Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Uden at have noget reel fakta så blinker mine advarsels lys der Det er den uhyre lave pris for de almindelige ydelser og så de dyre priser for simple ekstra ydelser.. Der plejer det at være en der vil forsøge at sælge alt muligt ekstra når du først har betalt for står der uden tøj på.
  2. Helt sikkert.. Og skal siges min erfaring på thaiklinikker i Danmark er yders sparsomt. Dog syntes jeg der er en væsenligt forskel og hvor jeg vælger thaistederne i Danmark fra. Det er at det er meget svært at få at vide en fast pris. Man aner simpelthen ikke hvad man går ind til og hvad man kan få eller hvad man skal betale Men nogle kan måske netop lide den spænding
  3. Ja det har jeg da.. Og udlægger det ikke som noget negativt.. Blot en anden kultur.. Ligesom der er mange lande hvor det er normalt man skal prutte om prisen. Det jeg ser er et mønster hvor det er normalt. Og ikke andet. At jeg så ikke bryder mig om det, ændrer dog ikke mit syn på thaipigerne som generelt er utroligt søde.
  4. Desværre en masse som ikke læser med herinde og intetanede lader sig lokke af de falske løfter i annoncen Derfor jeg ser Eroguide berettigelse og de burde være et must for alle kunder at læse med herinde så sådanne svindlere som hende her kunne mærke at det havde en konsekvens når hun som nu laver hvad jeg kalder bedrageri. Sådan en skulle være totalt boykottet og ikke få en eneste kunde. Så kan det godt være der var et par gode anmeldelser herinde, men ligger der mange af de dårlige så bliver folk kritiske og tænker om de positive mon nu også har været ægte anmeldelser fra brugere herinde.
  5. Den erfaring jeg har haft med thaimassage i Danmark er at de 6-700 for massage og en håndspiller er sjældent.. At prisen er meget højere og de går langt for at malke folk når de først er kommet ind. Det er hele den thailandske kultur med at lokke ind og så tilbyde noget mere til en pris bagefter som jeg ikke bryder mig om. Og den der ugennemsigtighed hvor man så godt som aldrig kan få en pris i røret men bare en besked om det kan vi snakke om når du er der. Der kan jeg til gengæld vildt godt lide det her japanske koncept hvor man får superservice og bliver forkælet som man var en konge i alt den tid man har betalt.. Og ikke mindst !!,- at der er faste priser og altid tilbydes en masse som i øvrigt altid er standart i den i øvrigt meget lave timepris de har. Såsom ægte kys, fransk uden gummi osv osv..
  6. Uden at afspore tråden, så dog lige komme med en kommentar her. Jovist er det da et fåtal af brugerne der læser med herinde.. Men jeg tror bestemt at grunden til Daisy club er så velbesøgt er fordi de har så mange positive anmeldelser herinde fra.. Måske udgør kundemarkedet i Danmark af læsere herinde fra, kun 10-20 %.. Men de 10-20 % er mange!.. Og jeg er sikker på rigtigt mange som ellers var uvidende om Daisy club har ladet sig påvirke af de mange positive anmeldelser der har været herinde og besøgt stedet. Og sikker på at en rigtig stor procentdel af de kunder Daisy Club har er folk som på den ene eller anden måde har fået oplystningerne herinde fra. Ved i hvert fald at deres annoncer ikke på nogen måde er dominerende eller iøjnefaldende.. Kan ikke bevise det,- men sikker på havde Eroguide ikke eksisteret, så havde de sikkert haft 50 % færre kunder. Så dit udsagn med at eroguide kun er en lille kundegruppe korrekt når det gælder samtlige kunder i Danmark.. Men dem der får gode anmeldelser herinde mærker til gengæld en stor forøgning af kunder.. Dem der får dårlige mærker tilsvarende desværre ikke så stor forskel, da som du siger vi kun er et lille procentdel af alle kunder i Danmark
  7. Fint og mit var kun et gæt.. At der måske var flere nationaliter. Deriblandt thaier... Som de så kaldte japanske for at bibeholde det her gode ry og omdømme japanske steder har fået. Men efter læst Huleforskerens indlæg ovenover giver det ligesom mere mening. Altså at det er piger fra et og samme land.. Ellers ville man måske også have opleve forskel i servicen som jeg heldigvis netop aldrig har der. Så selvom man ikke skal generalisere,- slet ikke et land som Kina med næsten 1.4 milliarder indbygger så ser man altså et mønster der. Tror dog den rigtige japanske massage minder meget om den,- og den, det her er bygget op som. Forskellen er bare at skulle det være japanske piger så været en helt andet prisleje
