Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ZEUS skrev et svar til ZEUS's tråd i Hyggesnak
    Super og tak for råd !. Det vil jeg gøre Min plan var netop også at droppe at købe over nettet og håbe jeg kunne finde noget nu jeg skulle til thailand. Den jeg linkede til ovenover som kostede 600 kr havde jeg ellers bestilt her i nat. Turde ikke vente hvis der var mulighed for at få den inden min rejse som er om 14 dage. Men googlede videre og fandt ud af at navnet på den var noget andet, og fandt så pludselig flere udbydere. Blandt andet Ebay hvor den ikke kostede mere end 140 kr. Så skyndte mig at få annulleret ordren. Og fuldstændigt korrekt at det er meget bedre at have den i hånden og se hvad der ellers er af udvalg der i MBK Centret. Meningen jeg skulle til Pattaya med det samme, men tager så 1-2 dage først i Bangkok. Og ser om jeg kan finde et hotel i nærheden og også hvor der er sjov. Nu slet ikke kendt i Bangkok, men er jo spredt og der kun været ved Nana plaza. MBK center hvor ligger det tættets på af følgende steder: Soi Cowboy, Nana Placa og Patpong ? Så se om jeg kan finde ud af bruge den der metro. Hvad ville en taxi koste der ca hvis det var ? Ved den sikkert ofte er langsommere end tog, men er bare ikke kvik der hvor jeg skal finde ud af noget hvor meget står på thailands og enkelt på engelsk.
  2. ZEUS skrev et svar til ZEUS's tråd i Hyggesnak
    Super info !! Ja for bare læst mig frem til at Apple faktisk var ca 1000 kr billigere i Thailand. Men var en artikel i 2016 Behøver nødvendigvis heller ikke være apple. Bare tændt på et smart watch nu. Fandt et som lidt tændt på. Kinavare og sikkert skod kvalitet, men billigt https://trendr.dk/collections/fitnessure-lobeure-skridttaellere/products/fitnoh-exquisite-fitness-ur-1?variant=8400688480300 Det her ur der tager det bare minimum 2-3 uger for levering. Og så prisen helt nede på 140 hos Ebay , men leveringstiden stadig de der 2-3 uger. Ville gerne have et nu, og rejser jo til Thailand om 14 dage. Derfor interesseret i steder hvor de sælger sådanne her smart watch. Kopi eller ej , hvis bare prisen er meget lav så intet at miste Sådanne steder findes der ikke rigtigt i Pattaya vel ? Mener hvor der er stort udvalg af sådanne ting ?
  3. ZEUS skrev et svar til ZEUS's tråd i Hyggesnak
    Ligger det i Bangkok ? Rettelse , så lige det også ligger i Pattaya ihvertfald. Men spørgsmålet er stadig om større chance for udvalg af de her produkter i Bangkok vel ?
  4. ZEUS skrev en tråd i Hyggesnak
    https://www.apple.com/dk/newsroom/2017/09/apple-watch-series-3-features-built-in-cellular-and-more/ Nogen der ved hvad et apple watch 3 koster i thailand ? Ps ved godt det er i forkert forum, men forsøgt nu en halv time at udgive det her i efterlystninger. Med det resultat den bare popper op med at jeg enten skal linke noget og hvis ikke så trykke 2 gange på afsend besked. Men hvor intet virker. Så nu min tålmodighed brugt op, og smider det her
  5. ZEUS skrev et svar til jomfru's tråd i Generel debat
    Lidt i tvivl hvad du mener med kopi ? For med kopi der mener jeg hvor en producent ikke mere har patent på et præparat, og andre udbydere kan kopiere. Det betyder jo ikke et dårligere præparat. Da ingredienserne er nøjagtigt de samme. Og jo godkendes af lægemiddelstyrelsen så 100 procent ligeså sikkert som dem der oprindeligt havde patent. Faktisk er vi heldige her i Danmark at det er en læges pligt at udskrive det billigste produkt (læs kopi produkt).
