Hop til indhold

Recommended Posts

Har i et stykke tid set på billeder af Trine, der viser en slank pige med store bryster. Et besøg på Djævleøen gav mulighed for at besøge hende. En sød og behagelig kvinde, og sexen var ok, men det var lidt træls, at billederne ikke passede helt med virkeligheden. Billederne på hjemmesiden er utvivlsomt af hende, men lavet sådan, at hun ser meget slankere ud, end hun fremtræder i den barske virkelighed. Lidt ærgerligt, da der helt sikkert er kunder også til en pige, der er knap så høj og mere buttet end billederne viser. Jeg ved ikke, om hun har en rutine med kun at barbere ben en gang om ugen, men da jeg besøgte hende, var det nogle dage siden, og stubbene stak.

Lidt ærgerligt, men ikke en decideret dårlig oplevelse, men heller ikke en af de rigtig gode.

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg ikke besøgt hende, men synes det er lidt ærgerligt at du ligger så meget vægt på billederne. 

Min erfaring er at de fleste piger i branchen har photoshoppet deres billeder, men det betyder ikke nødvendigvis at de leverer en dårligere oplevelse af den grund.

Min første købesex oplevelse var også med en pige som så meget slank ud på billederne og havde store bryster, men da hun dukkede op i virkeligheden, var hun lidt mere buttet. Det var dog en fantastisk oplevelse alligevel :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg ikke besøgt hende, men synes det er lidt ærgerligt at du ligger så meget vægt på billederne. 

Min erfaring er at de fleste piger i branchen har photoshoppet deres billeder, men det betyder ikke nødvendigvis at de leverer en dårligere oplevelse af den grund.

Min første købesex oplevelse var også med en pige som så meget slank ud på billederne og havde store bryster, men da hun dukkede op i virkeligheden, var hun lidt mere buttet. Det var dog en fantastisk oplevelse alligevel :)   

Når man ser billederne af en man ønsker at besøge, så har man jo sat forventningerne på et vist niveau, hvis det så viser sig at det ikke svarer til virkeligheden, så kan der forekomme den skuffelse som deralte oplevede. Naturlig reaktion for nogle.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har i et stykke tid set på billeder af Trine, der viser en slank pige med store bryster. Et besøg på Djævleøen gav mulighed for at besøge hende. En sød og behagelig kvinde, og sexen var ok, men det var lidt træls, at billederne ikke passede helt med virkeligheden. Billederne på hjemmesiden er utvivlsomt af hende, men lavet sådan, at hun ser meget slankere ud, end hun fremtræder i den barske virkelighed. Lidt ærgerligt, da der helt sikkert er kunder også til en pige, der er knap så høj og mere buttet end billederne viser. Jeg ved ikke, om hun har en rutine med kun at barbere ben en gang om ugen, men da jeg besøgte hende, var det nogle dage siden, og stubbene stak.

Lidt ærgerligt, men ikke en decideret dårlig oplevelse, men heller ikke en af de rigtig gode.

Kære deralte:):)

- du må da selv være en sjældent set ufejlbarlig mandsperson;-) (ja faktisk utroligt, at jeg aldrig har set dig som nøgenmodel i Euroman :wink:) siden du har behov for at lave en temmelig negativ anmeldelse -. nå men den slags ubetænksomheder overfor "De lyserøde":wub:er da heldigvis meeeeeget sjældne herinde:)

Hvis der bare er en lille bitte bitte bitte fjer af sandhed  i det du hænger dig så voldsomt i - tror du så ikke Trine godt selv ved det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  - og så vader man som gentleman og mandfolk ikke videre rundt i det    -    -  -  -   -  -   (husk også, at en kvinde er din mor:wink: - hvilke fejl har hun så rent kropslig)

- lidt ærgerligt - lidt ærgerligt - lidt ærgerligt - lidt ærgerligt - - - - - hun var jo slet ikke så tosset hende der Trine alligevel - -  vel ? :) - - prøv at skrive en til om alle de dejlige ting sammen med Trine - du kan jo godt !!

