Hop til indhold
Gæst

Bangkok og Pattaya 11-22 juli 2015

Recommended Posts

Gæst

- Advarsel -
Jeg skriver denne advarsel, efter jeg har skrevet min anmeldelse om forskellige steder og piger. Vær meget varsom med Shasha. Hun har mentale problemer, og hun giver ikke mening. Hun har tilsyneladende ingen etiske værdier, og det er vel ej heller forventeligt fra een som hende. Hun har nogle søde sider, men har modsat en hel del flere mentale problemer, som manifesterer sig under forskellige omstændigheder. Book hende aldrig mere end til ST eller LT. Lad være med at lave længerevarende aftaler. Hun er en bedrager og lystløgner...hun virker dannet og uddannet, med hendes meget britiske engelsk. Lad jer ikke narre af det. Hun er gudesmuk...men vær meget påpasselig.

Dag 0
Efter ca. 1½ måneds pause fra eroguide.dk, kommer her min historie om oplevelserne i Bangkok og Pattaya. Jeg har lært en masse, og begået nogle fejl. Som jeg fik at vide af en anden, er selv fejlene også erfaringer.

Selve turen startede kl. 14 11 juli fra Kastrup lufthavn. Jeg havde en mellemstor samsonite kuffert og en rygsæk som håndbaggage. Jeg skulle flyve med Emirates til Dubai og derfra i den nye Airbus 380 (det største kommercielle fly).
Turen til Dubai tog ca. 6 timer og var i et almindelig Boeing 777 fly. Der var ikke så meget andet et prøve at få tiden til at gå. Der var dog masser af underholdning, så jeg fik set en hådnfuld afsnit af The Big Bang Theory.

Jeg landede i Dubai, hvor det nu var nat. Lufthavnens WiFi sutter temmelig meget, men fik lidt hul igennem på et tidspunk. Afgang til Bangkok var omkring kl 3-4 om morgenen. Jeg fik meget noget spise, og var inden længe i det store og meget imponerende fly. Jeg forsøgte med noget underholdning i flyet, men ville prøve at sove istedet, hvilket min sidemand forpurrede en del, ved at hele tiden rykke sig. Han var en rimelig stor tysker, som også fik mit sæde til at rykke med. På et tidspunkt gik flypersonalet rundt med visum piecer, som jeg også lige hurtigt fik udfyldt.

Dag 1
Jeg landede i Bangkok omkring kl. 12:15, og fik gelejdet mig mod baggage båndet. Ingen problemer tog min kuffert og mod pas kontrollen. Der var åbentbart to paskontrol område, og da jeg var ved at gå over til paskontrollen, viste jeg lige mit pas til en servicemedarbejder, der herefter pegede mod paskontrol 4 (tror jeg). Jeg stod i kø og fik inden længe afleveret mit udfyldte visum papire. Der blevet taget kopier af passet og stemplet i 30 dages opholdstilladelse i passet.

Så var det bare om at finde skytrain, hvilket jeg fandt frem til. Man skulle tage elevatoren ned og rundt om et hjørne, ned af et tæppebelagt nedstingningsgang. Da jeg ikke havde mønter til billetautomaten, og den ikke to kreditkort, blev jeg henvist til billetlugen, hvor jeg fik købt en billet til Makkasan station. Da jeg så spurgte om jeg kunne få billetten til Nana, fik jeg at vide, at det var en ny Metro billet, men jeg kunne ikke købe den der. Jeg fik en polet, ned af rulletrapperne til skytrain toget.
 
Der var et allerede et der holdt der, så jeg fik hevet min store kuffert ind og vi var afsted. Det var desværre ikke ekpress toget, så der var en del stationer til Makkasan. Endelig blev det Makkasan og herefter fulgte jeg simpelthen folk. Jeg havde på forhånd orienteret mig på google maps, hvor der i de nyere billeder er en gang, der forbinder Makkasan med Phunburi Metro station. Jeg gik ned af denne gang, og blev herefter stoppet af en sikkerhedsperson. Han ville gerne se, hvad jeg havde i min rygsæk. Da jeg viste ham min bærbare pc og mit kamera med oplader, lod han mig passere. Jeg gik herefter til billetlugen og fik købt en billet til Sukhumvit station. Fra Sukhumvit station skiftede jeg perron og skulle til Nana, da jeg ikke orkede at rulle min kuffert i den meget lumre varme.

Endelig kom  Nana og jeg stod af og og gik mod JW Marriot hotellet. På vej fik jeg lige kigget mod Nana Plaza på venstre side, og fik set om der var liv der. Kl. var omkring 14 nu. Ind på hotellet og fik tjekket ind uden problemer. Da der normalt ikke er gratis WiFi på hotelværelset, sørgede jeg for at gratis oprette mig i deres bonus program hjemmefra. Jeg fik hermed gratis WiFi på hotelværelset, da jeg viste dem mit reward nummer på min mobil, som var et billede på mobilen. Jeg havde nemlig taget et skærmdump af fra en mail hjememfra.

Værelset var et hjørneværelse. Meget fyldigt og lækkert. Badekar og badeniche. Fra vindet kunne jeg se ned mod Nana Plaza. Det var vist på 10 etage, så en rigtig lækker udsigt.
Jeg fik taget et bad og herefter ville jeg lige ned og kigge efter, om der skete noget i Nana Plaza. Kl. var omkring 15:30. Der så meget tomt ud, og da jeg spurgte een, sagde han først omkring 19-20 tiden er der åbent. Jeg gik alligevel en runde derinde, da jeg skulle se om tingene lå der, hvor jeg havde set dem på nettet. Forbi Obsession og Lollopop og på de øvre etager og runde Cascade (før charade). Ud af Nana plaza igen og ind et sted og spise. Jeg tog lige en runde på den anden side af vejen, og ville lige lokalisere CheckIn baren. Jeg fandt den ikke lige den dag. Jeg havde en gammel mobil med hjemmefra og fik lige sat et simkort ind med taletid på. Så nu kunne jeg da ringe lokalt og modtage kald.

Aften var ved at indtræde, og jeg kunne herefter se kl. allerede var lidt i 19. Jeg gjorde mig klar og fik smurt mig selv, så lækker jeg kunne.
Ind i Nana Plaza og hold da fest, hvor var der mange folk lige pludseligt. Et rent schlaraffenland. Pigerne prøvede at hive fat i mig, og ældre mamasan typer råbte tillokkende. Jeg fik taget en runde mere. Puha, jeg kunne mærke, jeg ikke var helt udhvilet efter den lange rejse. Jeg havde skrevet lidt med Luukmee over Line, både inden rejsen og mens, jeg var på hotellet. Luukme halv thai og halv afrikansk LB, som vist var omkring 183 cm høj. Da jeg gerne ville holde, hvad jeg havde lovet om lige at hilse på hende, fik jeg taget mod til at gå ind i Cascade. Inden da stak jeg lige hovedet ind i de forskellige GoGo barer. Mandarin, Obsession, Lollipop etc. Ind til Cascade, hvor der var ret tomt, og der var stadigvæk lidt tid indtil showet skulle start. Jeg fik bestilt en øl, en Singha og begyndte at drikke lidt. Endelig kom Luukmee og satte sig ved siden af mig. Hun så da ret feminin ud, men jeg var ikke sikker på noeget alligevel. Vi fik snakket lidt, og endelig kom en smuk Ladyboy Shasha ind. Wow, hun var smuk.
Jeg fik bestilt endnu en øl og så var showet igang. Lidt vrikken med numsen men egentlig ikke poledance. Jeg fik kaldt Luukmee ned til ladydrinks.
Inden længe havde jeg også Shasha siddende ved siden af mig. De tog på mig, men jeg var ikke særlig klar til noget som helst. Så efter et par ladydrinks til begge, ville jeg helst tilbage på hotellet og hvile ud. Mine øjne var tunge, og øllerne gjorde mig endnu mere døsig.
Jeg fik sagte farvel til dem, og gik mod hotellet kl. var omkring 22.

