Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Siger du sikker samtidigt med at du glædeligt spiser æg eller pålæg... For mig at sige er den her foragelse over dyresex latterlig.. Det er nogle ufattelig få der tænder på det, og de vil sikkert forsætte med at gøre det trods der nu er lavet den her lovgivning.. Derimod er det utroligt hvor tavs alle de her frelste mennesker der finder den her nye lov vigtigt ,- er når der hvert år produceres 20 mio svin som lever under kummerlige forhold.. Hvert dag,- ja hvert fucking eneste sekund så foregår der noget i Danmark. som får det der dyresex til at blegne.. Men her ingen der reagerer for der ikke noget moralsk indblandet.. Og her handler det om penge.. Rigtigt mange penge !!!. Tjaee de fleste bliver faktisk overrasket over når de ser at en flæskesteg altså kommer fra et stald.. De tror naivt de bliver født som dødt kød i fryseren i supermarkedet.. Det er til at brække sig over den der dobbeltmoral og hykleri...
  2. Med hensyn til at vælge de dyrere piger så tror jeg som en anden bruger skrev længere inde i tråden, at der måske var større chance for troværdighed... Med hensyn til kvalitet så har min erfaring både i Polen men også hvilket som helst sted i verden, været at dyrere bestemt ikke var garanti for hverken udseende eller oplevelse... Der findes nittere og super oplevelser alle steder. Med hensyn til Outcalls only to hotels,- så tror jeg ikke du skal lægge mere i det, at de foretrækker det.. Dvs en "rig" turist fremfor møde op på en skummel adresse.... Du behøver ihvertfald ikke frygte at der er nogle hoteller hvor du ikke kan få besøg... Hvis de henvender sig i receptionen så være kold i røven - er så almindeligt i Polen at få besøg af en esscortpige på hotel for turister.. For ikke mange år siden så helt almindeligt at næsten alle hoteller havde en bar hvor der sad en eller 2 piger.. Iøvrigt til opskruede priser.. Med internettets udbredelse så er den formidlingen forsvundet,- og kunderne finder dem selv.. Inde på Roksa feks.. Med hensyn til din frygt for om det er samme pige på billedet som i annoncen så forstå dig.. Selv oplevede jeg dog meget sjældent det ikke var.. Men var måske fordi jeg bevist gik langt udenom der hvor det kunne minde om et burue med mange piger,- og istedet søgte efter de der private amatører.. Studiner.. Der fik jeg altså ofte nogle virkelig gode oplevelser.. Derimod syntes jeg ofte det var svært at komme i kontakt med den eller de piger jeg udvalgte på Roksa.. Mange forstod ikke engelsk og mange gange svært med kommunikation... Der opleve at jeg måske måtte ringe til 15 før jeg endelig fik kontakt.. Dvs dårlige odds... Med hensyn til taxipenge så regn med 50 sloty,- max 100 til taxi... Sidst nævnte sjældent jeg dog oplevede den pris.. Er jo iøvrigt utroligt billigt at køre taxi i Polen, så hvis de forsøger med 100 sloty så ofte nogle der vil platte sig til penge.. Og der fint alarmsignal til helt at droppe hende.. findes så mange andre dejlige piger hvor 50 sloty altså er mange penge for dem.... Dog regn med større pris end den du angav hvis det er escot.. Ofte angiver de deres pris hvis du besøger dem 1 time.. Så hvis normalt 150-180 sloty,- så normalt at tage 200 for escort..
  3. Ja det kunne være fedt Normalt elsker jeg at være den ensomme ulv på mine "sexferier"... Altså at man overhovedet ikke skal tage hensyn til andet end sine egne ønsker.. Som jo kan ændre sig lynhurtigt.. Derfor også undsagt mig det tidligere, men helt klart også se fordele ved det Nu lige se hvornår jeg tager derned.. For kunne da være sjovt Plan var maj , eller deromkring.. Bare efter man har fået udbetalt penge tilbage fra skat og feriepenge.
