Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Jeg har kun været afsted 2 gange.. Første tur (sidste år) der gik det lyn hurtigt.. Her sidste tur vel 1 1/2 til 2 timer men var altså ikke kun tjek inn.. Det var hele vejen igennem hvor der var smøl /for få spor ,og var også sammen med andre selskaber. Stod netop og talte med Australier om det hvor man virkelig følte sig diskrimineret iforhold til thaier hvor der var åbnet ligeså mange spor til trods de udgjorde 5 % af os.. Kan huske jeg skulle skide og altså ikke sjovt at stå der og vente.. Ligesom man lynhurtigt skulle finde et toilet når man endelig slap igennem så ikke fik købt feks toldfrie sodavand som jeg ville have med op.
  2. Giver dig ret.. Nu har jeg ikke erfaring med andre selskaber på sådanne lange ture så har intet jeg kan vægte det op imod erfaringsmæssigt. Dog ved fordele ved Norwegian sige den lethed og overblik man har ved at se priser og helt klart også finde de billigste priser. Så godt være man skal tilkøbe de her andre ting som sædevalg, mad og drikke og ekstra kuffert. Men er jo ikke mere end 500 kr pr tur for alle 3 ting.. Personligt dog glad for jeg har frihed til at fravælge de 3 ting og selv købe lige præcis den mad jeg kan lide og have med op selv. Ligesom med kuffert da jeg sagtens kan have det jeg vil have med i en kuffert som kan tages med op som håndbagege.. Og dermed også slippe for skal tjekke den ind og bruge tid med at hente den. Skal dog siges ved turen i år måtte jeg som du skriver, stå i kø flere timer i BKK sammen med alle dem der skulle tjekke kufferter ind og enig med dig hvis det er standarten fremover så virkeligt noget der trækker ned.. Turen sidste år der gik det lyn hurtigt men i år så oplevede jeg virkelig smøl.. Jeg troede det bare var forhold i Thailand, men kan som du siger være Norwegian der også der har sparet og købt et skodprodukt i BKK lufthavn.. Jeg mødte op i god tid men fik at vide jeg tidligst kunne tjekke ind 2-3 timer før og der blev jeg mødt af en kæmpe kø hvor dem der skulle tjekke bagage ind stod i samme kø og derfor tog ekstra tid.. Derud over samme kø dannelser når man skulle gennem paskontrol og indtjekning.. Men siges det var sammen med mange andre selskaber også.. Der godt nok irriterende at se der var to kæmpe lange køer for turister, hvor arrogante toldere tog abnorm lang tid for at tjekke pas,- mens der lige ved siden af var 2 spor hvor der af og til kom en thaier som lyn hurtigt kom igennem da der ingen folk var der. Andre fordele ved Norwegian som jeg kan komme på er at det er nye super moderne fly.. De har dog endnu ikke wifi på de her afgange til Thailand som helt klart trækker ned for eget vedkommende.. Ved ikke om andre selskaber har det, men det er ihvertfald noget jeg vil vægte højt hvis jeg igen skal på en sådan lang tur der tager 10-12 timer. Fordellen ved afgang fra KBH til BKK med Norwegian er også at man hver uge fast med afgang lørdag eftermiddag og hjem søndag morgen fra BKK altid får nogle særdeles billige ture som endda er med direkte flyvning.. Lige det med direkte flyvning ubetinget dog ikke en fordel.. Der sagtens se fordele ved at have en mellemlanding midt på rejsen. Men som sagt har jeg ingen erfaring fra andre selskaber ved sådanne langdistance flyvninger.. Så kan ikke udtale mig objektivt. Og din mening vægter meget højere der, da du netop har prøvet flere forskellige selskaber.. Tilgengæld dem der aldrig har fløjet med Norwegian og kun har de her fordomme om at de nødvendigvis er dårlige fordi er billige giver jeg til gengæld ikke meget for
