Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Tror nu ikke østpigerne ikke bryder sig om den som du skriver. . Og stop nu med at sige at fremlæge det som om alle østpiger arbejder under et organiseret netværk. Du gav jo før en anden ret i når han skrev han havde oplevet at mange arbejdede 100 procent selvstændigt. Dem der arbejder for et organiseret netværk omgås den jo helt så ikke se om de ikke skulle bryde sig om den som du skriver. Havde det været lovligt at andre kunne tjene penge på den her branche så havde der også været mere gennemsigtighed. Så kunne myndighederne lettere lave kontrol som de gør med andre erhverv med udenlandsk arbejdskraft.
  2. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Men uden nogen dokumentation så må du vel kunne erkende at leveomkostningerne i østlandende er 3 til 5 gange så lave i østlandende ? Kan du ikke se at trods de levede op til 100 procent at følge danske regler så ville de uanset hvad kunne tilbyde det meget billegere end en dansk GP´er og endda tjene meget mere ? Det kan du slet se ???? Altså jeg ville jo heller ikke kunne leve af arbejde i Indien med den løn jeg fik der og bo i Danmark. Men modsat så været super rig. Det er ikke forskelle du kan ændre ved at tro reglerne blev overholdt.
  3. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Tror bare det ville have gjort det bedre for jer ved at det blev lovligt at andre kunne tjene penge på det. På samme måde som jeg tror det er godt at andre firmaer kan det på alle andre områder. Så det ikke er sådan at når vi skulle ud og købe mad og dagligvarer, så skulle det ske via enkelt person. Og hvor det havde været ulovligt hvis en person på gaden solgte en banan, som de ikke selv havde dyrket. Jeg har bare en tro på at er der bedre det her som foregår hvor feks Netto kan have lov at tjene på det. Og ligesom frk Nielsen kunne sige nej til at arbejde i Netto for en angiven løn , så ville hun heller ikke gå over sine grænser ved at det havde været lovligt at andre tjente penge GP branchen. Jeg vil også tro , med det jeg har kendskab til dig herinde og det indtryk jeg har af dig, -at du hvis du vel og mærke gad, -havde været en dygtigt forretnings kvinde som kunne have lavet noget organiseret som havde været bedre end nu og også for pigerne. Men ingen dygtige mennesker med de ædleste motiver vil røre ved sådan en branche når de ved at med den nuværende lovgivning at hvis de bare havde tjent en krone så var det ulovligt. Ja selv hvis de gjorde de frivilligt som ulønnet så været ulovligt. Jeg mener der er en dobbeltmoralsk lovgivning. Sådan en man er blevet enige med et flertal i folketinget, så man tillader GP´er men at man helst så dem uddø.
  4. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Arg vil du stadig køre det her provokerende spor ??? Jeg har faktisk lige svaret på et andet indlæg og tog dig lidt alvorligt. Men godt se det var at overvurdere dig Hvad er det for noget vås at komme med at jeg advokere for at gøre noget ulovligt , bare fordi jeg skriver at jeg syntes lovgivningen er dum og dobbeltmoralsk ??? Det er da en latterlig påstand du slynger ud med at jeg advokere for at gøre noget ulovligt. Så må man slet ikke diskutere nuværenden lovgivning, hvis man siger man syntes der er noget der forkert ? For så bryder man loven ???