  4. Ved at være et par år siden jeg sidst var i Stettin.. Så sket stor udskiftning.. Men nogle piger jeg sikkert ville genkender hvis man søger på Roksa.pl under Stettin.. Men orker ikke nu -er så mange.. Så ville tage lang tid lige at finde den eller de som jeg ville anbefale eller det modssatte. Generelt så kan man også nogle gange spotte annoncen og se om den virker troværdig.. Modsat andet bruger længere oppe i tråden,- så har jeg haft bedst oplevelser hos de private/amatør piger som så har besøgt mig på hotel... Der hvor det var buruer der mere blandet kvalitet.. Findes de useriøse og de mere seriøse der forsøger at opbygge et godt ry.. Så selvom jeg ikke vil anbefale der noget,- så noget jeg vil advare / fraråde du gør.. Det er at besøge de der club´er der er overalt i Polen.. Selvom priser meget billigt i forhold til DK,- så samlet set dyrere end få besøg på hotel. Hvor du tilmed også selv kan vælge lige den type pige ud du vil have besøg af,- modsat en club hvor du først når du er inde kan se udvalget som kan være alt fra 2 der har oversteget salgsdatoen ,- til en fyldt hjørnesofa af unge smukke piger.. Det er lidt et lotto spil med de club´er.. Derudover er min erfaring med club´erne i Stettin at det er de rene røverborge.. som har specialiceret sig i der kommer en masse "rige" danskere/skandinaver som af mangel på viden lader sig forføre til at besøge de steder.. Udvalget virkeligt ringe og priserne kunstigt skruet op specielt i Stettin.. Så hold dig langt fra dem Bedste og nemmeste er efter min mening at finde dem inde på feks Roksa og få dem til hotel... Utroligt billigt målt med DK priser, og man kan få de dejligste oplevelser med studiner/amatør piger som virkeligt leverer en super oplevelse.. Modsat kan bestemt også hænde.. Dvs mener bare chansen for bedste oplevelse er hvor man finder en amatør der også gør det af lidt lyst,- fremfor en en burue eller club hvor der ligesom i DK er mange Østeuropæiske piger der bare er oppe for hurtigt at tjene nogle penge i Polen... Polske piger er bare generelt utrolig smukke og yder oftes en super ydelse... Hvis første gang du er i Settin så tjek bare gade billedet af polske piger.. Man skulle ikke tro de fik noget at æde Dvs den der trend som resten af Vesten har oplevet med overvægt eksisterer næsten ikke der eller i Polen.. Eller ihvertfald endnu.... Specielt Stettin der jo nok en del halvtysk arvemasse fra krigen ,- for er ihvertfald virkeligt mange smukke nordisk lignende piger.. Og slet ikke med de kg på bagen som vi oftes ser i DK
  5. Skal siges jeg ikke ved præcis hvilke aftaler / forretningsaftaler der præcist er.. Og vel ingen der præcist ved... Ved bare at der var mange priser som ikke stemte der når man søgte... Ved også at hotellerne betaler for at komme med i sådanne søgemaskiner.. Så vel ikke helt utænkeligt der laves lidt aftaler på kryds og tværs.. Dog sikker på Momondo aldrig bevist /eller ville indrømme det hvis der var nogle selvskaber der blev favoritiseret.. Da netop troværdigheden er utrolig vigtig for dem. Så ville det 100 % bare blive udlagt som en fejl.. Lidt a´la alle de gange TDC ved en "fejl" indkræver for meget i regning,- mens det sjovt nok aldrig sker den anden vej, at man betaler for lidt
