FeetLover 69 Skrevet 19. August, 2020 Har haft kigget lidt på Jennifer, men kan ikke helt blive enig med mig selv om, hendes profil/annonce er reel. Så jeg søger derfor nogle der har nogle erfaring med hende: https://annoncelight.dk/showad/221630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jst 59 Skrevet 19. August, 2020 hende kan du rolig tage til 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 19. August, 2020 FeetLover skrev, for 1 time siden: Har haft kigget lidt på Jennifer, men kan ikke helt blive enig med mig selv om, hendes profil/annonce er reel. Så jeg søger derfor nogle der har nogle erfaring med hende: https://annoncelight.dk/showad/221630 Ja sjældent man ser en GP med ansigts billeder, - og endnu mere sjældent en dansk. Men er ægte nok Og ja guf Har dog endnu ikke besøgt hende trods tænkt på det ofte. Men ligger flere gode anmeldelser af hende herinde, så næppe noget du vil fortyde. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 19. August, 2020 Der ligger rigtig mange positive anmeldelser af Jennifer i EGs skatkiste aka arkivet. For eksempel min(e) anmeldelse(r), som du finder her: https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Nytårsknaldet&search_and_or=or Hun var en udsøgt fornøjelse Venligst French 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 19. August, 2020 FeetLover skrev, for 4 timer siden: Har haft kigget lidt på Jennifer, men kan ikke helt blive enig med mig selv om, hendes profil/annonce er reel. Så jeg søger derfor nogle der har nogle erfaring med hende: https://annoncelight.dk/showad/221630 Hun er meget aktiv herinde, så selvfølgelig er hun ægte og real, har selv kraftigt overvejret hende da jeg er vild med pettie piger med små lækre fødder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. August, 2020 Den annonce er skam ægte nok, og Jennifer går du ikke fejl af..... hun er sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. August, 2020 Ja Jennifer er en skøn og køn kvinde og hvis du ikke oplever det som et super besøg bær du overveje at stoppe med GP besøg jeg har nydt hendes selskab et par gange. En super chick. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 19. August, 2020 Det gør helt ondt i hjeretet at anbefale Jennifer@Romantica. Hun er så sød og skøn, at jeg helst ville beholde hende for mig selv (in my dreams). Jennifer er helt unik, så pas godt på hende. Og ja: hendes annonce er 100% reel 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 19. August, 2020 FeetLover skrev, for 8 timer siden: Har haft kigget lidt på Jennifer, men kan ikke helt blive enig med mig selv om, hendes profil/annonce er reel. Så jeg søger derfor nogle der har nogle erfaring med hende: https://annoncelight.dk/showad/221630 Hende kan du rolig besøge, billederne er af hende og hun er en sød og dejlig pige, har besøgt hende for ca. 4 uger siden, se anmeldelse: 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 19. August, 2020 MalerKbhK skrev, for 3 timer siden: ..... da jeg er vild med pettie piger med små lækre fødder . Str. 33! Gid hun ville plastre sin profil til med fod-pics :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 19. August, 2020 F67 skrev, for 57 minutter siden: Str. 33! Gid hun ville plastre sin profil til med fod-pics absolut helt enig og gerne i sorte nylonstrømper .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 19. August, 2020 Jeg kan i hvertfald skrive under på at billederne på min annonce er uredigeret og nutidige.. Og tark til alle jer søde og fantastiske mænd.. You made my day.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 19. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Og tark til alle jer søde og fantastiske mænd.. You made my day And you made, at some point, their day 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 20. August, 2020 Og så vil jeg altså tilføje at en str 33 er mindre sjov når man gå ind for at købe højhælede sko og man så få at vide af en meget forarget sælger "at de altså ikke sælger høje hæle til børn".. Eller når de spørger om man vil have bongen med i det tilfælde at barnet ikke skulle kunne passe skoene og man bare må svarer "det okay jeg har prøvet dem".. 1 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Eller når de spørger om man vil have bongen med Får du ligefrem en bong?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 20. August, 2020 tvr skrev, 1 time siden: Får du ligefrem en bong?? Forbandet autocorrect.. Nok nærmere en bon.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 914 Skrevet 20. August, 2020 Noget af det, som jeg holder mest af ved Jennifer, er hendes sprudlende glade sind, og det at hun er så open-minded, let at tale med og ikke mindst MEGET nærværende. Lækker intimitet i stedet for tysk maskin sex r måske hendes adelsmærke. Hun er en lille blid kvinde, der udstråler hun både overskud,styrke og selvværd, jeg knuselsker kvinder, deri hviler i sig selv. Er det skuespil ? Sikkert ikke, men HVIS det var, ja så er hun en stjerneskuespiller, der virkelig formår at give os mand-fjolser nogle mindeværdige oplevelser :-) Og tusind tak for det 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 69 Skrevet 21. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden: Og så vil jeg altså tilføje at en str 33 er mindre sjov når man gå ind for at købe højhælede sko og man så få at vide af en meget forarget sælger "at de altså ikke sælger høje hæle til børn".. Eller når de spørger om man vil have bongen med i det tilfælde at barnet ikke skulle kunne passe skoene og man bare må svarer "det okay jeg har prøvet dem".. Men ikke desto mindre er det noget nogle af os ihvert fald rigtig godt kan li'. Og du skal vide at ud fra billederne, så fejler de slet IKKE noget som helst, lige meget hvor små eller store de end var. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg