Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Min tråd plads til en masse forskelligt snak, bare det lugter lidt af Thailand.. Syntes selv det kun er rart at dele info mellem alt mellem himmel og jord med brødre herinde fra.... Og dit indlæg absolut relevant. Og en af grundende til at jeg skriver.. Nemlig inspirerer andre til samme tur.. Har ej rejst meget selv.. Dvs været på en del ture i Polen men ellers ikke blevet til meget. Sidste år fandt jeg dog ud af at man kan komme til Thailand for meget få penge og undersøgte det så nærmere.. Og er man typen der ser det som en fordel at selv finde flybilletter og et hotel som har lige de ønsker man har,- så utroligt mange penge at spare iforhold til de der normale pakkerejser diverse rejseselskaber tilbyder. Ved nævnte rejse så bestemt ikke sparet på hvor jeg skal bo.. Man kan finde det meget billigere hvis man bare vil have et almindeligt hotel-- Regn med priserne nu her i lavsæson er ca 5 gange så billigt som i Danmark.. Og kæmpe udbud !! måske er prisforskellen endnu større.. Mener jeg ville kunne finde noget 10 gange så lækkert for 100 kr i Pattaya end jeg ville kunne finde i København hvis jeg søgte efter noget der kostede 500 kr. Jeg kommer ihvertfald til at bo under forhold som er en del højere end de krav jeg normalt ville vælge.. Men trods det, så koster ovennævnte rejse med de 18 overnatninger og direkte fly begge veje, samt taxi ,- ikke mere end omkring 7000 kr.. Jeg vil vædde på jeg kunne gøre en rejse mindst dobbelt så billig som det rejseburuerne tilbyder.. Mange af deres rejser koster ofte minimum 15000 ihvertfald hvis det er meget mere end bare 1 uge.. Her der 18 overnatninger og vil helt sikkert kunne finde noget fint til de sidste 2-3 overnatninger til en pris der ikke overstiger 250 pr nat.. Så kan man selv sammenligne hvad rejseburuer skal have for en tur hos dem på 21 dage... Og så endda skod hoteller de tilbyder..
  2. Ja det er rigtigt Det ordvalg rimeligt forkert.. Men I kan sørge for de kan gå når jeg kommer derned.. Så de ikke er helt hjulbenede
  3. Ja Agoda også gode.. En af de bedste hjemmesider syntes jeg og også vigtig detalje når man skal surfe rundt og kigge på mange muligheder.. Booking.com også billige og stort udvalg. Med hensyn til at rejse om natten så desværre ikke muligt med de afgange Norwegian har.. Men har en nattevagt på arbejde fra fredag kl 19 til lørdag kl 7 morgen,- og bevist lagt således så jeg den pågældene dag ikke går i seng Håber så at jeg er så træt af jeg kan sove når flyet afgår der om eftermiddagen.. Men de sæder altså ikke gode at sidde/halvligge i Derudover så sikkert nogle der skal på toilet en del gange så man skal rejse sig op mange gange.. Så frygter lidt den tur... Havde de dog bare haft wifi.. Gjort en kæmpe forskel.. Kan jeg sidde med min bærbare så flyver tiden afsted hvor man veksler med at læse diverse ting, spille og alle mulige andre ting som er muligt der.. Men håber de snart får det.. Ved at de har det på deres fleste flyvninger.. Bare ikke Thailandsruten desværre.
