Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Nej jeg tror de har regnet ud det er mig du tænkte på
  2. Du skulle først og fremmest kontakte alle dem du har været i kontakt med. Og selvfølgelig også de to piger du har besøgt. Om en af dem har smittet dig, eller du var smittet andet sted først, og måske smittet dem nu er ligegyldigt. Det gælder om at stoppe yderlig smitte. Det gør man ved at advare andre man har været tæt på, hvis man opdager man er blevet smittet. Der findes sådan en smart app. "smittestop". Den burde alle have. Hvis en person opdager de er smittet, så aktiverer de den, og alle personer som har været i nærheden af vedkommende vil blive advaret, og opfodret til at blive testet. På den måde kan man stoppe de her smittekæder effektivt. Skal i øvrigt nævnes alle er anonyme inde på den app.
  3. Så må vi da håbe han skriver i en anden tråd, hvis han er positiv. Syntes det er relevant med oplysning.
  4. ZEUS skrev et svar til Bananas's tråd i Generel debat
    God gennemgang af de forskellige stoffer. Men når du skriver MDMA er det bedste love drug der findes, og andetsteds skriver Ecstasy på ingen måder kan anbefales, så bliver jeg lidt forvirret. For er MDMA og ecstasy ikke det samme ? Har selv kun meget lidt erfaring med ecstasy. Men ved der er mere eller mindre amfetamin i.
  5. Hende var jeg også og besøge den omtalte fredag i sidste uge hvor jeg anmelder en anden. Som sædvanlig dejlig oplevelse. Hvis til noget hjælp så sige hun ihvertfald var aktiv sidste fredag. Jeg har ikke været i København siden der, men går da udfra hun stadig står der.
  6. Første billede er det ihvertfald ikke. De efterfølgende billeder er nok ægte vil jeg tro. Hun var bare mere smilende i virkeligheden og et plus i min bog. Så syntes hun så endnu bedre ud end på billeder, selvom hun da der også ser rimelig nice ud der efter min smag. Og det man måske ikke kan se på billeder, så en yderst lille petit, som også lige er min smag. Dog pænt store og ægte bryster. Og som nævnt en temmelig lækker numse.
  7. Havde den lille dusk, som jeg faktisk syntes er mega fræk. Dvs bryder mig ikke om kæmpe dusk, men her er det fræk med lidt foroven.
  8. Sorry men ikke kendt i København Bruger altid navigation, og ligger ikke altid mærke til hvor jeg ender . Men nok omkring 20 min i bil fra centrum, hvis det kan være nogen hjælp.
  9. Anmeldelse kommer godt nok med 1 uges forsinkelse. Har haft travlt, så ikke fået det gjort før nu. Men sidste fredag besøgte jeg denne pige/sted. Og må sige det er tommelfingeren op på alle parametre - Gode parkeringsforhold. - Hyggeligt lokaler. Indrømmer jeg ikke brød mig om Daisy clubs. Kunne bedre lide stemningen i Gormsgade. Her bliver man fra ledt ned til et varmt og intimt kælderværelse. Rigtigt lækkert efter min smag. - Servicen: Tjaee sikkert kinesisk, men gjorde bestemt ikke oplevelsen dårligere. Vigtigt her hun netop levede op til den forestilling/indbildning jeg har om japanese service. Dvs en ydmyg men villig pige der gør alt for at gøre en tilfreds. Og må man sige hun gør. I annoncen står der hun både er til det blide og hårde. Jeg gav ikke udtryk for noget der, så hun valgte den blide form. Og virkelig kvali, hvor hun startede med mega blid massage og kys over hele kroppen. Super skøn pige !! Sød, smilende og meget villig. Pigen: Ved ikke 100 procent om hende på billederne. Forskellige billeder. Men hende der var der ihvertfald super lækker !. Og virkelig lækker krop. https://escortguide.dk/P/sexy-cute-service-best-japanese-girl-55746.html#&gid=1&pid=1
  10. Jeg har en lille mistanke om de her fuskersider har fået min email fra Eroguide. Ihvertfald altid se øget aktivitet af de emails der udgør sig for at sende emails fra Eroguide, efter jeg i perioder har været aktiv herinde. De her emails kan dog være ret underholdende skal det dog siges Det er imponerende så dårlig googletranslatet til dansk teksten plejer at være. Og dem der sidder og forfatter dem må virkelig tro at vi er totalt dumme, hvis de tror nogle hopper på det her. Desværre er der nok nogle der er så dumme at de hopper på det, og bliver lokket ind til nogle af de her "gratis" sider. For efterfølgende at blive malket for penge
  11. Ja sjældent man ser en GP med ansigts billeder, - og endnu mere sjældent en dansk. Men er ægte nok Og ja guf Har dog endnu ikke besøgt hende trods tænkt på det ofte. Men ligger flere gode anmeldelser af hende herinde, så næppe noget du vil fortyde.
