Alting skrevet af ZEUS
-
Thailand - for nybegyndere
Tak og lig måde !!! Ja så ender jeg dernede før dig, men dig der så kan se frem til turen -og mig der må gå hjemme i kedelige Danmark der. Har set tråden og følge den
-
Thailand - for nybegyndere
Ja men vil nu afsøge Beach Road alligevel Det meste skal tjekkes, og self finder jeg ikke de piger jeg søger der , men andre steder, så klart den bliver afskrevet.. Nu dog mest gaden jeg er interesseret i om dagen,- i og med jeg jo søger god øjenkontakt.. Og går ud fra det mest er om natten den kan være farlig. Derudover er jeg altså ikke en der tumler rundt i en brandert.. De er oplagte emner for de typer.
-
Thailand - for nybegyndere
Tak for svar Fandt netop lige link , der nøjagtigt bekræfter de der 30 kroner.. Er dog ifølge link 2x30 kr,- men jo ikke det vilde, så ja så hæver jeg bare 2000 kr ad gangen som så svarer til ca 10000 bath.. Taber man dem eller uheldig med røveri, -så ingen betydning rent pengemæssig http://rejse-til-thailand.dk/veksle-til-baht
-
Thailand - for nybegyndere
Tak for svar Fandt netop lige link , der nøjagtigt bekræfter de der 30 kroner.. Er dog ifølge link 2x30 kr,- men jo ikke det vilde, så ja så hæve jeg bare 2000 kr ad gangen som så svarer til ca 10000 bath.. Taber man dem eller uheldig med røveri, -så ingen betydning http://rejse-til-thailand.dk/veksle-til-baht
-
Thailand - for nybegyndere
Tak Med hensyn til freelancers ved Beach Road så jo absolut ikke lagt mig fast på noget.. Det jeg nok primært søger - er der hvor man i ro og mag kan få øjenkontakt med pigen/pigerne og meget gerne et sted hvor der er mange piger og få kunder.. Om det så viser sig at være i barerne. Og så det jeg gør Nu må vi se når jeg kommer derned.. Det meste skal tjekkes og prøves.. Selv det som jeg trationelt er imod - feks klubber mm hvor man og ikke kan se udvalg før man er inde og derfor føler sig lidt bundet.. Skal helst sikkert prøve soapmassage og helt sikkert også Escort fra Devils Den.. Godt lide at man der på forhånd ved hvad pigerne er til.. Minus er den der manglende øjenkontakt, med enten kun billede -eller hvor man skal besøge stedet for at se pigerne.. Men meget prøves og så må vi se hvor mine jagtmarker hovedsagligt bliver Uanset hvad så nyder jeg det at intet er bestemt. -og det at jeg kan gøre lige det jeg vil når jeg er dernede Jeg har ikke fået bestilt hotel endnu, -men lidt svært at garantere sig imod det du siger.. for står der intet om.. Hvordan boxen sidder monteret.. Hvordan er det nu med at hæve ?.. mener der stod noget om det i oprindelige tråd.. Der var vist noget med at det var et fast gebyr - uanset om man hævede lidt eller mange penge.. Kan det passe -og huske hvor meget ? Optimalt var hvis man bare kunne hæve til 2-3 dage ad gangen.. Men hvis stort gebyr hver gang, -ja så må jeg hæve til 1 uge ad gangen.. Selvom jeg er lidt bange for det..
-
Blandede bolcher i Warszawa: guld og nitter
Okay så godt forstå dit valg af søgemaskine -og i en stor by som Warszawa så jo massevis af piger ! .. Det er mere hvis man skal finde noget i de mindre byer/provinser så kan det godt gøre en forskel om der er 7 eller 30 at vælge imellem. Vedr. hotel og escort, - der havde jeg altså været kold i røven for ikke mange år siden (7-10 år siden) der mere normalt -end unormalt, - at hotellerne havde tilknyttet nogle piger i deres barer.. Ved egentlig ikke hvorfor de er gået væk fra det.. Måske fordi turisterne nu selv finder deres GP´ere over nettet.. Men kender det godt man føler det er lidt pinligt at få en escortpige blandet sammen med de folk i lobbyen, -som man måske har små snakket med.dagene igennem.. Men tror sku ingen ville lægge mærke til noget eller i hvert fald syntes det var noget ekstra ordinært.. Kunne jo være din sekretær eller familie der kom på besøg -og bare give hende dør nummer først, så slet ikke sikkert hun bliver antastet.. 7-9-13 aldrig oplevet et hotel i Polen hvor man ikke gratis kunne få besøg. Og alligevel blevet til en del...