  5. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Jeg siger hverken det er godt eller skidt. Blot konstanterer at det er markedskræfterne der styrer. Du vil kunne flere tråde hvor jeg netop skriver over det dilema at vi har over 200.000 østarbejdere i Danmark som i den grad trykker lønningerne i de brancher de arbejder i bund. Dilema ja for nu er det vel sådan at vi slet ikke kan undværre den arbejdskraft. Og ja vi er som dansk nation sikkert blevet rigere af det. Men tragisk for alle de mange danskere der har mistet deres job til de her østarbejdere. Og hvor det er umuligt at konkurrere med dem som dansker da trods de fik mindsteløn så ville den svarer til meget mere end det end dansker fik. Læs at bo og købe mad osv er feks 3 gange så billigt i Polen. Selv med en mindsteløn så er de pludselig rige når de tager hjem igen. Så er et dilema. Men intet man kan gøre noget ved. Der er ifølge EU fri bevægelighed for arbejdskraft. Enig der foregår sikkert en masse organiseret netværk som omgår de danske regler indenfor GP´miljøet. Men det ændrer ikke at en udenlandsk GP altid ville kunne tilbyde det meget billigere end en dansk GP´ere. Simpelthen fordi leveomkostningerne er så lavere i mange østlande. Så du skrev i en anden indlæg at det var iorden hvis en udenlands GP´ere tog det samme eller mere for ydelserne end en dansk GP´er. Det undrede mig lidt. For du kan altså ikke komme udenom trods alle regler blev overholdt så vil en udenlandsk GP´ere kunne tilbyde ydelser billigere end en dansk GP´er og samtidigt selv tjene meget mere end en dansk GP´er. Simpekthen for den danske GP´er altså bor og lever i Danmark som er 3 til 5 gange dyrere at leve i end flere af østlandene.
  6. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Som sagt har jeg nul viden om klinikker uden det jeg måske af og til har læst lidt om herinde. Men ved ikke om du vil ud med det. Men hvad vi du tro en gennemsnits GP´ere tjener på en gennemsnitsvagt ? Og hvad vil du tro de betaler i gennemsnit for at leje sig ind på en vagt ? Så kunne man udregne ca hvad de betalte. Jeg har dog lidt kendskab til escort branchen men tager man udgifterne til annoncering (dog blevet billigere nu end dengang alle kun læste Ekstra bladet) indkvaring til en pige 24 timer i døgnet, rejse til og fra arbejdssted så er det altså en del udgifter. Så kan det godt være det lyder mere sparsommeligt at betale det efterfølgende selv af GP´eren men mange har netop ikke mulighed for det, og tror sgu ikke forskellen ville blive særlig stor. Det løber hurtigt op. Jeg havde faneme ikke gidet det besvær og lagt de penge ud for sådan en procentsat. Hvor jeg havde alle pengene ude at svømme og tjente pigerne ikke nok eller ikke fortalte om alle de kunder de havde, så stod jeg med et underskud. Og en ikke særlig charmerende titel alfons. Jeg tror man romantiserer lidt de bagmænd og deres "kæmpe" indtjeninger Men Trine jeg har jo også min egen mening på det område som sikkert du og mange GP´er er dybt uenige med. Jeg ser ikke noget forargeligt over der er andre der tjener penge på det end lige GP´ere. Jeg syntes det er vanvittigt at vi lige her er så forargede over at andre kunne tjene på en GP´ere. Hvor er forargeslen når en ansat i Netto tjener 110 kr i timen og "bagmænd" skummer fløden på firmaets indtjening ? Jeg tror netop det her er med til at det er ulovligt i Danmark at andre må tjene på en GP er med til at alt foregår så skummelt som det gør nu. Det havde blevet meget bedre for GP´erne hvis der som feks i Tyskland hvor det ikke er ulovligt og hvor firmaer kunne tjene penge på de ydelser de kunne tilbyde og sikkert meget bedre end en enkelt GP´er ville have mulighed for. Men som det er nu hvor det er ulovligt i Danmark så ser vi sådan noget hvor alt foregår i det skjulte. Også indenfor nogle danske klinikker.
  7. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Men tror også der er nogle lande hvor de ikke er så oplyste om farerne uden kondom. Eller hvor de ser lettere på det. Og godt set de annoncer. Det er tydeligt de er skrevet af samme bagmænd. De er meget enslydende de annoncer. Dog er der to forskellige typer annoncer. Nogle annoncer hvor de tilbyder alt til normal pris uden kondom, eller mod en lille merpris. Og så nogle andre annoncer (typisk været til escort) hvor der også tilbydes uden kondom, men hvor prisen er relativ meget høj for den ydelse. Sidst nævnte kunne meget godt ligne de kom fra det her netværk der refereres til.
