Alting skrevet af ZEUS
-
Når man kunne gemme sig i et meget lille hul...
Var under en Thailandstur inde på en eksklusiv gogo bar. Et stort sted hvor der var flere steder hvor der var piger der dansede. Massevis af "tjenere". Var også en lækker ung kvinde som adskilte sig fra de andre "tjenere". Hun var i noget ala jakkesæt, og tydeligt hun var mere end de andre. Havde været en lorte aften, så lidt trøst at lige hende her, ville gøre så meget for at jeg følte mig velkommen og opvartede mig. Stod ud for mig hvor jeg sad, og sørgede for de andre tjenere hurtigt betjente mig med drikkelse hvis jeg havde behov. Havde læst om der var fordele at gøre sig gode venner med en mama (ejer af en gogobar) Og det var tydeligt at hende her var noget mere end de andre ansatte, men dog nok for ung til at hun kunne være det gætter jeg på. Men gætter på hun så var i familie med ejeren. Tænkte dog det ville være sjov hvis man kunne få hende med i kanen. Når man er i Thailand hvor der er tusindvis af villige GP´ere, så bliver man hurtigt meget kræsen. Og sådan en der adskiller sig som en lidt forfinet overklasse pige tændte mig. Der var god stemning mellem hende og mig, med small talk og stor respekt fra hendes side. Hun opfattede mig åbenbart som en meget vigtig person i forhold til de øvrige kunder der var derinde. Efter at have siddet der inde ca 1 times tid, så tager jeg mig til lommen for at se efter min pengepung. En dårlig vane jeg ikke kan lade være med når jeg er på ferie. Lige i Thailand så ufatteligt sjældent nogle oplever lommetyve. Chancen for det gætter jeg på er 100 gange større på Strøget i København. Og har aldrig mere end ca 10-15.000 bath med mig pr aften. Et beløb man kan få ca det samme for i Thailand som man kan i danske kroner i Danmark. Men omregnet i dansk valuta "kun" er ca 2-3000 kroner. Så jo ikke en herregård hvis man skulle være så uheldig at tabe dem, eller være så ekstrem uheldig at finde en lomme tyv i Thailand. Men havde som sagt været en lorte aften. Og gik i panik. Rodede panisk rundt i lommerne, og der hvor jeg havde siddet. Stadig ikke finde den. Så rejste mig op, og råbte ud i lokalet at der var en der havde stjålet mine penge. Nu er der jo høj musik sådan et sted, men kom tjenere og vagter løbende, og hende den lækre pige stod med store opspilede øjne og iagttog sceneriet fra min side. Jeg så så ud af øjenkrogen at .............................................. jeg havde pengepungen i min højre hånd. Nu var gode råd dyre . Forsøgte at holde facaden, afregne hurtigt, (gør man altid til sidst i Thailand) og gav en del ekstra drikkepenge. Fyrede en eller anden latterlig kommentar til hende den lækre, med at det havde været hyggeligt. Dog uden øjenkontakt Det havde jeg ikke modet til der. Og skyndte mig ud. Fra jeg opdagede pengepungen i min hånd, til jeg var på vej ud, gik der næppe mere end 10 sekunder Fuck hvor var det pinligt. Tænkte her skulle jeg sørge for aldrig nogensinde at komme tilbage. Men gør man næppe, for er jo tusindvis af barer og de har hver især tusindvis af nye gæster hvert eneste aften. Så chancen for de husker mig er nok lille. De oplever sgu nok sære situationer og sære mennesker indimellem
-
Lottovinder der vinder 310 millioner
Netop 300 millioner er altså sindssygt mange penge. At bruge 5 millioner om året til fråds er heller ikke lige sådan. Dvs sørge for at tømme bankkontoen for 400.000 kr hvert måned kræver et oparbejdet luksus gén Der skal man have oparbejdet nogle meget dyre vaner, før det ville kunne lykkedes. Og som Aros nævner. Investerer man fornuftigt, så vil man næsten have det her rådelighedsbeløb i en evighed, da en så stor formue som det her, næsten ville give nævnte beløb som afkast årligt. Igen gentage. Er man rigtigt rig, så næsten svært ikke at blive rigere. Derimod dyrt at være fattig. For de må låne og købe når det ikke er billigt mv.
