Hop til indhold
pacer

Jeg er rystet - All without

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Du  har  flere  gange  skrevet  at  du  ikke  har  mere  at  bidrage  med  i denne  her tråd  og  du  er  ramt  af  den  modstand  du  har  mødt  overfor  dine  påstande. 

Sjovt  nok  fortsætter  du  i samme  rille. 

Måske  kan hele  det  danske købesex   marked  ikke  beskrives  blot  ud  fra  en  enkelt persons  opfattelse  af  hvordan  dette  marked  ser  ud  og  måske  er  den  beskrivelse  af  de østeuropæiske piger  som  du  har  fået  Ikke  neutral  og  udtømmende.

Jeg  forstår  ikke  årsagen  til  at  du  nærmest  konstatere hvordan  tingene hænger  sammen  blot  ud  fra hvordan  en  enkelt  person  opfatter  tingene  på.  

Hvor  bliver  fakta af? 

Fakta er at der ingen af os der rigtigt ved hvordan det hænger sammen, da jeg ikke tror at der er nogle bagmænd der er med i denne diskussion.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bananas skrev, Lige nu:

Har du nogle?

Har  du  selv????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Har  du  selv????

 

Jeg har ikke spurgt efter fakta, det var det dig som gjorde. Har lige skrevet et indlæg om at rygter er det bedste vi kan forholde os til. I hvert fald vi kunder.

Men du er GP, så måske har du noget at sige som modsiger rygterne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke spurgt efter fakta, det var det dig som gjorde. Har lige skrevet et indlæg om at rygter er det bedste vi kan forholde os til. I hvert fald vi kunder.

Men du er GP, så måske har du noget at sige som modsiger rygterne?

Jeg  har  citeret  en  anden  bruger  og  efterspurgt fakta, fordi  jeg  udelukkende  ser  en  masse  påstande  i hans  indlæg  uden  der  er  evidens for  det han  skriver. 

Jeg  har  ikke  nok  viden til  at  kunne  dokumentere  hvordan  branchen  ser  ud  og  jeg kender  intet til de udlandske  gp'er  udover  det  kendskab  jeg  har  fået  ved  at  læse  anmeldelser  herinde.. den  viden  er  vist ikke  brugbar. 

Hvorfor  skal  vi  forholde  os  til  rygter  - det  er  sku  mega  sørgeligt  i min  optik.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

De danske piger betaler jo også en høj pris PR. Dag plus telefon dame, og til klinikken.

Plus deres time pris er højre, så der mister de nok en del kunder i forhold til før hen i tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 1 minut siden:

De danske piger betaler jo også en høj pris PR. Dag plus telefon dame, og til klinikken.

Plus deres time pris er højre, så der mister de nok en del kunder i forhold til før hen i tiden.

Der  er heldigvis  en  del  danske  gp'er som  ikke  arbejder  på  klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Der  er heldigvis  en  del  danske  gp'er som  ikke  arbejder  på  klinik. 

Det er der, helt sikkert og det er jo der at det skiller vandene, dem der er på klinik dyrker alt med, og dem der er privat, tilbyder oftes  blow uden

Og måske til en lidt billigere time pris

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Jeg  har  citeret  en  anden  bruger  og  efterspurgt fakta, fordi  jeg  udelukkende  ser  en  masse  påstande  i hans  indlæg  uden  der  er  evidens for  det han  skriver. 

Jeg  har  ikke  nok  viden til  at  kunne  dokumentere  hvordan  branchen  ser  ud  og  jeg kender  intet til de udlandske  gp'er  udover  det  kendskab  jeg  har  fået  ved  at  læse  anmeldelser  herinde.. den  viden  er  vist ikke  brugbar. 

Hvorfor  skal  vi  forholde  os  til  rygter  - det  er  sku  mega  sørgeligt  i min  optik.  

Fakta 1: Østpigerne er flere heroppe en nogensinde før. Og de bliver flere for hver dag.

Fakta 2: Ydelser uden beskyttelse er markant stigende, og det er først og fremmest østpigerne der står for det.

Fakta 3: Østpigerne er tilbyder generelt sine ydelser til lavere priser end danske piger.

Fakta 4: De danske pigerne trækker sig tilbage, og bliver alt færre i takt med at østpigerne bliver alt flere.

Fakta 5: Det siger sig selv, at piger der ikke bor her, ikke taler sproget (ofte ikke en gang engelsk), heller ikke kan ordne sted at arbejde, ikke kan ordne bankforbindelser, annoncering etc.