-
Blandede bolcher i Warszawa: guld og nitter
Super anmeldelse og beskrivelse !! Og fyldt med masser af info, som kan hjælp andre dernede.. Vil dog anbefale dig at bruge Roksa. pl , istedet for Odloty... Eneste grund er at der langt større udvalg af annoncører. Og dem der er på Oloty er helt sikkert også på Roksa.. Plus de mange andre Du fandt super smart rundt. men for mange sikkert et problem nu mange ikke kan engelsk i Polen.. Derfor anbefale man bare får Escort til hotel.. Den typiske pris for 1 time er 200 sloty og så typisk50 sloty til taxi udover (ikke altid).. Dvs for 4-500 kr så altså billigt. Klubber fraråder jeg.. Dels fordi det er totalt tilfældigt om man lige er der den aften hvor der sidder 15 lækre i en sofa -eller om man er uheldig og er der den aften hvor der sidder en enkelt over købsdato.. Og dels fordi det er meget dyrere end hvis man finder dem inde på ovennævnte søgemaskiner.. Der er alle mulige ekstra gebyrer og 1 time er altså bare 1 udløsning.. Det er de bestemt ikke hvis man feks får escort..- Dvs for enkelte GP´ere er det.. Men får man en typisk amatør pige feks til ens hotel,-så virkelig opleve at få super oplevelser indimellem. Og er altså mange smukke piger i Polen -og i hvert fald !! 3 gange så billig i forhold til DK
-
Thailand - for nybegyndere
Svar til Stump forsat: Du skriver: Tag mit tip om at jo dyrede et hotel er, jo sværere er det at få en dame med ind, personalet overcharger. Tag mit råd med at booke ind for to, aå du ikke skal betale breakfat for din nattens dronning. OSV. Svar: Det syntes jeg nu også der står en del om i selve tråden.. Og er endda link så man nemt og hurtigt kan kontrollere alle hotellers politik i Pattaya på det område…... Nu ved jeg godt, nu jeg ikke har været i Thailand , og gjort en forbrydelse at lave et forarbejde, - men kan af den grund oplyse at det er yderst sjældent der modregnes gebyr.. -medmindre man valgte de typiske familiehoteller, som sjældent ligger i centrum hvor det sjove foregår.. Men som der står i tråd, så kan man dobbeltsikre sig ved at tjekke ved omtalte link. Du skriver: Du kan ikke dele emner op i to tråde, uden at lave links til den første generelle debattråd. Hvad nu hvis en læser kun læser din bemærkning om at man kan hyre freelancere. Tra la la la. Lidt ansvarlighed er ikke at foragte Svar: Som det første i tråden - så vises linket til den oprindelige tråd… Og gentager igen. Under freelancere og GP´ere generelt, -så står der nogle nyttige råd om hvordan man kan formindske de risisi der er.…Råd som bygger på massevis af erfaring fra GP´ere rundt omkring i verden.. Simple råd som dels formindsker farer og dels sikrer bedre oplevelser hos dem. Du skriver:Jeg rettede eller kommenterde flere ting i din trådstart, men tag bare et råd som hvordan man booker hoteller i Pattaya i Lavsæsonen. Det gør man kun hvis man er tryghedsnarkoman, og så kan man book et par dage.Pattaya er i lavsæsonen købers marked, med næsten alt, fra værelser til piger Svar:Det ved jeg ikke om man gør.. Personligt har jeg ikke booket hotel endnu.. Men priserne ikke ændret sig noget fra der hvor jeg kiggede for 3 mdr siden.. Så at tro de falder er vist naivt… Bestiller du til lavsæson så får du automatisk billigere.. Uanset om det er 3 mdr eller 1 år før.. eller 1 dag før.. (tjek selv på nogle af de store booking sider)(hvor priserne er billigst!) Så ikke se ideen med at vente med at booke ? -eller skade hvis nogle gør det i god tid da det jo let kan afbestilles ? -hvis man oplever de ikke lever op til de forventninger man har..De samme markedskræfter gælder sikkert også i højsæson.. Der får du heller ikke noget ud af at bestille i god tid, udover du sikrer dig der er plads.. Hotellerne ved jo der er masser af mennesker der, og nok få fyldt de fleste værelser.. Og sætter af samme grund ikke prisen ned i den periode, bare fordi du der bestiller i god tid.Så ikke se ideen med at vente med at booke ?Der var også flere erfarne der rådede mig til heller bare at gå ind på et tilfældigt hotel når jeg var dernede.. Det råd valgte jeg ikke.. Fordi nogle har været dernede massevis af gange , så jo ikke ensbetydende med det altid er gode råd.. Hvorfor dog gå rundt til forskellige hoteller , -uden mulighed for at se hvordan de ser ud eller indeholder, eller vide hvad andre brugere syntes om dem ?- når man nemt og hurtigt kan få overblik over 100´vis af hoteller på f esk Hotel.com..En bruger anbefalede Agonda.com.. super , men når jeg undersøgte , så viste det sig at i 99 % af tilfældende så var Hotel.com billigere .. Skal jeg så nu som en god nybegynder ignorere basal viden, og følge alle råd -blot fordi jeg endnu ikke har været i Thailand ? Du skriver:De prostituerede på strand osv, er oftest hard core ludere som har fem seks kunder pr aften Svar:Den tvivler jeg nu lidt på.. Isåfald skulle der være 5-10 turister for hver GP i Pattaya, hvis det regnestykke skulle gå op..Men selvfølgelig alt det du siger er sandt Du skriver: Og du vil have de nye piger, de lidt generte, de sky, osv. Dem finder du i 98% af tilfældene ikke på strand eller gader, eller indkøbscentre, men i pigebarerne !!! De er netop ankommet et par dage før, bragt ned af en søster som var i landsbyen på menustrationsferie. Du genkender de nye generte piger ved at de sidder i et hjørne og piller negle, deres tøj er endnu ikke for smart, de sidder måske i klip klap sandaler. Det er formodentlig de piger du er ude efter. Gå fra bar til bar, fra go go bar til go go bat, og du vil finde. En god bekendt af mig fandt i en go go bar stedet mest generte pige, tog hende hjem, nu var ny og næsten ubrugt som prostitueret. Det er nok ikke det du vil, været sammen med den samme thaiprostituerede i 8 år, men det var de to. Svar: Nu søger jeg kun kortere oplevelser.. -Ikke kærlighed. Men skulle jeg endelig blive overvældet af kærligheden til en pige (uanset hvor hun er fra) så faktisk bedøvende ligeglad med om hun var prostitueret.. Eller 10000 mænd havde pumpet i hende.. Det gør hende på ingen måde ringere i min bog.. Men rigtigt nok at risikoen for hendes indstilling ofte der er stor for at hun ikke er så nærværende, når det gælder købesex.. Eller risiko for man ikke får den der super oplevelse, -men at det mere er maskinsex og automatik. Men kan man også opleve hos nybegyndere hvor de er placeret et sted hvor de har massevis af kunder ,-der bare venter i køen for nådigt at få lov at komme til.. Hos disse piger udvikler der sig ofte nogle kedelige tendenser.. De bedste oplevelser får man ofte hvor udbuddet (GP´erne) er stort kontra antallet af kunder. Da de der er mere sultne og nogle gange liderlige grundet tøsekonkurrencen.. Og netop det sidste, -liderlighed,- er en garanti for en god oplevelse.. Derfor værdsætter jeg også de steder hvor der er mulighed for god øjenkontakt hvor man kan aflæse meget. Det skal dog siges at det her sidste du skriver her om at spotte nybegyndere i Thailand det er guldkorn !!. Det er genialt !! -og virkelig have ros for Sikker på du har masser af guldkorn at dele af og lidt ærgerlig over at tråd bliver fyldt med så meget mundhuggeri.. Vi er herinde for at hjælpe hinanden.
