Hop til indhold
pacer

Jeg er rystet - All without

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Jeg er på pm, og i forum blevet bedt om at præcisere min rolle, og er blevet bebrejdet mit skriv efter at have spist brunch med Trine.

Jeg skal beklage, hvis jeg har udtrykt mig på måder, der giver anledning til at jeg kunne fejlfortolkes.

Min hensigt var ikke andet, end at følge op på, hvad der allerede var givet indtryk af i tråden, herunder eksempler af Trine selv fra arbejdet i kulissen, og de oplevelser det har givet.

Herunder en vilje til at stille uformelt op, eksempelvis til kaffemøder, som ja kunne inkludere inspiration til justeringer, der kan tale for beslutninger, som ikke alle ville billige.

Jeg har pointeret at det ikke, skulle være som led i nogle formelle initiativer, men blot på uformel basis.

Jeg er ikke valgt af nogen til nogen rolle, men ville sådan set bare godt medvirke til, helt uden om de formelle processer, at diskutere det syn på os, som der er kommet til udtryk i denne tråd.

At det har kunnet opfattes anderledes, beklager jeg.

Set i bagklogskabens klare lys, skulle jeg slet ikke have skrevet det indlæg, ihvertfald ikke på det givne tidspunkt.

Jeg var for hurtig på tasterne, i dette tilfælde var der for kort fra tanke til handling, og rent ud sagt så skulle jeg have talt med Trine om det før jeg skrev det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ved  ikke  om  det  er  bevidst  du ikke ikke har  svaret  på  mit  spørgsmål til dig her i tråden?

Du  fremhæver  Trine  rigtig mange  gange  i denne  her tråd  og  på  mig  virker  dine  indlæg  også  som  om du  taler på Trines  vegne. 

Jeg  håber  det er ifølge aftale  med  Trine, hvilket  dit seneste  indlæg  ikke  virker til at være.  Det  er  mit  indtryk  at  Trine  er  i stand til  at  tale for  sig  selv, eller  tager  jeg  helt  fejl?

Vil  du  svare  mig  på  hvad  det  er  du  vil  arbejde  for? Det  er  stadig  uklart  for  mig. 

Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Vil  du  svare  mig  på  hvad  det  er  du  vil  arbejde  for? Det  er  stadig  uklart  for  mig. 

Tak 

Overordnet set, og uden at gå i yderligere i detaljer, nu hvor jeg har erkendt at jeg var for hurtig til at skrive det indlæg.

Ikke andet, end hvad jeg ellers har givet udtryk for, at komme den kritik i møde, som Trine selv har beskrevet at hun er blevet konfronteret med.

Og som har gjort det vanskeligere for hende og co, i sammenhænge hvor de konfronteres hermed, at fremføre synspunkter til fremme af branchens interesser.

Der er ikke mere nyt i det, end at jeg gerne vil medvirke til samme, udenfor denne tråd i dette forum, og det var jeg simpelthen for tidlig til at skrive noget om.

Jeg kommer det pt ikke nærmere!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Forvirret 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, for 2 timer siden:

Hahaha nej vent lige 2 sekunder... tror det det er en pille man popper til morgenmaden med sin omega3 ? Har du tjekket op på bivirkningerne ved en pille, der dræber chancen for at få, hvad der førhen var kendt som en dødbringende sygdom? Er du som i seriøs lige nu ? 
 

det er mit ansvar som luder at sørge for jeg ikke bliver smittet, eller jeg smitter mine kunder. Og nu er du vel Forhåbentligt en af de mænd med en hjerne støre end dit pikhovede. Som godt ved at aids den dag idag måske er det mindste problem, hvad det angår. Tror at blive smittet med mangel på fucking selvrespekt nok er det allerværste. 
 

pgr af mænd som i.. det tænker.. det går nokZ er grunden til så mange der ude er smittet med hiv og føder børn der allerede fødes med sygdommen. Den starter af mange gange med ham den helst store idiot, der ik bare nok med at knalde uden om. Så knalder en tøs uden kondom. Der har sex med alle mænd der betaler hende for det, uden kondom.

Han tar smilende hjem og knalder konen. Smukt. Og det starter altsammen med det ansvar vi har. Os i branchen. 
 

hvad det angår har kunderne sku ik noget ansvar overfor os. Det er vores ansvar som tøser, ikke at blive smitter og ikke at smitte. ! 
 

lad os hoppe videre til sprøjt i munden. 
 

