Hop til indhold
BigDick

louise-kneppedukke-gangbang

Recommended Posts

Oprettet for ikke at afspore ovennævnte tråd m. følgende link.

PerZ skrev, for 30 minutter siden:

PerZ skrev, for 30 minutter siden:

nå for søren, der kan man bare se.. Er ikke så interesseret i det at jeg gider høre efter.. 

Men så er det jo ulovligt..! Det gør det jo ikke ligefrem bedre..!

BigDick skrev:

Nej og hvad der er endnu mere trist er at Administrator på Annoncelight, åbenbart accepterer denne annonce, siden der ikke gøres noget ved det. Så uendelig trist.

Venligst Landbytossen - nu med smart-phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oprettet for ikke at afspore ovennævnte tråd m. følgende link.

PerZ skrev, for 30 minutter siden:

PerZ skrev, for 30 minutter siden:

nå for søren, der kan man bare se.. Er ikke så interesseret i det at jeg gider høre efter.. 

Men så er det jo ulovligt..! Det gør det jo ikke ligefrem bedre..!

BigDick skrev:

Nej og hvad der er endnu mere trist er at Administrator på Annoncelight, åbenbart accepterer denne annonce, siden der ikke gøres noget ved det. Så uendelig trist.

Venligst Landbytossen - nu med smart-phone.

Tak for hjælpen.. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly, du mangler et T i ALT. ;)

 

 

Administrator på Annoncelight, åbenbart accepterer denne annonce, siden der ikke gøres noget ved det.

BD, har Administrator læst annoncen? Ved han, hvad K9 står for? Har han fået besked omkring ordlyden i annoncen? Hvornår sendte du ham en mail?

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad handler det om?  Hvad er det der er ulovligt? Hvad er K9?

 

 

Noget med sex med en hund, har jeg hørt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hund = Canine

Canine udtales: 'kei, nine ligesom K9. (På engelsk selvfølgelig ........ "kå, ni" er ikke så cool)

K9 unit er en hundepatrulje........

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nej og hvad der er endnu mere trist er at Administrator på Annoncelight, åbenbart accepterer denne annonce, siden der ikke gøres noget ved det. Så uendelig trist.

Hvad er det du vil diskutere med oprettelsen af tråden?

  1. Sandsynligheden for, at den pågældende pige selv kan overskue, hvad hun har gang i - sådan helt generelt?
  2. Udbud af ulovlig sex?
  3. Absurditeten i dyresexforbuddet?
  4. Annoncelight?
  5. Folk der begår fejl, og hvorfor det er et tegn på verdens undergang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det du vil diskutere med oprettelsen af tråden?

  1. Sandsynligheden for, at den pågældende pige selv kan overskue, hvad hun har gang i - sådan helt generelt?
  2. Udbud af ulovlig sex?
  3. Absurditeten i dyresexforbuddet?
  4. Annoncelight?
  5. Folk der begår fejl, og hvorfor det er et tegn på verdens undergang?

Mest 1 og 2, men 4 er vel også et emne, altså om de tillader at det er på deres side..

5 forstår jeg ikke lige sammenhængen til denne..

Desuden er 3 slet ikke noget at diskutere, da det er sygt at den ikke er blevet indført noget før..! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, dem der vil kneppe med dyr, de gør det da uanset om det lovligt, eller ej. Det er jo i forvejen ikke noget, man taler højt om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mest 1 og 2, men 4 er vel også et emne, altså om de tillader at det er på deres side..

5 forstår jeg ikke lige sammenhængen til denne..

Desuden er 3 slet ikke noget at diskutere, da det er sygt at den ikke er blevet indført noget før..! 

Nu spurgte jeg Big Dick (som er den der har oprettet tråden), men det er måske også dig? 
Hvis du ikke forstår punkt 5 - så prøv at se Big Dicks startopslag - og læs og Gina Faiths kommentar.