  3. Det tror jeg du har , ifølge det link jeg sendte.. Ser man deres foromtale og der jeg læste før så stod det ikke klart om det var 10 kg samlet. Men i linket ser det ud som det er samlet 10 kg. Kan ikke huske hvad min kuffert vejer, ligesom min bærbare men sidste år var det dog en del fra den samlede vægt den måtte veje. Men kan da godt se 10 kg ikke er meget.. Jo tror såmænd hvis bare tøj så kan der altså virkelig være meget tøj for 10 kg Men en bærbar vejer godt til, og ej heller sjov hvis man pludselig står og skal betale ekstra hvis overvægt. Så bliver prisen meget højere end de ekstra kg man kan tilkøbe allerede nu ved at betale for en ekstra kuffert. Dengang var det 250 kr pr tur og tilkøbte netop en sidste år på forhån til hjemturen, da jeg ville sikre mig hvis jeg fandt på at købe en masse dernede i Thailand. Ikke noget jeg vil anfale at tage chancen. Men tror nu ikke man ville få bøde for nogle få kg´s overvægt.. Så bare spille dum og hævde man troede selve kufferten måtte veje 10 kg og man derudover måtte have en bærbar med. Nu stor forståelse for der ikke må være overvægt. Har set dokumentarserien: "Flystyrt", og der så man eksempler hvor de ikke gik så meget op i præcis vægt fra passagerne, med ikke så sjove konsekvenser Uanset hvad så bliver det en cirkavægt de får.. For selvfølge stor forskel om gennemsnittet af passagerne vejer 65 kg eller over 100 kg.. Ligesom stor forskel på hvor mange der feks køber en ramme colaer med op fra det toldfrie områder. Der er der pudsigt nok ingen begrænsninger på hvad man må tage med med op i flyet.
  4. Kufferten må veje 10 kg kan jeg se, med de billig billetter jeg har købt. Og med målene: 55 x 40 x 23 cm. Og er altså ikke en lille kuffert Derudover må man have en ekstra taske til computer som må have de her mål: 25 x 33 x 20 cm http://www.norwegian.com/dk/rejseinformation/bagage/handbagage/
  5. Må være dig svar skyldig.. Har ikke lige talene i hovedet hvad den må veje. Sidste år var jeg meget OBS på det og vejede den før turen og var ikke noget problemer der overhovedet, så vejede den ikke før denne tur i år. Selve computeren vejer en del men den må jo tages med i en seperat taske.
  6. ZEUS skrev et svar til askebærger's tråd i Generel debat
    Enig i så godt som alt du skriver Men angivne 10.000 kr man kunne bruge en weekend på i Polen er faktisk rimeligt højt sat. 1 time i Polen koster i snit 200 sloty = 343 danske kroner. Og sagtens fås billigere og så stadig være unge attraktive studerende. Og mange som kun koster 100 sloty for 1 time. Læs 175 kr. Tjek selv Roksa.pl http://www.roksa.pl/pl/anonse/ Men lad os bare tage normal prisen, så ville der for 10.000 kr være nok til ca 30 forskellige unge nydelige piger a 1 times varighed. Og det er der næppe nogle der ville kunne klare på en weekend Så godt være der skal være noget til hotel , rejse osv.. Men dit eksempel på 10.000 er alt alt for højt sat.. Vil man gøre det billigt så tage en bustur som man ofte kan få til under 1000 kr for enten 3 eller 4 dage på 4 stjernet SAS hotel i Stettin. Eller kør selv og find selv hotel. Regn med at i Polen koster alt 1/3 af hvad det gør i Danmark.. Også pigerne. Så derfor vil en dansk pige selvfølgelig heller ikke kunne konkurrere med de priser, ligesom vi ej heller ville kunne gå ned på 1/3 af den løn vi får på vores arbejde. Jo hvis leveomkostninger havde blevet 1/3 billigere i Danmark så kunne man godt. Men ellers ikke. Det er unfair konkurrencevilkår.. Alene idag arbejder der vel 150.000 østarbejdere i Danmark og kedelig udvikling. Vores modsvar til denne fri bevægeligehed for arbejdskraft i EU burde være at vi sagde fint, hvis det skal være på den måde. Hvor vi hele tiden mister arbejdspladser og lønnen bliver trykket. Nu flytter alle dem der er blevet arbejdsløse af det her ned til Polen og finder et job i Danmark.. så kan man leve som en greve dernede i Polen for dansk løn og polske leveomkostninger. Den tur man måtte pendle for at komme på job i Danmark kunne foretages i en bil uden afgift og man kunne trække km penge fra.. Det kan polakkerne nemlig, så tro da faen at en dansker der dagligt lever i Danmark bliver udkonkurreret.