  6. ZEUS skrev et svar til jomfru's tråd i Generel debat
    Vedrørende Kombi pille så syntes jeg selv jeg har fået det bedste af to verdener der. Jeg har fået begge dele. Nu har det virket det der Finastrerid med hårtoppen så super Så det vil jeg bruge resten af livet tror jeg. Om jeg så vælger at være skaldet i perioder er ligegyldigt. Nu har jeg mulighed for at få normalt hår igen. I og med jeg kører fast med de her piller. Men forstår ikke helt hvad du mente med det der er markeret rødt ? For eget vedkommende så undersøgte jeg det præperat på nettet dengang der for 3 år siden og koster typisk pr måned hvis man køber det over nettet 1000 kr. Det kan jeg så få nu til ca 100 kr for 1 1/2 års forbrug. Skal så sige at trods recept fra min læge der da jeg startede, så kostede det vel ca 100 kr pr måned. For der fik jeg de normale 1 mg og så meget dyrere. Men fandt ud af køber man dem i 5 mg,- som er mod en anden sygdom, og selv deler dem i 4 dele, så ekstrem meget billigere. Vedrørende den der pille du nævner med grå hår virker super spændende og ja den vil nogle fremover kunne tjene kassen på !! Men som med alt medicin så har de kun patent nogle år, og før eller senere kan andre udbydere lave kopi og som komme prisen ned ala ovennævnte Men ja de første år de kører med det patent (når de engang får det godkendt) der vil det helt sikkert blive mega dyrt For dem der finder en guldgruppe som her ved de kan malke folk. Mange ville være villige til at give meget for sådan et produkt. Vedrørende det med økologisk pille kontra kemi så ja helt sikkert foretrække. Men tror desværre ikke man kan finde økologiske behandlings medicin til mange sygdomme eller behandlinger desværre. Det er meget begrænset og tror selv hvis der havde blevet forsket intensivt kun i økologisk medicin så ville de aldrig kunne få de resultater som man kan med kemi. Og kemi behøver nødvendigvis ikke have et så negativt klang som det har.
  7. ZEUS skrev et svar til jomfru's tråd i Generel debat
    Har de senere år købt Cialis og deres kopi produkt Tadalafil på nettet. Ægte da jeg ikke vil have et eller andet skod produkt hvor man ikke aner hvad der er i en pille. Men de har været dyre når man skulle købe dem uden recept fra en dansk læge. Tog mig så den tid (15 minutter) og tog til min læge. Ja man føler måske det er pinligt. Men er rigtigt mange der oplever svigtende potens. I alle aldre faktisk. Selv har jeg ikke problemer , men vil gerne sikre mig at have det som da jeg var 20 år når jeg er på sjov. Og fik en tid hos min kvindelige læge. Det tog max 15 min og der havde hun lige målt blodtryk og fået en blodprøve, hvor hun lyn hurtigt kunne se resultat. Og alt super sagde hun, og så lige fået et sundhedstjek, som vi fyre er så dårlige til at få taget. Hun fortalte de der Cialis kunne være dyre da der ikke blev givet støtte til dem. Jeg fortalte så at deres patent var udløbet og man nu kunne få det samme præperat der bare hed Tadalafil. Fint sagde hun og udskrev 12 til mig Og kan du bare selv forny som du vil ,- fortalte hun Tænker det besvær jeg og sikkert mange andre oplever ved at købe over nettet. Hvor man hvis man vil have ægte præperater betaler uhyre overpriser for dem. Nu koster det mig omkring 8 kr for en pille