Alting skrevet af ZEUS
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Nat 2.. tirsdag nu... Lorte nat !! Sidder her nu og klokken er halv ni og i den grad overtræt men tør ikke sove da jeg skal tjekke ud om nogle timer og med taxi til Pattaya.. For at forsætte hvor jeg slap fra sidst, så tog jeg jo i byen der omkring 02 nat.. Ville finde en at tage med hjem.. Så en del og som altid begik jeg fejl ikke at slå til der i starten.. Husker ikke nogle navne på de 4-5 Go go barer jeg endte med at besøge men er generelt ikke mange der i Nana plaze... Første sted dog nogle virkelige kvali (lille side gade hvor der er en kæmpe ølbar /flere og for enden til højre ligger den. For kendere af området ved de hvor da der ikke er anden sidegade/indhug med kæmpe bar andre steder.. Der som sagt flere piger som jeg syntes var kvali,- og følte mig virkelig tilpas der. Nærmest overfaldet af 2 da jeg kom ind ,men ville se andre så måtte afvise og trods de var meget villige så ikke mere påtrængende at de efter 5-10 uden ladysdrinks trak sig og jeg kunne i ro studere dem der dansede.. Selvom både mutter 1 og 2 var totalt oppe på dupperne for at yde service (flere gange også tilbud om de måtte sutte den af) men ikke påtrængende på den platte måde med at ville have ladydrinks.. Så super sted eller måske snarere fordi jeg tilfældigvis var der tæt ved lukketid.. De lukkede nemlig efter ca en halv time , men før det så de fleste piger gjort sit til at jeg ville vælge en af dem.. Tjaee der føler man sig sgu som en konge Sådan forsatte det på ingen måder resten af natten!! Fra at være guld og hvor jeg dum som jeg var ikke bestemte mig for en af de ihvertfald 2-3 super emner efter min smag, endte det med jeg lige ville se noget andet (spildte chancen) og blev værre og værre med det hele. De næste par timer vandrede jeg rundt først ned ad gaden i den anden side og dernæst modsat alt imens jeg af og til forsøgte at kigge ind i nogle af de få Gogo barer der er.. Og blev mere og mere desperat.. Dem på gaden der fik jeg en skræk for det var en ladyboy.. Mange gange sikkert skudt forkert men så hele tiden det mindste mandlige træk der gjorde at jeg ikke turde lukke en deal.. På en gogo bar også fået en ned og sidde da skrækken igen tog overhånd.. Selvom mamaen forinden havde forsikret at "hun" ikke var det.. Men hende hoved størrelse og hænder gjorde mig bare meget bekymret Hvis hun havde sagt hun kom fra østeuropa så bedømt hende som en smuk sexet pige , men tvivlen nagede i mig.. Hendes hænder altså for store Havde sådan håbet hun fortalte hun var fra Ungarn eller sådan noget looool og da hun efter jeg fortalte jeg kom fra Danmark og talte sine fingre og kunne tælle til 10 på dansk !! så var muligehderne der måske Men nej 100 % thai og altså gennemsnitlig meget større med mandeting he he Men med hensyn til hendes tølleri på 10 på dansk er god nok.. Er altså utroligt hvad man oplever af hvad thaier har af kendskab til Danmark.. Hun sagde hun skulle til København om noget tid og derfor lært lidt sprog.. Så hvis en af jer der har fundet en billedskøn super flot pige på nettet og vil have hende til Danmark på besøg så sige i måske bliver lidt skuffede eller tvivlende om kønnet når hun lægger sine hænder i jeres skød loooooool Så hende droppede jeg også efter et par ladydrinks og sagde jeg måske (løj) kom tilbage.. Mit gade spadsering sikkert også blevet bemærket af mange af GP´erne og jo ikke ligefrem fint.. Hvis man kan blive bemærket der så er det fordi man har vandret rundt der i ring mange gange !! Mødte ihvertfald en ældre GP som jeg havde lidt sværere at slippe af med men da hun fortalte hun kendte andre steder der endnu ikke var lukket så vandrede jeg desperat med.. Havde forinden også været på en anden gogo bar hvor jeg mente jeg gav over 200 sloty i indgang hvor man så havde valget at vælge en øl.- feks en carlsberg.. Servicen der var super fint,- nyttede bare ikke noget når de max var 2-3 piger derinde-- Og bestemt ikke lækre på nogen som helst måde hvis jeg skal sige det på en pæn måde.. Og hende der fik mig med ud på en gåtur endte "selvfølgelig" også med at ende et sted der var lukket hvorefter jeg atter desperat søgte efter den eneste ene at tage med hjem den nat.. Klokken nu vel hen ad 4 eller halv fem.. Havde på et tidspunkt talt med en mand som sagde der fandtes en gogo bar 5 min gang derfra og med taxi så kostede det 40 bath.. Dengang som med ham og mange GP bare afvist men sagt det kunne være jeg ville senere.. Ham stødte jeg på igen her og nu jo ingen andre muligheder snart så hvis han skaffede en taxi til de 40 bath så ok så kunne vi tage hen og se det sted der stadig var åbent og hvor der var 20 piger som han sagde Troede nu ikke meget på det efter en rædselsfuld nat der havde startet så godt og endt så dårligt så de gange jeg til sidste havde spurgt om pris på short time hos freelanserne kun fik tilbudet 1500 bath.. Om grund at den var en lorte aften eller jeg nu simpelthen udstrålede lort til sidst ved jeg ikke,- eller om normal takst er større der om nat end i dag tider generelt ved jeg ikke.. Men ham manden havde sin egen bil og fint nok.. Selvom jeg da tænkte i risisi for at han eventuelt kærte mig hen et æde sted og nogle ventede for at rulle mig.. Undervejs talte man om de sædvanlige ting hvorfra er man og hvor længe man skal være her.. Da snakken kom til at jeg skulle til Pattaya så kunne jeg godt fornemme at han var interesset i noget kørsel der.. Sagde så at jeg på forhånd havde lejet en taxi.. Men kunne være interesseret når /hvis jeg skulle til Bangkok igen der kort før min afrejse.. Og spurgte om pris og han sagde 1500 bath.. Nu sikkert på ingen måde vildt høj pris da lige med de her ture hvor få udbydere tilbyder turen til 1100 bath der tvivler jeg altså på de tjener mange basøre efter udgifter til