En kvinde bliver voldtaget, slået ihjel og kastet ud i skoven. 2 måneder efter bliver hun fundet. Ingen ved hvem hun er. De dna tester. Og de kan både teste sig frem til hvem hun er og hun er blevet voldtaget. Spyt er dna, sperm er dna. Når det sperm har sat sit i spyttet. Så håber jeg fandme, at et tyngekys. Er det første hendes næste kunde får. Heeelt ind og køre rundt med tungen. Og så kan du få lov til ar være dagens måske nr 5 der stiller pikken i munden på hende uden kondom og sprøjter. For nogen er det en fetich. I mine øjne er det mangel på selvrespekt.
 

Jeg sluger min kaviar. Men ikke 80 årige oles sperm. Eller unge søren på 18 der knepper til højre og venstre og hukker i alt der har en puls. 
 

må sku ærligt indrømme. Den her branche er kørt så langt ned til et level. At jeg har ondt af de der følger med ned af bakke.  
 

Jeg holder mig her oppe, hvor jeg har kæmpet mig op. Og de der vil lade sig rive med at et par spanske eller russiske tøser. Eller lidt for ældre danske damer der føler sig nødsaget at kneppe og sutte uden kondom for at holde regningerne betalte. I tar den vej der passer jeg bedst. Jeg er 26 år ung. Men kan med stort garanti garantere jeg for. Hverken nu eller nogensinde vil jeg få brug for at risikere mit helbred for en lille skilling.  
 

600 kr ? 1000 kr ? Uden kondom? Der er sku ik engang nok til vin til maden

Men nyd det folkens, til de der desværre er endt der. Hvor sex of blowjob med en luder der tilbyder det til alle mænd og en hver. Er okay 

   

Øhhhh er du ok . Du lyder slemt forvirret . 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.:)

Jeg, har ikke læst alle indlæg i denne debat. Og havde egentlig sagt til mig selv, jeg ikke ville deltage. Men synes jo også debatten er ret vigtig. Og der er jo både for og imod prostitution. Og alle, skal jo høres uanset om man er enig eller uenig. Der skal jo være en diversitet i debatten. Kan jo ikke nytte man kun hører den ene side. Så bliver det ret ensformigt og diffust. Jeg, mener, at man på ny skal have defineret, hvad problemet med prostitution egentlig er.

Og for hvem, det kan være et problem/udfordring. Som det er i dag, er den politiske forståelse af prostituerede, at det er nogle hjælpeløse stakler og ofre. Ja selv Astrid Krag, har haft udtalelser hun ikke har fakta om. Det er jo en stor udfordring/problem for branchen. Men jeg mener man glemmer at sætte spørgsmålstegn ved, hvad de er ofre for, og hvad der kan gøres.
Man løfter ikke debatten fra individ til samfundsniveau. Vi, kan jo nok blive enige i, at der er nogle der overhovedet ikke, skulle være i branchen. Jeg, har før skrevet, at jeg synes gadeprostitution, er et problem. Fordi der er pigerne mere udsat. Og ja nogen er i et misbrug. Så de går måske længere i valg af ydelser en godt er. For, at skaffe penge. Jeg mener også det, er en kæmpe udfordring, at ydelserne blandt piger der tilbyder sex uden kondom. er stigende. Men er det pigernes skyld? Eller er det kunden der efterspørger det? Og fakta er også, at det er stor stigning i kønssygdomme. Er det pigernes skyld? Er det de drenge der ikke vil have kondom på? Jeg er så ikke sikker på, at det ikke er branchens skyld. Hvorfor, er der så blevet så stor efterspørgelse på sex uden kondom? Er det, kun øst pigernes skyld?  I Danmark fokuserer man slet ikke på kunderne som hovedsageligt er mænd hvorfor? 

Jeg tror ikke på, at. Det hjælper at straffe, men det hjælper i den grad, at vi som samfund sender et signal om, at her går grænsen. Om der så, skal forbydes sex uden kondom. Kan være ret svært at overholde. For skal nogen straffes, skal de jo tages med bukserne nede. 