Og virkningen er naturlig og ikke stå pil hele tiden men power hvis der er fisse i nær kontakt. Og virklingen er op til 36 timer. Da jeg var gået kom jeg i tanke om jeg skulle have nogle nye Finasterid. Fik en pakke for 1 1/2 år siden i 5 mg hvor jeg så med pilledeler deler dem i 4. En pakke til vel under 100 kr dengang. Køber man sådan noget over nettet , så betaler man snildt 1000 kr pr måned. Det er mod hårtab, og startede jeg med for vel 3 år siden da jeg opdagede jeg var begyndt at blive lidt tynd i toppen.. De virker !! Og udover stoppe hårtab, så genskabt der hvor det var begyndt at være tyndt. Og betaler jeg nu under 100 kr for en behandling på 1 1/2 år Hun skrev så tilbage at hun lige var kommet i tanke om at Finasterid havde en bivirkning og for nogle kunne give potens problemer. Og op til mig hvad jeg eventuelt ville have af bivirkninger. Blive tynd i skallen eller impotent. Nu kan man ikke svare på deres åndsvage hjemmeside. Men tænkte valget sgu da let Selvfølgelig forsætte med Finastrerid. Har ingen potens problemer oplevet med det. Handler mere om jeg af naturlige årsager ikke kan blive ved med at være lige så potent som da jeg var 20 år efterhånden som man bliver ældre. Men med med Tadalafil får jeg det næsten som dengang. Så kan mange kloge hoveder sige det er dumt at fylde sig med medicin. Det rimeligt kold over for. For sgu intet farligt ved nævnte produkter. Handler bare med som man bliver ældre så produserer man lidt mindre af noget, og ligesom man ikke har det samme blodomløb som dengang. Så moralen her er. Gå til jeres læge hvis der er noget i vil have hjælp til. Der er intet der er pinligt. Og fuck hvor sparer man mange penge ved det
  8. Han skrev jo det var 1800 for en time. I forhold til en øst pige i et lummert lokale, så er prisen sikkert en del højere ,- men syntes faktisk den er yderst rimelig når man ser på konceptet de tilbyder. Har dog endnu ikke været der. Tror jeg heller vil besøge Jennifer et mere diskret sted, men jo hvad man er til. Kan dog godt lide det her koncept
  9. Polen er faktisk billigst eller et af de billigste lande.. Nu ikke finde link, men havde ellers et fint link fra EU med en masse data. Det viste blandt andet at Polen sammen med, tror jeg det var: Rumænien,- var billigste land med dagligvarer og leveomkostninger. Og dermed også det sjove Det er egentligt underligt at ikke flere danskere benytter sig af det, nu vi ligger så tæt på Polen. Forholdene og sikkerheden er klart bedre i Polen end mange østlande at rejse i. Så i burde da hvis det er i bil i har tænkt jer at rejse, så tage turen igennem Polen
  10. ZEUS skrev et svar til Riggs's tråd i Generel debat
    Tror nu nok du kunne få et ligeså godt tillidsforhold til en pige , uanset om hun er i denne branche eller ikke. Se det positive i det. Du kunne principelt have blevet sigtet for rufferi. Der skal ikke mere til. Du betaler for hendes annoncer og uanset hvor uskyldig og godhjertet dine intentioner har været, så ville den her forklaring ikke hjælpe meget tror jeg. Op på hesten igen og lær af dine fejltagelser. Ikke at man ikke kan stole på piger i den her branche, men at man selvfølgelig ikke skal være naiv. Specielt ikke overfor en der jo kun er her på et kort besøg i Danmark.
