Hop til indhold
pacer

Jeg er rystet - All without

Recommended Posts

Jeg ser flere og flere annoncer som tilbyder alt uden gummi, selv analsex tilbydes uden.

Røg selv i vandet med en sugarbabe for et par år siden, hun hoppede bare op på kalorius sådan uden videre. Men jeg tænker en del hendes kunder  også frekventere bordeller og en del køber nok også "All without". Så selvom sugarbaben ikke har mange kunder (nogle har mange) og knalder uden gummi en gang imellem sætter det nogle tanker i gang. 
Jeg er sku ryster over det er så udbredt for de mange annoncer viser der er et endog ret stort marked.
Jeg ved godt en del her er brugere af disse ydelser og det må i jo selv om, men håber da ikke i er i forhold.

Godt nok en kedelig udvikling i min bog.

PS Ja jeg blev behørigt testet efter den sugarbabe og har ikke været der siden.

Redigeret af pacer
  • Synes godt om 7
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg ved også godt emnet er en gammel traver, så spring bare over hvis du er træt ;-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har ret i det tilbydes ofte og må tilstå at jeg selv er en af dem der gerne benytter mig af det går dog aldrig til udlændinge men det ved jeg godt er en ringe undskyldning tænker dog grundigt over det før jeg tager kontakt og undersøger lidt om historien bag de forskellige gper og bliver altid testet før jeg er sammen med en ny pige det er det mindste man kan gøre men ved godt det er ilde set og der har været mange tråde her inde der har omhandlet emnet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Al snak om ubeskyttet.... hov, det er jo rigtigt hvad du siger, men i et marked, hvor ingen regler hersker, så skal efterspørgslen da nok diktere udbuddet. Superfransk er jo nærmest blevet  standard.

Men at ubeskyttet sex er et prisspørgsmål giver ingen mening. 

Grunden til at være imod ubeskyttet sex er vel, at vi ikke vel have en ukurerelig og dødelig sexsygdom og i allerværste tilfælde at give den videre. 

I dag har vi jo PrEP (piller mod at få HIV og det er noget man skal tage hele tiden) og de fleste sygdomme kan udryddes med antibiotika, mens andre er mere genstridige.

Jeg mener ikke, at man derfor skal fralægge sig alt fornuft og bare knalde ethvert hul, men hvis professionen kunne blive reguleret, så at pigerne i hvert fald havde bedre adgang til lægekontrol og hjælp (evt. adgang til PrEP behandling) så kunne det være, at man  (med forbehold) kunne få lov til at have seksuel samvær uden en tynd plastikpose over lemmet. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 7 timer siden:

selv analsex tilbydes uden.

Jeg forstår slet ikke, hvorfor mænd vil have lort på pikken ;-)

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Jeg forstår slet ikke, hvorfor mænd vil have lort på pikken ;-)

Hvis det er gået din næse forbi, så findes der et fint udstyr som pigen føre op i numsen og tænder for vandet og ud skyller hun alt suppen ud og klar til at blive taget i røven.

Så manden får ikke lort på pikken.

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Pollution skrev, for 5 timer siden:

Al snak om ubeskyttet.... hov, det er jo rigtigt hvad du siger, men i et marked, hvor ingen regler hersker, så skal efterspørgslen da nok diktere udbuddet. Superfransk er jo nærmest blevet  standard.

Men at ubeskyttet sex er et prisspørgsmål giver ingen mening. 

Grunden til at være imod ubeskyttet sex er vel, at vi ikke vel have en ukurerelig og dødelig sexsygdom og i allerværste tilfælde at give den videre. 

I dag har vi jo PrEP (piller mod at få HIV og det er noget man skal tage hele tiden) og de fleste sygdomme kan udryddes med antibiotika, mens andre er mere genstridige.

Jeg mener ikke, at man derfor skal fralægge sig alt fornuft og bare knalde ethvert hul, men hvis professionen kunne blive reguleret, så at pigerne i hvert fald havde bedre adgang til lægekontrol og hjælp (evt. adgang til PrEP behandling) så kunne det være, at man  (med forbehold) kunne få lov til at have seksuel samvær uden en tynd plastikpose over lemmet. 

 

Du har fat i noget - Lad alle Prostituerede tage en masse medicin, så mændene kan få alt uden. Det minder lidt om svine industrien, godt med medicin, så er alle glade :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 13 minutter siden:

Du har fat i noget - Lad alle Prostituerede tage en masse medicin, så mændene kan få alt uden. Det minder lidt om svine industrien, godt med medicin, så er alle glade :-( 

Giver Trine 100 % ret.

Og husk lige, at visse sygdomme kan ikke behandles effektivt og nogle opdages alt alt for sent, så uskyldige risikerer at blive udsat for smitte.

En ting der altid har undret mig ved visse annoncer er sætningen 'naturligvis kun hvis du er 100 % sygsdoms fri'.