  6. Ja sådan lidt.. Plan er at have samme beløb som sidst pr dag som minimum + buffer...Men regner slet ikke med jeg bruger særligt mange denne tur.. Nu ved jeg hvad jeg vil,-og det meste prøvet/testet ved sidste tur.. Så plan er afslapning og ihvertfald meget af tiden dernede skal bruges sammen med en/flere til noget longtime flere dage ad gangen. Og syntes de piger fra ølbarerne er meget bedre grundet man lettere kan finde lige den type man vil have,- og det alene vil helt sikkert gøre det meget billigere kontra massevis af besøg på Go go barer hvert dag På mit arbejde så lav timeløn, men har masser af timer.. Dvs desværre bliver fremtiden nok med færre timer, da firma har indgået overenskomst, og der faktisk ringere vilkår.. Dels lavere løn, som jeg heldigvis slipper for,- men vil fremover nok desværre ikke kunne få lov at arbejde så mange timer som jeg gør på nuværende tidspunkt.. Men sparer hele tiden lidt op nu, og super dejligt hvor jeg kort før rejsen sidst var arbejdsløs og været 1 år.. Så vant til krydseløn... Istedet for det var stramt,- så bliver der hele tiden sparet lidt op nu.. Og lavet så jeg betaler meget i skat,- og regner med at få ca 25-30 kg udbetalt der i april/maj for for meget betalt skat Det er dejlige penge.. Hader at skulle betale der.. Bare 5000 kan være meget når de skal betales på en gang.. Og 500,- udbetalt mere pr mdr havde de færreste ligget mærke til.. Lige nu betaler jeg dog meget i for meget skat,-men mærker det ikke da jeg var vant til krydseløn. Så de penge er ihvertfald til rådelig ved næste tur.. Ligesom jeg igen vil ligge vagterne stramt op til ferien,- og efter, så jeg reelt ikke mister noget normal løn når jeg tager på ferie,- men kan få feriepenge de 3 uger planen er turen skal vare.. Selvom jeg ikke regner med at bruge særligt mange penge ved denne tur - så vil jeg have det sådan at hvis jeg ændrede mening så skal pengeproblemer ikke være noget problem når jeg er dernede. Hvis jeg har lyst til at bruge 1500-2000 så være råd til det hver dag.. Men regner seriøst ikke med at bruge mere end 500 kr pr dag ved denne tur.. For de penge sagtens få god mad og en ny barpige hver dag samtidigt med jeg slapper af ved et godt hotel
  7. Men så heldig du ikke var syg dernede Er utroligt mange der er syge nu.. Har selv været det omkring 2 uger, men vist nu sluppet næsten af med det nu.. Startende med tynd mave, efterfulgt af ondt i halsen som udviklet sig til feber og snottet... Kender nogle der skulle der til Tyrkiet for 3 uger siden, og var lige blevet syge der før de skulle afsted.. Det må sgu være surt
  8. Også min plan 3 uger kontra de 2 som jeg var afsted... Og så bare nyde det og have mere tid... Men nu får vi se om muligt grundet vagter på job.. Jeg er begyndt at kigge lidt efter flybilletter der fra april, maj og juni.. Suk bare så lang tid til desværre Men også dejligt at at have noget at se frem til
  9. Velkommen hjem Og tak for beretningen derfra. Du spørger om gentagelse og svarer klart ja... - Og vil kun bifalde din mening.. Dog lige da jeg kom hjem der "mæt".. Men som månederne er gået så savnet blevet større og større Glæder mig vildt til min næste tur derned.
  10. Jeg vil til gengæld næste tur tjekke BKK ud Ihvertfald 1-2 dages tid.. Bare lige for at opleve den i forhold til Pattaya hvor alt det sjove praktisk er samlet indenfor et par kvadrat km.. Og som dermed nok som for dig forbliver min favorit by Ved du så hvornår du tager derned igen ?
