Hop til indhold

Recommended Posts

Guest anders Jensen
Easterneuropeplease skrev, 1 time siden:

Kender hende ikke, men hvis I skrev sammen i nogle timer, så lyder det egentlig meget fair, hvis hun gerne ville se nogle penge...

Det er jo snyderne der trækker det i langdrag for at "opbygge tillid" giver personlige informationer om "sig selv" osv - for så at bede om penge forud et møde 

så nej - i denne branche er det betaling ved mødet - slut prut 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh. Så hvis man skriver frem og tilbage i nogle timer, så har man slet ikke fået noget lir ud af det, men læner sig blot ud over svigens dybe afgrund? Og følgelig er det helt urimeligt, hvis der stilles krav om betaling før personen i den anden ende (som ernærer sig helt eller delvist ved at sælge sin tid) stiller krav om forudbetaling for at fortsætte?

Jeg kender selvfølgelig ikke detaljerne i hændelsen, men jeg synes ærligt talt ikke at der er fremkommet detaljer nok til at det er fair at hænge nogen ud som "snyder".

Herudover er jeg selvfølgelig enig i, at det normale og almindeligt rimelige vil være at betale når man mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 8 timer siden:

Kender hende ikke, men hvis I skrev sammen i nogle timer, så lyder det egentlig meget fair, hvis hun gerne ville se nogle penge...

Man skulle tror du var personen bag den profil der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 35 minutter siden:

Man skulle tror du var personen bag den profil der.. 

Jeg tænker da præcis det samme. At skrive nogle timer, er da noget man gør med sine venner og ik med en der lever af at tage penge for sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Easterneuropeplease skrev, for 8 timer siden:

Nåh. Så hvis man skriver frem og tilbage i nogle timer, så har man slet ikke fået noget lir ud af det, men læner sig blot ud over svigens dybe afgrund? Og følgelig er det helt urimeligt, hvis der stilles krav om betaling før personen i den anden ende (som ernærer sig helt eller delvist ved at sælge sin tid) stiller krav om forudbetaling for at fortsætte?

Jeg kender selvfølgelig ikke detaljerne i hændelsen, men jeg synes ærligt talt ikke at der er fremkommet detaljer nok til at det er fair at hænge nogen ud som "snyder".

Herudover er jeg selvfølgelig enig i, at det normale og almindeligt rimelige vil være at betale når man mødes.

Kort og godt - man skulle tro du var en af dem der snyder

det er sgu da også pisse irriterende man spilder tid på at skrive med en svindler og så efter 10-20 mails hvor alt er aftalt så skal man lige betale forud.

så nej hvis man vil have penge inden er den eneste rimelige ting st gøre at skrive det i annoncen så man ikke pisser folks tid ud i kloarken

så : nej - han har split en del af sit liv på den skide svindler 

så er den ikke længere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er det ikke ok at tage forudbetaling, men er heller ikke ok at bruge to timer af pigens tid på at skrive, det er et job hun har og bruger alke så lang tid, ville hun ik få mange penge i kassen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgelig er det ikke ok at tage forudbetaling, men er heller ikke ok at bruge to timer af pigens tid på at skrive, det er et job hun har og bruger alke så lang tid, ville hun ik få mange penge i kassen. 

Forstår godt dit synspunkt om at det ikke er rimeligt at snuppe to timer af en piges liv ved langtrukken udveksling uden et møde - men i dette tilfælde er Det jo fordi "pigen" med vilje prøver st trække processen ud for at opbygge tillid - der er jo ingen der gider skrive så længe med en gp for sjov

det er deltag snyderiet ! Det er ham der har fået sin tid spildt - altså hvis nogen skal have penge for den brugte tid på brevudvekslingen er det i dette tilfælde Asgar fordi han er blevet røvet for tid fordi personen bag valgte at holde det skjult at "hun" ville have penge forud mødet. 

Jeg synes al skulle se at få lukket for disse svindlere ved at kræve synlig ip-adresse så de kan låse den fra svindlerne - så det i hvert flad blev sværere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anders,

Kender du indholdet af deres korrespondance? I givet fald, så er det du skriver vel ok og velfunderet går jeg ud fra?

Men ellers så kan jeg ikke forstå, hvordan du kan udtale dig så skråsikkert.

Lyder ærligt talt også lidt kikset, når du skriver "der er jo ingen der gider skrive så længe med en gp for sjov". Hvad ved du om det?

Anyway. Gider ikke at fortsætte diskussionen, så jeg svarer ikke mere i tråden. God dag.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Easterneuropeplease skrev, for 1 time siden:

Anders,

Kender du indholdet af deres korrespondance? I givet fald, så er det du skriver vel ok og velfunderet går jeg ud fra?

Men ellers så kan jeg ikke forstå, hvordan du kan udtale dig så skråsikkert.

Lyder ærligt talt også lidt kikset, når du skriver "der er jo ingen der gider skrive så længe med en gp for sjov". Hvad ved du om det?

Anyway. Gider ikke at fortsætte diskussionen, så jeg svarer ikke mere i tråden. God dag.

 

 

Dejligt du ikke goder fortsætte

og ja jeg skrev også med hende og i øvrigt er det bare virkeligt irriterende at det ikke står i annoncen

dine forsøg på at reklamere for at betale forud er temmeligt irriterende. 