benzin/gas er trukket.. Men jeg var selvfølgelig ikke i interesseret i hans tilbud men imente hvis han nu var ude på at rulle mig så tænkte det var smart at spille med og virke interesseret.. Viste sig dog at være en yderst respektabel fyr og vi ankom dog også efter lang lang køretid til en bar.. Det var lidt ala en der minder om soapmassage hvor en række piger ,- måske 15 sidder på rød og række og ellers lignede lokalet en lukket ølbar.. Var en der var utrolig interesseret og smilede vildt hele tiden så endte med at få hende ned til mig.. Men som hun sad der som kom min ladyboys skræk igen Syntes hun virkede større end jeg troede ligesom hoved mega stort.. Faneme uhygeligt do !! loool nej ved ikke om min skræk den her nat tog overhån eller hvad der skete.. Men frygt stor da jeg syntes de fleste er utroligt smukke og flinke !! men er bare ikke mig det her... Men måtte så selvom svært på pæn måde sige jeg ville se lidt andre og tale med andre før jeg besluttede mig.. Og bemærk det her er IKKE en typisk gogo bar med flere kunder.. Der sad næsten bare mig placeret på stol lige foran 15 piger.. Så lidt pinligt og synd for hende da nok krænkende.. Men fik fortalt det var mig der var skør i hovedet og hun virkede til at tage det pænt,- måske troet på det med skør i hovedet Fik så en af de andre herhen.. -hun lignede meget en lille ung nips men slet ikke når hun sad ved siden af mig.. Måske mig der virkede meget lille den her nat loooool.. Ihvertfald indvendigt Men nu gad jeg ikke mere så papaen der her styrede baren spurgte jeg straks hvad hun kostede og han nævnte 5000 bath !!! :-0 for short time !!!!!!!! Han må jo være skringende sindsyg.. måske fordi jeg havde været gavmild og givet ham der kørte en drinks og hende før og lidt drikke penge så han gik udfra jeg var en tosse med masser af penge.. Hader stadig den thilandske mentalitet der At det med at være gavmild oftes resulteret i at de nærmest ser ned på en og forsøger at malke en.. Men sgade nej og sagde 2000.. Han forsøgte så med 4000 hvor jeg holdt fast og han forsøgte med 3500 hvor det så endte med 3000 og jeg ikke gad mere.. Nu sgu bare hjem og have noget fisse selvom lysten var på nulpunktet generelt og derudover hende her jeg havde siddende ved min side virkede overgearet og som en på coke.. Snakkende som et vandfald og overfladisk som man næsten kender standarten fra østeuropæiske piger i Danmark.. Altså bare nogle peneg der hurtigt skal overståes.. Men fik hende med hjem til hotel og ham fyren med bilen ville næsten ikke have noget for det,- men sikkert fået et honoar det sted han fik mig til og dels håber på en tur til Pattaya efter mig.. Så altid klogt at give dem sådan en mulighed at de øjner langsigtede penge.. Så tror jeg de er mindre tilbøjelige til at platte.. Selve oplevelsen med det talende og højrystende pige/kvinde var noget der skulle overståes.. Skal dog siges nu jeg tænker efter de 3000 ikke var vildt for at være i Bangkok med barfin.. Men 5000 sindsygt at forsøge med i pris !!! Dog ærge sig nu senere at jeg dog bare ikke havde taget en af de piger det første sted så brugt 1/3 af de penge jeg nu brugte denne nat og næsten med garanti fået super oplevelse.. For sagt mange gange det med kemi.. Den er så vigtigt.. Dels skal man selv syntes de er kvali/eller de tænder en fantasi hos en,- men de skal på forhånd udvise stor interesse ellers stor risiko for det bliver noget maskin sex.. Men man lærer hele livet og jo begået de her fejl før og gør det sikkert igen.. Men lige nu have fokus på det så jeg forhåbenligt igen kan få de super oplevelser man oftes får i Thailand Glemte lige af fortælle at nu den her lortenat der forsøgte jeg så at sove da hun var ude af døren der halv seks- seks måske.. Men svært ved at sove.. fik så messinger fra Danmark fra mit arbejde om nogle problemer og sad så og snakkede telefon 3 timer... Ved ikke hvor meget der bliver skrevet ned sidenhen her i min ferie.. Men her dejligt at dele det med jer så jeg kan få den rædselsfulde nat ud af hovedet.. Undskylder hvis flere stavefejl end normalt men sidder her mega træt og får det lige fyret af. Nu snart op og pakke.. Så med taxi til Pattaya og når jeg engang har fået tjekket ind der så godt nok sove Ikke mange timer blevet til de sidste 3-4 dage.. Men sådan var det også sidste tur jeg skal lige vænne mig til døgnrytme, klimaet og ikke mindst den seng jeg ligger i.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Tjaee steaken kom men var vel 21.45 Så typiske thaiforsinkelse men smagte godt.. Men blev nok træt af den steak så efter at siddet ude i varmen og ryge med en kold cola bestemte jeg mig for et hvil.. Det der blandt andet er så dejlig når man er alene afsted..Ikke skal tage hensyn til andre end en selv. Inde i suiten der dog mega køligt så blev vågen kort tid efter.. Kunne nu se hun havde skrevet en masse beskeder.. Om hun var blevet hug på mig osv. Og at hun havde fri kl 22.30 i aften.. Shit hader det her.. syntes ellers jeg havde sikret mig så godt Jeg svarede med en enkelt kort mod alle hendes beskeder,- at jeg lige havde spist og var på vej hen til nogle shoppingsteder .,-de har sikkert ikke åbent så sent looool men en undskyldning skulle jeg jo have.. så meningen senere at skrive jeg er træt og vil gå i seng da jeg skal rejse imorgen.. Håber faneme ikke hun tropper op udenfor hotel, så når jeg engang i nat kommer væltende hjem med en står her