-
Lottovinder der vinder 310 millioner
Enig de kan hurtigt få ben at gå på Men 300 millioner delt på 50 år er immervæk 6 millioner om året. Læs efter skat. Det er altså de færreste der tjener 12 millioner om året. Så lidt uenig med at det bare rakte til man bare boede lidt godt og bare havde råd til et par store biler Enig det er dyrt med privatfly. Men næppe mere end 6 millioner om året. Men jo næppe det der havde været smart hvis man "kun" havde 300 millioner. Nu var det bare et eksempel på en ting der kunne gøre indhug i en formue på 300 millioner. 100.000 pr måned på damer gjorde jo næsten ingen ingen indhug på sådan en formue. Men ekstrem dyr bolig ville man næppe brænde fingrene på. Dels er det begrænset hvad en luksuslejlighed ville kunne koste i Danmark. Dvs været et meget lille beløb der ville brugt ud af en formue på 300 millioner. Derudover så ville de her udgifter for at bo i den, sikkert næsten blive udlignet med de prisstigninger der sandsynligt ville være årene fremover. Det er ikke for sjov at man siger de rige bliver rigere, og det er dyrt at være fattig.
-
Lottovinder der vinder 310 millioner
Enig ! Men grunden til at 1 præmien de seneste år er steget og steget, er at de med vilje har gjort det sværere at vinde, så det var sjældent nogle vandt, og beløb blev videreført til efterfølgende uge. Og beløbet steg. Jo større beløb der ligger i puljen, jo flere der spiller. Det er sket i næsten alle lottospil. Men fuldstændig enig med dig. Heller 30 der blev super glade fremfor 1 der fik så mange penge, som de dårligt nok fatter hvor stort er.
-
Lottovinder der vinder 310 millioner
Apropo mange penge. 310 millioner er sindssygt mange penge. Næsten umuligt at bruge så mange penge, selv hvis man udskiftede sine vaner til at have privatfly, og mange tjenere ansatte. Hvis personen 30 år og forventedes at blive 90 år, så ville personen have 60 år til at bruge alle de her penge. Læs skulle have brugt over 5 millioner hvert år/ over 400.000 om måneden. Og hvis der feks købes en luksuslejlighed til 20 millioner, så jo ikke brugt det beløb, da lejligheden efterfølgende jo stadig står som samme værdi og endda måske stiger i pris. Så 310 millioner så sindssygt beløb der næsten ikke er til at fatte. Forestil sig så at få 500 millioner. Om året !. Og sikkert kunne tjene det ihvertfald 10 år frem i karrieren. Og så er end ikke nævnt de enorme summer han ville kunne tjene foruden ved diverse reklame indtægter. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/superagentens-vilde-plan-skal-runde-magisk-graense/8529464 Retterlse: Reklameindtægter medregnet her, men så snakker vi måske 3 til 5 år frem i tiden. Med den udvikling lønningerne har haft de seneste år, så vil de her tal sikkert fordobles indenfor få år. Så oprindelig tal jeg opgav han ville tjene er sikkert lavt sat. Der er nogle mekanismer der helt er løbet af sporet her. Det er udbud og efterspørgsel. Men burde være nogle stopklodser så det ikke løber helt af sporet, med dyrere og dyrere tv pakker og sindssyge lønninger til fodboldsspillere. I et land som USA som man ikke kan beskylde for ikke at være kapitalistisk, - selv der,- har de fundet på måder, så sportens stjerner lønninger kontra tv pakker ikke løber helt lømsk som her i EU. Udbud og efterspørgsel skal selvfølgelig være det der hovedsagligt styrer hvor mange penge en sportsstjerne skal tjene. Men burde være nogle mekanismer der satte en stopper. Verdens bedste indenfor feks badminton eller svømmesporten, bare for at nævne nogle sportsgrene, kan dårligt nok leve af det. Selvom de ofrer ALT i deres liv, for at kunne være på det niveau. Og må alligevel få statsstøtte, og have deltidsarbejde, trods de er verdens bedste, for at have et minimums eksistensgrundlag. Derimod en middelmådig fodboldsspiller (top50 i Danmark) tjener så meget så han resten af livet ikke behøver at røre en finger, men kan leve i luksus, og ikke kunne nå at bruge sine penge. Det her ikke et politisk indlæg, som skal diskuteres Men bare en strøtanke, nu her i den forløbne uge var en heldig dansker der vandt de her sindssyge 310 millioner. Som målt op imod mange fodboldsspillere kun er små penge.