  11. Stakkel.. Så lang reklame, og så glemmer du linket til hende.
  12. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
  13. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Ja sindsygt billigt Overvejer sgu at få en tid hos min læge. Nu bruger jeg ikke noget dagligt, og kun specielle anledninger. Som feks en tur til Thailand nu her snart. Er meget glad for Tadalafil, men selv dernede så koster de sgu en del på deres apoteker. Og kun 10 mg de sælger der. Som regel minimal forskel i priserne på minimums mg og max mg. Og som du nævner altid smart at købe i max mg uanset hvad da man så får det meget billigere og let at bruge en pilledeler. Så overvejer kraftigt at bare se at få taget mig sammen og få en tid hos min kvindelige læge. Feks opdagede jeg for 3 år siden hårtab/tynd i toppen nogle steder, og startede med Propecia dengang med super resultat. Dvs bruger nu Finasterid som er samme indhold og lægen flink at give mig dem i 5 mg mod normal dose hos Propecia på 1 mg, sidst jeg fik ordinæret dem. Og deler så hver pille i 4 dele. Mener jeg gav ca 90 kr for 1 år siden og har stadig den pakke. 90 kr var til mere end et helt års forbrug !! Lige tjekket priserne på Medicinpriser.dk fra Lægemiddelstyrelsen. De her propecia koster 356 kr for 28 stk a 1 mg.. Dermed prisen for 1 mdr forbrug. . Køber man Finasterid 1 mg (samme indhold som Propecia) i stedet så prisen faktisk ikke meget billigere. 289 kan man få dem til for 1 måneds forbrug. Men nu det smarte Ved at få dem i 5 mg og som normalt kun gives til anden sygdom og så bare dele dem med en pilledeler, så ekstremt billige. Min læge var flink at gøre det for 1 år siden og har stadig samme pakke fra der. Førhen ordinerede hun dem bare i 1 mg som hårtab normalt skal ordineres i. Se priserne idag er at man kan få en 5 mg til 0,56 øre. Og vel og mærke hver pille er til 4 dage. Så 1 års forbrug er vel ca 12 øre gange 365 dage på et år. Eller for nemmere at illustrere prisen så købe nogle hvor styk prisen er godt nok 0,57 øre, men hvor der 100 x 5 mg.. Og som koster 56,50 kroner. Dvs er til 400 dages forbrug Tør slet ikke gætte på priserne hvis man skulle købe dem over nettet. Men så sikkert været 5-800 kr pr måned såfremt man skulle være sikker på få ægte varer. Og det kan man sammenligne med ovennævnte hvor det koster under 5 kroner pr måned ! Bare ved at gå til læge og være lidt opfindsom ved at få dem i 5 mg En difference på over 100 !! Alt medicin er normalt ekstremt billigt her i Danmark. Udover tilskud, så har vi lige her i Danmark noget vi virkeligt burde sætte pris på. Nemlig at vi får de billigste produkter. I mange lande der medicin generelt bare meget dyrere, og ikke kontrol med at læger ordinerer de billigste produkter. Læs risiko for at de får penge for at ordinere fra dyrere producenter.
  14. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Jeg korrigere og retter gerne, hvis jeg kan se jeg har lavet fejl/ændret mening Kan se at priserne generelt er meget højere end jeg havde regnet med på de steder hvor man kan købe ægte produkter online kontra hvis det havde været på dansk apotek. Troede ikke prisforskellen var så stor. Er fordi jeg normalt er til Taldafil og er bare generelt underligt nok utroligt billigt i forvejen. Ikke brug for potens midler i dagligdagen. Tager min spiller dagligt uden problemer Men skal jeg hygge mig ved lejligheder, så gerne være sikker. Der er Cialis/Tadalafil optimalt for mig og har det som da jeg var 20 år. Dvs ikke konstant stå pik, men klar hver gang der er mulighed for fisse. Og virkningen er op til 36 timer. Selve de her piller derfor optimale for mig når jeg af og til skal noget udover det normale. En tur til København med 3-5 besøg på 1 1/2 døgn. Og på det sorte marked (online apotek) er 80 kr for en pille på 20 mg ikke meget sammenlignet med de priser man skal give for 2 til 5 glædes piger Men se de faktisk på dansk apotek fås fra kr 5,82 hvilket er sygt billigt https://www.medicinpriser.dk/Default.aspx?Navn=Viagra . Tadalafil som er et kopi produkt af Cialis og som der er flere udbydere der nu tilbyder som man kan se. Lige her får det mig nok ikke til at gå til min egen læge, da priserne trods den mer pris på online apotek, stadig er utroligt billigt syntes jeg. Men skulle jeg have haft feks Viagra, så altså mærke forskel på prisen fra et online apotek kontra. Gennem en dansk