Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Okay og ja en underlig politik de så har i USA
  2. Onsdag klokken 1800 Lige haft en super oplevelse Men lad os starte med morgenen hvor jeg sov til kl 11.. Var en irriterende bankelyd fra nogle håndværkere i bygningen som åbenbart startede med jævne mellem at arbejde i en anden lejlighed allerede der fra kl 10.. Syntes godt de kunne have ventet til om eftermiddagen men ej kæmpe problem.. Skulle jeg have været her flere dage endnu (skal jo tjekke ud her i morgen) så måske henvendt mig nede i receptionen og helt sikkert på de havde løst problemet så det ikke skete fremover. Stadig en del forkølet og måske også feber.. Men de der "hovedpinepiller" man kan få hernede er nogle ganske effektive nogle Ved 13 tiden ville jeg ned og købe noget bacon.. Men blev en rigtigt lang tur hvor jeg startede ad second road og gik syd på derefter ned ad sidegade så jeg kunne gå ad Beach Road og gennemsøgte diverse 7 Eleven og tilsvarende butikker efter det.. Endte langt oppe nordpå ad den hvorefter jeg igen tog sidevej og gik tilbage ad Second Road... Men uden resultat.. Så morgenmad endte med at blive et sted næsten lige overfor hvor jeg bor hvor der ligger en form for kaffeshop.. Og der kunne man få is.. Var i den varme som var ekstra i dag blevet særligt lækker sulten til soft ice som jeg dog ikke kunne finde nogle steder de solgte.. Men sådanne kugler med forskellige slags is havde de der i den her kaffeshop. Men virkelig elendig betjening.. Nu ved jeg godt der altid skal to til en dans men mener jeg er rimelig venlig normalt.. Havde været derinde en anden dag hvor jeg troede jeg bestilte noget is agtigt men var nærmere en varm kakao i glas som jeg godt nok ikke gad drikke men drak da min sodavand og betalte men der et mærkelig sur kvindemenneske.. Denne gang stod en overfed dreng/ung man -måske hendes søn der havde smagt lidt for meget på egne varer,- og var samme grynske betjening når man spurgte ind til hvad de solgte.. En ting han næsten ikke kan noget engelsk men lidt serviceminted skader vel intet.. Hun kom så også men igen den her tone jeg ikke brød mig om og selvom man bare skal trække på skulderen over de oplevelser,- 90 % af thaierne virkeligt servicemintede,- så lyst til at gå , men syntes det måske lige var i overkanten nu de var i gang med at lave den her is til mig.. Godt træt af den lange gåtur efter bacon vendte jeg tilbage til hvor jeg bor.. Da jeg gik ud så havde hende fra gangen stået der men jeg havde hurtigt kommet videre inden hun nåede noget og sagde bare mens jeg var 10 meter fra hende at jeg skulle ned og købe noget morgenmad.. Hun stod dog ude på gangen og ventede da jeg ca 1 time senere vendte tilbage.. Og ville jo besøge mig i aften/nat.. Forsøgte på flink måde at sige jeg var træt,- men nej vi kunne også bare sove og bla bla.. Der se hvad jeg kan gøre så jeg kan undgå hende i aften.. Da jeg efter en lille lur valgte at gå ned i soi 6 så var det igen med hensyn for at støde på hende at jeg smart gik ned ad trapperne så man på den måde kommer ned i p kælderen og i stedet for at gå ud til Beach Road kan man så ubemærket gå ud til Second road i stedet derfra. Skal siges at jeg fra i går er på Cialis eller kopi produkt som hedder Apcalis her i Thailand.. Det giver mig mit normale drive som jeg kender tilbage og skal have udnyttet de her sidste dage.. Med dem så naturlig lyst og viralitet som da jeg var 20.. Ude på Second road der nemlig lettere komme til soi 6 da vejen jo er ensrettet den vej... Tog en scooter taxi og kørt helt ned ad gaden, så jeg derfra kunne gå opad og se.. Umiddelbart ikke noget der lokkede.. Enten ikke ens smag eller nogle der så lidt klde ud.. Nu er det jo også svært med have den rigtige attitude som tidligere nøvnt der.. Tror ofte man bliver opfattet som en der går kold og ikke ser pigerne/ignorer dem.. Men handler om en balancegang.. Da jeg vel var kommet igennem det meste af gaden og tænkte jeg nok ikke fandt en, så var der en der fangede.. Virkeligt lækkert ansigt med lidt kinder og trods ingen mave så fenimin /lidt buttet former.. Med ægte små naturlige bryster der modsat mange som man opdager når man ser dem i virkeligheden så purunge ud og ikke tydeligt bar tegn af flere børn.. Hun havde farvet håret lidt rødligt og virkelig lækker og min smag.. Tænkte der bare at slå til for her alt det der skal være umiddelbart for god oplevelse.. En der virkelig er i ens smag og samtidigt kemi... Og altid smart det med at man i soi 6 foruden kan se dem udenfor før man eventuelt går ind,- bare kan sige man vil have en cola og e hvad det udvikler sig til.. Om det bare skal være den og så videre eller man tager en med hjem eller ovenpå som soi 6 jo mest er kendt for og shorttime. Men fik dårligt sat mig før nærmest overfaldt af hende.. Virkelig sexet og kærlig.. Det med at de kan gnide sig op ad en er jo ikke ensbetydende med god oplevelse når man skal have sex.. Men hende her lagde op til tungekys og alt muligt.. Og den viste og fortalte om hvor meget hun nød at få noget andet end den flaske hun drak af som i den grad fik en behandling så ingen tvivl om hvad hun hentydede til.. Da hun senere viste sin røv,- som havde en dejlig form og ikke de her små numser og modelagtige typer som slet ikke er min smag,- så blev jeg om endnu mere tændt og da hun sagde bum bum pussy and ass ,- you like ? så ligesom solgt Her ikke engang spurgt ind til sådan noget men en pige der tændte på det trods sit uskyldige og sødefyldte