  12. ZEUS skrev et svar til Mhoa's tråd i Hyggesnak
    Nu håber jeg ikke det kommer til at lyde som jeg taler en GP ned. For man skal selvfølgelig altid behandle dem med respekt. Og jo mere flink/gentleman du er, jo mere får du tilbage den anden vej. Men netop et besøg hos en GP udmærker sig ved at du netop ikke behøver at præstere. Ellers jo ingen grund til at betale. Et GP besøg er en gave til dig selv, som du betaler for. Nyd det og glem alle præstationskrav til dig selv. Og som andre allerede har skrevet, så byg lidt erfaring på ved nogle besøg. Så opdager du at det andet køn, ikke er anderledes end dig selv. Almindelige mennesker med fejl og mangler. Og alligevel tiltrækkende og uundværlige. Og når du senere i livet måske falder for en pige i den virkelige verden, så har du udover lidt mere erfaring også et mere afslappet forhold til det med sex. At nydelse er det vigtigste. Nyder du det, så er du automatisk også bedre i sengen for det modsatte køn.
  13. Måske ikke, men udstiller isåfald rufferi loven som det den er. Total vanvittig. Ekstra bladet må gerne tjene hundred tusind hvert eneste dag, på at formidle kontakt til prostitution. Men fordi en mand laver et arrangement, hvor pigerne er 100 procent frivillige, og sgu ikke nogen der ville finde sig i hvis de blev underbetalt, - så er han en værre stygger person der helst burde brændes på bålet på det lokale torv. Har kun et ord for det. Hykleri
  14. Wow virker lækre og meget frie og frække. Men hvorfor står der det her i teksten : Bruger du kondom, skal du skifte kondom imellem hver pige. Vi har kondomer i forskellige størrelser. Hvorfor vigtigt og for hvem at skifte kondom mellem pigerne, når dem der ikke bruger kondom jo bare kan skifte pige ? Er det bare mig der er dum og fattesvag, eller fejl i tekst ?
  15. Jeg ved godt at sexturisme kun udgør en del af den samtlige turisme i Thailand. Der er trods alt mange familier der besøger landet årligt. Men sexturismen udgør altså en del. Gad godt vide procentforelingen er her mellem almindelig turisme og sexturisme. Det ville immerværk være mange penge Thailand ville gå glip af, hvis den del forsvandt. Specielt i Thailand hvor turismen er en af hovederhvervene og der landet tjener penge. Gætter på de personer der helst så sexturismen helt væk fra Thailand ikke aner hvor fattigere landet ville blive. For blev det indskærpet og besværligt for de typer turister, så ville de sikkert helt holde sig væk, og finde et andet turistland. Og udover alle de penge der umiddelbart er i diverse gogo barer og ølbarer, så også en forfærdelig masse penge der bliver kanaliseret til landet via månedlige beløb som hjemvendte turister sender til deres ferie ynglinge,- og som jo på samme måde ville stoppe efterhånde som de fandt en pige et andet sted, som feks Filippinerne. Det er formodenligt rigtigt mange sorte penge som regeringen ikke umiddelbart får fingre i. Men alle de sorte penge som der her er tale om, udgør en stor del af Thailands økonomi og købekraft for en masse fattige familier. Det er ikke sikkert landet som sådan umiddelbart mærker covid19 krisen med den manglende turisme nu. Da der stadig er en del optjente "formuer" der arbejder. Men på et tidspunkt så kommer et land som Thailand helt sikkert til at mærke hvad den manglende turisme gør på indtjeningen og landets rigdom. Jeg har det ihvertfald sådan at jeg bare skal føle mig en lille smule uvelkommen af myndighederne i Thailand, til at jeg finder et andet land at holde ferie i.
