Alting skrevet af ZEUS
-
Når man bliver taget
Nemlig ! God poingte !. Det tænkte jeg netop også når jeg læste trådstarters indlæg. Jeg har en svaghed for altid at se det fra den anklagedes side. Kan ikke lade være Er der en dokumentar om feks en massemorder fra USA, så ikke lade være med at tænke, tænk nu hvis han var uskyldig, eller hvad fik personen til at blive den han var. Derfor så kunne jeg ikke lade være med at tænke, at trods kæmpe forståelse for det GP´eren var udsat for, så skal man aldrig forsvare selvtægt. Men indrømmer samtidigt at i dette tilfælde kunne der ikke gøres andet. Og trods alt en skånsom måde at få ham fjolset til at forstå at han har gjort noget galt, og få ham til at stoppe med det fremover. Men når der diskuteres om det er lovligt eller ej, så uden at have nogen juridisk indsigt, så tænker jeg umiddelbart det er ulovligt. Det samme ville være hvis en kunde havde optaget en GP´ere og delt videoer af hende. Eller er forskellen om hun er nøgen eller påklædt ? Mit syge forsvarsgen af forbrydere og andre som på forhånd er dømt, kunne heller ikke lade være med at tænke den tanke, at det kunne ske at en GP og kunde, måske havde dårligt kemi, og måske også endte med at blive sure på hinanden, hvor det nødvendigvis ikke var kundens skyld. Der kunne han fremover blive hængt ud, uden at kunne forsvare sig. Tænker ikke på aktuelle sag, men rent generelt. Det her netværk der findes. At nogle uretfærdigt kom på den her liste, og aldrig fik chancen for at modbevise noget. Men så er det netop det her forum, som jeg til enhver tid vil forsvare kommer på banen. Det kunne være det her netværk som GP´ere har at måske 2-3 procent uretfærdigt kom på en liste. Men det vægtes op imod at den liste kunne redde dem fra nogle rigtigt dårlige oplevelser. Så virkeligt en lille genne det måske kunne være for nogle uheldige kunder målt på det den kan afværge af lorte situationer fra ubehagelige kunder. Hvorimod jeg vil skyde på de her anmeldelser vi har herinde på eroguide, der er tallet sikkert op mod 20 procent eller mere, hvor en GP´er uretfærdigt bliver hængt ud, simpelthen fordi kunden havde en dårlig dag= udsendt dårligt attitude eller andet. For slet ikke tale om alle de anmeldelser, hvor vi bliver personlige og hænger alt muligt ud om en GP, som intet relevans har med et GP besøg. Trods vores nogle gange meget ubarmhjertige og uretfærdige anmeldelser, så vil jeg dog forsvare vores forum. Det er den eneste måde man kan sikre sig at de trods alt få GP der fusker, ikke får for meget succes med det, og at de GP´ere der leverer god service kan fremhæves, og forhåbentligt få flere kunder.
