Hop til indhold
pacer

Jeg er rystet - All without

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Jeg kan forstå på Trine, at dem fra branchen som rent faktisk har diskussionerne med politikerne, og som har det udgangspunkt for dialogen med dem, at det hverken skal gøres kriminelt at sælge eller at købe sex, de oplever at indlæg og tråde i forum på Eroguide.dk, intensivt bruges som et argument for at gøre det kriminelt at købe sex.

Som jeg mener at forstå hende, i en sådan grad at selv de politikere, som i udgangspunktet er modstandere af at gøre det kriminelt, såvel at sælge som at købe sex.

Og som er os venligt stemt, de er nødt til at tage afstand fra de eksempler, leveret af os her på EG, som de foreholdes af politikere, med modsatte standpunkt end de selv.

Vi må måske nu spørge os selv, og EG må måske overveje?

etc...

Interessant indlæg Rejse, og en anden vinkel på det jeg prøver at sige: Vi balancerer på en tynd line.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Et smukt og velmenende indlæg. Ligeledes dejligt at høre at du har et fint venskab til Trine.  Når det så er sagt, er vejen frem nok ikke at forsøge, at fordreje virkeligheden, ej heller at søge at fremme antallet af  indlæg  med rosenrøde beskrivelser af branchen godt hjulpet på vej af censur.  Branchen er nu engang på godt og ondt som den er. Kan man lave lidt små justeringer, så det eksempelvis bliver lettere og billigere at leje egnede lokaler, så fint med mig, men jeg savner ikke en eksempelvis tysk model, da den bestemt ikke har gjort forholdene for kvinderne markant bedre.

Man skal hverken fordreje virkeligheden, eller søge fremmet antallet af indlæg med rosenrøde beskrivelser af branchen, godt hjulpet på vej af censur.

Men EG er en privat virksomhed, som også facebook, Twitter og youtube er det.

Sidstnævnte har fået kritik, for at relativisere ytringsfriheden.

Man kan være både uenig i at de gør det, og uenig i lige netop sådan som de gør det.

Men de er i deres gode ret til at gøre det.

Samme er EG, hvis EG vil, men ja EG har ikke pligt til at gøre det.

Men hvis man får et vink med en vognstang, fra nogle af vores egne, fra vores egen kreds, som rent faktisk sidder i møder med politikere fra både forbuds, og friheds fløjen.

Et vink med en vognstang, om at de politikere, som i princippet er enige med os, fortæller os, at vi gør det stadigt sværere for dem, at kæmpe for vores interesser, fordi der er højere til loftet i forum på EG, end de kan forsvare, i kampen for de interesser, der er vores og EG's fælles interesser.

Så synes jeg ærlig talt, at det er værd for EG at lytte efter, og tage det til efterretning.

Eventuelt i en dialog med de piger, som mødes med politikerne, for at tale vores sag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, Lige nu:

Du vil ikke forklare for mig - som faktiskt ikke kan bedømme det - hvorfor det er urimeligt. Men nu har du vistnok gået fra 50-60 til 40-50 procenter. 

Har jeg skrevet at pigen får 50-60 % af indtægterne i denne tråd og gået ned til 40-50 % ? Hvor henne ? 

Bananas skrev, for 1 minut siden:

Helt ærligt Aros så lytter jeg gerne til en redegørelse for det urimelige i det. Så hvorfor ikke oplyse mig

Hvis du ikke kan forstå, at det ikke er rimeligt, så ser vi jo bare forskelligt på det. Hvis du ikke kan se det urimelige umiddelbart i en sådan fordeling, er det ikke min opgave at overbevise dig. Jeg har intet problem med, hvis du skulle synes, at det var rimeligt. Men du skal ikke kommandere mig rundt i hvad jeg skal svare på, slet ikke når du ikke selv gider at svare på det jeg spørger dig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Har jeg skrevet at pigen får 50-60 % af indtægterne i denne tråd og gået ned til 40-50 % ? Hvor henne ? 

Hvis du ikke kan forstå, at det ikke er rimeligt, så ser vi jo bare forskelligt på det. Hvis du ikke kan se det urimelige umiddelbart i en sådan fordeling, er det ikke min opgave at overbevise dig. Jeg har intet problem med, hvis du skulle synes, at det var rimeligt. Men du skal ikke kommandere mig rundt i hvad jeg skal svare på, slet ikke når du ikke selv gider at svare på det jeg spørger dig om.

Du skrev tidligere at pigen afleverede 40-50 procent til Mamasan, hvilket med min matematik betyder at hun beholder 50-60 procent.