  11. Men hvem siger de ikke får procenter for hvert link der bliver henvist fra dem ? Uanset hvad, så var priserne højere der på Momondo ,- end hos Norwegians egen hjemmeside.. Har ikke tjekket nu.. Men var ikke en enkelte fejl dengang, men mange og dermed desværre et mønster Skal siges jeg ellers har brugt Momondo meget førhen ved hotelvalg... Men man bliver bare lidt skeptisk nu når der sker sådan noget her.... Man skal jo heller ikke være naiv.. De skal jo også tjene deres penge.. Og en del der skal ind fra de kæmpe reklamer de ofte køre i tv.. De er ikke helt billige sådanne tv reklamer Momondo har efter min mening kopiret andre søgemaskine som har været en succes blandt forbrugere,- og så fået den geniale ide at sammenføre andre søgemaskiner i deres, - a´la hvad Autouncle er indenfor søgemaskiner for brugt bilkøb... På den måde bliver de den udbyder med suverænt størst udbud, og vinder automatisk troværdighed ved at bruge de andre søgemaskiner... Jeg er bare pr automatik kritisk der erfaringer fra andre kæmpeudbydere er at de ofte går mere op i at give et billede af sig selv i medierne via dyre reklamer- som ofte slet ikke hænger sammen med virkeligheden... Her at de skulle være den søgemaskine hvor man var sikret at finde et eventuelt hotel eller flyafgang billigst.. Men sandheden viste sig at være en helt anden.
  12. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    For at komme med endnu nogle ting der påvirker hvordan vi ser/opfatter hinanden ,- end kropsproget og væremåde,- så viser undersøgelser at tøjet vi mænd bærer virkelig har en stor betydning for hvordan kvinder opfatter os.... For kvinder så kan den rigtige diskrete sminke altså gøre utroligt meget Sikkert også gjort underværker hos os mænd,- men den tid hvor det bliver almindeligt for mænd at gå med kunstige øjenvipper, går der nok lige et par hundrede år endnu
  13. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Skal du nu heller ikke tage så alvorligt Fint videnskaben kommer tættere på sandheden, men verden er meget mere kompliceret end de der gennemsnitsmål.. Der er uhyre mange ting der spiller ind , om en person syntes en anden person er smuk eller det modsatte.. Bare for at nævne nogle få ting.. Hvis en person syntes du er smuk/klog eller andet positivt- så vil du uundgåeligt "bedømme" en anden person bedre.. Vel at mærke hvis det er ægte... Hvis personen fornemmer det er falsk, så bliver resultatet det modsatte... Så når man sidder og ser et billede af en personen , så er det altså ansigtsudtryk med en hel masse skjulte for det normale øje,- der "påvirker" hvordan man opfatter den anden person.. For at gøre det lidt mere kompliceret,- men tættere på sandheden,- så er den at vi mennesker jo ikke altid tænker ens.. Forskellige psykologiske sindtilstande gør at vi nogle foretrækker en "type" pige og andre tidspunkter en helt anden type... Hos kvinder måske endda endnu mere markant afhængigt af deres menstruationscyklus.. Nogle perioder så foretrækker de en stærk han med gode gener, og i en anden periode foretrækker de en ansvarlig mand der kan opfostre deres børn, og gerne klog da det jo vitterligt gør overlevelse chanserne større.. - eller nemmere hvis han tjener gode penge En anden ting der virkelig også spiller ind, er fra det ubeviste og erindringer om gode oplevelser/ eller film med nogle personer man har fået et særligt godt indtryk til.. Og man så ubevist genkender i anden, som har træk der ligner den person... Det er jge ihvertfald selv blevet bevist om, vedr sexsuelle fantasier med forskellige "type" piger.. Ofte en "gammel" erindring .