  4. Så nærmer det sig endelig jeg skal afsted igen Nu flybilleter er så billige så fristende at tage derned 2 gange pr år og så evt. bare en uge ad gangen.. Eller 3 gange pr år for den sags skyld Rejsetiden derned ,trods direkte flyvning skæmmer dog meget syntes jeg.. For en ryger så mange timer at sidde der som en junkie og ikke kan få sit fix.. Og havde der bare været internet så gjort en kæmpe forskel... Må sige de 10-12 timer i et skodsæde hvor man ikke rigtigt kan sove og se nogle film er virkelig en pinsel for mig. Havde sidste gang også nogle frygtelige flypropper ved landing så halve/hele dag næsten var ødelagt der. Så 1 uge dernede er efter min mening alt for kort tid når man bruger minimum 2x12 timer i en flyver. Derfor bliver det bare en tur pr år for eget vedkommende og vælger 3 uger denne gang hvor jeg sidst bare var afsted 14 dage.. 14 dage rigeligt, men syntes alligevel tiden fløj afsted når man var dernede og vil ved denne tur satse på mange dage hvor jeg bare slapper af.. Det skal nok blive realiseret da jeg syntes ved første tur brugte jeg meget tid på at undersøge meget og ikke den bar jeg ikke besøgte.. Nu de erfaringer rigere. Og klogere. Flybilletter fandt jeg også denne gang hos Norwegian. De billige finder man i deres lavpriskalender og der næsten altid billige med afgang lørdag eftermiddag og omkring lidt over midnat så er man i Thailand hvor klokken så er 7 morgen og søndag. Returturen er som regel også altid fast og søndag morgen fra Thailand og hvor man ankommer eftermiddag til Danmark.. Her let at finde billige billetter og selv bestemme hvor mange uger man vil være i Thailand. Jeg gav 2400 kr for en returbillet med direkte flyvning. Ved denne tur valgt at udforske Bangkok lidt.. Udforske er måske et stor ord for er jo en kæmpe by 12-15 gange så stor som København og hvor de "sjove" steder ligger mere spredt, end i Pattaya hvor det hele er samlet indenfor 2x4 km.. Bruger meget Hotel.com når jeg skal finde hoteller.. Der største udvalg og bedste priser efter hvad jeg har erfaret.. Her ikke ekstra pris der bliver pålagt bagefter når man skal betale.. Derudover sparer man for hvert 10. overnatning 1 gratis overnatning.. Så der er faktisk yderlig 10 % rabat ved at bruge dem. Fandt dette lækre hotel hvor prisen simpelthen var så god at jeg ikke kunne lade være at vælge en alt Deluxe suite. https://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&q-localised-check-in=29/05/2016&hotel-id=471109&q- room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&WOE=1&q-localised-check-out=30/05/2016&WOD=7&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0 Priserne i Bangkok er generelt meget højere alt fra hotel til piger end i Pattaya.. Så syntes det er en yderst fornuftig pris hvor der er fine anmeldelser.. Eneste ulempe er at der ikke er balkon og gerne villet have når jeg som sagt er ryger. Prisen blev til 150 kr pr døgn da jeg brugte en gratis overnatning optjent fra sidste tur jeg var i Thailand.. Valgte dette område så jeg er tæt på Nana plaza som bliver det områder jeg vil udforske de 2 dage jeg er i Bangkok Dernæst tager jeg til Pattaya hvor jeg har emailet til Mr T Taxi http://www.paradise-pattaya.com/taxi-to-pattaya.html Priserne er faste og er ved afhentning i Bangkok 1100 bath.. Fra lufthavnen 1000 og turen fra Pattaya til lufthavn 900 bath. Så tirsdag kl 12.00 bliver jeg hentet på mit hotel og kørt til Pattaya hvor jeg har lejet denne lejlighed for 1600 bath (300 kr pr døgn)...http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-27th-floor-48-sqm-studio-stylish-design/ Også en fin pris efter min mening da det ligger yderst centralt og tæt på mit ynglings spisested i soi diana.. Og man får altså ikke meget bedre andre steder end til den pris jeg fik pruttet lejligheden ned på, trods lavsæson og kæmpeudbud.. Ihvertfald ikke med den udsigt fra balkonen. De sidste 3 overnatninger i min ferie ved jeg ikke helt hvor skal være.. Lejligheden er booket til en anden de sidste 2 dage af ferien, så den kan jeg højest leje en dag ekstra.. Ved ej heller om jeg vælger at tage til Bangkok de sidste 3 dage og kun noget jeg vil beslutte i aller sidste øjeblik så jeg er helt fri der til at gøre lige det jeg har lyst til der. Nu må vi så se om jeg får skrevet dernede fra.. Sidste gang blev det en lang dagbog og tvivler jeg på jeg gør denne gang.. Men rapportere hvis der noget ekstra ordinært.
