Hop til indhold
Bananas

Sex & Drugs

Recommended Posts

Jeg er ikke sikker på hvad man må og ikke må diskutere herinde, men jeg prøver:

Jeg er temmelig erfaren indenfor sex og rock'n roll, men droger - andet end whisky - har jeg ikke brugt siden Roskilde -78. Nu, når jeg er ved at blive en gammel mand, er jeg blevet nysgerrig på hvad jeg er gået glip af. Det er ikke sådan at jeg er almindeligt nysgerrig på droger - men specifikt i forhold til sex. Jeg har jo set en del på TV, og lært at sex og droger ikke altid er den værste kombi. F.eks. er jo meth (ice, speed eller hvad i nu siger i Danmark) en drog hvis seksuelle krafter er vel dokumenterede.

Hvilke erfaringer har i erfarne sexnydere herinde - mænd som kvinder? Positive og negative.
Sex og droger - hvilken er den perfekte kombi? Hvis den findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har heller ikke den store erfaring med stoffer. Min sidste joint var også på Roskilde. Til Black Sabbath i 98.

Den eneste gang jeg har taget noget stærkere end alkohol eller noget fra en hampplante var en gang jeg prøvede noget LSD jeg fik fra en bekendt i byen. Min daværende kæreste syntes godt nok jeg sagde nogen mærkelige ting på vej hjem, men jeg blev ret seksuelt udholdende, og var i stand til at give hende 3 orgasmer bare ved at blive ved med at bolle. Til gengæld så jeg min pik få vinger og sin egen selvstændige mening om hvordan sexen skulle foregå.

Jeg tror ikke man er så seksuelt tiltrækkende hvis man tager methamfetamin - specielt ikke hvis der skal dyrkes oralsex. Prøv at google "meth mouth".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror ikke man er så seksuelt tiltrækkende hvis man tager methamfetamin - specielt ikke hvis der skal dyrkes oralsex. Prøv at google "meth mouth".

Meth mouth er efter langvarigt brug. Der findes ingen drog uden konsekvenser ved langvarigt brug. Desværre er det også sådan med whisky.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Meth mouth er efter langvarigt brug. Der findes ingen drog uden konsekvenser ved langvarigt brug. Desværre er det også sådan med whisky.

Jeg satser på at det tager en del år at udvikle skrumpelever og delirium tremens, da jeg er overordentligt glad for whisky. Skadevirkningerne ved methamfetamin kommer nok trods alt lidt før, men man skal selvfølgelig ikke undervurdere at alkohol også er et farligt stof at indtage.

Du får lige lidt Rock'n Roll om sprut og sex:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg satser på at det tager en del år at udvikle skrumpelever og delirium tremens, da jeg er overordentligt glad for whisky. Skadevirkningerne ved methamfetamin kommer nok trods alt lidt før, men man skal selvfølgelig ikke undervurdere at alkohol også er et farligt stof at indtage.

Du får lige lidt Rock'n Roll om sprut og sex:

Mange tak for den video. Jeg forstår du har erfaringer fra whisky. Det glæder mig, men det har jeg jo også. Jeg knalder fortræffeligt på to malt, men bliver lidt træt efter fire.

Dog var jeg mere ude efter erfaringer af andre stoffer i kombination med sex. Ikke kun de kendte skadevirkninger som man selvfølgelig kan læse rigeligt om, men også personlige erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Et lidt tåbelig indlæg om fordelen ved euforiserende stoffer og dyrke sex, men er det noget der behøver at ligge offentligt? Det kan godt være at ts gerne vil prøve, men der kan være en læser, medlem eller ej, der vil føle sig fristet til det samme. 

Mange unge læser med og kan blive fristet, det behøver de ikke blive på dette site. Tag snakken i PM, det er der det hører hjemme. 

