Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Okay når jeg trykker på linket: http://www.solfaktor.dk/ ,- og dernæst vælger Thailand,- så dukker rejser op med priser fra 3400 ,- men kun 7 dage... Uanset hvad så viser dit link højere oppe at man kan få rejser til 14 dage for de priser
  2. Når man ser på rejsetiderne så meget vel være med Norwegian de der billige charterrejser.. Og dermed med direkte flyvning.. Men man skal der hsuke på at priserne på feks 3800 er prisen på en person men hvor man er to på hotel.. simpel regning så ved vi at man selv kan købe de flybilletter for ca 2600 kr.. Så er der 1200,- kr x 2 at gøre godt med hvis man selv havde sørget for sin rejse.. Men uhyre billigt for at være en chartertur...
  3. Nævnte rejser er kun 7 dage og kunne ihvertfald gøres billigere ved at gøre det selv... Men igen,- det er uhyre lave priser iforhold til hvad man er vant til ved sådanne pakkerejser !!!
  4. Ja godt nok udmærkede priser de der !!! For hotel og flybilletter der kan man dog ved at søge klogt, finde til ca samme pris... Tror ej heller ovennævnte flybilletter er med direkte flyvning,- men risiko for en tur der tager 18-24 timer Men ved jeg selvfølgelig ikke... for at være et chartertur så uhyre billigt ihvertfald.
  5. Nej og har jeg skrevet om i anden tråd ??? - At jeg bliver fucked på Momondo... At de fulde af fejl.. Enten ved tilfældighed ,- eller bevist undlader nogle selvskaber.. Jeg gav i den tråd mange eksempler på deres troværdighed ,- eller mangel på samme Momondo er i bedste fald noget opreklameret lort... Man kan jo selv regne ud hvor mange penge de bruger i tv reklamer.. Noget skal de jo tjene penge på.. Og er ikke ved at finde de billigste priser.. Men som du kan se i link ovenover fra Norwegian lavpriskalender,- så simpelt at se hvilke rejser der er og til hvilken pris.. Fra omkring febuar er så bare regne med afrejse lørdag eftermiddag fra Danmark og så dernede søndag morgen... Og hjem søndag morgen fra Bangkok og hjemme i Danmark om eftermiddagen.. Det eneste man så skal vælge hvilken uge man vil afsted og hvor mange uger man vil være dernede.. Priserne meget ens og lave... Ellers så vil jeg heller anbefale den her til at sammenligne flyselvskaber Link.
  6. Nårg slet ikke set der var kommet svar herinde.. Ja virker interessant Her se youtube fra hotel Link ,- men lige det her værelse vender ud til forkerte gade.. Men kunne man sikkert skrive og høre vedr værelse direkte ud til Soi 6.. Men tak for forslag Nu nogle uger til at planlægge præcis hvad jeg vil gøre... Kunne eventuelt tage 10 dage sådan et sted her og de sidste 10 dage af ferien i en lejlighed som nævnt ovenover..
  7. Sorry men ikke finde den rejse ved det link ? - der popper bare forsiden op... Men checker også priser lidt endnu og lige 100 % bestemt mig for hvornår jeg rejser.. Dvs hvornår jeg kan holde 3 ugers ferie på arbejde... Men se Norwegian der kan man sagtens finde rejser helt ned til 2500 for en retur.. Og endda direkte flyvning.. Billigere bliver det næppe selvom de ofte skifter skrue lidt her og der.. Her se fra deres lavpris kalender : Link For eget vedkommende så regner jeg også med maj og fra ca midt i måneden og så begyndelse af Juni da jeg på den måde så selv kan tage mine fleste vagter på arbejdet uden gene for afløsning.. Men som du kan se ved link der let finde flybilletter for omkring 2600 for retur og direkte flyvning.. Hotel også billigt i den periode,- og mere hvilke krav man har... Findes rimeligt fra 100 kr pr døgn men jeg vil nok ofre 2-300 og der lidt tændt på en 48 kvm lejlighed midt i centrum af Pattaya med balkon og flot udsigt til havet... Og til en pris af 300 kr pr døgn.. Men nu må vi se hvad jeg vælger - Jeg syntes det er dejligt nu hvor man i god tid kan undersøge så meget som muligt..
