Alting skrevet af ZEUS
-
Det bliver svære at arbejde som GP i fremtiden ....
Og du snakker om uvidenhed ? Du forsætter i dit spor, med at inddirekte sprede en frygt for at hjælpe en smitteopsporing. Det kommer sgu da ikke til at stå nogle steder, eller bliver fortalt til en eventuel kone, hvis manden fortæller han har været på GP besøg. Iøvrigt lige tilføje det med at være tæt på en person i en bestemt periode ikke betyder kys eller samleje eller for den sags skyld GP besøg. Sundhedsmyndighederne har ændret syn på hvordan smitten kan overføres. Så sent som i sommers så var det feks påbudt sygeplejersker og andre at have mundbind på når man bevægede sig rundt på sygehusene. Men ikke hvis man feks stod overfor en patient i mindre end 15 minutter. Læs det var tåbelige regler der sagde at det var KUN var hvis man var tæt på en person i over 15 minutter man skulle bruge mundbind. Den tåbelige regel er heldigvis lavet om. Enhver idiot kunne godt regne ud at en smittet person sikkert smittede lige meget om en person stod tæt (indenfor 1 meter) under eller over 15 minutter.
-
Det bliver svære at arbejde som GP i fremtiden ....
Men ændrer jo ikke en dyt på det jeg skrev. At det er helt ude af proportioner at du fremstiller det at blive kontaktet for smitteopsporing, som noget der så ligestilles med et GP besøg. Og grunden til jeg bragte smitteappen ind, var fordi der nogle i tidligere indlæg var bekymret for at bruge den ved et GP besøg. Og som en skrev derfor slukkede mobilen ved GP besøg.. Mit indlæg var grundet det hysteriske tråden efterhånden havde taget, og moral prædiken om hvad der var forbudt osv. For mig at se er det meget værre at komme med sådan noget misinformation som du feks gør, end at overtræde nogle forbud. Du skaber en frygt for noget, som ikke eksisterer. Og gør det virkelig redskab til at bekæmpe smitten til noget folk skal frygte og undgå.
-
Nina Herlev - hver en krone værd
Så lidt Var også meget tekst, men lige højde, hvis det oplyses, plejer jeg at huske, da det også er en detalje jeg finder vigtig. Tænder på de små nips
-
Det bliver svære at arbejde som GP i fremtiden ....
Arg strammer du den ikke lige her ? Fordi man er tilsluttet sådan en smitteopsporings app, så jo ingen der nogensinde får at vide hvor man præcis er blevet smittet, eller hvordan. Hvis de ringer, så jo ingen der ved om man har været i nærkontakt i en seng, eller blevet smittet i bussen. Det de er interesseret i først og fremmest er at advare dig, sørge for du bliver testet og evt isolerer dig. Måske ville de have interesse i hvem du var i nærheden af på det tidspunkt og tiden frem. Da ikke alle desværre har den her "smitteapp" og dermed manuelt forsøge efterfølgende at lave en smitteopsporing. Så nej det er absurt dit udsagn med at nogle kunder med kone og børn, skulle føle sig mistænkt for GP besøg bare fordi bliver bedt om lade sig teste, fordi de har været i nærheden af en smittet. Det er netop sådanne og lignede udsagn her i tråden, der er samfundsnedbrydende og meget mere alvorlige end eventuelle lovbrud ! Smitteappen er et fantastisk værktøj, og alle danskere med en mobil tlf burde have sådan en. Det eneste den app gør er at hvis en person bliver smittet, så kan man se hvem hvilke mennesker (der også har sådan en app) der har krydset hinanden, og evt på den måde advare og stoppe en videre smitte. Det med at tro de oplyser det til andre, fordømmer en, eller mere konspiratoriske ting som at bruge det til at overvåge én, er absurt,
-
Nina Herlev - hver en krone værd
Ja rigtig god anmeldelse. Sådan burde de alle være udført. Vedr højde, så skrev han 165 til 170 cm i anmeldelsen.
-
Nægtet HIV test
Lyder underligt hvis en læge nægter det. Chancen for du har fået HIV bare fordi et kondom er sprunget er forsvindende lille, grænsende til det totalt usandsynlige. Når det er sagt, så underligt en læge afslår sådan en forespørgsel. Troede jeg faktisk ikke de måtte.
-
Så skal jeg til Bornholm
Er en myte. Tvivler på de 40.000 indbyggere ved hvad alle laver, og end kender dem. Men ja ingen lokale der ville turde det på øen, da bange for at blive genkendt. Ligesom flere GP´ere pendler til eller fra Sjælland og Jylland, da ikke så gerne ville risikere de lukkende en kunde ind som viste sig at var deres far
-
Så skal jeg til Bornholm
Sørgeligt men sandt. Forstår stadig ikke at der er nogle flere der bijober på Bornholm. Bor trods alt omkring 40.000 mennesker, plus vel dobbelte om sommeren når der er turister. Så burde være et stort marked. Og let marked, der ikke som andre steder er stor konkurrence blandt GP´erne. Ser man antal GP´ere i Danmark så skulle der arbejde mellem 25 og 35 på Bornholm. Men er et rundt nul. I perioder måske en enkelt herover for et kort visit.
