Alting skrevet af ZEUS
-
Billige fly til Thailand
Ja også mig... Sålænge det er nogle få timer, så luksus,- fremfor en direkte flyvning på 10-12 timer... Så man får delt den lange og kedelige flyvetur op,- hvor man feks kunne få noget godt at spise og ryge... Men normalt direkte flyvninger dyrere... Findes også nogle med flere mellemlandinger hvor en tur tager 18-25 timer Satser på min tur at jeg er meget træt når jeg rejser,-- og jeg kan sove det meste af turen.. Selvom flysædder altid er skod at sidde/halv ligge i så lang tid Gid der bare havde været wifi.... Det at have en bærbar og alle de muligheder for underholdning ville gøre tiden meget kortere.
-
Billige fly til Thailand
Og også let at finde returrejser ,- med direkte flyvning til 2600,- https://www.norwegian.com/dk/booking/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&D_Day=01&D_Month=201606&R_Day=01&R_Month=201606&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK
-
Billige fly til Thailand
Norwegian der let finde returrejse til under 3000 uge efter uge,- fra April måned... Og er med direkte flyvning. Vær dog OBS på man skal betale ekstra såfremt man har ekstra kuffert, vil have flymad eller specielt sæde...
-
penis længde
Ja overvejede også at skrive hvor ubetydeligt det var om en pik nu var nogle cm mere eller mindre... At det er kun fordi vi er mænd at vi bilder os ind at den betyder så meget.. Derfor feks så mange mænd tror at det tænder kvinder at smide billeder af deres pik til dem ,- hvad det hvis ikke gør i det kvindelige univers !!!! Dog syntes jeg det var relevant med lidt fakta som modspil til det at tro at det var normalt med en pik på 23 + og livet ville blive fantastisk med sådan en.. Dog skal man ikke undervurdere selvværd.. Eller selvtillid... Hvilken betydning det har for hvordan man reagere andre steder i samfundet... En med en falsk selvtillid,- en med feks en tro på hans kæmpepik vil være Guds gave til kvinderne,- vil med den selvtillid møde verden på en måde så hans falske virkelighed måske vil blive opfyldt.. Selv om de fleste kvinder overhovedet ikke ville værdsætte det han lige satte mest pris på ved sig selv.. men mere af ville tiltrukket af hans udstråling og gåpåmod. Som han netop fik af det falske selvværd Modsat en med falsk lavt selvværd, vil tilsvarende møde verden med bukket nakke.. Komme krybende langs panelerne,, Aldrig turde springe ud i alle de muligheder han også ville få... Grundet hæmningerne deraf.... Og det er virkeligt trist syntes jeg... Har faktisk selv oplevet lidt af det,- så taler af smertelig erfaring. Så mit håb var ved konkret videnskab fra den virkelige verden, vise at trådstarter sikkert ikke har nogen grund til det mindreværd... At han måske kunne få noget selvtillid, og der opleve verden og få masse af selvværd når han lærer alle de andre vigtige ting som alle mennesker inderholder, og som det modsatte køn sætter endnu større pris på.. Og ikke mindst tænder på !!
-
penis længde
Ja jeg studsede også over den udtalelse ,- men valgte at brinke hele citatet og uredigeret fra den artikel jeg linkede til.. Iøvrigt glad hvis dit selvværd blev ændret.. Men var faktisk bare fakta fra videnskaben at gennemsnittet for en erigeret penis er 13,2 cm... Og ikke alle de der forestillinger vi ofte indbilder os om hvad der er normalt Var dog ikke videnskab det jeg slyngede ud med at penis der vokser 4-5 gange i størrelse.. Jo har set en artikel om det engang - men husker ikke hvor stor variationen præcis var.. Og det jeg slyngede ud om min egen, kan jeg nu bagefter se ikke holder stik - ellers måtte jeg både have en ekstremt lille tap i slap tilstand og samtidigt en ekstrem kul enorm kæmpe en ved stiv.. - for at de 4-5 gange størrelsen ville kunne lade sig gøre Sandheden er nok nærmere når jeg er mere præcis, at den vokser ca 2-3 gange størrelsen fra slap til stiv.. Hvilke også er meget hvis man kigger på hvad der er normalt... Der er det nemlig normalt at de bliver ca 1/3 del større. Og alle dem der som mig har en hvor variation mellem slap og stiv er stor vil altid opleve at have en af de / eller den mindste i omklædningsrummet.. Og mange går sikkert som jeg gjorde i masser af år med store mindreværdskomplekser der.