  8. Går så ud fra det er samme piger på samme adresse ?.. - ihvertfald samme billeder der bruges... https://escortguide.dk/P/tina-26412.html Tjek selv billede nr 10 og 11 ud i det her link og se link fra anmeldelse billede nr 15 !!! Hvem er så hvem om man må spørge ? - eller fake billeder de begge bruger lige der ? Går dog ud fra det ikke er fakebilleder da se Monica på sine billeder optræder i begge sæt undertøj på sine billeder i annoncen, men så sandsynligt de er på samme adresse og Tina har lånt det ene sæt undertøj hvor man ser underlivet af to piger på omtalte billede... Men hvem er hvem der ? Hende med det skak ternede skirt virker til at have en lækker fisse,- men er det Monica eller Tina ? Jeg forsøger at finde den lækre fisse og detektiv Desværre kan man ikke se i de 2 annoncers billeder hvem af dem der har en lille tato tæt ved fisen , men måske nogle der kan fortælle om som har besøgt en af dem.... Ellers må mit gæt være at hende med den lækre fisse er Tina da Monica ifølge anmeldelse her skulle have nogle meget store skamlæber.. Og det kan man også se på billedet at hende med det skotskternet skirt har...
  9. Hmm mærkeligt system herinde som stadig driller... ville så svare på tråd,- men når jeg trykker citer indlæg kommer en gammel tråd frem... Men fik svar på det jeg spurgte om så tak...
  10. Du skriver 1500 men i link står der 1300.. Betalte du for noget andet ? Hun er til græsk fik du prøvet det hos hende og hvis,. hvordan er hun der ?... En der naturligt kan tage den der ,- eller super snæver ?
  11. Det du mener at hvis man har den app "Here" så behøver man ikke gå på nettet for at få kort frem ? Sorry jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen med hensyn til det her.. Men er hvad jeg har kunnet læse mig frem til ?? God ide det med at have et kort over hvor man er i Pattaya.. Ville helt sikkert have hjulpet mig da jeg var dernede.... Jeg vil dog også denne tur få købt mig et taletidskort og få nogle til at få det op at køre, så jeg altid kan komme på nettet da et must for mig..
  12. Selv blank og nybegynder med hensýn til Thailands rejser men ville følge spændt med i denne tråd
  13. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Forstår simpelthen ikke man vil spille hassart på den måde Lige med hensyn til Ungarnske piger der godt have en forkærlighed til dem.. De er generelt et fantastisk folkefærd.. Eller ligner os faktisk danskere på mange måder på mentalitet og livssyn.. De adskiller sig kraftigt fra de andre østeuropæiske nabolande !.. Og er bare generelt utroligt slanke og smukke piger der 9 ud af 10 gange gør det af lyst og ikke alt det andet humbug og svindel man desværre ofte møder fra mange af de tidligere østlande... Men der er et stort MEN !!! Hvorfor dog i himlens navn finde en eller anden dernede og for dyre penge betale hende for at komme herop.. Selv hvis det ikke som her var fake fotos så kan man aldrig bedømme nogen alene på fotos om der er super kemi eller det modsatte.. Du kunne ligeså godt få en aftale med en af de Rumænske piger som er heroppe i Danmark , som intet koster i forhold ,- og så i 1 ud af 10 tilfælde få en kanon oplevelse... Mener odds´ene er ligeså dårlige ved at betale i dyre domme for at få en eller anden herop man ikke engang ved hvordan er er, eller ser ud... Er man til piger fra andre lande, så da meget bedre og ikke mindst billigere selv at rejse derned og teste en hel masse,- for så eventuelt hvis der var en der var en super kemi med, - invitere hende på besøg i Danmark på et senere tidspunkt... Mine favoritlande kunne være Ungarn.... Og Thailand som dog er meget langt væk,- dog ikke mere end at man kan få en retur rejse derned og hjem igen for omkring 2500 kr og det endda med direkte fly.. Og pigerne koster ca en femtedel af hvad de gør i Danmark samt man nyder en lækker ferie i et tropisk klima.. Og med hensyn til kæresteoplevelser så noget der er så intensivt og ægte så man tror det er løgn... Eller man kunne vælge et næsten naboland som Polen... Her koster alt 1/3 af hvad det koster i Danmark.. Inclusiv pigerne.... De er generet også super oplevelser !!.. Smukke og slanke dvs ikke præget så meget af den junkkultur vi møder i Vesten.. Så forstår slet ikke det at nogle tager de her chanser/risisi hvor man en masse gange skal smide masser af penge ud før man finder en kvali.. Når man meget let og billigt kan gøre det ved bare lidt omtanke.