- måske fra en virkeligt frækt sexklip der blandt tusinder af tusinder gjorde et specielt indtryk på mig... Den ovennævnte forskning syntes jeg ikke kommer med noget nyt.. Det har længe været kendt at vi mennesker åbenbart finder symetriske ansigter mere atraktve.. Og lidt de her forsøg så blot bekræfter.....Selv har jeg haft svært med den påstand.. Men viser undersøgelserne det, så blot måtte erkende at jeg ikke er som de fleste.. Feks syntes jeg det er 10 gange mere charmerende med et tandsæt hvor tænderne ikke sidder fuldstændig ens,- som det var et kunstigt gebis.. Jeg syntes det er uhyre charmerende med små forskelle i ansigter eller kroppe.. For mig vil skønhed aldrig vær en computerskabt billede uden en eneste "fejl" hos en person.. Men mere "det der" charmerende som ikke kan beskrives eller kopieres... Det er for mig skønhed.. Og noget af det værste er det man ofte er hvor der via plastikkirurgi er blevet lavet de der "videnskabelige" træk og kæmpe læber.. Det er ikke pænt at sige af mig,- men jeg finder det afskyeligt grimt... Det er som om de bruger den samme åndsvage hollywood model, når der laves de indgreb.. Det er unaturligt og direkte grimt.... Man kan godt se at det ikke er kunstnere der er plastikkirurger
  14. Ja det syntes jeg faktisk de gør.. Men rigtigt nok er fair dokumenteret og forsøgt at fortælle sandheden... Men som altid fortæller en historie/skæbne ikke den hele sandhed.. Og her ikke DR´s skyld eller andre.. Syntes bare den maler endnu en masse fordomme som alle jo i forvejen går med.. Mange vil efter den her dokumentar, endnu mindre tro på at der vitterligt findes nogle GP´er som har det ganske fint med deres arbejde.. Selv efter et helt liv med det job... Den almene opfattelse om at alle er nogle stakkels psykisk syge, vil desværre nok blive bekræftet endnu mere efter den dokumentar.. Jeg tror faktisk det værste en glædespige idag oplever er alle de der fordomme og fordømmelser der er.. Så de skal leve et dobbeltliv i skjul.. Langt de fleste psykiske skader stammer derfra... Samt den påtvungne skam samfundet giver dem.. Iøvrigt hvem er lykkelig for sit arbejde.. Tjaee nogle få privilegerede er sikkert.. Mens langt de aller fleste har blot et arbejde de holder ud, for det er det der gør at de har smør på bordet.. Og så er der den sidste del hvor det bestemt er et helvede med en masse nederlag hver dag. Dem hører vi sjovt nok ikke så meget fra.. Man fremstiller ihvertfald ikke alle arbejdsgiverne som nogle onde mennesker fordi de har "udnyttet" en masse i lavlønsjob, hvor de så i en alder af 50-60 år er nedslidte og dårligt kan få invalidepension trods et smertehelvede med en masse piller hver dag. Men lige her med GP´ere der skal de som minimum være super lykkelige ?.. -ellers er det forbud.. Findes ikke det imellem.. Bliver meget malet sort hvidt når der debatteres efter lignende udsendelser.. Apropo alkoholisme som du bragte på banen før.. Et tænkt eksempel... Tænk hvis det aldrig havde eksisteret blandt menigmand,-men kun været udbredt blandt supkulturer i vores samfund.. Hold da op nogle fordomme der ville være om det.. Folk havde kun fået fortalt den triste historie om alkoholikeren der havde taget frygtelig skade.. At det nu er udbredt blandt menigmand i samfundet gør, at vi som danskere har et lidt mere nuanceret syn på det.. At langt de fleste faktisk godt kan tåle det uden at tage skade.. Den fortælling findes der bare ikke plads til om GP´ere.. Jo vist nogle få har fortalt at de var lykkelige ludere.. Men bliver nærmest set skævt på.. Det passer ikke ind i den "virkelighed" som er skabt med de absolut skal være nogle stakkels svage der helst er tvunget ud i det. Uanset om man er GP´er, skolelærer, læge, journalist, skraldemand , rengørinsassistent , direktør eller noget helt andet andet, så er der mange, der er tilfredse og stolte af og sætter en dyd i det proffesionelle arbejde de nu en gang har.... Om det er prostituerede eller andre fag, - burde de anerkendes og ikke mindst respekteres... Sådan set bare der jeg vil hen.. At de en dag blev respekteret og anerkendt uden alle de her fordomme der er.. Desværre gjorde den her dokumentar det ikke nemmere for dem. DelSlet