ansigt.. Så hjem med hende og ej noget af det sexige eller lysten hos hende der forsvandt der.. Da hun kom fra bad smed hun sin røv frem på sengen så jeg rigtigt kunne se den og sagde bom bom ass og ja så fik det ellers den hele tur med 69´er og trods hunvar meget snæver i det bagerste så en der naturligt kan udvide sig og sex i diverse stillinger... Hun hedder i øvrigt Miew og var fra Hero club Ved så ikke om jeg gjorde noget dumt.. For tænkte hende ville jeg helt sikkert genre mæde igen før jeg skal hjem.. Men tænkte dumt at få hende s nummer da så måske lidt dumt hvis jeg efter min plan besøger soi 6 nu her de efterfølgende dage måske op til 2 gange pr dage ligesom de sidste to dage her. Mener ville bare være bedre at selv tjekke ud dernede og så eventuelt støde på hende og så okay tage hende med hjem.. Men vil helst ikke være bundet.. Men hun ville ses igen og selv da hun var ved at gå så tungekyssede og tog min pik op og kyssede og suttede den farvel , ligesom hun igen helt skamløst smider sin røv frem foran en så man rigtigt kan se den.. virkelig kvali pige det her Og da hun spurgte om vi skulle ses i aften igen, så svært at sige nej.. Selvom hun nok håber på det bliver hele nat fordi som hun ssagde så elsker hun bom bom og så sove og forsat med det hele natten.. Men det orker/gider jeg altså ikke Elsker netop det at sove alene i min seng og skal jo også gøre klar så jeg kan forlade lejligheden i morgen formiddag.. få bestil nyt hotel og taxi til hjemturen til Bangkok , samt pakket alt jeg har her i lejligheden ned.. Men nu får vi se.. Satser på et godnat put der når hun kommer kl 23.. Men vil så helst sove natten igennem og helst alene. Og må så ignorere når hende fra gangen helt sikkert kommer op og banker på.. For næsten sikker på hun gør.. Håber bare ikke de støder på hinanden samme tidspunkt. Nu vil jeg tjekke hoteller ud så jeg kan finde noget til i morgen- og så også skrive til MR T Taxi da jeg først kan det når jeg har adresse hvor de skal hente mig. I morgen kl 18.30 der skal jeg til tandlægen og sat kroner på og håber det går godt.. Er altid lidt risikofyldt men sådan også være hos en dansk tandlæge.. Som dog sikkert ville koste 5 gange så meget og sikkert ikke meget erfarne og moderne udstyr som dem her i Thiland med kroner. Venter også på de ringer når mine briller er kommet.. Ved middagstid i hvert fald tjekke ud her og så hen til andet std at bo her de sidste 3 dage / 2 1/2 overnatninger..
  3. Efter en god steak der i soi Diana hos Steakeater hvor de er som smør, valgte jeg at besøge soi buakhao da jeg ville tjekke Queen club ud da jeg sidste år havde en virkelig god oplevelse med en pige.. Hun var der så ikke og sådan også været usædvanligt hvis hun var.. De fleste klubber skifter ofte piger ud og selv indretning kan være totalt anderledes når man ser 1 år efter.. Der var ingen piger i min smag og i stedet for at tjekke flere gogo barer ud i der hesteskosgade som den har form som,- så tog jeg til soi 6.. Altså en super gade syntes jeg.. Her se pigerne i stedet for at skulle ind på alle mulige gogobarer kun for at opdage der er kedeligt inde og sidde og nippe i en drinks.. Normalt husker jeg ikke navne godt men den jeg endte med at gå ind i hed Kis and smoke og var i øvrigt den samme bar jeg sidste år fik en fantatisk oplevelse i.. Men igen igen helt nye piger og selv indretning der anderledes end sidste år.. Denne gang et lille lokale indenfor også og ikke bare den her "åbne burgerbar" som mange af dem har udseende af.. Var dog en pige jeg fandt spændende da jeg gik på gaden og så udvalg fra diverse barer.. Så hende fik jeg med hjem på hotel til shorttime. Men dejligt nemt at plukke fra soi 6 og meget billigere end de der gogobarer. Tror jeg vil gøre brug af lidt oftere nu før jeg skal hjem.
  4. Forsat Tirsdag.. Tog så i soi 6 og ville høre nærmere om en af de ture, men oplevede først at glemme papir på hotel med oplystninger om hvem jeg kunne kontakte, for så bagefter efter vendt tilbage og hentet papiret jeg havde det nedskrevet på,- at miste det /tabe det .. Men sad et fint sted og fik en kold cola med fin udsigt over gaden til flere barer og mange piger.. Fik så øje på en purung lille nips, med flad mave men med lidt runde former.. Og små ægte bryster.. Spidst ansigt og meget hvis i huden, så efter at have siddet lidt så gik jeg direkte over gaden og kontaktede hende for shorttime på hotel.. Og jo billigt med 1000 bath + 300 i barfin som altid er standart der i forhold til gogo barer.. Fik hende med hjem og selvom nuttet pige så ikke kemi mellem os her.. Og virkelig se at hun blot gjorde det for penge.. Lidt ærgeligt nu man netop kan få super oplevelser også men sådan ofte når man selv er meget kritisk og lige vælger en ud af virkeligt mange så får man ikke dem som har en naturlig kemi med en.. Dvs ikke når man som jeg gjorde udelukkende så efter det ydre. Men fik en dejlig 69´er og kunne ikke holde mig så skød den af i munden på hende. Egentlig lyst til mere men virkede hun bestemt ikke til og normalt er shorttime jo også bare en udløsning.. Og gad ikke spørge om at betale for mere når hun virkede sådan uinteresseret. Er i øvrigt blevet rimeligt forkølet.. Snottet i næsen og nogle gange godt føle det som om jeg har feber.. Deres hovedpinepiller man kan købe hernede dog effektive og billige iforhold til de ditto danske hvor man jo nu kun kan købe nogle få som ligger indpakket i en købe æske til dyre penge. Så vil nok købe nogle ekstra til at tage med hjem.