-
Thailand - for nybegyndere
What ??? Er jeg den eneste der syntes det er blevet noget lort siden Eurogide har lavet det om ?? Hvorfor er det sådan at hver gang der laves en ny opdattering eller nyt såkaldt bedre system, så bliver det værre Sådan er det ikke kun her, men alle steder syntes jeg. Nu kan man så ikke redigere i indlæg mere ???? Og Svar jeg havde skrevet til Stump, der er en sidste 2/3 del pludselig forsvundet ????? -hvde det så ikke væretsmart at man på forhånd mens man skrev brev, -hvis der var begrænsning på et brevs længde ? Når men må så starte forfra og skrive resten af brev i ny tråd
-
Thailand - for nybegyndere
Så nærmer tiden sig for jeg skal derned Haft en masse arbejde , så tiden er fløjet afsted, og nu kun 3 dage til jeg skal af sted... Ikke fået pakket kuffert og andre praktiske ting endnu Men skal nok nås... Lover at lave en rapport dernede fra... Tvivler på jeg har tid/gider at skrive hver dag, -men vil lave sådan en form for dagbog.. Nogle dage bliver det så bare til stikord, -og så må jeg sammenfatte det hele til sidst/-eller når jeg er kommet hjem.
-
Thailand - for nybegyndere
Kære “nyder livet” Du skriver du nu har læst hele tråden.… Og så undrer du dog over at jeg kloger mig og udtaler mig om Thailand selvom jeg aldrig har været der…Og så er dit budskab ellers at jeg vil blive meget overrasket over at thai kvinder er psykisk stærke..????????????Hvorfor skulle jeg blive overrasket over at thai kvinder er psykisk stærke ??????????Det er åbenbart hovedbudskabet for dig ??Som du igen og igen banker fast.. Det er de der fordomme du slynger ud som du tror alle har !! - der virkeligt provokerer mig... Og det der oprindeligt provokerede mig og hvor jeg i tidligere indlæg skrev at du må have været meget naiv da du første gang kom til Thailand, og begået en masse dumheder, siden du nu belærer folk i den der tone.. Og det var måske ikke pænt eller videre konstruktivt af mig.. Men jeg følte mig virkelig provokeret… - Det kunne også måske være fordi du blot oplevede en masse andre der har de fordomme, -og derfor syntes det var vigtigt det blev oplyst.... Men for mig -og tror de fleste er der ikke noget nyt i det… Faktisk er det lidt af det samme hos GP´er generelt -og specielt i Danmark.. En masse fordomme.. Hvor folk tror de er nogle stakkels svage individer der er tvunget ud i dette erhverv, men er der noget jeg har lært efter omgang med +1500 af dem, - så er det at der næppe er andre kvinder der er mere stærke og selvstændige end GP´erne..Og de vil altså ikke reddes , - selvom mange tror det ha ha I øvrigt hvorfor er det så vigtigt det kommer med i denne tråd ? Min tråd henvender sig til ligesindede , -om Thaikvinderne er dem der i virkelig har skoen på, at der er en meget anderledes kultur hvor det med ikke tabe ansigt er vigtigt, at der er korruption osv osv -forstår jeg ikke vigtigheden af at det kommer med i en tråd der primært henvender sig til sådanne som mig der tager på sex ferie.… Jeg tager ikke derned for at finde kærlighedenFor mig og ligesindede som rejser til Thailand på en sexferie er der ikke den store forskel om det er Thailand eller hvilket som helst andet sted i verden.. Vi vil bare gerne vide priser på de forskellige ting, overblik over udtryk på ydelser, over område og transport og hotel muligheder mm.. Lige specifikt til det sted vi skal hen.. ..Så hvorfor er det så vigtigt at banke det budskab ud ?.. -er der på nogen måde nogle steder i tråden noget der antyder at jeg mener thai kvinder er nogle svage nogle ? Opfører man sig som jeg gør , -uanset i hvilket land jeg er i , med respekt, og ikke er naiv, og tager de forholdsregler jeg “klogede" mig på så minimerer man de risisi der uundgåeligt er… Og får 9 ud af 10 gange en super behandling.… I øvrigt er der altid meget stor forskel på hvordan folkeslag tænker.. Der kan endda være stor forskel i et lille land som Danmark.. Det er godt med råd der, men husk på når du selv kloger dig , -at der ikke findes nogle absolutte sande svar... Hvis, der fandtes så tror jeg den bog der gav alle svar på hvorfor kvinder var som de var - ville sælge godt Og tak for dit ønske om en god rejse til mig.. Ser man hvad du skriver ovenover kunne det måske tolkes knap så dybtfølt.. Men vælger at tro at du ligesom Stump har et stort hjerte, og blot taler lidt ud af posen -som nogle gange kan misforståes eller provokere lidt.I hvert fald er der fra min side intet negativt ment.. Føler bare mig en smule provokeret når du udtaler dig i de der vendinger. -som du forventer en førstegang besøgende i Thailand åbenbart SKAL have
-
Thailand - for nybegyndere