Da jeg kom tilbage på hotellet, bippede min mobil efter Wifien var tilgængelig. En smuk pige fra Line, som jeg havde skrevet med fra København, ville gerne mødes med mig. Jeg gav hende mit lokale nummer, og inden længe mødtes vi på Nana station. Hun var en mørk skønhed. Lille men meget smuk. Vi røg ind på en bar og jeg fik købt hende nogle drinks, og et par øller til mig selv. Vi fik snakket lidt, og jeg fik opfattelsen, at hun bare ville mødes med mig uden noget som helst mere. ca. en 1½ times snakken og jeg spurtgte hende endda, at jeg faktisk ville invitere hende til mit hotelværelse. Hun grinede lidt og sagde, vi jo bare skulle have os nogle drinks. Jeg gav hende et kram og sagde farvel.

Tilbage på hotellet. Smed mig selv i sengen og faldt i søvn. Jeg vågnede op med en tør fornemmelse i halsen og fik lige drukket en af hotellets kildevand. Jeg kiggede på uret. Klokken var lidt i 2 om natten. Ej, jeg var i Thailand og jeg skulle da have det sjovt tænkte jeg. Jeg fik fat i min mobil, og tænkte en del over, hvad jeg skulle gøre. Skrev en hurtig besked til Luukmee om hun ikke kunne komme herover. Hun vidste, hvilket hotel jeg var på. Hun skrev tilbage at hun lige skulle være færdig i Charade. Ingen barfine tænkte jeg. 4000 baht blev aftalt.
Jeg fik en besked fra hende, og der stod hun udenfor hotellet. Mit hjerte dunkede af spænding. Første gang med en LB. Jeg fik hende op på hotellet og ind på værelset. Hun tog sit tøj af og lige pludselig var vi igang. Jeg sagde, hun skulle være passiv, og den var hun med på. Jeg følte ikke noget var anderledes, det hele føltes så naturligt. Hun havde store flotte bryster, med mørke brystvorter. Meget sexet og ophidsende at se på.
Vi fik vist moret os et par gange, og faldt i søvn begge.

Dag 2
Luukmee blev sendt hjem, hun tog imod betalingen, og jeg tilbød hende om at blive til morgenmaden, da morgenmaden var til to.
Det ville hun ikke. Så ned til morgenmaden, som overvejende var stort udvalg. Fik noget kaffe. Jeg kiggede på min plan, hvor der om aftenen stod Calypso Cabaret. Billetten var allerede betalt hjemmefra, så den ville jeg af principielle grunde ikke skippe. Gennem Luukme fik jeg forbundet Shasha på Line. Jeg skrev til hende, at jeg gerne ville booke hende for LT i nat. Hun var helt med på den. Jeg prøvede at få hende til at tage med mig til Asiatique til Calypso Cabaret showet. Hun skrev tilbage, at hun lige ville finde ud af (red. efterfølgende bullshit).
Line bippede igen. Jeg kiggede og en kvinde, jeg også havde skrevet med på Line og Thaifriendly.com, ville mødes med mig. Hun var en ældre kvinde. Midt 40´erne og hun havde en dejlig stor barm på billederne og hendes smil var også indbydende. Jeg fik hende til at komme over til mit hotel.
En time senere stod hun dernede. Meget anderledes end billederne viste. Hun havde noget mad/suppe med til mig. Jeg var meget mistænkelig for det. Hun sagde, dett ville være godt for min mave. Det vist suppe lavet af nogle rødder af en eller anden art. Det lugtede fælt. Hun havde en vrikken med hoved fra side til side, som gjorde mig nervøs. Jeg fortrød, at tage hende med på værelset. Da jeg sagde, vi lige kunne tage et bad sammen, begyndte hun at fnise, og sige at hun var genert. Jeg sagde ok, lad os tage os en kop kaffe/drink på en cafe først. Det gik hun med til.

Vi fik fundet en cafe tæt på hotellet. Jeg fik bestil en ice-cofee selv og hun fik noget jordbær is. Vi snakkede en del, og jeg var blevet enig med mig selv om , at jeg bare skulle sende hende hjem. Jeg fortalte hende, at jeg havde behov for at hvile mig, da jeg var meget træt, og min flytur ikke helt hvilet ud endnu.
Hun sagde, at hun så gerne ville sove i et køligt hotelværelse. Jeg gav hende 1500 baht og fik sagt farvel til hende.
Tilbage på hotellet og lige tage et bad, da det var lummert nede på cafeen. Ud og spise frokost. Det blev desværre McDonalds. En inder satte sig overfor mig, og med mit sociale væsen spurgte jeg ham om, han var fra Indien. Ja, sagde han og spiste videre. Ok, han gider ikke at snakke, tænkte jeg. Gik en tur og fandt CheckIn bar, men der var ingen derinde.
Tilbage på hotellet og gøre klar til Calypso Cabaret. Egentlig skulle natten foregå ved Soi Cowboy, som stod i min plan. Jeg fik endnu en besked fra Shasha at hun ikke kunne være der til spisningen på Asiatique. Jeg havde, bestilt billetten med spisning kl. 18:30. Showet ville starte kl. 20. Jeg skrev tilbage, at hvis hun kunne komme til Asiatique kl. 20, så kunne vi se showet sammen. Hun skrev ok.
Fik fat i en taxa og på vej fra JW Marriott til Asiatique. Der var trafik, og i en periode var jeg i tvivl om, jeg ville nå det til tiden. Prisen blev 150 baht, og han tilbød at vente til showet var færdig. Jeg sagde ok. Jeg skulle blot betale for hans parkering. Det gjorde jeg så.
Ind og spise dejlig Thai mad, mens der var traditionel thai dans.

Kl. var lidt i 20 og Shasha skrev, hun ikke kunne nå derud alligevel, men at hun ville være klar til mig kl. 22 på Cascade. Jeg skrev ok tilbage. Showet kom igang og jeg satte mig ind i den store sal. Et par fra Østrig satte sig foran mig, og jeg kom i snak med dem. Jeg sagde, at nogle af sæderne var udsat for at danserne, kunne finde på at inddrage publikum. Manden grinede lidt af det, og sagde at han så ville bytte plads med mig.
Showet var højt og livligt. Masser af LB og dans, sang og fest. Så pludseligt løb en meget mandlig udseende mand i Geisha kostume ned foran mig, og gav manden et stort kys på kinden. Spotlys på dem begge og jeg var næsten færdig af grin. Manden kiggede grinende på mig, og jeg pegede på ham småhånligt. Jeg havde et 'I told you so' udtryk på mig. Showet varede ilidt under 2 timer. Da Shasha fyldte en del i hovedet, fik jeg slet ikke nydt det meste af det, og ej heller taget billeder med de forskellige LB dansere efterfølgende.
Jeg ringede til taxamanden fra min lokale telefon, og efter lidt frem og tilbage fandt jeg ham endeligt. Fik ham til at sætte mig af ved Nana Plaza.
Ind på Cascade og findee Shasha, og hun stod der lækker og smilede til mig. Ingen tid til øl eller andet. Barfine og hjem på hotellet med hende. Barfine lød på 1000 eller 1500 baht.
Hun gik ind på toilettet, og på med badekåben. Jeg ville lige tage et hurtigt bad (alle værdier var låst inde i pengeskabet). Hun tændte for TV´et (gem fjernbetjeningen, hvis i booker hende og hiv stikket ud af tv'et- sig det er stykker).
Efter badet sad hun og var mest interessert i TV'et. Alle de ting hun skrev på Line, var ligesom alligevel ikke noget hun ville. Jeg havde spurgt hende om hun ikke ville strippe lidt for mig til noget musik. Det ville hun alligevel ikke. Hun var dog sulten, og jeg gik med til at bestille noget roomservice mad til hende. Jeg spiste selv lidt med.
Jeg fik på en eller anden måde slukket tv'et, og så gik vi ellers igang. Det var frækt, og hun er altså gudesmuk. Under seancen, fik jeg spurgt hende om hun ville med mig til Pattaya. Hun sagde ja, og jeg sagde, jeg ville betale hende godt.
Det var superfrækt og vi fik kørt hindanden træt. Stadigvæk hvor hun var passiv.
Hun blev der hele natte, hvilket hun fortalte, hun ikke gjorde med alle (helt sikkert bullshit). Hun fik 6000 baht og hun ville heller ikke blive til morgenmaden. Jeg fik sagt farvel til hende, og jeg ville kontakte hende snarest omkring Pattaya.