  5. Tirsdag og klokken nu ved at nærme sig 12... Der er to piger inde og gøre lejlighed ren.. De kommer hvert 3 dag men ikke regnet med så tidlig så bliver på værelset og får skrevet det her færdigt.. I går var det jo plan med at besøge en masse gogo barer.. Ventede dog noget da regnen pissede ned.. Havde en af de tidligere dage fået købt lidt krudt for at sætte gang i omløbet hos Peter hvis ikke lysten var stor dernede.. Og i går forsøgte jeg så med nogle Kamagra der skulle svare sig til a være Viagra.. Det her dog sådan en pakke med nogle breve som man kan suge noget væske op som skal sluges... Men giver intet for det !! Skete intet og trods det hedder sig man kun må tage en portion så tog jeg endnu en for kunne ikke være rigtigt.. Normalt ved Viagra deer har jeg kæmpejerne på flere timer men her ingen reaktion udover det normale.. Men gik i byen der omkring halv to om natten.. Og tro sig fanden at jeg så lige her i Patttaya hvor der er tusindvis af kvinder lige skal møde hende fra gangen Havde netop været OBS på hun arbejder der fra kl 10 til 22 der i en af klinikkerne på gangen.. Men at jeg så lige skal møde hende der på fortov ad Sekund Road er faneme om natten 1 til 1 mio.. Hun havde været ude og danse og ikke sådan at slippe af med.(hun håber på at komme til Danmark). Og spurgte hvad jeg skulle og svarede jeg bare skulle ud og købe noget mad den hoppede hun ikke rigtigt på og efter 10-15 min snak hvor forsøg at slippe af med hende på pæn måde. endte med hun ville gå med hen og hente mad som jeg jo påstod jeg ville omkring Soi Diana.. Arg fuck og sgu ikke engang sulten men tænkte det måtte bare være sådan her og så bare nøjes med at kneppe hende i aften.. Det endte det også med men havde da jeg kom hjem en hamrende hovedpine og efter sex så endnu værre og kunne ikke sove samt utroligt snottet i næse.. Det sidste godt nok mærket til de sidste dage i mindre grad så ved ikke om det her Kamagra eller andet kopi lort der er puttet i.. Men det lort prøver jeg aldrig igen. Nu plan når rengøringspigerne er gået at tage et bad og så få noget at spise og så måske lidt sol for så at se landsholdet spille.. Det skulle de nemlig gøre der i Japan ved 9 tiden(dansk tid) så passer fint med at kunne se den i eftermiddag. Og håber jeg kan finde et sted på nettet hvor de viser den som sidste kamp her for 3-4 dage siden. I aften/nat så smugler jeg mig dog ud via Beach Road så sikker på ikke at møde hende igen selvom hun gør alt for vi skal ses igen her iaften.
  6. Ja tror jeg også.. Normalt foretrækker jeg sexture der varer 3-4 dage og så mæt og hjemve Nu var det den her lange rejse der gjorde at jeg valgte 3 uger ved denne tur. Men tror hvis anden gang sådan lang tur så vil jeg besøge andre steder i Thailand for her i Pattaya bliver man lidt hurtigt træt af /det, da det hele er det samme. Vedr få pumpet blod i jernet forsøgte jeg også med det i går men kommer jeg nærmere ind på nu jeg skriver om aftenen/natten fra i går.
  7. Tak Narpy Hmm vil tro jeg lander på omkring 20 kg til fornøjelser.. Er som sagt afsted 21 dage og vidt begreb hvad man bruger.. For eget vedkommende så stor buffer hvis jeg skulle få lyst til mere, men ellers regnet med at ligge på omkring 25 kg.. Handler meget om hvad man vil.. Vil sige den sidste uge hvor jeg ikke har besøgt mange gogo barer ja der ligger mit daglige forbrug ikke på mere end 300-400 kr max og er så hvor der overhovedet ikke er sparet men købt mad ved de lokale boder ved middag og sen aften og om aftenen en dyr resturant og en del ture med scootertaxier og cigaretter og en masse kolde colaer i diverse barer.. Ligesom det i snit er blevet til i hvert fald et put fisse....Dvs man kan holde et utroligt lavt budget trods der er opskruede priser mange steder her i Pattaya iforhold til normal levestandart i Thailand... Det der koster penge er de der gogo barer.. Tager man på dem en aften ja så koster det hurtigt 1000-1500 kr bare for at tjekke nogle barer og få en hjem til shorttime.. De gode steder der koster en gogo pige typisk 3500 bath dvs ca 650 kr.. Så man får hurtigt brugt penge hvis man besøger dem.. I mit budget dog så jeg kunne gå til den hver aften/nat og bruge 2000 og altid godt at have et planlagt budget så man kan gøre lige hvad man har lyst til.. Men som regel bliver man hurtigt træt af det og går man så efter pigerne fra ølbarerne som i øvrigt ofte er ligeså god kvalitet men dobbelt så billige , ja vel nærmere 3 gange så billigt når man medregner alle de øvrige udgifter der er ved at besøge gogo barer såsom drikkelse til en selv ved hvert indgang samt diverse ladydrinks. Og det her var altså hvad man kan forvente at bruge som dagbudget.. Helt nede fra 3-400 kr inclusiv ny fisse hver dag og bestemt ikke leve sparsomt.. Og op til 1500-2000 hvis man virkelig giver den gas med masser af gogo barer og frit udløb der. Udgifter til fly og hotel er også et vidt begreb.. Men jeg gav feks ikke mere end 2400 for retur billetter med direkte flyvning.. Og hoteller der kan man regne med her i Pattaya i hvert fald i lavsæson at de ligesom det meste andet koster ca 1/5 af det det gør i Danmark.. Jeg er sikker på man kan finde noget mere lækkert for 100 kr hernede end man ville kunne få for 500 i Danmark.. Så bare hvad man ønsker med bugner af hotteller her i lavsæson så altid finde noget lige til ens behov og smag til virkeligt billige penge. Jeg har så fået ordnet tænder og købt et par nye briller.. Det er jo heller ikke med i planlagte budget men en god investering at få lavet hernede hvor det er meget meget billigere.. Trods sikkert opskruede priser lige de her turriststeder.
  8. Nej tror heller ikke de er så strikse eller nok forskel fra flyselskab til flyselskab. Havde da også hvis de krævede penge for at rette i flybillet, takket nej og istedet taget chancen.. Hos Norwegien er det værste der kunne ske var at man så før afrejse blev nødt til at betale det der gebyr og kunne ske så sent som halv time før afgang.. Men nogle flyselskaber tillader det end ikke trods betaling for rettelser.. De erklærer billetter ugyldige og man kan så være "heldig" at kunne købe nogle nye til en stor overpris (koster de sidste billetter ofte før afgang) ,- eller i værste tilfælde risikere slet ikke kunne komme med fordi de så giver de ledige pladser til nogle af dem de har problemer med at få plads til.. Mange flyselskaber overbooker da de ved der er nogle der ikke møder op.