  16. ZEUS skrev et svar til CoolcT's tråd i Generel debat
    Også nyt for mig. Men syntes ikke det giver mening Havde det været omvendt så forstå logikken. Rødt hvis det kun var massage. Og grønt lys hvis åbnet for det hele. Det givet mening.
  17. ZEUS skrev et svar til Altiddansk's tråd i Hyggesnak
    Det er korrekt. Det er en detalje som er vigtig. Men når alt kommer til alt, så INGEN der med 100 procent sikkerhed ved, hvor de er blevet smittet. Gælder også kønsygdomme mv. Dog kunne man argumentere for at brugere fra denne side , med stor sandsynlighed (stor procentdel) besøger GP´ere. Og selv hvis man IKKE direkte og bogstaveligt, kunne bevise at de var blevet smittet af en GP´er, så ville man videnskabeligt godt kunne konkludere at der var større risiko for dem hvis smitteandelen var større herinde end gennemsnittet i befolkningen. Forskning og videnskab er trods alt ikke kun bombesikker udsagn. Der er mange "hvis´er" og usikkerhed. Du vil feks heller aldrig 100 procent vide om der er større risiko for lungekræft for rygerne. Men ved at bruge statistik så kan man antyde at der med stor sandsynlighed er det. Selvom personerne teoretisk kunne være udsat for anden forurening andet sted fra. Lyder bare ulogisk at det så kun/mest var rygerne der var det Og samme sige hvis det viste sig der var meget større procentdel smittede herindefra end blandt gennemsnittet i befolkningen, så temmelig usandsynligt at det bare var en tilfældighed. Så jo hvis der en del større procentdel af brugerne herinde der viser sig at være smittet, så vil jeg mene at man kunne regne med det. Dog med det forbehold, -og det vigtigt, -at vi når op i stemmetal der er minimum 1000. Og helst mange flere da Covid19 trods alt en sjældenhed, så stor usikkerhed og resultat kan svinge meget til begge sider, hvis kun få deltager i sådan en undersøgelse.
  18. Rent spekulativt så kunne det vel også være ham der mødte op der havde ringet oprindeligt for at lave aftalen ? Altså den samme person som du havde talt i tlf. med. Eller hørte du en anden mand tale fra tlf samtidigt med ham der var på besøg `?
  19. ZEUS skrev et svar til Goliath2.0's tråd i Generel debat
    He Kunne måske også være at årsag var at det var den samme alfons ? Og han var for doven til at skrive ny annonce hvergang, så bare kopiret standart teksten.
  20. ZEUS skrev et svar til Goliath2.0's tråd i Generel debat
    Tror det er en fejl. Andre ydelser koster næsten intet. Feks at sutte uden gummi så pris 200 kr. Så lyder ulogisk at ville have 400 kr for at måtte komme på krop.
  21. ZEUS skrev et svar til Altiddansk's tråd i Hyggesnak
    Det har du ret i
  22. ZEUS skrev et svar til Altiddansk's tråd i Hyggesnak
    Selvfølgelig vil der være stor usikkerhed ved så få besvarelser. Specielt også her hvor det trods alt er meget få, der har været ramt af sygdommen. Men ellers er statistik da meget god. Også til at beregne diverse sikkerhedsforanstaltninger. Alternativet er hvad ? Fornemmelser eller følelser ? Men ja sikkert de færreste der sætter sig ind i alle de tal der bliver slynget ud i medierne. De fleste stoler på det de hører fra medierne. Og får så den følelse som et givent journalistisk indslag vil have seeren til at opfatte Politikkere eller andre interesse organisationer er også dygtige til at finde lige den statistik der passer med det budskab de vil have ud Men når alt kommer til alt, så bedre med statistik, end intet statistik.