  14. Og der var hende jeg mente Tror det er den samme som mit link...
  15. Du skriver et andet medlem har 3 links ?.. Hvor er de henne ?
  16. Der er faktisk flere der af og til tager til et øen.. Variere lidt.. Og som jeg skrev så være perioder der slet ikke er nogle i lange perioder Her i efterår en anden "ny" der forsøgte sig på øen.. Hun har så åbenbart ikke kommet igen.. Og blandt dem der af og til besøger øen er nu også hende der Foxylady... Vedrørende link så ej heller fejl -måske linket,- men samme pige skriver andet sted at hun er bosiddende på Bornholm.. Og skrev til hende for noget tid siden hvor hun skrev hun ihvertfald var på Bornholm... Men svært generelt at google efter GP´er på Bornholm... Google er fantastisk og hvad skulle vi gøre uden det,- men samtidigt virkeligt ringe mange gange.. Næsten umuligt at finde GP´er hvis man er bosat på Bornholm fordi det gælder om at finde de rigtige søgeord for at Google kan finde det.. Ellers sortere den efter et eller andet åndsvagt system hvor de samme ting igen og igen dukker op. Kan ikke finde det der link jeg havde der for 1 uge siden... Men tror hun gør meget ud af at skjule hvis hun bor på Bornholm og måske derfor har ændret det..
  17. Ja Kolebrzeg er en udmærket by De sejler vist ikke om vinteren, men ellers billigt og hurtigt og nemt at komme dertil.. Ulempe er at de altid afgår fra Kolebrzeg om morgenen og er så på Bornholm hele dagen for så at tage hjem om aftenen... Så minimum en overnatning er et krav... Man kan også være ude for hvis det blæser lidt, så risikerer man de ikke sejler og må blive der flere dage.. Men ellers godt sted som Bornholmerne kan benytte sig af.. De polske piger generelt smukke og meget billige i forhold til danske priser Så det bådturen koster meget hurtigt tjent hjem... Dvs er man ryger så bare det man sparer på cigaretter tjener man ind til færgebilletten... Byen er faktisk rimelig stor.. Dvs en typisk turist by der bliver mange doblet om sommeren da den har ry som kurby.. Er mange flotte hvide strande.. Og er man til slotte og kirker så også stort udvalg der.... Har dog opdaget at priserne på hotel der er om sommeren er blevet overraskende høj... Næsten danske priser.. Normalt er det ca 3 gange så billigt med alt i Polen ligefra mad, hoteller og ikke mindst piger... Men hotelpriserne er godt noget røget i vejret de senere år.. Men nok ved at blive et ynglings turiststed for mange tyskere.. Med hensyn til udvalget af GP´er så på ingen måde måle sig med feks Stettin.. Det behøver man bare at tjekke inde på Roksa.pl for at konstantere... Der virker Kolebrzeg meget lige i forhold til Stettin.. Til gengæld meget bedre lide deres klubber.. Stettin der er det rene røverborge, hvorimod her mere normale tilstande målt efter polsk standart.. Mindes engang jeg blev kørt til en naboby af en taxichauffør.. Aldrig set så stor klub før !!! Og når man besøger dem så lidt tilfældigt med hensyn til antal piger og kunder.. Men jeg var lutters alene i kæmpe diskoteklignende hal hvor der var de der obligatoriske kæmpe hjørnesofaer fyldt med piger Mange af pigerne dog nogle der kommer fra østeuropa som er hentet op ligesom vi kender i Danmark.. Blev lidt afveje fra trådstarter,- men hvis der er nogle Bornholmere der sidder herinde og syntes det er uretfærdigt med de få eller ingen GP´ere på deres ø,- så har de da fået lidt inspiration her
  18. Gælder så bare at vide hvor man skal lede Er engang imellem nogle over på øen.. Og er en Katja fast... Som en broder skriver så ikke noget videre godt at spendere penge på.. Men er også en anden fast har jeg opdaget : http://www.escort-side.dk/Bornholm?ad-id=2868 Derudover mener jeg har et nr på en lidt ældre grønænder som ikke annoncerer... Så er 3 faste pt faktisk... Selvom der i perioder slet ikke er nogle.. Underligt da der procentmæssigt burde have arbejde 20-30 indenfor den her branche på øen hvis man ser på indbyggerantallet... Af dem der af og til besøger øen er en ny dukket op.. Dvs ikke ny herinde da hun er kendt og for et dårligt ry.. Nemlig Foxylady. Men siger vel bare at Bornholmerne tager imod alt uanset hvor dårligt det måtte være, da de jo ikke har den luksus som andre danskre har med et stort udvalg af GP´ere