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Takker Bliver altså næppe dagbog som sidst.. Ellers masser af ting jeg gerne ville have nedfældet og viderebragt.. Men kort her dag 1 og 2 (så får vi set hvor meget jeg får tid de følgende dage) Afsted med fly fra KBH kl 14.50 Været på job hele aften og nat forinden og ikke sovet,- i håb om jeg så var meget træt i fly og kunne slå den værste tid i fly ihjel.. Super optimale chanser for det, da masser af ledige pladser.. Sådan var det også sidste år husker jeg hvorimod turen hjem tog 12 timer og flyet helt fyldt op... Her trods ingen sædereservation så havde jeg de 3 pladser for mig selv og selve flyveturen derned tager åbenbart kun 10 timer.. -sikkert medvind ha ha Nej åbenbart meget forskellige flyruter de benytter.. Denne gang fløj vi over Polen (mener sidst det var over Bornholm) og ind over Rusland og lå hele turen mere nordpå så var naturligt mørkt udenfor så optimale sovebetingelser... Men kunne bare ikke sove !! Trods jeg kunne ligge halvvejs på de 3 sæder og ikke skulle rejse mig for nogen når de skulle på toilet.. Sov vel 3x1/2 time max.. Der til sidst hvor der vel var 3 timer tilbage af flyvetur sov jeg godt , men så kom der lidt turbelens og man måtte op og sidde og spænde sig fast og der røg min "lullet" i søvn der desværre. Sidst havde jeg ekstreme propper i ørerne både ved landing i Bangkok og KBH... Denne gang en dåse cola gemt som skulle bruges , men slap hurtigt op der hvor man i halv time går fra 40 fod (går ud fra ca 10 km) højde.. Så måtte hente noget vand fra toilet som jeg havde i krus hvor jeg med bitte små slurke indtog og synkede langsomt når jeg mærkede de her propper komme.. Men halv time lang tid der syntes jeg Gik dog fint og slap for det helvede som sidst hvor man intet kan høre resten af dagen og det knager og brager i ens hoved.. Men var sgu lidt bekymret der da jeg tog første slurk af det vand for næppe destilleret og næppe være sjov hvis man fik maveonde den næste uge af den grund.. Men her dag 2 så heldigvis ikke mærket noget.. Ved ankomst i Bangkok så syntes jeg at jeg brugter oceaner af tid.. Fik noget at spise.. Brugte lang tid på at hæve penge da svært når man ikke er 100 % god til engelsk og får indtastet korrekt hvad man ville.. Endte med en hævning på kun 2000 bath som kostede 200 bath ha ha.. Ville hæve 25.000 bath og ville som seddeltyper vælge 2000 bath sedler men ved ikke lige hvad der gik galt. Brugte også meget tid bare med at finde hæveautomater og hvor man kunne købe et taletidskort selvom det jo er yderst let at finde ha ha.. Men måske træt, brugte ihvertfald meget tid der før jeg tog taxi til hotel.. Anbefaling når man tager de der taxier så brug ikke automat men gå hen til boderne og bestil der.. så sikrer man sig chauføren ved hvor det er man skal hen.. Lykkedes hvor han ringede frem og tilbage men besværligt i starten da han ikke kan mere end 2-3 ord engelsk. Men tiden gik utroligt langsomt der formiddag husker jeg.. Ankom til hotel men klokken nok ikke mere end 8-9 stykker.. Kunne ikke tjekke ind før tidligst klokken 12 så gik en tur i byen. Endte ved Nana place og var en freelancer med en,- ganske usædvanligt for thaier, - en kæmpe røv der lokkede lidt rigeligt så endte med at tage hende med ind i et lejet rum.. Ja varmen og den helt speciele thailanske kultur fornægter sig ikke. Man kan ikke andet end at blive fristet og mere horny. Efter obligatoriske med hvor man er i bad med dem og de vasker en så endte det i en 69´er hvor villighed hos hende bestemt ikke var lille.. Hun var naturlig liderlige så hun ville også have pik og måske dumt af mig da hun spurgte om jeg havde kondom (ikke med) og derpå om hun skulle hente et ude hvor vi lejede rummet,- sagde nej.. Kneppede hende i forskellige stillinger og som start fortalt hun ville have jeg sprøjtede hende i munden.. Nårg ja kunne jeg vel nok gå med til Og endte så med jeg trak mig ud og hun fik i hele ansigtet hvorefter hun suttede den ganske ømme pik ren.. Service !!!!! Endte så tilbage på hotel og syntes der virkeligt var gå længe men klokken ikke mere end 10 og mega træt.. Aftalt at mødes med en jeg havde skrevet med hjemmefra før tur.. En utrolig sød pige..Fik aftalt med hende at vi først mødtes der ved 19 tiden istedet så jeg kunne få sovet lidt.. Plan var at være sammen med hende nu første dag og "heldigvis" ikke en jeg risikerede at binde mig op på og brænde min ferie af på da hun studerer og arbejder meget så var næsten kun muligt at mødes her søndag og så vist nok mulighed lørdag og søndag... Men der er jeg i Pattaya så optimalt setup efter mit ønske.. Hader det at være et svin og bryde op men her ske naturligt.. Og har jo sikkerhedsventil at skulle det være en soulmate så altid finde på noget mere senere.. Fortæller som udgangspunkt til alle her at jeg bare er i Thailand 2 uger, selvom jeg jo er her 3 uger. Efter en rigtig god søvn og et bad så var det meget skriveri for at få hende til at finde det.. Hun endte på Nana hotel og bestemt ikke et sted hun brød sig om.. Mange taxier tager fejl af det hotel og det jeg bor på som hedder ALT Nana hotel.. Lige for at gøre hotellet færdigt.. Det er fantastisk !!.. eneste ulempe er at jeg som ryger må gå ned ved indgang og ryge.. Ellers super moderne og fint. Nu fik jeg det jo til 250 kr pr døgn men skulle man give normal pris som opgives til 800 så nej ikke det jeg ville ofre nu der jo er tusindvis af ledige hoteller i lavsæsonen hvor de konkurrerer.. Men til denne pris jeg gav så vel nok det bedste jeg har boet på i Thailand. eller bedste hotel nogensinde i mit liv !!. De fleste billeder man ser når man betstiller hotel er billeder fra da det var nyt men er desværre i 90 % tilfælde slidt og medtaget i virkeligheden. Det her er som det ses i billederne.. Nyt, super moderne og lækkert.. Og perfekt billigenhed til Nana place..Ligger gent ad en smal lille sidevej.. I ro og mag.. Og går man udfra den så bare til venstre og så måske 6- 800 meter så er man i paradis Man kan leje en taxi ude ved vej hvis man ikke gider gå for 20-40 bath eller vælge at lade sig køre af hotellets "golfbil" som de har en chaufør hele tiden der står tilrådelighed ved og meget gerne kører en gratis.. Så super hotel !!.. Ikke underligt brugere har givet det top karakterer.. Service i top og behjælpelige med alt.. Feks ligger der på mit værelse/suite vel nærmest kalde det,- en bog så man kan få leveret alt forskelligt slags mad.. Sidder nu her tirsdag aften mens jeg skriver og venter på de kommer med en australsk steak her om en halv time hvor klokken så er 21.. Men bliver lidt hopperi frem og tilbage nu jeg skal beskrive de 2 første dage.. Pigen mødtes jeg med der igår søndag ved 21 tiden.. Vi tog en taxi ud og spise et sted.. Men trods jeg havde sagt flere gange til taxi chaufør at det skulle være et sted hvor de også havde gode steak endte det et sted med trationel thai mad.. Sikkert virkeligt fint men sgu ikke meget jeg kunne æde af det kylling i karry jeg bestilte Så efter en hyggelig aften i selskab med hende endte vi omkring lidt over midnat i seng.. Både hende og jeg var mega trætte og intet aftalt om hun skulle blive.. Vi havde været lidt intime der sidst på aftenen men hun virkede meget træt så lagde ikke op til noget.. Vil faktisk heller ikke hvis det gav hend enogle forhåbninger om noget mere.. For trods utrolig sød så virkelg sprogproblemer her.. Jeg er ikke super til engelsk men hun kunne så godt som intet.. Så lod det til være op til hende.. Lagde hun op til sex så fint med mig.. Man bliver jo liderlig her i den her klima og thaiernes generelle sødme.. Men ellers ligeglad.. Har jo masser af dage hernede til at få masser af put.. Endte dog med at ikke kunne sove og mega sulten.. Havde kun nippet til den der kylling i karry. Så endte med at jeg sagde jeg måtte ned og have noget at spise.. Så kunne jeg jo lige tage et put der i Nana plaze Og efter et burger king besøg gik jeg lidt rundt før jeg bestemte mig til hvem jeg skulle have.. Selve Nana plaze overrasker mig over at være utroligt lille.. Ihvertfald i forhold til feks Walking street Minder nærmest om Istadgade i bredde og længde.. Men her tilsat 25 grader om aften/natten og mange barer.. Men minder om Istadgade forståes på den måde at her er en masse freelancere og virkelig mange med høj kvalitet.. Endte med at tage en med virkeligt smukt ansigt.. Nu mange til den dejlige thailanske glød i huden men er mere til hvid hud og lignede meget en nordisk pige.. Endte samme sted som sidst hvor jeg lejede værelse hvor det kostede 300 bath.. Og så igen standart prisen 1000 bath for 1 times sex hvis man lyster med super service. Mæt både i mavsen og tryk taget vendte jeg tilbage til hotel.. Kunne dog stadig ikke sove det kunne hun heller ikke, men igen lod jeg det være op til hende om det også skulle være sex her.. Det her klima gør en bare mere liderlig. Sov vel der til sidst 5 tiden om natten og vågnede da hun stod op der ved 9 tiden og gik i bad. Hun skulle afsted senest 10 da på job jo som tidligere fortalt.. ville så give hende en 1000 bath så hun havde for taxi både fra igår og idag når hun skulle afsted.. Hun tjener på de jobs hun har ved siden af studier 1000 bath om måneden.. Havde hun fortalt aftenen før da vi var ude og spise og hvor hun syntes maden var dyr.. Efter bad var hun udover meget kærlig også lidt pågående fysisk.. Måske bange nu hun ved jeg snart tog til Pattaya ha ha men mega amatør og 100 % ingen profesionel GP det her.. Ulempen er at hun havde svært ved at lægge op til noget og var ikke god sex efter min mening.. Men hun var mega våd for ikke at sige sjask våd og virkelig stram trods hun har 2 små børn.. Fik sagt farvel på pæn måde og hun skriver så godt nok en del inde på Thaifrendly med hun savner mig nu men dejligt nu hvor det på forhånd er lagt op til at det næsten er umuligt at vi skal mødes igen. Da hun jo ikke har mange fridage pr måned og jeg nu imorgen tager til Pattaya. Nappede en lur og sov tungt derfra 12 middag til 6 hvor jeg stadig var mega træt.. nu er klokken lidt over 21 og jeg venter på min steak som bliver leveret Alt går langsomere i Thailand så aftaler man noget så regn med minimum 1 times forsinkelse.. Tilgengæld har pigerne heller ikke travlt som vi kender i Danmark.. Tager man short time feks så kunne man principelt sagtens have en lang hyggelig aften på sit hotel værelse hvis det er det man ønsker. Livet er sgu skønt i Thailland Senere i aften så hen i Nana plaze og tjekke mere ud.. Og have en med hjem til hotel og i morgen kl 12 bliver jeg hentet af taxi og kørt til Pattaya
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Nårg så sidder jeg på job her i nat.. Imorgen så ikke hjem og sove hele dagen som normalt når på job om natten.. Bliver istedet oppe og pakker det sidste og rejser så til Thailand Så får vi se om det bliver sjov.. Men uanset hvad så slappe af og hygge mig.. Bliver 3 uger apslapning efter haft en masse arbejde her op til,- ligesom kalender helt booket op med arbejde når jeg kommer hjem
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Det kan du have ret i.. Det med at de har hver deres målgruppe.. Men uanset jeg ville vælge service så vil jeg altså have en overskuelighed over hvad det koster.. Og uenig med dig i at det ikke ville være muligt at putte 30 tal ind i Norwegians kalender , med forskellige priser ,-og at det ville ændre noget Den ville være mindst lige så overskuelig som nu Lige netop deres kalender genialt mener jeg.. Her kan man super hurtigt få overblik over eventuelle afgange og så se pris og derfra vælge hvad man vil.. Istedet for at skulle og sidde og kæmpe i blinde for at finde en faktisk pris.