  7. ZEUS skrev et svar til jens69's tråd i Generel debat
    Mindes kun 1 pinlig episode.. Eller ihvertfald fortrængt hvis andre. Eller i småtings afdelingen. Det skete her i sommer hvor jeg var i Thailand. En sen nattetime på en af de anmelder roste gogo barer i Walking street. En hvor det var mere eksklusivt og nobelt. En Go go bar hvor der var 2 steder pigerne dansede og hvor der hvert sted stod 7-9 piger af høj kvalitet og som hurtigt løbende blev udskiftet af nogle nye.. En af de få steder hvor kunderne ikke blev overfaldet for at platte ladydrinks. Havde i forvejen haft en lorte aften.. Nogle gange udstråler man det hvor man har pigerne omsværmet om en, og andre gange det modsatte. Og denne aften var en af de virkelig dårlige. I forvejen sexmæt efter blevet tømt godt og grundigt de forgangne dage. Og tog vel mere af pligt end lyst i byen efter et bytte den aften. Havde i forvejen været på et utal af andre barer og endte så her. Her havde jeg dog blevet siddende vel nok en halvanden times tid. Uden at få det der bare lignede interesse fra en pige. Nu er stedet godt nok kendt for at her viser man interesse ved at bestille en ladydrinks hvis man vil have en pige ned til sig,- og ikke som de fleste andre Go go barer hvor det er standart at en pige fra start nærmest overfalder en for at forsøge at sætte sig hos en for at få ladydrinks. Men alligevel ??.. Nu bryster jeg mig af at være godt til at læse kropssprog mm. Jeg har meget nemt ved at se forskel på skuespil kontra hvor en pige selv bliver tændt. Her var der ingen interesse Altså ikke den ægte hvor man kan se i deres øjne at de selv har lyst til at blive ens selskab. Nærmere tværimod.. Så selvtillid i bund. Og blev ikke bedre da en sort amerikaner kom ind og satte sig ved siden af mig og så nærmest blev omsværmet af 5-7 piger som håbede at blev den udvalgte han valgte Tjae hvis man kunne føle sig som udskidt grød så gjorde jeg det ihvertfald der. En af mama pigerne,- en ung en og sikkert en af de øverste i hirakiet da hun havde helt almindeligt tøj på modsat de andre piger der servicerer der , havde vist en særlig interesse for mig. Og blev stående sammen med en af de andre service piger og sørgede for jeg fik den bedste service. Hun var ikke som de typisk er dernede. En der var ude på at platte penge fra kunder. Virkede meget intelligent og kultiveret . Og jokede med forskellige ting på et formfyldt engelsk. Hun lignede ikke en typisk mama.. Dvs en som har være bar eller gogo pige før og nu som var gået på pension havde investeret i en bar. Hun var alt for ung til det. Og virkede som sagt som en der kom fra et hjem med velstand og kultiveret i hele hendes tøjstil, sprog og væremåde. Hun kunne måske nærmere være datter af en af dem der ejede den her eksklusive Gogobar. Og netop derfor aldrig havde behøvet at arbejde som dansepige da hendes familie var rig. Nu nagede jo den oplevelse jeg havde haft der med ham fyren der havde tiltrukket en masse piger. Selvtilliden var i bund. Så der måtte ske noget. Og fik peget på en af dem der dansede og fik hende ned til mig.. Fortrød dog hurtigt da jeg havde snakket med hende.. Så selvom det måske ikke er pinligt at få hende forklaret at jeg alligevel ikke var interesseret i hende men i en anden, så føler man det lidt. Men dernede kommer man ofte ud for det.. Eller sådan bliver man nødt til at agere. Fik så en anden derned, og interessen for hende dalede igen da jeg fik talt lidt med hende. Men tænkte nu måtte jeg bestemme mig og kunne jo ikke blive ved med det her.. At være så kræsen. Og tænker nu her bagefter at måske grunden til hvorfor man i virkeligheden var så ekstrem kræsen er netop fordi man ønsker en perfekt pige som selvfølgelig også var super interesseret i en. Og ikke bare ens penge, men ægte tændt. Og når man har så lav selvtillid så udstråler man jo det modsatte for at tiltrække det hos det modsatte køn.. Samtidigt med ens krav til en pige bare bliver mere og mere umulige at opfylde. Det man i virkeligheden havde brug for var en succesoplevelse eller noget der gjorde at man