Hop til indhold
Guest Lady C

Hvor ofte bliver der rapporteret indlæg?

Recommended Posts

Guest Lady C

Ja nu er der så igen dukket et spørgsmål og en undren op i mit hovede. 

Det er jo åbenlyst at der rapporteres indlæg herinde af den ene eller anden årsag men hvad er det der provokerer mest og gør at man som bruger rapporterer et indlæg til adm? 

Selv har jeg indrapporteret ret få gange. Jeg har ikke tal på det men vil skyde på omkring 10 stk på små 3 år. 

Grunden til at jeg vælger dette er når der er grove person angreb eller  krænkende sprogbrug. 

Men der er jo forskelligt hvad der " trigger" os hver især. Jeg har indtryk af at ret mange irriteres over at en tråd bliver " afsporet"  det er ikke en af de ting der trigger mig så det har jeg såvidt jeg da husker aldrig rapporteret. Men vi har jo forskellige grænser 

Så 

Hvad får dig til at indrapportere? 

Hvor ofte sker det? 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Ja nu er der så igen dukket et spørgsmål og en undren op i mit hovede. 

Det er jo åbenlyst at der rapporteres indlæg herinde af den ene eller anden årsag men hvad er det der provokerer mest og gør at man som bruger rapporterer et indlæg til adm? 

Selv har jeg indrapporteret ret få gange. Jeg har ikke tal på det men vil skyde på omkring 10 stk på små 3 år. 

Grunden til at jeg vælger dette er når der er grove person angreb elker krænkende sprogbrug. 

Men der er jo forskelligt hvad der " trigger" os hver især 

Så 

Hvad får dig til at indrapportere? 

Hvor ofte sker det? 

 

Jeg er faktisk begyndt at rapportere en del. 
Ikke brugere som er spydige eller noget i den dur, men stort set hver gang der kommer et indlæg i hyggesnak eller generel debat som burde ligge i efterlysninger. Der rapporterer jeg kun for at få det flyttet, ikke for at få det slettet. 
Derudover rapporterer jeg ind imellem på åbenlyst spam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Jeg er faktisk begyndt at rapportere en del. 
Ikke brugere som er spydige eller noget i den dur, men stort set hver gang der kommer et indlæg i hyggesnak eller generel debat som burde ligge i efterlysninger. Der rapporterer jeg kun for at få det flyttet, ikke for at få det slettet. 
Derudover rapporterer jeg ind imellem på åbenlyst spam. 

Nå ja spam har jeg også rapporteret på. Det glemte jeg lige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg rapporterer altid spam. Ellers har jeg kun rapporteret en gang ved et groft personangreb mod mig

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 8 minutter siden:

Nå ja spam har jeg også rapporteret på. Det glemte jeg lige :)

Det er bare begyndt at blive ren automatik ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede

Jeg rapportere en hel del, men kun når det drejer som om indlæg der er placeret i de forkerte underfora, og når der er tale om spam. Jeg gør det også hvis jeg ser oplysninger som ikke burde være på siden, som f.eks. adresser der ikke er oplyst i annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
puttgarden skrev, for 6 minutter siden:

Yderst sjældent, da "Rapporter" funktionen ikke er synlig på min laptop.

Har dog set funktionen de få gange hvor jeg har tilkoblet en ekstra skærm.

Ved mig bliver funktionen kun synlig, når jeg kører pilen henover den - lige til venstre for deleknappen øverst i højre hjørne på hvert indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 15 minutter siden:

 

Hvad får dig til at indrapportere? 

Hvor ofte sker det? 

 

Intet!

Aldrig!

Prøver at ikke tage det her så alvorligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  er  en  af  de  mere  aktive  der  indrapportere.

Jeg  rapportere  spam,  fejlplaceringer  af  indlæg, afsporinger,  reklame, og  personangreb  og  chikane.

Mange  indlæg  burde efter  min  mening  tages  over  pb,  og  ja  jeg  har  også  selv  skrevet  en  del  indlæg,  som  er  fuldstændige  ligegyldige  for  andre  end  mig  og  den  som  indlægget/kommentaren  er  rettet  til. 

Synes  det  er  mere  acceptabel at  "hyggesnakke" i hyggesnak frem  for  at  anmeldelser/efterlysninger  bliver  spoleret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Ved mig bliver funktionen kun synlig, når jeg kører pilen henover den - lige til venstre for deleknappen øverst i højre hjørne på hvert indlæg. 

Det har jeg også prøvet, men der er intet synligt på skærmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen

mener i nogle indlæg eller tråde overtræder vores regler, er spam, forkert placeret, så lav en rapport

Hvordan rapportere man, når Rapporter knappen ikke er der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
puttgarden skrev, for 6 minutter siden:

Det har jeg også prøvet, men der er intet synligt på skærmen.