-
"Enten ringer du mig op, ellers kigger jeg og min luder forbi"
Ja enig i dem der syntes det er grotesk at politiet intet gør der.. I virkeligheden vel alt mulig bevis/ intentioner der peger henad at han har en økonomisk interesse i det salg der foregår der.. Dvs på kant med rufferiloven... Hvor store beviser skal politiet lige bruge spørger jeg ? Forstår godt politiet ikke gider bruger masser af tid og ressourcer på nogle sager som , uanset hvordan man vender og drejer det,- er små... Og som man på forhånd ved aldrig vil resultere i nogen dom.. Men som minimum burde de give dem der anmelder en sag, et bedre svar... Og ville jo være ufattelig let for betjenten lige at ringe op til personerne der kom med de truende sms´er og præsenterede sig som politiet.. Alene det ville sætte dem i forsvar, og de ville nu frygte der bliver holdt øje med dem.... Selvom betjenten bagefter ikke ville ofre et minut på dem mere,- så ville alene den frygt have en præventiv virkning for hvad de lavede af ublu forbrydelser i nær fremtid ihvertfald... Dvs det krævedes så ufattelig lidt fra politiets side.. Bare en kort opringning..
-
penis længde
Lige for at komme med lidt fakta, nu trådstarter virkeligt har et problem... Og problem næppe fysisk, - men mere findes i hovedet , og med hvad der er virkelighed. Det må da give god selvtillid for danskerne,- selv dem med de mindste størrelser, når man ser hvad videnskaben faktisk viser... Mener gennemsnittet for i Danmark/Norden dog er en del højere for en erigeret penis er 14-15 cm... Til trådstarter: Jeg tror virkelig du har fået et forkvaklet opfattelse af virkeligheden... Blot citere en af dem der har skrevet indlæg i linket jeg smider længere nede: den visuelle kultur, som ”confounder” normaliteten, specielt pornofilm, hvor statistikken viser, at der er en overvægt af unge mænd som publikum. Og det er da indlysende, at hvis unge mænd sammenligner sig selv med den amerikanske pornostjerne Mandingo, at de får mindreværdskomplekser. Men ”værktøj” i denne kaliber udgør en lille procentdel af mændene, dvs. det er helt ude ved standardafvigelse 3. Langt de fleste drenge/mænd ligger omkring gennemsnittet. I øvrigt så meget forkel fra person til person vedrørende længde når den er slap og når den er stiv.. I skema nedenunder der se det normale... Men er dog afvigelser.. Hos nogle der meget lille forskel og den vokser stort set ikke i længden når den bliver stiv.. Hos andre lige modsat, - der vokser den 3-5 gange i størrelsen... Jeg tilhører selv sidste gruppe og husker i min barndom hvordan jeg havde den opfattelse at jeg tilhørte en af dem med lille penis,-da jeg uundgåeligt ikke kunne undgå at sammenligne når man badede sammen i skole og til idræt... Men erfaret senere i livet at det bestemt ikke var tilfældet ,- da min modsat de fleste andre,- faktisk vokser til 4-5 gange størrelsen når den bliver stiv... Men hold dog op hvor har den misforståelse dog fyldt i mit hoved i mange år... http://livsstil.tv2.dk/articlefornoejelse/id-42236756%2525252525253a14-ting-du-ikke-vidste-om-dit-underliv.html 3. Den gennemsnitlige skede er 7-10 cm lang, men frygt ikke, hvis din fyr er veludrustet - Skeden kan nemlig udvide sig med 200 procent, når du bliver seksuelt ophidset, lidt ligesom en ballon. Husk, at den blev skabt til at bringe babyer til verden, så den er yderst elastisk. http://videnskab.dk/krop-sundhed/endelig-fastslaet-sa-lang-er-en-gennemsnitlig-penis Fakta Resultaterne viste, at: En gennemsnitlig, slap penis er 9,16 centimeter lang og 9,31 centimer i omkreds. En gennemsnitlig erigeret penis er 13,12 centimeter lang og 11,66 centimeter i omkreds.