- - Lidt ærgerligt, da der helt sikkert er kunder også til en pige, der er knap så høj og mere buttet end billederne viser.   - -  hvor ved du fra at Trine mangler kunder ?? - er det noget du tror eller ved? -  har hun ytret sig herom til dig, - at hun synes det er de forkerte kunder der kommer hos hende

Mange hilsner

Nyder livet

- stil dig nøgen foran et spejl og kig på dit eget spejlbillede:geek: - hvad ser du så egentlig: :)  eller :shock:

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyder livet....... Nu er det jo ikke os som kunder, som udstiller os med billeder som burde være af os. Når en pige som vil sælge nogle oplevelser til os som kunder, lægger billeder på nettet som vi skal vælge ud fra, så er det vel rimeligt at billederne er retvisende og ikke misvisende. Billeder behøver ikke for min skyld at være 100 % men skal da gerne vise hvad vi kan forvente at møde, når vi tropper op. Lever man så samtidig af det erhverv må man da også forvente at kvinden er nybarberet på ben og andre steder.

og så skal vi selvfølgelig som kunder huske at vi også skal være nyvasket og nybarberet alle steder.

god fornøjelse med alle de hanhunde  som køber lidt fornøjelse hos alle de søde piger

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

- du må da selv være en sjældent set ufejlbarlig mandsperson;-) (ja faktisk utroligt, at jeg aldrig har set dig som nøgenmodel i Euroman :wink:) siden du har behov for at lave en temmelig negativ anmeldelse -. nå men den slags ubetænksomheder overfor "De lyserøde":wub:er da heldigvis meeeeeget sjældne herinde:)

Hvis der bare er en lille bitte bitte bitte fjer af sandhed  i det du hænger dig så voldsomt i - tror du så ikke Trine godt selv ved det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  - og så vader man som gentleman og mandfolk ikke videre rundt i det    -    -  -  -   -  -   (husk også, at en kvinde er din mor:wink: - hvilke fejl har hun så rent kropslig)

- lidt ærgerligt - lidt ærgerligt - lidt ærgerligt - lidt ærgerligt - - - - - hun var jo slet ikke så tosset hende der Trine alligevel - -  vel ? :) - - prøv at skrive en til om alle de dejlige ting sammen med Trine - du kan jo godt !!

- - Lidt ærgerligt, da der helt sikkert er kunder også til en pige, der er knap så høj og mere buttet end billederne viser.   - -  hvor ved du fra at Trine mangler kunder ?? - er det noget du tror eller ved? -  har hun ytret sig herom til dig, - at hun synes det er de forkerte kunder der kommer hos hende

Mange hilsner

Nyder livet

- stil dig nøgen foran et spejl og kig på dit eget spejlbillede:geek: - hvad ser du så egentlig: :)  eller :shock:

hold da kæft det er mange smileys når man tænker på at det er en dude der har skrevet det. Jeg synes det er fair at skrive hun har taget på siden billederne er taget. At "vade" rundt i det lige frem hahahaha, slap af. Hvorfor går du efter deralte som person? Han kan ligne gollum og hvad så? Er der en der er lidt småforelsket i Trine?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde samme oplevelse da jeg besøgte TT for efterhåndet et stykke tid siden. Sød, charmerende pige men som deralte beskriver lavere, mere rund og knap så "fit" som billederne giver udtryk for. Alt i alt var det en ok oplevelse men på ingen måde den supermodel jeg havde fået indtryk af fra billeder. TT er jo populær - så jeg forstår ikke at hun har behov for det. 

Nyder Livet: Er pointen med denne side netop ikke at man skal kunne komme med anmeldelser? Deralte skriver en sober fin anmeldelse hvor han beskriver sin oplevelse af sit besøg. Hvorfor skal dette kritiseres? Det er vel ikke pointen med denne side at det hele skal være politisk korrekt så der kun er positive anmeldelser? Med andre ord drop dit crap! Særligt er det noget crap at fyre af at deralte skal stille sig foran spejlet mv. Det svarer til at sige at man ikke må kritisere en håndværker man har betalt for dårligt udført arbejde hvis man ikke selv kan gøre det bedre. 

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad jeg kan se i hendes annonce så opgiver hun 167- som jo ikke er specielt høj...Der hvor fejlen ligger tror jeg er det første billede hvor hun dels har nogle meget høje stileter på samt at billedet er taget hvor hun står FORAN stolen så kommer hun til at fremstå ekstrem høj... Det er ulempen ved billeder.. Det forstørre det  som er tæt på,- mens det der er længere væk bliver meget mindre.

