Hop til indhold

Recommended Posts

FeetLover skrev, for 1 time siden:

Har haft kigget lidt på Jennifer, men kan ikke helt blive enig med mig selv om, hendes profil/annonce er reel.

Så jeg søger derfor nogle der har nogle erfaring med hende: https://annoncelight.dk/showad/221630

Ja sjældent man ser en GP med ansigts billeder, - og endnu mere sjældent en dansk.   Men er ægte nok ;-)   Og ja guf :)

Har dog endnu ikke besøgt hende trods tænkt på det ofte.  Men ligger flere gode anmeldelser af hende herinde, så næppe noget du vil fortyde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
FeetLover skrev, for 4 timer siden:

Har haft kigget lidt på Jennifer, men kan ikke helt blive enig med mig selv om, hendes profil/annonce er reel.

Så jeg søger derfor nogle der har nogle erfaring med hende: https://annoncelight.dk/showad/221630

Hun er meget aktiv herinde, så selvfølgelig er hun ægte og real, har selv kraftigt overvejret hende da jeg er vild med pettie piger med små lækre fødder .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Jennifer er en skøn og køn kvinde og hvis du ikke oplever det som et super besøg bær du overveje at stoppe med GP besøg jeg har nydt hendes selskab et par gange. En super chick. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør helt ondt i hjeretet at anbefale Jennifer@Romantica.

Hun er så sød og skøn, at jeg helst ville beholde hende for mig selv (in my dreams).

Jennifer er helt unik, så pas godt på hende.

Og ja: hendes annonce er 100% reel

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetLover skrev, for 8 timer siden:

Hende kan du rolig besøge, billederne er af hende og hun er en sød og dejlig pige, har besøgt hende for ca. 4 uger siden, se anmeldelse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 3 timer siden:

..... da jeg er vild med pettie piger med små lækre fødder .

Str. 33! Gid hun ville plastre sin profil til med fod-pics :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
F67 skrev, for 57 minutter siden:

Str. 33! Gid hun ville plastre sin profil til med fod-pics :)

absolut helt enig og gerne i sorte nylonstrømper ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Og tark til alle jer søde og fantastiske mænd:wub:.. You made my day<3

And you made, at some point, their day :) <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så vil jeg altså tilføje at en str 33 er mindre sjov når man gå ind for at købe højhælede sko og man så få at vide af en meget forarget sælger "at de altså ikke sælger høje hæle til børn":lol:.. Eller når de spørger om man vil have bongen med i det tilfælde at barnet ikke skulle kunne passe skoene og man bare må svarer "det okay jeg har prøvet dem":lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Eller når de spørger om man vil have bongen med

Får du ligefrem en bong??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget af det, som jeg holder mest af ved Jennifer, er hendes sprudlende glade sind, og det at hun er så open-minded, let at tale med og ikke mindst MEGET nærværende.

Lækker intimitet i stedet for tysk maskin sex r måske hendes adelsmærke.

Hun er  en lille blid kvinde, der udstråler hun både overskud,styrke og selvværd,  jeg knuselsker kvinder, deri hviler i sig selv.

Er det skuespil ?

Sikkert ikke, men HVIS det var, ja så er hun en stjerneskuespiller, der virkelig formår at give os mand-fjolser nogle mindeværdige oplevelser :-)

Og tusind tak for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Og så vil jeg altså tilføje at en str 33 er mindre sjov når man gå ind for at købe højhælede sko og man så få at vide af en meget forarget sælger "at de altså ikke sælger høje hæle til børn":lol:.. Eller når de spørger om man vil have bongen med i det tilfælde at barnet ikke skulle kunne passe skoene og man bare må svarer "det okay jeg har prøvet dem":lol:.. 

Men ikke desto mindre er det noget nogle af os ihvert fald rigtig godt kan li'. :P

Og du skal vide at ud fra billederne, så fejler de slet IKKE noget som helst, lige meget hvor små eller store de end var. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...