Dag 3
Dagen kom hvor jeg ville have den sidste nat i Bangkok. Så i nat skulle der prøves en trekant. Jeg kunne forstå på Shasha at JW Marriott havde det ok med to piger på værelset. Dagen gik med at gå lidt rundt omkring området. Jeg forsøgte at gå til Soi Cowboy, men gik forkert et par gange. Fik spurgt en og han pegede, at jeg var gået for langt. Det ligger meget tæt på Sukhumvit st, det havde jeg glemt. Jeg ville bare se til området om dagen.
Shasha sms'ede hun var interesseret i Pattaya turen på min lokale mobiltelefon, og vi kunne køre derned sammen i hendes bil. Jeg skrev perfekt, hun ville have 5k baht pr dag. Det var fint med mig. Jeg skrev dog til hende, at jeg ville på Soi Cowboy. Hun virkede lidt mobset over det. Jeg tænkte ikke mere over det.
Hun sagde dog, at jeg skulle forbi Cascade og snakke med hende der. Da aftenen kom tog jeg til Cascade igen. Sat mig ned og fik mig nogle øller. Fik givet ladydrinks til Luukmee og Shasha. Det at Luukmee sad ved siden af mig, var ikke noget Shasha brød sig særligt om. Jeg tror, hun ikke ville have andre til at vide om Pattaya turen. Sikkert fordi Mamasam skulle have en del af hendes betaling. Hun fortalte mig aldrig, hvordan planen skulle eksekveres, så jeg rynkede en del bryn til hende, da jeg kunne se, hun ikke virkede fornøjeligt med mig. Luukmee var smilende, og var helt nede på jorden. For at få Shasha i godt humør, spurgte jeg om, jeg ikke skulle give en ladydrink til en af hendes veninder på podiet. Pigerne for provision for ladydrinks. Hun pegede på en pige ved navn Megan, og inden længe var der tre LB omkring mig. Mamasan fik også lige drikkepenge, og det gjorde service medarbejderne også. Jeg var kongen derinde, det føltes ihvertfald således. Jeg hviskede til Shasha at jeg skulle forbi Soi Cowboy. Det var hun heller ikke glad for, hun hviskede om jeg ikke kunne tage Megan med på hotellet. Jeg sagde, nej tak. Megan var pæn, men det var ikke min plan. Hun ville gerne snakke med mig påm hotellet sagde hun. Så jeg blev nødt il at barfine hende.
Tilbage på hotellet startede hun med at spille lidt forladt, og at jeg nok ikke havde lyst til at have hende med til Pattaya, og at jeg nok ville finde en pige på Soi Cowboy. Jeg forsikrede hende, at hun var pigen, der skulle med mig til Pattaya. Hun troede ikke på mig, jeg gjorde herefter noget, som jeg har fortrudt. Påvirket af øllerne smed jeg nogle penge på bordet, og sagde det var 3 dages forudbetaling, og jeg ville betale hende resten, når jeg skulle hjem til Danmark igen efter Pattaya. Hun sagde ok, og at jeg ville blive kørt til lufthavnen med hende. Vi snakkede lidt og herefter tog hun hjem.

Ud til Soi Cowboy, hvor der var gang i den. Egentlig brød jeg mig mere om Soi Cowboy end Nana Plaza. Var inden og få et par øller i Bacarra og lige stikke hovedet ind i Cockatoo, der sad den kende lille LB Amy udenfor. Jeg sagde, 'Hey du er Amy', hun smilede og sagde 3000 for ST. Jeg tog et skridt i hendes retning, og hun sagde '3000', og jeg skulle blive der, og ikke spilde hendes tid. Jeg var meget tæt på at smide 3000 baht til hende, og sige hun skulle købe nogle manerer.
Ind i lighthouse og fik et par øller der. En lille pige med afbleget hår fik øjenkontakt, og hendes veninde med. De ville begge ned til mig. Jeg fik dem derned. Et par ladydrinks og de ville med mig hjem begge to. De var 21-22 begge to. Jeg fik barfined dem og afsted i en Tuk-tuk til JW Marriott.
Ind på hotelværelset, og de var helt paf over luksuriøsiteten af værelset. De to begge et bad.
Jeg satte noget stemningsmusik på, de var begge sultne sagde de. Roomservice igen og mad til pigerne. Vi spiste alle os mætte og herefter fik jeg dem til at danse på sengen mens de smed kludene. Det var sjovt.
Ind og ordne dem begge. Det var ikke så hedt, som jeg havde forestillet mig. Mere sødt og behageligt. Begge pæne og med søde smil. Den ene havde en god barm, mens den anden havde meget små men søde bryster med puffy brystvorter.
Efter endt seance ville den ene hjem, da hun skulle på hospitalet (yeah right). De fik lov til at gå, da jeg gerne vil ligge alene i senge og sove.
Farvel til dem.

Dag 4
Klar til Pattaya med Shasha. Hun skrev at jeg skulle mødes et sted med min baggage et sted. Så ville hun komme med bilen.
Ned og spise morgenmad sidste gang på JW Marriott. Hotellet jeg nok vælger igen næste gang, jeg vil være i Bangkok.
Ned med morgenmaden, og op og pakke det sidste. Jeg fik tjekket ud, og skrevet med Shasha. Hun sendte mig adressen, og jeg viste den til en af Hotellets medarbejdere. Han fik fat i en taxa, og afsted til mødestedet. Skrev til Shasha og hun blev forbavset over dette. Jeg sagde, det var ligsom aftalen, at vi skulle mødes der efter, jeg var tjekket ud (hun lå åbentbart og sov). Hun bad mig om at give telefonen til taxachaufføren. Vi kørte og det blev til det sted hun bor taxaen kørte. Jeg skrev til Shasha, at det var ok at jeg ventede nede. Det sagde hun ok til. Der gik 20 min, og jeg skrev, om hun var på vej. Hun sagde at jeg skulle komme op. Jeg var ikke helt sikker på dette. Hun sagde det var ok. Modvilligt to jeg min baggage med op og hun åbnede døren. Nøgen og var ved at gære sig klar med make-up. En madras op gulvet og med budha figure på hylderne. Et lille badeværelse og soveværelse ved siden af. Jeg fik lidt ondt af hende. Nede på madressen sad hun og redte hår, mens bærbaren viste nogle youtube videoer. Jeg spurgte, hvad hun så, og svarede, at hun så episoder med seriemordere. Hun var lidt påpasselig med at sige det, men det var pga hendes arbejde, at hun gerne ville identificere folk, der havde disse tendenser. Jeg blev siddende på hende sofastol, og vi fik smalltalket lidt mere. Jeg sagde, at jeg nok skulle betale for benzin og andet.
Hun sagde ok. Hun gav mig et kys, og snart var vi på vej til Pattaya i hendes bil.
Vi snakkede en del om andre TV serier. Breaking Bad, Walking Dead etc. Hun sagde, hun havde købt nogle gyserfilm, vi kunne se sammen om natten. Jeg sagde, helt ok.
Jeg spurgte hende om hendes brystforstørrelser og lidt omkring hendes online film på nettet. Sågar snakket om, at jeg en dag skulle til Maldiverne, og om hun ville med der. Ja, og helt uden betaling sagde hun. Kun betaling for fly og hotel. Fedt, tænkte jeg.
Så landede vi endeligt på Hotel Baraquda, hvor jeg fik opgraderet til deres Grand Suite. Jeg havde allerede skrevet med hotellet inden da. Da Expedia ikke havde deres store suite, så skulle jeg opgradere det med hotellet direkte.
Vi kom op op på hotellet, og det var vældigt fedt.