  8. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Men vel ikke unormalt at en dansk klinik tager 1/3 ? Eller det tal hørt tit, men ingen kendskab til klinikker i Danmark. Vel mest normalt nu bare med et fast beløb. Men udregnet med hvad en dansk GP´ere tjener på sådan en vagt så vel ikke meget galt at det kan ende med at være 1/3 ? Isåfald er der nu ikke et stort spring fra 33 procent til 50 procent, når man medregner bagmændende også skal betale for flybilletter og indkvartering 24 timer for en GP´ere. Altså det kan ikke sætte mit pis i kog Jeg havde aldrig ville turde lægge ud for de udgifter til en GP´ere trods der var aftale om de skulle betale 50 procent. Husk på det tager længere tid at betale af med de de priser de tilbyder kontra de priser der er på en dansk klinik. Og igen så ikke se forargelsen. De her GP´ere siger ikke ja medmindre de kan se de kan tjene mere end de kunne ved at blive i deres hjemlande. Og (det er min fornemmelse) at mange af dem selv finder ud at være helt selvstændige når de har lært landet de arbejde i at kende. Måske ikke fra de lande som Rumænien og ditto. Men piger fra Polen de er sgu ikke dummere end de går egne veje hvis de kan se en fordel ved det.
  9. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Ja men er jo også rejsen til forskel. Hvis en dansk klinik tager 30 procent, så vel ikke det vilde store spring til 50 procent, når en rejse og indkvartering 24 timer i døgnet også skal medregnes. Vel og mærke betalt af priser på GP´ere som er lavere end på en dansk klinik, Men jo sikkert meget mere, men tror som jeg tidligere skrev at de ikke siger ja til det, medmindre de kunne se de ville tjene meget mere end de kunne i deres eget land. Det ville der sikkert også være en masse danske GP´ere der ville sige ja til hvis de blev tilbudt at rejse til XXXX land hvor normalprisen for 1 times sex var 15.000 kr og så havde de måske været ligeglade med at 50 procent skulle betales til nogle bagmænd, som havde arbejdet med rejse, indkvartering, annonsering osv. Fik de 7500 i hånden for 1 times sex så alligevel fristet trods bagmændene var grådige. Og igen der er ingen der tvinger dem. Hvis nogle bliver lokket af det, ja men så er det sikkert fordi de vil tjene meget mere end de ville have hvis de havde været GP´ere i deres hjemland. Og det her kun hvad jeg tror og hvad jeg har erfaret. Har set flere , det her måske flest fra Polen, at de ihvertfald virker 100 procent selvstændige. De står for det meste selv, efter de har været heroppe et par gange. De er ikke meget anderledes end danske GP´ere. De finder sig sgu ikke i alt og er selvstændige og stærke kvinder.
  10. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    At der er nogle bagmænd der forsøger at lokke nogle GP´ere som arbejder i deres hjemlande herop, tror jeg seriøst ikke de siger ja til hvis ikke de kunne se en fordel. Og så er vi tilbage til det jeg mener er den allerstørste årsag til der er udenlandske GP´ere her i Danmark. Den kæmpe forskel på hvad de ville få i deres hjemlande kontra ved at bruge sådan skumle alfonser som de virker til at være. Men igen der er jo ingen der tvinger dem, og de gør det jo kun hvis de syntes det er bedre vilkår end dem de arbejder under i deres hjemlande. Du mener så heller ikke at alle de danske GP´er er selvstændige hvis de arbejder på en klinik ? Hvad er forskellen på en dansk GP´ere der betaler til nogle for at være et sted, mod de passer tlf , annoncerer for dem og stiller lejlighed til rådelighed kontra hvis en udenlandsk GP´ere gør det samme ? Behøver der mon altid være nogle ublu alfonser der tvinger dem og tjener tykt på det ? Kan det mon ikke være sådan at der bare er nogle der er specialister i noget og feks nogle danske GP´ere der ikke gider at bruge timevis foran en tlf og bruge penge på at leje et hotel værelse ? Tror du ikke de er selvstændige fordi vælger den her pakke med at leje sig ind et sted ?