  8. Tror mere det er konceptet de sælger som er vigtigt.. Derfor det med japanske piger. Du skriver kinesiske piger men er der mon ikke en del thaier imellem også ? Men jeg har det som dig.. Det er ligegyldigt hvilken nationalitet de er. Man kan heldigvis se ægte billeder af dem.. Og så kan jeg lide deres koncept.. Glemmer aldrig første oplevelse jeg havde der i Gormsgade.. Og gjorde at jeg jævnligt besøger de steder og ikke en eneste gang har haft en dårlig oplevelse. Fatter så ikke hvad folk ser i thaimassage. Det koncept er min mening i 99 % tilfælde platteri og overpris.. Hvor kunder betaler en halv dyr omgang massage og tit når de så uundgåeligt ligger nøgne i dobbelt forstand og det nederste hoved der styrer.. Og mand vil gøre alt lige for det mindste der har lidt med sex at gøre.. Der bliver man så lokket til at få en håndspiller.. I øvrigt til en pris som er skyhøj og hvor man for samme pris kunne have haft sex med 1 eller 2 andre i en time Ja jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i det koncept Derimod det her koncept som japansk, hvor man møder en ydmyg pige og super service.. Og hvor man får en samlet pakke hver gang uden at skulle spørge om det.. Som består af bla fransk eller 69 uden gummi og sex samt massage.. Til en i øvrigt rigtigt fornuftig pris. Ja vel virkelig billigt når man ser hvad man får af service. Her møder man ikke en kold pige efter man er kommet og som vil have en ud. Nej her er det en selvfølge at hun vil gøre alt for at tilfredse dig i den tid du har betalt. Jeg forstår simpelthen ikke at folk vælger thaimassage konceptet kontra det her japanske koncept. Det er altså kvali.
  9. Tak for en ærlig skildring , selvom den i 2 uf ad 3 tilfælde var forfærdelig Selvom man søger efter de piger der giver gode oplevelser herinde,- er sådanne indlæg dit, de bedste efter min mening.. For her bliver man advaret. Og er desværre mange som aldrig skulle være i branchen.. Dels for deres egen skyld, men også vores samt andre GP´ere hvis ry de hurtigt kan ødelægge med den her kynisme efter kun penge.
  10. Kunne ikke siges mere præcist. Og egentligt latterligt at foreslå... Selv hvis ment som en spøg,at anmeldelserne skulle gælde omvendt så noget ævl og totalt malplaceret.. Har man stadig den tanke så læs da ovennævnte som jo klart præcisere hvor latterlig den tanke er. Men måske er der nogle GP eller andre der syntes at alt hvad der foregår herinde på Eroguide er noget møg.. Og jovist er der uretfærdige anmeldelser ligeså der er falske anmeldelser for at tegne et godt billede af en GP.. Men som regel syntes jeg altid at der er en god selvjustis så hvor en af nævnte ting sker,- enten en grov måske uretfærdig anmeldelse eller en falsk markedsføring,-så altid nogle andre brugere der hurtigt er inde og give modspil, så en tilfældig anmeldelse fra en enkelt bruger ikke får lov at stå alene. Og vi må ikke glemme at dette forum først og fremmest er en guide til brugere så man kan finde de steder hvor man får de bedste oplevelser, og undgår de der åbenlyst forsøger bedrageri og falskmarkedsføring. De "gode" og ærlige GP burde være lykkelige for dette forum.. Da der netop bliver sorteret så dem der har rent mel i posen får et udbytte og dem der snyder kunder i hvert fald mister de kunder som læser med herinde. Og tror nu ikke det skader deres omsætning dem der får et godt ry herinde Tag feks Daisy club.. Min påstand er at trods de annoncerer flere steder, så får de i 80 % tilfælde af deres kunder herfra. Lad os forestille os hvis dette forum ikke eksisterede.. Så er min påstand at de kun havde haft 20 % af de kunder de har i dag... Selve deres annoncer ville højst resultere i at de fik 10 % af det antal kunder de har i dag.. Nu de yder en super service,- så ville sikkert mange komme igen så tallet ville komme op på ca 20 %.. Men de kunder der havde været der, havde ingen steder de kunne give den her erfaring videre til andre kunder. Så besøgstallet ville ikke stige.. De