Hop til indhold
Asslicker

Logikken i fx 30min, 45 min etc

Recommended Posts

Hej - hvad er logikken i at man betaler for en fast tid og ikke må få action/flest mulige udløsninger ? Hvorfor sætter pigerne begrænsninger på antal udløsninger ? Nogen opfordre en til at gå efter en udløsning selvom tiden ikke er gået. Hvad bruger i rest-tiden på efter udløsningen på? (Hvis i ikke er blevet sendt ud)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asslicker skrev, for 12 minutter siden:

Hej - hvad er logikken i at man betaler for en fast tid og ikke må få action/flest mulige udløsninger ? Hvorfor sætter pigerne begrænsninger på antal udløsninger ? Nogen opfordre en til at gå efter en udløsning selvom tiden ikke er gået. Hvad bruger i rest-tiden på efter udløsningen på? (Hvis i ikke er blevet sendt ud)

Det er da forskelligt fra pige til pige.. Hos nogle gælder 1 time feks kun en udløsning og hos andre der må der kommes ligeså mange gange man kan, selv hvis man kun har betalt for 20 min.

Så lidt dumt spørgsmål du kommer med :)  "Hvorfor sætter pigerne begrænsninger på antal udløsninger"...

Kort og godt handler om hvad der er aftalt, og hvad man betaler for.. Men nogle brådne kar har  så den uskik at lyve i annoncer og slet ikke leve op til det der er aftalt og betalt for.  De typer ser som regel også kunden ude af døren hurtigst muligt,- efter betalingen selvfølgelig er blevet overført ;-)  

Til dit spørgsmål om hvad man bruger tiden på efter en udløsning, der ser jeg altså ikke på klokken og tænker uha jeg har 5 eller 10 min endnu og det må jeg bare udnytte.. Om jeg så skulle sidde og kede mig imens.   Jeg har det sådan at medmindre der er en superkemi og hun selv lægger op til man er sammen efter udløsning, ,ed mere sex massage eller snak, så foretrækker jeg faktisk selv at bare komme ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes det er et vældig godt spørgsmål for det er nu meget få der tilbyder mere end en udløsninger og når man nu har aftalt en halv time så er det da lidt besynderligt at der ikke tilbydes en runde mere hvis det kan gøres inden for tiden.

Ps. vil i de fleste tilfælde bare gerne afsted hvis der ikke tilbydes mere sex. i få tilfælde har jeg fået lidt massage efterfølgende . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor du gå på bordel henne, men de steder jeg arbejder er der flere udløsninger, ved køb af en halv eller hel time.. Jeg kan dog godt sætte mig ind i de piger der sætter et maks på, så og så meget, fordi på et eller andet tidspunkt i mellem nummer 5 og nummer 6 udløsning, i løbet af en halv time, kommer man til at føle sig som frøken gokkesok.. Hahaha.. Hvis man ikke er indstillet på den følelse kan den være ubehagelig.. 

Jeg snakker utrolig meget.. Også i mellem omgangene.. Jeg har haft gæster der er kommet 4-5 gange på en time.. Vi har alligevel nået at snakke også.. Hahaha.. Så hurtigt snakker jeg nemlig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor du gå på bordel henne, men de steder jeg arbejder er der flere udløsninger, ved køb af en halv eller hel time.. Jeg kan dog godt sætte mig ind i de piger der sætter et maks på, så og så meget, fordi på et eller andet tidspunkt i mellem nummer 5 og nummer 6 udløsning, i løbet af en halv time, kommer man til at føle sig som frøken gokkesok.. Hahaha.. Hvis man ikke er indstillet på den følelse kan den være ubehagelig.. 

Jeg snakker utrolig meget.. Også i mellem omgangene.. Jeg har haft gæster der er kommet 4-5 gange på en time.. Vi har alligevel nået at snakke også.. Hahaha.. Så hurtigt snakker jeg nemlig.. 

Kære Jenifer

Skal kunden ikke have det de vil og betaler for. Hvid der er nogen der vil have frøken gokkesok er det vel også i orden, selv om jeg godt kan forstå at du ikke syntes det altid er lige sjovt. Der er også ting med mit arbejde som ikke er sjovt og absolut noget som er det.