-
Godnat
Okay da godt at få årsagen at vide. Ærgeligt og da enig med dig så langt at man burde kunne holde en god tone inde på specielt denne her tråd. Men ellers uenig, og at politiker forummet burde eksistere. At der er fnidder der er da ligegyldigt. Medmindre man kun ønsker fisse snak Nedlæggelse af politikker forummet, førte til at sådanne en tråd som denne her, ikke kunne eksistere. Dem der kun ville lave ballade, havde næppe gået ind her, hvis der havde været andre tråde hvor folk kunne diskutere. Men til Misjo. Så håber jeg det går godt, og tak for din tråd. Den var på en gang både oplysende, sørgelig og livsbekræftende. Du har virkeligt en evne til at finde lyset, og kæmpe. Og været til stor inspiration for mange, inclusiv mig.
- Godnat
-
Til alle mændene
Nu nogle år siden jeg har været i Polen, men meget udbredt med de nævnte klubber. Den typiske kæmpe sofa , med et udvalg af piger. Næsten obligatorisk i alle byer med bare få tusinde indbyggere Ved ikke om priserne gået op, men ellers hed det 200 sloty for 1 pige. Men kom altid ekstra , såsom garderobe eller en dyr ladydrink. Men alt billigt i Polen Foretrak dog at finde dem via annoncesider.
-
Mere eller mindre købesex efter Corona?
Jeg glæder mig specielt til vaccinerne begynder at blive rullet ud. Bor langt fra de her GP glæder så mere omstændeligt, når jeg skal på "jagt" Så har heldigvis ikke været udsat for de spontane fristelser, som i andre har. Og let kunne afholde mig fra besøg. Men regner med om et par måneder, at jeg skal på en af mine 2 dages ture, hvor det tit bliver 2 til 4 besøg hos GP´er. Måske er jeg der også vaccineret til den tid, da jeg arbejder indenfor et fag, hvor jeg vist nok kommer i gruppe 3 i rækkefølge, over hvem der skal vaccineres. Havde været dejligt at være vaccineret, så man ikke kunne smitte andre, som måske var i sårbare gruppe. Men selve nedlukningen, har ikke haft den store betydning eller forskel for mig. Da jeg som sagt bor langt væk fra alle de her herlige fristelser, og normalt kun har adgang til dem 3 til 5 gange om året, når jeg besøger København.
-
Lidt mistænkelig annonce
https://www.youtube.com/results?search_query=gold+digger+prank+hoomantv
-
Sigøjneren i Sydhavnsgade
Arg stop nu dig selv Snak om naiv tankegang. Dine forestillinger/fantasier er sgu da mere naiv og næppe gang på jorden. Ja hvis du forstår handlet, som der er nogle andre der tjener penge på hende, så ja. Og sådan nok for størstedelen af de østeuropæiske GP´ere. De finder næppe selv herop, og et sted og bo, og får lavet annoncer. Ihverfald ikke de første gange de kommer. Men derfra til at påstå at størstedelen er heroppe under tvang er så håbløst naivt, at selv en B film næppe kunne opdigte noget mere uvirkeligt.
-
Hvornår opfattes en kvinde som Luder
Tyrker ?
-
Hvornår opfattes en kvinde som Luder
Når alt kommer til alt, så hvordan ordet opfattes individuelt. Både af den der bruger det og ikke mindst den der modtager det. For mig har ordet luder ikke noget negativt over sig. Udover jeg ved nogle feks kan sige det hvis en person er billig eller lignende. Så er hun en luder Piger kan feks syntes en pige er billig/en luder, hvis hun tog en fyr, de gerne ville have. Og modsat en fyr der gaflede en pige de ville have, der kan hun efterfølgende blive kaldt luder, fordi fyren ikke selv tog sig sammen, til at score hende først. Fyre kan til og med kalde en pige luder, hvis de blev afvist Så ja er som jeg skrev i tidligere indlæg, så masse negativt forbundet med det ord. Men selve stillingsbetegnelsen om det er luder, GP, prostitueret eller modtager af Sugardaddy er altså den samme ! Så bare hvordan folk opfatter den stillingsbetegnelse. Det er der problemet er efter min mening. Vi kan skifte ordet for stillingsbetegnelsen nok så mange gange. Men ændrer ikke noget, hvis man ikke bekæmper de fordomme der er om stillingsbetegnelsen. Jeg skriver altid GP herinde , men enig med dig det lyder forlorent Og ville aldrig brug det ord i virkelighedens verden, hvis jeg snakkede med en kammi. Der bruge ordet luder, men hvor der intet negativt er i det ord. Snakkede jeg med en GP så selvfølgelig heller ikke bruge ordet ludere. Men kun fordi jeg ved nogle opfatter det negativt. Det er paradoksalt hvordan ord og betydning kan ændre sig Luder bruges feks som skældsord overfor en pige der er billig. Men en GP er jo netop ikke billig, da hun modsat dem der bare tager med en tilfældig hjem efter en bytur, tjener gode penge på det. Læs alt andet end billig.