  19. Er simpelthen så mange kvali til den pris , så intet usædvanligt eller opsigtsvækkende så man skal finde lige hende der nu spurgte efter.. Tjek bare ud her: http://www.roksa.pl/len/anonse.php?r=panie&miasto=Szczecin Og er i Stetin hvor man med bus kan komme til fra overalt i Danmark.. Kender ikke priserne nu, men et par busselskaber der tilbyder for omkring 1000 kr ,- 3-4 dage på virkeligt fint hotel plus rejse for den pris.. Eneste ulempe er den kedelige bustur derned, samt at man er omgivet af danskere så man måske i starten føler man ikke kan være helt fri til at lave de her ydelser
  20. Synets det lyder risikabelt... Hvis jeg var dig så for de penge heller taget et smut rundt i Polen og fundet hende du syntes der var god kemi med, som man jo aldrig kan se på nogle billeder.. Blev du så mere glad for en de piger du mødte så sikkert sagtens invitere hende til en weekend tur til Danmark på et andet tidspunkt.. Nu ved jeg så ikke hvorhenne du ville finde en pige..
  21. Nu fik jeg vist sendt forespørgsel til dem... Åbenbart kun ske nede hvor der står kontakt og ikke de andre emailadresser de oplyser..
  22. Ville dog helst sikre mig en bestemt lejlighed jeg har i kikkerten som lige er min smag og prisleje.. Men nu ikke finde en emailadresse dertil I et link dertil så kommer der noget der kunne ligne en emailadresse, men når jeg forsøger at sende den vil den ikke afsende, -som om der er fejl ved den.. Kan du se hvilken kontaktadresse de har på hjemmesiden ?
  23. Ja godt se fordelene Beliggenhed, størrelse pris og ikke mindst det fristende ved muligheden for god udsigt over havet.. Det koster normalt meget mere når det er et normalt hotel... Sidste kunne bestemt også være attraktivt for mig.. Min plan er 3 uger altså 21 overnatninger denne tur.. Og normalt bryder jeg mig ikke om at være bundet op til noget.. Bedre lide det at man altid kan gøre lige det man vil i nuet... Med hensyn til her, så ihvertfald nødt til at bestille i god tid men hvordan der det så med afbestillingspolitikken ?.. Kan se på deres hjemmeside man kan skrive til dem men kender du til den.... Afbestillingsgebyr hvor stort er det ?.- og fristen for det ? Mener hvad hvis man står der og ser at det slet ikke lever op til det man havde forventet og heller bare vil noget andet,- men har forudbetalt for 20 dage...
  24. Kigget dem igennem,- og de fleste ser det ud som der er balkon ,- men de viser ikke noget billede.. Måske grundet dårlig udsigt lige klods op til en nabo bygning Men lidt ærgeligt man ikke kan se det mere nøjagtigt.. Kan man regne med hvis der står nordside så se havet ? ,- og sydside så ud mod gade/sekond road ? Andre spørgsmål,- du skriver man kan vælge at få gjort rent hver dag eller hvert anden.. Hvad koster det ca yderligt i de angivne priser ? Kan man føle sig nogenlunde sikker hvis man lejer der ?.. Mener ikke risiko ligesom nogle har oplevet ved leje af vandscooterere hvor der bagefter blev påstået ting var gået i stykker osv ? Betaler man desposion der ? Vil holde et rimeligt lavt budget,- men dem der i prislejet fra 3-400 kr pr døgn virker da helt sikkert attraktive når man ser lejlighedernes størrelse og rimelige moderne design.. Og hold da op en flot udsigt man kan få til rimelige penge der...
  25. Ja det her sted du hentyder til ikke ? : http://www.viewtalay6.com/ Så jeg du havde linket i andet indlæg og virker bestemt også lækre...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.