Det var ærgerligt. Jeg tænkte lige at det kunne være det samme. Så har jeg desværre ikke flere bud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 minutter siden:

Kan du ikke se den i højre hjørne af et indlæg,  den er ikke helt “oplyst” 

Nej, der er ingen ting.

Det er det samme med de 2 andre laptops jeg har.

Alle har 4K opløsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Stabilizer skrev, for 12 minutter siden:

fået mere tid til at afsløre falske anmeldelser og brugere som desværre bliver mere og mere udbredt 

Hvad er kendetegnene for en falsk anmeldelse - eller sagt med andre ord, hvornår bør man overveje at lave en rapport? Synes det er lidt svært altid at gennemskue om og hvornår man bør reagere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Bananas skrev, for 28 minutter siden:

Intet!

Aldrig!

Prøver at ikke tage det her så alvorligt.

Det lyder useriøst - tror jeg rapporterer dit indlæg :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har lyst til at rapportere denne tråd, så den kan blive flyttet. Den har jo intet med prostitution at gøre :P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke finde på at rapportere en tråd "anonymt", (velvidende at vi alle er anonyme i et eller andte omfang herinde) . Jeg vil hellere stå ved, hvis jeg mener noget skal ændres.

Også set i lyset af administratotionens lemfældige omgang med strafudmåling..! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmelder kun når der deles privat info om glædes piger, og når P/D adresser skrives. 

 

                      ...Alt andet er ligegyldigt... 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg har skrevet til Admin to gange.  Begge gange været hvor jeg bagefter (uden at nogle gjorde mig opmærksom på det) opdagede jeg havde oplyst noget  om nogle GP´er som kunne afsløre deres rigtige  identitet.     Og ikke af ond vilje, men hvor jeg opdagede fejlen bagefter.   Og så bedt Admin om at slette det i mine anmeldelser.

Dem der rapporterer spam og fejlplaceringer har jeg stor respekt for.    Også ved mistanke om falske anmeldelser, selvom det heller ikke skal kamme over i mistænkeliggørelse af alle nye brugere.   

Men syntes seriøst det er lidt pjat at spille overdommer hver gang en debat svinger sig lidt op, hvor følelserne måske går lidt over gevind, og anmelde der.    Vi er alle anonyme herinde, så sgu ingen der der behøver føle sig forulempet bare fordi bølgerne nogle gange går højt.

Sikkert mange der har indrapporteret mig :biggrin:   Men dog kun en enkelt gang blevet udelukket fra en tråd.     Jeg har det sådan, at snakker folk pænt til mig så kan man være 100 procent sikker på jeg snakker pænt til dem.   Men mange gange så enten blevet provokeret eller ligget nogle nedladende undertoner, hvor jeg selvfølgelig bare burde have trukket på skulderen, men selv er blevet provokeret , og givet igen i samme tone.  Og måske lidt til :)   Men har det sådan, hvis folk vil lege med ilden, så må de også selv kunne tåle der bliver givet tilbage.    I det virkelige liv, så forventer man vel heller ikke man kan té  sig provokerende, uden nogle giver igen.  Hvis en person spiller op, så må han/hun kunne tage konfrontationen/slåskampen.   

Må indrømme jeg savner det politiske forum.   Der var mange oplysende tråde.  Og jo nogle gange gik bølgerne højt og nogle gange blev tråden afsporet.   Dog ikke se det store problem i det.   Det er ærgeligt de blev lukket ned, men som følge af alle de indrapporteringer der var.  Desværre.    

Personligt syntes jeg kun der skulle kunne rapporteres hvis det var spam, fejlplaceringer og falske anmeldelser.  Og så selvfølgelig hvis der var privat oplysninger om personer og lignende.     Alt andet unødvendigt at blande sig i.  Brød man sig ikke om en tråd fordi der var en hård tone, så jo ikke sværere, end at lade være med at læse den.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke rapporteret nogen indlæg. Men der har klart været situationer hvor jeg burde have gjort dette. Det er som om at nogen har et meget kontant sprogbrug, hvor de ikke er sarkastiske, men dissideret sviner andre til som dumme og uvidende. Jeg har også oplevet at nogen opfører sig som meningspoliti. I disse situationer har jeg valgt at enten ignorere det skrevne elle pænt skrive at de ikke har ret. 

Hvad der er spam og hvad der ikke er er mange gange svært at vurdere. 

Vi skal passe meget på, at der ikke bliver censur, men der er også grænser for hvad vi skal leve med. Den aggressive Facebook stil bryder jeg mig ikke om. Jeg indrømmer at balancen er sværd og at moderatorerne gør et udmærket stykke arbejde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Øhhh nå da, da, da 

Øhhh nå da, da, da 
da, da, da,da, ma ma, ma ma
Sov sødt lille jumbo, dit lille pus!
Slet intet, min ven skal du mangle.
I morgen får du en kokosnød,
Og den skal du bruge som rangle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...