  5. Ja for kommer først til Pattaya d 24.. Så må du holde dem varme indtil jeg kommer
  6. Nemlig For nogle dage har man (jeg ihvertfald) lyst til en type,- en anden dag en helt anden type og sådan forsætter det.. Kan sagtens følge det med longtime flere dage,- det også lyst til nogle gange.. Men gælder om at få planlagt det så man på nem måde kan trække sig ud af det hvis man vil noget andet.. Og optimalt at få lagt eventuele longtime sidst i ferien så man først kan løbe hornene af sig Super det kigger jeg efter Jeg kommer så jo derned først søndag d 22 maj og vil være i Bangkok 2 dage før jeg tager til Pattaya. Men der er du stadig dernede ,- eller er du ? Hvis du tager afsted i dag og 14 dage frem så kniber det måske.. Jeg har booket lejlighed i Pattaya fra d 24 maj og fandt et super hotel til stærkt nedsat pris i Bangkok tæt på Nana som jeg har booket 2 dage..
  7. Vi har hver sine meninger og altid fordele og ulemper.. 10.000 bath (kr1850,-) for 14 dage er da helt sikkert en fin pris,- men aldrig noget jeg ville.. Måske hvis jeg havde mødt hende fra en tidligere rejse og set hende og oplevet hende live og syntes hos var min soulpartner hvor kemi var 100 %.. Så måske men medmindre jeg var hammer forelsket i hende og planlagde bryllup, så ville jeg næppe tilegne hele min ferie med bare en udvalgt pige. Jeg kan bestemt godt følge dig i det med at skrive sammen med nogle der før du rejser derned.. Men når man står dernede og har muligheder for at møde og opleve nogle 100 % live. Og kæmpe udbud så man på kort tid kan finde lige den som man syntes er aller flottest efter sin egen personlige smag,- og finde den man svinger 100 % med. Så syntes jeg de der dating sider er ufattelig dårlige sammenlignet med at møde dem live Billeder kan være nok så ægte på de dating sider, men virkeligheden er meget andet.. Stemme, personlighed og en masse andet... Sidste tur skrev jeg også med flere og mødte nogle.. Må indrømme at trods der var nogle gode oplevelser, (også en del rigtigt dårlige) så slet ikke måle sig med dem jeg mødte dernede live og fik udvalgt efter at have set tusindvis af piger og talt med en masse.. Der er kæmpe forskel !!... Trods 100 % ægte billeder så nærmest et lotteri i forhold til de muligheder du har når du står dernede og har det kæmpe udvalgt. I år har jeg da også skrevet med en del.. Dvs blevet aktiv nu her de sidste dage, da det nærmer sig jeg skal derned.. (rejser d 21 maj) Jeg gør det mere af tidsfordriv for en kedelig hverdag herhjemme med en masse arbejde.. Så meget rart at prøve at finde nogle som er optimale efter ens smag. Min taktik har især været at søge efter dem som ny på datingsiden og derudover helst ikke fra Pattaya eller Bangkok,- men en mindre by ikke så langt fra nævnte byer.. Så man kan finde nogle lidt uerfarne i det her game,- for man skal endelig ikke være naiv.. Rigtigt mange af de piger der er på datingsiderne ønsker en forsørger.. Og mange har flere end en mand som de siger : love only you Jeg har så fundet en som jeg syntes er lækker efter min smag og så alligevel meget almindelig og helt nede på jorden.. Hun virker oprigtig utrolig sød og ærlig.. En af de ting hun som start fortalte var at hun havde et barn.. Hun både studere og har flere job og viste mig sin måneds arbejdsseddel hvor hun ikke har mange fridage.. Det er jo optimalt for mig For så sikker på jeg ikke binder mig eller skal være hård at sige nok bedre hun smutter efter et par dage.. Nu kan jeg mødes med hende 1 dag,- max 2 dage og så se om jeg vil være sammen med hende igen.. Vælger jeg det,- så bliver det tidligst 1 uge efter og max 1 dag da hun ifølge kalender er booket op.. Optimalt for mig !! Jeg nægter simpelthen at beslaglægge hele min ferie med kun 1 pige.. Jo som jeg sagde , måske hvis jeg havde mødt hende i virkeligheden og var hammer forelsket.. Men selv der så vil det ikke være fornuftigt at binde sig sådan.. Rigtigt mange af pigerne har som sagt flere fyre som de på skift siger er : the only one Men som jeg startede med at sige vi er alle forskellige.. Jeg feks elsker det at kunne sove alene i min seng om natten mens andre elsker long time.. Vi er så forskellige. Håber du får en god tur Glæder mig selv til min tur som jo kommer tættere og tættere på. (11-12 dage)