kom væk fra den negative attitude man helt sikkert der udstråler. Men det er svært at tænke klart når man er nede. Det underlige var at hvor jeg ingen interesse fik fra de mange købe piger så var hende den der unge søde kultiverede mama mere end bare service interesseret. Blikket i hende øjne da jeg bestemte mig til at få den første dansepige ned til mig, glemmer jeg ikke og røbede meget! Blandt andet sårethed. I bagklogskabens lys så helt sikkert heller flirtet med hende og set man kunne få ud af hende. Det havde helt sikkert været en hel anden kvali oplevelse end normal købesex. Men var som sagt en lorte aften hvor det man sjældent træffer de rigtige beslutninger. Istedet skulle det ende i totale elendighed og pinlighed Jeg havde som sagt nummer to pige nede ved mig og selvom jeg ikke syntes særligt meget om hende så besluttet mig for at bare tage hende med hjem. Men ligesom jeg skulle aftale pris osv så ville jeg lige mærke efter hvor jeg havde min pengepung. Og blev nærmest febrilsk når jeg opdager jeg ikke kunne mærke eller finde den nogle steder i mine bukser. Rejser mig op og råber og fægter med armene og er 100 % sikker på en har guffet min pengepung. Hende der den søde unge mama som stadig troskyldigt står et par meter fra hvor jeg sidder skynder sig hen til mig ligesom tililende personale strømmer til for at finde ud af hvad der er galt. Og når at fortælle hende at hun skal sørge for at døren ind til baren bliver holdt lukket så ingen kan smutte ud. Og stort drama ! Og mens jeg står der og råber og fægter med armene,- og trods det er en stor gogo bar, føler alle følger med eller ikke kan undgå at se dramaet, strejfer mit blik et kort mikrosekund min ene hånd h v o r ... j e g ..... s e r.... m....... i..........n...................................... PENGEPUNG !!!! Fuck !!! Kunne grave mig ned Men får lynhurtigt,- og husk tiden havde lige stået stille der hvor jeg opdagede det,- får jeg "forsøgt" at virke nonchalant og styr på alt.. Og give det indtryk at jeg SELVFØLGELIG da ikke havde været så dum at jeg ikke vidste jeg havde den i hånden Og får lynhurtigt flået nogle penge frem for det jeg havde drukket plus ladydrinks og en god chat ekstra !! i drikkepenge og givet til hende den søde,- og så ellers i en fart ud !!! Selv om der i Pattaya er millionvis af turister årligt og sikkert i den nævnte gogobar ti tusindsvis af forskellige kunder på 1 uge, så sikker på de ville genkende mig, så jeg gjorde meget for at undgå stedet resten af min ferie
  8. Ja der en fin pris. Med hensyn til Norwegian så skal man altid tilkøbe de her ekstra ydelser. Så er det hvordan man har det, men personligt vil jeg ti gange heller selv købe noget mad og tage med fremfor flymad. Med hensyn til håndbagege der undrer jeg over dem der slet ikke kan nøjes med det Og absolut vil have en ekstra kuffert med. Selvom jeg feks sidste gang havde stor toilet taske med en masse forskelligt, 7-8 t´shirt og 5 badeshorts, en sommer jakke og ditto lange bukser, samt em masse andet diverse såsom computer, tablet og oplader og forlængerledninger, som man faktisk godt må have med i en seperat taske,- så havde jeg alt det i min "kuffert" som bare har de her mål hvor den må tages med op som håndbagage. Jeg under mig over hvad i tager med siden i ikke har plads i sådan en Selv syntes jeg det måske var tåbeligt med alt det tøj jeg havde med, da man kan købe det billigt dernede. Men valgte det da jeg bedre kan lide at få noget med god pasform osv. Jeg købte endda et par gummisko dernede som jeg også havde med hjem og stadig masser af plads i de her kufferter som har mål så man må tage dem med op som håndbagage
  9. ZEUS skrev et svar til jomfru's tråd i Generel debat