-
har du allerede fået penge tilbage i skat?
Sender det i anden tråd.
-
har du allerede fået penge tilbage i skat?
Ja sindssygt beløb. Selv hvis vi forudsagde man brugte 100.000 kr på GP´ere om måneden i 10 år, så ville det kun være en lille indhug i den her lotto præmie. Nærmere bestemt så været 12 millioner der var brugt der. Så ville der "kun" være 298 millioner tilbage af præmien Det fortæller meget godt hvor sindssygt mange penge det er At hvis man ikke havde været særdeles gavmild overfor familie og måske nære venner, så næsten umuligt at bruge alle pengene. Man skulle ihvertfald så få nogle meget dyre vaner. Læs privatfly mv
-
Thailand - Pattaya Marst 2021
Nu har jeg ikke linket. Men læste de nu overvejer, at snart åbne op for turisme på Phuket. Og ikke kræve karantæne. (kun Coronapas) Hvad jeg kunne læse, så var Thailand hårdt ramt grundet den manglende turisme under Covid19 nedlukning. Officielt så er turisme vist omkring 10 procent af deres BNP. Og vist ikke givet så mange turismer som de håbede på med deres krav på karantæne til forudbestemte dyre hoteller
-
Casting sites og ren samvittighed
Tænkte nok der var ironi i det. Men så havde jeg nok ikke brugt vendingen: "Men jeg er ingen helgen selv.. Som jeg plejer at sige "jeg " I øvrigt en en klædelig vending at bruge når man kritiserer og kan se splinten i andres øjne At man nok ikke selv er en ren helgen.
-
Casting sites og ren samvittighed
Vil du fortælle hvad det er du ønsker at se dem gøre ? Respekterer selvfølgelig hvis du ikke gør, men undrer mig bare over når du skrev rumænsk porno. Søgte lidt på nettet og fandt nu ikke særligt stort udvalg. Jeg tror uden at vide det, at der sikkert er en del rumænske piger i den her branche, af samme grund som du skrev, grundet deres fattige levestandart og leveomkostninger i Rumænien. Og af den grund faktisk kan tjene mange penge på det her, i forhold til feks en dansk pige kunne. Men når det er sagt, så udgør Rumænien indbyggerantal meget få, sammenlignet med de øvrige fattige lande i verden. Derudover så nok meget sjældent at de her rumænske piger der er i branchen, hvor det bliver oplyst at de er fra Rumænien. Min egen erfaring er at der findes ufatteligt mange gratis sider på nettet, hvor der faktisk ikke er grænser for af alle mulige former for sex, lige fra dyresex til dem der tænder på at have ble på Så undrede mig over hvorfor du skrev rumænsk porno skulle være noget specielt, eller adskilte sig fra andre lande.
-
Hvem siger kvindefodbold ikke kan være underholdende.