Shasha fik efterfølgende taget billeder af værelset og lagt på FB. Det fandt jeg ud af senere...
Ud og spise frokost og forbi det store Festival center. Her fik vi videogamet lidt og hun havde et stort smil. Dejligt GFE oplevelse.
Da vi kom på hotellet begyndte hun at ævle lidt. Snakkede om jeg virkede dominerende og gik hurtigere end hende. Jeg sagde, at jeg er vant til at gå hurtigt. Jeg spurgte om, hun ville holde min hånd. Jeg sørgede herefter at gå med hende, hvor hun ikke sakkede bagud. Natten kom og TV'et blev tændt igen, hun ville gerne se en gyser. Det gjorde vi så. Jeg havde nu mest til noget andet, men det blev gyserfilm først Hun fortalte, hun aldrig turde at se filmene alene, og var glad for jeg var der med hende. Endelig blev den færdig, og jeg begyndte at kysse hende, og det det hele gik igang. Dejlig som en LB hun er. Hendes begejstring manisfesterede sig ligeledes, og hendes organsme var sammen med min. Lækkert og livsbekræftenden.

Dag 5
Morgenen startede med et morgenknald med hende, hvor jeg fik kommet to gange i træk. Længe siden jeg har haft den følelese. Det var fræk og superlækkert.
Begge i bad og ned at spise morgenmad. Vores første morgen mad på hotellet. Efter morgenmaden blev vi enige om at tage til Koh Lan stranden.
Hun ville lige på templet for at bede. Hun sagde at hun ville tage mig med, men at hun oplevede, at folk hun tog med på templet, var folk hun aldrig så igen.
Jeg sagde, det nok ikke ville passe denne gang. Hun kørte os op til templet, og på gå fod op resten af tiden. Vi fik bedt og ofret noget mad til munkene. Jeg fulgte hendes skik og traditioner hele vejen igennem. Det var en god oplevelse at dele med hende.
Vi kom tilbage på hotellet, men hun surmulede over et eller andet igen. Hun ville ikke på stranden igen. Vejret var ikke godt nok, og vi vist havde brugt lidt for meget tid på templet og værelset igen. Jeg fik hende i godt humør og afsted var vi i hendes bil til Pattaya havn.
Hun parkedede bilen, og jeg betalte naturligvis for det. Vi fandt en scooter taxa og frem til speedbådene. Færgen kunne vi ikke tage, da klokken, var blevet for mange. Jeg betalte for speedbådsturen. En sjov og hoppende oplevelse. Hun holdt min hånd hele turen. Igen GFE oplevelse med hende.
Heldigvis skinnede solen og vi kom til øen med Pattaya områdets bedste strand.
Bestilt mad og frugt. Hun ville sole sig, og jeg røg i vandet. Hendes smil til mig mens jeg lå i vandet, er brændt fast i mig. Jeg var lykkelig. Jeg faldt i snak med nogle svenskere og et indisk par. Shasha var lidt imponeret over alle de sprog, jeg kunne.
Der var en storm på vej, og speedbåds chaufføren opsøgte os, og sagde det var bedst at komme tilbage. Vi fandt vores ting, og sad i speedbåden på vej tilbage til Pattaya havn. Et par voldsomme hop over bølgerne og Shasha tog min hånd. Jeg husker at kigge mod rælingen og føle mig lykkelig. Vi snakkede om at tage til Festival centret, når vi kom tilbage efter at runde hotellet.
Vi kom tilbage til kajen og Shahsha købte mig en kokos is. Ingen til hende selv, hun havde ikke lyst. Det var begyndt at regne, så vi løb tilbage til bilen.
Ind i bilen og et par kys og tilbage på hotellet. Begge trætte faldt vi i søvn. TV'et kørte i bagrgunden, så jeg slukkede for det. Gav Shasha et kys på kinden, og lod hende sove videre. Jeg var løbet tør for cigaretter, så tog sko på for at købe nogle. Det var allerede mørkt udenfor, og jeg lod Shasha sove lidt videre.
Ned til 7-eleven og tilbage på hotellet igen. Jeg vækker Shasha blidt, og her kommer det første rigtige skænderi fra hendes side. Hvorfor forlod jeg hende, spørger hun. Jeg siger, jeg var blot nede for at købe cigaretter. Nej, du er nede for tjekke andre piger ud. Nej, jeg var i 7-eleven, og den eneste pige, jeg mødte var 7-eleven ekspedienten. Mumler og ævler om at jeg lod hende sove for lang tid. Jeg var selv faldet i søvn, fortalte jeg hende. Underlig skænderi tænkter jeg. Det gav ingen mening. Jeg prøvede, at forklare hende, at det ret sødt at lade et andet menneske sove. Nej, jeg havde også slukket fjernsynet. Ja, fordi du sov, sagde jeg. Jeg sover ikke med tv tændt, sagde jeg. Det gør hun sagde hun. Jeg fik hende kølet ned, og sagde, at vi skulle på centret. Ok, sagde hun. Hun begyndte at gøre sig klar. Lidt efter kigger hun på uret og smed sin hårbørste fra sig. Nej, nu er det blevet forsent. Kl. var 21:15, jeg tænkte de vel altid har åbent. Nej, og hun begyndte at ævle sort snak igen. Jeg fik hende kølet ned igen, og nu ville hun have roomservice mad. Jeg fik bestilt mad, og hun var glad igen. Vi snakkede en del, og undskyldte over sin opførsel. Jeg sagde, hun ikke skulle tænke på det.
Vi fik spist færdigt og natten var over os. Hun ville se gyserfilm igen. Vi så den og sågar nogle domumentar programmer på TV. Jeg ville have sex, men jeg sagde det ikke direkte. Åbentbart noget hun gerne vil vide. Det spurgte hun ellers ikke om før. Jeg slukker TV'et og beder hende om at lægge sig ovenpå mig. Herefter gik hun mildest talt grassat.
Hvad vil du med mig? Spørger hun mig. Jeg siger, jeg også vil have sex med hende. Ja, men det kan jeg bare ikke sådan lige...hun giver ingen mening. Hendes tale virker endnu mere sort. Hun begynder, at pakke sine ting. Kl. er 1 om natten. Hun siger, at jeg slukker for Tv'et, og det bryder hun sig ikke om. Jeg fortæller hende, jeg ikke kan sove med et tændt TV i baggrunden. Det er hun ligeglad med. Jeg fortæller hende, ligesom det er mig, der har betalt for hele gildet. Hun pakker sine ting for alvor.
Jeg beder hende om at lade være og tænke det igennem. Det er midt om natten, og jeg siger hun kan vente til næste dag. Hun begynder kaste rundt med klipklapper og gaflen fra aftensmaden. Jeg skruer selv bissen på, og siger hun skal holde op. Hun skal ikke ødelægge min ferie.
Jeg gør lidt op med mig selv, det nok bedst at hun tager hjem, men fortæller hende, at det hendes bestlutning, hvis hun vil hjem. Hefter efter kigger hun efter noget hun kan smadre siger hun. Det får mig i det røde felt, og jeg beder hende om at skride.
Hun får mig helt der, hvor jeg ikke kan være. Jeg bliver simpelthen nødt til at hive hende ud af værelset. Siger hun skal give mig det ekstra nøglekort tilbage.
Jeg ser hende forlade gangen. Jeg liste mig ned, for at sikre mig hun virkelig tager afsted, og ikke kommer tilbage.
Nede på parkereingen holder jeg øje med hende, mens jeg ryger en smøg. En af hotelpersonalet får øje på mig bag søjlen, og jeg kan se Shasha i arrighed smide sin baggage i baggaerummet i sin bil. Jeg giver tegn til manden, at hun er skør. Han nikker til mig.
Jeg ser hende køre væk og går ind til receptionen, hvor jeg møder hotelmedarbejderen, der nu sidder bag disken. Jeg fortæller ham om hende, og beder dem ikke lukke hende ind. De finder kopien af hendes pas, og viser det til mig. Jeg gier tegn til dem, om hun ikke skal komme ind, hvis hun kommer tilbage.
Natten var underlig, og jeg var sur. Sur på hende, og sur på mig, der havde betalt hende forud, benzin, barfines etc.
Natten var tilbragt alene.