Men visse sygdomme har en inkubationstid på knap 3 måneder og selv et kondom giver ikke fuld sikkerhed, så hvem af os kan sige, at vi er 100 % sygdomsfrie?

 

Redigeret af Gh0st
  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Gh0st skrev, for 4 minutter siden:

Giver Trine 100 % ret.

Og husk lige, at visse sygdomme kan ikke behandles effektivt og nogle opdages alt alt for sent, så uskyldige risikerer at blive udsat for smitte.

En ting der altid har undret mig ved visse annoncer er sætningen 'naturligvis kun hvis du er 100 % sygsdoms fri'.

Men visse sygdomme har en inkubationstid på knap 3 måneder og selv et kondom giver ikke fuld sikkerhed, så hvem af os kan sige, at vi er 100 % sygdomsfrie?

 

Præcis! Og en omgang klamydia kan gøre en kvinde steril i værste fald. 

Hvis det at knalde tilfældig uden beskyttelse er ‘så ukompliceret’ som der bliver lagt op til ( bare tag noget medicin) - så er jeg 100% sikker på at Medicin industrien, allerede havde meldt det ud. 

Denne her branche har virkeligt ændret sig radikalt i en rigtig grim retning. Ting som blev betragtet, som utænkeligt tidligere, er blevet det normale. Køberne skubber grænser hele tiden. 

EG burde virkeligt snart genoverveje om de ikke også har et ansvar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, 1 time siden:

Hvis det er gået din næse forbi, så findes der et fint udstyr som pigen føre op i numsen og tænder for vandet og ud skyller hun alt suppen ud og klar til at blive taget i røven.

Så manden får ikke lort på pikken.

Jeg mente nu også lort af den mere alvorlige slags - og den undgår du næppe bare ved en udskyldning ;-)

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu, det er et tilbud og ikke tvang. Pigen tvinger dig ikke til at dyrke ubeskyttet sex blot fordi der reklameres med det, ligesom hun heller ikke tvinger dig til scat, blot fordi hun har det på menuen.

Hvad 2 voksne menneskene indbyrdes selv finder ud af ser jeg ingen grund til at blande sig i.

Redigeret af Visti-Vistisen
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Præcis! Og en omgang klamydia kan gøre en kvinde steril i værste fald. 

Hvis det at knalde tilfældig uden beskyttelse er ‘så ukompliceret’ som der bliver lagt op til ( bare tag noget medicin) - så er jeg 100% sikker på at Medicin industrien, allerede havde meldt det ud. 

Denne her branche har virkeligt ændret sig radikalt i en rigtig grim retning. Ting som blev betragtet, som utænkeligt tidligere, er blevet det normale. Køberne skubber grænser hele tiden. 

EG burde virkeligt snart genoverveje om de ikke også har et ansvar. 

Ja hvor mon det skal ende henne. Køber skubber grænserne, Thai pigerne som førhen kun tilbød rent massage, de spreder også ben for at kunne tjene penge. Hvor mon det hele skal ende henne når en dag kærestesex ikke længere bider på en mand.

Skal GP´eren så sælge sin sjæl.

Og hvor vil du hen med at EG også skal vise ansvar, de har kun nogen retningslinjer og gå efter, det andet er de nok ligeglad med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 4 minutter siden:

Husk nu, det er et tilbud og ikke tvang. Pigen tvinger dig ikke til at dyrke ubeskyttet sex blot fordi der reklameres med det, ligesom hun heller ikke tvinger dig til scat, blot fordi hun har det på menuen.

Hvad 2 voksne menneskene indbyrdes selv finder ud af ser jeg ingen grund til at blande sig i.

Du har i princippet ret, men det forhindrer ikke at man bør tænke sig om.

Naturligvis kan alle falde for en fristelse, men direkte at opsøge problemer er jo ikke på nogen måde fornuftigt.

Eksempelvis florerer de allerværste sygdomme ( HIV + Syfilis) i mange østeuropæiske og sydøstasiatiske lande, Klamydia er desværre ret udbredt blandt unge danskere etc. og så er der lige det med at syfilis er i fremmarch blandt mænd der har sex med mænd!

Vi skulle nødigt tilbage til forrige århundrede, hvor Syfilis var meget udbredt i Danmark!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@2cool EG kunne moderere deres retningslinier så visse ting ikke var okay at efterlyse eller debattere. At reglerne er SÅ meget på købers side, handler kun om at det giver trafik på siden. Det er jo sjovere for mændene at begå sig på en side, hvor at der er så højt til loftet, at sex uden ( evt med en narkoprostituerede) er legit. Desværre er den der ‘højt til loftet’ politik også med til at rykke grænser. Grænser som nogle piger føler de skal tilpasse sig. 

Jeg har intet begreb om thai piger, så det vil jeg undlade at kommentere på. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Visti-Vistisen skrev, for 18 minutter siden:

Husk nu, det er et tilbud og ikke tvang. Pigen tvinger dig ikke til at dyrke ubeskyttet sex blot fordi der reklameres med det, ligesom hun heller ikke tvinger dig til scat, blot fordi hun har det på menuen.