    Jo er de desværre.. Og mener der er et par år før patentet udløber.. Forsøgte lige at google men umuligt at finde og dukker bare sider der vil sælge uden recept. Men som jeg husker så ca et par år og så bliver de til gengæld også billige. Mener jeg gav omkring 800 kr for en pakke med 4 stk. Dvs 200 kr pr pille. Og var over nettet hvor man undgår at besøge læge. Var ikke forskel på om det var 10 eller 20 mg. Så hvis man "nøjes" med 10 mg så en pris på 100 kr hvis man deler den.. De få gange jeg skal på "tur" der tager jeg dog 20 mg da jeg vil være 100 % sikker på virkning og jeg endnu ikke har oplevet nogen form for gener. Og så er prisen 200 kr. Men set op mod den gode virkning og at den holder i op til 36 timer, og man alligevel skal give den gas med en del købepiger så er 200 kr ikke meget der, syntes jeg. Da jeg var i Thailand her i sommers købte jeg dog en del med hjem. Mener jeg gav 800 bath svarende til ca 150 kr for en pakke med 4 piller.. Her kunne man dog ikke få dem i 20 mg men kun 10 mg. Så her er ca prisen ved indtag på 20 mg omkring 75 kr pr gang.. Hvis man går til egen læge og får recept er priserne som man kan se her: http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinhaandbogen/MedicineHandbookItemPage.aspx?Id=3050 Dvs lidt over 100 kr pr pille med 20 mg. Hvorfor de var billigere i Thailand er jeg lidt i tvivl om. Jeg er 100 % sikker på deres virkning og fremstilling er lig med de originale. Men i tvivl om det er kopi jeg har købt. Er ikke hjemme så kan ikke kontrollere om de hedder præcis det samme. Men alt på pakken lige til farve osv er ens som de originale Tror ikke thaierne går så meget op i patent Glæder mig dog til patentet udløber for så vil prisen falde drastisk. Indtil videre stadig godt med reserver af dem og hvis jeg tager på en tur næste år så købe lidt ind igen. Gør jeg ikke så må jeg bare tage mig sammen og gå til min læge. Selvom man syntes det er pinlig så jo intet at skamme sig over.
  10. ZEUS skrev et svar til jomfru's tråd i Generel debat
    Enig i det meste der er skrevet. Det psykologiske spiller en abnorm rolle !. Det meste sker i hjernen. Både så man kan blive mere potent end gennemsnittet, eller det modsatte hvor man ligefrem oplever impotens. Ligesom der med alderen sker en normal indsnævring af ens blodkar. Derudover selvfølge være medicin som nogle tager, som direkte er hæmmende for potensen. Jeg har altid været mere potent end gennemsnittet. Og sikker på det er i hjernen det sker. Kunne skrive en masse om det vigtige at føle sig selvsikker og huske at følge ens egne lyster og ikke gå i den der præstationsfælde som kan hæmme meget. Der har jeg altid haft en sund god fantasi der kunne sætte mig op, ligesom der måske har været noget psykologisk der har gjort at jeg har brugt sex som afkobling eller noget afstressende middel. Måske endda noget sygeligt så været mandlig nymforman eller beskrives som ludomani hvor sex spiller en stor rolle i mit liv. Nu i en alder af 44 år så da mærke potensen ikke er den samme som da jeg var i 20´erne eller for den slags skyld et godt stykke op i 30´erne hvor den ikke var mindre end da jeg var 20 år. Dengang bare få fornemmelse at der var noget fisse og så knaldhård pik. Nu derimod så sker det sjældent. Og mere forbundet med daglig rutine hvor jeg før sengetid ser en masse internetporno og lige skal have en godnat spiller og der er den tilgengæld klar. Rådet med at lade være med at gokke den af 1-2 uger før somnogle har givet som råd er ikke noget jeg vil anbefale.. Eller noget jeg selv har brugt. Resultatet ville ganske vist være den ville blive superfølsom.. Men for eget vedkommende betyde jeg ville komme lynhurtigt når den kom i aktion. Og tvivler på den ville være klar igen der hurtigt efter, da jeg har min egen filosofi der. Og den er at ved ikke at aktivere pikken i flere uger vel afvænne en så man simpelthen ikke har så stort behov mere.. Derimod min måde med at tage en godnatspiller hver dag og nogle gange flere gange på en dag, gør den mere aktiv og man kan sige i træning Min måde at angribe mindre potens på (for skyldes sikkert alderen) er at tage en pille når jeg ved jeg skal ud på sjov. Der brugt viagra men syntes jeg har en tendens til hovedpine og ubehag , ligesom virkningen af en knaldhårdt pik konstant i nogle timer ikke er godt.. Mener næsten for meget og virkningen er som sagt kun nogle få timer. Læste som om en herinde der havde