Hvis man på forhånd sætter begrænsninger som max komme 2 gange, så har man imidlertid klart og tydelig fortalt det og så er er tingene anderledes.

Personligt kan jeg ikke komme 4 - 5 gange på en time og jeg vil ikke undvære samtalerne, der for mig også er er vigtig del. Derfor kan jeg ikke lide de piger som nærmest smider en ud efter 1. gang, selv om der er meget tid tilbage som man har betalt for. Det er heller ikke ærlig forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 18 minutter siden:

Kære Jenifer

Skal kunden ikke have det de vil og betaler for. Hvid der er nogen der vil have frøken gokkesok er det vel også i orden, selv om jeg godt kan forstå at du ikke syntes det altid er lige sjovt. Der er også ting med mit arbejde som ikke er sjovt og absolut noget som er det.

Hvis man på forhånd sætter begrænsninger som max komme 2 gange, så har man imidlertid klart og tydelig fortalt det og så er er tingene anderledes.

Personligt kan jeg ikke komme 4 - 5 gange på en time og jeg vil ikke undvære samtalerne, der for mig også er er vigtig del. Derfor kan jeg ikke lide de piger som nærmest smider en ud efter 1. gang, selv om der er meget tid tilbage som man har betalt for. Det er heller ikke ærlig forretning.

Selvfølgelig skal de da have hvad de betaler for.. Jeg siger bare jeg godt forstår de piger der ikke gider føle sig som frøken gokkesok.. Personligt må gæsten for mig komme lige så mange gange han vil og kan indenfor den betalte tid..

Jeg har personlig aldrig smidt en gæst ud før telen har banket 2 gange på døren som signal på tiden er gået.. Selv derefter snakker jeg hele vejen ud til døren.. Hahaha.. Og nogen gange må telen banke 3-4 gange før min gæst er ude af døren.. Men hvis min gæst er kommet en gang og vælger at rejse sig op og klæde sig på så takler jeg ham ikke for at han skal blive tiden ud.. På min sidste vagt i søndags havde en gæst betalt for en time og kom efter 10 min og ville så gerne gå der og der gav jeg ham pengene tilbage for den ene halve time.. Altså han fik 1000 kr tilbage.. Selvom jeg havde været i min fulde ret til at beholde alle pengene fordi han selv traf valget om at gå.. 

Og nej vi kan sagtens blive enige om at det ikke er ærlig forretning at smide gæsten ud før tiden er gået.. Overhoved.. Det ville svarer til at jeg havde købt en 3 retters menu på en restaurant og blev smidt ud halvvejs i hovedretten.. På ingen måder fair.! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asslicker skrev, for 14 timer siden:

Hej - hvad er logikken i at man betaler for en fast tid og ikke må få action/flest mulige udløsninger ? Hvorfor sætter pigerne begrænsninger på antal udløsninger ? 

Prisdifferentiering er et konkurrenceparameter - det er markedslogik.

Hvis en kunde vil bruge 45 min på to udløsninger skal pigen sandsynligvis "arbejde" hårdere end med en kunde der kun vil opnå en enkelt. Dem der sælger et tidsrum med max en udløsning, der betaler man sådan set for "op til" den aftalte tid. Men nogle prøver så at få dig til at komme hurtigt, for at afslutte forretningen. Det er også markedslogik - bare mere kortsigtet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 2 timer siden:

Skal kunden ikke have det de vil og betaler for. Hvid der er nogen der vil have frøken gokkesok er det vel også i orden,

Det forudsætter at nogen gider sælge det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Prisdifferentiering er et konkurrenceparameter - det er markedslogik.

Hvis en kunde vil bruge 45 min på to udløsninger skal pigen sandsynligvis "arbejde" hårdere end med en kunde der kun vil opnå en enkelt. Dem der sælger et tidsrum med max en udløsning, der betaler man sådan set for "op til" den aftalte tid. Men nogle prøver så at få dig til at komme hurtigt, for at afslutte forretningen. Det er også markedslogik - bare mere kortsigtet.