  11. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    DK34 og mig var enige, hvilket du kan se ved at jeg likede hans indlæg, ligesom han likede mit svar efterfølgede. Han kunne åbenbart også se noget af det jeg skrev var rigtigt, trods jeg indrømmer mit svar kom lidt på afveje og ikke havde så meget at gøre med hans indlæg. Jeg tænkte bare videre og kunne ikke lade være med at kommentere på de her fordomme som mange har og reelt intet kendskab har til branchen andet end det man hører i medierne. DK34 er en der har en masse viden om branchen derfor kunne han også se det ikke var så sort hvidt som du åbenlyst tror Men godt forsøg bananas Nu har du rigtigt nærlæst alt for at forsøge at fluekneppe. Men synd for dig du så ikke forstod noget af det. Det var ikke mig der kom med ideen om alt skulle dokumenteres. Det var en anden der skrev at jeg skulle dokumentere det jeg skrev. Og hvis du kigger mine indlæg igennem så tydeligt se at hele vejen igennem har jeg gjort det klart at det var min egen erfaring og fornemmelse jeg skrev udfra.
  12. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Nårg syntes ellers du skrev du ikke havde mere at tilføje Hvem er det der skal komme med dokumentation ? Mig ? Jeg blev pålagt at skulle bevise det som jeg anså for logik samt det jeg havde erfaret i miljøet. Og så svarede jeg at man åbenbart ikke skulle komme med dokumentation når man slyngede nogle af de her fodomme ud med at de fleste udenlandske GP´ere var tvunget herop. Det kan man høre tit i medierne. Du svarede iøvrigt ikke på hvilket syn du mon havde haft på prositution hvis du havde været en svensk kvinde istedet for en mand ? Jeg gætter så havde jeg hørt de her samme fordomme om danske og svenske GP´ere som du har overfor udenlandske GP´ere nu.
  13. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Når nej så lad os sige jeg tog fejl. De kan ikke selv tænke og elsker at være slaver. Alle de 200.000 østarejdere vi har heroppe i Danmark er også tvunget og de kan heller ikke sige fra Og vedrørende det gætteri jeg kom med så byggede det trods alt på lidt kendskab til branchen og undskyld mig at mennesker faaktisk i deres grundprincip ikke er særligt meget forskelligt. Selv i Thailand med en totalt anderledes kultur end i Europa der som alle de steder jeg har besøgt GP´ere så altid slået mig hvor selvstændige GP´ere var. Det ville iøvrigt være dejligt hvis man fremover aldrig kom med påstande uden konkret dokumentation. Men det gælder åbenbart kun den ene vej. Man kan gentage de samme selvmodsigende fordomme i en uendelighed og det bliver aldrig modsagt. Forsøger man så jeg gjorde her at komme nogle af de her fordomme til livs, så skal man åbenbart have lavet en doktorgrad om emnet og kunne bevise det til punktlighed. Jeg vil gentage det igen. Mange af de her fordomme der bliver slynget ud minder om nogle af de selvmodsigende ting man påstod om danske GP´ere var udsat for. Det er sjovt at i lige kan se gennem filtret nu når der er risiko for at købesex skulle forbydes i Danmark. Men blindt æder alt det her andet bulshit om udenlandske GP´ere