[Der kommer flere dårlige og gode erfaringer, hvor det handler om Pattaya by night - stay tuned -]

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dag 5 (fortsat)
Efter Shashas afgang sad jeg alene, og huskede min plan. Der var så meget i den plan, der skulle prøves, men det blev ikke til noget. Nej, jeg skulle ikke side alene, tænkte jeg.
Ud af hotellet hvor kl. var nærmede sig 2 om natten. Tog en scooter taxi til soi 6, og ind og snakke med Vag fra Night Wish bar.
Der er stadigvæk lidt folk i Soi 6, og pigerne langer deres arme ud efter mig. Jeg finder Night Wis og går direkte til manageren, som jeg allerede har genkendt. Jeg giver ham en øl og drikker selv en, mens jeg fortæller min beretning. Han griner lidt af mig, men fortæller, jeg aldrig skulle betale forud, og at jeg skulle have snakket med ham først.
Han introducere mig til en og siger, jeg skal tage på klub med ham. Så det ender med, jeg kører rundt med en gut ved navn Adam fra Grækenland og vi kører til Lima Lima. Der ser ret dødt ud, så vi kører til Insomnia, hvor der er ikke er megen plads. Vi går lidt rundt derinde, får os en øl men min krop er blevet supertræt. Klokken er omkring 4 om morgenen nu, så jeg begiver mig i stedet til hotellet. Natten blev tilbragt alene...

Dag 6
Gårsdagens uheldige oplevelse, sidder stadigvæk fast, og jeg tænker lidt hvad der skal gøres. Om dagen roamer jeg rundt omkring Soi 13 og 13/1 og kan ikke rigtig finde ud af noget.
Jeg sender en SMS til All (All fra dette forum), da jeg har behov for at snakke med nogen, og jeg får en SMS retur om, at vi kan mødes ved en bar lige inden WS porten.
Vi mødes på baren og udveksler erfaringer. Han siger, at der ikke findes dårlige erfaringer, de er stadigvæk erfaringer. Jeg giver ham meget ret. Jeg har i hvert fald allerede lært en masse. Vi får drukket et par øl, og vi aftaler om at mødes igen om aftenen.
Jeg ryger ind på en bar på soi 13/1 og drikker mig et par bajere. Der sidder to normænd, og jeg falder i snak med dem. Det er jo sådan, så de ikke forventer, jeg taler flydende dansk, da jeg ligner en inder. Thai pigerne synes, jeg ligner en spaier eller italiener, så jeg ligner åbenbart lidt forskelligt alt efter, hvilke øjne der kigger efter mig.
Det er blevet aften, og en SMS fra Allan tikker ind. Nu skal vi sgu finde dig en lækker pige, skriver han. Vi mødes på WS og stikker hovedet ind i nogle af GoGo barerne. Der er ikke rigtigt nogen der fanger interessen, så vi tager ind på Blue Sky Baren, hvor der spilles live musik. Der står en sød ung pige og synger rock musik.
Jeg smider et par hundrede baht i drikkepenge, og bliver herefter taget i god ånd af bandet. De kan ikke så mange af mine requests. Jeg spørger efter Pantera, men ender med at de spiller 'My sacrifice' af Creed. Fedt, at høre noget musik man selv har anmodet om.
All siger han skal mødes med en pige, og tilbyder vi spiser aftensmad sammen. Jeg tager imod tilbuddet, og på fejl til hans hotel omkring Soi 7 kan jeg se, der er flere barer med masser af barpiger. Mange af dem er skønne at se på.
Hans date ankommer udenfor hotellet, og vi går til spisestedet. Vi spiser sammen og fortæller lidt om mine oplevelser. All's date viser mig et par billeder af nogle piger som hun mener kunne gøre mig glad. Jeg takker pænt nej. Efter spisning ønsker jeg All og hans date en rigtig god aften, og jeg begiver mig mod soi 13, hvor mit hotel ligger.
Jeg finder en bar på soi 13, hvor jeg har lagt mærke til en sød og slank petite pige. Hun hedder Dada, og det ender sgu med jeg får hende med mig hjem om aftenen på Soi 13. Hun er lille med et sødt ansigt og smil, og brysterne ser ud til at være til at kunne få fat i. Jeg har endda vist sagt, at hun godt må være min girfriend resten af turen, det var vist øllerne, der snakkede og ikke min forstand.
På vej ind på hotellet ser gårdsdagens medarbejder mig med pigen, og siger smilende til pigen 'Please make my friend happy', og giver hendes ID kort tilbage. Han havde vist lagt mærke til, hvor bedrøvet, jeg gik rundt efter Shasha oplevelsen.
Ind på værelset og imponeret over det ryger vi straks i jacuzzien sammen. Brysterne er ikke så store som jeg havde forventet, og da jeg endelig trænger ind i hende, er hun ikke så stram, som jeg havde forventet. Under 160 cm og superspinkel, men så slap en fizz. Hmmm om morgenen spørger jeg hende, hvor mange børn hun har. Hun fortæller mig så hun har to. Det havde jeg ikke regnet med.