-
En ny japaner
ZEUS skrev et svar til migmanden's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnSorry ikke set der har blev svaret her. Mener det lukkede for ca 3-4 år siden. ? Men har været der en enkelt gang efter for nogle år siden. Selvom det hed sig at være lukket. Tror/gætter faktisk på det var den samme som jeg mødte denne gang, og som omtalt herinde. Før det så vel kommet der igennem omkring 3-5 år, efter have fået en anbefaling herinde. Men kun været nogle få gange om året, da sjældent i København. Den første gang var dog den aller bedste. Selve det her sted og det koncept med japanske piger (ved godt nok få af dem der var japanske ) det var helt nyt for mig. Og virkelig noget jeg kunne lide. Der var som en skrev aldrig ægte billeder af pigerne, men man var sikret super servise. Og tit yngre piger. Sideløbende så kom der det der sted (ovenpå værksted) som tilbød det samme koncept. Her var ægte billeder af piger, men syntes personligt det andet sted var en bedre atmosfære. Det sted vi snakker om, der kun mødt asiatiske piger. Det andet (ovenpå værksted) havde til sidst, før det også lukkede, også ikke asiatiske piger. Dvs det oplevede jeg i hvert fald en gang. Konceptet var som det andet: Japansk massage. I øvrigt så været over og kan uddybe lidt om de spørgsmål jeg selv efterspurgte. Nu nogle dage siden (sidste uge) så om jeg kan huske det præcist. Men ringede stedet op, og spurgte om der var mere end en pige, da jeg kunne se de havde to forskellige annoncer. Blev påstået der var to. Tænkte det sikkert bare var snak for at lokke mig dertil. Havde som plan at hvis det ikke var den her unge i ene annonce, så gå igen. Men i kender det der. Man er horny, og vil helst ikke for meget besvær, og tænkte fuck, så tager jeg bare hende. Og bare sige smag og behag. Og ikke min smag. Alt for meget fake lyde og slet ikke den service jeg forbinder netop med den form for massage. Så i hvert fald ikke en anbefaling herfra. Forsøgte at komme i kontakt med nogle andre, som udvalgt på forhånd. Nogle lækre ungarnske og østeuropæiske piger senere samme aften. Men lykkedes ikke. Så tænkte jeg ville forsøge med en bedre oplevelse end den omtale med japansk koncept. Og besøgte jeg det her sted: https://escortguide.dk/P/alexia-asia-sexy.-whatsapp-64436.html Og nu åbenbart en ny pige ? Eller tror der var 2 piger tilknyttet samme nr. Valgte ikke den her i den her annonce, da virke lige lovligt pyntet på billederne tænker jeg Valgte hende den anden der hed Alexia og andre billeder. som virkede ægte. De var nok ægte, men lad os bare sige var med moms, efterskat og en del andet. Mit indtryk var at hun lignede en thai. Dog rimelig, selvom hun havde meget travlt med besvare sms kort efter. Og mødte både kunde før og efter i trappeopgang, så man må sige der var gang i forretningen. Heller ikke sted jeg vil anbefale, selvom jeg ikke har prøvet den anden pige på adresse. Næste formiddag før jeg skulle hjem, forsøgte jeg med de omtalte ungarske og østeuropæiske piger. Havde 4-5 jeg forgæves forsøgte at ringe til. Så fandt lidt i desperation igen en der kunne have det her japanske koncept jeg oprindeligt eftersøgte. Det var denne annonce https://escortguide.dk/P/best-asia-duo-ever-we-make-your-wildest-threesome-dreams-come-true--64394.html Og ved ikke hvem af de to jeg mødte. Nok ikke ægte billeder, dog nok noget mere lighed og en del yngre end de 2 andre tilfælde jeg besøgte dagen før. Rimelig god oplevelse, dog ikke som det oprindelig sted på Nørrebro og det ovenpå værksted, hvor det var normalt de automatisk gav fuld valuta for den halve eller hele time man havde betalt for. Med automatisk at tilbyde massage, og byde på sodavand. Altså to steder der oprindeligt var kendt for super service, og et sted man bare slappede 100 årocent af og nød det. Og virkeligt fik noget for pengene. Det var der heller ikke her, så heller noget jeg vil anbefale. Dog klart det bedste sted, ud af de 3 steder jeg besøgte.
-
En ny japaner
ZEUS skrev et svar til migmanden's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnOg nu ser annonce igen Overskrift er JJ Japanese girl 100% real pic Real fotos ??????
-
En ny japaner
ZEUS skrev et svar til migmanden's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnTak for svar. Tjaee må så sige de er en del redigerede i forhold til Annoncelight, minus nr 2 ud af de 4 billeder Og nu er hun blevet 21 år. Om et par måneder er hun sikkert blevet til 18 år. Selve stedet elsker jeg dog. Det andet sted der lavede samme koncept, mens også lukket, havde ikke den her specielle charme som det her sted. Men ville gerne haft lidt udvalg af piger. Og må sige meget misvisende billeder på Escortguide.