  14. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Læste i andet anden tråd du var svensker.. Undskyld nu kommer jeg nok med nogle fordomme men dem har du og dine landsmænd rigeligt af på områder som købesex Gad vide hvilket syn du havde haft til danske GP´ere hvis du var kvinde og ikke besøgte dem Så behøver jeg vel ikke fortælle mere om dine langt ude teorier med hvordan udenlandske GP´ere tænker og er for nogle personer, ala det som feministerne i Sverige tror danske og svenske GP tænker og er som personer Jeg kan kun gentage at den største drivkraf til der er udenlandske GP´ere her i Danmark er den store pris forskel på det de kan få i Danmarkkontra hvad de havde fået i deres hjemlande. Akkurat som udenlandske østarbejdere der arbejder som håndværkere i Danmark. Jo nogle der bliver misbrugt og snydt med løn, men langt størstedelen arbejder her fordi de kan tjene meget mere end de vil i deres hjemlande. Om så de skulle arbejde for halv dansk løn og gratis over hver dag og i weekenderne, så tjener de meget mere end de ville i deres hjemlande. Dem vil du vil også påstå at de ikke kan sige nej og inddirekte er tvunget herop
  15. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Seriøst ? Så du tror hver anden er tvunget herop ?? Du er jo bindegal At de tilbyder uden gummi handler mere om en det er normalt i deres hjemlande. Og de ikke tager risikoen alvorligt og derfor ser der er mange ekstra penge at tjene. Vedrørende lave pris så jo også nogle ævl du kommer med. Hvis en dansk GP´er kunne rejse til et andet land hvor levestandarten var så meget højere og hvor alt kostede så meget mere, at normalprisen for 1 times sex var 15.000 kr, så ville en masse danske GP¨ere også rejse til det det land. Og sikkert tilbyde sig til langt under daværende lands normalpris. Bare for en polak så vil hun opleve at priserne på købesex er 3 gange så høje i Danmark¨i forhold til hendes hjemland. Underbyder hun med 1/3 lavere pris, så vil hun alligevel få dobbelt så meget som i hendes hjemland.
  16. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Belæg for hvad `? At de arbejder under et netværk eller at de ikke finder sig i at blive underbetalt ? Gætter så på det sidste du sætter spørgsmålstegn ved. Sjovt nok skal man kunne dukumentere og bevise at de er normale mennesker som andre der sgu ikke lægger krop til noget hvis de ikke fik en ordenligtlig løn for det. Derimod påstanden om at de arbejder under et netværk, den kan alle komme med uden der kræves beviser eller dokumentation. Så nej jeg har ikke andet end sundfornuft og en vis erfaring indenfor det her miljø at komme med det belæg. Skal siges jeg har lidt erfaring på bagsiden/indenfor miljøet tidligere. Og der så jeg en stærk kontrast mellem det billede medierne med de her såkaldte eksperter forsøgte at male om de danske GP´er kontra det jeg oplevede. Som jeg skrev så godt være der er enkelte der er tvunget herop grundet gæld eller andet. Men så snakker vi promiller. Eller jeg tror ikke engang det er 1 ud af 1000 udenlandske GP´ere der er det ! Jeg er sikker på at for de 99 procent af de udenlandske GP´ere der arbejder heroppe , så er drivkræften at de får meget mere end de ville få hvis de var GP´ere i deres hjemlande. Det trods der sikker er nogle bagmænd der ved deres første ture forsøger at tjene meget på dem. Ved deres senere ture så sikker på de fleste går egne veje hvis de føler de betaler for meget til en trediepart. Akkurat som en dansk GP´er ville gøre. Jeg er altså ikke en af dem der tror at de udenlandske GP´ere adskiller sig vænsenligt fra os danskere i tankegang. Det er så let at have en masse fordomme om dem. Men de adskiller sig altså ikke meget fra os i tankegang.