brugt Cialis og prøvede dem. Og godt nok haft positive erfaringer med det. Virkningen siges at være op til 36 timer og her er det ikke en konstant stiv pik, men en naturlig oplevelse.. Ligesom da jeg var i 20-30´erne.. Dvs kun hvis man fornemmer der er noget af det sjove indenfor rækkevidde så sker der noget. Så er den til gengæld også aktiv og klar !!.. Her i sidste uge over i Kbh på en 1 dag tur.. Og syntes sgu det er imponerende og godt for selvtilliden når jeg tog hjem tidligt om aftenen og så vide at jeg havde været sammen med ikke mindre end 4 GP´ere !! Og skal siges sker måske af den grund at jeg gør betingelserne for en oplevelse optimale. Dvs følger udelukkende min lyst og ikke lader mig hæmme at at have en masse præstionskrav jeg skal leve op til. Derudover så elsker jeg stadig Skelbækgade, Halmtorvet og Skelbækgade, alene af den grund at der kan man køre rundt og lade sig friste. Det med at være i nuet og være åben for ens egne lyster er kolosalt vigtigt hvis man vil være potent. At man også føler sig tryg og er afslappet er også vigtige ingredienser. Så mit råd er ikke Shockwave som sikkert er den dyreste, men bedste løsning hvis det er indsnævring af blodkar. Først og fremmest skal du finde ud af om det er noget psykologisk hvad jeg tror det er.. Men hvis du vil have noget noget der højner pontensen fysisk så prøv Cialis.. De er virkelig gode !!
  11. https://www.norwegian.com/dk/booking/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&D_Day=01&D_Month=201708&R_Day=01&R_Month=201709&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK Det gode ved Norwegian er at man altid let kan finde en billig rejse.. Næsten uanset hvilken uge på året man vil afsted. Andre selskaber der er det næsten en umuligt at få et overblik. Og de billige rejser svære at finde og er kun bestemte datoer som de så vælger. Og en selv der må tilpasse.. Hos Norwegian skal man som det eneste regne med at rejse fra KBH om lørdagen og så hjem igen søndag. Men så bare bestemme hvilken uge man vil afsted og hvor mange uger man vil være dernede. Så let få overblik over priserne. PT ligger priserne omkring de 3000,- kr for en returrejse fra April og hele sommeren igennem. Og med afgang lørdag og hjem en søndag er det alle med direkte flyvning. Ved dog de falder deromkring nytår og et par måneder frem.. Som du kan se ved link så let finde en rejse til 2400 allerede nu.. Men bliver flere af dem som sagt ved omkring nytårstid.
  12. Norwegian plejer nu altid at kunne gøre det billigere.. Sidste år omkring den tid fik jeg den for 2400,- Vel og mærke med direkte flyvning. Overvejer dog hvis jeg tager derned igen næste år at vælge en tur med mellemlanding i Dubai da det som ryger ville være dejligt med at dele turen op.
  13. Stor respekt for det du har været ude for og hvordan du taklede det og kom videre. Men bliver lidt nysgerrig.. Nu skriver du at du legede den der voldtægt med din bolleven for senere at komme ud af det. Gør du det så stadig ?.. Bruger det som terapi og stadig ikke sluppet af med den frygtelige oplevelse. Grunden til jeg spørger er når jeg læser din annonce inde på sexpiger.dk så se at du i din profiltekst ligefem søger de her oplevelser. ^^BESØG MIG I AALBORG PÅ TIRSDAG OG VEJLE C PÅ FREDAG(4.NOV)^^ SEX I FORM AF VOLDTÆGTSLEG,GAGGING OG MEGET MERE. HOLD MIG I HÅRET,KNEP MIG OP AF VÆGGEN,DYRISK SEX,MEN OGSÅ ALM. BLID SEX. LÆKKERIER FOR ENHVER. ANNONCEN ER NEDERST PÅ SIDE Det får mig til at blive nysgerrig.. For er det 1. forsat terapi ?.. Eller 2. blev du i virkeligheden tændt/inspireret af den der voldtægt dengang ? Eller 3. havde du den fantasi før voldtægten? Lad mig lige understrege at jeg bestemt godt ved der er kæmpe forskel på en frivillig voldtægt med indbyggede aftaler kontra en ufrivillig voldtægt. Der er en kæmpe forskel !!.. Men sandheden er at mange/en del kvinder tænder på det ihvertfald i en af deres fantasier. Ligesom dominans i SM genren. Og syntes det var lidt pudsigt at du så tændte meget på det nu.. Hvad jeg går ud fra, da du ellers ikke ligefrem havde den tekst.