 

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende og meget underholdende beretning, trods det at alt tilsyneladende ikke er gået efter planen og at du har lavet et par begynderbrølere. Og hold da helt ferie, hvor du kaster om dig med penge! I forhold til dig er jeg da vist selv en ultra-discount thailandsrejsende. Men hvis du har råd til det, er det da bare fedt! Glæder mig til fortsættelsen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dag 7
Nu skulle jeg for alvor prøve mig med noget Pattaya by night. Der skulle fyres max af med pigerne. Jeg startede allerede fra middagstiden med at drikke et par bajer omkring Soi 13 igen. Jeg fik smag for den lokale Singha med en skive lemon på toppen.
Jeg tog til den bar, hvor Dada arbejdede, da pigerne var squ sjove alligevel. Jeg fik mig et par øl, og da aftenen stod på, gik jeg til Blue Sky stedet, hvor live musikken var fed. Et par øl der, og et 3-400 baht i drikkepenge, og fik dem til at spille Creed og Rage Against the Machine. Det var fedt. Forsangeren JJ, ville introducere mig for en af hendes vendinder, men jeg sagde bare hej til hende.
Nød musikken og den fede stemning. Lettere omtåget ville jeg finde de fede steder. Jeg ville lede efter Sapphire GoGo, da FB billederne af pigerne bare var top notch. Jeg kunne ikke finde det. Jeg vidste det lå i en sidegade, men opgav efter et par forgæves forsøg. Jeg røg herefter ind på Living Dolls Showcase. Jeg havde læst om en Muay Thai trænende pige derinde. Hun var desværre rejst hjem til sin landsby. Jeg kiggede mig omkring, og besluttede mig for at se pigerne an. Jeg blev ledsaget af en utrolig venlig medarbejder ved navnet Kay eller K. Hun viste mig rundt, og efter et par øl. så fik hun sgu lige 500 baht. Mamasan fik en tusse, og så var jeg kongen i rummet igen.
Jeg fik øje på, der havde silikone bryster, og et ansigt der kunne ligne en pige fra en 50$ musikvideo. Jeg kunne ikke få øje på hende igen, og spurgte K. Endelig efter næste runde af pigerne så jeg hende. Nr. 25 husker jeg. Jeg kan ikke huske navnet, men hun stod med ryggen til, og det var ikke megen øjenkontakt, jeg fik med hende. Jeg kiggede rundt, og lagde mærke til en kvinde (ikke pige da hun var en del ældre) med den lækreste samba krop. Hendes røv var virkelig kurvet, og ikke som de andre piger. Hun så lidt for gammel ud efter min smag.
Jeg spurgte K, om jeg ikke kunne give en Lady drink til hende den unge med de store bryster, og K gik så hen til hende, og satte sig ved siden af mig. Smuk og slank pige i nogle høje stiletter. Hun havde bøjler på, men ellers så alt lovende ud. Noget interessant skete, da en anden kunde kom over til hende, mens hun sad med mig, og hun sagde hun var optaget. Hun lænede sit hoved mod min skulder, og den kunde kiggede på mig og gav mig thumbs up. Han havde åbenbart også udpeget hende men for sent.
Hun sagde, hun ikke ville gå med en meget fuld person. Jeg havde ellers selv fået et par øl. Jeg fik barfined hende og spurgte om vi ikke skulle spise.
Hun sagde, hun også var sulten. Vi røg in på et meget romantisk sted over vandet. Det hed et eller andet med Lobster og lå tæt på WS portalindgangen. Jeg så en lille kvindelig dværg sidde midt i Walking street og sælge tyggegummi. Hende gav jeg 500 baht, fordi jeg simpelthen ikke kan se folk på den måde.
Vi fik os en god aftensmad og fik snakket en del.
Vi fik os en scooter taxi og ind på hotellet.
Jeg ville gerne i Jacuzzien med hende, så jacuzzien var allerede halvt fyldt op, så jeg fyldte resten op, mens hun tog et bad. Klokken var nok omkring 23:30. Hun tog et bad, og i modsætning til andre piger trak hun gardinerne for, så jeg ikke kunne se hende. Jeg tænkte ikke meget mere over det. Jeg hoppede i vandet og ventede tålmodigt på hende. Hun tog sin tid, og da hun kom ud, var hun ikke så meget for at smide håndklædet. Jeg sagde ikke noget, og endelig kom det af, men hun dækkede for brystvorterne og satte sig overfor mig istedet for ved siden af mig. Vi snakkede lidt, og hun lod sig glide ned i vandet, så brystvorterne var under vand. Jeg spurgte, hvorfor hun ikke satte sig ved siden af mig, og til det svarede hun, at hun troede, det var bedst så vi kunne snakke sammen. Jeg fik hende over til mig, og kyssede hende. Til min store overraskelse bemærkede jeg små sorte hår på hendes krop. De var over det hele. Selv på brysterne og brystvorterne. Det var vildt turn-off. Jeg gjorde ikke så meget mere andet end at komme ud af Jacuzzien, og tænkte at få det bedste ud af det.
I sengen var hun helt passiv. Hun tog ikke initiativ til noget, og jeg ville helst have, hun også selv viste interesse. Hun fortalte men hel del. Hun fortalte, hun ikke var glad for jobbet, men gjorde det fordi, der ikke var andet. Hun fortalte mig hun havde 3 børn og var 29. Hun lignede en på 20, og med hendes figur absolut ikke nogen med børn. Jeg fik mere og mere indtryk af hun slet ikke havde lyst til at være her. Jeg sagde, det var ok, hvis hun gik. Jeg ville stadigvæk betale hende. Hun sagde aaahhhh det er helt fint, og jeg bare kunne gå igang. Det kunne jeg ikke. Specielt da hun sagde at hun året før var død i 2-3 min og blev genoplivet. Tak for kaffe, du må gerne gå hjem sagde jeg. Det gjorde hun, hun ville ikke have mine penge, og hun spurgte sågar, om jeg ville have min barfine tilbage. Jeg sagde barfine er lige meget.
Hun forlod hotellet, og jeg fik en opringning fra receptionen, og jeg sagde det var ok, hun gik hjem.
Endnu en fuser tænkte jeg. På med bukserne efter en halvtimes tænken og ned til Soi 13. Kl. var lidt over 24 og jeg røg ind på den eneste bar, der havde åbent. Pump station, hvor der var LB'er. Jeg fik mig et par øl og en snak med LB'erne.
Ikke flere øl og igen mod Walking street og prøve lykken. Jeg går forbi Living Dolls Showcase igen, og en af pigerne står udenfor og forsøger at gafle kunder, da det jo er sent. Det er hende med sambakroppen. Hun kigger forundret på mig, og spørger hvorfor jeg ikke er sammen med XX (nr.25). Det gik ikke, hun havde ikke lyst sagde jeg. Jeg fortalte hende, at jeg altså ikke kan have sex, med en der ikke selv viser lyst eller initiativ. Du skal med mig ind siger hun, hun tager mig med ind og sætter sig ved siden af mig. Jeg giver hende ladydrink, og jeg bliver vildt horny af tanken om hun tager mig ind. Den bedste krop inde på Living Dolls Showcase uden tvivl. Hun er dog en del ældre end de andre, og ansigtet er ikke helt så pænt, men jeg er ligeglad. Hun introducerer sig som Lisa, og jeg siger, jeg har det skidt med at komme ind det samme sted. Tænk hvis nr 25 er tilbage. Hun siger, jeg slet ikke skal tænke over det. Hun er halv brasilianer og halv thai. Ahhh, der faldt brikkerne på plads. Det er derfra hun har sambakroppen. Et bar øl og lady drinks med hende, og af sted tilbage på hotellet, hvor jeg nok fik mig den hedeste tid med hende. Hun ville have 3000 baht, men jeg gav hende 4000 baht dagen efter. Jeg ville mødes med hende igen, sagde jeg til hende. Hun sagde helt i orden.

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen hjem zorroguy :)

Håber du havde en god tur...

Og glem beklagelser over fejltagelser.. Man lærer hele livet.. Og flot og modigt du ærligt beskriver dine oplevelser,- så andre måske undgår de fejl.. Iøvrigt tror jeg aldrig man kan undgå fejltagelser.. Så ville livet ihvertfald være kedeligt :) 

Dejligt at læse dine beskrivelser.. Næsten som at være der igen.... Vi har alle forskellige tilgange til hvordan vi ønsker en ferie,- men alle bidrag herinde er en stor hjælp for andre der skal derned for første gang.. Specielt hvis de skrives som du har gjort med både de positive men også de negative oplevelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dag 8
Dag 8 kunne meget vel være en kopi af dag 7. Dog havde jeg Lisa med mig ude og bowle om formiddagen. Hun var vældig sød og vil fik hygget en del. Hun gav en perfekt GFE.
Hun tog tilbage for at træne, og vi aftalte om at mødes i Living Dolls igen.
Dog vil jeg nævne, at jeg om sent eftermiddagen/aften fik hilst på All igen på hans hotel. Vi fik os en øl ved poolen, mens hans lady lå og hvilede sig. Vi fik snakket lidt om, hvor fedt det var, og om vi ikke skulle mødes næste år, og være hinandens wingmen. Jeg fik sagt farvel til All, da det var hans sidste dag i Pattaya.