-
Moralske svin der forsøger at retfærdigøre deres handlinger
Sorry havde jeg ikke set
-
Torsdag put x 4.. Med Cialis
Skulle selvfølgelig stå der til sidst : 36 timer efter indtagelse af den.- så virkelig mærke der stadig var effekt.. Da den jo blev indtaget der omkring 10.30 torsdag og ved midnat fredag var gået mere end de 36 timer som den lover... Iøvrigt har jeg det virkeligt svært med de her nye opdatteringer af forummet Skrev af samme grund en kladde på en email, da meget svært at rette tekst herinde bagefter.. Men at tro man så bare kan kopiere tekst over her , er ikke sådan lige... Den undlader noget.. Og helt umuligt bliver det hvis man vil ændre skrifttype og str og kopiere hele teksten efter den står her... Så bliver flere afsnit byttet om og puttet andre steder ind i teksten Så hvis man bruger 15 min om at skrive teksten , så skal man regne med at bruge minimum en halv time med at få det til at se nogenlunde ud som man havde tænkt.
-
Torsdag put x 4.. Med Cialis
Sjældent jeg får anmeldt herinde.. Dels fordi jeg oftes kun laver anmeldelse hvis ekstra gode eller dårlige oplevelse, og dels fordi jeg bor et sted i DK hvor der er yderst begrænset udvalg. Men tog en smuttur til København torsdag.. Været oppe næsten hele natten før, så da jeg ankom der omkring kl 11 formiddag, så skulle det være et "Go´natknald" for mig… Før jeg ville tage hen og få noget søvn på et hotel. Havde på forhånd ved at tjekke lidt anmeldelser ud her de sidste dage et rigt udvalg hvor jeg alene skulle vælge hvilke jeg jeg havde mest lyst til. Desværre var hverken lille Amelie eller græsk elskende Clara på vagt her torsdag.. Dem gad jeg ellers godt. Kl 11.30 havde jeg en tid hos Roxana https://escortguide.dk/P/roxana-your-pleasure-is-mi-pleasure--18622.html Diskret og fine Parkeringsmuligheder.. Så nævnte får karakter 9 og 8… Selve lokaler og bad mm der et 9 tal.. Ved ikke hvad jeg skal sige.. Har utallige super anmeldelser og vil bestemt ikke sætte spørgsmål ved de fine anmeldelser.. Hun er super sød og servicminted.. Men syntes ikke det var specielt godt.. sikkert min egen skyld.. Handler meget om man selv er tændt på lige en slags type pige og form for sex og ikke mindst føler sig tilpas.. Hun gjorde ihvertfals sit til man skulle det, men syntes det virkede en del falsk.. Så af oplevelse vil jeg kun give hende et 8 tal i karakter.. Jeg undlader helt bevist at kommentere udseende hvor der er billeder i annonce, da det er meget individuelt hvad hvert enkelt syntes er smukt /frækt kontra det modsatte.. Bare sige billederne ligner hende. Havde valgt en halv time med græsk.. Hun har faktisk en temmelig stram fisse.. Røvhulet meget stramt til start men har åbenbart teknikken så bliver hurtigt udvidet… Klokke halv elleve før mit besøg hos Roxana havde jeg taget en Cialis… For første gang i mit liv.. Har prøvet Viagra og giver efter 1 times tid en knaldhård fornemmelse og hvor man næsten har jern på de næste 3-5 timer…. Dvs efter udløsning stadig jern på lige efter, men sker der ikke noget bagefter så syntes jeg faktisk ikke de har den store effekt.. Selvom det siges de holder 5 timer… Cialis skulle tages en halv time før ifølge brugerformular og hold fast: skulle virke op til 36 timer.. De fås i forskellige antal mg, og da jeg ved besøg hos Roxana ikke syntes jeg havde mærket nogen forskel som når man er ”clean” , så jeg nuppede endnu en 10 mg da der i brugerformularen stod man kunne det hvis det ikke virkede.. Og må efter nu jeg er kommet tilbage fra min KBH´er tur, sige det havde sin effekt… Ligesom at være 20 igen.. Dvs tror faktisk jeg havde det på samme måde da jeg var passeret 30,- men siden passeret de 40 og nu 44 år ,- så ikke den samme gejst hvor bare man ser en pige eller mulighed for at dyppe den,- straks får et knald hårdt jern og klar til aktion.. Har altid været meget viril, men tror også meget afhænger af det foregår i ens øverste hoved.. Men her får man også det fysiklogiske med.. Så sørger man for at være god med sig selv,- og ikke har alle mulige krav til sig selv om at præstere,- som jeg tror dæmper mange psykisk,- så