Hej Stump Uden at forsætte i det her flueknepperi, så dog nødt til at svare på de ting du skriver. Du skriver:"Til aller sidst. I et oplæg som dit, med så mange fejl, udeladelser, og mangler, må det da være tilladt at gå ind og rette." Svar:Absolut !! Og tager meget gerne imod konstruktiv kritik… Men sorry af det du nævner, så svært ved at tage det alvorligt. Du skriver:"Du svarede mig i øvrigt aldrig på det ling med de tre bangladeshre som lige holdt et par dage fri fra en verdenskongreg i Bangkok. Oh hvad med elefanytmedicin i drinks eller som smøres på brystvorter? Oh Darling, I am så horny, you are so sexy, please lick my nippels" Svar:Det første har du aldrig spurgt mig om, og god regel at følge er at selv gøre de ting man ønsker af andre -ihverfald hvis man forlanger det.. Syntes netop du har haft en tendens til ikke at svare, og bare rable løs om nogle ting du selv syntes var releveante, -men hvis du havde brugt tid på at læse tråden først ,- ville opdage var skrevet og desuden for de fleste var selvfølger.. Jeg vil gerne beklage hvis tråden bliver opfattet som en komplet viden om Thailand.. Tvivler i øvrigt på nogle der har opfattet den sådan, udover dig og “nyder livet”. Min hensigt var at give noget tilbage for alt den hjælp jeg fik på de praktiske spørgsmål , - så andre nye lynhurtigt kunne finde svarene samlet i en tråd, fremfor skulle lede efter dem i 100+ vis af tråde… Trådens skulle ikke være en håndbog om Thailand, -men gerne indeholde praktisk viden, som jeg personligt selv ønsker.. Jeg vil gerne beklage hvis advarsler mod hestemedicin og generelt tyveri ikke fremstår tydeligt nok.. Men på den anden side kan man diskutere hvor meget det skal fylde i en tråd der som udgangspunkt kun fokuserede på mest praktiske ting.. Seriøst så tager jeg de der råd om at man kan risikere at blive bedøvet eller røvet på gaden som nogle banale og logiske ting.. -Ikke at de er utroligt alvorligt !! Men seriøst altså ikke noget nyt eller ekstraordinært ?? -i min verden… Det kan du risikere i mange lande.. Et yndigt rejsemål som Tjekkiet ville jeg feks frygte mere.. I hvert fald hvis man ser statistisk på det… Ser man hvor mange der årligt besøger Pattaya kontra feks Prag og der sammenligner uheldige hændelser , -så fremstår Pattaya faktisk utrolig fredelig.. Selvom man hvert måned kan finde eksempler på ikke sjove oplevelser.. Men skal altså måles op på x antal besøgende !!…Bare i lille fredelige Danmark var der for 8-9 år siden mange tilfælde hvor folk der blev rullet og blev gjort ved at de fik smidt syre i ansigtet. (flere mistede faktisk synet)omkring Istadgade/Halmtorvet området.. Der var faktisk ikke meget om det i medierne trods det var rigtigt mange tilfælde.. Skulle der advares imod det ?.. Absolut !! Men ligefrem advarer mod alle freelancers i DK som jo er dem der er selvstændige uden tilknytning til en klinik eller et burue - vil jeg mene er at overdrive?I hvert fald så jeg et link herinde hvor din påvirkning har haft sin indflydelse..https://www.eroguide.dk/forum/topic/35614-gode-råd-bangkok-pattaya/#comment-293293 Vil du ikke give mig ret i at det er at overdrive ???? Måske du heller skulle tage dit ansvar alvorligt ? nu du har så stor troværdighed -fordi du har været så mange år i Thailand. Du vil selvfølgelig altid kunne sige: hvad sagde jeg, -hvis en dansker var uheldig dernede.. Men den form for bedreviden mener jeg er til at lukke op og skide i... Så kan du som bedrevidende sige at folk ikke må gå udenfor en dør.. -for der kan jo altid ske noget.. Chansen for at komme tilskade i trafikken i Thailand er faktisk rigtig stor.. Og skulle man så også advare kraftigt imod ?.. Og man kunne blive ved... Jeg går udfra dem der læser denne tråd er fornuftige selvtænkende mennesker der ikke er fuldstændige dumme.. -blot fordi de ikke har været i Thailand før ;-)..I øvrigt skriver jeg i tråden blandt freelancere nogle nyttige råd om hvordan man kan formindske de risisi -da jeg mener det er almene råd som gælder ikke kun i Pattaya/Thailand -men overalt i verden.. Og er altså med rig erfaring af GP´er i Danmark, og Østeuropa.. Tro mig jeg har været mange skumle steder.. Men har man været et hvis antal år i Thailand så selvfølgelig den eneste der kan vide noget om det ;-) -og håber du forstår ironi.. Du skriver :"Det som fra start slog mig, rystede mig lidt, var at en fyr som aaaaldrig havde været i Thailand begyndte at rådgive andre i at tage til Thailand. Ok, det er udvalgt ud fra hvad andre har skrevet. Men jeg ville nødig behandles på et hospital ud fra et resume af mit helbred, skrevet af en som aldrig har arbejdet som læge." Svar: Jeg ville nu ej heller behandles på et hospital af en som troede han var læge - blot fordi han havde været bosiddende på hospitalet i flere år
-
Gadepiger Kbh + nogle fif til og undgå rulning
ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnDe plejer at stå i selve Istadgade.. Ca omkring den der kirke... Ca 200 meter fra på din højre side hvis du kommer fra hovedbanen... Der sår de oftes...
