Hop til indhold
askebærger

se her danske piger

Recommended Posts

her kan i danske piger se hvad priser er syd for grænsen

 

 

Soeger du en moden kvinde to kneppe?

Sydjylland

 

26/10 2016 09:52

 

Knep en moden kvinde….

Du kan komme til mig i en vaerelse i en Hotel i Handewitt i Scandinavianpark. Jeg er 50 aar, 165 cm, 90 E bryster. Min fisse er natur.
Skriv SMS for en aftale: 0049 151 552 884 53.

Du kan besoege mig:

i tirsdag klokken 12 til 17.30 og i ondsdag klokken 12.00 til 16.30

Skrive, hvad du oensker (ikke anal). Jeg soeger serioese og konkrete aftaler. Halv timer

oilmassage med blowjob 300 kronen

sex med dansk, fransk, kysse og mere 400 kronen

sex uden gummi 500 kronen

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Selvom danske piger tilbød sig til samme priser, ville jeg nu holde mig til mine favoritter.

Det kan sgu også blive for billigt for alle parter !

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 1 minut siden:

Selvom danske piger tilbød sig til samme priser, ville jeg nu holde mig til mine favoritter.

Det kan sgu også blive for billigt for alle parter !

ja nok rigtigt , men faldt lige over den her , 2 knald og det kan svare sig at køre til Tyskland , ja og så lige forbi fleggaard så¨er pengen hjemme

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meh. Man kan også handle i Aldi. Jeg fortrækker Irma, den ligger også betydeligt tættere på hvor jeg bor

kys :)

ps. Har hørt at du kan få det endnu billigere hvis du rejser til Thailand :o 

  • Synes godt om 18

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 17 minutter siden:

her kan i danske piger se hvad priser er syd for grænsen

 

 

Soeger du en moden kvinde to kneppe?

Sydjylland

 

26/10 2016 09:52

 

Knep en moden kvinde….

Du kan komme til mig i en vaerelse i en Hotel i Handewitt i Scandinavianpark. Jeg er 50 aar, 165 cm, 90 E bryster. Min fisse er natur.
Skriv SMS for en aftale: 0049 151 552 884 53.

Du kan besoege mig:

i tirsdag klokken 12 til 17.30 og i ondsdag klokken 12.00 til 16.30

Skrive, hvad du oensker (ikke anal). Jeg soeger serioese og konkrete aftaler. Halv timer

oilmassage med blowjob 300 kronen

sex med dansk, fransk, kysse og mere 400 kronen

sex uden gummi 500 kronen

 

 

 

uha du stikker kæp i hvepsebo

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

uha du stikker kæp i hvepsebo

hi hi ja sikkert , det var bare en oplysning, men går da ud fra de tyske piger er lige så gode som de danske

og i Aldi kan man da også få gode varer

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hellere 2000kr ved Claire end 20 euro ved en gammel udslidt skøge

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 1 minut siden:

hi hi ja sikkert , det var bare en oplysning, men går da ud fra de tyske piger er lige så gode som de danske

og i Aldi kan man da også få gode varer

Det kan man sikkert :) og jeg klager ikke over fri konkurrence, så er der noget for alle kunder. Personligt kan jeg ikke udstå Aldi, men der er også massere der ikke kunne drømme om at handle i Irma. 

My point being at hvis du tror at vi nu tænker "åh nej, man kan få et billigt knald i Tyskland, så må vi hellere indrette os efter det"  så Tager du nok fejl.. for det er jo old news :) 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddy skrev, for 15 minutter siden:

Hellere 2000kr ved Claire end 20 euro ved en gammel udslidt skøge

Det er nu også nærmere € 40,-/kr. 300,- - og hvorfor så ikke opgradere til en yngre model, der kun koster lidt mere: € 50,-/€ 70,- hvis det skal med være fransk naturel. De € 10,- kan du jo hurtigt spare ved at købe rødvinen i Lidl, fremfor i græsebutikkerne ;-)

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 46 minutter siden:

her kan i danske piger se hvad priser er syd for grænsen

 

 



sex uden gummi 500 kronen

 

 

 

Og hvad får man måske mere med hjem? Og kommer man til at køre i en anden mands sperm???

Redigeret af warmgun
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Man kan også dyrke sex helt gratis? Eller, nogle kan. :D

:blink:

 

 

 

 

:lol:

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 6 minutter siden:

Og hvad får man måske mere med hjem? Og kommer man til at køre i en anden mands sperm???

nu er der jo ingen de siger an ikke må bruge gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt holder jeg mig til de danske glædespiger. Har prøvet at være sammen med en udlænding - ja, kroppen er måske meget god, men det hjælper ikke på det faktum at hvis jeg ikke kan føre en normal samtale med pigen, så er oplevelsen allerede nede på 50% for mig.

At sammenligne priserne i DK med de tyske er jo egentlig lidt en afdanket diskussion, som gælder hvad som helst der kan købes for penge - deres samfund er bare skruet anderledes sammen end vores. Ting og menneskers ydelser er bare billigere, og så er den ikke længere.

Man kan da også tage til Polen og have en fornøjelig weekend med flere piger for 10000.-, men igen ville jeg hellere bruge 10000.- på en professionel dansk pige og have en dejlig oplevelse i mit eget hjem uden sproglige barrierer og risiko for diverse kløende eller sviende overraskelser....