  9. Ja gør jeg også Og vejr her været mere tørt end jeg forventede i hvert fald.. Faktisk optimalt når det kun har regnet rigtigt 2-3 dage og alle gange været om nætterne
  10. Ja regntid hernede men borset fra første aften med et kvarters regn så ellers været knastørt og frygteligt varmt de første mange dage af ferien Og der faktisk håbet på noget vand så det blev lidt friskere... Men nu 2 aftenen pisset ned her efter kl 22 og lynene brager stadig.. Faneme nogle ordenlige smæld nogle af dem
  11. Mandag klokken 23.30 Og pisser ned igen her sen aften ligesom i går.. Men været fint solskin hele dagen... Meningen jeg skulle på en tur men venter lige til det værste regn er stoppet. Dagen ellers gået med afslapning og fik købt 2 par nye briller.. Kunne ikke bestemme mig og billige hernede, så blev to styks... På vej der om eftermiddagen stødte jeg tilfældigvis på hende der skævøjede fra Thaifrendly med massagen.. Var dog i anden gade hvor hun vist fik ordnet hår.. Hun har også skrevet lidt igen og spurgt til hvad jeg lavede osv.. Men nyder nu ensomheden eller vil i hvert fald ikke bindes op på en.. Er rimeligt tømt i forvejen fra hende i går og nu skal der altså ske noget.. Jo næsten ikke besøgt gogo barer eller soi 6 denne tur.. Føler mig bare træt og mæt og lidt skod nu man er hernede. Men tvinger mig selv ud i nat da jo ikke så mange dage tilbage før jeg skal hjem. På torsdag tjekke ud her og forinden finde et hotel jeg kan bo til lørdag nat hvor jeg så skal med taxi til lufthavn.
  12. Ja tænkte nok det hang sådan sammen
  13. Søndag kl 19 Regnen vælter ned nu og bælgmørkt og tåget udenfor.. Og blæser kraftigt så dårligt nok være på balkonen.. første gange jeg oplever når det regner så kraftigt og så længe.. Har nu stået på vel en halv time og forsætter bare med uformindsket styrke. Men for kort opridse dagen så stod den bare på afslapning.. Og lidt nede ved poolen også.. Klokken 18 så fandt jeg et godt sted de havde steak.. mener det hed Steakeater og ligger i hvert fald i Soi Diana.. Søgte lidt på nettet efter gode steder nu jeg jo ikke jar fået sådan en siden en af de første dage i Pattaya hvor jeg blev træt af Steak.co som ligger i soi lenkie... Og må sige det her nye sted der fantastisk lækker steak der næsten smelter på tungen.. Men ej heller billigt sted , mener det løb op i 700 et eller andet for peberbeaf m frites og tyk pebersauce samt et par colaer. Men vil som tidligere nævnt heller betale lidt mere og få noget godt. Da jeg kom hjem nærmest overfaldet af hende massøsen fra gangen i lejlighedskomplexet.. Og selvom sexmæt så tog jeg hende med op til noget massage som der da blev sprunget over og i stedet endte med det der jo var planen, noget sex... Hende her jo et tydeligt eksempel på en der håber på der er mere og eventuelt kan komme til Danmark på et tidspunkt.. Hun ydede GF oplevelse og alle de her klassiske spørgsmål med om man ikke vil ud og danse med hende en aften og spørgsmål om jeg besøgte barer osv med henblik på man kneppede til højre og venstre som jo ikke er godt i deres bog.. Hun sagde hun i perioder arbejder i Malasia så undrer mig om hun oprindeligt er derfra og lært thai eller om thai´er rejser dertil for at arbejde.. Selve sexen rimelig.. Ja man er jo forvænt her så store krav får man hurtigt.. Hun havde barberet missen denne gang og da jeg havde hende på alle fire og hun ligesom skjulte sit anus med hånden eller blot var pirrelig der ved jeg ikke,- men så blev jeg lidt mere interesseret for så godt ud begge hendes huller der ved udsigt bagfra.. Så forsøgte at komme ind i det bagerste og hun fniste bare så også et kvalitetstegn for hende.. Gik dog over til kun fisse senere da rimeligt snæver der i bagerst og opvarmning gad jeg ikke lige der.. Men helt sikkert prøves igen næste gang hvad det sikkert ender med at blive.. For efter sexen og jeg havde givet hende 1500 bath så blev hun ved med at varte mig op.. Ligesom bange for at jeg ville tage på barbesøg senere og hvis trang til sex så ville hun for alt i verden tage den trang Endte dog med hun gik til sidst og håbede så vi skulle ses i morgen.. Tjaee gider altså ikke binde mig op her på den anden side så tager jeg jo den med ro nu nogle dage og så godt være jeg skal ses lidt med hende i morgen. Men iaften går jeg rimeligt tidligt i seng er min plan.. Har som sagt stadig en fuck up døgnrytme hernede hvor træt om natten og frisk om morgenen.. Derhjemme i Danmark lige omvendt.. Der frisk om natten. Følte mig desuden lidt syg i går.. Dvs haft lidt ondt i halsen de sidste dage og mærkede mere til det i går.. Håber ikke jeg bliver rigtig syg.