-
Fælles front
Ja enig at der ALTID er to sider af en hændelse - men kan så undre sig over hvorfor hun har oplevet så mange negative anmeldelser.. Der må vel være en grund. Men du kan dælme ikke tage Malene til indtægt for at mænd som "knepper ALT" skriver så bizart som han gør når den generelle konsensus er imod ham... -citat slut.. Fatter så nul af hvad du skriver der ?? Omhandler det en anden person som har skrevet herinde, og hedder han Malene ? Og kan aldrig blive enig med dig at det er SLIDT at nævne at når folk ofte betaler 1 uge løn for 1 times oplevelse, så kan der altså godt stilles krav !!.. -så skriver du man skal gå udenom de dårlige anmeldelser herinde og lyder jo meget flot.. Men før nogle har besøgt et sted og kunnet skrive en anmeldelse, - så jo uundgåeligt at ikke ramme de der -ganske vist få - nittere.. Hvis så der er nogle der alligevel besøger en GP herinde som har fået en dårlig anmeldelse, er det jo ikke udelukkende sort/hvidt som du fremstiller det.. Hvis en GP har fået en dårlig anmeldelse , så mener du ikke hun fortjener endnu en chance ? -det kunne jo være en af de der kunder som har været uretfærdig i sin anmeldelse.. Skal gerne indrømme jeg overhovedet ikke kender noget til nævnte GP´er.. Men der oser bare en masse had ud der mellem linierne og det jeg reagere imod.. Og nævne at jeg i andre tråde vedr emnet anmeldelse af piger, netop har advaret imod at nogle bliver uretfærdigt bedømt.. At alle har hver sin smag.. Nogle er mest til høje piger, andre lave.. Nogle til store porno bryster - andre bedre lide små og naturlige.. Derfor har jeg altid skrevet at en anmelse aldrig skulle indeholde objektive meninger eller gøres opmærksom på det. Og derudover har skrevet meget om kemi og hvor vigtig den er.. Men at man ej heller lavede en anmeldelse bedømt på det, eller gjorde opmærksom på det...En anmeldelse skal efter min mening, kort og godt kun beskrive om pigen /stedet lever op til det der står i annoncen.. At en anmelder syntes en pige er gude smuk, mens en anden syntes hun er grim er efter min mening urelevant, da det er subjektivt.. Det der er vigtigt i en anmeldelse er at oplyse om hvis billederne ikke er ægte..Og så må hvert enkelt så selv vurdere hvad de syntes er flot eller det modsatte. Til sidst lige nævne at jeg er enig i at det må være meget ubehageligt for en GP´er at blive udhængt herinde, -hvad jeg også har skrevet i flere tråde herinde.. -specielt hvis det er en meget uretfærdig anmeldelse... Men det ændrer ikke på at Ero Guide er en fantastisk god ide, både for os købere, men så sandelig også de aller fleste GP´ere som får masser af reklame.. Man kan så altid diskutere om alle anmeldelser er troværdige, men det må være op til brugerne herinde at skønne og sortere fra.. Ikke et over politi herinde.. Så mister siden da totalt sin troværdighed.. For husk på, der er også mange falske positive anmeldelser af piger herinde !! Jeg kender ikke omtalte GP´er eller de anmeldelser af hende herinde.. Har kun læst hvad hun har skrevet i den der annonce. Og det som slog mig var det had hun havde til alle os købere, samt at hun syntes Ero Guide var noget frygteligt noget. -Og det jeg reagerede imod.
-
Fælles front
Er det blevet set det her inde på Eroguide ? https://annoncelight.dk/showad/169475 Efter min mening grinern fra en forvirret person der åbenbart har fået masser !!! - af klager herinde. Det meste hun skriver er jo rablende vanvid og selvmodsigende.. Og alle normalt tænkende mennesker vil jo kunne se at pilen peger mod hende selv. Personligt syntes jeg dog det er en fin ide hvor GP´erne advarer hinanden mod de dårlige eksempler fra brugere, -som der da helt sikkert også findes !.. Men tydeligt det her er fra en som har masser af klager, -og som ikke vil lære af det men forsætte sin halv platteslagenri virksomhed.. Og glemmer det faktisk brugere herinde der betaler en masse surt optjente penge.. Og at er man bare rimelig som GP´er . så jo alt at vind ved det her forum. Og jo også mange GP´ere der har fundet ud af.
-
19årige Kira på Midtfyn sendte mig, i den syvende himmel!
Jo det havde jeg godt villet -lige min type og utroligt sød.. Også skamrost hende, -men bor desværre bare langt fra hende
-
Asiatiske piger
Men syntes det er mange steder hvor de ikke vil sige priser i tlf... Måske på grund af skattefar, men virker pudsigt at så mange havde ens priser og ens procedure med mange ting... Ihvertfald grund til jeg holdt mig væk.. Men er vel minimum 7-8 år siden jeg sidst forsøgte noget der..... Og har ikke den store erfaring de steder.