Hvis du mener at det at det at bede om noget, er det samme som at kommandere så ser vi forskelligt på ordenes valører. Fine, du vil ikke forklare.

HVad for spørgsmål fra dig har jeg ikke svaret på? Husker ikke.

(Jeg har dårlig forbindelse hvor jeg er lige nu og bliver smidt ud fra internettet jævnligt, og har lidt svært at fokusere af den grund)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aros og @Bananas i kan fortsætte jeres fnidder på pm. Tråden her skal ikke afspores yderligere af jer og hvis i begynder igen, får i BAN! 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 4 minutter siden:

@Aros og @Bananas i kan fortsætte jeres fnidder på pm. Tråden her skal ikke afspores yderligere af jer og hvis i begynder igen, får i BAN! 

Kan ikke være mere enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Rooster skrev, for 5 minutter siden:

@Aros og @Bananas i kan fortsætte jeres fnidder på pm. Tråden her skal ikke afspores yderligere af jer og hvis i begynder igen, får i BAN! 

Ja naturligvis, lad os endelig komme tilbage til trådens emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Tænk engang at der er så meget opmærksomhed om denne tråd, jøsses ...

Underholdende er det ihvertfald :)

Hvis nu folk blev over på deres banehalvdel og lod andre gøre hvad de havde lyst til, så ville det være meget lettere det hele.

Vi lever i 2020 og grænserne bliver rykket hele tiden, det kan da ikke forarge nogen ..

 

Redigeret af BlackStockings

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
BlackStockings skrev, for 19 minutter siden:

Tænk engang at der er så meget opmærksomhed om denne tråd, jøsses ...

Underholdende er det ihvertfald :)

Hvis nu folk blev ovre over på deres banehalvdel og lod andre gøre hvad de havde lyst, så ville det være meget lettere det hele.

Vi lever i 2020 og grænserne bliver rykket hele tiden, det kan da ikke forarge nogen ..

 

Vi har en hel tråd herinde som omhandler Hash. I den tråd kunne man også bare lade folk gøre som de har lyst. Men lige der, ser folk anderledes på det ;-) 

Grænserne skal aldrig rykkes så meget, at det skal give pigerne en følelse af selvhad, for at kunne overleve i denne her branche. Og de svageste i denne her branche, er desværre dem, som oftest får rykket deres grænser. 

Hvis alle bare gør som de har lyst, så er alle regler og love jo overflødige. 

Alle piger er ikke stærke. Burde man ikke beskytte de svageste ? 

Eller er det så meget 2020, at den enkeltes behov er vigtigst ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 32 minutter siden:

.... Underholdende er det ihvertfald :)

Det véd jeg ikke, om det er. Dels er emnet alvorligt, dels findes der det første dusin tråde med samme diskussion.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
pacer skrev, den 29/1/2020 at 00:15:

Jeg ser flere og flere annoncer som tilbyder alt uden gummi, selv analsex tilbydes uden.

Røg selv i vandet med en sugarbabe for et par år siden, hun hoppede bare op på kalorius sådan uden videre. Men jeg tænker en del hendes kunder  også frekventere bordeller og en del køber nok også "All without". Så selvom sugarbaben ikke har mange kunder (nogle har mange) og knalder uden gummi en gang imellem sætter det nogle tanker i gang. 
Jeg er sku ryster over det er så udbredt for de mange annoncer viser der er et endog ret stort marked.
Jeg ved godt en del her er brugere af disse ydelser og det må i jo selv om, men håber da ikke i er i forhold.

Godt nok en kedelig udvikling i min bog.

PS Ja jeg blev behørigt testet efter den sugarbabe og har ikke været der siden.

Inden du pudser din glorie for meget, har du så tænkt på om ikke dine venner, familie, arbejdes kollega etc´ ikke også ville blive forarget hvis de fandt ud af du besøgte prostitueret og rendte på bordel ? 

Vi skal passe på med at pege fingre af andre og være i så hellige selv, det er noget jeg kan kaste op over.

Der er nogen som har det meget bedre med sig selv når de er over i andre mennesker og være i så åh moral .

Hvorfor ikke være mere rumlige og lad andre gøre som det selv har lyst til .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Vi har en hel tråd herinde som omhandler Hash. I den tråd kunne man også bare lade folk gøre som de har lyst. Men lige der, ser folk anderledes på det ;-) 

Grænserne skal aldrig rykkes så meget, at det skal give pigerne en følelse af selvhad, for at kunne overleve i denne her branche. Og de svageste i denne her branche, er desværre dem, som oftest får rykket deres grænser. 

Hvis alle bare gør som de har lyst, så er alle regler og love jo overflødige. 

Alle piger er ikke stærke. Burde man ikke beskytte de svageste ? 

Eller er det så meget 2020, at den enkeltes behov er vigtigst ? 

Hvad du gør med dine kunder og hvad dine personlige grænser er må du om, det ville jeg personligt aldrig pege fingre af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 9 minutter siden:

Inden du pudser din glorie for meget, har du så tænkt på om ikke dine venner, familie, arbejdes kollega etc´ ikke også ville blive forarget hvis de fandt ud af du besøgte prostitueret og rendte på bordel 

Jeg lever i et forhold hvor min kæreste godt ved hvad jeg laver, jeg er heller ikke bange for at fortælle mine venner om det.

jeg har den opfattelse hvis bare man er enlig så kan det ikke gå helt galt, hvorfor være bange for verdens ældste erhverv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
BlackStockings skrev, for 12 minutter siden:

Hvad du gør med dine kunder og hvad dine personlige grænser er må du om, det ville jeg personligt aldrig pege fingre af.

For nogle år siden, blev jeg sat i stævne med 3 tidligere gadeprostituterede. De gik på gaden i 80og 90’erne. Dengang begyndte kampen for at få gummi på mændene. Alle mænd ville have det uden. 

Alle 3 kvinder havde været så ramt af kønssygdomme, at de faktisk ikke kunne få børn. Den ene havde sågar, fået fjernet sin livmoder pga en ubehandlet kønssygdom. Fælles for dem alle 3 var at ingen havde passet på dem. Hverken deres forældre, system Danmark eller mændene. De var meget unge dengang, uvidende og fik ændret resten af deres liv for altid. Alene fordi at ‘Hey - folk må gøre som de vil’.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

For nogle år siden, blev jeg sat i stævne med 3 tidligere gadeprostituterede. De gik på gaden i 80og 90’erne. Dengang begyndte kampen for at få gummi på mændene. Alle mænd ville have det uden. 

Alle 3 kvinder havde været så ramt af kønssygdomme, at de faktisk ikke kunne få børn. Den ene havde sågar, fået fjernet sin livmoder pga en ubehandlet kønssygdom. Fælles for dem alle 3 var at ingen havde passet på dem. Hverken deres forældre, system Danmark eller mændene. De var meget unge dengang, uvidende og fik ændret resten af deres liv for altid. Alene fordi at ‘Hey - folk må gøre som de vil’.

Det er en trist historie, jeg har stor respekt for gp'er de gør jo sådan så der måske er fære voldtægter, jeg kunne aldrig finde på selv at hoppe på en fra gaden.

Men du har da ret, at vi skal passe på hinanden,  jeg er godt klar over hvor meget at du kæmper for dit erhverv, stor respekt for det, sex uden er ikke godt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 1 time siden:

Inden du pudser din glorie for meget, har du så tænkt på om ikke dine venner, familie, arbejdes kollega etc´ ikke også ville blive forarget hvis de fandt ud af du besøgte prostitueret og rendte på bordel ? 

Vi skal passe på med at pege fingre af andre og være i så hellige selv, det er noget jeg kan kaste op over.

Der er nogen som har det meget bedre med sig selv når de er over i andre mennesker og være i så åh moral .

Hvorfor ikke være mere rumlige og lad andre gøre som det selv har lyst til .

Jeg kan ikke se min glorie skulle blive pudset.
At du får opkastfornemmelser af at nogen har en holdning må du selv slås med.
Jeg kan berolige dig med at mange af min kolleger, venner og familie godt ved jeg går på bordel, det har jeg aldrig lagt skjul på. Ikke alle, men de som jeg er fortrolige med.
Man skal da være rummelig absolut, problemet er blot at her slæber man unødigt en risiko rundt, langt de fleste kunder er gift eller i forhold og jeg tvivler på de koner og kærester har det ok med at manden knalder på bordel uden gummi. Man bliver altså påduttet en risiko man ikke har viden om, men det synes du er helt rimeligt?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Vi har en hel tråd herinde som omhandler Hash. I den tråd kunne man også bare lade folk gøre som de har lyst. Men lige der, ser folk anderledes på det ;-) 

Seriøst  Trine!!! 

Der  er  en  stor  meget  væsentlig  forskel.