  14. Sorry Faunus men må nok indrømme udforskningen på det område været en del forsømt. Været så meget andet så det der lige frister en når man er hjemme ændrer sig hurtigt her,, PT lidt fisse træt.. Stødte igen på hende med massage fra gangen og måtte bare igen undskylde med jeg havde travlt.. Sådan meget her.. Er så mange tilbud med fristelser at man til sidst ikke orker mere Vil i hvert fald tage den med ro 1-2 dages tid.. Nu kl 21 her i Pattaya og faktisk ved at gå i seng .. Ja orker simpelthen ikke noget fisse lige nu Men se en af dagene.. Så måske udforske det med græsk lidt mere.. Fik det jo hos en pige fra DD og tilbudt uopfodret fra en freelancer fra Nana place.. Men ellers vil jeg tro det er mere besværligt end i Danmark hvor man let kan se hvilke ydelser pigerne er til.. Det kan man jo ikke her på nær hos DD.. Og lidt trist nu der er så mange tusinder barer samlet her på et lille område.. Men det meste ligner hinanden. Altså med deres måde at køre det på hvor ideen med go go barer netop er at skjule hvad man går ind til, for så som det mindste tjene på det drikkelse man som minimum skal købe.. Tror den nemmeste måde at finde dem på er at gå ind i de mere anmelderroste gogo barer og der spørge personel om de ved hvilke piger der er til det.. Eller mama´erne i de andre gogo barer men der sikkert sværere at slippe ud uden der er røget nogle ekstra penge.. Må indrømme nu ej heller været tændt meget på det her ved denne tur.. Jeg lever meget af hvad jeg spontant tænder på at kan så svinge meget i forskellige typer piger til hvilken slags sex det skal være.. Men havde jeg været tændt på det eller hvis jeg bliver en af de efterfølgende dage,- så får jeg lige en ide Så kunne det være en god måde til sikkert at slippe af med et påhæng som visse gogo barer altid benytter. .Altså det med en forsøger at sætte sig hos en og sidenhen platte ladydrink.. Der kunne åbningsreplikken jo være at spørge om de er til bom bom ass, i stedet for som nu hvor jeg undskylder med at jeg bare vil sidde og kigge lidt... Taktikken kunne så være at bruge det spørgsmål som det første og sikkert hurtigt få sorteret fra,- og hvis nogle svarede ja og man måske ikke syntes det var lige den type man ville have med,- så bare udvide spørgsmålene enten til hun siger nej og man får fred,- eller til at det ender med hun opfylder lige den fantasi man ønsker som feks kunne være bom bom ass.. -and mouth ?
  15. Lørdag formiddag Lige for at gøre fredag aften færdig så stod den på tandlæge.. Havde tid der kl 19.00 og mødte op lidt før og kom ind og var en længere omgang.. Først efter kl 22 var jeg ude igen og der havde han gjort alt det man skal når der skal sættes 8 nye kroner på fortænderne samt lavet den optalte operation helt oppe i munden hvor der var ligesom en bule med betændelse. Selve udstyret på den klinik er flere generationer foran end det jeg har oplevet i Danmark.. Fortalte i går om hvordan de tog billeder hvor man slet ikke lagde mærke til det og varede få sekunder.. Ligesådan var det med bedøvelse.. Ved ikke hvad han brugte men havde bare et lille apparat han tog over et sekund eller tog,- mærkede ganske lidt varme,- og så var man bedøvet Husker udstyr i polen og var altså gammelt så det gav minder om dengang jeg gik i skole for 20-30 år siden.. Her var det omvendt og man kom næsten frem i tiden i forhold til hvad jeg er vant til af udstyr fra Danmark.. Men trods super moderne udstyr så alligevel halv hårdt der at ligge 3 timer og halv bombet da jeg endelig kom ud.. Men nu bare vente.. Var her i dag og fik renset og bleget undermund og valgte farve på porcelænskroner og skal så først mødetorsdag aften hvor plan er han gør det hele færdigt.. Har dog fået en tid fredag da jeg gerne ville kunne nå at rette noget hvis nødvendigt... Lørdag nat tager jeg fra Pattaya til Bangkok hvor jeg skal med fly søndag morgen til Danmark Vedr. farve på porcelænskronerne så svært.. Vil man have det så autentisk som muligt eller Hollywood smil.. Valgte dog nogle meget hvide så håber jeg det bliver godt og ikke ser for kunstigt ud. Håber de kan lave et smukt smil... Havde jeg engang men de sidste år blevet værre og værre og så frygteligt ud hvor fortænder i den ene side næsten var slidt helt ned. Dejligt med 3 uger her selvom jeg for længst er mæt med hensyn til fisse... Men dejligt bare at kunne slappe af og forkæle sig selv lidt.. Plan er nu hvor kl er 13.30 at gå ned ved poolen og ligge lidt.. Hvad der skal ske i aften ved jeg ikke... Nok bare slappe af.
  16. Fredag formiddag.. Klokken 10.00 og vil tage hen til tandlægen nu lige for at sikre mig det hele samt forhåbentligt få bekræftet en aftale.. Var træt der i går aftes så endte med jeg der ved 22 tiden gik i seng.. Vågnede kl 6 frisk og udhvilet.. Og tøffede lidt rundt i lejlighed , fik et bad og lavet noget morgenmad da en fra thaifriendly som sjældent er på svarede.. Så lavede en hurtig spontan deal om massage i lejlighed https://www.thaifriendly.com/jantarnucharoen Hun ligner sig selv som på billederne.. En lille nips som er halvskøvøjet på det ene øje men med en charme syntes jeg.. Og som person også det.. Sød og gode engelsksprogkundskaber og rimelig god massage.. En der selv lægger op til at tungekysse men hendes dusk mellem benene trækker ned. Apropos massage minder det mig om hende jeg havde oppe i lejligheden der glemte hun sin olie heroppe og mødt hende på gangen hvor hun nævnte det og spørger om jeg ikke vil have massage igen.. Et vidunderligt smil hun har og virkelig dejlig.. Men halv/hel tømt hele tiden og når aldrig at få bygget reserve op for så vil jeg lige prøve noget andetsteds I dag feks meningen jeg ville slappe af og måske et par dage , men går jo ikke længe før man støder på noget hernede og lige bliver overtalt/fristet
  17. Øhh det forstår jeg så ikke meget af det spørgsmål. At det endte med kun blow var tilfældighed og altså bedøvende ligeglad om jeg kunne have få det et par hundrede bath (40 kr) billigere ved først kun have valgt og betalt for det.. Det er netop det dejlige at gøre hvad man spontant ønsker. Og slet ikke sexlysten på nogen måde ej heller til blow.. Faktisk rimeligt tømt af de forrige dage.. Så ville bare ned og have en kold cola og sidde og hygge med en smøg eller to der jeg lige vågnet.. At man så bliver fristet er kun fint.. Og bedre syntes jeg at kunne gøre hvad jeg ønskede.. Blowet var fint og ville heller der pt i nuet,- få afgang i munden på hende end kneppe. Og sådan jeg kan lide det.. At man gør lige det man har lyst til.