virker de her piller fantastisk !! Klokken var nu blevet ca 13, da jeg lige havde snuppet mig lidt mad før jeg ville tage hen og sove, ville jeg lige lidt rundt i Istedgade... Elsker simpelthen det at se et stort udvalg live og blive fristet.. Den der øjenkontakt og mulighed for kemi kan man altså ikke få andre steder !!.. I Danmark ihvertfald.. Nu er der ikke det udvalg som der var i de ”gode gamle dage” for 20-25 år siden hvor specielt Skelbækgade var et fantastisk sted trods mange narkoludere, til at finde en perle blandt det store udvalg der var dengang.. Nu er kvarteret gjort til INN sted for den mode med cafeer og lignende og næsten umuligt at køre der.. Derudover meget få der trækker, nu hvor næsten alt bliver annonceret let og billigt på nettet. Og mest afrikanere,- som jeg slet ikke bliver tiltrukket af,- og enkelte østarbejdere,- hvor det er mere normalt end unormalt , at det er nogle triste skæbner som udelukkende gør det for penge og helst ved at fuppe som mange ud af folk som muligt.. Dvs 8 ud af 10 gange så skifter GP´eren fra at tilbyde alt til ingen penge,- til at ALT koster ekstra ,- ligeså snart de har fået pengene.. Men oftes kan man lynhurtigt aflæse det hos dem, ved den der kontakt som man kan få der ved en samtale,- og meget hurtigt og nemt kan gå videre.. Var dog meget begrænset udvalg ved det her tidspunkt,- og det kolde vejr bestemt også sin indvirkning.. Men fandt en mørkhåret fra Østeuropa.. Ikke klasse af udseende men virkede villig og kvali i ydelser,- som blev bekræftet da jeg kort tid efter havde lejet mig ind i en af de kamre man kan leje.. Hun opfodrede mig til at pille,- og trods man ikke gider tager bukserne af grundet den lille plads så var det en omgang heftig og fræk sex…Lige det jeg havde behov for der.. Med lidt forskellige stillinger og en yderst villig pige på omkring de 25-30 år.. Så for at forsætte med karaktergivning fra før så sige parkeringsmuligheder faktisk ok der ved den tid på dagen, men ikke ligefrem et sted man kan være sikker på at være uset hvis det er det man har lyst til.. Så må blive et henholdsvis 4 og et 2 tal i karakter.. Omgivelser der vil jeg give et 1 tal.. Mere kan det bestemt ikke blive til i sådan en kabine.. Oplevelse vil jeg dog derimod give et 7 tal.. Måske et 8 tal endda.. Det var frækt og setup lige efter mit hoved.. Det jeg havde lyst til der.. Efter noget søvn på hotel, så var klokken 21 og var bare om at køre ud og finde et godt sted og spise.. Men ville lige tjekke ovennævnte gader Var tæt på et par gange for at bide på, men holdt igen.. Så en hvid asiat og tændte mig.. Men som ofte der normale indbyggere/turister som ikke solgte sig selv… Men tændt på sådan en type,- så hjem til hotel hvor jeg vidste jeg havde nogle link gemt på bærbare da jeg havde tjekket en masse ud dagene før så der var lidt forskelligt at vælge imellem… Og faldt for hende her: https://escortguide.dk/P/-new-japanese-girl-yuki-100-real-pic--23103.html Ca kl 22 holdt jeg ved hendes adresse.. Og for at forsætte i samme spor med karaktergivning så give et 9 tal for både parkeringsmuligheder og diskretion.. Er nogle boligblokke og tror det er et kollegie hun bor i.. Dvs 100 % privat hos hende og tænder mig også.. Hun virker meget som en uskyldig studine , dog tror jeg trods hendes unge alder at hun er mere erfaren end man umiddelbart tror.. Men rigtigt guf rent udseendemæssigt efter min mening.. Hun stod der i frækt Japser lårkort og høje hæle.. Meget flottere og ungpige agtig end billedrne faktisk angiver… Var en lille 1 værelse lejlighed, med lille køkken og toilet,- hvor hun går med ud og vasker en.. Findes mange som udgiver sig for at være fra Japan, men hende her tror jeg godt kunne være den ægte vare.. Tungekysser meget længe,- dog ikke dybt,- men alle har forskellige måder at kysse på… Overraskede mig nu hun var så lille at hun bestemt ikke var særlig stram.. Faktisk tværimod… Der var Roxana meget strammere.. Men alt i alt en rigtig god oplevelse hos hende.. Alle forskellig smag og gælder også med blow,- men syntes det var godt så sluttede af med det hvor