Man, kan også sige at de personer der vil forbyde prostitution, argumentere jo ofte med, at. "En af globaliseringens og østudvidelsens negative konsekvenser har netop været handlen med mennesker, hvor kvinder og børn, der sælges til sexindustrien udgør en særlig stor gruppe. Den internationale arbejdsorganisation (ILO) vurderede i 2017, at cirka 4,8 millioner mennesker er handlet til tvungen prostitution, og at 99 procent er kvinder."  Det, her er taget fra rapporten. Jeg må jo så desværre erkende at. Regeringens beslutning om at droppe arbejdet for flere rettigheder til sexarbejdere begrundes med, at der er tale om et socialt problem. Men skrinlægning af den tidligere regerings arbejdsgruppe er et tilbageskridt for sexarbejdere. Der må, jeg sige, at Socialdemokratiet med Astrid Krag i spidsen, har skudt sig selv i foden. Man kan jo så håbe, at Mai Mercado vil fortsætte. Det så nok desværre lidt en drøm. Men en debat, kunne man håbe Astrid Krag blev klogere.

Man kunne jo også stille Astrid Krag dette spørgsmål.. Kan vi blive enige om , at man ikke går ind for tvangsprostitution af kvinder, bare fordi man er skeptisk over for formålet af et sexkøbsforbud?. Det rette spørgsmål for mig er: Hvordan hjælper vi bedst de kvinder, der har brug for hjælp? 

Jeg tror fuld og fast på, at. Hvis vi vil hjælpe prostituerede, GPére, sexarbejdere., skal vi kunne holde ud at høre, hvad de fortæller.Det er i mine øjne fundamentalt for en god og sober debat. Det er en ærlig sag at være for et sexkøbsforbud, så længe man ikke hævder, at det får de prostituerede til at forsvinde. Så er det bare symbolpolitik. Og det tror jeg, desværre nogle politikere overser i debatten.

Hvis branchens, branche forening, skal have en kinamands chance for, at blive hørt. Og få en åben debat. Skal der jo være nogen der går forrest i kampen om lige rettigheder. Som, jeg i den grad er for, at pigerne, skal have. Jeg personligt er også imod bordelmutter og fatter, skal tjene en forholdsvis høj husleje af pigerne. Hvorfor skal de det? SIO har i mange år, været et talerør. Med Susanne Møller i spidsen. Jeg tror, hun løb surt i hun stod så alene i debatten. Og så dør debatten i mine øjne. Man kan så håbe de nye tiltag der er ved at blive stablet på benene. Får langt mere engagement både fra GPére og ikke mindst mændene. Jo flere jo bedre. Så man kan påvirke debatten. Ellers bliver det skæg og blå briller. Jeg kunne, være fræk at skrive. Vi skal have skilt alle de frontlinjer bag os. Og Branchens dårlige ry, skal tales ned. De brodne kar skal væk. Bliver det nemt. Overhovedet ikke. Det bliver uomtvisteligt op ad bakke.

Nå langt skriv.

Rigtig god dag derude.

KK

 

 

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk hvis jeg skal give dig et godt råd, og det er virkelig velment og kommer fra hjertet, SÅ PAS PÅ. 

Pas på at du ikke får rodet dig ud i noget du ikke kan overskue. 

Denne verden (EG, prostitution osv) er meget speciel og det kan ramme dig som en boomerang, da der er mange som har en skjult dagsorden og nogen har det som deres levebrød. 

Selvom du mener det godt og kun vil pigerne det bedste, kan du ende med at brænde nallerene. 

Håber du kan navigere dig igennem og at du har nogen du stoler på til at snakke med det hele om. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rejsenetværk skrev, for 30 minutter siden:

Overordnet set, og uden at gå i yderligere i detaljer, nu hvor jeg har erkendt at jeg var for hurtig til at skrive det indlæg.

Ikke andet, end hvad jeg ellers har givet udtryk for, at komme den kritik i møde, som Trine selv har beskrevet at hun er blevet konfronteret med.

Og som har gjort det vanskeligere for hende og co, i sammenhænge hvor de konfronteres hermed, at fremføre synspunkter til fremme af branchens interesser.

Der er ikke mere nyt i det, end at jeg gerne vil medvirke til samme, udenfor denne tråd i dette forum, og det var jeg simpelthen for tidlig til at skrive noget om.

Jeg kommer det pt ikke nærmere!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Så  du  beder  om  opbakning  til  noget  som du  ikke  ønsker  at  komme  nærmere  ind  på. 

