Hop til indhold
pacer

Jeg er rystet - All without

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

Jeg vil indrømme en ting.... Jeg deltog med de bedste intentioner i debatten om det her emne. Den udviklede sig, på en måde jeg ikke havde forudset. Og jeg tilbragte Fredag af med at græde. Jeg har følt mig misforstået, talt ned til og latterliggjort, i denne her debat. At blive kaldt skinger og en tudeprinsesse, var den berømte dråbe. 

Jeg prøvede at skrive om de mørkere sider af denne her branche. Om de skæbner jeg har mødt. 

Een ting jeg har lært, af denne debat, er at lade være med at deltage i dem. 

Herinde er der højt til loftet, bare ikke når det handler om debatter om østpiger, og usikker sex. Så har alle nok i sig selv. 

Fyi - Nej jeg har ikke ondt af mig selv, græderiet er også overstået. Men den vrede jeg har følt, mod min person, har gjort mig mildest talt forskrækket. 

Min mening har dog ikke ændret sig - Jeg mener stadig at man har en pligt til at passe på de svageste i et samfund. Og dermed også i denne her branche. Og jeg mener stadig at der skal være et forbud mod at sælge og købe usikker sex. Og det bliver sidste gang jeg nævner det herinde. 

Jeg har modtaget de grimmeste mails, meget velformulerede svinere, og det er under lavmålet. Jeg ville aldrig selv kunne finde på at sende den slags, uanset hvor meget jeg mener at en given person er et klovn. 

Hvis vi ønsker rettigheder, så forpligter det også. 

Utroligt trist at læse. Mod dumhed kæmper desværre selv guderne forgæves.

Tag rustningen på Trine. Lad ikke sørgerlige skæbner kommer dig ved. Det er de ikke værd.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen

Som Clement siger: "Jo mere uenig man er med nogen, jo pænere skal man tale til dem."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

Jeg vil indrømme en ting.... Jeg deltog med de bedste intentioner i debatten om det her emne. Den udviklede sig, på en måde jeg ikke havde forudset. Og jeg tilbragte Fredag af med at græde. Jeg har følt mig misforstået, talt ned til og latterliggjort, i denne her debat. At blive kaldt skinger og en tudeprinsesse, var den berømte dråbe. 

Jeg prøvede at skrive om de mørkere sider af denne her branche. Om de skæbner jeg har mødt. 

Een ting jeg har lært, af denne debat, er at lade være med at deltage i dem. 

Herinde er der højt til loftet, bare ikke når det handler om debatter om østpiger, og usikker sex. Så har alle nok i sig selv. 

Fyi - Nej jeg har ikke ondt af mig selv, græderiet er også overstået. Men den vrede jeg har følt, mod min person, har gjort mig mildest talt forskrækket. 

Min mening har dog ikke ændret sig - Jeg mener stadig at man har en pligt til at passe på de svageste i et samfund. Og dermed også i denne her branche. Og jeg mener stadig at der skal være et forbud mod at sælge og købe usikker sex. Og det bliver sidste gang jeg nævner det herinde. 

Jeg har modtaget de grimmeste mails, meget velformulerede svinere, og det er under lavmålet. Jeg ville aldrig selv kunne finde på at sende den slags, uanset hvor meget jeg mener at en given person er et klovn. 

Hvis vi ønsker rettigheder, så forpligter det også. 

Utroligt trist at læse. Mod dumhed kæmper desværre selv guderne forgæves.

Tag rustningen på Trine. Lad ikke sørgerlige skæbner kommer dig ved. Det er de ikke værd.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Se blot  på  denne  her  tråd, der  er totalt  non-tolerence af  dem  der  har  andre  holdninger end  en  selv.  Der  bliver  indikeret at  man  ikke  forstår  en  skid.  Der  grines  af  seriøse  indlæg.  Ord  bliver  fordrejet  osv.. osv...

Jeg  har tidligere  i denne  tråd  nævnt  at  jeg  har  modtaget  pb  fra  en  klinikpige som  jeg  at  jeg  spredte  sygdomme.  Jeg  må  tilstå  at  jeg  har  et  voldsomt  had  til  denne  person, at  dømme  mig  på  den  måde  og  nok  også  sprede  rygter. 

Som  jeg  ser  det forekommer  der stor  fordømmelse  - og  det  holder  jeg fast  ved. 

Hvis  du  har  en  anden  oplevelse  er  du  jo  blot  mere  heldig  end  jeg  er. 

