Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Bruger

Så må det også blive min tur til at anmelde en pige:-)

Jeg var idag forbi Emmalie http://mon-cherie.dk/ Hun er en super sød ung pige, vildt charmerende og lækker med et frækt smil. Hendes mål og alder passer meget fint, brysterne er ikke helt en D-skål, en god B/C-skål, passer perfekt til Emmalie. Dette var mit tredje besøg hos hende og det bliver kun bedre fra gang til gang. Hun er pigen man bare ønsker at tage med hjem, hvis man kunne. Jeg valgte at være sammen med Emmalie i 1 time idag, så der var masser af tid til at hygge, nusse og putte. Detaljer holder jeg i øjeblikket for mig selv, men det skal siges at hun giver et super blowjob.

Husk at behandle hende godt, det fortjener hun, og så tror jeg også at man får en super behandling igen.

I min verden en af de bedste og sødeste piger jeg har mødt igennem de sidste mange år.

   

Redigeret af Lunde4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bruger

Så må det også blive min tur til at anmelde en pige:-)

Jeg var idag forbi Emmalie http://mon-cherie.dk/ Hun er en super sød ung pige, vildt charmerende og lækker med et frækt smil. Hendes mål og alder passer meget fint, brysterne er ikke helt en D-skål, en god B/C-skål, passer perfekt til Emmalie. Dette var mit tredje besøg hos hende og det bliver kun bedre fra gang til gang. Hun er pigen man bare ønsker at tage med hjem, hvis man kunne. Jeg valgte at være sammen med Emmalie i 1 time idag, så der var masser af tid til at hygge, nusse og putte. Detaljer holder jeg i øjeblikket for mig selv, men det skal siges at hun giver et super blowjob.

Husk at behandle hende godt, det fortjener hun, og så tror jeg også at man får en super behandling igen.

I min verden en af de bedste og sødeste piger jeg har mødt igennem de sidste mange år.

   

Jeg tror enten du har været heldig med kemien eller også er denne anmeldelse skjult reklame - kke at ens første indlæg ikke kan være en anmeldelse. 

 

Hermed lidt mere nuanceret feedback om Emmalie: https://www.eroguide.dk/forum/topic/41646-amalie-club-erotica-emmalie-mon-cherie-kan-ikke-anbefales/

Redigeret af Mokujin
Link rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu også været forbi Emmelie - både før og efter hun desværre valgte silikone.

I min optik er hun voldsomt sød, og jeg er gået derfra hver gang med røde kinder og afslørende smil, så mon ikke bare de tvivlende herrer skal huske sig selv på, og glæde sig over, at der skal mere end penge til at få en god oplevelse når det drejer sig om sex. Kemi, det rigtige ben ude af sengen, forventningsafstemning, tis på sukkermaden etc.....

....og Lunde.....hold snitterne fra min pige ;-)

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi den lille trunte ved flere lejligheder - kun gode oplevelser.

Magter ikke ræs mod uret, så en halv time er et godt sted at starte med en "ny" pige man ikke har knaldet før.

Ved første besøg smilede hun frækt på mig efter de første 20 min og spurgte om jeg kunne igen....!!!!

Damn - lidt naivt, men meget sødt...

Kun roser herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...