Som  jeg tidligere  har  skrevet  kender  jeg  ikke  dine  dagsorden.  Det  eneste  der fremgår  meget tydeligt  af  dine  skriv  er  din  ros  og  anerkendelse af  Trine, resten kan jeg  desværre  ikke  gennemskue.

Fair  nok  du  ikke  ønsker  at  uddybe yderligere, men  jeg  kan  desværre  ikke  støtte  op  om  noget  når  jeg  ikke  kender de punkter  du  vil  arbejde  for.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

One step at a time.

Jeg synes det virker meget godt det i har gang i, og håber i føler det har/får nogen betydning.

Vedrørende EG og branchens bedste side, så ... tjae håbet er jo det sidste der dør.

Jeg tror faktisk at alle uden udtagelse på EG synes det er godt at kvinderne har i gangsat en organisering.  Denne holdning kan sagtens haves uagtet om man er bekymret for udviklingen eller synes man burde forbyde ubeskyttede ydelser 

Der vist ej nogen der har nævnt at EG skulle være branchens bedste, med fakta er nok, at det er den eneste portal, samt at den har mange besøgende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg skal beklage, hvis jeg har udtrykt mig på måder, der giver anledning til at jeg kunne fejlfortolkes.

Min hensigt var ikke andet, end at følge op på, hvad der allerede var givet indtryk af i tråden, herunder eksempler af Trine selv fra arbejdet i kulissen, og de oplevelser det har givet.

Herunder en vilje til at stille uformelt op, eksempelvis til kaffemøder, som ja kunne inkludere inspiration til justeringer, der kan tale for beslutninger, som ikke alle ville billige.

Jeg har pointeret at det ikke, skulle være som led i nogle formelle initiativer, men blot på uformel basis.

Jeg er ikke valgt af nogen til nogen rolle, men ville sådan set bare godt medvirke til, helt uden om de formelle processer, at diskutere det syn på os, som der er kommet til udtryk i denne tråd.

At det har kunnet opfattes anderledes, beklager jeg.

Set i bagklogskabens klare lys, skulle jeg slet ikke have skrevet det indlæg, ihvertfald ikke på det givne tidspunkt.

Jeg var for hurtig på tasterne, i dette tilfælde var der for kort fra tanke til handling, og rent ud sagt så skulle jeg have talt med Trine om det før jeg skrev det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg skal ikke trampe rundt i hvorfor det for mig og nok også andre var lidt svært at gennemskue hvad din rolle er.  Du har nu konkret fortalt os, at du udtaler dig som en almindelig profil, som alle vi andre.  Tak for afklaringen af dette spørgsmål.  Der udover mener såmænd ikke du behøver at ligge dig fladt ned og undskylde (politiker parallel)  

Jeg tror så også efter gennemlæsning af dine skriv at jeg har forstået  din bekymring for hvorledes bestemte typer anmeldelser, debatter m.v. kan og har besværliggjort  samtalen med nogle politikkere.  Det er bestemt helt fair, at have den holdning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

 

Der vist ej nogen der har nævnt at EG skulle være branchens bedste, med fakta er nok, at det er den eneste portal, samt at den har mange besøgende.

 

 

Det var ikke andet end et svar til Rejses ønsken:

 

Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Undervejs kunne nogle måske bidrage med anmeldelser og indlæg, der viser branchen fra dens bedste side, og som måske kunne give anledning til en helt ny tråd med modsatte overskrift af denne tråds overskrift :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Øhhhh er du ok . Du lyder slemt forvirret . 

Hahaha Frooodige ida. efter 8 år i branchen er jeg yydeerst forvirret. Hvor mange år har du siddet på pinden ? Og det gør det ik bedre med årene. Jo flere år, jo mere forvirret hahah. 
 

Men fortsæt du nu dit smukke arbejde smukke smukke froodige Ida. Så længe vi gør hvad der er bedst for en selv og bedst for andre. Skal vi nok komme langt. Kys.. Valentina 

Redigeret af Trans valentina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 44 minutter siden:

 

Det var ikke andet end et svar til Rejses ønsken:

 

 

Helt ok, havde ikke fanget det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, for 4 minutter siden:

Hahaha Frooodige ida. efter 8 år i branchen er jeg yydeerst forvirret. Hvor mange år har du siddet på pinden ? Og det gør det ik bedre med årene. Jo flere år, jo mere forvirret hahah. 
 