-
Asiatiske piger
Ingen spørgsmål er dumme... Læs om thaimassage. -er også et forum her hvor folk giver anmeldelser specifikt om det.. Kort fortalt så kan du godt få sex ydelser mange af de steder hvor de ellers kun reklamer med thaimassage.. Men hos nogle er der kun massage.. Personligt -og er kun min mening !!, så fraråde dig de steder, -medmindre du gerne udover sex også vil have god og kyndig massage , Jeg syntes det er dyrt hvis man også skal have sex, - og foregår næsten alle steder hvor priser for sexydelser først bliver oplyst når man ligger og har fået massage.. Den måde for forretning bryder jeg mig ikke om. Men som sagt hvis du vil have en god massage også, så læs i forum herinde.. Der er mange brugere herinde som er meget glade for thaimassage. Går du mere efter sex , så anbefale dig Gormsgade eller Daisy Club... Bygger på noget japansk service -men pigerne er næppe fra Japan Dog smukke og og super service.. Og utroligt billigt hvis man ser hvad man får for pengene... Er faste priser, og massage også med.. Kort sagt så hvis du vælger en time , så koster det 1300... Og der får du super servise i den time du har betalt for.. Ønsker du at komme to gange, ja så gør du det bare uden ekstra pris.. Ønsker du massage ind imellem , ja så gør pigen det... Virkeligt gode steder de nævnte.. Findes hvis også en kineser pige som brugere har skrevet om herinde - men hun er ikke først i 20´erne.
-
Thailand - for nybegyndere
Jo men rejse jo først d 9 maj -men nærmer sig da.. Kunne faktisk flytte den gratis både forud eller længere hen eller vælge længere tid end de 14 dage som nu bestilt, nu de har ændret rejsetider mere end 1 time, men kommet i arbejde , så med nød og næppe de her 14 dage passer i kalenderen så jeg kan rejse derned.. Så holder fast i plan... De 6 ugers tid går forhåbenligt hurtigt så jeg kan sætte mine fødder i Thailand
-
Thailand - for nybegyndere
Sorry Stump, men det er jo heller ikke en nyhed Det står der jo også en masse om i den oprindelige tråd. Jeg kunne også finde en masse artikler på barejere der har interesse i at pigerne opholder sig hos dem Og du lægger så stadig vægt på du absolut er en bedre menneskekender fordi du har boet mange år i Thailand... Der tror jeg aldrig vi bliver enige.. Undrer mig i øvrigt over hvorfor tekst fra mit indlæg skulle fjernes fra moderator.. Det var jo bare et udsagn du skrev til mig, men ved at fjerne det så går jo hele forståelsen væk her i debatten.
-
Thailand - for nybegyndere
Okay fair nok.. Men syntes det er lidt ærgeligt da så går selve betydningen væk af hele indlægget.. Skal siges Stump intet negativt eller truende sagde, men bare et udsagn , som man tit hører og som jeg syntes er meget bombastisk. Men må Stump citere det her såfremt han ønsker det ? Syntes det var meget relevant nu tråden her alligevel er ødelagt fra at være rådgivende og handle om info til nybegyndere i Thailand til handle om alt muligt andet.
-
Thailand - for nybegyndere
Vedr min manglende ydmyghed som du siger, -ja undskyld jeg så ikke falder på halen overfor ALLE råd jeg får -for hvis skulle følge dem alle så virkelig gået galt For tro mig der er mange der har en mening. Fordi en dansker har levet alle sine år i Danmark så er det ikke ensbetydende med at jeg tror at ALT han siger vedr GP´ere eller danskere i DK er den fuldkomne sandhed.. Den vil altid være farvet af den person han er og hvad han specifikt har oplevet. Nu vi snakker om ydmyghed, hvis folk bare havde lidt ydmyghed til at læse tråden før de skrev, så også vide jeg bestemt har været ydmyg overfor alle dem der har bidraget med viden på den oprindelige tråd. Derudover ville de vide at den her tråd tråd kun var bestemt til at indeholde oplystninger og ikke debat.. I respekt !! for andre nybegyndere i Thailand så de havde en jordisk chance for hurtigt at kunne få et overblik. Og faktisk findes svarende og advarslerne som så nu senere bliver nævnt allerede på første side Både med hensyn til risikoen ved freelancer, risikoen for ladyboys hvor der også er et link fra en bruger med test og generelt også faktuel viden at man skal opføre sig i Thailand.. Stump, som du ved , har vi jo skrevet sammen privat her de sidste dage.. Og jeg kunne jo linke alle beskederne og så kunne folk få en fornemmelse for hvem der virkelig var ydmyg og viste respekt, og hvem der måske bare ville vise de ved alt. Vedr. egen erfaring eller manglende med hensyn til Thaimentalitet, så tror jeg nu ikke jeg bliver chokeret, overrasket eller skuffet, som man nærmest opfatter at fra anden bruger jeg og andre "nybegyndere" skal blive. For eget vedkommende, i hvert fald ikke naiv.. Jeg har undret mig over hvad brugere herinde finder så interessant ved thaimassage i DK, da min oplevelse er at det både er dyrt og bondefangeri... Altså at man går ind et sted, uden at kende hverken udseende og personlighed på pige -eller pris !!.. Og får så noget massage til en rimelig pris, og mens man så er mest liderlig/sårbar så får tilbudt hand eller blowjob til et overskruet pris.. Jeg har simpelthen ikke fattet alle de brugere der finder det attraktivt ?. Om de mon tænder på at blive udnyttet ? Men i respekt for hver har sin egen smag, så aldrig kommenteret det.. Eller af den grund set ned på dem. Med hensyn til min egen smag, så hvis man har læst noget af hvad jeg har skrevet i andre tråde, så har det generelt altid skinnet igennem at jeg netop søger naboens datter, den uprofessionelle , amatør pigen - da jeg der har fået de aller bedste oplevelser.. Derudover elsker jeg hvor der er et kæmpe udvalg, og hvor der kan gå flere timer før jeg lige udvælger lige den jeg vil have en oplevelse/fantasi som jeg pt lige i nuet har lyst til ! Det kan være en type den ene dag en anden type næste gang.. Jeg elsker simpelt hen at der er et kæmpe udvalg og specielt det at man kan se dem face til face og det spil der kan foregå.. Hader hvor man føler sig bundet et sted.. Jeg elsker det at finde der hvor kemien er god.. for kemi er utrolig vigtig for man får en god oplevelse.. Også skrevet om det her for et par dage siden: Derfor finder jeg også de piger der arbejder freelance spændende.. Det er min natur at opsøge sådanne.. Men helt klart vigtigt at man er obs på de risisi der er.. Men havde du læst tråden, så set der var oplyst om det. Eller måske ikke nok. -så fint at det får ekstra opmærksomhed på faren der igen. Men syntes altså ikke det skal være så bombastisk med det er valget mellem enten død og ødelæggelse eller helt at holde sige fra dem.. Det findes nuancer og med almen viden fra andre erfarne brugere herinde og deres råd om hvorledes man kan formindske farerne , så syntes jeg ikke det er så sort og hvidt. -det er så min mening, og fordi jeg aldrig har været i Thailand og du har været der masser af år, gør ikke din mening mere sand synes jeg.