Jeg er selv i en branche der er hårdt ramt af international konkurrence fra Tyskland og Polen - og hvis vi alle køber alting i udlandet, så graver vi vores egen grav her i landet, og tyskerne får ret i deres ordsprog "Die dumme Dänen". Og det bliver ikke med min gode vilje dét sker!

Støt op omkring de danske glædespiger - vi er faktisk nogle der ikke kan undvære dem! ;-)

 

 

 

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette indlæg er henvendt til de købere der handler billigt og ikke bekymrer sig om kvalitet. 

Jeg går ud fra at de skønne danske piger ikke drømmer om at blive til en gammel billig skøge. Mon ikke de har andre ambitioner. 

Jeg tror derfor du bør ændre titlen på dit indlæg til: Se her danske mænd! 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tænker at Trådstarter ville kunne glæde af at bruge lidt tid på at læse lidt rundt herinde - det virker så ehm.....at starte en ny tråd om et emne som er gennemtygget på kryds og tværs. 

Alternativt kan han jo melde sig ind i FKK klubben.... 

Du får INTET rykket ved at lave en ny tråd om et gammelt emne....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 2 timer siden:

her kan i danske piger se hvad priser er syd for grænsen

 

 

Soeger du en moden kvinde to kneppe?

Sydjylland

 

26/10 2016 09:52

 

Knep en moden kvinde….

Du kan komme til mig i en vaerelse i en Hotel i Handewitt i Scandinavianpark. Jeg er 50 aar, 165 cm, 90 E bryster. Min fisse er natur.
Skriv SMS for en aftale: 0049 151 552 884 53.

Du kan besoege mig:

i tirsdag klokken 12 til 17.30 og i ondsdag klokken 12.00 til 16.30

Skrive, hvad du oensker (ikke anal). Jeg soeger serioese og konkrete aftaler. Halv timer

oilmassage med blowjob 300 kronen

sex med dansk, fransk, kysse og mere 400 kronen

sex uden gummi 500 kronen

 

 

 

Jeg handler der, hvor der er personlig betjening. Det koster ++, men jeg får den rigtige kvalitet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 timer siden:

Meh. Man kan også handle i Aldi. Jeg fortrækker Irma, den ligger også betydeligt tættere på hvor jeg bor

kys :)

ps. Har hørt at du kan få det endnu billigere hvis du rejser til Thailand :o 

Knuselsker Irma - men køber gerne mælk i Netto :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 timer siden:

Det kan man sikkert :) og jeg klager ikke over fri konkurrence, så er der noget for alle kunder. Personligt kan jeg ikke udstå Aldi, men der er også massere der ikke kunne drømme om at handle i Irma. 

My point being at hvis du tror at vi nu tænker "åh nej, man kan få et billigt knald i Tyskland, så må vi hellere indrette os efter det"  så Tager du nok fejl.. for det er jo old news :) 

Ja - old news. I denne branche fungerer udbud og efterspørgsel helt perfekt - og prisniveauet i Danmark vil holde nøjagtig lige så længe nogen vil betale det. Det kan ultimativt gå begge veje ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Man kan også dyrke sex helt gratis? Eller, nogle kan. :D

Min yndlingsform - undtagen i et enkelt tilfælde i det Vestjyske :D - her gælder særlige omstændigheder

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, 1 time siden:

Personligt holder jeg mig til de danske glædespiger. Har prøvet at være sammen med en udlænding - ja, kroppen er måske meget god, men det hjælper ikke på det faktum at hvis jeg ikke kan føre en normal samtale med pigen, så er oplevelsen allerede nede på 50% for mig.

At sammenligne priserne i DK med de tyske er jo egentlig lidt en afdanket diskussion, som gælder hvad som helst der kan købes for penge - deres samfund er bare skruet anderledes sammen end vores. Ting og menneskers ydelser er bare billigere, og så er den ikke længere.

Man kan da også tage til Polen og have en fornøjelig weekend med flere piger for 10000.-, men igen ville jeg hellere bruge 10000.- på en professionel dansk pige og have en dejlig oplevelse i mit eget hjem uden sproglige barrierer og risiko for diverse kløende eller sviende overraskelser....

Jeg er selv i en branche der er hårdt ramt af international konkurrence fra Tyskland og Polen - og hvis vi alle køber alting i udlandet, så graver vi vores egen grav her i landet, og tyskerne får ret i deres ordsprog "Die dumme Dänen". Og det bliver ikke med min gode vilje dét sker!

Støt op omkring de danske glædespiger - vi er faktisk nogle der ikke kan undvære dem! ;-)

 

 

 

Det har jeg stor sympati for - desværre tror jeg ikke helt på, at man kan standse markedskræfterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 6 minutter siden:

Det har jeg stor sympati for - desværre tror jeg ikke helt på, at man kan standse markedskræfterne.

Selvfølgelig kan man det. Det er bare at tage en beslutning og så gennemføre det. Og gør vi det ikke inden længe, så vil markedskræfterne standse samfundet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Selvfølgelig kan man det. Det er bare at tage en beslutning og så gennemføre det. Og gør vi det ikke inden længe, så vil markedskræfterne standse samfundet.

Good luck with that ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Good luck with that ;)

Nu er det jo ikke mig der skal tage beslutningen vel? Det er allerede klart. Men du og andre fundamentalistiske tilbedere af markedsreligionen står ligesom i vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Nu er det jo ikke mig der skal tage beslutningen vel? Det er allerede klart. Men du og andre fundamentalistiske tilbedere af markedsreligionen står ligesom i vejen. 

Og der står vi fint med flaget højt rejst ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...