  15. Jeg opfordrer hende ikke til noget.. Respektere bare at enhver individ selv skal have lov at bestemmer hvad de vil. -så længe de ikke gør skade på andre.. Jeg kunne forstå din forargelse hvis det var DR du gik efter.. Som i den grad udstiller og "sælger" hende nøgen og forsvarsløs .. De vil sikkert sige at alt hun gør er frivilligt.. Ligesom iøvrigt den kunde der smækker nok penge på bordet og går ud over hendes personlige grænser De vil sikkert også påstå de blot oplyse om virkeligheden.. Men mon ikke seertal også spiller ind
  16. Har det noget med ikke at vise respekt ??? Ja hvis man vil fordreje og se spøgelser og "onde" mennesker overalt,- så ja forståeligt Iøvrigt vidner din kommentar her jo om at du ikke er bedre end prostitutions modstandernes.. Du alene ved hvad Bonnie eller andre GP´er vil og skal.. Det er det der moralske hvor I vil bestemme hvad hun og andre skal.. Hvem siger Bonnie er ked af at der er mange pt der gerne vil besøge hende ?.. Så hun selv kan vælge og vrage,- fremfor dit forslag om boykotte hende, så hun måske som normalt må gå over sine grænser da hun ikke har mange kunder mere.
  17. Ja godt være.. Når alt kommer til alt så hvad der kan bevises.. Og hvor pengene skifter ejer.. Tror dog næppe hvis begge parter er enige om det, at svensk politi ville/kunne gøre meget ud af det. Loven bare skruet sammen, så nogle udenlanske GP´er feks med fordel kan lokke kunder,- og få betaling hvorefter svensk politi så pågriber "gerningsmanden" som får en bøde.. Men GP´eren beholder sine penge og i fint samarbejde med myndigheder i Sverige kan forsætte det samarbejde. Meget hykleri og dobbeltmoral i den lovgivning efter min mening.
  18. Men kan jo aftales her i DK og ordnes i Sverige
  19. Nu vi snakker om priser.. Bevæger man sig over grænsen til Polen så altså få en hel time til det der svarer til 50 euro.. Og let fås endnu billigere,- men er standart prisen for 1 time... Og findes altså mange skønne polske piger der virkeligt giver noget for pengene. Men der som i både Tyskland og Danmark,- mange "udenlandske" piger som desværre nogle gange ikke leverer varen.. Grunden er nok de er et sted så kort tid før de bliver cirkuleret rundt,- så deres.engagement og service bliver derefter.
  20. Ja du har helt ret Og ofte en selv der har en masse fordomme om hvad mon de tænker... De er self vant til lidt af hvert... Tror dog når prisen trods alt ikke er større, at jeg i første omgang bare køber nogle anonymt nu.
  21. Problemet er at jeg ikke har recept og ikke så meget for at gå til lægen med det - selvom jeg ved hun uden videre vil gøre alt for at se om jeg kunne få det... Har haft en mandlig læge mange år,- som desværre er stoppet.. Og grundet lægemangel der hvor jeg bor,- så kun muligt at få en kvinde (de andre overbookede).. Har da gået til hende med en anden ting, som jeg syntes var lidt pinlig, hvor hun uden videre gjorde alt for at hjælpe mig,- også med den medicin som hvis den gives hjemført anden sygdom kan købes meget billigere og så ved hjælp af pilledeller kan spares 80 %.. Så helt sikker på hun ved en eventuel henvendelse så gøre alt for mig.. Men syntes det er lidt pinligt. Og behov ikke så stort.. Dels singel, og altså let ved at få rejsning ved den daglige godnatspiller.. Men ved GP besøg så altså dejligt at være sikker på et godt jern hele akten igennem. Så vil helst købe dem anonymt uden recept på nettet. Men se nu priserne er ej er store hvis man bare køber sildenafil fremfor Viagra... Inderholder jo 100 % det samme.... Så bare priserne på Viagra som jeg syntes virkede meget høje på den der hjemmeside... Men køber man feks 16 Sildenafil tabletter a 100 mg til ca 285 kr og deler dem i 4 så er stk prisen jo ej så høj... Overvejer dog så at købe nogle få Levitra også.. Aldrig prøvet,- men nogle gange der altså været nice hvis de virkede 36 timer