Og det er mega irriterende ar kriminelle emner spilder ens tid på den måde

forudbetaling uden konceptet er valideret er en totalt dummebøde. 

Men tak fordi du stopper reklamen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og sjovt nok er annoncen fjernet nu.. Så tyder ihvertfald ikke på seriøsitet fra "hende" ;-)

Ellers enig i det der er skrevet.. For er ikke helt sort hvidt.. Mange GP piger må bruge masser af tid på kunder som aldrig dukker op men som tror pigerne vil bruge timer og dagevis på sms samtale med dem.   Det fremgår ikke tydeligt om det var troppestarter der blev "tvunget" til at skrive med hende i et par timer eller noget han normalt gjorde hos GP´ere for at være sikker på at have valgt den rette pige. Hvis sidste så måske godt forstå hvis en GP blev halv træt af det her, men kunne aldrig retfærdiggøres med at kræve forudbetaling. Hun kunne istedet bare have afsluttet og skrevet: Vil du have en aftale så sig hvornår du vil ?,- ellers har jeg ikke tid det her mere.

Så alt tyder på det var en svindler.. At annoncen nu er væk peger endnu mere i den retning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver ikke flere timer med en gæst, svare gerne på spørgsmål, men altså bliver de ved med at skrive, får de pænt besked om, at de kan komme og besøge mig, hvis de vil snakke videre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 15 minutter siden:

Jeg skriver ikke flere timer med en gæst, svare gerne på spørgsmål, men altså bliver de ved med at skrive, får de pænt besked om, at de kan komme og besøge mig, hvis de vil snakke videre..

Nogle piger har bare desværre ikke så nemt for at lukke af der.  

Og skal ikke være en hemmelighed at såvel der findes GP der svindler så findes der absolut også ditto blandt kunder.  Det går desværre ud over alle dem som er reelle både hvad angår GP´er og kunder.  For man bliver uundgåeligt påvirket hvis man har fået flere dårlige oplevelser og begynder så at tage forholdsregler og måske dømme nogle for tidligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 minutter siden:

Nogle piger har bare desværre ikke så nemt for at lukke af der.  

Og skal ikke være en hemmelighed at såvel der findes GP der svindler så findes der absolut også ditto blandt kunder.  Det går desværre ud over alle dem som er reelle både hvad angår GP´er og kunder.  For man bliver uundgåeligt påvirket hvis man har fået flere dårlige oplevelser og begynder så at tage forholdsregler og måske dømme nogle for tidligt.

Ja, der findes svindlere blandt både piger og kunder, derfor virker det ret unfair at stemple en pige som svindler, fordi hun efter nogle timer bad om betaling. Hun har da tydeligvis haft et par timer mere tålmodighed end hvad jeg ville ha :P 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Ja, der findes svindlere blandt både piger og kunder, derfor virker det ret unfair at stemple en pige som svindler, fordi hun efter nogle timer bad om betaling. Hun har da tydeligvis haft et par timer mere tålmodighed end hvad jeg ville ha :P 

Men som jeg skrev så kunne hun bare afsluttet samtale og været mere kontant efter svar om kunden virkelig ønskede en aftale eller bare snak :)   Derudover usikkert om det var trådstarter der selv ville have de timers samtale eller om det var en svindler der bevist gjorde det for så større chance for en person ville hoppe på den og betale forud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Men som jeg skrev så kunne hun bare afsluttet samtale og været mere kontant efter svar om kunden virkelig ønskede en aftale eller bare snak :)   Derudover usikkert om det var trådstarter der selv ville have de timers samtale eller om det var en svindler der bevist gjorde det for så større chance for en person ville hoppe på den og betale forud.

Det kunne hun nok, men måske hun er ny eller måske hun bare syntes det er fair at hun skal betales for "lir" over telefonen, det forstår jeg godt. Ville ihvertfald bare lige erklære mig uenig i din påstand om, at "alt tyder på at hun er en svindler". Hverken du eller jeg ved jo hvordan deres samtale har været så, syntes du er lidt hurtigt ude med mærkatstempleren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Claire skrev, for 1 time siden:

Det kunne hun nok, men måske hun er ny eller måske hun bare syntes det er fair at hun skal betales for "lir" over telefonen, det forstår jeg godt. Ville ihvertfald bare lige erklære mig uenig i din påstand om, at "alt tyder på at hun er en svindler". Hverken du eller jeg ved jo hvordan deres samtale har været så, syntes du er lidt hurtigt ude med mærkatstempleren.

"Hun" var klart svindler. Jeg skrev fra først mail at jeg var interesseret i et møde og hvordan hun ville gå fremad osv - og hun "blev ved" 

til sidst gad jeg ikke mere - jeg nåede aldrig til at hun krævede penge men hun blev ved med st sige hun var interesseret osv :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2-3 beskeder frem og tilbage, alt andet syntes jeg er spild af tid og at tage tid fra en gp, som trods alt ofte er på vagt for at tjene penge på andre måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
AlfaN skrev, for 4 minutter siden:

2-3 beskeder frem og tilbage, alt andet syntes jeg er spild af tid og at tage tid fra en gp, som trods alt ofte er på vagt for at tjene penge på andre måder.

Totalt enig 

- det var hende der bevist holdt det kørende og trak antallet af mails 

efter fire stoppede jeg - der var noget galt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...