De fleste/alle ?er.jo netop eksperter i hurtige shots, selvom man siger stop og beder om pause. Det de ligeglade med og man kan jo ikke skrue tiden tilbage /fortryde;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asslicker skrev, for 23 minutter siden:

De fleste/alle ?er.jo netop eksperter i hurtige shots, selvom man siger stop og beder om pause. Det de ligeglade med og man kan jo ikke skrue tiden tilbage /fortryde;)

Nu køber jeg så fortrinsvis seksuelle oplevelser hos danske kvinder, hvor en ½ time typisk koster 1100 og en time 2100, og der har jeg så ikke oplevet, at pigen forsøger at fremskynde udløsningen, og jeg har heller ikke oplevet at man ikke kan få en runde 2 eller small talke resten af tiden.  Så måske er det en kutyme du oplever hos udenlandske piger hvor prisen er markant lavere end markedsprisen hos danske piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg læser annoncerne, synes jeg også, at det er en mærkelig begrænsning.

Heldigvis er der flere og flere piger, der er gået over til at sælge tid i stedet for ydelse! Det er f.eks ikke hensigtsmæssigt, at man på tidsbestillingstidspunktet har lyst til fransk, mens man egentlig mest har lyst til dansk, når man møder frem.

Nej, nummer ét er reservation af f.eks en time, inden for hvilket tidsrum man kan lave alt, hvad man lyster. Det har jeg haft megen fornøjelse af, og det må jo også tiltale selv ærkeliberalister.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Jeg har haft gæster der er kommet 4-5 gange på en time..

yep...det er defor jeg altid går efter mindst 2 timer's akrobatik for at nå min grænse på mindst 9 orgasmer :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Når jeg læser annoncerne, synes jeg også, at det er en mærkelig begrænsning.

Heldigvis er der flere og flere piger, der er gået over til at sælge tid i stedet for ydelse! Det er f.eks ikke hensigtsmæssigt, at man på tidsbestillingstidspunktet har lyst til fransk, mens man egentlig mest har lyst til dansk, når man møder frem.

Nej, nummer ét er reservation af f.eks en time, inden for hvilket tidsrum man kan lave alt, hvad man lyster. Det har jeg haft megen fornøjelse af, og det må jo også tiltale selv ærkeliberalister.

I forlængelse af det du skriver, så forstår jeg heller ikke de mange tillægsydelser til timeprisen, dog med undtagelse af græsk, hvilket der heller ikke bliver solgt af mange. Hvis der i annoncen udover timeprisen står en pris for superfransk, en for megafransk o.s.v. så finder jeg en anden. Jeg er faktisk kun interesseret i piger som har en timepris med det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betaler man for 30 minutter så skal damen være til rådighed i 30 minutter. Der er ikke så meget at rafle om. Om hun så skal have tissemand alle minutter eller ej er op til gæsten. Ellers må hun skifte branche.

Smider de nogen ud før tiden er gået så skal de noteres i den sorte bog. Slut shaming er ingen skam!

Tihihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 2 timer siden:

I forlængelse af det du skriver, så forstår jeg heller ikke de mange tillægsydelser til timeprisen, dog med undtagelse af græsk, hvilket der heller ikke bliver solgt af mange. Hvis der i annoncen udover timeprisen står en pris for superfransk, en for megafransk o.s.v. så finder jeg en anden. Jeg er faktisk kun interesseret i piger som har en timepris med det hele.

Det vil sige du ville ikke have noget imod at betale for mellemhård slavepige selvom du slet ikke er interesseret i mellemhård slavepige eller.? For så ville min standart timepris lige pludselig været et stykke over de 3000.. Så ville man jo så kunne give mig sprøjteorgasme, fisting, mellemhård slavepige, dyb fransk og almindelig sex i en time jo.. Men jeg tvivler stadig på at ganske almindelige Hr Nielsen der er til Vanilje sex ville have lyst til at betale så meget ekstra for ydelser han ikke udnytter eller har lyst til at udnytte.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Det vil sige du ville ikke have noget imod at betale for mellemhård slavepige selvom du slet ikke er interesseret i mellemhård slavepige eller.? For så ville min standart timepris lige pludselig været et stykke over de 3000.. Så ville man jo så kunne give mig sprøjteorgasme, fisting, mellemhård slavepige, dyb fransk og almindelig sex i en time jo.. Men jeg tvivler stadig på at ganske almindelige Hr Nielsen der er til Vanilje sex ville have lyst til at betale så meget ekstra for ydelser han ikke udnytter eller har lyst til at udnytte.. 