Og med ulempe mener jeg billeder let kan være en del misvisende..   Hvis du vil fremstå som mægtig så stil dig et stykke foran en anden person mens billedet tages...   Derimod står du i baggrunden af en anden person så vil du komme til at virke meget lille.

Og jeg læste altså ikke noget nega eller krænkende i deralte´s anmeldelse.. Sådan opfattede jeg den ihvertfald ikke!!? Og slet ikke noget med at hun skulle mangle kunder ?... Som jeg læste den så var den derimod varm hvor han roste hende for en masse,- men at billederne ifølge ham virkede lidt misvisende.  Dvs han har "tændt" på en mega høj pige og det var hun ikke..  Og der skrev han hvad jeg også syntes er vigtigt at billederne giver det indtryk af det man får.. Fordi alle har hver sin smag.. Jeg ville feks ikke blive tiltrukket af det billede hvor hun poserer foran stolen.. For min smag er ikke mega høje piger.. Havde jeg derimod fået indtryk af hun var 167 så meget mere interesseret..

Men poingten er at hver har sin egen personlige smag...  Nogle er til megahøje piger og andre til små nips.. Og derfor vigtigt at billederne foregiver det hvad man kan forvente at møde.. Ellers vil nogle  møde frem og bliver skuffede og nogle som aldrig møder frem fordi de har fået et forkert indtryk af billederne og tror det er en tårnhøj pige som de slet ikke tænder på ... 

Det samme gør sig gældende hvis en pige har nogle billeder hvor hun feks er rødhåret,- men siden har fået farvet håret.. Hvis ikke det står i annoncen så misvissende efter min mening, da vi mænd ofte tænder på forskellige typer og har man lige den dag tændt på feks en rødhåret eller blondine, så da smader ærgeligt hvis det er en helt anden pige man så kommer ud og møder.. Og handler som før ikke om rødhåret eller brunette eller mega høj eller lille bitte er bedre eller dårligere..   Men vigtig at billederne ligner så meget som muligt det man vil møde... Tror i grunden også det var det deralte mente.. Ihvertfald sådan jeg læste den.

Redigeret af ZEUS
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deralte: Godt indlæg. Der er for meget snyd med billederne i branchen!

Selvfølgelig skal billederne være retvisende  

Lidt photoshop er ok for mig, men jeg synes det er pisseirriterende når billederne er urealistiske ift. den pige man møder irl. !

Redigeret af FORTE
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er fuldstændig korrekt at jeg har taget 4 kg på - men jeg syntes nu ikke at det gør mig buttet :-/. Jeg vejer sjældent spot on det samme hele året altid. Og jeg retter ofte min vægt. 

Min højde er nøjagtigt som jeg skriver- at du så ikke læste den først kan jeg jo ikke gøre noget ved. Jeg er lav :-). At mine ben stak beklager jeg.....det plejer de nu ikke at gøre.

Det ærger mig af Pommern til at du valgte at blive når du nu fandt mig så misvisende i forhold til mine billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fuldstændig korrekt at jeg har taget 4 kg på - men jeg syntes nu ikke at det gør mig buttet :-/. Jeg vejer sjældent spot on det samme hele året altid. Og jeg retter ofte min vægt. 

Min højde er nøjagtigt som jeg skriver- at du så ikke læste den først kan jeg jo ikke gøre noget ved. Jeg er lav :-). At mine ben stak beklager jeg.....det plejer de nu ikke at gøre.

Det ærger mig af Pommern til at du valgte at blive når du nu fandt mig så misvisende i forhold til mine billeder.

Men Trine da.... Vejer du ikke spot on det samme hele tiden? Det lyder næsten til at du er et rigtigt menneske, og det kan vi jo ikke have i den her branchen vel :eek:

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har i et stykke tid set på billeder af Trine, der viser en slank pige med store bryster. Et besøg på Djævleøen gav mulighed for at besøge hende. En sød og behagelig kvinde, og sexen var ok, men det var lidt træls, at billederne ikke passede helt med virkeligheden.

i fyre har såååååååå travlt med at pigerne skal "straffes" for ikke at vise retvisende billeder... 

"så kan vi bare skride igen - så kan hun fandme lære det!!" ......  hvor tit er det ikke lige vi skal læse den sætning herinde.... 