-
En ny japaner
ZEUS skrev et svar til migmanden's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnOmtalte,- er det stadig hende der hed sig at være på de billeder af den annonce der henvises til ? https://escortguide.dk/P/japanese-girl-64101.html#&gid=1&pid=4 Eller kommet ny ? Er det samme billeder som fra trådstart ? Og som en anden spurgte om her i tråd,- er der flere piger på adresse ?
-
Påklædning
Tak Jennifer. Og nej tror jeg heller ikke i har, og indså da også selv, mens jeg skrev indlægget, at det var dumt hvis man ikke fortalte om sådanne ønsker på forhånd. Både for en selv, men også jer, da i jo sjovt nok ikke kan læse ens tanker
-
Påklædning
Lingeri gør ihvertfald aldrig noget negativt. Det samme med makeup. Så er der nogle der er ligeså flotte uden. Og nogle der måske har for meget makeup på. Men handler vel i grunden om smag og behag. Jeg kan ikke stå for sorte stockings. Det tænder mig vildt. De gør altså virkeligt noget for en kvinde. Både frækkere og mere eksklusiv. Silke kimono også noget jeg tænder på. Underligt nok få der har stockings på, når man kigger på annoncører. Og desværre så oplevet flere gange hvor jeg er blevet "solgt" netop grundet en havde billeder med sorte stockings, så skuffet erfaret, de slet ingen havde på, når jeg mødte op. Jeg kunne selvfølgelig have spurgt på forhånd, men syntes ikke man kan bede dem om at tage noget bestemt på/eller sjældent jeg beder om det. Men tit valgt en pige ud fra billede alene ud fra lige det kriterie. Så måske en øjenåbner for mig om noget jeg skulle spørge om fremover før en aftale
-
Lussing af gæst
Ja burde laves en politianmeldelser. Det er grotesk at sådanne ting kan få lov at foregå. Havde det været et andet erhverv og lignende sket, så havde politiet gjort alt for at opklare det. Nu derimod har man en fornemmelse af at i ikke opfattes så seriøst som andre erhverv. Desværre.
-
Happy hour by ALENA until 18.00 for 900/1h
Og linket hun giver der hun så nu pludselig Victoria
-
Artikel om prostitution og Eroguide i Alt for damerne
Ikke fået læst/hørt det hele fra artiklen endnu. Men bed mærke til forordet: Der sælges sex overalt i Danmark, og hvis du tror, du ved, hvad sexkunderne er for en ”type”, kan du godt tro om igen. Mange er velhavende og velformulerede med ægtefæller og familieliv Så det er overraskende at det er velhavende, der også benytter sig af denne branche ? Skal man læse mellem linjerne, må det betyde at hun mener at rige mennesker ikke behøver at gå til en GP, da kvinder generelt sælger sig selv gratis, hvis blot en man har mange penge ?. Hun udlever da i den grad en fordom om sin køn, som nogle mænd sarkastisk har påstået. Eller mener hun at det kun er fattige mennesker, der ikke er så intelligente som hende, og derfor kan finde på noget så stygt og skammeligt som at besøge en GP ? At fattige mennesker har en dårligere moral end rige ? Eller hvordan skal den forstås ? Faktisk også overraskende, at en journalist mener det er underligt, at der blandt kunderne, også findes nogle der er velformulerede Det fortæller mellem linjerne, at der findes en afgrunds dyb uvidenhed, eller måske endda i virkeligheden gemmer sig en person, med rigtigt stor arrogance og og en masse fordomme. Ikke kun overfor denne branche, men sikkert også på alle andre emner i samfundet. Men som har lært udadtil at "sige det "rigtige" som feks sort istedet for neger. Men inderst inde er rådden. Undskyld mit skarpe indlæg. Kender hende ikke. Men syntes faktisk det er tankevækkende at en person kan formulere sig på den måde. Med at det er overraskende, at der findes både velhavende, og velformulerede kunder. Det fortæller en masse om afsenderen på denne artikel.