læge koster de fra omkring 100 kr pr pille for en 50 mg. Selvom avancen fra et online apotek ikke er nær så høj end som ovennævnte eksempel, så ville jeg helt klart der valgt "besværet" med at gå til min egen læge. For så er prisen høj. Ikke i procent, men bare generelt høj pr pille. For Tadalafil er procent forskellen mellem online kontra egen læge ekstrem høj i procent,- men de her Tadalafil er åbenbart ekstremt billige hvad jeg stadig ikke forstår, så enheds prisen stadig meget billig. Alternativt til Viagra kan folk vælge at få de producenter der laver kopi. Altså 100 procent ægte, men ligesom med Tadalafil andre producenter der udnytter Viagra ikke mere har patent på opfindelsen. Aliigevel er priserne her høje og undre mig over hvorfor de er så dyre i forhold til Tadalafil. De oprindelige Cialis var nemlig førhen meget dyrere end Viagra før deres patent udløb. Men som sagt så lige komme med den her indrømmelse. At jeg ikke troede der var så høj prisforskel på online apotek kontra fra egen læge. Ændrer dog ikke mening med man kan købe 100 procent sikre produkter nogle steder. Dog findes der mange skod steder på nettet. Derfor hvis man ikke vil gå til egen læge, så vælg altid de steder hvor de sælger ægte varer, mod at det selvfølgelig koster lidt mere end fra egen læge. Der er nemlig rigtigt mange fusker sider på nettet
  15. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Ja og har nu heller ikke et sort hvidt billede af det. Var mere eksemplet jeg ville have frem, og derfor jeg brugte Sverige her. I Danmark der griner folk af Sveriges forbuds politik. Men sandheden er at vi I Danmark efterhånden har overhalet Sverige med hensyn til forbud og tage ansvaret fra almindelige voksne mennesker.. Feks det der masse hysteri med forbud mod rygning. Sandheden er bare at der sikkert er ligeså mange der dør af alkohol. Mange kan tåle det og styre det. Men nogle udsatte dør altså tidligt af det og forfærdeligt mange får en masse følge sygdomme af det. Regnet ud på hvad det koster samfundet med de følgesygdomme det medfører, der er beløbet der kan spores tilbage til alkohol ikke meget mindre end rygning. Forskellen her er dog at rygerne betaler en stor afgift hver gang de tænder en smøg og der inddirekte betaler nogle af de her omkostninger. Det samme kan man ikke sige om alkohol, som næsten sælges uden afgift. Set i forhold til den fanatisme man har overfor rygning, kontra vores totale tolerance overfor alkohol, så man kan også se en masse hykleri og dobbeltmoral.. Grunden til vi handler totalt forskelligt her i Danmark med hensyn til rygning kontra alkohol, skal nok mere ses at der er mange fra magteliten der pimper en masse rødvin hver aften og pludselig ikke her ønsker de forbud som der feks er mod rygning
  16. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    I Sverige er vanviddet dog endnu større. Og hykleriet og dobbeltmoralen. Der har de alkoholforbuddet. Med de bivirkninger det medfølger Og endnu skrappere regler mod prostitution. Med de bivirkninger og ikke mindst hykleri det medfører. Hvis vi overfører ovennævnte tænkte eksempel prostitution/alkohol, så svare til det er tilladt at sælge og friste med spiritus man selv fremstiller. Men forbudt at købe det
  17. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Man kunne også sammenligne det med hvis vi tænkte den her situation, at der var spiritusforbud i Danmark. Det ville næppe medføre at der så ingen der var der drak alkohol. For at sætte det i perspektiv til hvordan lovgivningen er på prostitution, og derfra overførte den på ovennævnte spiritusforbud. Så ville lovgivningen være at det er i lovligt at drikke spiritus. Men ingen måtte fremstille den. Ligesom ingen må tjene på det eller formidle salg. Det tror jeg bare havde medført en masse hjemmebrænderier hvor alt foregik i skjul da det jo var forbudt. Og den spiritus der blev solgt var noget farligt noget, da der ingen kontrol var med det. Nu er vi heldigvis lige på det område lidt mere fornuftige, og har så en anden tilgang til spiritus i Danmark. Som i sidste ende sikre at en forbruger ikke risikerer at få noget lort han dør af. Og grundet konkurrence sikre at man kan få det billigt. Modsat med prostitution hvor man tror hvis man holder sig for øjnene, så går problemet nok væk. Og har en lovgivning der automatisk tiltrækker folk fra det kriminelle miljø.