  17. ZEUS skrev et svar til DKC's tråd i Generel debat
    Ja og nok specielt fra de lande du nævner. Dog tror jeg der er mange af de udenlandske som er selvstændige. Man skal ikke være naiv, men er altså altid lettere at skabe de her myter med de nærmest er tvunget herop og arbejder mod deres vilje, når man aldrig hører deres side af sagen. De samme myter med de danske GP´er var nogle svage stakler der blev tvunget ud i det, har vi jo også hørt fra såkaldte "ekseperter" i den hjemlige debat. Heldigvis har de danske GP´ere så kunne komme til orde og fortælle at det ikke er så sort hvidt som nogle gerne vil have det skal være. Tit dem dem en dagsorden der skal ende med at forbyde GP´er i Danmark der forsøger at male disse sort hvide billeder af GP´ere som nogle svage personer som er tvunget ud i det. Jeg tror at sikkert en del af de udenlandske GP´ere i Danmark arbejder under et netværk af bagmænd. Men de fleste GP´ere finder sig sgu ikke i at være tvunget til noget eller blive aflønnet dårligt. Så havde de ikke gjort det. Og at nogle bagmænd så kan tvinge dem til at rejse til udlandet kan måske ske, men min påstand er at vi så snakker om promiller ! At der er udenlandske GP´ere i Danmark og bagmænd har jo en meget logisk forklaring. Forskellen mellem levestandart i de nordlige lande i Europa kontra de østlige, er abnorm. Selv i et land som Polen som nærmest er nabo til os, der koster alle ting kun en 1/3 af hvad de gør i Danmark. Så på samme måde som der er danskere der rejser til Norge for at få 20 procent mere i løn, så en masse polakkere (både håndværkere og GP´ere) der tager samme rejse til Danmark. Her får en polak bare ikke 20 procent mere i løn, men 300 procent mere ! Det er klart når der er de forskelle landende i mellem så vil der komme arbejdskraft og i den grad konkurrence om priserne!. Med hensyn til bagmænd så også logisk de er til, da det for mange GP´ere trods alt er svært bare selv at arrangere en rejse til et andet land, med et andet sprog, og få opstartet et liv som GP´ere med annoncering og indkvartering. Så de her bagmænd vil altid findes. Og behøver nødvendigvis ikke være så onde og højt betalte som vi tit forestiller os. Jeg har ihvertfald stødt på mange GP´ere hvor jeg er 100 procent sikre på de er helt selvstændige. De betaler sikkert til en bagmand mod at bo og arbejde på en adresse, men sikker på hvis de følte det var for meget så fundet nogle andre at arbejde med. Har oplevet også dem som 100 procent står for det selv. Hvor en feks spurgte om jeg kendte til en der havde en lejlighed/værelse hun kunne bo og arbejde i.
  18. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Falsk markedsføring
    Citat fra annoncen: "Jeg har DØGNÅBENT / 24-7. Kom og besøg mig i Frederiksberg. HUSK!! Mit number er +45 52718338Starter på NI og ender med sex Ring til mig med det samme. Citat slut Virker som det bare er en kopi han/hun bruger.. For hvordan kan man skrive at nummeret starter med 9 og slutter med 6 ???
  19. Ja og mange gange når man ikke mange steder , simpelthen fordi der er så meget andet der frister lige i nærheden Jeg var faktisk heller ikke meget i Soi 6 her ved sidste tur. Havde ligesom dig en kanon oplevelse med en pige. Og overvejede flere gange under ferien at jeg burde besøge hende igen, men fik bare ikke nået det Dog meget forskel på hvordan der er kl 16 og så når det er aften. Det er det iøvrigt alle de "sjove " steder i Thailand. Det der ser super moderne ud om aftenen/natten med alt deres lys, ser totalt forandret ud i dagtimerne, hvor der er øde, og ligner slum. Specielt er kontrasten stor i Walking street på natte og dagtimerne. Soi 6 dog et sted hvor man kan finde en del piger koncentreret allerede fra om eftermiddagen. Hvorfra fløj du fra når du skulle til Vietnam ? Googlede lige og halv dyrt fra Danmark plus lang flyvetid kunne jeg se. Tænkte vel billigst at feks flyve til Bangkok og måske derfra ?
  20. Det som trådstarter henviser til, har jeg også oplevet. Og undrede mig også om det skulle være det mest søgte Men google jeg nu så kommer det ikke frem. Så tror det er en fejl, de så har rettet nu.
  21. Jeg boede også på Metropolis her for et par måneder siden da jeg var på ferie Super god beligenhed. Ved så ikke om du fik udsigt til pool, men ellers anden gang bare booke direkte ved hotel. Ja priserne på gogo pigerne kan være lidt pebrede. Syntes altså man kan finde ligeså ,- om end endnu flottere piger i Soi 6. Hvor priserne næsten altid er de klassiske 1000 bath for 1 time plus barfine. Du var så også i Vietnam. Var du et sted hvor der var piger og hvordan var prisniveauet og kvaliteten sammenlignet med Pattaya ?