hun modsat hos Roxana ikke blev sagt man ikke måtte komme i mund.. Dog trak hun rutinemæssigt munden til sig da jeg kom.. Men fin oplevelse,- og et stort 8 tal i oplevelse. Så var det med at finde et godt sted at spise og tilbage på hotel… Blev jo udskud grundet beskidte tanker Plan var at køre fra KBH omkring kl 5 om natten,- så skulle jeg blive fristet af mere fisse så var der jo natten og inde i en B rytme hvor jeg grundet arbejde var vant til at være oppe om natten… Var dog træt efter et langt og varmt bad der omkring lidt over midnat,- så lagde mig til at sove og satte uret til at ringe kl 02… Vågnede lidt før af mig selv, så var bare en lur jeg trængte til.. Kiggede det udvalg jeg på forhånd havde fundet ud på den bærbare,- men følte mig lidt sulten så besøgte en Burger King og inden tilbage på hotel så var klokken blevet 03.. Forsøgte at ringe til flere,- men nu var klokken så mange at udvalg yderst begrænset… Bestemte mig for at tjekke ud af hotel og lige køre lidt omkring i Istedgade før jeg eventuelt ville forsøge at ringe til en som annoncerede hun havde åbent til kl 05… Kørte lidt rundt der 1 times tid, da jeg fik øje på en der meget lignede en almindelig studine.. Kørte ind til siden og regnede bestemt ikke det var en GP´er,- men hun gik over vejen og over til min bil.. Viste sig at være en meget påvirket svensk pige.. Først lignede det en ung fuld studine der lige havde fået den ide at score lidt ekstra til huslejen efter en bytur,-men efter samtale med hende i bilen hvor vi kørte hen for at finde et sted så fandt jeg lidt mere ud af hende.. Kunne også mærke det hverken var alkohol og ej Amf eller de lidt mildere feststoffer som er så udbredt i dag hun var påvirket af.. Hun fortalte hun havde et barn og hun for 15 år siden havde trukket her i en periode.. som hun nu igen for nogle dage siden var startet op med igen grundet diverse problemer.. Så hun måtte være minimum 30 ,- selvom hun virkede yngre… Havde jo desværre tjekket ud på hotellet.. Ville ellers være meget nemmere at tage der tilbage, fremfor sex i min mikrobil.. Men var trods plads rimeligt fint.. Ved ikke med de Svenskere, men nu anden gang siden i sommers jeg møder en af dem.. Sidst en ung en på 21 år… De har intet kondom og tilbyder som regel næsten alt.. Dvs tager klatten i munden og knepper gerne uden kondom.. Ligesom rimeligt billige.. Tror det hænger sammen med deres hykleriske politik i Sverige, hvor man ser mange flere af de her eksempler hvor det er de svageste der ender i branchen.. Uden at kende basale rettigheder.. Jeg tror man møder mange flere procentmæssigt af de her typer i og med de har den politik på området de har. Men for at forsætte med karaktererne.. Så bliver det et 7 og et 6 tal for parkeringsmuligheder og diskretion.. Omgivelser bliver ikke til mere end 3 , da min bil ikke ligefrem er skab til de her sysler… Oplevelse blev et stort 8 tal.. En sød og villig pige der måske mere gjorde det af nød, men på ingen måde tvang eller virkede til at have det dårligt med det… Kunne godt minde om en studine hvor der bare blev byttet lidt penge imellem en. Så blev 4 forskellige piger indenfor godt og vel et halvt døgn.. Eller helt præcis indenfor 16 timer... Så Cialis må altså have virket.. Det ER er virkelig et godt produkt.. Ekstremt dyrt nu hvor der stadig er patent på det.. I hvert fald hvis man som mig købte det uden recept,- men ville være sikker på det er den ægte vare… Men alt i alt når man jo bruger penge på GP¨ere,-så ikke mange penge lige at bruge 200 kr på den her oplevelse hvor jeg ingen bivirkninger følte.. Ved Viagra der godt føle jeg får hovedpine… Og her mærker man ingenting , men er der fisse indenfor rækkevidde så straks jern på og følelsen af ekstra livlinie virkede minimum 36 timer hos mig… Det tog mere end den angivne halve time før de virkede på mig,- gik måske 2-3 timer.. Til gengæld så vel hjemme så i løbet af aftenen der om fredagen ,- dvs 24 timer efter indtagelsen af den,- så virkelig mærke der stadig var effekt !!. Hvis tankerne kom på afveje til noget sexuelt så kæmpe jern på… Så super produkt.