Men fortsæt du nu dit smukke arbejde smukke smukke froodige Ida. Så længe vi før hvad der er bedst for en selv og bedst for andre. Skal vi nok komme langt. Kys.. Valentina 

Er det dig Nora/Agetha?

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Er det dig Nora/Agetha?

 

Trans valentina skrev, for 4 minutter siden:

Nej skuda - shemale valentina ? Det burde du ku google dig frem til haha

Hov hov respekt for alderdommen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 6 minutter siden:

 

Hov hov respekt for alderdommen :D 

HaHa undskyld, tilgiv unge dumme respektløse lille mig haha, at dominere har sku haft en lille arbejdsskade på mig. Har det lidt svært ved at ligge den bitchy lille mig på hylden når jeg forlader domicilet. 
 

Eller måske er jeg bare født med lidt en kællinge attitude. Men det skal ikke holde mig fra at ønske dig en deeejlig tirsdag aften   
 

kys 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at regeringen og formentlig også dens støttepartier ser på prostitution som et problem, der skal elimineres. Der er ingen grund til at give dem argumenter, saglige eller ej, for at lave begrænsninger eller forbud. Bare fordi der er nogle få danske kvinder der arbejder frivilligt som GP og nyder deres arbejde, betyder det ikke, at de ikke kan ofres i en større sags tjeneste. Så Trine og Rejse, tænk jer nu om før I får hele branchen lukket ned.

Redigeret af People Pleaseren
  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 55 minutter siden:

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at regeringen og formentlig også dens støttepartier ser på prostitution som et problem, der skal elimineres. Der er ingen grund til at give dem argumenter, saglige eller ej, for at lave begrænsninger eller forbud. Bare fordi der er nogle få danske kvinder der arbejder frivilligt som GP og nyder deres arbejde, betyder det ikke, at de ikke kan ofres i en større sags tjeneste. Så Trine og Rejse, tænk jer nu om før I får hele branchen lukket ned.

Hej. Jeg tror nu ikke at Trine og Rejse, har så stor indflydelse, at det er deres skyld hvis branchen lukker ned.

Problemet er mere at det etablerede system ikke forstår at der er en del piger i branchen , der frivilligt og med åbne øjne har valgt, at være i branchen.

Jeg høre selv til den mere moderate side af venstrefløjen , men i denne problematik , kan det være meget op ad bakke, at få politikerene til at forstå det.

De mener jo oprigtigt at , det er et socialt problem, og at pigerne bør hjælpes. ( I gamle dage blev de sendt til Sprogø)

Jeg ved ikke hvad Astrid Krag , har tænkt sig.

Ville ønske at de ville erkende at , det er et frit land vi lever i , og at personer over 18 år er myndige, og dermed burde kunne tage vare på sig selv,

og selv vil bestemme hvordan de vil leve deres liv.

Jeg bryder mig ikke om forbud, det fører sjældent noget godt med sig.

Men hvis man erkender, at det er et arbejde ( sexarbejder) og dermed kunne give pigerne ordnet forhold, ville det være et stort skridt på vejen.

Om det skal være efter tysk model ?,   Tja det ved jeg ikke...Måske.    Hvis vi kunne udrydde den mere mørke side af branchen , var det måske vejen ???

Men stor ros til Sofie Brandvarm og Trine Tease for jeres arbejde

Knus fra bamsen der elsker jer dejlige piger<3

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 13 timer siden:

Bare fordi der er nogle få danske kvinder der arbejder frivilligt som GP og nyder deres arbejde, betyder det ikke, at de ikke kan ofres i en større sags tjeneste

Netop derfor, mener jeg kun der er een fair løsning på den lange bane.
Så jeg ligger her i mit ensomme hjørne og hyler:
LICENS!
LICENS!
LICENS!

Men lige netop hér lægger moralen sig desværre i vejen ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 1 time siden:

Netop derfor, mener jeg kun der er een fair løsning på den lange bane.
Så jeg ligger her i mit ensomme hjørne og hyler:
LICENS!
LICENS!
LICENS!

Men lige netop hér lægger moralen sig desværre i vejen ... 

Tja.…. hvem havde du så tænkt dig skulle kunne tildele licenser til sexarbejdere , og hvad skal pigen så opfylde, der følger vel nok krav med.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 29.1.2020 at 00:15:

Jeg ser flere og flere annoncer som tilbyder alt uden gummi, selv analsex tilbydes uden.