  23. ZEUS skrev et svar til Altiddansk's tråd i Hyggesnak
    Men Covid19 stadig så ny, at det der er sandhed idag, ikke passer imorgen. Ifølge det aller nyeste, så tror man at mange flere end man hidtil troede har været smittet i Italien. Læs rigtigt mange har været symptomfri. Glæder mig til de test som Danmark foretager hvor de også tester for antistoffer bliver offentliggjort. Testen foregår pt. Og for undgå misforståelser, jeg anser Covid19 som meget alvorligt, uanset mange måske ikke oplever symptomer. Det gør den bare endnu mere skræmmende. For så kan smitten sprede sig endnu mere uset. Og ikke kun personer i risiko gruppe den er farlig for. Mange unge sunde mennesker der førhen dyrkede masser af sport, har idag, trods de er raskmeldte (producerer antistoffer) store mén. Mange kan feks dårligt nok gå op af en trappe uden at miste vejret. Ingen ved endnu om det er varige mén. Og du har ret i det er spændende at se hvor mange der har været smittet herindefra kontra gennemsnittet i befolkningen. Umiddelbart ville mit gæt være flere, men der kan man tage fejl. Netop fordi både GP og kunde er særlig opmærksom her, modsat andre steder i samfundet, hvor man tager det mere afslappet med at undgå smitte.
  24. ZEUS skrev et svar til Bananas's tråd i Generel debat
    Nu ikke fordi jeg har den store erfaring. Aner dog nogle fordomme i nogle af indlægene som afslører der er nogle der er endnu mere uvidende om de her stoffer der er blevet nævnt end mig ikke fordi jeg vil opfodre folk til noget. Kan være bivirkninger. Læs nogle kan sikkert tage skade af det. Men at det ligefrem skulle medføre afhængighed fordi man prøvede det en enkelt gang ala Heroin mm er i de grad overdrevet I min helt tidlige ungdom ( 13 til 17 år) stod den kun på alkohol i min omkreds. Hash prøvede jeg dog nogle gange, men bortset fra allerførste gang jeg prøvede det, så ikke en "rus" jeg brød mig om. Det sløvende og nærmest bedøvende, var ikke noget der tiltalte mig. Senere når jeg blev 30 havde jeg igen en periode med meget byture, efter at holdt en pause fra det. Nu var det totalt ændret i nattelivet. Hvor det 10 år før (ihvertfald i min omgangskreds) nærmest kun var normalt med alkohol, var det nu ændret ,så dem der tog noget til næsen eller Ecstasy,var blevet helt normalt. De efterfølgende generationer der vil jeg anslå (uden at have noget data på det) at ihvertfald mellem 25 og 30 procent af de unge der går i byen, der tager de her stoffer. For eget vedkommende var det en lykkelig åbenbaring. Fra være vant til alkohol hvor man ofte så folk blive agresive og i bedste fald sløve, så virkede det her opkvikkende. Og havde vel en periode på 3-4 år hvor den stod på fest fra fredag aften til søndag. Så godt som hvert eneste weekend Alt imens jeg passede mit job på slagteriet i hverdagene. Det var hovedsagligt amfetamin jeg og mine venner tog. Syntetisk kokain. Dvs ikke så rent og dyrt som kokain. Plus kokain ikke sad i kroppen så mange timer som amfetamin gjorde. En weekend bestod i masser af baner til næsen Og man var i super godt humor og super social hele weekenden. Og ikke mindst meget frisk. Sådan en weekend sov man vel sammenlagt ikke mere 2 x 3 timer max. Skal jeg nævne de negative ting så kunne det være når jeg i hverdagene kunne opleve lidt gener. Om mandagen (hvor der stadig var noget i kroppen efter weekenden) løb man nærmest op ad trappen til slagteriet. Og kunne arbejde med max tempo. De efterfølgende dage blev det mere normalt og man kunne så føle sig lidt træt. Måske også få lidt snue. Dvs når så fredagen kom og man igen tog den første bane, så forsvandt eventuelt forkølelses på et sekund Vil ikke lovprise de her stoffer. Og slet ikke opfodre folk til