-
Alice real petit young Frederiksberg.
ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnKunne jo være han i nævnte rækkefølge, først ville kysse hende, og opdagede hun afveg/trak sig/ ikke kyssede rigtigt,- og ved samme lejlighed opdagede hun havde dårligt ånde.
-
Kira Bloom - Så er årets bedste oplevelse allerede taget :-)
ZEUS skrev et svar til Green-eyes's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København1 time GFE med det hele, hvad kostede det ?- Kan kun se tillægspriser men ikke GFE med det hele.
-
Mærkelig coronastatistik?
Irriterende man ikke kan svare, uden at det bliver politisk. Specielt når der kommer sådan et indlæg som dette som klart er politisk og har en propaganda.
-
Mærkelig coronastatistik?
Irriterende man ikke kan svare, uden at det bliver politisk Specielt når der kommer sådan noget her.
-
Ny stalking lov
At betvivle Karolinas troværdighed alene udfra at personen ikke var blevet dømt, trods der beviser, er et meget svagt argument. Og for bare at give et eksempel fra idag. https://ekstrabladet.dk/krimi/reality-stjerne-tiltalt-hamrede-glas-i-hovedet-paa-diskoteksgaest/9056691 Her kan man læse om en kendis, der nu vil blive sigtet i en tidligere voldsag. Det jeg ligger mærke til at den her voldsag er over 2 år gammel ! Det studser journalisterne på Ekstra bladet ikke over. Men jeg tænker, hvordan kan det være at der går over 2 år før de sigter en mand der har smadret et glas i hovedet på en anden ? Er det grundet 1. Manglende resurser, og det er normalt at der går så lang tid ? Eller er det 2. Fordi de oprindeligt ikke ville retsforfølge personen, men nu efter han er blevet dømt for en voldtægt så har taget sagen op ? I begge tilfælde anser jeg det for grotesk !. Hvis det er 1. resursemangler, så virkeligt bekymrende for retsfølelsen, at der skal gå over 2 år, før de bestemmer sig for at at forberede en sag mod ham. Læs inden en retssag og eventuelt dom, så er der sikkert gået mindst yderligt et halv år. Er det grundet 2. Nu at personen er dømt for voldtægt, at de så først nu anser det for iorden at han skal dømmes for den her grove voldsag , så også virkeligt bekymrende. Læs det betyder hvis han ikke var blevet dømt for den her voldtægt, så havde de ikke ville retsforfølge ham for den her grove voldsag. Hvis argumentet skulle være at det vil være lettere at bevise at han var skyldig i den her voldsag, efter han var blevet dømt for en voldtægt,- anser jeg det faktisk for endnu mere bekymrende for retssikkerheden !. En person der feks er voldelig i bylivet, er det nødvendigvis ikke mere sandsynligt at han er en der begår voldtægt. Og omvendt. Håber virkeligt vores retsysyem kan adskille to vidt forskellige sager !
-
Ny stalking lov
Enig i at man altid skal se det fra begges sider. Men tvivler ikke på at det Karolina skriver med at personen havde delt hendes hendes hemmelighed på de sociale medier, som været noget opdigtet. Hvad skulle hun få ud af at lyve om det ? Så er der et argumentet med, at når der lå klokkeklare beviser, og politiet ikke havde gjort noget ved det, så åbenbart grundlag for at betvivle hendes historie. Til det bare sige der er massevis af lignende historier, hvor der lå klokkeklare beviser, med hvor politiet ikke har gjort noget. Husker feks noget fra tv hvor en butiksejer havde afleveret videoovervågning, hvor man tydeligt kunnet se hvilken person der igen og igen havde begået indbrud hos ham. Kun fordi der nu var fokus på det fra journalister fra landsdækkende medier, blev sagen genoptaget. Selvom politiet havde meddelt manden tidligere at de ikke følte de havde beviser til en sag. Det er desværre ikke noget særtilfælde. Underbemanding, og/eller måske også en udvej for at slippe for at skulle lave noget kedeligt arbejde, som det er at forberede en retssag, med en masse papirarbejde, gør at mange "mindre" sager eller sværere bevismæssigt, simpelthen skrottes. Jeg er slet ikke i tvivl om sådan en sag som den hører til den kategori. Og det er forkasteligt hvis en person kan slippe for straf, når han deler sådanne personfølsomme oplysninger. Her burde lovgivningen være ligeså skærpende, som det feks er at dele nøgenbilleder. Men desværre er der nok ikke de samme sanktionsmuligheder/straf i det her tilfælde som Karolina har været udsat for. Vedrørende den stalkning Karolina har været udsat for, virker det til der nu lovmæssigt, bliver bedre muligheder for at politiet kan retsforfølge personer, der gør det. Men dermed skal man ikke tro at bare fordi der er klokkeklare beviser, at politiet gør det. Det vi stadig være en prioritet politiet vurdere udfra. Hvilke sager de skal bruge tid på.