  22. Vedrørende fly kompension fra Norwegian så glemt at fortælle at den fik jeg uden problemer nogle uger efter. Super service. Overvejede som sagt diverse firmaer der har specialiseret sig i det, men de virker mange af dem meget utroværdige. Uanset hvad så tog de normalt fra 28 til helt op til 40 procent for at gøre arbejdet. Og ja de skal selvfølgelig også leve, men når man på en side hvor de forskellige flyhjælp firmaer sammenlignes, og der kan læse deres procentsats for at udføre arbejdet, og man så senere opdager den er meget højere, så begynder man at tænke hvem der er de største bøller. Flyselskaber der er besværlige med at betale flykompension eller de her flyhjælps firmaer Jeg nåede heldigvis ikke at benytte et af disse firmaer. Et sted feks hvor jeg gerne ville se hvor meget jeg havde ret til, der skulle jeg udfylde diverse data fra rejse for at se om jeg berettiget til flyhjælp men de undgik helt om at oplyse beløbet, selvom det var det de reklamerede med ved linket og er ret simpelt at regne ud. Så efter en masse indtastning så blot oplyst at jeg havde ret til flykompension og så skulle man bare lige trykke ok. Ventede dog lige og ville lige nærlæse det der stod med småt og ikke på selve siden. Og det var at hvis man trykkede ok til de tog ens sag, så måtte man ikke senere bruge andre. Så ja havde jeg trykket ja der og ikke vist om de tog 30 eller 50 procent for at udføre det her arbejde. Istedet skrev jeg selv til Norwegian. Og ikke så meget pis og fornægtelse hos dem. De svarede et par uger efter at de beklagede at de var blevet forsinket grundet forsinket fly før denne afgang. Men at jeg havde ret til den her kompension på 300 euro. Og de blot lige skulle vide hvor pengene skulle sættes ind. Så super service af Norwegian. Det sammen med deres billige billetter og wifi ombord , gør at jeg med garanti også vælger dem næste gang jeg skal en tur til udlandet.
  23. Ikke fordi jeg kender Polen så godt, men anbefale Stettin for nemhedens skyld. Dvs hvis du gider bustur så går de fra både Jylland eller Sjælland og der få 3 eller 4 dages ture på 3 stjernet hotel for næsten ingen penge. Det der også taler for Stettin er at et er en forholdsvis stor turistby. Læs rimeligt udbud af spisesteder og ikke mindst piger. Tager du selv bilen ja men så vel bare vælge efter hvor du syntes der er attraktive piger som falder i din smag, udfra hvad du kan se i de forskellige byer inde på Roksa.pl. Og så med booking.com eller Hotel.com finde hotel der har din smag og så bare køre Sådan en rundtur i Polen kan gøres for meget billige penge.
  24. Du skriver pris på 300 kr men har vel ikke været meget mere end 200 danske kr hvis du gav 120 plz Vedrørende troværdighed af anmeldelser på Roksa og Trustpilot så ikke give dig ret. Hos Trustpilot kan der måske komme positive anmeldelser som er fabrikerede. Men det ændre ikke ved at alle dem der skriver negativt giver en fornemmelse om produktet/firmaet. Læs Trustpilot syntes jeg er meget troværdigt. Derimod Roksa så huske engang jeg var på en ordentlig tur med mange GP´ere i netop Stettin at jeg skrev anmeldelser af pigen. De dårlige blev simpelthen fjernet Så ja desværre kan man ikke regne med de anmeldelser derinde.
  25. En del år side jeg har været i Polen. Men overvejer det sgu igen Kiggede lige inde på Roksa. Så den her https://www.roksa.pl/en/advertisements/show/694318 Er det som hun tilbyder sex mange gange indenfor 1 måned for 900 sloty ? Hvis ikke en fusker så altså ekstrem billigt Havde man arbejdet i Polen så da en billig sugar at have til rådelighed.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.