Nu  har jeg  læst  @Trinetease  indlæg, der  er  flere  emner  jeg  ikke  er  enig  med  Trine. Men  det  er  heller  ikke  rimeligt  at  hun  modtager  svinske  beskeder. 

Der  forekommer  bare  ikke  ret  meget  respekt  herinde, og  meget  lidt rummelighed og  forståelse. 

 

Jeg har svært at forstå hvad du mener? Her forekommer ikke stor fordømmelse og non-tolerance. Her forekommer en debat om hvad som ev. kan ske hvis ubeskyttet sex udvikles til en handelsvære leveret af udenlandske piger som - eventuelt - gør det under nogen form for tvang.

Her forekommer ingen kritik - hvad jeg har set i hvert fald - af hvad du tilbyder. Det er ikke dig og andre danske fritidspiger som er problemet. Og jeg forstår ikke hvorfor du hæfter dig fast i det?

Og jeg beklager at også du modtager kedelige beskeder.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 4 minutter siden:

Kære Trine.

Historien gentager sig altid, når en GP stikker hovedet frem frem en mening som nogle er uenige i bliver hun slagtet.

Syge hjerner er der masser af, så pas på dig selv. 

 

Det har vi alle prøvet når vi holder fast i vores meninger. 
Vi er også nogle der kæmper for at den måde vi yder vores service på ikke er forkert, selvom vi bliver disset hver gang det kommer på banen.

Jeg har så heldigvis aldrig haft behov for at sende sviner i pm til dem jeg er uenig i. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Uanset om det er Nemtøs, (Ida?), eller Trine der har fået svinske beskeder er det fuldkommen uacceptabelt.  Og jeg kan læse, at de piger har været udsat for dette, og det er aldrig acceptabelt. Det mener jeg uanset hvilken pige der udsættes for det.  Det er ikke kun overfor den ene det skal lyde. 

En del af debatten har desværre også vist en manglende respekt for andres holdning og et manglende ønske hos nogen om at se nuanceret på emnet.

Derudover har både TheVoice og Nemtøs glimret ved mange gode betragtninger som de med rette også har fået ros for. Rejse har også haft et guldkorn eller to gemt  blandt de mange gentagelser :D 

Men sådan en tråd her burde man fra starten have bestræbt sig på meget bedre at være tolerant overfor alle på dette forum og alle holdninger. Det var ikke helt tilfældet. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo fuldstændigt sygt at skrive hademails til Trine og andre gp'er der deltager i en debat. Jeg ser det som en stor gevinst, at kvinder herinde deltager. I har jo et helt andet perspektiv end vi mænd.

Desværre kan jeg ikke sige, jeg er overrasket, for her er godt nok mange psykoer og bimlende idioter, der skriver her på Eroguide. Men hvor er det bare kujonagtigt og nederdrægtigt.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen der skal sidde og græde en fredag aften pga dårlig opførsel fra andre brugere på EG. I burde skamme Jer. Jeg håber I bliver anmeldt og sparket på røv og albuer ud af forummet.  

  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Der er ingen der skal sidde og græde en fredag aften pga dårlig opførsel fra andre brugere på EG. I burde skamme Jer. Jeg håber I bliver anmeldt og sparket på røv og albuer ud af forummet.  

Word!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 12 minutter siden:

 

Men sådan en tråd her burde man fra starten have bestræbt sig på meget bedre at være tolerant overfor alle på dette forum og alle holdninger. Det var ikke helt tilfældet. 

På den anden side er det aldrig for sent at blive bedre til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

Utroligt trist at læse. Mod dumhed kæmper desværre selv guderne forgæves.

Tag rustningen på Trine. Lad ikke sørgerlige skæbner kommer dig ved. Det er de ikke værd.

Om nogen er Trine Tease en af branchens stærke, og velfungerende kvinder.

Og om nogen kunne Trine vende branchens mørke sider ryggen, sige hvad kommer det mig ved, og helt og aldeles passe sit eget.

Det vil hun også kunne, hvis det blev kriminelt at købe sex, men ikke at sælge som i Sverige.

Men hun vender ikke ryggen til, hun kerer sig om andre, og de piger der har det sværest.

Hun ønsker respekt for, og accept af, både piger der sælger sex, og mænd der køber sex.

Af politikere og befolkning, men for at vi kan opnå det, kræver det at hun får opbakning til det, og at alle ikke bare siger "hvad kommer det mig ved".

Og det gælder både, mutre, piger og mænd.

Trine kunne godt bruge lidt mere synlig opbakning, end den der kommer til udtryk.

Min har hun nu, og jeg vil kæmpe sammen med hende, for at flere vil støtte op om hende, og alt det som hun gør for andre mennesker.