-
Thailand åbner
Sidste nyt: https://ekstrabladet.dk/underholdning/dkkendte/tvangsindlagt-jeg-er-rasende/9056422 Vil give Henrik Qvortrup ret her. Det er total gak gak !!!! Det virker mere som Thailand lige vil malke de få turister der er kommet max !. Nu selvfølgelig ens forsikring der dækker det her ophold på sygehuset i karantæne perioden. men tro mig der ryger mange penge fra forsikringsselskaberne her. Og fremover så sikkert ingen forsikringselskaber der vil dække en Thailandsrejse, eller bliver krav om en ekstrem dyr police. Sådanne historier og den måde Thailand opfører sig på, gør at der går rigtigt mange år, før de får turister tilbage igen. Rigtigt mange vil være bange for at gå i sådanne økonomisk malke fælder som her. Og risikere at skulle sidde i karantæne hele ferien. Det er jo rent gak gak. Lyder jo nærmest som Thailand er helt fri af Corona. I virkeligheden tror jeg der sikkert er mange flere smittede pr indbygger end i Danmark. Men forskellen er at i Danmark der tester vi massivt !. Ca hvert 20 testes dagligt. I Thailand der tester de næppe mange andre af de lokale end dem der er syge og skal indlægges. Læs: Hvis man holder sig for øjnene, så sikkert ingen der kan se en Og nej bebrejder ikke Thailand fordi de passer på med at få smitte ind i landet. Og at de ikke har råd til de her massive testninger som vi benytter i Danmark. Men det lyder ikke bare hult, men virkeligt provokerende når de forsøger at fremstille det som Covid19 kun eksisterer fordi der kommer turister til landet.
-
Phuket - pisse frækt
Okay mente bare der var et dansk værtshus der hed White house Men hvis beskrive det nærmere efter hukommelse, så når man kom fra vandsiden, så lå det på højre side. Og billardbord lå først og selve barsiden efterfølgende. Men sikkert mange der har lignede opstilling Trist mange har lukket og slukket. Håber ikke for evigt, men blot nu her hvor der få/ingen turister. Ved du om der er yderlige begrænsning af gogo klubber når alt igen bliver "normalt" igen ? Walking street bliver den som før ?
-
Phuket - pisse frækt
Soi White house har jeg været. Super flink ejer og dejligt sted. Desværre ikke været der om søndagen, hvor de serverer flæskesteg Men den skal helt sikkert prøves.