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Handler vel ikke om antal afgange pr uge der er afgørende for at det skal kunne være muligt at gøre det overskueligt.. Norwegian har vist 3 ugentlige afgange, men om de så havde haft en hver dag eller flere hver dag, så med deres lavpriskalender let have sat flere afgange på...Lige der altså kan man ikke komme udenom at Norwegians hjemmeside med lavpriskalenderen er fantastisk.. Når jeg har kigget hos andre selskaber så virkeligt uoverskueligt og næsten som at lede efter en nål i en høstank for at finde deres billige rejser. Jeg orker det simpelthen ikke Tror faktisk der er mange flyselskaber der mister kunder når de forgæves har forsøgt at åbne link men hvor det ikke lykkedes og hvor det er uoverskueligt.. Der undrer jeg mig over de ikke laver en simpel hjemmeside der virker.. Det er faktisk overraskende mange flyselskaber som har nedprioteret det.. Ser man indenfor mange andre firmaer der har de indset det skal være let og overskueligt som nr 2 ting ,- efter de er blevet set... Priserne kommer først senere i priotet.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Kiggede så i deres lavpriskalender nu og må korrigere hvad jeg skrev.. Priserne er en del højere nu generelt.. Men planlægger man at rejse i periode marts -august og kigger der i januar måned ,-så super let at finde med direkte flyvning og retur til priser fra 2400 kr
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Men de afgange jo utrolig besværlige at finde hvilke datoer de tilbyder rejser til den pris ?.. Eller bare mig der er en klovn og ikke kan det. Hos Norwegian der let og hurtigt få overblik i lavpriskalenderen og der let finde rejser til under eller omkring 3000 og næsten selv bestemme hvilken uge man vil afsted og hvor mange uger man vil være i Thailand.. Og mad, ekstra bagage og ønske om specielt siddeplads vil stadig være under pris af det de her, har nogle få afgange af.. Ved så ikke hvad der menes med gratis drikkevarer.. Men for mange ville det bestemt være attraktivt.. For eget vedkommende så cola narkoman så køber bare en ramme colaer i toldfrie område før jeg går omborg
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Ja sådan er vi så forskellige.. Langt de fleste vil nok have flymad,men lige mig som er ekstrem kræsen så super jeg kan fravælge det/har valget om jeg skal betale for det hos Norwegian. Er der nogle der kender til om nogle flyselskaber der har wifi på Thailands rute ?.. Eller er det på grund af afstanden.. Fremover ihvertfald noget jeg vil vægte efter som vigtigt. Ville for eget vedkommende gøre den her kedelige tur meget bedre.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Skal siges jeg ingen erfaring har med andre selskaber så kan slet ikke udtale mig om andre selskaber og deres service.. Og korrekt at man hos Norwegian skal være opmærksom på hvis man feks ønsker ekstra bagage og mad så betale ekstra for det.. Lige for eget vedkommende så deres koncept dog skræddersyet lige til mine behov.. For er kræsen og gider, end ikke hvis jeg fik mange penge for det, æde flymad og drikke papvin.. Jeg vil heller købe noget og tage med.. Colaer skal dog købes i fly og sikkert til stærk overpris.. Lige med hensyn til dyre priser der tror jeg dog ikke de adskiller sig fra andre steder såsom færger hvor de ved der ikke er noget alternativ/konkurrence Men en ting jeg virkelig savner hos Norwegian er wifi.. Ved de har det på deres flyvninger i Europa men det tilbydes desværre endnu ikke til Thailands ruten. Og korrekt virkeligt skod med de der høretelefoner.. Lavet alene for at malke passager... Fint nok de tilbyder gratis film osv, men jo ingen der kan se dem uden at betale for de høretelefoner
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Ryger normalt Prinse.. Men husker fra sidste rejse jeg søgte på nettet dels for se om jeg kunne finde et sted de havde Prince,- hvad jeg måtte opgive,- og dels for at se alternativer.. Der fandt jeg et par navne der i smag mindede om Prince og var faktisk super gode.. Dem købte jeg også karton af til hjemrejse og røg hjemme med fornøjelse.. Husker ikke pris men og i det prisleje ca i nævner og billige .
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Okay så køber jeg bare de lokale cigaretter når jeg er i Thailand.. Der var flere gode mærker husker jeg Ja optimale var sådan en tur på 2x6 timer kontra en direkteflyvning hvor man ikke lige kan strække ben og ryge.. Men syntes det er yderst sjældent og svært at finde de priser hos Qatar Airways.. Så skal man være heldig og der ikke som hos Norwegian hvor man næsten selv kan bestemme hvilken uge man vil afsted og hjem igen og stadig let finde priser til under 3000 kr.. Min rejse passede optimalt med hensyn til arbejde og kostede kun 2400 for retur og direkte flyvning. Vedr. Qatar Airways har de ihvertfald ikke service hvis man var så uheldig at skrive et bogstav forkert ved bestilling af billet http://politiken.dk/rejser/nyheder/flyoglufthavne/ECE2804954/overblik-kun-5-ud-af-20-selskaber-tillader-navneaendring-paa-flybilletter/ Sker den fejl hos dem så koster det helt nye billetter.. Hvilken jeg syntes er skamplet.. Specielt for sådan et selskab der ellers bryster sig af at have service.. Jeg kan forstå at et selskab som Ryanair kræver et gebyr på helt op til 2x1200 kr og sådan set ikke overrasket hvis det havde kostet det samme hos Norwegian som også er et lavprisselskab men at nogle selskaber som feks Qatar Airways slet ikke giver den mulighed for at ændre mod et gebyr er efter min mening grotesk. Og ren spekulation i at tjene ekstra penge der på folks fejl. Iøvrigt vedr. Rayanair som udover at underbetale sine medarbejdere og alle mulige krumspring for for at i sidste ende tjene på deres kunder,- så er de efter min mening slet ikke et lavprisselskab.. Sammenlign med Norwegian feks og opdag de næsten alle steder er meget billigere end dem. Nu lyder jeg måske som en Norwegian fan men kan skifte fra lige det øjeblik hvor jeg ser andre selskaber der tilbyder billigere rejser.. Men de sidste 2 år jeg har fulgt dem og sammenlignet med andre selskaber til andre destationer i verden der er de bare billigst i 9 ud af 10 tilfælde.