-
Daisy club kontra gadeluder
Tak ja som også skrevet så aldrig billigt der, selvom man ofte får en billig oplevelse... Det var 500,- og så de der 120 kr for kabine.. Lige her var det billigt hvis man ser på oplevelsen
-
Thailand - for nybegyndere
At drage en parallel mellem dem der tager derned for første gang, - og at de så af den grund er nogle der er naive og som bare vil snydes og bedrages syntes jeg er en nedladende måde at tænke på.. At mange er naive og bliver nydt af GP´ere er jo ikke noget der specifikt hører til Thailand.. Tro mig de mennesker er der masser af i DK Som bliver snydt og bedraget af enten danske eller udenlandske GP´ere i Danmark. Og dem der ikke bare rådgiver, men snarere nærmest er skadefro over hvis andre kommer ud for noget, - der siger min erfaring mig at det ofte er personer som selv har været håbløs naive og dummet sig utallige gange før de så nu får den her skadefro holdning til andre kunder. For mig selv sige - trods du giver stort indtryk af at kende kvindekønnet, så tvivler jeg på du har oplevet ligeså meget som mig.. At jeg så er grøn vedrørende Thiland er jo ikke ensbetydende med at man kan bruge alt den erfaring man har fra feks Danmark og specifikt Polen hvor jeg har stor erfaring..
-
Daisy club kontra gadeluder
Jeg var så over vedr noget arbejdsmæssigt i KBH her i går... Hvilket er sjældent, men havde så en eftermiddag som selvfølgelig skulle bruges på noget sjovt Ugen før undersøgt alt hvad der var af muligheder, men da ikke bil med, så ville jeg ikke tage chancer.. Med gode erfaringer fra Gormsgade, og hørt fra brugere herinde at Daisyclub skulle bygge på samme princip, -dvs super service og hvor man virkelig får noget for sine penge -så blev valget Daisyclub.. Det sted skulle testet for første gang for vedkommende. http://daisyclub.dk/pigerne Pt er der så 2 piger.. Smag og behag.. Bedømt udfra billederne så er jeg nok udseendemæssigt mere til Yoyo.. Og man kan godt tyde på billederne hvor de danner par, at Kelly er den domminerende og Yoyo mere er den passive… Men er jo smag og behag.. Dagen før ringet og sagt jeg måske ville komme omkring 14-15 , men ville ringe på dagen og sige præcis tidsunkt… Og sendte en sms ca kl 11 om det var ok jeg kom allerede kl 12 og om begge piger var der, så jeg lige kunne se dem før jeg valgte hvilken det skulle være - og skulle så være til 1 time.. Jeg ville sikkert vælge Yoyo… - men ville lige se dem live, og kunne være jeg ville skifte mening der.. Svar lyn hurtigt og super servicemindet der kun bekræfter alle de positive anmeldelser af stedet.. Men her kommer så det nega.. For da jeg så var mødt op, blev jeg kun fremvist den ene, nemlig Kelly.. Selve akten med hende ej super… Men er jo smag og behag !!.. og ikke mindst kemi !! Kelly virkede for mig - i hvert fald den dag, -lidt for dominerende.. Jeg ville efter bad og lidt nuseri over i en 69´er som jeg plejer i Gormsgade, -hvor man der nyder udsyn og rimeligt hurtigt kan komme i munden på hende.. Trods jeg sagde det flere gange, var det svært at få hende til det… Nu kan vi jo alle have forbehold og favorit ting man vil, og alt ære og respekt for en GP. -men stedet/dets koncept er netop kendt for at yde super service- og man lige der plejer at føler sig ekstra veltilpas da GP´erne der er underdanige.. Så virkede lidt off for mig… Hun var meget opsat på vi skulle have rigtig sex og i missionær stilling.. Jeg plejer som regel at få rimelig hurtig udløsning, og så tage en slapper med 20-30 min. massage og så rigtig sex med nr 2 udløsning. Så da vi havde ligget lidt i den der missionær stilling , sagde jeg at jeg ville komme og trak gummiet af og satte mig overskær på hende så hun kunne sutte til jeg kom.. Lidt mere ego end jeg selv bryder mig om, men da jeg ikke var kommet for at blive styret rundt så måtte jeg reagere som jeg gjorde…. Og siges at hun suttede og tog det i munden med bedste velbehag.. Bagefter massage hvilket jeg ikke har masse thaierfaring til at kunne udtale mig om, -men blot sige det måske var den bedste massage jeg har fået. Men syntes faktisk stemningen var ødelagt, -med hensyn til tidligere, -så egentlig ligeglad om det blev til sex nr 2 gang… Men efter 25 min massage spurgte hun om selv om det.. Og vi kneppede så løs i lidt forskellige stillinger.. Ingen tvivl om missionær stillingen er hendes favorit.. Tænder man på det, så helt klart hende man skal vælge.. Til sidst lidt udmattet og lagde mig på ryggen, hvor hun så valgte at sutte.. Og skal siges det mestrer hun også !!.. Hendes lille mund og