Hvad 2 voksne menneskene indbyrdes selv finder ud af ser jeg ingen grund til at blande sig i.

Men det er jo blevet et tilbud, fordi at det rent faktisk er blevet noget nogle efterspørger. Og sidder der en pige som er desperat efter penge, så kan det for nogle, blive en grænse de overskrider hos sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 17 minutter siden:

Husk nu, det er et tilbud og ikke tvang. Pigen tvinger dig ikke til at dyrke ubeskyttet sex blot fordi der reklameres med det, ligesom hun heller ikke tvinger dig til scat, blot fordi hun har det på menuen.

Hvad 2 voksne menneskene indbyrdes selv finder ud af ser jeg ingen grund til at blande sig i.

Jeg mistænker der er tvang med i billedet.
Synes det er underligt at unge piger tilbyder den slags højrisiko ydelser, der kunne godt være et element af tvang her.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 3 minutter siden:

Du har i princippet ret, men det forhindrer ikke at man bør tænke sig om.

Naturligvis kan alle falde for en fristelse, men direkte at opsøge problemer er jo ikke på nogen måde fornuftigt.

Eksempelvis florerer de allerværste sygdomme ( HIV + Syfilis) i mange østeuropæiske og sydøstasiatiske lande, Klamydia er desværre ret udbredt blandt unge danskere etc. og så er der lige det med at syfilis er i fremmarch blandt mænd der har sex med mænd!

Vi skulle nødigt tilbage til forrige århundrede, hvor Syfilis var meget udbredt i Danmark!

Det må den enkelte selv afgøre med sig selv. 

Er du ikke interesseret i spise andehjerne på Noma, så køb en anden ret. 

Folk har sgu ret til deres frihed, selv at kunne bestemme og eget ansvar.

  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Men det er jo blevet et tilbud, fordi at det rent faktisk er blevet noget nogle efterspørger. Og sidder der en pige som er desperat efter penge, så kan det for nogle, blive en grænse de overskrider hos sig selv. 

Der jo så netop eget valg. Man skal ikke bestemme over andre. Hverken pro eller anti.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 9 minutter siden:

Jeg mistænker der er tvang med i billedet.
Synes det er underligt at unge piger tilbyder den slags højrisiko ydelser, der kunne godt være et element af tvang her.

Højrisiko? Chancen for at trille udaf sengen under sex er nok højere end HIV smittefare. 

HIVRisk_Chart.jpg

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Visti-Vistisen skrev, for 1 minut siden:

Der jo så netop eget valg. Man skal ikke bestemme over andre. Hverken pro eller anti.

Men for et presset pige, føles det måske helt som et valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mistænker der er tvang med i billedet.
Synes det er underligt at unge piger tilbyder den slags højrisiko ydelser, der kunne godt være et element af tvang her.

De sidste mange besøg er jeg blevet spurgt om, om hvorfor danske mænd gerne vil uden gummi, jeg er blevet vist en del sms'er hvor kunden skriver blow job with out, sex with out. Der har jeg sagt at jeg kun kan svare for mig selv, jeg kan bedst lide at være beskyttet.

Med mindre at det er ens egen faste kæreste.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, Lige nu:

Højrisiko? Chancen for at trille udaf sengen under sex er nok højere end HIV smittefare. 

HIVRisk_Chart.jpg

Der er andre ting end HIV du kan smittes med, i øvrigt er der millioner af hiv smittede i verden så helt umuligt er det nok ikke. 
 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 9 timer siden:

Jeg ser flere og flere annoncer som tilbyder alt uden gummi, selv analsex tilbydes uden.

Røg selv i vandet med en sugarbabe for et par år siden, hun hoppede bare op på kalorius sådan uden videre. Men jeg tænker en del hendes kunder  også frekventere bordeller og en del køber nok også "All without". Så selvom sugarbaben ikke har mange kunder (nogle har mange) og knalder uden gummi en gang imellem sætter det nogle tanker i gang. 
 

Hvad er hendes brugernavn på sugardaters? ; )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 23 minutter siden:

Højrisiko? Chancen for at trille udaf sengen under sex er nok højere end HIV smittefare. 

HIVRisk_Chart.jpg

Det er sgu nok ugens dummeste indlæg herinde!

Chancen for at vinde den store gevinst  i Euro Jackpot er heller ikke ret stor, men alligevel er der jævnligt vindere.

Nu kan jeg forstå, at du er en ældre herre i dit livs efterår, så du har nok meget mindre at tabe end et ungt menneske, der har fremtiden foran sig.

Good luck med den indstilling du lægger for dagen!

P.S

Er man erklæret rask skyldes det sandsynligvis at man ikke er undersøgt godt nok :-)

Redigeret af Gh0st
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...