  8. Overvejede også at veksle i min bank Nordea, men viste sig at være dyrt.. Ingen gebyrer men de tager lige der en rigtig dårligt valuta.. Da jeg senere ringede for at få at vide om samme dårlige kurs var når man hlvede fra en automat dernede fik jeg at vide den var meget bedre, da man der handlede direkte med den thailandske bank.. Så selv når man skal betale et vekselsgebyr på typisk 1,5 % til sin bank i danmark ligesom et gebyr på typisk 30-50 kr pr hævning samt ditto gebyr til de thailandske hæveautomater så ofte billigere end at lade sin bank veksle dem i Danmark.. Nu ikke huske præcis tal Nordea skulle have , men mener det var vist sig 240 kr for at veksle 5000 danske til bath.. De 240 fandt jeg frem til at sammenligne med hvad jeg kunne få for 5000 danske kroner hvis jeg omregnede valuta på nettet. Dvs der ville det give det der svarede til 240 ekstra kr udbetalt i bath end det Nordea gav.. Noget overraskede mig da jeg talte med den her kvinde fra Nordea.. Hun fortalte at det faktisk var gratis hvis man brugte sit hævekort i butikker, resturanger, hoteller osv.. Det tvivler jeg dog stærkt på !!!! Mener jeg har læst et sted at det faktisk var så smart så de der gebyrer gemte sig i en enventuel vekselkurs så folk aldrig opdagede det.. Så ikke et råd jeg tør stole på.. Min plan er at hæve i automater i Thailand og ca 5000 pr gang.. Og der til gengæld være opmærksom på at når jeg indtaster der, så et tidspunkt hvor man kan vælge mellem ens egen valuta eller den lokale valuta, . som skal stå for vekslingen,- og der vigtigt at vælge den lokale/thailandske bank.. Så er jeg sikker på at jeg med mit Nordea pay kort ikke kommer til at betale mere end ca 50 til max 100 kr for at veksle 5000 kr til bath sammenlignet med den bedste valuta.. Og det er til at leve med
  9. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Og undskyld Zorroguy hvis tråden lidt løb af sporet..
  10. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Tror faktisk ikke priserne er ens.... De svinger meget... Hos de her feks : http://www.viewtalaycondo6.com/condo-for-rent/ der tydeligt se priserrne svinger meget.. Tror det hænger sammen med hos nævnte udlejere og flere af de andre, der er det private personer der ejer lejlighederne ud og så lader buruet udleje dem.. Til den pris de ønsker.. For man kan virkelig se forskel hvor nogle ,- trods gammel indretning og møbler og skod udsigt lige ud til Central Festival og Hilton,- tager højere pris end andre der har moderne indretning og flot udsigt til sydsiden.. Modsat der hvor du lejede er et hotel med ens lejlighedes typer og priser. Tror faktisk det er sjældent de forhold som der hvor du lejede.. Booking com feks har også nogle af de lejligheder de udlejer men pris starter ved 2300 og kæmpe forskel på indretning og ikke mindst udsigt.. Derudover skod hvor man ikke kan se hvilken specifik lejlighed man booker og dermed hvilken udsigt man får. Hos dem her http://www.viewtalay6.com/condos-for-rent/ som er de billigste generelt af de forskelige udlejere der findes.. Men priserne kan svinge meget her også. Den her feks koster 3000.. http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-19th-floor-96-sqm-1-bedroom-large-bathroom-2-balconies/ Den er større end normalt ganske vist men ikke ligefem lækker indretning efter min mening... Men smag selvfølgelig forskelig.. Og er mod Nord og ingen billeder, som sikkert indikere at det er en af dem der ligger klods op ad Central Festival og Hilton hotel... Det er hos det burue jeg har lejet den her : http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-27th-floor-48-sqm-studio-stylish-design/ som jeg har pruttet ned til 1600 pr døgn... Så er ikke interesseret i at finde nogle nu for at leje Mere nysgerrighed om man kunne finde noget bedre til bedre pris hvad jeg dog tvivler på og ikke mindst ikke håber nu jeg har betalt Gik dog og var lidt nervøs om min aftale om den pris var gået igennem.. Skrev med en derfra og efter forhandling fik jeg det tilbud og bekræftede det og betalte.. Siden hørte jeg intet trods 5-6 henvendelser.. Så var tæt på der hvor jeg ville skrive at jeg hermed ophævede min aftale og ville trække pengene tilbage.. Selvom jeg sikkert ikke ville finde bedre tilbud, men fordi det irriterede mig at man kan svare hurtigt når man er ved at lave en handel, men når penge overført så smølferi og langdrag... Men igår fik jeg så endelig en bekræftelse på min booking
  11. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Stadig ikke finde nogle priser på de lejligheder, men så hvad deres wifi koster... THB 300 per 24 hours. .. dvs ca 60 kr i døgnet !!.. Hmm jo sygt.. Omregnet til månedsforbrug så ca 1800 danske kroner.. Må sgu være noget godt net de har
  12. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Det er den der specielle service man oplever i Thailand Den med mange "almindelige" tilbyder sig og positive fremfor Danmark hvor der der nærmest på forhånd er en bog fuld af kritiske tjeklister... Hvor jeg dog glæder mig til at komme derned igen Set en del youtube videoer på det sidste og også med nogle der bare rejser rundt i Thailand.. De piger de møder rundt omkring i lokal befolkningen har altså et helt andet syn på det med at få en eventuel sugerdaddy.. Helt anden naturlig og fordomsfuld tankegang og der har vi sgu flere fordomme i Danmark selvom vi nok tror vi er længere fremme i udviklingen.. Og super at der er fri adgang til begge gader Og fint link... Nu se det fra anden vinkel og vidste ikke at Central Festival lå helt klods op ad men super.. Billederne fra poolområdet ser bestemt bedre ud end de jeg hidtil har set fra andre udbydere.. De her udlejere ikke set før.. Kan dog ikke få nogle priser frem Ligegyldigt hvilke datoer jeg booker,- om det så er næste år, så fortæller den at dato ikke er ledig.. Ville ellers gerne have set deres priser.. Tror dog næppe de kommer i nærheden af de 300 kr pr dag jeg fik min lejlighed til.. Slet ikke med den udsigt. Men fint at have nogle alternativer.
  13. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Super og tak Ja lige med udsigt direkte til piger er noget jeg har måttet gå på kompromis med.. Selv hvis man ville bruge ubegrænsede midler så desværre ikke få alt, Der er hele tiden nogle modsætninger.. Ro kontra det at kunne kigge på piger feks. Nogle gange en lyst til at bo andet sted og hader sådan set at binde mig til et fast sted allerede.. På den anden side så får jeg meget for pengene her og godt lide området tæt på hvor der ikke er langt til mit ynglings spisested. Men lige for at få det på plads.. Er der kun indgang fra Beach Road ?... Hvad jeg har set på youtube videoer så se de forskellige udlejere holder til der.. Men regnede med at man meget nemt og hurtigt kan komme ud til Second Road ?.. Mener man skal vel ikke ud på Beach Road og tage en soi vej for at komme ud til Second Road ? Håber man bare kan gå rimeligt direkte ud til den ?