Praktisk hører indlægget vel også hjemme i "Hyggesnak" 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Ecstasy skulle eftersigende være et "love drug", hvis det lige skal være super egnet til sex - desværre er det så ophøje de en oplevelse at det er stærkt vanedannende, og den efterfølgende nedtur skulle være ret så skrækkelig, nok ikke det værd . Kokain og/eller amfetamin kan stærkt frarådes mænd, det skal ihvertfald testes først, mange mister rejsning af det og det er jo lidt øv. Det samme kan ske ved alkohol, og måske ved cannabis efter langvarigt forbrug? (har ikke lige fået bekræftet det) Hvis man kan tåle psykedelika, og får et "godt trip" er det sikkert også en ret interessant oplevelse. Heroin er der ingen grund til at komme ind på. Sederende piller Ala benzoer og stærke morfinpræperater er nok heller ikke så morsomme at køre i kanen på. 

I bund og grund tror jeg bare man skal lade være med at tage stoffer, men den beslutning er ikke op til mig. 

Min egen personlig erfaring rækker dog ikke længere end til sex i beruset tilstand, og det faktisk overraskende få gange jeg har prøvet det :huh: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 23 minutter siden:

Ecstasy skulle eftersigende være et "love drug", hvis det lige skal være super egnet til sex - desværre er det så ophøje de en oplevelse at det er stærkt vanedannende, og den efterfølgende nedtur skulle være ret så skrækkelig, nok ikke det værd .

Det er vist noget med at det opbruger hjernens signalstoffer (der er en anden tråd igang et sted om dem). De mere erfarne brugere af ecstacy (kan jeg læse mig til) bruger et stof der hedder 5-hydroxytryptofan til at modvirke nedturen, da det kan virke som grundlæggende byggesten for signalstofferne i højere grad end b3 og b6 vitamin og aminosyren tryptofan. Det er vist ikke til at skaffe 5-htp lovligt i Danmark, hverken som rent stof eller som udtræk af en afrikansk slyngplante der indeholder det, men det er et stof jeg er lidt nysgerrig på da det efter sigende skal kunne inducere lucide drømme, eller i hvert fald gøre det muligt at huske hvad man drømmer, noget der er helt umuligt for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, 1 time siden:

Ecstasy skulle eftersigende være et "love drug", hvis det lige skal være super egnet til sex - desværre er det så ophøje de en oplevelse at det er stærkt vanedannende, og den efterfølgende nedtur skulle være ret så skrækkelig, nok ikke det værd .

Selvom man jo altid ønsker at maksimere sine seksuelle oplevelser, virker Ecstasy som et dårligt valg. Udover det, som @Emmalie skriver, så er man vel heller aldrig helt sikker på, hvad de piller egentlig indeholder (sælgeren ved det nok i virkeligheden heller ikke med sikkerhed) og nogen ender med alvorlige psykiske problemer, også allerede efter første gang, de prøver stoffet. Så lad være med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ikke fordi jeg har den store erfaring.  Aner dog nogle fordomme i nogle af indlægene som afslører der er nogle der er endnu mere uvidende om de her stoffer der er blevet nævnt end mig :)    ikke fordi jeg vil opfodre folk til noget.  Kan være bivirkninger.  Læs nogle kan sikkert tage skade af det.   Men at det ligefrem skulle medføre afhængighed fordi man prøvede det en enkelt gang ala Heroin mm er i de grad overdrevet :) 

I min helt tidlige ungdom ( 13 til 17 år) stod den kun på alkohol i min omkreds.  Hash prøvede jeg dog nogle gange, men bortset fra allerførste gang jeg prøvede det, så ikke en "rus" jeg brød mig om.  Det sløvende og nærmest bedøvende, var ikke noget der tiltalte mig.