Mørket sænkede sig og jeg befandt mig igen skålende og hujende på Living Dolls. Ladydrink til Lisa, og jeg havde Kay (K) på den anden side. De var begge søde. K var jo servicearbejder der, så hun sørgede for øl og smaltalk.

Jeg fik Lisa til at vride sin sambakrop på scenen igen. Barfined hende og vi gik ud for at spise aftensmad. Efter aftensmaden gik vi ind i Diamond area, hvor vi et spil pool. Det var fedt og alt virkede så perfekt. Efter endt poolspil røg vi tilbage på mit hotel, og resten kan man gætte sig til. Hun fortalte mig at hun var glad for analsex, så hun fik også sport i 2'eren.

Dag 9
Var mig og Lisa kommet ind på Festival centeret ind for at spise frokost på en Japansk restaurant. Det var igen et hit. Masser af lækkert god mad. Jeg fik aftalt om vi ikke kunne spise aftensmad på Cabbage & Condoms. Det kunne vi godt. Hun fortalte, at jeg slet ikke behøvede at komme ind på Living Dolls. Hun ville hente mig i hendes bil, og vi sammen kunne tage på restaurant. Jeg skulle dog stadigvæk betale barfine til Mamasan, så hun ville lige spørge hende, om det var ok. Jeg fik en sms, at det var helt ok. Så vi skulle bare forbi Living Dolls, og betale barfine. Hun kom og hentede mig i sin lille Toyota Yaris. Vældig fin stand og meget sporty. Vi to til C&C hvor maden igen var lækkert. Efter spisning og betaling + drikkepenge fik vi begge et par kondomer. Lisa sagde, de ikke var gode i Thailand, men jeg kunne gemme dem som souvenir.
Forbi Living Dolls og betale mamasan barfine, og vi endte på mit hotels tagetage med åben himmel og en bar i hjørnet. Der fik jeg endelig brugt min velkomst drink og gav Lisa en Sex on the Beach drink. Vi røg ind på en af hendes LB veninders beer bar i soi 2. Natten var sjov og ballade med dem begge. Lisa prøvede at få mig i kassen med LB'en, men jeg ville ikke. Tilbage på hotellen omkring kl. 03 og vi fik os endnu en god nat med masser af lækker sex.

Næste dag ville være min sidste fulde dag og overnatning i Pattaya.
Tingene fik en meget underlig drejning, og endnu et godt råd om pigerne i Pattaya. Fald ikke i deres skuespil og det de siger. Hav altid BS filteret sat til, og leg bare med legen, uden at det koster...

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

For andre der vil tage airport toget indtil Bangkok.

det er lidt Langt at gå fra Makkasan til MRT undergrundstoget og så skifte igen fra MRT (Sukhumvit) til Skytrain (Asoke) for kun 1 stop til Nana.

Det er nemmere at tage toget til Phaya Thai station og der skifte til Skytrain Sukhumvit Line, der går til Nana uden at man skal skifte tog. 

De 3 forskellige toglinien kan ikke kombineres med samme billetter. Man SKAL købe ny billet når man skifter imellem dem.

ellers god report dog har du dog lige været lovlig rundhåndet med betalingerne for diverse kvinder og LB

2500-3000 bth for ST og ca 4000-5000 LT er normen for gogo piger

Redigeret af Kneppetyr
tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her "line" hvor finder du dem der?

"Line" er en app ligesom Messenger ... med omkring 300 millioner brugere, hovedsageligt fra Asien.

På kontaktsiden Thaifriendly kan du let få en bunke Line kontakter, og tro mig, der er en masse søde piger som er klar på den værste.

Var tidligere på året på ferie i Thailand i en ganske lille by 300 km fra Bangkok, men havde inden min ankomst lavet aftaler via Thaifriendly og Line, og fik så meget dejlig fi... på min ferie. Alt sammen ganske gratis .... meeeen jeg tog mig selvfølgelig kærligt af pigerne, dvs. betalte gode middage, ture i byen, smågaver og lidt kontanthjælp til diverse formål, men det var aldrig noget pigerne spurgte efter, men på den anden side skal man heller ikke opføre sig som et kæmpe svin.

konklusion ... "Line" er fantastisk til at vedligeholde dine kontakt med de piger du møder, hvad enten det er via kontaktsider eller ude i byen (Thailand) 

Edit: Har i øvrigt også kontakt med et par herboende Thai kvinder via Line ;-)

God fornøjelse

-Maestro

Redigeret af Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske lidt off-topic, men nogen der ved hvad en taxa fra lufthavnen til Nana koster? Kan det overhovedet betale sig i forhold til morgentrafikken?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zorro og tak for en god gennemgang af din tur.

Jeg formoder du brugte kondom da du knaldede Lisa fra Livingdolls? Ganske vedholdende rygter går i hvert fald på at hun har STD, nærmere betegnet kønsvorter. 

Hvad angår muay tai pigen, så hedder hun May, og er en sød pige. Jeg har aldrig knaldet hende da jeg af princip ikke betaler de vanvittige gogo priser, med mindre der er tale om noget helt exceptionelt. Jeg er dog ofte inde og sige hej til hende når jeg er i byen.

Jeg kan i øvrigt anbefale Happy agogo og Baccara som rigtig veldrevne gogo's med virkelig lækre tøser.

Jeg skal afsted igen til jul og en måned frem, så er der andre i byen der, så giv lyd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

500 bath for taxa til Nana...!

enten har du aldrig kørt med taxa med meter eller også betaler du dobbelt priser Butterfly

prisen fra lufthavnen til nana som er lige efter frakørslen fra motorvejen, er max 350 bath incl motorvejsafgifter og de 50 bath lufthavnsafgift. Hvis du sparer betalingsvejene kan du få det for 70 bath mindre ca 280 bath.  De 50 bath lufthavnsafgift betaler man kun når man kører fra lufthavnen og ikke den anden vej.  Så der er billigere til Lufthavnen. Men er det i myldretiderne så tager jeg også Toget..

Redigeret af Kneppetyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart nok, har kørt mange gange, kører med Taxi Meter, hvis man er heldig og vil prutte, kan man vel få det til 400 incl. heighway,

men når man ankommer tidlig morgen med Thai og er træt, har været oppe i ca. 24 timer , så gider jeg ikke at prutte om prisen,

for 100 thb ( 20 dkr. )    det kan jeg gøre jeg senere på ferien

Men rigtigt nok Kneppetyr :wink::wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prutter ikke om prisen men kører altid efter meter!