- Rumænien
Bestemt ikke. Slet ikke når man ved at mange ikke betaler skat, eller kun skat af en del al indtjeningen. Men man kan ikke sammenligne priser for det her erhverv med et almindeligt erhverv. En GP giver trods alt meget mere af sig selv, end et normalt arbejde ville kræve. Skulle man udlede noget af de her priser, så huske at sammenligne valutaen og købekraften for prisen for en GP i forskellige lande. Dvs man kan mere eller mindre direkte regne ud hvad "normal" prisen for feks 1 times besøg hos en GP er i forskellige lande, ved at sammenligne hvad man får af købekraft af normal varer af feks en dansk krone. I Polen koster næsten alt 3 gange så lidt, i forhold til i Danmark. 1 time hos en GP koster plus minus ca 200 sloty. Kender ikke valutaen nu, men er vel ikke mere end 350 danske kr. Men for en Polak hvor normal lønnen er ca 3 gange så lav, der er prisen så for 1 times hos en GP ca 1000 kr. Kender ikke prisniveauet i Rumænien på dagligvarer mv. Men gætter på købekraften for en dansk krone er ca 3 til 5 gange. Dvs at give en Rumænsk GP 3500 danske kr for en GP en nat, svarer til en pris af ca 10-15.000 for en normal Rumæner. Hvilket er en meget høj pris !. Dvs forstår nu godt de GP´ere der ikke ville være tilrådelige en hel aften og nat. Men ændrer ikke på nævnte pris er meget højt, og langt over hvad sådan en ydelse ville koste i pågældende land. Det er i øvrigt lidt underligt faktisk, at mange af de østasiatiske GP´ere normalt kun tager 2 x 1 times pris for en hel nat. Dvs den pris de normalt udbyder for 1 time GP besøg, der tager de kun dobbelt så meget for en hel aften og nat. Tror det hænger sammen med en de ihvertfald førhen, håbede på et giftemål, og måske mere nu handler om de satser på at få en kunde, de kunne have hele pågældendes ferie. Men umiddelbart lyder det underligt de kun tager 2 timers pris for en hel nat- Nyt hus?
Hvis ikke sælges til samme branche eller noget erhverv, så i hvertfald utrolig dårlig planløsning. Forholdsvis mange kvm og masse små værelser. Men køkken næsten på størrelse med det i en campingvogn Og selv hvis man havde tænkt at slå vægge ned, så ikke muligt her at få feks et stor køkken alrum. Og så prisen Ja ved godt det altid drejer sig om beliggenhed. Men man får virkelig ikke meget for pengene her.- Nympho-url kan ikke gøres klikbar?
Muligvis. Men tvivler på de anser dem som konkurrence. Er jo ufatteligt få piger, så tror nu mere her på det Eroguide siger. Selvom jeg også først tænkte det var en smart måde for at udelukke konkurrence. Nympho siden er jo ekstremt ringe- Erfaringer med siden sexidetfri
Aldrig før hørt om den side. Men findes så mange fuskersider Nu understrege jeg ikke kender den, andet end nu hvor jeg blev gjort opmærksom på den, og bare kiggede på forsiden. Der står bla at kun betalende medlemmer kan søge profiller, og skrive til hinanden. Det får mig til at tænke; Hold mig meget langt væk ! At de tror at feks os kunder vil betale for at komme ind på en side, med ganske få udbyddere af GP sex, er jo en joke Når der findes masser af gratis sider med kæmpe udbud af piger. Findes desværre mange af sådanne sider. Også nogle hvor der sidder personer, oftes mænd, der bliver betalt for at lade som om de er kvindelige profiler. At du har fået henvendelse, er sikkert fordi de gerne ville have et par "rigtige" mennesker også. Men at de så tror at du og ligesindede ville betale for det er jo grotesk LOL. Jeg ville ALDRIG betale til sådanne sider !. Når de så åbenlyst fusker, og taler ned til folk som jeg syntes de gør, ved at tro de er så dumme at de opretter betalende profiler, så også stor risiko for man bliver bundet op til et dyrt abonnement, som sikkert besværligt at opsige mv. Ville aldrig turde give mine kort oplystninger til sådan en side. End ikke min email For så ville det sikkert vælte ind med beskeder fra falske profiler, der fortalte de boede i mit nabolag og desperat søgte sex. Jeg skulle bare lige betale lidt der og der osv- Hvad glæder i jer mest til?