annoncer de har er ikke specielt gode og er i konkurrence med tusindvis af andre.. Blandt andet dem der lover en masse men hvor virkeligheden er stik modsat. Så de ligesom andre ærlige GP får en kæmpe reklame og et markant større udbud af kunder. Det burde man faktisk være glad for, selvom jeg da har stor sympati med GP som får en uretfærdig anmeldelse.. Har tidligere nævnt at der ikke skal meget fantasi til at leve sig ind i hvor personligt modbydeligt nogle anmeldelser kan være. Men heldigvis er de få.. Og virkeligt vigtigt at de dårlige anmeldelser af GP kommer frem.. Til gode for både kunder og ikke mindst de ærlige GP.. Man kunne så måske ønske at hvis man oplevede en dårlig GP (hvad alle gør hvis man besøger dem ofte) skriver i en sober tone og aldrig begynder at være personlig med udseende osv. Men rent vås at lave sådan en tråd som her.. Hvad forventer man ??.. At kunderne nu også skal konkurrere om hvem der er de bedste elskere ??.. For mig at se absurt.. Jo drejede det sig om et ligeværdigt forhold eller pigerne betalte mig så ville jeg måske anstrenge mig.. Men da aldrig nu.. Hvad forestiller man sig dog ?? Det skader aldrig at være renvasket og høflig.. Men jeg ville faneme aldrig holde en udløsning hen for en GP skyld !!.. Det er altså mig som kunde der har betalt en halv ugeløn for et samleje. Og man er da tossenaiv hvis man tror man finder kærlighed hvis man knepper en GP op i den syvende himmel. Personligt går jeg langt udenom de GP (heldigvis meget få) der sidder og beskriver hvordan nogle kunder var fantastiske og har skyhøje forventninger til deres kunder hvad de skal præstere. På samme måde som jeg ville holde mig langt væk hvis jeg skulle betale for noget og der så kom en masse modkrav og forventninger jeg pludselig skulle leve op til og bruge tid og energi på. Feks hvis man skulle betale 20.000 for en rejse (som i øvrigt kunne fås meget billigere til meget skønnere steder) og jeg så skulle leve op til en masse mens jeg var på den ferie, så helt sikkert også afholdt mig fra den annonce.. For mig er et GP besøg hvor jeg betaler for en oplevelse(afbræk i hverdagen/ferie) og ikke hvor jeg udover skal betale så også skal leve op til en masse forventninger. Det er netop derfor der findes den her branche. Ellers kunne man da bare finde en der ikke var GP. Noget mange GP´er har misforstået hvad der menes med en super oplevelse, er ikke nødvendigvis hvor de er nogle fantastiske elskere.. Faktisk tværtimod. De tror vel at det de selv ønsker at opleve med en elsker, er det en kunde ønske.. Men det de aller fleste brugere herinde opfatter som en god oplevelse er hvor man har mødt et venligt og imødekommende væsen. Hvis billeder, -at de så lever op til virkeligheden ligeledes med det der loves af ydelser i annoncen. Mere kræves ikke for at få en super anmeldelse !!.. Om GP kan sno sig og vrikke underlivet på en bestemt måde under samlejet, -er så ufatteligt lille af betydning for os kunder. Hvis bare GP lever op til de her få ting (ærlighed) så vil de få en masse besøg og helt sikkert en masse gode anmeldelser. Men hvis nogle tror de får flere henvendelser ved at de skriver de er rødhårede selvom de er brunhårede,- eller at det er smart at opgive en masse ydelser i annoncen, som de så senere når pengene er modtaget, ikke vil yde,- ja så spørger de selv om dårlige anmeldelser. Sandheden er jo ganske enkel.. Kunderne og brugerne herinde ønsker bare ærlighed.. Det med billeder hvor en GP ser ud til at være en langbenet en på 190 mens virkeligheden er at hun er 150 gør kun at hun tiltrækker de forkerte kunder.. Ved sin uærlighed.. Personligt tænder jeg mere på de små nips, mens andre (vi har heldigvis hver sin smag) tænder på nogle høje langbenene nogle. Så de kunder vil blive skuffet når de besøgte den her GP og oplevelsen for begge parter ville sikkert efterfølgende skinne igennem. Hvorimod mig jeg ville aldrig besøge den her GP da billederne jo ikke viste det jeg søgte.. Fordi hun havde været uærlig. Det er så simpelt.. Og sorry bliver så sur når jeg hører de her kommentatarer: gad vide hvordan brugerne havde opfatte det hvis de blev anmeldt. Det er så absurt og malplaceret at komme med de krav.