  18. Torsdag forsat. Fik så hvisket svar fra Fisseviskeren i en anden tråd vedr Ban Chang og vil jeg helt sikkert forsøge de kommende dage og eventuelt komme på en tur derned og besøger byen. Ellers super eftermiddag og aften og klokken nu 20.. Lige været i Bazaaren skråt overfor hvor jeg bor.. Længst nede i hallen har de nogle rigtigt gode pommes frites og en sød mama der styrer spisestedet. Her vil jeg nok komme ofte når jeg lige er lækkersulten til pommes frites. Hvis den slags mad man er interesseret i så også en sød dame der har en biks på gaden i soi Diana men der kun åbnet om aftenen og natten.. Men hun har hamburgere og hotdogs hvis man skulle savne den slags mad. Om eftermiddagen lå jeg et par timer nede ved poolen og altså mindst ligeså godt som det dyre Cartoon vandland.. Apropos det sted og andre typiske turiststeder/fælder der fik jeg i går ikke nævnte at det jeg tror der er der skruer priserne så meget op nævnte steder er massevis af købestærke japanske turister.. Vil tro de turiststeder jeg besøgte der vel 90 % japanere.. og måske 5 % lokale og 5 % fra øvrige lande.. Syntes der er virkelig mange japanere her i Pattaya. Der sen på eftermiddag fik jeg dog den tanke at jeg måske ville besøge en tandklinik her og få afbleget tænderne.. Rygning, cola osv sætter sine spor.. Og var lidt lun på evt også høre om at få lavet kroner ved nogle af fortænderne.. Fik for vel 5-7 år siden lavet en krone på min ene fortand og siden er mit forbid blevet slidt helt skævt da den ene krone der var større/længere end den tilsvarende tand i modsatte side.. Med tiden simpelthen så medvirket til den modsatte tand end kronen er dobbelt så lille som kronen.. Den side der også 1-2 øvrige tænder der er blevet påvirket og slidt .. Nemmest beskrive det som hvis man havde taget en fil og filet løs i den ene side på fortænderne og forsat så den ene side tænder næsten er halv så lange så modsatte side.. Så tog til 3. Road da der ligger en masse tandklinikker de og oprindeliuge plan at besøge mange og få tilbud. Havde først tjekket lidt ud på nettet men halv gamle tråde så ikke nogle jeg 100 % kunne stole på... Så ville selv udforske markedet og den første og bedste jeg kom til virkede perfekt.. Your dentist ,- hedder den.. Forholdsvis lille men super moderne og prislister ligger åbent fremme lige når man kommer ind. Og gode engelskkundskaber der samt da de lige ville tjekke mine tænder for hvad der eventuelt kunne tilbydes at laves så jeg fik et smukt smil igen, så blev der taget billeder og altså super moderne udstyr som jeg endnu ikke hgar set hos min lokale tandlæge!!.. Husker da jeg fik lavet krone i Polen der var det billigt men altså også udstyr der mindede mig om da jeg for mange år siden gik i skole.. altså de der bor hvor hele kraniet ryster og man kan lugte en grim lugt hele tiden... Her super moderne. Der hvor min krone sidder der har der været noget betændelse oppe ved roden længe.. Selve tanden er en skade jeg fik da jeg var barn og et stykke af tanden blev slået af.. Holdt så mange år indtil en dansk tandlæge ville lave en rodbehandling hvor det så endte med tanden døde og da jeg ikke ville have en gul/sort tand der fik en krone i Polen. Men dengang i Polen foreslog de jeg fik lavet det betændelse der var oppe ved roden på et hospital før krone blev sat på.. Det er normalt gratis i Polen, men jo ikke i Danmark.. Her tandlæger der udfører den slags opperationer og virkelig blive dyrt !!.. Så har holdt igen alle de gange min lokale tandlæge ville lave den opperation. Da jo intet synligt og ingen mén og gider ikke betale minimum 5-7000 for sådan en opperation i Danmark.. Ham her tandlægen påpegede netop også det med den her klump oppe ved roden som han mente der skulle en opperation til.. Hans pris var dog 5000 bath Men understregede han ikke kunne garanter at det reddede den tand for evigt (der hvor kronen sidder).. Det var ord der lød godt for mig, for netop det jeg også havde hørt hjemmefra.. Dvs han virkede yderst kompetent og ærlig. Det sammenlagt med det var en topmoderne klinik og jeg så fik en pris for 6 nye kroner til 48.000 bath eller 8 (husker ikke pris men regn selv ud efter hvad 6 kostede)- så 100 % dækker hele overmunden , hvor jeg fik set hvilke porcelæn kroner og hvilken hvidlig farve de havde, gjorde at jeg blev tændt på det her nu.. Underligt jeg ikke havde tænkt på det før nu jeg var i Thailand... Dvs alt efter om jeg vælger 6 eller 8 helt nye flotte hvide porselæns kroner plus opperation af det andet så lander det på en pris mellem 10-12.000 danske kroner.. Og faneme lidt for at få et smukt smil.. Mine fortænder(overmund) i den grad blevet grimme de senere år efter den der krone der medførte skævt bid og slid samt gule osv.. Ved at hos den lokale tandlæge der ikke mange gange til almindelig tjek hvor der måske ingen huller er, men alligevel sky høj pris.. Så ikke mange besøg før det løber op i det hvad det koster her for 6-8 nye kroner.. For ikke så længe siden valgte den lokale tandlæge hjemme at nu mente hun der var et hul i en af bagkindtænderne.. Nu intet mærket men hun mente der var lidt der mellem 2 af tænderne så lavede begge men endte kun med at jeg fik smerte og senere skulle rodbehandles.. Bare de 2 såkaldte huller hun mente der var og lavede kostede over 4000.. Og ikke spurgt om pris hvis hun skulle lave den der omtalte opperation som hun så gerne vil (læs penge til hende) men 100 % sikker på det ikke vil blive for under 5000 kr.. ender måske meget højere. Så få lavet alt det her for den her pris på tandklinikken skal have i Thailand er altså fantastisk... Havde overvejet at få lavet 3-4 nye kroner der i overmund i Polen på et tidspunkt men helt sikkert blevet dyrere.. Samt jeg så skulle beholde den "gamle" krone og dermed ikke hvide fortænder som jeg ønsker.. Den var nemlig lavet udfra andre fortænder og nærmest pis gul Nej måske ikke så slemt men bestemt tonet meget.. Her i Thailand vil han fjerne den og sætte nye hvide hele vejen rundt. Så selv om plan var at besøge mange andre tandklinikker så gad jeg det simpelthen ikke da jeg er overbevist om jeg ikke vil kunne finde en anden hvor jeg også har den her tillid til det bliver lavet godt.. Så endte med at jeg fra at sige jeg ville tænke over det i aften med at jeg sagde deal.. Skal dog bekræfte endeligt i morgen og vil så kunne komme i gang der kl 19 om aftenen..-han havde nemlig ikke tid før der til at gå i gang med mig.. Faktisk også ved at være sidste udkald da de normalt bruger ca 1 uge på det.. Tænk hvis jeg først havde kommet på den her ide , da jeg havde 3-4 dage tilbage af ferie.. Så godt nok ærget mig over jeg ikke fik det gjort tidligere så jeg som nu kan nå det. Det her lyder næsten for godt til at være sandt.. Så tænker der sikkert kommer ekstra priser på feks bedøvelse eller andet men nu må vi se.. Uanset utroligt billigt for noget der altså betyder noget og gerne gøre i mange år fremover. Så virkelig god dag Og har jo masser af tid hernede så let at bruge et par timer hos tandlægen daglig.