-
Phuket - pisse frækt
Men klart hvis man køber speciel varer, som skal importeres fra den anden side af jorden, og hvor det er små butikker der sælger det, at prisen er ekstra høj Det ville den også være hvis Saudi Arabien importerede is fra Grønland, og solgte det ved små boder til turister. Hvis en person lever af lokal thaimad, så leve meget billigt. Ligesom alt andet som transport, damer mv er meget billigere end i Danmark. Den her formel, som omtales i indlæg ovenover, den kan man regne med. Og ikke helt forkert at påstå at alt er ca 5 gange så billigt end som i Danmark. Dvs køber man mærkevarer, og ikke kopi ting, ja så er prisen sikkert den samme. Men levestandart den er ca 5 gange så billig end som i Danmark. Selv er jeg desværre meget kræsen, så selvom jeg er på ferie i et land som Thailand med meget skøn lokal mad, så køber jeg kun nordisk eller amerikansk mad. De gange jeg har været i Thailand i Pattaya, så mest spist i soi Diana. For at være i Thailand så ekstremt dyre restauranter. Priserne hos nogle af dem, er næsten det samme som i Danmark.
-
Phuket - pisse frækt
Nemlig ! Den formel har jeg altid brugt de gange jeg har været i Thailand. Og på alle ting. Så jeg ikke blev snydt for meget Husker engang jeg købte sådan en dagstur med taxi. Kostede vistnok bare 1000 baht. Dvs 200 kr. Og tilsvarende tur i Danmark, ville man ikke kunne få for 1000 danske kr. Så lød fristende med en taxitur mig alene med en pige en hel dag. Jeg vidste så ikke at at de her privat chaufører har aftaler med at kun køre til bestemte steder, og sikkert indkasserer provision de steder de kører hen til. I hvertfald følte jeg mig lige lovligt snydt, da vi som nr 1 sted stoppede ved noget der skulle ligne en museum for bamser. Var en bygning ala lille hus i Danmark, hvor der var to værelser. Indgang for pigen jeg havde med, husker jeg ikke, men var meget billigt. Stod der med tydligt skilt udenfor. Mig som farang/turist der var prisen tilgengæld 1000 baht. Og gætter på det ville være svært at slippe for at købe en bamse til pigen man havde med, hvis man først var kommet ind. Og sikkert igen til en ekstrem overpris. Så selv om man føler sig dum, så nægtede jeg simpelthen at gå ind. Det var jo rent tyveri det her Det ville svare til at noget tilsvarende værelses bygning i en lokal by ude på landet i Danmark, af og til fik besøg af en bus med turister. Og hver turist så skulle betale 1000 danske kr for at komme ind og kigge på et par vægge med bamser. Måske nogle rige udenlandske turister der ikke kender valutaen ,ville hoppe på den og gå i fælden. Og sikkert blive plukket for yderlige et par tusinde danske kr, når deres kære kvindelig bekendskab ønskede sig en bamse de også sælger. Andre ville nok bare modvilligt gå med ind, fordi de ikke ville føle sig dumme og nærige hvis de afslog at gå ind. Havde jeg ikke haft den her formel, så blevet snydt massevis af gange. Den er enkelt at bruge, så man får en fornemmelse, for om en pris i Thailand er rimelig, eller pustet lige lovligt kraftigt op.