  14. Er niveauet ved Gormsgade bedre ? Skal nemlig et smut til KBH i næste uge og skulle gerne lige have en tur med den her type service også.. Så bare hvor jeg skal vælge af steder.. Gormsgade desværre aldrig ægte billeder men godt lide rummene lidt mere.. Ikke så nyt og moderne men man føler man kommer tilbage i tiden eller til et andet sted hvor man netop får en service man ikke oplever hos almindelige GP´ere.
  15. Jo det er rigtigt at den automatisk gemmer indlæg og helt klart et plus. Men det du siger man bare kan slette, syntes jeg ikke man kan. Hvis jeg feks fortryder et svar til A og går videre og vil svare B,- så afhjælper det ikke bare at slette.. Så står der nemlig stadig at beskeden er til A og B kan ikke se svaret var til ham/hende. Ofte så kan man heller ikke gå direkte til svar til B , da så sker der nemlig intet når man trykker på citer hos vedkommende.. Uden at den fortæller hvorfor.. Så skal man huske at man ikke fuldførte svar til A og gå hen til den profil og jovist så kan man slette indlæg bagefter.. Men der står der stadig et svar til A men blot med en tom tekst.. Det her set mange steder, så jeg er ikke den eneste bruger der oplever det.
  16. Ja flere ting herinde som desværre stadig er vildt irriterende efter den her opdatering til den nye side Og som endnu ikke er blevet rettet. Hvis man feks trykker for at svare et indlæg, og fortryder,- så umuligt bageefter nogle gange at svare på andres indlæg.. Og i de tilfælde man kan, så kommer det oprindelige svar frem,- som man havde fortrudt.. Det er vildt irriterende og se der er andre der oplever det samme. Underligt at et nyt system/opdateringer næsten altid betyder en dårligere side
  17. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Det gør der nok Typisk thai metode for at få folk til at møde op hver dag Og når de så står der, så lokker de lige lidt og mange tænker,- argg okay da, nu jeg alligevel er gået herhen..Og nøjes med en sodavand,- sammen med en GP på skødet
  18. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Ja held Vil så måske være nogle der har åbent men bliver så helt andet forhold med antal kunder og udbydere. Samt hel anden stemning. Respekt til kongen.. Han har vitterligt gjort meget for de fattige og Thailand som han slet ikkehavde behøvet. Men meget af deres idylisering hænger nok også sammen med den altid positive omtale af ham og strenge straffe hvis nogle fornærmede ham. Man tænker jo ikke ligefrem over at det faktisk er en diktaturstat når man er dernede. Men er det og ligger og ulmer.. Spændende hvordan det udvikler sig.
  19. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Kronprinsen vist ikke så populær.. Men virker til at være en fin en Godt lide hans levestil og godt lide han kan lide hunde og også hans humor med at gære en af dem til General i flyvevåbnet.
  20. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    Gad vide om de forbyder spiritus i barerne Tvivler dog.. skal selv ikke derned, men lidt surt for dem der ar planlagt tur derned nu
  21. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser fra det øvrige udland
    http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-10-13-thailand-gaar-i-sort-i-en-maaned-alle-kanaler-skal-vise-det-samme
  22. Tænker du på som udlejer ?.. Nu har jeg nu ikke ligefrem tænkt at leje ud.. Det jeg svarede på var når du skrev at de fleste klinikker der hed sig var "Hvide" lavede en masse sort. Og logisk efter min mening som jeg skrev. Når der var let mulighed for det, - så nogle der gør. Så hvis dit svar var til det så må jeg sige det nok ikke er det du kan forvente At kunder nu fremover fik en kvittering. I øvrigt selvom jeg er tilhænger at en klar lovgivning hvor den her branche sidestilles med andre erhverv,- så er jeg godt klar over det som kunde ville betyde nogle ulemper. At priserne indenfor den her branche ville gå op.. Hvis en kunde nu feks havde krav på og fik en kvittering på en ydelse, så ville prisen i hvert fald blive det dobbelte af hvad den er nu.