Ad 3: Nej, det er et sygt forbud som mindsker respekten for politikere og lovgivning: Ingen kunne svare på, hvilket behov der var for at forbyde "dyresex," som ikke allerede var dækket af dyreværnsloven. - Her Erling Bonnesen i fri dressur:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du noget imod AL, BigDick? Det virker lidt sådan. :)

Nej det har jeg ikke, men hvis K9 er ulovligt i DK, så virker det da underligt at dette accepteres,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly, du mangler et T i ALT. ;)

 

 

BD, har Administrator læst annoncen? Ved han, hvad K9 står for? Har han fået besked omkring ordlyden i annoncen? Hvornår sendte du ham en mail?

 

Mvh,

/Gina.

ja det har han da. 

Om han har læst den kan jeg jo ikke svare på.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bedste ved vedtagelsen af loven, var at 5 medlemmer fra LA stemte imod..! Øh.. Hvad er der at stemme imod? 

http://www.altinget.dk/artikel/nu-bliver-dyresex-ulovligt
 

Deres forklaring var at det var signal politik. Mette Bock fra LA udtalte:

- I dyreværnslovens paragraf et står der, at dyr ikke må udsættes for fysisk eller psykisk smerte og ubehag, så dermed er dyrene allerede beskyttet, siger Liberal Alliances dyrevelfærdsordfører.
- Når man laver sådan et forslag som det her, så er det ren signalpolitik. Det er fordi, at alle skal sige, at de er gode ved dyrene. Vi vil også gerne være gode ved dem i Liberal Alliance, men de er sådan set allerede beskyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Nej, det er et sygt forbud som mindsker respekten for politikere og lovgivning: Ingen kunne svare på, hvilket behov der var for at forbyde "dyresex," som ikke allerede var dækket af dyreværnsloven. - Her Erling Bonnesen i fri dressur:

 

 

Det bedste ved vedtagelsen af loven, var at 5 medlemmer fra LA stemte imod..! Øh.. Hvad er der at stemme imod? 

http://www.altinget.dk/artikel/nu-bliver-dyresex-ulovligt
 

Det var ren og skær populisme. Der var ingen saglig grund for denne lovgivning.

Dyreværnsloven beskyttede i forvejen dyr mod unødig lidelse.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/SiteCollectionDocuments/25_PDF_word_filer til download/Dyrevelfærdsråd/Det Dyreetiske Råd/DDR_udtalelese_om_mennerskers_seksuelle_omgang_med_dyr_november_2006.pdf

http://videnskab.dk/kultur-samfund/sex-med-dyr-ja-hvorfor-ikke

http://politiken.dk/indland/politik/ECE2422492/dyreetisk-raad-ikke-noedvendigt-at-forbyde-dyresex/

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste ved vedtagelsen af loven, var at 5 medlemmer fra LA stemte imod..! Øh.. Hvad er der at stemme imod? 

http://www.altinget.dk/artikel/nu-bliver-dyresex-ulovligt
 

Hvis du ikke forstod mit svar, så kan jeg nok ikke forklare det. Men jeg prøver alligevel igen:

Dyremishandling var allerede forbudt. Hvorfor forbyde noget der ikke er dyremishandling?

Loven er endda pisse-hyklerisk. Fx har Danmark en vigtig eksport af tyresæd til Kina ... Hvordan klarer man lige at "tappe" den uden at komme i konflikt med den nye lov? Jo, man indfører da bare en undtagelse i loven, så man godt må gokke den af på en tyr eller hest eller orne, hvis det handler om at sælge sæden til avl. Men man må altså ikke for (gensidig) sjov, for det er synd for det stakkels dyr - det kan få "psykiske skader" (jeg gengiver Dyre-Dans argumenter efter hukommelsen). Det giver nul mening som andet end hyklerisk populisme!

Produktionsdyr i Danmark lever for det meste et kummerligt liv og afslutter typisk endnu mere kummerligt. Men at en mand stikker sin pik ind i en ko - uha - den får jo mareridt! Skidt med at en dyrlæge lige har haft hele armen oppe for at tjekke en kalv.