Hvordan man så binder disse fakta sammen, eller hvad man konkluderer af dem bliver desværre uvidenskabligt indtil den dag nogen virkelig forsker i det. Rygter om du så vil. Men disse fakta kan vi måske alligevel være enige om?

Redigeret af Bananas
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Der  er heldigvis  en  del  danske  gp'er som  ikke  arbejder  på  klinik. 

Hvis jeg bestiller dig til 3 timers gfe hvad skal jeg så slippe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fakta 6: Den overvejende delen af anmeldelserne herinde på EG idag, beskriver møden med østpiger. Vedrørende at du siger at den viden ikke er brugbar. Den siger vidst alligevel noget om hvor kunderne idag går.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Det er der, helt sikkert og det er jo der at det skiller vandene, dem der er på klinik dyrker alt med, og dem der er privat, tilbyder oftes  blow uden

Og måske til en lidt billigere time pris

Er  det  et  problem  at  der  er  selvstændige  gp'er  som  tilbyder  oral  uden  brug  af  kondom?  Det  står  dem  vel frit  for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Fakta 6: Den overvejende delen af anmeldelserne herinde på EG idag, beskriver møden med østpiger. Vedrørende at du siger at den viden ikke er brugbar. Den siger vidst alligevel noget om hvor kunderne idag går.

Jeg læste en tråd, hvor der en der skrev at folk skriver anmeldelser af dem der ikke er faste i landet, fordi at de kun er der i kort tid, og derfor er det nyheden der er det spændende. Så det er måske lidt svært at konkludere noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 6 minutter siden:

Hvis jeg bestiller dig til 3 timers gfe hvad skal jeg så slippe ?

Min  pris  er  vist  ikke  relevant  i denne  her  tråd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, Lige nu:

Jeg læste en tråd, hvor der en der skrev at folk skriver anmeldelser af dem der ikke er faste i landet, fordi at de kun er der i kort tid, og derfor er det nyheden der er det spændende. Så det er måske lidt svært at konkludere noget

Konkludere er ikke svært. Men at vide med sikkerhed er. Dit gæt er så godt som mit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Fakta 6: Den overvejende delen af anmeldelserne herinde på EG idag, beskriver møden med østpiger. Vedrørende at du siger at den viden ikke er brugbar. Den siger vidst alligevel noget om hvor kunderne idag går.

Det  handler  vel  om  at  der  er  efterspørgsel på  østpigerne  hos  brugerne  af  EG.

Husk  at der  sagtens  kan foregår møder  uden  det  beskrives  på  EG 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Er  det  et  problem  at  der  er  selvstændige  gp'er  som  tilbyder  oral  uden  brug  af  kondom?  Det  står  dem  vel frit  for. 

Jeg er kun enig med dig. Men jeg har det stremt med at diskussion bliver personligt.

Lad nu dem der synes at de har en kamp at kæmpe gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er kun enig med dig. Men jeg har det stremt med at diskussion bliver personligt.

Lad nu dem der synes at de har en kamp at kæmpe gøre det.

De  må  kæmpe  alt  det  de  har  lyst  til.

Men  at  skrive  at jeg er  tvunget  ud  over  mine  egne  grænser, fordi  jeg  tilbyder  blowjob  uden  eller  indikere  at  jeg  spreder  sygdom. Den slags  finder jeg  mig  ikke  i.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Konkludere er ikke svært. Men at vide med sikkerhed er. Dit gæt er så godt som mit.

Personligt er mine to ynglings gp'er den ene er dansk og den anden er udenlandsk men her boende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Det  handler  vel  om  at  der  er  efterspørgsel på  østpigerne  hos  brugerne  af  EG.

Husk  at der  sagtens  kan foregår møder  uden  det  beskrives  på  EG 

Selvfølgelig kan det det. De fleste møder foregår uden at beskrives herinde vil jeg tro. Men det var dig som sagde at det du læser herinde kan du ikke bruge til noget. Jeg mener at tendenserne nok kan aflæses.

Og at der er efterspørgsel på østpigerne har jeg ikke sat spørgsmålstegn efter. Spørgsmålet er bare hvis deres marked heroppe er et sundt marked, og hvis den udvikling af ydelser og priser vi ser i forbindelse med deres tilværelse her er ønskværdig for branchen og dens fremtid. Det vel det som debatten handler om.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men der er stor forskel på deres priser.

De yder 2 forskellige ting.

Så nogle gange tager jeg den dyre danske, PGA den ydelse hun giver.

