Hop til indhold
Nulle

Fantastisk hjemmeside hvis du skal til Thailand :-)

Recommended Posts

Dejlig informativ link der svarer på alt det basale plus lidt mere. Så er det bare med at beslutte sin destination. :)

Men dog har jeg lige et spørgsmål til jer, er det for dødt i september måned mht barer og damer? Er godt klar over det er regntid og lavsæson, men det betyder vel ikke nødvendigvis at barene lukker tidligere og at der er skåret ned i udvalget?

Redigeret af Redspet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Redspet skrev, for 2 timer siden:

Dejlig informativ link der svarer på alt det basale plus lidt mere. Så er det bare med at beslutte sin destination. :)

Men dog har jeg lige et spørgsmål til jer, er det for dødt i september måned mht barer og damer? Er godt klar over det er regntid og lavsæson, men det betyder vel ikke nødvendigvis at barene lukker tidligere og at der er skåret ned i udvalget?

På ingen måder.

Kun været afsted 2 gange, og begge gange i lavsæsonen.. Men hvad jeg har kunnet læse mig til og hørt fra erfarne herindefra , så intet forskel på lav kontra højsæson angående antal piger pr turist.. Der er færre piger i lavsæsonen, men mindst ligeså mange hvis man udregner pr antal turist.  måske er der endda endnu større konkurrence blandt pigerne der endda.  Priserne er ihvertfald gunstige både på piger og hotel mm i lavsæsonen. Og tro mig der vil være et kæmpe udvalg af piger også der ;-) 

Vedr. lukketid ikke noget forskel.. Måske komme som en overraskelse men deres officielle lukningstid er faktisk tidlig.. Mener i Pattaya er det vist allerede kl 02.   Og måske endnu tidligere i feks Soi 6..  Men er du i Walkingsstreet feks kl 4 om natten så stadig fuld gang i den.

Formiddag og nok også eftermiddag er der altid dødt og lukket de forskellige "sjove" steder medmindre det er massage osv.   Det er om aftenen og natten det hele foregår :) 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...