  14. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Du mener vel Hilton hotel ? Ja også råd jeg fik fra Bbullersen.. Ville ej heller leje noget hvor der netop ikke var billedere fra altanen, men er der jo her.. Sådan som jeg har forstået det, så kommer man højt nok op, så også finde nogle med rimelig udsigt på nordsiden.. Denne her er både øverst og sydside.. Derudover hvad jeg kunne nærstudere mig til så også en der ligger lidt tættere på beadroad.. Spiller nok ikke nogen rolle når det er så højt oppe, men dem længere nede der syntes jeg at jeg kunne se forkel.. Og ikke så underligt hvis en ligger tættest på second road.. Så ikke så meget hav man ser. Grunden til jeg fik den så langt ned i prisen er selvfølgelig dels lavsæson men også at jeg på en venlig måde gjorde opmærksom på jeg var bekendt med der var byggeri igang på sydsiden Og havde 3 forskelige lejligheder i kikkerten som jeg dog mener ligger så højt oppe at man næppe høre noget deroppe fra det.
  15. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Jeg vil anbefale det her, selvom jeg først får testet det i maj/juni måned hvor jeg har booket 17 dage.. Pris 300,- kr pr dag... Pris er 2200 bath pr dag , men skrev og spurgte om bedre pris og har fået det til 1600 bath. Til den pris svært at finde noget i samme størrelse i den kvalitet i det område.. Og helt umuligt med den her udsigt fra balkon http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-27th-floor-48-sqm-studio-stylish-design/
  16. Nårg på den måde.. Ja man skal sgu være obs.. Meget hurtigt ellers blive en masse ekstra penge man smider ud, som man ligeså selv kunne have brugt
  17. Ja der ikke været obs på ved hotel regninger... Gælder det også når man feks booker ved Hotel.com og lignende ??.. At samlede beløb er højere når man køber i dansk opgivne priser ?
  18. Men ville være sjovt at se hvad man ialt betaler, når man hæver med kort Hvad jeg kan se,-så udover de nævnte takster forskellige kort har, når man skal hæve penge i udlandet ,- så er der derudover et vekselsgebyr som typisk er på 1.5 %... Og så hvad jeg pt har kunnet læse mig frem til så et gebyr fra hæveautomat i udlandet på typisk 30-50,- kr pr hævning. Dvs hvis vi bruger et eksempel på 20.000 under ferie og man hæver 10 gange,- så vil man som minimum komme til at betale (hvis 50,- kr pr hævning) 500,- kr til udenlansk automat, og 300,- for vekselsgebyr til sin bank plus de gebyrer som ens bank har for at hæve i udlandet.. Læs vekselsgebyr indgår ikke i de opgivne udgifter.. Typisk gebyr ved et Master eller Visa kort er 2 % eller minimum 50,- kr pr hævning... Dvs så vil det i ovennævnte eksempel på 20.000 ved 10 hævninger koste minimum 500,- kr + de ovennævnte 800,- kr.. Altså ialt 1300,- kr.. Ved flere hævninger der bliver en del dyrere.. Ved 4 hævninger på hver 5000,- kr der koste 250,- + 300,- + 200,- kr... Ialt 700,- kr Nu kan man sige det ikke er mange penge man sparer, men har bare den holdning at for hvert 200 kr så kunne man få en pige Og bare ved at bekendt med disse fakta,- at det generelt er dyrt at hæve små beløb mange gange, og ved lidt omtanke så spare mange penge til mange ekstra besøg/ eller gratis besøg af piger dernede Jeg er bare ikke meget for at have store kontanter på mig , så det eksempel med hævninger a 2000,- kr passende for mig, og der vil jeg bare med lidt omtanke ved feks at have et COOP så spare 500,- iforhold til andre Master kort og hævekort. Men været fint hvis jeg vidste hvilke pengeautomater der opkrævede lille eller stort gebyr for at hæve penge i dem.. Ligesom det med at have lidt kontanter med og veksle dem der hvor du siger kunne være tillokkende.
  19. Jeg skulle have en rejseforsikring og har den ikke i min indboforsikring.. Så samlet set at give 345,- årligt for den forsikring plus det at have et Masterkort hvor de ikke tager gebyrer for hævninger i udlandet er fint.. Derudover vil jeg ikke løbe risiko med at have kontanter med til 3 ugers ferie Men måske mindre beløb.. Men hvem er TT ?. Nogle filialer der er overalt ?