-
Phuket - pisse frækt
Nej nemlig Derfor jeg tit foreslår sådan en rejse for andre. Blev selv overraslet over alt det man får for pengene. Troede også førhen at rejsen derned var dyr. Men jo minimalt man betaler, hvis man bare er lidt opmærksom på at finde de billige billetter. Eneste ulempe er den lange rejsetid frem og tilbage. Kan bestemt også genkende det der med at der kommer en "mæthed" for damer efter 1 uge Den første dag kan man slet ikke få nok. Det er varmen og det kæmpe udvalg af villige piger, som man nok sjældent kunne opleve i Danmark. Så man /jeg går nærmest amok de første 2-3 dage. Siden kommer en mathed. Man er bogstaveligt tømt i nosserne samtidigt med man begynder at være halv kræsen. De første dage syntes man der er en masse lækre. Når man har været der nogle uger, så springer man bestemt ikke på alt. Så skal der mere til at friste en. Man ved jo der står titusinder, af andre villige, indenfor en radius af få km. Så man qfventer mere. Husker fra en af mine ture, hvor jeg var nået til det punkt at være kræsen. Alle de her sorthårede da meget smukke, men nu hvor man havde været der længere tid, og lidt mæt og meget kræsen, så skal der være noget specielt før man "gider". Og i Pattaya med det kæmpe udvalg, ja der kan man finde alle mulige slags udseende. Der faldt jeg en nat for en der lignede Pippe Langstrømpe Dvs lidt ældre end Pippe som man kender hende fra datidens film, men ellers lignede hun meget med sine fregner, og røde hår. Det er sådan en episode man husker tilbage på, og griner af nu. Der er ikke mange af de andre, jeg har været sammen med dernede jeg husker. Hende den skønne man mødte dag 2, har man glemt alt om dag 5
-
Phuket - pisse frækt
Det er utroligt billigt i Thailand, hvis man bare havde opført sig som en ferie i Danmark. Men kæmpe forskel hvis man giver den lidt gas på gogo barer Så gør man det hver dag så godt løbe op Ved ikke helt præcis hvad jeg plejer bruge i snit pr dag. For det svinger meget. Nogle dage orker jeg ikke noget efter nogle dage hvor man har givet den ekstra gas. Så får man/jeg ligesom bare lyst til at slappe af. Og de dage de er altså utroligt billige. Der dårligt nok levet for det samme som derhjemme. Fordi alt er så meget billigere trods alt i Thailand i forhold til Danmark. Hvis man bare ville have badeferie og en dame i ny og næ, så næsten påstå det er billigere at ofre den flybillet til Thailand end at være hjemme og leve i Danmark og slet ikke besøger glædespiger. De dage hvor jeg besøger gogo barer, (og er vel i snit halvdelen af ferien, ellers er det bare en bar pige eller en fridag) der bruger jeg sgu meget Men plejer også at besøge mange steder der, og bliver man først overtalt til at sætte sig, så kan det hurtigt løbe op med de drinks alle de steder. Der er det svært at holde sig under de 10.000 baht pr dag- Også fordi jeg da jeg normalt plejer at spise de dyre steder om dagene. Havde man levet af lokal thaimad så altså billigt. Og er man på gogo barer der gider jeg ikke alt for meget prutteri. Syntes det lidt ødelægger den gode stemning og pakke man kan få for faktisk meget billige penge. Hvor pigerne er vilde. Giver ikke ladydrink alle steder. Nogle steder vender jeg hurtigt i døren når jeg har set udvalget. Andre steder forsøger jeg med at afslå en pige der vil sidde hos en. Og derefter ønske ladydrinks. Mens andre steder der giver jeg den gas, og åbner op. Ja man bliver måske udnyttet rent pengemæssigt, men man får faneme også en god oplevelse
-
Kender I Travelgirls.com
Skal bestemt ikke udtale mig med sikkerhed, om denne side er endnu en af de utalige fakesider der desværre florerer rigtigt mange af nu. Du sikkert meget bedre til at undersøge det Rejsenetværk. Men jeg syntes bare det ligner endnu en af dem. De her med en masse fakeprofiler. Kan du finde noget info om siden ?
-
Phuket - pisse frækt
Hvorfor skulle jeg have min bank til at hjælpe med valutakurser ? Da let at slå op. Og dumt at lade sin bank veksle i de aller fleste tilfælde. Nu tog jeg vel derned til Thailand omkring 2016 første gang, mener jeg. Og ja der var det ca 5 gange man skulle gange med. Læs 1000 THB kostede ca 185 DKR. Med veksel gebyr så vel nok omkring 200 kr. Efterfølgende kursen gået en lille smule op, men så stor forskel nu heller ikke været. Måske været ca 220 kr ditto kostede der for 2 år siden jeg sidst var dernede. Nu kan jeg ikke spå, ellers handlet aktier Men gætter på valutaen ændrer sig endnu mere til DDK´s fordel den kommende tid. Tror ikke det går så specielt godt i Thailand med den manglende turisme, som trods alt var en del af landets indtjening. Og tvivler på det bliver "normalt" før tidligst om 1 år.