeg husker det, de fleste A+. 
På eks. Tulip og SnowWhite er det markeret i kataloget hvilke piger som er A+. Jeg har - generelt - haft nogle af de bedste oplevelser på SW (både soi 24a og 26), både A-level og andet. 

Skal lige siges, at jeg faktisk ikke går efter anal ofte med asiatiske piger. Nu over-generaliserer jeg, men hvis de tilbyder er de ofte gode til det, rent teknisk, men oplevelsen af "sodomi" mangler. Det hænger nok sammen med kulturforskellene (og fortidens kolonihistorie). Europæiske smukke kvinder derimod - hele forestillingen om at "overscore" og så i røven :-) - oh lala.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

flot beskrivelse. følger lidt med i denne tråd da jeg selv skal afsted til Thailand senere på året... hvad ligger priserne på (i danske Kr.) for de unge piger, og hvor lang tid kan man have dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 9 timer siden:

Oilies kommer og går. Jeg gik en tur ad soi 20 for få måneder siden (var ikke alene, så ikke tiden at udforske yderligere :-) ), det hele så nyt ud. 

Sidst jeg var på Bongkot (soi 22, i den lille blindgyde over for HI) var alle piger A+. Det var også deres "brand". Men det er et par år siden.
På Mango var, som jeg husker det, de fleste A+. 
På eks. Tulip og SnowWhite er det markeret i kataloget hvilke piger som er A+. Jeg har - generelt - haft nogle af de bedste oplevelser på SW (både soi 24a og 26), både A-level og andet. 

Skal lige siges, at jeg faktisk ikke går efter anal ofte med asiatiske piger. Nu over-generaliserer jeg, men hvis de tilbyder er de ofte gode til det, rent teknisk, men oplevelsen af "sodomi" mangler. Det hænger nok sammen med kulturforskellene (og fortidens kolonihistorie). Europæiske smukke kvinder derimod - hele forestillingen om at "overscore" og så i røven :-) - oh lala.    

 

Nej heller ikke fordi jeg kun går efter det, men de gange jeg har været i Thailand så syntes det har været svært at finde de piger der tilbyder det :) 

Så mange tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 1 time siden:

flot beskrivelse. følger lidt med i denne tråd da jeg selv skal afsted til Thailand senere på året... hvad ligger priserne på (i danske Kr.) for de unge piger, og hvor lang tid kan man have dem?

Til du rejser hjem/ikke har flere penge  ;-)

Men har du en pige en måned til 2000 bath/dag og I har en god kemi, kan du være heldig at få den sidste uge gratis ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Til du rejser hjem/ikke har flere penge  ;-)

Men har du en pige en måned til 2000 bath/dag og I har en god kemi, kan du være heldig at få den sidste uge gratis ;-)

tak for svar. så hvis jeg har en ung pige i f.eks 3 dage vil det blive omkring 6-8000 bath (1800 kroner)

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, Lige nu:

tak for svar. så hvis jeg har en ung pige i f.eks 3 dage vil det blive omkring 6-8000 bath (1800 kroner)

Jeps + det løse (hun kan jo ikke gå for koldt vand og brød) Tag hende med på nogen udflugter og bemærk at flere steder kommer indfødte thai billigere ind end udlændinge - og er hun god til engelsk, kan hun lære dig lidt mere om den thailandske kultur og madvaner - det behøver ikke være så dyrt, da thaipigerne helst kun vil have alm. thai-food (ris og nudler) - så glem alt om at besøge finere franske restauranter, hvis du vil gøre hende glad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeps + det løse (hun kan jo ikke gå for koldt vand og brød) Tag hende med på nogen udflugter og bemærk at flere steder kommer indfødte thai billigere ind end udlændinge - og er hun god til engelsk, kan hun lære dig lidt mere om den thailandske kultur og madvaner - det behøver ikke være så dyrt, da thaipigerne helst kun vil have alm. thai-food (ris og nudler) - så glem alt om at besøge finere franske restauranter, hvis du vil gøre hende glad ;-)

1000 tak for dine svar. men OMGGG det er fandeme da billigt.... her i Danmark betaler man stort set det samme for bare en time med en ung pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, 1 time siden:

1000 tak for dine svar. men OMGGG det er fandeme da billigt.... her i Danmark betaler man stort set det samme for bare en time med en ung pige.

Nærmere kun et kvarter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...