  19. Super det vil jeg gøre Havde ellers næsten opgivet det, men god info der !!
  20. Torsdag. Klokken 13.30 Sov længe i dag.. Og blev vækket kl halv tolv at dem der skulle gære rent i lejlighed.. Så måtte op da de kun gør det hver 3. dag.. Tæmmelig mæt seksuelt, men tænkte jeg ligeså godt kunne få mig en kold cola og slappe af med en smøg eller to der i en af barerne i soi 6.. Så begik mig på gåtur derhen.. En scooter taxi lige udenfor ville hotel ville have 80 bath og lød ikke til at ville gå ned så vendte reselut om og gik , og man kunne så høre ham forsøge med 60 og 50 bath.. Standart beløb for at blive kært rundt i "den gyldne firkant" er 60 bath og hvorfra jeg er (i centrum) så er det 50 bath.. Så gider simpelthen ike dem der forsøger at bluffe sig til mere.. Og godt at få gået lidt og set byen selvom det her område kender jeg temmelig godt nu. Ville som sagt kun have kold cola i soi 6 og intet der fristede , men længere nede i gaden en med farvet rødt hår og solbriller der virkelig var ihærdig.. Og tænkte en cola kunne jge så altid drikke i den der bar.. Men virkelig ihærdig eller som hun sagde: horny... Og da hun sad der og tog mine hænder hen for at befamle hende og mærke hun virkelig var horny i fissen var Peter vågnet.. Dog udmattet var nattens bedrifter som jeg vil komme ind på senere.. Da hun sagde det kostede 700 og det var i alle 3 huller besluttede jeg for en deal.. Endte dog kun med blow.. Kommer der gummi på så syntes jeg meget af fornøjelsen går væk og ville bare skyde den af i munden på hende.. Men hun var prof der og kunne virkelig sit kram og selvom jeg syntes jeg forsøgte at skjule hvornår afgangen ville komme så mærkede hun alt og fik hovedet trukket tilbage.. Men fint nok med et morgen blow. Selve aftenen og natten i går var gået med en masse besøg i gogo barer i Walking street.. Tæt på flere gange og havde også nogle nede til lady drinks men fortrød. Gik efter de finere gogo barer og ledte i nat efter en ung hvidlig japser agtig pige gerne med en fyldig røv og hud der var som skumgummi.. Fantasien i nat var en god 69´er.. Men trods flere besøg også i soi buakhao men de 2-3 gogo barer jeg besøgte der var virkelig skod.. Specielt med antal og kvalitet af piger.. Er altså kæmpe ulempe det med man ikke kan se hvad man går ind til og altid skal købe noget at drikke hvert sted.. Så trods jeg gik fra mange steder hurtigt og kun fik et par mundfulde så godt pisse trængende der hele tiden , sidst på natten For blev alligevel til en del indtagelse af cola med de antal barer jeg fik besøgt. Endte så igen nede i Walking Street og gad gik som sagt kun efter de kvali barer så endte i Pepper Mint som bestemt også hører til blandt dem.. Der blev der bællet 3 colaer da jeg sad der meget længe (måske 1 time).. Mange piger og hele tiden udskiftning så de måske dansede 15 min før 2x 7-8 nye kom op i de to steder de kunne danse. Var så en som flirtede meget men som jeg umiddelbart ikke var interesseret i da hun dansede for overdrevet vildt.. Men ufatteligt kønt ansigt og hår.. Lignede sådan en amerikans barbie med flot langt rødlig farvet krøllet hår.. Og ansigtet meget spids.. Mange thaier har meget brede næser.. Og er jo hvad man lige går efter... Hende her lignede 100 % en skandinavisk pige... Og da jeg endenlig fik indtaget mig sammen til at invitere hende ned til en ladydrinks så snakkede hun engelsk så den lød som det var en for det bedre borgerskab i England.. Efter de klassiske spørgsmål som hvad hedder du og hvor er du fra så spugrte jeg ind til om det var blow uden kondom.. Ønskede som sagt en rigtig god 69´er hvor man så kunne skyde den af... Havde ønsket en hvidlig fyldig japser røv hvor hud skulle være silkeblød, men hende her mere tynd og også mere farvet.. Men super lækker så endte med at tage hende med på hotel. Prisen der er fast vil jeg tro.. De har i hvert fald menukort og er 3000 bath for short time plus 500 i barfin.. (600-650 dkr) Hele natten kostede 5000 bath og 1000 i barfin.. dvs ca 1200 danske kr som self ligger i den høje ende i Pattaya men her altså også kvali piger og kæmpe udvalg af typer.. Longtome prisen i forhold til shorttime er lav,eller man kunne sige shorttime prisen høj.. Men som tidligere skrevet i denne tråd så mest til shorttime da jeg elsker at sove alene i min seng. Derudover så tror jeg de her piger er mere professionelle og trods man sikker ville kunne få god GF oplevelse så ville jeg heller , hvis jeg ønskede longtme GF oplevelse gået i helt andre gogo barer end den her type gogo barer. Men kort fortalt så god sex.. Efter kommet hjem og vi havde nydt det lidt på balkonen så var det i bad og sexén der kaldte.. Jeg var som sagt tændt på 69´er og trods hun i starten var lidt tilbageholdende så skal jeg da love for jeg fik hende tændt op.. Var meget lang 69´ere hvor vi også undervejs skiftede stilling så det var mig der lå øverst.. hun kunne virkeligt godt lide det.. Og virkelig se hun var helt oppe og ringe.. Endte dog med der kom gummi på og jeg kneppede hende og gik faktisk ikke længe før jeg kom.. Men nu var hun for alvor tændt og måtte med flere forsøg vride mig løs da hun ville mere.. Så super fin sex og alle tiders pige. Nu plan jeg vil gå ned og få noget sol ved pool og måske hvile lidt.. Klokken er 14 og ved ikke hvad jeg skal i aften/nat... Godt tømt og bestemt ikke sexsultenmen man ved ike hvad der sker Har lidt opgivet det med Ban Chang.. Forsøgte at kontakte en firma der normalt står for de her transporter derhen , men intet svar.. Tror kun det er muligt hvis man lejer minibus selv og er en gruppe.. Som enlig så kun mulighed for at komme derud ved at hyre en taxi men ikke hørt på endnu og ved ikke om det er det værd at tage til den by..