-
Moralske svin der forsøger at retfærdigøre deres handlinger
Syntes faktisk det på ingen måde kan sammenlignes med alfonser Det er iøvrigt et vidt begreb.. Fra dem der vil tjene tykt på pigerne til dem der bare opfatter sig som arbejdsgivere som ved en hvilken som helst normal virksomhed,- men hvor det åbenbart lige indenfor det her fag er forbudt i Danmark.. Det her virker mere som nogle der har nogle moralske begreber. og som så tror at deres forbrydelse kan retfærdigøres eller gøres mindre strafbart fordi de bruger den her form for selvretfærdighed
-
Moralske svin der forsøger at retfærdigøre deres handlinger
http://ekstrabladet.dk/112/tiltale-roevere-lokkede-maend-i-sex-baghold/5900301 Kan virkelig gøre mig vred.. Er simpel afpresning og vold.. Men nogle der tror hvis de kan spille på nogle moralske strenge, så faktisk i en god sag de gør det.. Det har sikkert været motivet i starten, samt en god forretning at udplyndre folk fordi de tror at mange ikke ville anmelde det.. Og efterhånden har grådigheden og ondskaben udviklet sig. Findes også disse typer der forsøger at lokke til mindreårig sex...Efter min mening er de på ingen måde bedre end dem de forsøger at straffe , nemlig de pædofile. Hvis nogle herinde har været i kløerne eller på andre som ligner det her,- så klart anbefale at anmelde det.
-
Blondie Anna - Hungarian in Vesterbro
Står hun tager 200 kr for kys.. Men godt at få at vide som du efterspørger om det er tantekys eller rigtig og indlevende med tunge.. Men burde være sidste når der er ekstra pris på 200 kr for det.. Men nu må vi se hvad Smatte og andre der har besøgt hende siger.. Om det virker ægte ,- ellers er 200 ekstra for det meget syntes jeg når pris for en halvtime kun er 700 kr..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Ja og nu er priserne nede på 2600,- Vedr wifi så stod der der i starten.. Der hvor man skulle vælge hvilke uge man skulle afsted... Men viste sig desværre at være en fejl Næste tut der forsøge at planlægge så har en nattevagt og ikke går i seng, og så håbe jeg kan sove det meste af turen.. Men ofte svært da der jo serveres mad og folk ud p toilet osv.. Og uanset fine nye flt, så sidder man ikke fantatisk i sådan et flysæde 10-12 timer som en tur normalt tager For en ryger som mig også et problem Men havde man bare kunne have sin bærbare så været kæmpe plus !!... Så siddet og surfet rundt imellem en masse som jeg normalt gør,- og spillet osv... Så havde ikke kun flyet men også tiden fløjet
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Super !!!
-
Vi yder du nyder. To friske gymnasie piger. Kom og få et lækkert knald;)
Okay må jeg lige få tjekket op på imorgen.. Ved at ringe til dem. Men syntes bare sjældent jeg ser danske piger med sådanne højhælede sko som de der...
-
Vi yder du nyder. To friske gymnasie piger. Kom og få et lækkert knald;)
Er de begge frikanske piger ? Syntes svært at se på billederne..
-
Legekvinden.. Erfaringer modtages..
Jamen det er da fint og kunne du bare have fortalt... Som jeg skrev så godt være jeg misforstod dig , men den måde skrevet på så virkede det provokerende på mig.. Og ved ikke hvad du mener med de erfarne kontra de uerfarne... Jeg opfatter mig ihvertfald ikke som de erfarne.. Jo indenfor nogle områder men har som indstilling man skal lære hele livet... Og hvis du bare har forstået lidt af det jeg skrev, så forstået at jeg er fortaler for at folk spørger da det netop er hele ideen med det her forum.. At ingen spørgsmål er for dumme !!! Men hvis du læser mange af trådene så vil du forstå hvorfor det kan virke trættende , når så mange kun tager imod og har en masse krav,-men som intet giver tilbage til forumet..