  22. Har været aktiv og besøgt en del GP´er de sidste måneder,- men ingen der hverken stak ud positivt,- eller desederet faldt igennem, så man følte sig snydt.. Var dog i KBH her igår tirsdag,- for at teste Hisako i Daisy club.. Læst en anmeldelse af hende herinde som var positiv.. Og må bare bekræfte at hun er virkelig fin ! https://daisyclub.dk/hisako Nu er smag jo forskelligt,- men personligt så godt lide den der hvide krop,- de der lidt runde/ feminine former og god str røv på en slank pige.. Samt små ægte faste bryster.. Derudover virkelig serviceminted og en der ikke holder sig tilbage for at gøre alt for kunden skal føle tilpas både før,- men så sandelig også med selve sex´en Tungekys hvor hun tager iniativet til det og hvor hun bagefter står foran en og stritter med sin røv og bare lader en gøre hvad man har lyst til er guf.. Og endnu bedre da hun henter en ekstra lampe så jeg rigtigt kan nyde synet hvor hun stadig har det frække undertøj på.. Og hun er en der nyder at blive slikket,- og en der gå lidt udover det der normalt bliver tilbudt.. Kanon oplevelse hvor jeg holdt lidt længere end planlagt.. Plan var som sædvanlig en 69´er hvor jeg skyder den af i munden på hende,- og så massage et godt stykke tid,- og så lidt rigtigt sex... Men denne gang trak det ud,- og jeg begyndte at kneppe hende i forskellige stillinger,- uden at komme.. Var ellers tæt på da vi lå i 69´eren.. Men efter der kom gummi på,- så kunne jeg ikke komme.. Så efter lidt forskellige stillinger var det af med gummiet og hun suttede igen,- og ofte direkte øjenkontakt.. En fræk pige der adskiller sig fra de andre jeg har mødt både der og i Gormsgade.. Hun tog igen iniativ og ville gerne røres og slikkes,- så endte igen i en 69´er,- hvor der dog ikke gik lang tid før jeg kom i hendes mund og hvor hun slugte det hele.... Og så gået 25 min he he Ja selvom jeg syntes der havde gået lang tid,- så kunne man altså have fået en rigtig god oplevelse der ved bare at vælge en 1/2 time.. Men nu betalt for 1 time,- så lagde mig an til noget massage som hun forsøgte at gøre ligeså god som muligt.. Hele tiden ved at spørge om det var for hårdt eller blidt osv... Da der manglede 15 min igen hende der igen tog iniativ.. Lagde sig ned og kællede og kyssede.. Pikken var klar men stadig en del øm/super følsom der efter udløsning,- eller måske den olie hun brugte,- men endte med hun suttede og spillede pikken med hånden.. Kunne dog ikke komme/ikke lyst mere,- så sluttede af 5 min før tid.. Helt klart den bedste pige jeg har prøvet i Daisy club.. Derudover jo rigtigt fine priser de i forvejen har der det sted... Her får man altså virkelig noget for de 1300 1 time koster... Ved ikke om jeg skulle nævne det,- men Ofte oplevet hos Daisy club at pigerne der modsat i Gormsgade nogle gange tilbyder ekstra ydelser.. Personligt bryder jeg mig ikke om det, da noget af stemningen går væk når de spørge om ekstra penge for en ydelse som normalt ikke indgår.. Men på den anden side fint nok at de gør det.. Hende her, der blev de normale ydelser ihvertfald ikke udført dårligere bagefter fordi jeg takkede nej.. Hun er virkelig en der giver meget.