  18. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Lidt ligesom hvis du sammenlignede med almindeligt arbejde hos en dansk arbejdsgiver som vi vel alle har/kender til kontra de østarbejdere der feks arbejder hos en landmand uden samfundets viden. Tror at man som arbejder der er beskyttet meget bedre når det bliver udført i offentlighedens søgelys. De, -og er sikkert få,- men de østarbejdere der lever "skjult" feks hos en landmand, arbejder uden overenskomsmæssig dækning, og arbejder sikkert både flere timer og i weekender, uden at få betaling for det. En eventuelt landmand ville sikkert kunne blive fristet til at udnytte det, som de andre landmænd hvor der er viden om fra samfundet at de har en østarbejder ansat, ikke kan gøre tilsvarende. Jeg tror hvis prostitution havde blevet anerkendt på samme måde som alle andre erhverv, så ville det betyde meget bedre forhold for dem der arbejdede som prostituerede. Simpelthen fordi der så ville blive regler der skulle overholdes, og automatisk kontrol, som der er med alle andre erhverv. Jeg tror til gengæld ikke det ville blive billigere for os kunder Havde der været ligeså meget kontrol som med andre erhverv, så ikke ville meget af det der er sort i dag, ikke kunne have forsat Dvs alle havde været nødt til at opgive noget hvidt. Og dermed automatisk gjort priserne havde steget tilsvarende. Så en frygt for priserne ville gå lidt op, ville måske ikke være en fordel for os kunder. Tilgengæld tror jeg der ville blive bedre udbud af diverse kvalitets klubber. Noget ala det man ser i feks Tyskland, hvor nogle hvis de vil kan drive bordel som en hvilken som helst anden virksomhed. Det er der så nogle der også prøver i Danmark, men fatter ikke nogle tør. For udover at blive opfattet som alfonser, uanset hvor gode hensigter de har det med overfor pigerne , så har de også den risiko hængende at såfremt myndighederne havde opdaget de har formidlet prostitution, så kunne de blive dømt hårdt. Får de en fortjeneste for alt deres arbejde og investering, så noget de kan miste over en nat. Hvis de bliver opdaget. Og medhørende fængsel og store bøder. Og udstilling i offentligheden som nogle bøhmænd / alfonser. Og må da være noget der pr automatik skræmmer gode initiativrige iværksættere væk. Og mest tiltrække de lyssky elementer som måske ikke altid har lige gode hensigter med de prostituerede.
  19. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Og netop en af mine poingter også At alt ikke er så sort hvidt som man gerne vil gøre det til. At "bagmænd" altså i princip kunne være ligesom ganske almindelige arbejdsgivere. Formidle noget viden og kontakt de har, nu de ikke selv kan sprede benene da udbudet ikke her er til deres fordel som mænd Men i Danmark er det forbudt, og gør at alt er lyssky og der måske findes flere brådne kar der udnytter dem mere end det de er berettigt til. For udelukkende at tro bagmænd er onde og tjener kassen tror jeg ikke. De formidler viden og hvis de feks får arrangeret rejser , ophold, så vel ikke fortænke dem i at de ikke skulle have dækket de udgifter. Havde vi ikke haft den her dobbeltmoralske lovgivning i Danmark hvor en person pr definition bliver stemplet som alfons hvis de på nogen som helst måde er indblandet i prostitution, så tror jeg faktisk det ville have betydet bedre forhold for de prostituerede. Så havde der kommet mere indblik og kontrol, hvor man kunne forhindre nogle af de dårlige ting der helt sikkert sker, nu det hele er så mørkelagt, fordi alt skal være hemmeligt da det er kriminelt at drive prostitution som forretning.