Helt uegennyttigt, og uden bagtanker.

Jeg har det lidt ligesom med de kolleger, der enten ikke er medlem af fagforeningen, eller som er medlem af en gul en af sagen.

De vil godt nyde løn og arbejdsvilkår, efter den overenskomst, som vi andre betaler til gennem vores kontingent, men de vil ikke yde for at kunne nyde.

Heldigvis er de mindretallet, og os der er medlem udgør flertallet.

Billedligt talt så jeg gerne samme opbakning bag Trine, særligt fra kolleger i branchen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Der er ingen der skal sidde og græde en fredag aften pga dårlig opførsel fra andre brugere på EG. I burde skamme Jer. Jeg håber I bliver anmeldt og sparket på røv og albuer ud af forummet.  

Trine skriver det var emails, så bliver de jo svære at identificere, med mindre de har registreret sig med samme e-mail på Eroguide. Med en PM var de vel blevet anmeldt til adm?

Redigeret af Styrvolt
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

På den anden side er det aldrig for sent at blive bedre til det.

Bananas vi er af moderator blevet bedt om at droppe dialogen ml os. Det agter jeg som udgangspunkt at overholde da konsekvensen ellers ville blive et ban for dig og mig. Derfor agter jeg ikke at svare på dit indlæg og jeg opfordrer dig til at lade mig være som moderator også har skrevet til dig du skulle i denne tråd. Tak.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 26 minutter siden:

Trine skriver det var emails, så bliver de jo svære at identificere, med mindre de har registreret sig med samme e-mail på Eroguide. Med en PM var de vel blevet anmeldt til adm?

Det kan du have en pointe i. Der var nok mere i mit raseri over hvad hun havde oplevet, at jeg antog beskederne var sendt her igennem. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 26 minutter siden:

Det kan du have en pointe i. Der var nok mere i mit raseri over hvad hun havde oplevet, at jeg antog beskederne var sendt her igennem. 

Nogen af de der misogyne typer kunne være dumme nok til at bruge pm :shock:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 8 minutter siden:

Nogen af de der misogyne typer kunne være dumme nok til at bruge pm :shock:

Herinde findes alle typer :shock:

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Trinetease
Jeg er muligvis en af dem du føler dig såret af. Men håber det ikke, for det gør mig oprigtig ondt, at du skal behandles sådan.

Det er måske en ringe trøst, men du er desværre bare et enkelt eksempel på en kvinde, der bliver udsat for hadske mænd. I disse  digitale Trump-tider kribler det i fingrene på kældermennesker, der intet bedre ved, end at angribe kvinder der tillader sig at have holdninger. Især hvis disse synspunkter truer deres egen selvforståelse og mandlige privilegier.

Dette gælder på alle sociale medier. Fx Greta Thunberg, der jo bare er en skolepige, der burde læse lektier og holde son kæft. Det har sine omkostninger at være i søgelyset for stærke kvinder. Men i det mindste får vi afdækket den indre svinehund på de sociale medier, hvor anonymiteten misbruges med kyshånd af disse kujoner.

Men det bliver nok opad bakke at ændre den adfærd. Det skal dog bekæmpes med åbenhed og argumentation.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil indrømme en ting.... Jeg deltog med de bedste intentioner i debatten om det her emne. Den udviklede sig, på en måde jeg ikke havde forudset. Og jeg tilbragte Fredag af med at græde. Jeg har følt mig misforstået, talt ned til og latterliggjort, i denne her debat. At blive kaldt skinger og en tudeprinsesse, var den berømte dråbe. 

Jeg prøvede at skrive om de mørkere sider af denne her branche. Om de skæbner jeg har mødt. 

Een ting jeg har lært, af denne debat, er at lade være med at deltage i dem. 

Herinde er der højt til loftet, bare ikke når det handler om debatter om østpiger, og usikker sex. Så har alle nok i sig selv. 

Fyi - Nej jeg har ikke ondt af mig selv, græderiet er også overstået. Men den vrede jeg har følt, mod min person, har gjort mig mildest talt forskrækket. 

Min mening har dog ikke ændret sig - Jeg mener stadig at man har en pligt til at passe på de svageste i et samfund. Og dermed også i denne her branche. Og jeg mener stadig at der skal være et forbud mod at sælge og købe usikker sex. Og det bliver sidste gang jeg nævner det herinde. 

Jeg har modtaget de grimmeste mails, meget velformulerede svinere, og det er under lavmålet. Jeg ville aldrig selv kunne finde på at sende den slags, uanset hvor meget jeg mener at en given person er et klovn. 