Hvis din klinik kan tåle lidt konstruktiv kredit, og det som du nævner er tillægsydelser, så kunne man med fordel på hjemmesiden fortælle hvad priserne på tillægsydelser er, samt at man uden hver pige nævner hvilke ydelser der tilbydes herunder også hvilke tillægsydelser. Nu slog jeg dig op. Det er ikke perfekt, men trods alt lidt mere detaljeret end ved de andre piger hvor der bare er en verbal beskrivelse af pigen .

For dig er nævnt:

Jennifer tilbyder: 
Alle blide sexlege
Frække rollespil
Lettere avanceret.

Det bliver hurtigt lidt forvirrende prismæssigt når der tales om konkrete tillægsydelser og overordnede kategorier som rollespil og avanceret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Hvis din klinik kan tåle lidt konstruktiv kredit, og det som du nævner er tillægsydelser, så kunne man med fordel på hjemmesiden fortælle hvad priserne på tillægsydelser er, samt at man uden hver pige nævner hvilke ydelser der tilbydes herunder også hvilke tillægsydelser. Nu slog jeg dig op. Det er ikke perfekt, men trods alt lidt mere detaljeret end ved de andre piger hvor der bare er en verbal beskrivelse af pigen .

For dig er nævnt:

Jennifer tilbyder: 
Alle blide sexlege
Frække rollespil
Lettere avanceret.

Det bliver hurtigt lidt forvirrende prismæssigt når der tales om konkrete tillægsydelser og overordnede kategorier som rollespil og avanceret. 

Priserne står ikke på siden da det er rimelig risikabelt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man kun har købt en ½ time, synes jeg det er OK at det kun indbefatter en enkelt udløsning. Jeg har en enkelt gang købt en ½ time incl. 2 udløsninger - det gør jeg aldrig mere, da 1. udløsning skulle nås på rekordtid - og 2. udløsning blev alt for langtrukken til at den kunne nås indenfor tiden og blev hverken behagelig for mig eller pigen.

Selv når jeg har købt en hel time, foretrækker jeg at nøjes med en enkelt udløsning, men kan så til gengæld have stiv dolk hele tiden og som regel afpasse det, så det passer med tiden - men andre og yngre fyre med mindre tissemænd, kan måske nå flere udløsninger på samme tid - jeg har bare erfaring for at det ikke er noget at stræbe efter, men det er jo smag og behag + et spørgsmål om potens og udholdenhed :)

45 min er der desværre ikke så mange piger, der har på programmet, selvom jeg synes det ville være en ideel tidsramme. En pige skrev engang at det var fordi at, der ikke var ret mange, der efterspurgte det - men det mente jeg så var fordi, de ikke havde det på prislisten :rolleyes:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Priserne står ikke på siden da det er rimelig risikabelt.. 

Hvordan risikabelt. Det fleste klinikken har da en prisliste på deres hjemmeside. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Hvordan risikabelt. Det fleste klinikken har da en prisliste på deres hjemmeside. :)

Ikke nogen af de 4 steder jeg har arbejdet^_^.. Fordi hvis told og skat skulle komme ind over det så ville de piger der ønsker det ikke kunne fortælle en anden pris end den oplyste.. Plus det er ulovligt på nogen måder at deltage i rufferi.. Hvilket klinikken ville kunne blandes ind i hvis de styrer hjemmesiden og bla bla bla.. Der er mange grunde.. Og så den simple grund at nogle af pigerne ønsker at kører med egne priser der gå over standard prisen på klinikken.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...