Hop til indhold
The human

5 frække piger... Drømmer jeg

Recommended Posts

Hvor er livet hårdt og uretfærdigt. Er i Jylland den dag, men bundet af arbejde i det sydlige. Øv, øv og tre gange øv. 
Ellers et drømme scenarie, fællesknep under Vorherres baldakin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokkers man bor i København, men hvis jeg kan slippe afsted, så deltager jeg - 5 piger :wub:

Hende Anette, må jeg simpelthen møde jeg syntes hun deltage i mange spændende events.

God fornøjelse kære jyske brødre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Føj for satan et ulækkert arrangement, godt man ikke har en jordisk chance for at møde op, til 5 kvinder med det udseende, så hellere en selfie håndtrold, til et billede af svigermor, 

ironi kan forekomme, god tur til dem som kan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er nordjylland ikke helt lille - og kan man få et fingerprej om hvor i det nordjyske det er? Thisted, Skagen eller Aalborg kør en hel del forskel når man skal tage fri før man tilmelder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm det virker ikke regtigt smart at holde sådan et arrangement nu hvor corona er i frem gang men held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
chewie skrev, for 1 time siden:

Nu er nordjylland ikke helt lille - og kan man få et fingerprej om hvor i det nordjyske det er? Thisted, Skagen eller Aalborg kør en hel del forskel når man skal tage fri før man tilmelder sig.

Mener det er omkring Hadsund, hvis jeg ikke tager fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super arrangement. Så ærgerligt det er i Nordjylland og i arbejdstiden. Kunne ellers godt sagtens se mig boltre mig med et par af skønhederne, særligt anal teserne. Wauw!

God fornøjelse til jer der kan - og lav gerne samme set up i København.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hvor smittet trykket er stigende, måske det kunne være en ide at folk installerede smittet-stop app og lod telefonerne holde sin egen lille fest under eventet. Så har man da anonymt styr på eventuelt opståede smittekæder. Blot et forslag. Er selv tilmeldt og glæder mig. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv overvejet at skulle afsted og har også smitte app'en installeret. Men må indrømme jeg er lidt i tvivl om det er en god ide. Man ved jo ikke om der er nogle som deltager som kunne være smittet specielt med det stigende smittetryk der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 55 minutter siden:

Har selv overvejet at skulle afsted og har også smitte app'en installeret. Men må indrømme jeg er lidt i tvivl om det er en god ide. Man ved jo ikke om der er nogle som deltager som kunne være smittet specielt med det stigende smittetryk der er.

Jeg afventer næste sommer og en vaccine. Det er ikke fordi lysten mangler - hold kæft hvor lyder det som et FEDT arrangement. Men det er i min optik blot et forkert tidspunkt, DESVÆRRE

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 17 timer siden:

Jeg fik stiv pik af at læse teksten. Jeg kom hårdt da jeg kom til billede 2. Så, tak for det. 

Også tak til dig for dette uvurderlige indspark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det formentlig vildeste GB i DK i år overstået, og en smule misundelse har der været her fra København :-)

Mon der er en eller flere, der vil skrive en beretning fra dagen :-) kort eller lang. Alt er velkomment :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow virker lækre og meget frie og frække.

Men hvorfor står der det her i teksten Bruger du kondom, skal du skifte kondom imellem hver pige. Vi har kondomer i forskellige størrelser.

Hvorfor vigtigt og for hvem at skifte kondom mellem pigerne, når dem der ikke bruger kondom jo bare kan skifte pige ? 

Er det bare mig der er dum og fattesvag, eller fejl i tekst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 35 minutter siden:

 

Men hvorfor står der det her i teksten Bruger du kondom, skal du skifte kondom imellem hver pige. Vi har kondomer i forskellige størrelser.

Hvorfor vigtigt og for hvem at skifte kondom mellem pigerne, når dem der ikke bruger kondom jo bare kan skifte pige ? 

Er det bare mig der er dum og fattesvag, eller fejl i tekst ?

Jeg ville aldrig kalde et andet menneske dum eller fattesvag, men jeg tror der er en fornuftig forklaring, og tror ikke, at der er tale om fejl i teksten.

Der må have været to typer kvinder med til arrangementet.

Kvinde Type A: Tilladt at kneppe dem uden kondom => kvinden tænker ikke, at ubeskyttet sex er et problem, da alle antages at være sygdomsfrie.

Kvinde Type B: Krav om brug af kondom => kvinden er bekymret for overførsel af sexuelt overført sygdom => fra mand til kvinde beskytter kondomet, men fra kvinde til kvinde er det jo nødvendigt at skifte kondom for at tilsikre, at en eventuel kønssygdom ikke overføres fra en af de andre kvindelige deltagere i arrangementet.

I mit hoved virker denne forklaring plausibel, gør det ikke også det for dig @ZEUS?

Redigeret af Sherlock

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sherlock skrev, for 5 timer siden:

I mit hoved virker denne forklaring plausibel, gør det ikke også det for dig @ZEUS?

Det er bare ikke hvad der stod i annoncen:

HVAD VI TILBYDER AF sex TIL SOMMERFESTEN, OG SOM ER DET SAMME FOR OS ALLE.

Sex med eller uden kondom. Du bestemner selv, men skal være ansvarlig, og vide du er 100% sygdomsfri, hvis du vælger sex uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil meget hellere have en beretning fra eventet fra en, der var til stede i går,  end teoretiske spekulationer over detaljer, som hurtigt kan opklares med en mail eller et telefonopkald, hvis det er vigtigt :-)

Venligst

French

 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
ZEUS skrev, den 12.8.2020 at 19:47:

Wow virker lækre og meget frie og frække.

Men hvorfor står der det her i teksten Bruger du kondom, skal du skifte kondom imellem hver pige. Vi har kondomer i forskellige størrelser.

Hvorfor vigtigt og for hvem at skifte kondom mellem pigerne, når dem der ikke bruger kondom jo bare kan skifte pige ? 

Er det bare mig der er dum og fattesvag, eller fejl i tekst ?

Jeg undrede mig også, og har læst de par kommentarer du fik til din kommentar. 
 

Som jeg læser annoncen, så tilbyder alle fem piger sex uden kondom. Napper du den løsning, så må du hoppe videre fra pige til pige uden problem. 
 

Bruger du derimod kondom, så må du ikke hoppe videre til næste pige uden at skifte kondom først. 
 

Jeg forstår det sgu heller ikke, men måske der er en forklaring til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...