-
Dr Bj’s Nuru Bangkok
Enig... Og ved et enkelt besøg som for mit vedkommende der er der måske heller ikke så meget vægt bag når jeg skrev dårligt om det Mener et enkelt besøg kan svinge ligefra fantastisk til noget lunkent.. Det sidste var mit dog,-men mit besøg lige omkring middagstid hvor der typisk er dødt i Thailand og slet ikke var noget udvalg af piger.. Jeg tænder dog stadig på det der koncept hvor man i ro og mag kan sidde og nyde noget drikkelse og en smøg ,- og hvor man kan se et stort udvalg af piger.. Det virker utroligt tiltalende... Men tror ikke jeg ændrer mening med hensyn til den merpris for at et langtrukket bad og lidt plaskeri loooool
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Okay så må jeg "nøjes" med 200.. De ville række til 10 dage herhjemme men husker sidst jeg var afsted der røg jeg vel 3 pakker om dagen Når den står på party så kæderyger jeg.. Og gør det ej heller bedre at man de fleste steder må ryge dernede Sgu dejligt at sidde i en bar og ikke som i DK skal ud i kulden hvergang man skal ryge.. Det begrænser det en del Så må jeg bare køber nogle af de lokale cigaretter de har,- som iøvrigt bestemt ikke er dårlige.. Da Prince er næsten umuligt at opdrive ihvertfald i Pattaya.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Hmm hvad jeg kan google mig til så er det kun 200 på vej hjem.. Underligt så få når man ved rejse fra andet EU land må tage 800 med hjem.. Men hvor mange må man tage med til Thailand og kan man købe dem i København før afrejse ?
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Vedrørende køb af toldfrie cigaretter.. Kan man købe dem i københavn før afrejse til Thailand ? Og hvor mange kartoner må man tage med til Thailand og hvor mange ditto når man kommer hjem igen til Danmark ?
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Opdagede til min rædsel igår,at på min flybillet der stod ikke mit mellemnavn.. Som der gør i mit pas,- og det vigtigt at pas og flybillet stemmer 100 % overens.. Læst om det kan betyde nogle flyselskaber nægter en at rejse medmindre man køber en ny billet. Og udover det vil blive til en rigtigt dyr fornøjelse når det er sådan en der købes i sidste øjeblik,- hvis de da i det hele taget har flere ledige afgange, så man risikere man skal vente flere dage før man kan anskaffe sig en med ekstra omkostninger til hotel i København og mistet hotel på rejse som er bestilt og betalt forud,- så ville det være rimeligt surt. Men kendte til vigtigheden at det, så blev rimelig chokeret når jeg opdagede det, da jeg netop mente jeg havde skrevet både fornavn og mellemnavn da jeg bestilte billetterne. Så har en mistanke om at der på hjemmesiden hvor jeg står oprettet uden mellemnavn er sket en rettelse der automatisk efter jeg havde bestilt billetterne.. Noget som et flyselskab jo har en interesse i Google forskellige debattråde med emnet og hvor forskelligt det fra flyselskab til flyselskab kunne være hvordan de håndterede sådan en situation hvor feks en person havde kommet til at stave et bogstav forkert i ens fulde navn ved bestilling.. Nogle selskaber der var der som sagt intet at gøre.. Det betød personen skulle købe helt nye billetter.. Hos andre kunne man ændre det mod et gebyr.. Hos Norwegian koster det 240 kr pr tur dvs 480 kr da man jo typisk booker en returbillet. Og enkelt få selskaber der var det muligt at ændre uden det kostede noget. Kunne se Norwegian har den politik at man op til 30 min før afgang kunne få ændret navn i billet mod ovennævnte gebyr og tænkte jeg så bare ville tage chancen.. Skulle det vise de var emsige så altid nå at komme med fly ved at indbetale det der gebyr.. Men skrev også et brev til dem hvor jeg fortalte om mit problem og at jeg var 100 % sikker på at jeg ved booking også havde skrevet mit mellemnavn.. Og måtte være deres system der automatisk havde tilført min profilnavn (uden mellemnavn) til billet.. Fik hurtigt svar om det var utrolig vigtigt pas og billet var 100 % ens og at jeg bare skulle ringe til deres kundeservice så ville de tilføre mit mellemnavn på billet.. Det gjorde jeg og kostede heldigvis intet Så service findes altså også hos Norwegian selvom de er billige.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Fornuftig strategi Det er nemlig det optimale, ikke at have planlagt for meget og dermed bundet sig.. Så kan man rigtigt slappe af og gøre hvad man spontant lige i nuet har lyst til. Selv desværre lidt afskåret mig for det ved at booke lejlighed 16 dage i Pattaya.. Men man kan stadig tage på korte svipture hvis det er. Og 100 % enig med hensyn til beer barer.. Pigerne er ligeså flotte efter min mening.. Man har meget bedre overblik og hurtigere overblik over udvalget.. I Gogo barerne er man nødt til at gå ind hver sted for at se udvalget hvorimod man i beer barerne kan se dem udenfra på forhånd.. Derudover er de generelt ikke så anmassende i beer barerne samt også billigere i pris.. Så win win overalt efter min mening.. Dog er der også noget attraktivt ved Gogo barerne.. Det er et andet koncept men syntes man hurtigt bliver træt af det mere støjende og anmassende miljø.. Soi 6 kunne jeg personligt godt lide.. Det er i den grad en fest gade.. Og hvis man først vælger at gå ind i nogle af barerne så går der ikke længe før man er i party humør..