Næ - jeg har til gode at høre et godt argument. Den lov er som at strø sukker på den meget bitre pille, at vi i Danmark er ret ligeglade med dyrs velfærd, når det handler om at tjen penge på dem. Dyre-Dan lovede jo indgreb mod den allerede ulovlige kastrering og halekupering af smågrise. Men der var han magtesløs. Derfor fik vi dette makværk af en lov i stedet, for at Dan kunne sole sig lidt i lyset fra sin falske glorie.

LA stemte selvfølgelig imod, fordi der ikke var grund til dette forbud for at beskytte dyrs velfærd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja det har han da. 

Om han har læst den kan jeg jo ikke svare på.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Men du dømmer annoncelight for at acceptere dyresexannoncer uden at du ved  om stedet rent faktisk  har set dine anmeldelser ? Er det det du mener ?  De et jo ret langsomme på annoncelight men jeg har da anmeldt en annonce engang som senere forsvandt derfra.  Så jeg spørger for at være helt sikker, ved du at de accepterer dyresexannoncer eller tror du de gør det fordi de ikke har fjernet annoncen endnu ? :) :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke forstod mit svar, så kan jeg nok ikke forklare det. Men jeg prøver alligevel igen:

Dyremishandling var allerede forbudt. Hvorfor forbyde noget der ikke er dyremishandling?

Loven er endda pisse-hyklerisk. Fx har Danmark en vigtig eksport af tyresæd til Kina ... Hvordan klarer man lige at "tappe" den uden at komme i konflikt med den nye lov? Jo, man indfører da bare en undtagelse i loven, så man godt må gokke den af på en tyr eller hest eller orne, hvis det handler om at sælge sæden til avl. Men man må altså ikke for (gensidig) sjov, for det er synd for det stakkels dyr - det kan få "psykiske skader" (jeg gengiver Dyre-Dans argumenter efter hukommelsen). Det giver nul mening som andet end hyklerisk populisme!

Produktionsdyr i Danmark lever for det meste et kummerligt liv og afslutter typisk endnu mere kummerligt. Men at en mand stikker sin pik ind i en ko - uha - den får jo mareridt! Skidt med at en dyrlæge lige har haft hele armen oppe for at tjekke en kalv.

Næ - jeg har til gode at høre et godt argument. Den lov er som at strø sukker på den meget bitre pille, at vi i Danmark er ret ligeglade med dyrs velfærd, når det handler om at tjen penge på dem. Dyre-Dan lovede jo indgreb mod den allerede ulovlige kastrering og halekupering af smågrise. Men der var han magtesløs. Derfor fik vi dette makværk af en lov i stedet, for at Dan kunne sole sig lidt i lyset fra sin falske glorie.

LA stemte selvfølgelig imod, fordi der ikke var grund til dette forbud for at beskytte dyrs velfærd.

Ja og i mælkeproduktionen afliver man alle hankalve umiddelbart efter fødslen, da de ingen værdi har for en mælkeproducent... 

Og ligeledes med hankyllinger i ægproduktionen.

Det er der ingen, der tilsynelandende har ondt i bagdelen af...

Udstiller hvor hykleriske og selektive de fleste "dyreelskere" er, når de hidser sig op over de få episoder, hvor nogle perverse ensomme sjæle forlyster sig med en ko, kalv, hund eller gris.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg anmeldte den annonce i går med dyresex og nu er den væk. Jeg har ikke fået en mail fra dem om sagen selvom man skulle opgive sin mailadresse. ;) ;);)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej og hvad der er endnu mere trist er at Administrator på Annoncelight, åbenbart accepterer denne annonce, siden der ikke gøres noget ved det. Så uendelig trist.

Nej dyresex accepteres ikke på Annoncelight, derfor er annoncen også senere blevet slettet.

ja det har han da. 

Om han har læst den kan jeg jo ikke svare på.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Der er ansat en medarbejder som håndtere alt support og alle rapporteringer på Annoncelight. Denne medarbejder håndtere ligeledes også support for flere andre sites, indenfor helt andre brancher. Derfor kan der naturligvis gå lidt tid, før han når til den pågældende henvendelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...