  21. Klokken snegler sig afsted.. Nu kun 16 og overvejer at ringe efter scooter taxien.. Skulle ringe 1 time før.. Så passer meget godt selvom de først lukker her kl 18.. Vil lige hoppe i vandet da jeg skal pisse.. Nej joke
  22. Tak !! Og ikke altid man syntes det er rart at dele sine negative oplevelser eller evt problemer.. Men som brødre vi dele. Kan desværre stadig ikke bruge smileys fra iPhone selvom flere steder gerne ville have smidt nogle for at understrege evt budskab. Og vi er så enige der.. Det med kropssprog og attitude betyder så utroligt meget. Vedr Tyskland så et område jeg slet ikke har kendskab til men meget bevæget mig meget i Polen.. Og må ærligt indrømme selvom klimaet og pigerne er skønt her så foretrækker jeg altså mere kridt hvide piger og europæisk udseende piger. Og føler faktisk jeg har mere kemi der også trods de er purunge.. Hernede andet kultur hvor der måske ikke ses nega på selv meget stor aldersforskel hvorimod hos os er det næsten sådan at 5 års forskel ses der nega på og pigerne ofte kæmpe store krav hvor de måske ikke altid lever op til så meget selv ha ha.. Men trods det så svinger jeg bedre med piger hjemmefra og hvor man mærker der er kemi indefra og kun deres hjerne og krav der måske skal overvindes.. Her er det lettere tilgang på nogle områder men hvor man ikke føler det er 100 procent ægte og mere praktisk kærlighed med apropos tegn.. Kan ikke indsætte det eller andre tegn på iPhone Savner faktisk mine ture i Polen.. Gjorde jeg også sidste år da jeg var i Pattaya hvor man hurtigt bliver mæt på de her chokolade brune piger.. Som jeg så næsten går udenom og mere kigger efter kridt hvide piger med farvet hår.. Er jo kæmpe udvalg her i Pattaya så dem også masser af men er altså ikke det samme.. Må sige der er nogle kulturelle barriere jeg har det svært med hvis det skal være ægte.. Hvis ren sex og ufattelig god gf oplevelse så Thailand fantastisk. Men piger fra og Europa generelt der er altså noget andet.. Alt andet lige kæmpe forskel på vores kultur og deres.
  23. Når man kan åbenbart ikke bruge forskellige smilys når man sender fra iphone.. Men endelig fik jeg det sendt
  24. Sorry virkelige mange tastefejl i indlægget her opdager jeg nu og har kopieret og flyttet noget tekst ned senerehen.. Men kan ikke rette nu selvom jeg halv keder mig i det der badeland.. Koster 1500 bath for at komme ind og der nok fordel at have hele dagen her til den pris men solen skinnede idag og varmt så valgte lidt spontant at tage herhen i dag trods kl var henad 1 om eftermiddagen før jeg med scooter taxi tog den forholdsvis lange tur.. Og begyndte så selvfølgelig at regne Men vejr godt nu og solen titter frem det meste af tiden.. Er så pengene værd ? Ja er det vel.. Men igen en typisk turistfælde med ifølge thailandske vildt opskruede priser. Man kan kun ryge et sted og i en bar og fint nok og så samtidigt få en cola eller 2 indimellem.. Ville så have nogle popcorn og pris 100 bath for nogle halv kolde virkelig tørre nogle.. Men sådan jo også i Danmark ved turiststeder specielt hvor turister er lukket inde i et område hvor de ikke har andre steder at handle feks Legoland,Tivoli eller for den sags skyld færger.. Folk skal nok blive sultne og købet trods skod kvalitet og høj pris. Jeg har den tommelfinger regel at ting koster generelt 5 gange så lidt i Thailand som i Danmark.. Så ja 20 kr for popcorn billigt men svarer mere til 100 nu man er i Thailand og godt være popcorn koster det nogle steder i Danmark.. Men helt klart opskruede priser her ligesom andre turiststeder i pattaya hvor massevis af købe stærke turister skruer priserne op.. Selve vandlandet dog ikke så stort som jeg troede.. Troede det var kæmpe områder hvor svært at finde rundt.. Det hele kunne vel ligge på en halv fodboldbane.. Har man først prøvet vandrutchebanen og at surfe så faktisk ikke noget andet. Jo de har en strandlignende kæmpe pool hvor det så i perioder er bølger.. Det sted meget fint syntes jeg men den merværdi end at evt ligge i poolen hjemme på hotellet er nok lille.. Specielt da man der har den fordel at man lynhurtigt komme til og fra og ikke som nu bruge minimum 2 x halv time i transport samt betale 1500 bath plus en god sjat for transport også for at være bundet her.. Men det meste skal prøves men næppe et sted jeg vil besøge igen
  25. Tak ! Nogle gange dog svært at se om de tuk tuk er tommer eller ej.. Ofte slår det til når man bare skal videre så mæder man en masse tomme og ingen i drift syntes jeg.. Ja det vandland skal jeg besøge.. Ved så ikke om det bliver i dag da nu klokken snart middag her og skal først ned og have noget at spise nu.. Men har heldigvis flere dage endnu

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.