Men når det kommer til stykket - så bliver i sgu stort set altid og er skide negative bagefter.... undskyld mig men hvem er det lige der er årsagen til den dårlige oplevelse så?? 

Hvorfor i himlens navn blev du og knaldede hende hvis hun var så "buttet" ??? Hvorfor gik du ikke bare igen frem for at give dig selv en oplevelse du slet ikke var begejstret for?

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trinetease  lidt sul skal man da have på kroppen... du er bestemt ikke buttet, desuden er du jo en kvinde, der kan styre din krop og derved retter du jo din vægt,  jeg synes bestemt du er som på billederne .

Trinetease tror nu heller ikke dine bene stak.. men nogen synes jo de kan være bekendt at skrive alt.

Jeg synes lige som Trinetease, er pigen ikke som man ønskede sig i live figur i forhold til billederne, så er det da bedre at gå igen.

Men sådan noget vil jeg da aldrig skrive om på Eroguide, vælg dine ord inden du skriver, fordi det kan da også gøre en pige ked af det, synes godt nok nogen er rigtig hårde ved GP.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe den dummeste tråd ever. 

Måske du kunne bestille sådan en gummi/latex dukke med det perfekte ydre. Det er jo helt hen i vejret at skrive sådan en gang lort. Selvfølig er alle dage ikke perfekte, men hvem er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mange hilsner

Nyder livet

Hold da kæft hvor en svada fordi det skrives at billederne ikke helt passer. Jeg har selv besøgt Trine engang og hendes billeder passer ikke helt ligesom en anden har det skriver på denne anmeldelse :( :(:(

Det der er problemet er at en lyserød der er på EG får ganske lidt kritik. Det er banlyst. Selvom kritikken er rimelig og sand. Der skrives det der er 100 gange værre om andre piger herinde, men ingen siger noget til det fordi pigen ikke er på EG. :( :(:(

Nyder Livet går så helt grassat og skriver sådan en gang pis og begår sådan et personangreb. Okay så. Nyder Livet når du ser dig selv i spejlet så må du se falskhed . Vi har før set at du forsvarer Trine bare der er det mindste. Du er sukkersød overfor pigerne og grov overfor mændene herinde. Der skrives noget sandt om Trine, det skrives på en ok måde, og du går amok. Hvad er du for en falsk person ? Der skrives meget værre om andre piger herinde men du siger ingenting for de er ikke på EG. :( :(:(

Det her viser desværre at pigerne der er på EG skal fredes mener nogen og sandheden om den er ilde hørt mener nogen. :( :(:(

Det et alene fordi Trine er på EG at folk reagerer. Der har  skrevet mange anmeldelser af piger der ikke er på EG hvor indholdet har været det samme som i denne men ofte skrevet med mere barske ord.:(:( :(

Jeg vil godt undskylde til Der Alte for at han skal opleve denne dobbdobbeltmoral bare fordi han skrev en ok anmeldelse. :) :):)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange hilsner

Nyder livet

Var ikke klar over at Euroman bragte mandlige nøgenmodeller - må hellere genoverveje mit abonnement. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det nu en gang ikke sådan, at det er det ydre der i første omgang tiltrækker os mennesker?

DerAlte har set på billederne over et stykke tid, og fundet dem tiltrækkende. Ud fra det han ser, bestiller han en tid hos Trine.

Det efterfølgende er min egen fortolkning af det der kunne være sket.

DerAlte møder så op og finder ud af at billederne ikke modsvarer den virkelighed som de leder op til. Han vælger alligevel at blive, da han måske har læst en del af og om Trine herinde, og derfor også vil give kvinden bag ved det ydre en chance. Det viser sig så at være en positiv oplevelse, og den side af sagen får jo også en positiv kommentar. Så er det jo godt at han ikke vendte om i døren og gik hjem for kun at skrive om billederne.

At der så er et par stubbe der måske ikke burde være der, kan måske tilskrives - "a five o'clock shadow". Eller der kunne være en lille stribe der ikke liiiige kom væk med skraberen i badet den morgen. So what.

Alt i alt synes jeg at DerAlte skriver sobert.