Hash  er  ulovligt  i  Danmark  

Usikker sex  er  lovligt  i Danmark

At  du  er  tilhænger  af  hash  gør  det  ikke  mere  legalt og  at  du  er  modstander  af  usikker  sex  gør  det  ikke  ulovligt, når  vi  taler  om  frivillig  sex  hvor  folk  er  myndige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Seriøst  Trine!!! 

Der  er  en  stor  meget  væsentlig  forskel.

Hash  er  ulovligt  i  Danmark  

Usikker sex  er  lovligt  i Danmark

At  du  er  tilhænger  af  hash  gør  det  ikke  mere  legalt og  at  du  er  modstander  af  usikker  sex  gør  det  ikke  ulovligt, når  vi  taler  om  frivillig  sex  hvor  folk  er  myndige. 

 

Det er ikke ulovligt at ryge hash - det er ulovligt at sælge det.

Og for 10.000’ende gang!! Jeg er ikke tilhænger af hash. Jeg ryger det ikke. Og har intet med hash at gøre......OVERHOVEDET!! Forstå det nu - Tak! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Det er ikke ulovligt at ryge hash - det er ulovligt at sælge det.

Og for 10.000’ende gang!! Jeg er ikke tilhænger af hash. Jeg ryger det ikke. Og har intet med hash at gøre......OVERHOVEDET!! Forstå det nu - Tak! 

 

Det  er  ikke  lovligt  at  ryge  hash  i Danmark 

https://www.darkdenmark.dk/er-det-ulovligt-at-ryge-hash/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Det  er  ikke  lovligt  at  ryge  hash  i Danmark 

https://www.darkdenmark.dk/er-det-ulovligt-at-ryge-hash/

 

HAHAHAHA så er politiet virkeligt bagud :D

Men forklar mig lige..... Hvorfor er det okay at købe ubeskyttet sex af feks en gadepige på narko, men en pige som ryger hash er et skrækkeligt menneske ? 

Din moral er lidt sær for mig - så jeg er spændt på dit svar......

Ps: Jeg stortuder stadig ikke, jeg tænker bare på andre end mig selv ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

HAHAHAHA så er politiet virkeligt bagud :D

Men forklar mig lige..... Hvorfor er det okay at købe ubeskyttet sex af feks en gadepige på narko, men en pige som ryger hash er et skrækkeligt menneske ? 

Din moral er lidt sær for mig - så jeg er spændt på dit svar......

Ps: Jeg stortuder stadig ikke, jeg tænker bare på andre end mig selv ;-) 

Det  er  ikke  mig  der  laver  lovgivningen.. så  jeg  er  ikke  den rette  at  spørge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, Lige nu:

Det  er  ikke  mig  der  laver  lovgivningen.. så  jeg  er  ikke  den rette  at  spørge. 

Jo du er da den helt rette at spørge om hvorfor det ene er okay for dig, men det andet er skrækkeligt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Jo du er da den helt rette at spørge om hvorfor det ene er okay for dig, men det andet er skrækkeligt ? 

Lad  være  med  at  tillægge  mig  noget  som  jeg  ikke  står  for,  eller  har  udtalt  mig  om. 

Jeg vil  ikke  afspore  tråden  yderligere  eller  være  moralsk dommer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Lad  være  med  at  tillægge  mig  noget  som  jeg  ikke  står  for,  eller  har  udtalt  mig  om. 

Jeg vil  ikke  afspore  tråden  yderligere  eller  være  moralsk dommer 

 

Men du har jo netop argumenteret for det frie valg. Sex uden og hash er da lige frie valg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boon Lott
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Jo du er da den helt rette at spørge om hvorfor det ene er okay for dig, men det andet er skrækkeligt ? 

Det har hun jo svaret på:

 

Nemtøs skrev, for 41 minutter siden:

Seriøst  Trine!!! 

Der  er  en  stor  meget  væsentlig  forskel.

Hash  er  ulovligt  i  Danmark  

Usikker sex  er  lovligt  i Danmark

At  du  er  tilhænger  af  hash  gør  det  ikke  mere  legalt og  at  du  er  modstander  af  usikker  sex  gør  det  ikke  ulovligt, når  vi  taler  om  frivillig  sex  hvor  folk  er  myndige. 

 

Hash er ulovligt i Danmark!

Usikker sex er lovligt i Danmark!

Sådan er loven nu engang indrettet. Så kan man jo mene om det, hvad man vil. Men til syvende og sidst er det op til hver enkelt om man vil dyrke usikker sex, ulovligt er det ikke;)

Du taler meget om de følger usikker sex kan have. Jeg lover at jeg har set hvad et uhæmmet hashmisbrug kan føre med sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...