Nu det hele som minimum forsinket, og i værste fald mange måneder forsinket, hvis det ender med at de helt forbyder Astrazeneca. Som jeg skrev i indlæg ovenover, så svært at finde nogle der ikke som minimum fik influenza efter første stik Hørte lige fra mit arbejde, der totalt panik idag med masse sygemeldinger. De er netop som mig blevet vaccineret denne uge. Men håber ikke der er alvorlige bivirkninger, så den vaccine pilles af. Det er vel den Danmark har bestilt flest af/regnet med at bruge flest af, her i foråret ?- Ikke flere annoncer i Ekstrabladet
Arg stop nu Fuldstændig enig i det ulidelige i de mange konspirations teorier. Men indlægget forud var nu bare logisk tænkning hvor man ser hvad der kan være af motiv. Hvis det skal tolkes som konspirations teori så er alt hvor folk tænker bare lidt selvstændigt også konspirations teorier. Så er det konspirationsteorier når en kriminalinspektør forsøger at opklare et indbrud. Eller når Gallup tolker på de resultater de når frem til. Og de skal moppes med at blive udstillet som fjolser, så de aldrig mere tænker en selvstændig tanke. Det skal ikke være sådan at ingen tør tænke selvstændigt eller kritisk, for at undgå at blive sat i bås med de hardcore konspirationsteoretikere der tror jorden er flad. Så ender vi med at være som befolkningen i Kina og Nordkorea der tror at alt nødvendigvis er sandt når det kommer i medierne eller fra magthaverne. Og ps for det her ikke skal ende i politisk diskussion, så sidste ord fra mig i den her sag. Syntes bare der skulle et modsvar til den her drejning af sund motivforskning Om det så intet havde med virkeligheden at gøre, så skal der også være plads til det. Og argumenter for hvorfor det motiv var forkert begrundes. Og ikke bare trækkes det her konspirations kort.- Hvad glæder i jer mest til?
Hvor jeg bor er der heldigvis åbnet op for frisører. Men altid lang venteliste, efter at have været lukket ned længe, så der kan jeg først komme til i næste uge. Var dog heldig at blive klippet lige før de lukkede ned sidst så ikke så langhåret Inden for nærmeste fremtid (1-2) mdr glæder jeg mig til en af mine ture til KBH. Der er der forhåbentigt åbnet op for GB´ere igen. Lidt længere ude i fremtiden, Juni, juli, der glæder jeg mig til EM i fodbold. Håber der er så mange vaccineret til den tid, så der igen kan være tilskuere på stations. Ville være ærgeligt nu hvor Danmark havde 3 hjemmekampe, at der ikke måtte være tilskuere Lang ud i fremtiden, næste år, der glæder jeg mig til igen at kunne rejse til udlandet. Tror ikke det bliver muligt denne sommer. Er måske en chance hvis der bliver lavet vaccinepas, men tvivler det bliver adgang til udenfor EU foreløbigt. Fik ellers mit første skud vaccine igår Hedder sig mit job er det man kalder frontpersonal, så kom frem i køen. Blev dog Astrazeneca. Glæd jer Så godt som alle jeg har hørt om, er blevet syge efterfølgende. Dog selv sluppet rimeligt, og bare haft feber og træthed igår og i formiddags. Men pt ikke mærke noget. Men hvad gør man ikke for at samfundet igen skal blive normalt.- FERIEPENGENE!
Får mine udbetalt, og indgår i den opsparing jeg i forvejen har, til total renovation af hus. Så pengene nok få ben at gå på Dog skal der da nok blive råd til nogle GP besøg af og til. Venter bare til der bliver åbnet lidt op igen.- Tilbud og rabatter
Godt spørgsmål. Og rigtigt mange gode svar, hvor næsten alle tænkelige muligheder bliver opridset, med fordele og ulemper. Personligt ville jeg ikke bryde mig om dit første forslag. Havde jeg været stamkunde, så følt jeg blev snydt eller ikke værdsat. Havde jeg været ny kunde, så ubevist forvente den rabat fremover. Det er lidt farligt med de rabatter. Du foreslår senere en rabat ordning hvor besøg nr 2 er gratis. Men reelt kunne du ligeså godt sænke dine priser til det halve, og tjene ligeså meget. Og så spørgsmålet hvilket der havde været bedst. Halv pris havde ihvertfald tiltrukket mange. Du ville sikkert kun køre den nævnte ordning med gratis for nr 2 besøg i en periode. Men