  11. Okay kender dem ikke som jeg skrev og de tager så åbenbart ikke ekstra beløb for kys som nogle.. Men mener stadig det er vild manipulation at tilbyde kys og så i virkeligheden mene tantekys. Det næste bliver vel at nogle under ydelser reklamerer med kys og så mener fingerkys Jeg mener det er bevist lavet for at manipulere ellers ikke påført de ydelser som reklame. Havde det ikke været for at snyde og reklamere for at lokke folk ind med ydelser de så slet ikke tilbyder i virkeligheden,- så havde de ikke haft de ikke reklameret med det.. For man må da alt andet lige sige at det havde været nemmere for dem end nu ved mange kunder at skulle sige de ikke får rigtige kys og folk ikke må røre dem osv. Vedr: " at det bare er et job for dem". så sige der er kæmpe forskel.. Der er ingen der siger at en pige skal være vild med det. Men at en pige bare har lidt lyst til det her fag, gør en kæmpe forskel på oplevelsen. Og der hvor man føler det udelukkende er pengene og hvor de nogle gange røber de virkeligt hader det her job der får jeg lyst til at skynde mig væk.. Men ofte så besværligt da de ofte har fået pengene eller faktisk meget gerne vil have de penge selvom man havde lyst til at gå igen.. Nu kan jeg jo slet ikke udtale mig her da jeg end ikke har besøgt hende eller læst hendes annonce..( Den er slettet).. Så mit indlæg mere ses i generelle vendinger.
  12. Kender ingen af dem.. Men enig i de kritiske ryster. I det hele taget så finder jeg det skamløst bondefangeri at have en ekstra ydelse som kys som typisk hos sådanne her typer koster 300 kr og så at der menes et tantekys ???.. Tage 300 kr for tantekys ????? Det er ren og skær platteri og at snyde kunder.. Håber ingen besøger dem. Og af anmeldelser så skinner det jo også klart igennem at de ikke har det fint med det at være GP. Så INGEN burde besøge dem.
  13. Jo der var absolut et mønster man kunne gå efter.. Og derfor jeg undsagde det der var blevet skrevet om det at besøge en GP sidst på måneden skulle være bedre garanti for en god oplevelse.. Tværtimod efter min erfaring både som chauffør og som kunde (har altid hold de ting strengt adskilt !) i den her branche.. Hvis svaret for trådstarter ønske var om der var bedre eller dårligere tidspunkter at besøge en GP´er, så bedst at besøge en GP netop de tidspunkter hvor hun ikke er overbooket men tværimod oplever en "krise" med hensyn til opkald/aftaler. Alt andet lige drejede det sig jo om der var tidspunkter hvor det var bedre eller dårligere,- for en god oplevelse.. Og der er der. Der er bestemt forskel på om folk har fået løn kontra der er 1 uge til den typiske lønningsdag. Og ja det gælder måske kun for de måske 60-70 % som ikke er afhængige der og har økonomi og penge i sparegrisen så de frit kan vælge tidspunkt. Men der er en gruppe som er afhængige af om de har fået penge. Derfor også en forskel. Men ellers korrekt der er en masse ting der spiller ind og nogle vil gerne i typisk arbejdstid mens andre helst vil om aftenen.. Dog tendens til flere om aftenen... Ligesom der "heldigvis" er mange med hver deres "smag" heller vil om hverdag kontra weekend. Så alt i alt bliver det rimeligt spredt ud. Andre ting der kan spille ind om en GP oplever en periode med en storm af henvendelser kontra total tavshed, kan være annoncering.. Nogle steder skifter de annoncerne skiftevis ud så de ligger øverst i søgefelt og mange derfor uundgåeligt ser det,- kontra de på andre tidspunkter ligger gemt lige de tidspunkter hvor der typisk er flest inde og se på en eventuel hjemmeside. Så den tilfældighed gør en kæmpe forskel.