  23. Selvfølgelig bliver der lavet sort arbejde og vil der nok altid specielt sådan et sted hvor ingen jo har en jordisk chance for at kontrollere hvor mange penge der reelt er i omsætning. En ting er at kunne kontrollere aftalebog, mobil men jo altid nogle kunder der ikke dukker op og en GP kan jo let overdrive det, ligesom hun ikke behøver opgive der hvor hun har fået mere for ekstra ydelser. Men alt andet lige havde det været bedre hvis der var klare regler og lovligt at drive den her form for virksomhed. Som det er nu så tvinger man jo nærmest folk til at være kriminelle.. Medmindre man tror at alle piger kan / og vil,- være 100 procent selvstændige og ikke frivilligt må have valgfrihed til at lade andre stå for feks markedsføring, sted osv. Skal lige siges jeg ikke har nogen interesser der eller for den sags skyld stor viden om præcist hvordan det foregår de forskellige steder. Men husker i en anden tråd hvor nogle var forargede over de priser en GP ofte måtte betale for at leje sig ind på en klinik og som jeg kunne regne ud, så altså ingen grund til forargelse.. Hvis der er nogle villaejere eller andre der har lyst til at udleje til GP til en dagspris på 100 kr ,- fordi det så mere var naturligt en mdr leje,- så syntes jeg da de skulle gøre det Men er der netop ikke.. Og meget få steder folk vil udleje til den her branche. At så beløb er højere er naturligt efter min mening. Jeg ville feks aldrig leje ud til sådan noget da det jo ikke bare er mig der skal leve med den sladder men hele min familie der ville blive påvirket af det. Så at priserne generelt er høje når det er udlejning indenfor den her branche er efter min mening naturligt da markedkræfterne der bare spiller ind.. Hvis der var folk der ville udleje billigere, så havde GP´erne nok valgt de steder Det jeg savner er at der ikke var så meget hykleri indblandet her i lovgivningen. At der var rene linjer om man tillod eller ikke tillod den her branche i Danmark.. Klart og tydeligt. Som det er nu så en masse undergrundsvirksomhed med snuskede bagmænd af specielt udenlandske piger. Og dem der er reelle og faktisk vil drive en virksomhed hvid og med ordenlige forhold for pigerne, bliver tvunget til at hele tiden bevæge sig i en gråzone og faktisk være kriminelle uanset hvad de gør.
  24. Åger og åger ?.. Nu er vi jo i en speciel branche, hvor de GP´ere der lejer sig ind vel sjældent gør det hver dag hele året ud ?.. Derudover er markedsprisen vel der meget højere ? Jeg tvivler da på at der er mange der vil leje ud til den her slags , da naboer og vel i sidste ende familie får det at vide. Så jeg har da stor sympati får det er et højere beløb end det "normale" for en almindelig udlejer. Og 500 kr det kan du altså dårligt leje billigt hotelværelse for.. Men hele den her branche er hyklerisk netop fordi der politisk ikke er en sort-hvid lovgivning på området.. Det er tragisk at det skal være sådanne grå økonomier og folk skal nærmest skal gøres til alfonser hvis de lejer ud eller i det hele taget tjener på en GP.. Det burde være som feks i Tyskland hvor det ligesom i alle andre erhverv er lovligt at drive forretning indenfor det her område. Det havde medført bedre forhold for pigerne og en hvid økonomi hvor der blev betalt skat. Nu skal folk jo ligefrem presses ud til at gøre noget ulovligt.
  25. Læser også med på tråden og tænder ligesom trådstarter også på de lave piger. Hvad jeg kan se af data så er Kimmie en del højere end Jennifer og Emalie. Men to at vælge mellem samme sted er næsten for fristende. Specielt når de er så lækre begge to. Jennifers mund er jo helt kunst !! Kunne ikke være skåret og formet bedre de læber og den indbydende lille mund.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.