mange kunder ville have det i hovedet, at du kunne tilbyde den ordning, og mange sikkert forsøge fremover at få samme rabat. Der syntes jeg heller du skulle finde en mellemvej. Et turkort. Så feks hvert tiende, eller femte besøg var gratis. Det havde skaffet dig nogle stamkunder, som enhver GP´er ved er guldværd. Det er alt andet lettere og mere trygt at kende sine kunder. Og vide at de 100 procent dukker op, fremfor alle de nye ukendte. Hvor det desværre er sådan at mange faker og slet ikke kommer. Og du bruger masser af spildtid på dem i telefon. Personligt bryder jeg mig faktisk ikke om rabatter Dvs jeg benytter mig af dem, men vil tilgengæld være mere kritisk og skeptisk fremover. Som en skrev, når nogle firmaer bruger dem, så vil de fleste kunder kun købe når der er tilbud. Jeg ville feks aldrig give fuld (normal) pris på feks fars, kjærgården eller coca cola, når jeg ved at man kan få det til halv pris, i nogle perioder. Så køber jeg stort ind når der er tilbud. Jeg elsker Ikea, Jem og fix og lignende firmaer. Super billige, og man ved man altid får tingene til markedes absolutte billigste pris. De kører konsekvent ikke med rabatter, for de er som de selv siger, så billige de kan være ALTID !!!! Fremfor mange andre konkurrenter, hvor man 2 dage efter opdager de har 40 procent rabat på feks et køkken, man har givet 120.000 kr for. Sådanne rabatter gør mig ekstrem skeptisk, og gider ikke bruge tid på evt prutte om pris, for at sikre man ikke bliver helt snydt. Der er nok stor konkurrence, så godt se at det ville være tillokkende at sænke priserne. Men på en måde en dårlig vej at gå. En anden mulighed kunne være at sætte fokus på markedsføring. Lav flere forskellige annoncer der hvor det er gratis. Og nøjes med få billeder, og udvælg forskelligheder i det du skal appellere til af fantasi hos en kunde. Fremfor som så mange gør nu, hvor de skriver en alenlang tekst, og massevis af billeder. Mange GP´ere forsøger at ramme alle målgrupper, men med den metode lokker de faktisk yderst få. Det ville være meget smartere at ramme få, men som tilgengæld ville ligge mærke til lige den annonce. Og som sagt så lave forskellige annoncer med forskellige billeder. Med forskellige billeder mener jeg hvordan en GP appellerer. Er hun dominerende. Eller underkaster hun sig lidt. Er det brysterne der skal fremhæves. Eller røven, som jeg feks tænder vildt på. En kvinde der ligger på alle fire med røven i vejret, giver mig næsten altid lyst, uanset hvordan hun ser ud. Ved at sprede nogle koncentrerede appetitvækkere ud, med lidt tekst og få billeder, så vil de ramme mange målgrupper, og blive lagt mærke til.- Utro pige vil have sperm nu.
Kunne være fake annonce. Virker dog en smule troværdig i tekst. Men mine alarmklokker ringer altid, når der kun står en email adresse og ikke noget tlf nr. Teoretisk kunne en pige sagtens foretrække det, men er bare fordi der er så mange fake annonser, hvor der sidder folk der bliver betalt, for at lokke fremtidige kunder over til betalings fake sider, hvor de så efterfølgende plukker folk for penge. Du kan forsøge at skrive, for ja kunne være ægte. Men får du et standart retursvar, hvor der så er et link til en side du skal oprette dig, så stærkt fraråde dig at oprette dig. Er betalingssider trods de reklamer med det modsatte, og er som regel mænd der bliver betalt for at udgive sig for at være nogle desperate piger der bare vil have pik nu. Og trods du feks boede på Christians ø, så ifølge dating siden, så mindst 150 desperate vilde kvinder der vil i seng med dig, indenfor en radius af 20 meter Læs enhver idiot burde kunne se det var fake. Men ved nogle desværre hopper i fælden, og betaler op til flere hundrede tusinder kroner, hvor de tror en eller anden fake bimbo er forelsket i dem. Men sker bare altid noget, så hun ikke kan mødes med dig Men jeg kan sagtens tage fejl. Kan være en ægte pige. Skriv gerne hvis du/i ikke får en standartsvar hvor der er link til betalings side.- Det bliver svære at arbejde som GP i fremtiden ....