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er ok at skrive om en dårlig oplevelse, men hvad jeg ikke forstår, er:

1. Hvordan kan det være, du blev, selvom du ikke var tilfreds med Trines udseende? Du så hende jo, før du betalte, og der kunne du have været mand nok til at sige fra.
Det ville have været mere fair.

2. Selve anmeldelse hører absolut til i bunden af de anmeldelser, som jeg har læst herinde.
Det er absolut muligt, at give konstruktiv negativ feedback uden at blive personlig, og det synes jeg du gør.

3. Jeg tvivler på, at Trine havde stubbe på benene.
Som Butch er inde på, kan der have været misset et enkelt lille område. Og hvad så?

Mit råd til dig er: Næste gang du går til en GP, og er utilfreds med udseendet, vægten, hårstubbe, en forkert hårfarve, en tattoo, så husk at ingen mennesker er perfekte, og alle har "fejl". Det gælder også GPer, da de kun er mennesker.

Den bedste måde at løse noget på, er at tage en snak med hende privat, mens I sidder/står face to face.
Alt andet minder mig om, "Okay, hun har taget på, så hun ligner ikke billederne... Hvad gør jeg? Ahh, f*ck it mayn! Jeg er kommet for at kneppe, og så skal jeg s*tme have noget fjotte! - Så kan jeg altid skrive en dårlig oplevelse, når jeg kommer hjem."

Det er niveauet fra de lavere folkeskoleklasser, vi er ude i.

Jeg må sige, at jeg kun får mere og mere lyst til at besøge Trine :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

sjovt så mange som angriber en mand som beskriver en fair møde.

fin beskrivelse han leverer....

og ridderne besøge endelige pige....

prøvemanden

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej,

sjovt så mange som angriber en mand som beskriver en fair møde.

fin beskrivelse han leverer....

og ridderne besøge endelige pige....

prøvemanden

Faktum er, at han blev selvom han var utilfreds fra start.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Faktum er, at han blev selvom han var utilfreds fra start.

Faktum er også at han skriver hun er sød og behagelig, og det skriver han.

Faktum er også at de billeder hun bruger ikke passer på virkeligheden og det skriver han.

Det er ok at skrive begge dele selvom hun er en pige der er på EG og alene derfor er der brugere der forsvarer hende. Havde hun været en østpige eller ikke været på EG havde disse brugere ikke sagt en disse.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktum er også at han skriver hun er sød og behagelig.

Faktum er også at de billeder hun bruger ikke passer på virkeligheden.

Det er ok at skrive begge dele selvom hun er en pige der er på EG og alene derfor er der brugere der forsvarer hende. Havde hun været en østpige eller ikke været på EG havde disse brugere ikke sagt en disse.

Lige præcis, hykleriet kender ingen grænser.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Faktum er også at han skriver hun er sød og behagelig, og det skriver han.

Faktum er stadigvæk, at han blev, selvom han vidste, han ikke ville blive 100% tilfreds.

Faktum er også at de billeder hun bruger ikke passer på virkeligheden og det skriver han.

Faktum er, at Trine jævnligt retter sin annoncetekst til, så den passer med vægten, og som Trine skriver, så er 4+ kg. ikke fed.
Faktum.

Det er underordnet, om Trine er GP og om TS  er en mand.
Det der er dårlig stil er, at det kan skrives i en mere høflig tone.

Lige præcis, hykleriet kender ingen grænser.

Du kan jo begynde med at læse, hvad jeg skriver ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktum er stadigvæk, at han blev, selvom han vidste, han ikke ville blive 100% tilfreds.

Faktum er, at Trine jævnligt retter sin annoncetekst til, så den passer med vægten, og som Trine skriver, så er 4+ kg. ikke fed.
Faktum.

Det er underordnet, om Trine er GP og om TS  er en mand.Det der er dårlig stil er, at det kan skrives i en mere høflig tone.

Du kan jo begynde med at læse, hvad jeg skriver ;)

Det var nu sådan mere generelt, at herinde kender hykleriet ingen grænser overhovedet. Og nu er afsenderen jo så ikke ansvarlig for hvordan modtageren opfatter det skrevne ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det samme hvergang en dansk eroguide GP får en smule kritik så flyver både piger og mænd op i loftet. 

Jeg synes det er befriende med et nuanceret billed af pigerne, om de kan tåle kritikken eller ej. Tak for anmeldelse deralte 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...