  20. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Men nu er der jo også den forskel at hun får penge for det Så forvente det skulle være helt frivilligt er måske lige lovligt optimistisk Sådan som det er, så vil de fleste piger altid kunne få ligeså meget pik hvis de ville hvis de gik i byen og lagde op til det. Og på den anden side er det jo de færreste hankøn der kan leve af at være prostituerede. De få der kan, er stærkt underbetalt i forhold til kvinderne. Det kaldes udbud og efterspørgsel. Kan dog godt følge dig i det med at nogle gange møde nogle der udelukkende gør det for pengene. Og ikke en god oplevelse hverken for kunde eller GP´er. Men som verden er skruet sammen, så styrer pengene meget. Du får sikkert heller ikke en i Netto til at arbejde gratis og være sød og være kundeminted overfor dig medmindre hun havde fået sin løn fra Netto. Men derfor behøver man ikke nødvendigvis få dårlig samvittighed over at man inddirekte "køber" hende ekspedienten i Netto til at gøre noget hun ikke ville have gjort medmindre hun fik løn for det. Vedrørende dem der er tvunget til det her erhverv, så ingen der ved hvordan det reelt står til. Så min mening kan jeg ligesom andres kun være gætterier. Men personligt tror altså det er et fåtal der direkte er tvunget til det. Tror faktisk bare , -nu vi snakker østpiger og piger fra sydamerika, - at ligesom når vi tager på ferie i deres lande og oplever at alt er ekstrem billigt grundet vores stærke krone, når vi får vekslet til deres valuta. Så går det også den anden vej,- at deres GP´ere rejser hertil, da de trods eventuelle mellemled/bagmænd der eventuelt skal formidle flyrejse, lejlighed og kontakter, så tjener de meget mere end de ville i deres hjemland. Det er så let at have fordomme om hvordan det går til når man ikke selv er i deres sko. Dem der aldrig har besøgt en prostitueret, og hvor deres egen tankegang ligger dem det uhyre fjernt og negativt at kunne sælge sex,- de har også en tilbøjelighed til at lulle sig ind i fordomme om hvordan danske prostituerede er tvunget ind i det og kun gør det grundet de sidder i store økonomiske vandskeligheder. Men sådan er virkeligheden heldigvis ikke Syntes det er lidt for let at sprede de her påstande med at mange østpiger og piger fra sydamerika nok er tvunget herop. Så tror faktisk det er et forsvinde (næsten ikke eksisterende) der direkte er tvunget ud i det. Men at rigtigt mange har bagmænd de har betalt eller betaler til. Da mafialignede tilstande er meget udbredt i andre lande end Danmark. Ligesom de færreste piger selv ville kunne tage det initiativ til selv at finde ud af at planlægge rejse og sørge for at komme ind på markedet her i Danmark. Og der er der selvfølgeligt et kriminelt netværk der har set muligheden for at tjene penge. Men tror nu ikke det er normalt de tvinger dem Men at de tilbyder dem muligheden for at kunne tjene mere pr kunde end de ville kunne få i deres eget land. Mod de så tager en del af kagen for det de arrangerer. Tror faktisk også nogle øst piger sidenhen helt vender sig bort fra de her bagmænd, efterhånden som de lærer hvordan de selv kan sætte annoncer i og leje et sted. Den fornemmelse har jeg fået hos nogle piger jeg har mødt, hvor de ved tur 2 til Danmark pludselig styrer alt selv med kundekontakt og andet. Men som sagt så kun gætterier jeg har. Ligesom de andre udtalelser nogle andre er kommet med her, hvor de mener så mange er direkte tvunget herop til Danmark
  21. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Nemlig Må ikke linke, men ellers bevise at der i hvertfald er 2 100 hundred procent sikre sider. Men hvor produkterne ganske vist koster lidt mere end hvis man havde hentet dem direkte fra en dansk apotek. Der findes til gengæld et væld af fusker sider. Det er tydeligt at skelne der, selvom de er opfindsomme med dansk skrift. Første skridt er at søge efter rigtige mærker på potensmidler. Alle de her der tilbyder 200 piller af en typisk ekstrem høj dose er nogle man skal holde sig langt fra. Er i bedste fald næsten intet af de aktive stoffer i selv om de opgiver en masse.