Ja og læs mit indlæg ovenover til tvr. Der er tusindvis af steder det kunne ske. Eneste krav er at personerne kender hinandens navn. Eller får det fra en anden som kender en , som kender en, som ved hvem man er. Når det er sagt, så selv hvis man ikke kunne finde på en nødløgn der, og nævne en anden end GP´eren, så sgu ingen kone der ville opdage noget. I værste tilfælde og hun tager telefonen, og de siger de er fra smitteopsporingen, så tvivler jeg på, hun ved at de kun er nære bekendte de kun kontakter. Og dine teorier med at hvis konen blev smittet, og hun så ville få at vide at manden var blevet smittet fra et bordel, fordi hun jo så selvfølgelig ville kræve agt indsigt for at se hvor manden var blevet smittet, og så finder ud af Mia Christensen og Line Olsen også er smittet, og googler at de arbejder som GP´er , er så langt ude at jeg end ikke gider kommentere det. Det her bare ordkløveri. Min poingte fra start var at det er helt ude af proportioner, at bygge en frygt op her, som skader en vigtig opsporing. Slut her fra.- Det bliver svære at arbejde som GP i fremtiden ....
Men forstår stadig ikke hvorfor det skulle blive afsløret at det var en GP´er man havde blevet smittet af Kan jo sket tusindvis af steder. NÆR kontakt kunne være en fra arbejde. Og teoretisk også i Netto. Altså eneste krav er at personen skulle kende en. Og derfra give sin viden videre til smitteopsporings enheden. Altså let at finde en historie der, og mener det er overdrevet med den frygt. Man kunne feks sige man havde stødt på en gammel ven, da man var ved tankstation. Og stået og snakket med vedkommende udenfor, uden mundbind. Nu blevet ringet op, og at han sgu var testet positiv. Så jeg bliver nødt til at blive testet. Det er så let at finde en historie. Hvis påstanden er at kun bliver opsporet hvis man kysser med en anden, så noget rivende galt med smitteopsporingen. Men kender ikke de præcise regler. Dog henvise til det med NÆR kontakt, er blevet ændret. Den regel der gælder indenfor sundhedsmyndighederne, er bare at du har været i tæt kontakt (afstand 1 meter) i kortere periode, nok til at du kan smitte/ er i risikogruppe.- Det bliver svære at arbejde som GP i fremtiden ....
Du skrev: En person i toget er ikke nær kontakt. Du vil altid vide hvem du er nær kontakt med. Du snakker om uvidenhed. Det er jo vrøvl det du siger. Man ved nødvendigvis ikke vide hvem man er i nok nærkontakt med for at blive smittet. Det kan teoretisk ske tusind steder ude i det virkelige liv. Nogle personer - navnlig GP kunder med kone og børn - vil kunne stå i en kedelig situation, hvis de skal forklare hjemmefronten hvorfor de lige pludselig skal testes og isolere sig. Og den kommentar jeg reagerede på, efter at have læst tråden, hvor en anden også skrev det her med at slukke for mobilen. Hvorfor skulle de stå i en kedelig situation ? Hvorfor skulle de forklare hjemmefronten, hvordan de var blevet smittet ? De kunne jo være blevet smittet tusind andre steder. Der ville jo ikke komme en betjent og samle familien, og fortælle at de var blevet smittet af en GP¨er. Reglen ændrer iøvrigt intet i den sammenhæng. De ville også før reglen skulle sige de var smittet og isoleres. Men fordi de er smittet, gør dem vel ikke automatisk som kunder hos en GP ? Covid19 er jo ikke en kønsygdom, så forstår ikke din og andres bekymring. At du mener jeg laver en stråmandsargumentation, ødelægger du selv efterfølgende i din argumentation Hvor du først påstår du mener jeg lade andre ord i din mund, hvorefter du så siden bekræfter det jeg forstod af dit oprindelige indlæg- Det bliver svære at arbejde som GP i fremtiden ....
Jeg tænkte på den frygt, som flere indlæg lagde op til, dels med at dem der var gift, nu skulle frygte at blive afsløret, hvis de blev kontakte for smitteopsporing. Og så andet indlæg hvor en skrev han slukkede for sin mobil, når han var på GP besøg, for at smitteappen ikke skulle kunne afsløre noget. Det var helt ude af proportioner efter min mening. Alt smitteopsporing utrolig vigtig og et af de bedste redskaber til at holde smitten nede. Og kedeligt hvis folk frygter, for at deltage i sådan en. Det var såmænd min eneste poingte - Rumænien
Denne hjemmeside bruger cookies
Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.