Senere når jeg blev 30 havde jeg igen en periode med meget byture, efter at holdt en pause fra det.   Nu var det totalt ændret i nattelivet.   Hvor det 10 år før (ihvertfald i min omgangskreds) nærmest kun var normalt med alkohol, var det nu ændret ,så dem der tog noget til næsen eller Ecstasy,var blevet  helt normalt.   De efterfølgende generationer der vil jeg anslå (uden at have noget data på det) at ihvertfald mellem 25 og 30 procent af de unge der går i byen, der tager de her stoffer.

For eget vedkommende var det en lykkelig åbenbaring.  Fra være vant til alkohol hvor man ofte så folk blive agresive og i bedste fald sløve, så virkede det her opkvikkende. Og havde vel en periode på 3-4 år hvor den stod på fest fra fredag aften til søndag. Så godt som hvert eneste weekend :)   Alt imens jeg passede mit job på slagteriet i hverdagene.     

Det var hovedsagligt amfetamin jeg og mine venner tog.  Syntetisk kokain.  Dvs ikke så rent og dyrt som kokain.  Plus kokain ikke sad i kroppen så mange timer som amfetamin gjorde.     

En weekend bestod i masser af baner til næsen :lol:     Og man var i super godt humor og super social hele weekenden.   Og ikke mindst meget frisk.  Sådan en weekend sov man vel sammenlagt ikke mere 2 x  3 timer max.    Skal jeg nævne de negative ting så kunne det være når jeg i hverdagene kunne opleve lidt gener.   Om mandagen (hvor der stadig var noget i kroppen efter weekenden) løb man nærmest op ad trappen til slagteriet.  Og kunne arbejde med max tempo.    De efterfølgende dage blev det mere normalt og man kunne så føle sig lidt træt.  Måske også få lidt snue.    Dvs når så fredagen kom og man igen tog den første bane, så forsvandt eventuelt forkølelses på et sekund :) 

Vil ikke lovprise de her stoffer.  Og slet ikke opfodre folk til at tage dem.   Men seriøst så tvivler jeg på det er mere skadeligt end alkohol.  Havde alkohol været en ny "opfindelse" og ikke som idag udbredt som noget normalt,- så havde det også være forbudt.    Og været en masse fordomme om det.    Jeg tror at de her stoffer i overdrevet brug og for nogle udsatte grupper er skadeligt og farligt.   Men det samme sige om alkohol.    For langt størstedelen af befolkningen der kan styre det og har et job de skal passe, der er et altså ikke mere farligt eller skadeligt end man gør det til.      Og som en nævnte hvis man skal finde noget negativt, så at ingen ved reelt hvad der er i deres pille eller pulver.   Og det er også der det går galt af og til.  Men målt ud på hvor utroligt mange der hvert weekend tager det, så heldigvis yderst sjældent der sker noget.

Men for at vende tilbage til trådsstarters spørgsmål.  Om det er godt at dyrke sex til.     Jeg har hørt om coke at det skulle være godt.   Men jeg tog hovedsagligt amfetamin og få gange Ecstasy. som også inderholder førstnævnte stof.   Coke ikke meget erfaring med, men egen opfattelse at man der blev mere ego modsat amfetamin.     Tilgengæld en stor bivirkning med amfetamin ! :) Pikken nærmest skrumpede ind når man var på det.  Og sværere ved at få rejsning.  Tilgengæld blev man ekstra liderlig. Dvs mere følsom og på et større område end lige pikhovedet.  Man fik faktisk noget orgasmelignede udløsninger hvor man sprøjtede vildt meget.     Men det kombineret med en lille fætter som ikke er så glad for at stå, er en dårlig kombi :razz:      

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Det er vist noget med at det opbruger hjernens signalstoffer (der er en anden tråd igang et sted om dem). De mere erfarne brugere af ecstacy (kan jeg læse mig til) bruger et stof der hedder 5-hydroxytryptofan til at modvirke nedturen, da det kan virke som grundlæggende byggesten for signalstofferne i højere grad end b3 og b6 vitamin og aminosyren tryptofan. Det er vist ikke til at skaffe 5-htp lovligt i Danmark, hverken som rent stof eller som udtræk af en afrikansk slyngplante der indeholder det, men det er et stof jeg er lidt nysgerrig på da det efter sigende skal kunne inducere lucide drømme, eller i hvert fald gøre det muligt at huske hvad man drømmer, noget der er helt umuligt for mig.