  23. Men da nogle saftige priser de tager !! Er der ikke andre steder hvo man kan købe over net og sikre sig det ikke er kopivarer og godkendt ? Dr Fox hjemmeside, der selv hvis du har recept, så koster de immervæk meget mere end hvad du kan få det på et dansk apotek..
  24. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Jasmin skrev: Pointen er: os der har det godt i branchen og jer der har gode erfaringer og de klinikker der IKKE tager røven på pigerne.... vi/de/I er ikke interessante i juridisk forstand.... fuldkommen ligesom dem der kører 50 km i timen ikke er interessante for bøde-statitiskkerne Vi kan som det er nu ikke ramme dem der er nogle svin... det kan ikke lade sig gøre. Og min tese er at uanset hvilke tiltag (der måske også rammer gode klinikker) der skal til for at sørge for at klinikker som udnytter pigerne bliver lukket og slukket.... så skal de gennemføres Det Jasmin siger er, at selvom det er beklageligt det vil gå ud over alle dem der holder fartgrænserne,- så kan man ikke undgå nogle ikke overholder fartgrænserne... Og derfor skal det forbydes at køre bil !!!..... -dog så lige laves en undtagelse Dem der bor i byen (som hun gør) må godt forsætte med at have bil.. Men andres skal nu fremover blive betragtet som kriminelle.. Jo helt absurt argumentation... Vi må da være enige om at vi aldrig kan undgå at der findes GP´ere.. Om så nogle er meget forargede over det og har en moralsk pengefinger,- så vil de altid eksistere... Vi er også enige om at der foregår nogle ting i branchen hos enkelte som vi ikke vil ,acceptere... Men spørgsmålet er så hvordan vi bedst kommer det til livs... Fordi der er nogle der bliver dræbt i trafikken,- endda små søde børn, kan vi da godt forstå at et forbud mod biler nu ,- ville være absurd... På samme måde vil vi aldrig kunne helt undgå at der sker ting som vi ikke syntes om indenfor branchen.. Men man kunne måske ændre noget, så tilfældene blev mindre.. Der har jeg så læst masser af gode forslag i denne tråd.. Feks hvordan de gør det i Tyskland... Men virker ikke til Jasmin overhovedet læser dem ?,- men bare forsat fanatisk holder fast i sit og gentager de samme selvmodsigende argumenter igen og igen.. Jasmin jeg har dyb respekt for det du står for.. Og også din kamp for dem der har det dårligt.. -den sympati for GP´ere der lider skade,-tror jeg dog minimum 98 % af brugerne herinde har !!... Men det virker som det er vigtigere for dig at have ret end indrømme at man kan blive klogere.. Oprindeligt troede jeg din anden tråd,- var et forslag til at forhindre at nogle stakkels skæbner indenfor den her branche.. Men det er nærmest blevet et korstog for dig hvor du mere dyrker dit ego for at have ret,- fremfor at se hvad der var bedst for at beskytte jer i den her branche. Du nævner igen og igen du har så mange vidner der har oplevet tragiske ting.. Men husk nu på at der er ca 10.000 indenfor denne branche i Danmark lige nu og her.. Og mange der kun arbejder med det i en kortere periode.. Så antallet af dem der har været i berøring indefor faget er meget meget større end de 10.000.... Et skøn kunne være 100.000.....Om du så havde 100 tilfælde hvor der er piger der fortæller frygtelige historier,- så er det altså samlet set ikke engang 1 procent.. Faktisk kun 1 promile ( 1 ud af 1000) Er 100 så lidt ?.. Nej bestemt ikke!.. Bare 10 tilfælde er da tragisk.. Men pas nu på du ikke kan se skoven for bare træer.. Din viden om faget bygger reelt kun på den viden du får fra under 1 procent af dem der arbejder indenfor faget. Og får man kun den,- så fare for man bliver meget blind og fanatisk.. Ligesom en talabankriger der udelukkende kun får en form for viden,- og holder alt ude som ikke passer ind i deres ideologi.. Oprindeligt kæmpede du for de svage,- men er endt med du nu er deres værste fjende..

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.