frække blik gør det godt… Men ved ikke hvad der skete.. Hun smurte noget på pikken på et tidspunkt, lige før jeg var ved at komme.. Om olie fra massage eller andet ved jeg ikke.. Men pikken blev super følsom og gjorde nærmest ondt når hun var hurtig og lidt hård i sin sutning.. Lidt a ala det man mærker lige efter man har fået udløsning.. Der er den super følsom… Så måtte stoppe hende.. Hun forsøgte lidt, men vi blev enige om at stoppe…. Bagefter var hun meget nysgerrig på at få at vide hvad ordet hard på engelsk betød.. Jeg forsøgte med mit begrænsede engelsk og hendes endnu mere begrænsede at forklare at, hun var virkelig god til at sutte, -og kun godt når hun gjorde det i hurtige bevægelser og også lidt hårdt.. Men nogle gange er mænds pikke ekstra følsomme.. -og så ikke godt he he… Jeg er nu efter eftertanke så sikker på at det enten har været massage olien eller noget andet de har som de kan forøge følsomheden ? -der har har været årsagen til den ønhed/sper følsomhed jeg havde i pikken. Men alt i alt super sted for pengene, men ikke en god følelse jeg gik derfra med… Tror mere det handlede om kemi. Tog så taxi mod centrum.. Og plejer sgu ikke at tænke på sex når jeg har været et sted 1 time.. Men gjorde jeg der… Havde skrevet nogle reserve steder ned, men orkede ikke et rigtigt sted.. Ville bare gå ned i Istedgade og se om jeg blev fristet til noget beskidt sex.… Længere nede ad gaden -tæt ved den der kirke der er, - var der 2-3 østeuropærere.. En ung ,smuk, høj,langbenet meget slank blondine kom mig meget målrettet i møde… Viste sig hun var rumæner, og mine tildligere erfaringer fra netop dem og Istedgade/Skelbækgade er at man som regel bliver lovet alt når der aftales, men lukket af for næsten alt når man står på stedet og har betalt -og der så kommer ekstra krav om betaling for alt muligt… Jeg spurgte hvor det kunne foregå -og var den der typiske lille videobiks hvor man kan leje en kabine.. Ikke et specielt godt sted - så var meget afværgende.. Men hende her virkede altså virkelig ægte kærlig… Så lavede en deal og hun gjorde meget ud af at vi fik den “bedste" kabine og vi fik en pornofilm med… Og må sige jeg blev overrasket… Hun var virkelig liderlig !!.. Og meget kærlig !! Ingen begrænsinger overhovedet og ægte kærlig.. Trods begrænset plads og lidt snusket i sådan en kabine blev det en rigtig fræk oplevelse hvor jeg fik kneppet hende i flere stillinger og hun var med på alt.. Dvs minus anal , som jeg også bare forsøgte for at se hvor langt jeg måtte gå… Hun var mega stram og virkelig liderlig... Ved udløsning hvor jeg sprøjtede og forsøgte at ramme skraldespanden -men mere ramte væggen(undskyld ejer) så satte hun sig i den lille sofa med spredte ben og åbenlyst lyst til mere… Men ved at være gammel og orkede ikke mere der, så mig der nærmest afbrød for at tage tøj på.. Dog lille time senere så dog lidt fortrudt, -for hun var virkelig nice og fræk, men der for sent og skulle nå tog og fly. Hvad kan man så lære af det her.… Ja vel at kemi virkelig er en vigtig faktor når man skal bedømme en god oplevelse… Derfor vil jeg ikke på nogen måde sige noget nega om Daisyclub eller Kelly.. Hun har fået super anmeldelser herinde og var supersød men tror det gik galt allerede da jeg fra start ikke fik lov at se de 2 piger som aftalt i sms kort forinden, og det med at hun værgrede sig for at gå over i en 69´er -og noget man kun fik lov til efter jeg havde spurgt om det 3-4 gange, - det satte min off knap i gang for videre at kunne føle jeg fik en god oplevelse…. Når det er sagt, så altså et super sted !! Rent og man bliver tilbudt noget at drikke, og ser man altså hvad man får for 1300,- så jo utroligt meget !!! Det er følelse af en dyr luksusklinik når man først er kommet ind, og den der service med at pigen altså er til for én 100 % i en hel time -og det for kun 1300,- er altså virkelig anbefalingsværdigt !!..… Men kemi kan man aldrig forudse. Så anbefaler Daisy Club og vedrørende Istergade, så noget jeg ikke vil anbefale.. Trods den her super oplevelse… Chancen for dårlige oplevelser for store !!.. Og ej billigt i Istadsgade hvis man ser hvad man normalt får af ydelser… Men man får den her unike mulighed her, at kunne gå og spontant lade sig friste og på meget tæt hold at kunne aflæse kemi mellem èn selv og en eventuel pige.. Og dette jeg finder fantastisk !!.. Er man tålmodig og en god menneske kender der kan aflæse falskhed så kan man virkelig være heldig at finde guldkorn sådanne steder hvor man kan se mange GP´ere og kun vælge hvis kemi er god