Du kan mentalt træne dig til at huske hvad du drømmer, men hvis du slet ikke har en anelse er der nok lang vej :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg husker fra mine unge dage i 80’erne at en joint til deling mellem kæresten og mig gav en betragtelig mere intens og lækker  sexoplevelse :wub:

På et tidspunkt fandt vi ud af vi nærmeste ikke gad at knalde uden af ha’ røget en join – så stoppede vi med det pjat :P

Jeg har ikke erfaringer med andre ting end cannabis og det er nok 25-30 år siden jeg prøvede det sidst – måske skulle man prøve lidt igen – som jeg husker det var det faktisk godt hvis man ikke overdriver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Coke er jo et supermands  stof. Får ihverfald een til at føle sådan. 
min erfaring at man kan knalde og holde rejsning i Dræbene lang tid. Og sommetider ikke komme. Som mand ihverfald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
mature man skrev, den 31.7.2020 at 12:15:

Jeg husker fra mine unge dage i 80’erne at en joint til deling mellem kæresten og mig gav en betragtelig mere intens og lækker  sexoplevelse :wub:

På et tidspunkt fandt vi ud af vi nærmeste ikke gad at knalde uden af ha’ røget en join – så stoppede vi med det pjat :P

Jeg har ikke erfaringer med andre ting end cannabis og det er nok 25-30 år siden jeg prøvede det sidst – måske skulle man prøve lidt igen – som jeg husker det var det faktisk godt hvis man ikke overdriver :)

Vil det sige at du ikke har haft sex siden din sidste Joint :shock::D 

Redigeret af DoctorLove

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove

Personligt har jeg selv kun røget Hash .. og må indrømme at sex og en joint er fantastisk og jeg får simpelthen super styrke,med hensyn udholdenhed og det kommer jo ofte kvinden tilgode. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DoctorLove skrev, for 2 timer siden:

Personligt har jeg selv kun røget Hash .. og må indrømme at sex og en joint er fantastisk og jeg får simpelthen super styrke,med hensyn udholdenhed og det kommer jo ofte kvinden tilgode. 

Jeg husker dog at den var bedre bagefter. Nu er jeg jo i gang med at smide Kiss ind i tråden, og dit brugernavn er jo fristende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har virkelig overvejet om det var værd at svare på denne tråd. For ja, der er virkelig mange fordomme omkring stoffer....
At tage stoffer er BESTEMT ikke uden konsekvens, og for nogle kommer den konsekvens efter bare ganske få ganges brug. Nogle mennesker har tendens til at blive afhængig før end andre.

Når det er sagt har jeg prøvet flere forskellige ting, noget kan bruges seksuelt, men langt det meste gør særligt mænd direkte uduelige seksuelt....

Joints - Husk på at joints kan være mange ting. Hash, bliver man oftest bare dum og sløv af. Pot, skunk, Røst osv kan godt være ok. Så en pige i en periode, hun nød virkelig at ryge lidt pot og dyrke hård anal sex... det var sq frækt.

Ecstasy/E/Kiks/Amfetamin/Speed - Kan faktisk på ingen måde anbefales. Speed gør din pik så lille at du kan have svært ved at stå op og pisse. Særligt ecstasy aner du ikke hvad indeholder, don’t go there...!

Coke - Der er mange historier omkring sex og Coke... og jeg synes godt det bruges. Dog med måde... Ren Coke og fræk sex, kan virkelig noget. Giv damen lidt på klitten. Lidt i røven. Tag en streg lige inden du kommer.... og du får en orgasme der kan mærkes helt ud i det yderste af din lilletå negl. Tag for meget og du får aldrig liv i din pik...