-
Dr Bj’s Nuru Bangkok
Super beskrivelse Før jeg tog til Thailand så blevet tændt på det her soap massage.. Men det tvivler jeg på det bliver til en anden gang.. Måske hvis jeg kender mig,- ellers ikke.. Det der vaskjask og trække det ud i 2 timer syntes jeg på ingen måder retfærdiggør den merpris de tager sådanne steder.. Derudover uundgåeligt der er større risisi for dårlig kemi med en pige, da man jo ingen rigtigt kontakt har med hende end lidt øjenkontakt.. Der altså bedre hvor man først lige kan snakke med dem som man kan på øl og Gogo barer efter min mening.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Nej det lyder også logisk.. At de helst ikke ser folk gå hen andre steder end der hvor de har interesse af det.. Minder mig iøvrigt om noget dengang hvor jeg fik en til at vise mig vej et sted hen og han sagde han ville have 5 bath for det og jeg først trode han ville have 50 bath og afslog.. Selvom det var en lang tur han skulle gå.... Fandt dog så senere ud af at han sagde 5 bath(1 dansk krone) som jeg jo egentligt godt kunne spendere Det er utroligt hvor meget man kan få for danske penge dernede Selvom mange ting er skruet gevaldigt op der i turistområderne Ja skal jeg nok skrive Hvis jeg finder den bar igen.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Haaaa Ja jeg sidder her på arbejder og drømmer.. Du sidder dernede i jacuzzien og udlever dem.. Men drømmene har jeg lov at have Hvor længe er du dernede legesyg ? Iøvrigt helt enig med din analyse af danske kvinder kontra thailandske.. Iøvrigt det med udbud og efterspørgsel du nævner er virkelig noget man mærker i Pattaya Glemmer ikke min tur, der var jeg inde på en af de anmelder roste Go go barer med masser af piger.. En af de barer hvor der var mere "ordnede" forhold hvor man kunne sidde i fred og ro,- men også et sted med masser af kunder og smukke men også mere kolde piger.. Jeg faldt for hende jeg syntes var absolut den mest flotte og fik hende med hjem.. Hun havde iøvrigt "tilfældigvis" number 1 så tror min smag lige der var universel Det var da en 10 oplevelse hvis man skal sammenligne med de anmeldelser man ser herhjemme.. Men dernede bliver man bare hurtigt forvent til det højere niveau og sige hun gjorde det eksemplarisk men var en kold og maskinagtig oplevelse.. Og jo forudsigeligt hun har masser af kunder.. Dvs sikkert sjældent hun ikke får bid en aften. Til sammenligning,- tilfældigvis også Walking street var der en anden Go go bar jeg besøgte en anden aften.. Husker den meget usædvanligt nærmest lå på 1 etage.. Dvs man skulle opad en trappe.. Men vist først en lang smal gang man passerede.. Når man kom op så viste det sig at være et rimeligt stort sted med 2 steder pigerne kunne danse.. Stedet adskilte sig ved ikke at have så mørk og dunkel belystning og ikke den lidt for høje musik de plejer at have.. Det var et super !!! sted.. Selve setup var meget mere i min smag hvor man tydeligt kunne se pigerne og også let føre en samtale hvis man ønskede... Derudover så var jeg vel kun en ud af ialt 3-4 kunder i det forholdsvis store lokale hvor der som sagt var to steder pigerne kunne danse.. Og det med udbud og efterspørgsel mærker man jo tydeligt når 3-4 eventuelle kunder er der og der stadig er omkring 15-20 piger Jeg blev nærmest overfaldet af 4-5 piger som var vilde.. Men på den behagelige måde hvor man føler sig som en konge og i fred og ro måske vælger en ud efter de alle har forsøgt at gøre kur til en med at strippe for en mens andre overgramsede en. Dum så jeg var,- så skulle jeg jo lige se om der var noget bedre Typisk mig.. Siden brugte jeg massevis af tid i forsøget på at finde stedet igen.. Også de efterfølgende dage.. Trods jeg fik skrevet navnet op og spurgte flere af de lokale der arbejder udenfor barerne,- så lykkedes det aldrig at finde den bar igen Men fortæller vel også bare om hvor mange go go barer der er.. Selv de lokale der har arbejdet der i årevis i en gade der vel ikke er længere end 2-3 km,-kender kun en brøkdel af de Go go barer der er. Men som sagt så mærker man virkelig udbud og efterspørgsel i Thailand.. Der smart de perioder man går efter GP oplevelser at gå langt udenom de kendte og anmelderroste steder.. Vil man have fuld valuta for pengene der så finde de steder hvor de ingen kunder er,- eller tæt på lukketid.. Og sidst men ikke mindst give dem et indtryk af at man godt kunne være en der ville have longtime i flere dage eller gik efter giftemål.. Så har man forøget sine chanser gevaldigt ihvertfald og nærmest ikke undgå at få en super sevice.. Apropo lukketid.. Hvad er den egentlig i Pattaya.. Mener at have hørt den var ved 1-2 tiden allerede ?.. Men mange barer kører jo videre til efter 4.. Er der forskel på lukketid og områder?.. Oplevede feks soi 6 lukkede meget tidligere ned end Walkingstreet... Eller bare fordi der i Walkingstreet hele tiden var kunder så de trak lukningen ud ?