Hvis vi ønsker rettigheder, så forpligter det også. 

Det er jeg sku ked at høre, hvor er respekten for andres holdninger, jeg er kun glad for at en pige med stærke holdninger, vil fortælle os uvidende paphoveder noget om branchen skyggesider. @Trinetease lad dig ikke tryne op på hesten igen.

Kærlig hilsen

Zaq

 

PS. Stor respekt til dig Tt.

  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
pacer skrev, den 29/1/2020 at 00:15:

Jeg ser flere og flere annoncer som tilbyder alt uden gummi, selv analsex tilbydes uden.

Røg selv i vandet med en sugarbabe for et par år siden, hun hoppede bare op på kalorius sådan uden videre. Men jeg tænker en del hendes kunder  også frekventere bordeller og en del køber nok også "All without". Så selvom sugarbaben ikke har mange kunder (nogle har mange) og knalder uden gummi en gang imellem sætter det nogle tanker i gang. 
Jeg er sku ryster over det er så udbredt for de mange annoncer viser der er et endog ret stort marked.
Jeg ved godt en del her er brugere af disse ydelser og det må i jo selv om, men håber da ikke i er i forhold.

Godt nok en kedelig udvikling i min bog.

PS Ja jeg blev behørigt testet efter den sugarbabe og har ikke været der siden.

Kan  vi  få  tråden  tilbage  på  rette  spor? 

Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der bør i mine øjne indføres ordnet forhold for glædespigerne, så de f.eks. kan melde sig i fagforening og A-kasse. 

Hvis vi overførte de arbejdsforhold som de fleste glædespiger arbejder under til det eksisterende arbejdsmarked, ville der blive ramaskrig. 
Dette ville sige at alt sikkerhed kunne undgåes så længe arbejdstager og arbejdsgiver (køber og sælger) var enige om at slække på sikkerheden.

Det går jo ikke og er en glidebane hen i mod laveste fællesnævner. 

Dette "marked" er et ureguleret marked, og det er ingen tjent med.

Og ja, jeg vil godt bestemme over andre, forstået på den måde at man eks. skal bære hjelm på byggepladsen eller stilladset skal fastgøres forsvarligt med sikkerhedsanordninger osv.
De samme sikkerhedsregler burde gælde for sex-markedet.

Så mere ordnet forhold, tak.
Så kan andre mene noget andet..!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 29.1.2020 at 07:35:

Jeg forstår slet ikke, hvorfor mænd vil have lort på pikken ;-)

Det smager godt det lort, som man siger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Kan  vi  få  tråden  tilbage  på  rette  spor? 

Tak!

Jeg tænker at det er ret relevant for tråden, at nogle tilsyneladende er så angste for ikke at kunne give eller modtage ydelser uden gummi, at de ikke formår at se ud over egen næsetip (hjælp til de svageste piger) og tilmed sviner folk til over mail og PB (som både Trine og du er blevet).

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings skrev, den 1.2.2020 at 10:08:

Du har så meget ret ! Har du ikke lagt mærke til, at uanset hvad man skriver, hvis det ikke lige falder i god smag for den pågældende GP pige, så kommer alle røv slikkerne og rygklapperne  og pleaser pågældende og hagler en ned, det er bare så træls, at man næsten ikke orker at deltage i en debat herinde, det er jo ligemeget hvilken holdning man kommer med, så blir det personligt. Jeg kunne godt tænke mig at se hvem der egenligt gemmer sig bag visse profiler, tror det er nogle svage individer som ikke tør gå i mod strømmen og vitterlig skrive hvad de mener, men det er ligesom man har berøringsangst over for visse gp piger, og nej Trine, den er ikke møntet på dig, men generelt er det de samme lille flok rygklappere herinde ...

 

hm….. gud ved om han selv gjorde alvor af "at man næsten ikke orker at deltage i debat" eller om blev hjulpet lidt kærligt på vej :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 4 timer siden:

Jeg tænker at det er ret relevant for tråden, at nogle tilsyneladende er så angste for ikke at kunne give eller modtage ydelser uden gummi, at de ikke formår at se ud over egen næsetip (hjælp til de svageste piger) og tilmed sviner folk til over mail og PB (som både Trine og du er blevet).

Hvad er  det  der  er  relevant  for  tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

hm….. gud ved om han selv gjorde alvor af "at man næsten ikke orker at deltage i debat" eller om blev hjulpet lidt kærligt på vej :)

Helt forkert på den syntes jeg ikke han var. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...