-
Pattaya – Ban Chang
Så var mit gæt ikke helt ved siden af
-
Pattaya – Ban Chang
Og læst at det er endda kun dem der dør ved selve traffikstedet der tælles med i den statistik Tænker også der sikkert er en del de der døde af Corona i Thailand, som nødvendigvis ikke er blevet testet. Men sidstnævnte kun spekulationer.
-
Pattaya – Ban Chang
Bare en strøtanke Men gad vide hvor massivt de tester. At de har 0 tilfælde er ligeså troværdigt som når Kina påstår de ingen tilfælde siden har haft Dvs tror ikke Thailand pynter på tallene eller skjuler noget. Tror faktisk de tager Covid19 meget alvorligt. Men antal positive, skal jo også måles op imod hvor mange de tester. Hvor Danmark feks minimum tester 130.000 hvert eneste dag, ud af en befolkning på 5,8 mio , så tvivler jeg meget på at et land som Thailand med 69 mio tester 10 gange så mange Dvs hvis de skulle have den samme sikkerhed for antal positive som vi har i Danmark, så skulle de op og teste over 1 mio i Thailand hvert eneste dag. Tvivler på de bare tester 1 procent af det ? Så at der er 0 tilfælde i den region tvivler jeg meget på. Selvfølgelig bedre klima end Danmark, så smitter ikke så meget som vi oplever nu i det kolde Europa. Men tror, uden dog at have noget viden om det, at dem der testes positive i Thailand, er dem som er syge. I Danmark anderledes. Der tester vi massivt. Og også mange som slet ikke mærker til nogle symptomer, som vi opdager som er positive.
-
Hvornår opfattes en kvinde som Luder
Tænkte nemlig også selv på N-ordet og lignede ord, der med tiden er blevet lavet om. På den ene side er jeg ved at brække mig over alt det politisk korrekte, hvor en is ikke mere må hedde Eskimo. På den anden side fuld forståelse over at mange af de her ord, ligger der så mange fordomme og negativitet i, så forståeligt at man opfinde et nyt og finere navn. Af respekt for dem det går udover. Men i bund og grund så udrydder man ikke jo ikke de fordomme og negativitet ved at ændre et navn. Jeg vil vædde med selv hvis alle begynde at sige GP istedet for luder ude i det virkelige liv,- så ville GP også få den betydning som luder har idag. Dvs nogle opfatter det positivt, mens andre vil bruge det som et skældsord. Måske specielt kvindekønnet, da de ser det som konkurrence og risiko for en mand er utro. Det bedste ville imerværk være at ændre de her fordomme. Fremfor som nu bare navnet. Hvor man tit hører folk bruge de nye politisk korrekte ord, i feks. tv debatter, men hvor tydeligt skinner igennem, at de har en masse fordomme og negativitet til det ord alligevel. Og der tænker jeg feks. på politikkere der vil "redde" jer og omvende jer, og udtaler en masse forskruede teorier med i er nogle svage stakler. Og ja de findes sikkert. Men størstedelen af dem jeg har mødt, (ludere) har været nogle stærke personligheder, og som en skrev ovenover, blot har valgt at være selvstændige erhvervsdrivende, fordi i havde krop, personlighed og hjerne til det.
-
Endnu en thaipige blev nappet
Tror jeg nu næppe. Tror faneme det er få/ingen der ligefrem er tvunget herop, og mod deres vilje arbejder som GB´ere. Men ja sikkert de fleste der kommer herop helt fra Thailand , har en eller flere mellemmænd/bagmænd. Som selvsagt også tjener noget på det. Og ja det er ulovligt i Danmark. Men er svært at bevise, da de sikkert aldrig ville sige det når de blev afhørt.
-
Man har et standpunkt indtil .....
Jeg har sat popcorn over
-
ÆGTE DANSK 19-ÅRIG - Sjælland
Hun ? Og taktikken er så at en mand sender enslydende beskeder ud til et par tusinder. Og i nr 2 besked sender link til den der betalingside. som betaler ham. Hos Claus Darling glippede det dog, og han fik første besked endnu engang. Man burde sgu have sympati med de stakler der skal holde øje med alle de email og sende den rigtige af 2 fabrikerede emails Det er underholdende at følge det her, men samtidigt virkeligt tragisk For er desværre nogle der er totalt naive og ukritiske, der end ikke fatter de er ude for fusk. De ender sikkert med at betale mange tusinder kroner, for at "hyggesnakke" med nogle mænd Ved at det firma der før holdt til i Danmark, der var der mange kunder der havde spenderet flere hundrede tusinder af kr. hver i et naivt håb, om deres eneste ene virkelig fandtes. Det er sgu sørgeligt.
-
Hepatitis B
Hvad er prisen på sådan en vaccine hvis man ikke får noget ekstra ordinært tilskud ?
-
MINI GB - 4/12 13-14
Ja det er jo svært at regne ud Når det både står i overskrift og i flere indlæg efterfølgende. Sorry men kunne ikke dy mig