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Glæd dig det skal nok blive sjovt Og 3 uger tror jeg er perfekt.. Også det jeg har valgt denne tur.. Tager du så derned alene eller med nogle venner? Og har du bestemt dig for hvor det skal være ?.. Kunne selv godt tænke mig at se andre steder end Pattaya som igen denne her tur bliver min primære base.. Men må blive en anden gang. Syntes selv jeg havde forberedt mig grundigt.. Men alligevel nogle ting jeg ikke kunne forestille mig og som overraskede mig. 1. Walking Street den er altså vild !! Mere end man kan forestille sig. Selv nu her i lavsæson hvor jeg besøgte den så virkelig overvældende.. Forestil dig strøget i myldertid og gør den dobbelt så bred og vel 3 gange så lang.. Og placer en go go barer side op og side ned ad hinanden og du får en lille fornemmelse...Når jeg havde oplevet den larm og alle de her go go klubber hvor de fleste nærmest overfaldt folk for at få ladydrinks, så blev man meget hurtigt træt af det.. Men fuck hvor jeg dog savner den gade nu Den er god lige nogle dage til at løbe hornene af sig. 2. GF oplevelse.. Det overraskede mig også. Ikke at der også findes kolde piger som er meget professionelle.. Men generelt et helt andet service niveau som er niveauer over hvad jeg før har set og oplevet.. Selv hos de kolde professionelle piger der får man som minimum et niveau der svarer til Daisyclub og Gormsgade.. Og der hvor man møder de der GF oplevelser der er det som de bedste kæresteoplevelser man har oplevet med piger man var forelskede i herhjemme.. Og måske endnu mere endda Det var i hvertfald noget der overraskede mig. De giver virkeligt meget af sig selv.. Årsagen er blandt andet en helt anden kultur hvor det at finde en forsørger ikke er noget man som samfund ser ned på.. Snarere tværimod. Så det med at spille kostbar og spille spil slipper man heldigvis for pigerne gør her. 3.. Stanken !! Ja nu lige sige jeg på ingen måder er fin på den.. Og nævne at pigerne generelt er meget mere renlige end os europæere.. Og kan være jeg var der på et uheldigt tidspunkt.. Ved at en ven jeg kender der har været i både Bangkok og Phuket mange gange ikke har oplevet nogen stank.. Men det gjorde jeg til gengæld i Pattaya.. Den var virkelig stram og var der mange steder i byen.. Tror ikke jeg nogle steder kunne gå mere end max 100 meter før jeg stødte på et af de her kloakdæksler hvor lugten spredte sig ud fra i store afstande... En ting der måske også overraskede mig var hvor forfaldet og slidt mange ting er i Pattaya.. Forskellen mellem oplevelsen af en gade om dagen og natten var også meget slående. Fra sump og fattigdom forvandles samme gader pludselig til nogle smarte moderne gader med belystning så man får det indtryk at det er et kæmpe diskotek. 4. Udvalget af piger.. Ja det blevet fortalt mange gange herinde.. Men man forstår det nok ikke før man står der.. Men her er vitterligt noget for enhver smag.. Eneste ulempe er at man ofte kun har nogle få sekunder til at vælge om man vil gøre noget ud af det med en man har fået øje på, før man et, to skridt videre er blevet bombarderet med nogle nye synindtryk af masser af andre piger. Det er ulempen.. Og man ender ofte med at gå videre og fortyde senere, men der for sent at finde lige den bar man så hende.. Det er tusindvis af go go barer der i Walking Street og bare det at finde hen til en man har besøgt tidligere kan være meget svært.. Når man har været der noget tid (sådan fik jeg det ihvertfald) så gik der nærmest en sport i at finde de lidt usædvanlige piger der skilte sig ud.. At jeg feks fandt Pipe langstrømpe dernede med kæmpe silikone patter var bare en af oplevelserne men som ikke var usædvanligt med det kæmpe udbud af piger hvor der simpelthen er alle slags typer og udformninger. Den thailandske befolkning er utrolig venlig og gæstfri , men som dansker har jeg det dog stadig svært med den her prutte kultur.. Det er ihvertfald noget der godt kan tænde en af.. Ikke at man møder den der ved de her GF piger.. Men det kan hænde... Og nu ikke lyde som feks østeuropæisk/rumæsk kultur for sådan er den på ingen måder !!.. Men man skal ikke være naiv.. Go go barerne specielt i Walking street er rene pengemaskiner hvor enhver kender deres rolle for at forsøge at platte ladydrinks.. Det kan godt virke irriterende, men som sagt bare man er bevist om det så jo utroligt billigt når alt kommer til alt.. Det skal også lige nævnes at pigerne er utroligt beskedne.. Oplevede en enkelt episode med en pige jeg havde fået escort fra DD hvor hun uden videre bestilte 2 drinks til hende selv og 2 til mig,- hvorimod alle de andre tilfælde der var de så sky og beskedne at selvom man tilbød dem noget, så var det næsten svært at få dem til at tage imod det. Ps Skal lige siges hvis en masse stavefejl og mærkelige formuleringer ,- eller flere end ofte,- så fordi jeg er pisse træt Sidder her på endnu en nattevagt og næsten ikke fået sovet de sidste dage.
-
2 tur til Thailand (maj 2016)
Tak Ved dog ikke hvor meget det bliver til denne gang.. Måske bare en opsummering når jeg kommer hjem. Men begynder at glæde mig Nu jo kun 1 uge til jeg skal afsted.. Dvs om 1 uge sidder jeg ligesom nu og er på nattejob.. Plan er så bare ikke at gå i seng der når jeg har fri om morgenen.. Og klokken 15 så med flyet mod Thailand så sove lidt bedre, så jeg kan slå den lidt lange og kedelige tur ihjel.
-
Jennifer - jeg blev truet med tæsk!
ZEUS skrev et svar til Nikolaj80's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHvor står der han ikke kunne finde indgangen ? Og jeg skrev i et venligt tonefald uden på nogen måde tillægge sympati for hvis der eventuelt står en pimp som du kalder dem.. Men sandheden er jo at det er der mange steder !!.. Og undrede mig bare over hvorfor han gik frem og tilbage 3 gange.. sådan som jeg forstod det så havde han været derinde først.. Iøvrigt intet negativ mod trådstarter og på ingen måde intention om at hænge ham ud.. Ville bare have han uddybede hvad der var sket for i mine øre lød det lidt mærkeligt han havde passeret stedet 3 gange efter som jeg troede at han havde besøgt stedet.... Det burde enhver idiot også kunne læse, medmindre man er kugleskør i hovedet som dig og ser fjender overalt.. Latterlige nar !!!-- Stor dreng bag et tastatur hvad.. Og spiller smart og truede.. du er sgu da ikke bedre end hvis det havde været en truende pimp..
-
Jennifer - jeg blev truet med tæsk!
ZEUS skrev et svar til Nikolaj80's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnMen undskyld hvad skulle du så du skulle passere stedet 3 gange ? Jeg ved som sagt ikke hvad der er foregået men bare læse hvad du selv skriver. Og gætter på han har været en der passede på hende.. Og når du selv skriver du passerede stedet der kort tid efter 3 gange, så nok mere dig der er blevet betragtet som en stalker