at tage dem. Men seriøst så tvivler jeg på det er mere skadeligt end alkohol. Havde alkohol været en ny "opfindelse" og ikke som idag udbredt som noget normalt,- så havde det også være forbudt. Og været en masse fordomme om det. Jeg tror at de her stoffer i overdrevet brug og for nogle udsatte grupper er skadeligt og farligt. Men det samme sige om alkohol. For langt størstedelen af befolkningen der kan styre det og har et job de skal passe, der er et altså ikke mere farligt eller skadeligt end man gør det til. Og som en nævnte hvis man skal finde noget negativt, så at ingen ved reelt hvad der er i deres pille eller pulver. Og det er også der det går galt af og til. Men målt ud på hvor utroligt mange der hvert weekend tager det, så heldigvis yderst sjældent der sker noget. Men for at vende tilbage til trådsstarters spørgsmål. Om det er godt at dyrke sex til. Jeg har hørt om coke at det skulle være godt. Men jeg tog hovedsagligt amfetamin og få gange Ecstasy. som også inderholder førstnævnte stof. Coke ikke meget erfaring med, men egen opfattelse at man der blev mere ego modsat amfetamin. Tilgengæld en stor bivirkning med amfetamin ! Pikken nærmest skrumpede ind når man var på det. Og sværere ved at få rejsning. Tilgengæld blev man ekstra liderlig. Dvs mere følsom og på et større område end lige pikhovedet. Man fik faktisk noget orgasmelignede udløsninger hvor man sprøjtede vildt meget. Men det kombineret med en lille fætter som ikke er så glad for at stå, er en dårlig kombi
  25. Skrevet mange gode indlæg. Men med hensyn til thai massage og manglende oplysninger om hvad de tilbyder, så udover de helst ikke vil have skattefar/politi indover, så er det også velkendt at der ligger noget i deres kultur med at lokke. Uden at man må vide hvad de tilbyder og koster. Ser man sexmarkedet i Thailand så er det feks normalt at alle gogo barer har en masse piger udenfor til at lukke kunder ind. Ind et sted hvor du ikke aner hvad der er indenfor. Tit et meget dårligere udvalg end dem der står udenfor på gaden og lokker kunder ind Hele forretnings princippet i en gogobar er bygget op på den måde. Du må ikke se hvad du går ind til. Er du først lokket ind så er du i fælden. Kun de erfarne går ud igen straks de opdager, der er få og mindre attraktive piger. Størstedelen bliver inde. Og må selvfølgelig købe den obligatoriske øl/drink til en overpris i thailanske forhold til sig selv. Få nøjes med den, da det normale er at de nærmest bliver "overfaldet", at en pige som vil have en ladydrink. Og hvis man er for godvillig, så endnu en eller flere veninder der også vil have en Og misforstå mig ikke Jo super dejligt sted sådanne barer. Men princippet med at man går ind til noget, og ikke ved hvad udvalget er, bryder jeg mig ikke så meget om. Derfor også undret mig over alle de danskere, der fandt thaimassage så interessant. Har engang i anden tråd engang spøgt med at de måtte lide af en form for ophidselse, ved at blive taget i røven/snydt. Ikke vide hvilken pige de kom ind til. Ikke vide om hun tilbød ekstra ydelser udover thaimassage. Og hvis der blev tilbudt det, så tit til en over pris af hvad priserne normalt er hos GP´ere. Thai pigerne ved nemlig godt at det bedste tidspunkt at forhandle en pris, er når man ligger der og der lige er blevet pirret lidt til lillemand, og den sidste rest af fornuft, er forduftet hos ejermanden Kunne man forestille ligeså mange kunder ville besøge et sted, hvis en kunde på forhånd havde fået den fulde pris i telefonen ?.. Og havde et billede af de pige de ville få massage af ? Jeg svarer selv. Det tvivler jeg på. De er smarte, og ved hvad der forretningsmæssigt er bedst.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.