MDMA - Efter min mening det bedste Love Drug der findes... men igen. For meget og du kan ikke få noget som helst til at fungere. Men en smule i kroppen og alt bliver elektrisk....

Ovenstående er på ingen måde en anbefaling til nogen at tage stoffer!! 

Lige en sidste advarsel. Mænd der tager steroider og samtidig tager stoffer. Det er virkelig en dårlig blanding..!! Mange bliver voldsomt agressive, har set mange bekendtskaber som er blevet fuldstændig vanvittige af den kombi. At tage steroider er så øvrigt komplet åndsvagt, og gør at dine seksuelle evner elendige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, den 10.8.2020 at 18:39:

Har virkelig overvejet om det var værd at svare på denne tråd. For ja, der er virkelig mange fordomme omkring stoffer....
At tage stoffer er BESTEMT ikke uden konsekvens, og for nogle kommer den konsekvens efter bare ganske få ganges brug. Nogle mennesker har tendens til at blive afhængig før end andre.

Når det er sagt har jeg prøvet flere forskellige ting, noget kan bruges seksuelt, men langt det meste gør særligt mænd direkte uduelige seksuelt....

Joints - Husk på at joints kan være mange ting. Hash, bliver man oftest bare dum og sløv af. Pot, skunk, Røst osv kan godt være ok. Så en pige i en periode, hun nød virkelig at ryge lidt pot og dyrke hård anal sex... det var sq frækt.

Ecstasy/E/Kiks/Amfetamin/Speed - Kan faktisk på ingen måde anbefales. Speed gør din pik så lille at du kan have svært ved at stå op og pisse. Særligt ecstasy aner du ikke hvad indeholder, don’t go there...!

Coke - Der er mange historier omkring sex og Coke... og jeg synes godt det bruges. Dog med måde... Ren Coke og fræk sex, kan virkelig noget. Giv damen lidt på klitten. Lidt i røven. Tag en streg lige inden du kommer.... og du får en orgasme der kan mærkes helt ud i det yderste af din lilletå negl. Tag for meget og du får aldrig liv i din pik...

MDMA - Efter min mening det bedste Love Drug der findes... men igen. For meget og du kan ikke få noget som helst til at fungere. Men en smule i kroppen og alt bliver elektrisk....

Ovenstående er på ingen måde en anbefaling til nogen at tage stoffer!! 

Lige en sidste advarsel. Mænd der tager steroider og samtidig tager stoffer. Det er virkelig en dårlig blanding..!! Mange bliver voldsomt agressive, har set mange bekendtskaber som er blevet fuldstændig vanvittige af den kombi. At tage steroider er så øvrigt komplet åndsvagt, og gør at dine seksuelle evner elendige...

God gennemgang af de forskellige stoffer.  Men når du skriver MDMA er det bedste love drug der findes, og andetsteds skriver Ecstasy på ingen måder kan anbefales, så bliver jeg lidt forvirret.

For er MDMA og ecstasy ikke det samme ?

Har selv kun meget lidt erfaring med ecstasy.  Men ved der er mere eller mindre amfetamin i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har aldrig prøvet nogen form for narkotika/drug, never. Det er der en rigtig god grund til. Som meget ung så jeg hvad hash gjorde ved gode venner. Senere i livet har jeg, med stor undren set hvordan unge mennesker, over night, er blevet dybt psykotiske af en enkelt joint. Jeg har en tæt på, som det skete for. Nu, 3 år senere er hele familien i opløsning, primært pga store psykiske problemer over belastningen over at skulle døgndække en dybt psykotisk person. Glem hjælp fra det offentlige system. 
Derfor, hold jeg for helvede langt væk fra drugs. Lær elskovskunst i stedet. Det er langt dybere og længerevarende nydelse, end en oplevelse på bevidstheds forstyrrende stoffer. 

Måske en afsporing? I så fald, beklager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...