Kunne det tænkes at det mest er et reklame fremstød for at få os mænd til at møde op fysisk , og når først man så står der kan det ene, eller andet eller det hele lige pludselig IKKE lade sig gøre alligevel.

Min erfaring siger mig dette bare ved at læse forskellige skriv herinde fra. Lidt på samme måde som pigerne fx. via annoncerne lover at det er dem 100 % på billederne, langt de fleste sexkøbere har vel før eller siden prøvet at opleve dette også selvom man virkelig prøver ihærdigt, og anstrenger sig for at få de billeder til at passe på pigen IRL, så kan der godt være bare en lille forskel ,, eller større ;)  ,, om man så vælger at forlade pigen igen er jo en helt anden snak

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Tja.…. hvem havde du så tænkt dig skulle kunne tildele licenser til sexarbejdere , og hvad skal pigen så opfylde, der følger vel nok krav med.? 

Det er dét man så skulle sætte sig ned og finde ud af.
Politikere og folk fra branchen.

Hvis ikke man kommer ind ad dét spor, tror jeg - som flere andre - ikke at udsigterne er gode på længere sigt.

People Pleaseren skrev, for 21 timer siden:

Bare fordi der er nogle få danske kvinder der arbejder frivilligt som GP og nyder deres arbejde,

Jeg tror faktisk der er mere end nogle få.
Måske især de lidt mere modne.
De 'gemmer sig lidt' men de er på den anden side ikke særlig svære at finde.
Min fornemmelse er at de piger jeg har besøgt stort set alle har eet eller andet engagement i det de gør, ud over pengene (men det er så også de piger jeg prøver på at finde ... ;) )
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 48 minutter siden:

Det er dét man så skulle sætte sig ned og finde ud af.
Politikere og folk fra branchen.

Hvis ikke man kommer ind ad dét spor, tror jeg - som flere andre - ikke at udsigterne er gode på længere sigt.

Jeg tror faktisk der er mere end nogle få.
Måske især de lidt mere modne.
De 'gemmer sig lidt' men de er på den anden side ikke særlig svære at finde.
Min fornemmelse er at de piger jeg har besøgt stort set alle har eet eller andet engagement i det de gør, ud over pengene (men det er så også de piger jeg prøver på at finde ... ;) )
 

Ud af de måske 100--150 jeg har besøgt de sidste ti år, vil jeg vurdere måske 2-3 ikke udelukkende har gjort det pga penge. 

Jo flere kvinder jeg besøge, jo lavere bliver det tal. Langt de fleste af os er hverken dygtige nok til at opveje for rødvinspatter, ølmaver og generalt manglede evner i sengen, til at låse op for de skønnes senge, heldigvis rækker penge, langt.

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madøre skrev, for 7 timer siden:

Ud af de måske 100--150 jeg har besøgt de sidste ti år, vil jeg vurdere måske 2-3 ikke udelukkende har gjort det pga penge. 

Jo flere kvinder jeg besøge, jo lavere bliver det tal. Langt de fleste af os er hverken dygtige nok til at opveje for rødvinspatter, ølmaver og generalt manglede evner i sengen, til at låse op for de skønnes senge, heldigvis rækker penge, langt.

Jeg ved ikke, hvor du opererer, men jeg har den modsatte erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror faktisk der er mere end nogle få.

Måske især de lidt mere modne.
De 'gemmer sig lidt' men de er på den anden side ikke særlig svære at finde.
Min fornemmelse er at de piger jeg har besøgt stort set alle har eet eller andet engagement i det de gør, ud over pengene (men det er så også de piger jeg prøver på at finde ... ;) )
 

Det er en erfaring, jeg deler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madøre skrev, for 7 timer siden:

Ud af de måske 100--150 jeg har besøgt de sidste ti år, vil jeg vurdere måske 2-3 ikke udelukkende har gjort det pga penge. 

Jo flere kvinder jeg besøge, jo lavere bliver det tal. Langt de fleste af os er hverken dygtige nok til at opveje for rødvinspatter, ølmaver og generalt manglede evner i sengen, til at låse op for de skønnes senge, heldigvis rækker penge, langt.

Den udtagelse kommer straks ind på min top 3 over de mest dumme kommentar i denne tråd.

Gad vide hvilken type piger du besøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...