  20. Som tillæg oplyse der er masser af andre gode tilbud.. Med COOP bank sorte Mastercard koster det slet ikke noget at hæve i udlandet. Dvs banken tager intet, men alle pengeautomater tager et beløb som jeg vil undersøge lidt mere om før jeg tager derned. Jeg havde i forvejen medlemskab af COOP og sådan et lille rødt kort hvor jeg optjener poing når jeg feks handler i SuperBrugsen.. Ved at få et Mastercard hos dem, så skal jeg betale 29.- kr om mdr for det.. Men hurtigt tjent ind nu jeg modsat ved at bruge mit Mastercard fra Nordea hvor de kostede 2 % og/eller minimum 50,- kr ved hævning.. Har også det der Paycard hos dem, hvor det koster 1% og 30 kr pr hævning , men frygter det ikke virker i automater dernede.. Uanset bedre at få det der sorte Mastercard fra COOP hvor det er helt gratis af gebyrer fra banken ved hævning i udlandet.. Derudover så rejseforsikring med som ser således ud: Før afrejse Under rejsen Hjemme Afbestillingsforsikring Sygdom- og tilskadekomst Afbestillingsforsikring på billetter til arrangementer Forsinket fremmøde Syge- og hjemtransport Erstatningsbil inden afrejse Sygeledsagelses/tilkaldelse Hjemkaldelse Flyforsinkelse Bagageforsinkelse Bagage - selvrisikodækning Privatansvar Retshjælp- og sikkerhedsstillelse Overfald Evakuering Selvrisikodækning på lejebil i udlandet Hjemtransport af bil Ødelagt feriedøgn og erstatningsrejse
  21. Super dejligt med alternative til alt det andet der er i Pattaya men som meget minder om hinanden.. Læs meget høj musik og svært ved at få lov til at sidde i fred og ro... Kiggede nogle ud på youtube og virkede rigtig hyggelige det her koncept..
  22. Nej tænkte nu også på en minibus men forestillede mig byen og gaden som mindre end den er Ved at kigge byen ud på youtube opdagede jeg den var en del større end jeg havde fået indtryk af.. Selve afstanden er vel max 50 km ?.. Ifølge kort så ihvertfald kun 1/3 - 1/4 af afstanden til lufthavnen fra Pattaya.. Men okay er nok uanset hvad alt for langt med en scootertaxi Må bare finde ud af hvornår de der busser kører fra soi 6.. Alternativt så forhøre sig med hvad en rigtig taxi koster og aftale at blive hentet et aftalt tidspunkt senere..
  23. Forsvarer ikke forudbetaling men for at tyde om det er en troværdig der sidder bag , eller en der vil svindle, så skal man kunne sætte sig i andres situation.. Og der godt forstå hvis nogle GP´ere ville gøre det.... Altså bare med et lille beløb, så de får sorteret alle de useriøse henvendelser der altid er.. Alle dem der sidder og spiller pik og lover de vil give en masse og efter masser af timers korrespondance aldrig dukker op.. Så med den her lille forudbetaling får de faktisk sorteret gevaldigt fra.. Så sådan set kun det jeg skrev.. At det så er dumt at forudbetale er en anden sag og aldrig noget jeg ville medmindre det er et almindeligt firma hvor man kan trække penge tilbage..
  24. Af tekst indhold og måde på virker det til at være en pige/kvinde.. Umiddelbart virker det troværdigt og fair nok at kræve et lille beløb for at kunde skal vise de er troværdige.. En GP´er bruger utroligt meget spildtid på sådanne ting med useriøse henvendelser som aldrig fører til noget... Men når man så læser hun også påstår hun er jomfru og tilbyder mødom for et passende beløb så falder alt troværdighed.. Og røde lamper blinker ikke kun men lyser konstant når hun videre skriver om halvdel af beløb skal sendes osv... Nogle bider på og så fanger hun dem og får dem til at betale mere og mere.. Hader virkelig de her plattenslagere
  25. Okay tak for oplysningerne Så må vi se hvad jeg gør.. Er trods alt billigt med taxi så hvis jeg forsøger med tog og farer vildt så altid let og billigt finde tilbage med taxi

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.