  22. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Fordi din argumentation eller mangel på det, var meget morsom, og afslørede kun en masse fordomme du havde Syntes ellers min argumentation var god. Derudover lidt tragi komisk at du fremstiller dig som den ikke naive. Hvis du havde læst mine indlæg i denne tråd så set jeg i flere indlæg har skrevet ,og advaret mod de mange fusker sider der findes på nettet. Men derfra at tro man ikke kan købe 100 procent ægte produkter på nettet er grotesk !
  23. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Ha ha ja og du tror at det kun er danske apoteker der kan sælge ægte produkter Så når feks englændere skal have noget så køber de det via Danske apoteker For ellers er det ikke ægte Iøvrigt så jo ikke naiv, da nævnt at der er rigeligt forretning i for udbydere fra England at have en avance på 30 til 100 procent på de her produkter. Så specielt rare tillægger jeg dem ikke Bare logisk forretningkoncept. Du tror feks heller ikke at man kan købe en ægte Audi uden at det skal ske igennem de danske forhandlere i Danmark ? Du køber sikkert heller ingen ting over nettet og køber kun ind i butikker. For så er det mere ægte
  24. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Det er 100 procent de ægte varer man får der Det er de samme fabrikanter som dem man får fra ved et dansk apotek Sjovt at fordi det sker over nettet så tror du det er uægte.
  25. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Du aner tydeligvis ikke hvad du taler om Citat: " der bare liiiiige skal have lidt mere for de helt "ægte" piller som måske/måske ikke er lavet i en baggård i Delhi? " Det er sgu da hundred procent de samme piller du får der !!! 100 procent !!! Har købt både Cialis og kopi produktet Tadalafil. Ved først nævnte en 100 procent ægte Cialis !! Det andet Tadalafil er også 100 procent ægte og selvom kopi så jo ikke dårligere end Cialis. Det er jo en 100 procents kopi af ingrienser fra Cialis. Sådan er det med alt medicin i Danmark hvor der ikke mere er patent på. Går du til din egen læge og får lov til at købe Cialis på recept, så kan du til enhver tid påråbe dig retteen (lægen anbefaler det selv) at du vil have det billigste produkt. Og dermed får du ikke recept på Cialis , men Tadalafil. Cialis patent udløb her i 2017 og nu laver Tadalafil dem også De tager som jeg skrev 30 til 100 procent mere for dem,- men det er da ligegyldigt om det er de ægte som du mener Cialis er i det her tilfælde. Det gælder også Tadalafil hvor avancen er tilsvarende højere, end hvis du havde fået recept fra din egen læge. Jeg kan da selv bestemme om jeg vil have de der Cialis som du mener er mere ægte end Tadalafil, elelr deres kopi produkt. Men er jo ikke en skid mere ægte. I følge dansk lovgivning så har du faktisk krav på at du får recept på det billigste produkt, som i det her tilfælde er Tadalafil Jeg skrev netop at der findes en masse fusker sider hvor de sælger en masse lort. Og frarådede netop en anden i den her tråd at forsøge sig med sådan noget. Skrev at det ville jeg aldrig turde. Men at man skulle finde dem der solgte de rigtige anerkendte produkter. Du forstår stadig ikke at det er en god forretning for en dansk læge at lave en online konsultation hvor han grundet folk er bange for at gå til deres læge, kan have en avance på 30 til 100 procent via en online konsultation ? Og derfor flere der udbyder det nu via England.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.