Andre gange den anden.

Men der er ingen af dem, der dyrker ubeskyttet sex

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Og at der er efterspørgsel på østpigerne har jeg ikke sat spørgsmålstegn efter. Spørgsmålet er bare hvis deres marked heroppe er et sundt marked, og hvis den udvikling af ydelser og priser vi ser i forbindelse med deres tilværelse her er ønskværdig for branchen og dens fremtid. Det vel det som debatten handler om.

Et sundt marked?

De jeg kender heroppe, arbejder på livet løs en periode, nogle længere og mere intenst end andre. Derefter tager de hjem, lever livet nogle uger, andre flere måneder. Kommer tilbage og tjener kassen (for dem) igen. 

De jeg keder og snakker med, foretrækker faktisk det danske marked fremfor både det tyske og andre europæiske lande. De siger selv de bliver behandlet langt bedre her end mange andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Selvfølgelig kan det det. De fleste møder foregår uden at beskrives herinde vil jeg tro. Men det var dig som sagde at det du læser herinde kan du ikke bruge til noget. Jeg mener at tendenserne nok kan aflæses.

Og at der er efterspørgsel på østpigerne har jeg ikke sat spørgsmålstegn efter. Spørgsmålet er bare hvis deres marked heroppe er et sundt marked, og hvis den udvikling af ydelser og priser vi ser i forbindelse med deres tilværelse her er ønskværdig for branchen og dens fremtid. Det vel det som debatten handler om.

Hvis  vi kigger  de  udlandske gp'er priser  er  mange  jo  meget  tæt  på  de  danske hvis/når  tillægskøbene tælles  med. 

Men  også  i denne  her  verden  ønsker kunderne  vel  også  den  billigste  pris. 

Jeg  er  stødt  ind i  en  del  henvendelser  hvor  der forsøges at  presses  på  min  pris...siger  altid  nej  tak.  Vil  hellere  undvære  xxx antal  kr  end  jeg  vil  gå  under  min  egen  pris.  Men  jeg er  også  privilegeret da  jeg  selv  kan  vælge  til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Men  at  skrive  at jeg er  tvunget  ud  over  mine  egne  grænser, fordi  jeg  tilbyder  blowjob  uden  eller  indikere  at  jeg  spreder  sygdom. Den slags  finder jeg  mig  ikke  i.

Hvem har nogensinde skrevet noget tilsvarende?  Jeg har ikke, og jeg har heller ikke set nogen som har. Ked af at sige det Nemtøs, men du er ikke en tendens. Du er bare hvad du er, og fred være med det.

Tendensen er at østpigerne og deres ydelser og priser laver om på markedet som vi tidligere har kendt det. Spørgmålet er hvad det måske gør med meningerne om prostitution i Danmark?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

De  må  kæmpe  alt  det  de  har  lyst  til.

Men  at  skrive  at jeg er  tvunget  ud  over  mine  egne  grænser, fordi  jeg  tilbyder  blowjob  uden  eller  indikere  at  jeg  spreder  sygdom. Den slags  finder jeg  mig  ikke  i.

Det kan jeg godt forstå, at du bliver sur over. Men de er jo presset, fordi at de jo godt ved at de fleste bedste kan lide blow uden. Og de måske ikke har mulighed for det PGA at de vil blive fyret fra klinikken. Derfor kæmper de selvfølgelig for deres sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Hvis  vi kigger  de  udlandske gp'er priser  er  mange  jo  meget  tæt  på  de  danske hvis/når  tillægskøbene tælles  med. 

Men  også  i denne  her  verden  ønsker kunderne  vel  også  den  billigste  pris. 

Jeg  er  stødt  ind i  en  del  henvendelser  hvor  der forsøges at  presses  på  min  pris...siger  altid  nej  tak.  Vil  hellere  undvære  xxx antal  kr  end  jeg  vil  gå  under  min  egen  pris.  Men  jeg er  også  privilegeret da  jeg  selv  kan  vælge  til.  

Jeg vil nu alligevel påstå, at selvom vi tæller tillægs priserne med - Hvilket også rigtig mange af de danske i øvrigt også har - Så er østpigernes priser lavere. Ved godt der er nogle få heroppe, hvor deres niveau er mindst ligeså høj og få nogle fås vedkommende, endda højere. 
Men generelt er deres prisniveau lavere. 
 

Jeg må for mit eget vedkommende så sige, jeg aldrig vælger ud fra pris. Men forstår godt mange gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...