Nu skal vi ikke skændes om 100 bath, men mit meter er altid på ca. 220-230 bath når jeg er på mit hotel i soi 11, så jeg kan ikke forstå at dit viser 100 bath mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dag 10
Min sidste fulde dag/nat inden jeg dagen efter skal tilbage til København.
Jeg vågnede naturligvis op med Lisa, som blev der hos mig til Frokost. Hun kørte os begge til Festival Centeret, hvor vi fik en god frokost. Hun ville gerne i bio med mig bagefter, men jeg var desværre alt for træt til det. Så aftalte at jeg ville gå tilbage på hotellet og sove og herefter kunne mig Lisa og hende LB veninde spise sammen og have det sjovt til min sidste nat i Pattaya. Det gik hun med til. Hun kørte mig hjem til hotellet. Det var så sidste gang hun talte til mig.
Da jeg vågnede op, skrev jeg til Lisa, hvordan og hvorledes vi kunne mødes.
Hun skrev, at jeg bare kunne tage over til hendes LB veninde og et eller andet med, at jeg kunne være sammen med hende. Jeg sagde, at jeg hellere ville være med hende. Dertil sagde LIsa, at hun var ok, hvis jeg ville være sammen med hende LB veninde, og at hun altid også fik hendes kunder til at være sammen med hende. Jeg skrev igen, at jeg hellere ville være sammen med Lisa.
Hun skrev ok. Vi aftalte at jeg skulle tage hendes LB veninde med til Living Dolls Showcase ved 20 tiden. Klokken var nok omkring 16, så jeg gjorde mig klar og tog over til den bar, hvor Lisas LB veninde arbejdede. Jeg mødte hendes veninde, og fortalte hende planen. Jeg bemærkede, at hun skrev med Lisa over Line et par gange, mens vi snakkede. Jeg tænkte ikke meget over det. Jeg fik mig nogle øl med hende, og fik en meget god snak med LB veninden. Jeg fortalte fx. at hun altid kunne skrive til mig, hvis hun havde nogle problemer. Det var hun glad for. Klokken var lidt i 20, og jeg fik os begge på en scooter taxi med retning mod Living Dolls Showcase.
Vi ankom og jeg spurgte om Lisa var der. Det var hun ikke endnu. Vi satte os ned, og K kom over til mig, og satte sig ved siden af mig igen. Der var drinks til hende igen og Mamasan. LB veninden kendte en del af pigerne igennem Lisa, så hun faldt også i snak med K. Der gik en rum tid...men ingen Lisa. Jeg fik LB veninden til at skrive til Lisa, men LB veninden sagde noget jeg ikke forstod. Mamasan kom og spurgte om jeg ventede på Lisa. Ja, fortalte jeg hende, og jeg spurgte om Lisa skulle på arbejde. Det skulle hun sagde Mamasan, men hun ville komme senere. Nåh, det var ellers ikke aftalen. Klokken blev over 21 og jeg begyndte at blive lidt usikker på denne aftale. LB veninden skrev løbende på sin mobil (meget sandsynlig til Lisa). Kl. blev 22 og jeg havde forstået dette game. Hun ville ikke komme...og ville nok have, at jeg skulle ordne hendes LB veninde. Lige da jeg skulle til at rejse mig, ser jeg Lisa komme ind af indgangen. Jeg blev glad, og sagde til LB veninden noget i retningen af, se hvor smuk hun er. Så gjorde Lisa noget underligt, hun gik ikke forbi os, men tog den lange vej udenom og ind til baglokalet. Noget var galt tænkte jeg, og sagde det til hendes veninde. Jeg ventede i et par minutter, og ud kom hun op på scenen og længst væk fra mig med ryggen til mig. Jeg havde lugtet, at hun ikke ville noget. For at irritere lidt bad jeg K omm at jeg ville give Lisa en ladydrink. Det var mere for at få en forklaring på hendes adfærd. K gik over til hende, men Lisa rystede på hovedet. Hun ville ikke. Jeg tænkte fint...mens jeg drak min øl færdig, ville hendes LB veninde over at snakke med Lisa. Da hun kom tilbage, spurgte jeg hvad Lisa havde sagt. Til det sagde hendes LB veninde, at Lisa bare var stille og ikke sagde noget. Godt ud herfra (sikke en bitch tænkte jeg, idet mindste kunne hun fortælle mig, hvad der var galt). Lidt hjerteknust forlod jeg stedet, og bad K om at i det mindste sige farvel til Lisa fra mig. Vi gik forbi podiet, hvor hun dansede. Hun nænnede ikke engang at kigge på mig, men gav et farvel gestus til hendes LB veninde.
Udenfor hvade jeg det skidt. Jeg snakkede lidt med LB veninden, og sagde jeg ikke forstod noget. Hun tilbød at få en drink med mig, men jeg havde ikke lyst. Jeg undskyldte hende, at jeg ikke havde planlagt dette på min sidste nat, og at jeg ville have været ude at spise med hende og Lisa. Jeg gav hende 1000 baht for hendes tid og sagde farvel til hende. Det så ud som om, hun kunne forstå min skuffelse og undskyldte for Lisas vegne.
Hun gik og jeg fandt et sted og fik mig endnu en øl. Sidste nat i Pattaya sikke en fuser...
Nåh men lad mig finde noget andet...klokken var blevet mange, og jeg ærgerede mig en del over spildt tid i Living Dolls Showcase. Jeg røg ind på Alcatraz, hvor jeg fik mig nogle øl. En af pigerne gav mig dejlige blikke. Hun blev kaldt over til mig, og jeg gav hende en ladydrink. Tæt på var hendes ansigt fuld af make-up over mange bumser...damn...nåh men hun begyndte at tage på mig...en anden ville sidde ved mig. Hun fik også en drink, men hun var vist ikke en man kunne tage med hjem. Nåh ud igen...ind på Sapphire GoGo som jeg endelig fandt.
For at gøre historien kort, så orkede jeg nærmest ikke meget...så jeg hev fat i en mørk skønhed barfinede hende. Kl. var 03 om natten...jeg fik hende hjem på hotellet...hun tog tøjet af...men jeg kunne ikke. Mest pga. hele nattens skuffelse.
Hun fik sinde penge og jeg sov for mig selv den sidste nat i Pattaya. Næste dag var det hjem igen til København.

Jeg lovede mig selv aldrig at begå nogle af mine fejltagelser igen. :)

 

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Zorro og tak for en god gennemgang af din tur.

Jeg formoder du brugte kondom da du knaldede Lisa fra Livingdolls? Ganske vedholdende rygter går i hvert fald på at hun har STD, nærmere betegnet kønsvorter.

Hvad angår muay tai pigen, så hedder hun May, og er en sød pige. Jeg har aldrig knaldet hende da jeg af princip ikke betaler de vanvittige gogo priser, med mindre der er tale om noget helt exceptionelt. Jeg er dog ofte inde og sige hej til hende når jeg er i byen.

Jeg kan i øvrigt anbefale Happy agogo og Baccara som rigtig veldrevne gogo's med virkelig lækre tøser.

Jeg skal afsted igen til jul og en måned frem, så er der andre i byen der, så giv lyd.

Det var  altid med kondom...jeg tog ingen chancer...der var ikke synlige kønsvorter på hende...jeg nærstuderede hende første dag...dog gav jeg hende aldrig oralsex.
Lidt uhyggeligt ...det du fortæller mig :S
Jeg har i hvert fald ingen tegn på kønsvorter hos mig, her næsten 2 måneder efter. :)
Ingen kløe eller svie.

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prutter ikke om prisen men kører altid efter meter!

Nu skal vi ikke skændes om 100 bath, men mit meter er altid på ca. 220-230 bath når jeg er på mit hotel i soi 11, så jeg kan ikke forstå at dit viser 100 bath mere...

Kører med Taxi Meter, men uden om uret, men med aftalt pris derfor de 400

skal afsted igen til LOS 15 oktober, ( 16 okt morning ) prøver denne gang at køre på ur til Soi 7/1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kører med Taxi Meter, men uden om uret, men med aftalt pris derfor de 400

skal afsted igen til LOS 15 oktober, ( 16 okt morning ) prøver denne gang at køre på ur til Soi 7/1

Nu har jeg måske været uopmærksom. Men hvad er LOS?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...