-
Legekvinden.. Erfaringer modtages..
Jeg er bedøvende ligeglad med stavefejl osv, er selv en stor bidragyder... Det der er vigtigt er det der bliver skrevet bliver opfattet som det var ment.. Vedrørende dine teorier om konspirationsteorier lød de faktisk meget sjove,- når man ser på hvad jeg reelt skrev.. Du må have en meget stor sølvhat på når du når frem til det, da det eneste jeg påpegede var ærgeligt der var så mange tråde hvor folk spørge om en masse men aldrig vender tilbage og bidrager... Kig selv trådene igennem.. 90 % eller flere er sådanne... Så når andre erfarne brugere herinde ofte skriver: læs først før I spørger om noget,- da der sikkert findes en masse tråde om det... Så kan jeg godt forstå hvis nye ikke gør... For de opgiver simpelthen efter at have læst 20 igennem som pludselig slutter.. Efter en trådstarter har spurgt om en masse, men ikke gidet vende tilbage og fortalt hvordan det så endte..
-
Legekvinden.. Erfaringer modtages..
Ved så ikke om dit indlæg var henvendt til mig,- eller læs hvad jeg skriver... Hvis Bagger følte sig ramt,- fair nok Jeg skrev netop at teksten let kunne misforståes.. Eller han havde formuleret sig forkert.. Hvis man vælge at reagere agresivt og selv komme med en masse konspirationsteorier om brugerne herinde og Ekstra bladet læsere, - ja så siger det i virkeligheden mere om en selv... Istedet for forsvare det han havde skrevet kommer han med et angreb... Så må konkludere at det der kunne opfattes som jeg skrev,- det holdt stik...
-
Legekvinden.. Erfaringer modtages..
Men du vil ikke spørge om hendes velsignelse til at spørge om hende herinde ha ha Tjaee man kan altid finde noble argumenter så det lige passer til det man vil have frem... Kaldes bare hykleri
-
Legekvinden.. Erfaringer modtages..
Så du ville godt låne viden herinde fra men bange for andre fik glæde af det hvis hun var en godte ?.. Hmmm godt være jeg misforstod dig , men ellers sørgelig tankegang... Der er alt for mange der spørger og spørger herinde,- men som aldrig bidrager med det mindste... Resultatet bliver bare at folk ikke gider hjælpe... Hvis alle tænker så egoistisk.
-
Rebecka i Søborg
ZEUS skrev et svar til rocketbrother's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHun kunne faktisk godt minde om Julie Zangenberg Ihvertfald fra nogle vinkler men større bryster.. Personligt er jeg dog til mindre bryster, og syntes at Zangenberg er guf !!! Så vil man have fornemmelsen at bolle Bentners dame så da mulighed her
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Iøvrigt vil jeg skrive noget om hævekort som er vigtigt hvis nogle planlægge at tage derned... Har undersøgt dem generelt og meget forskel... Men vil jeg skrive om senere , men anbefale folk enten venter med at købe rejser eller ihvertfald sikrer de gør det med deres master/Gold card hvis de ikke iforvejen har rejseforsikring... Denne forsikring gælder nemlig kun ved køb med det kort.. Og man kan ikke hvis købt med andet kort bruge den.. Derudover fået noget viden om hvilke kort der er dyre og billige at hæve penge med, da jeg en aften nærlæste alt det der stod med småt... Men kommer som sagt en opfølgning en af dagene.. Pt planlægger jeg et dag i KBH hvor der skal besøges lidt forskelligt
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Kan være rejseburuet skulle tjene nogle penge,- og jo ikke mange de gjorde der pr rejse.... Og det ved at få procenter for det udlejningsfirma de så sjovt nok senere ville anbefale Uanset hvad så underligt råd at anbefale nogle at leje bil.... Dels billigt at tage bus eller taxi og dels helt uansvarligt syntes jeg at opfodre nogle til at leje bil uden ihvertfald advare dem mod risisi der kan være forbundet der...