  14. Nu har jeg jo førhen kørt som chaufør og været tæt på den her branche i mange år.. Så fordi man er mand så kan man jo godt have en fornemmelse om mønstre. Og opfatter du det som at "kloge" sig når brugere herinde besvarer en andens bruger spørgsmål, så tror jeg du helt har misforstået konceptet herinde. Trådsstarters ønsker var netop et ønske at vide om der var tidspunkter hvor man kan få bedre oplevelser end andre tidspunkter.. Så kunne jeg jo også svare på samme måde som du gør og skrive at det er ikke noget GP´erne skal svare på, da de intet forstand har der.. Det er kun brugerne der ved hvordan GP´erne opfører sig og de har erfaring i hvordan der er forskel om de mangler en kunde,- eller skal vælge mellem 5 som de skal lægge ind på få timer. Kort sagt er der mange ting der spiller ind.. Og almindelige brugere kan bidrage med viden som I GP´ere ikke kan,- ligesom GP´ere kan bringe viden som almindelige brugere ikke har kendskab til.
  15. Ja altid bedst at ramme ind det bedste tidspunkt. Har skrevet det om ved Thailandsture om forskellen ved at besøge de anmelderroste steder hvor der er massevis af kunder og dermed en mere lunken profesiolisme ,- kontra de steder hvor der er stort udbud af piger og få kunder hvor man er garanteret en super GF oplevelse. Selvom man ikke kan sammenligne da det er meget sværere her i Danmark at sikre sig de betingelser, så altid forsøge. Vedr tidspunkt på dagen så tror jeg at det generelt er bedst at besøge en pige på hendes første del af vagten.. På den anden side så endnu bedre tror jeg hvis man kommer til en pige som slet ingen eller få besøg har haft på sin vagt og man så som en anden "julemand" ringer og bestiller og hun føler sin dag er reddet. Vedr det du nævner med sidst på måneden, da hun så vil være mere udhvilet tror jeg ikke på.. Tværtimod vil der være en tendens til hun der har sine aller fleste kunder da de har fået løn.. Hun vil derfor være mere optaget og måske "mæt".. Og i sidste ende mere kold.. Er det derimod et tidspunkt på måneden hvor der typisk ikke har været udbetalt løn,- så er hun "sulten" da hun har færre kunder.. Som en anden bruger nævnte så er der feks ved fodlandskampe hvor man ved en masse mænd ser den, en tendens til de virkeligt oplever krise med overhovedet ingen opkald eller lignende.. Det er også en godt tidspunkt at vælge . medmindre man da ikke selv vil gå glip af den kamp i tv
  16. Super informativ anmeldelse trådstarter her har lavet Masser af info. Tak for du gad give dig tid til det.. Det her kan virkelig bruges
  17. Ved ikke om rigtigt forum jeg poster den. Men mærkværdig prispolitik hun har https://escortguide.dk/P/tina-28591.html For halv time koster det kun 100 kr ekstra for : uden kondom, mens det koster 300 for 1 time Og for 2 timer 600 kr.. Ikke lige se logikken at smitterisikoen for hende er mindre ved en halv time end den er ved feks 2 timer
  18. Ja lyser desværre nærmest ud af dem at de er falske.. Tydelig billedserie der er lagt af en model til en pornoside. Og ikke af en der vil sælge sex i en annonce.
  19. ZEUS skrev et svar til seb96's tråd i Generel debat
    Så vil jeg også lige komme med nogle historier.. Starte med at sige i betragtning af alle de steder jeg har været og ikke mindst antal af skumle steder så prise mig lykkelig for ikke oplevet noget alvorligt.. Har dog hvad jeg lige kan huske tilbage på oplevet noget lignede 2 gange.. Den ene i området omkring Istedgade og Halmtorvet og var dengang der kun var danske piger og massevis af narkoludere.. Der huske en episode med en hvor det blev aftalt noget sex og hvor hun lige skulle hente nogle stoffer hvor jeg var med oppe i en lejlighed og bagefter trak ud med en masse snak og hvor det til sidst endte med hun skulle op et sted igen , da andet sted ikke havde det hun ville have og hvor jeg dum som jeg var gav hende penge på forskud. Og så aldrig mere så noget til hende Man kan vel dårligt kalde det her et fysisk røveri,- men nærmere et dristigt udført røveri udført af en narkoluder.. Sorry udtrykket men lyder sgu for åndsvagt og lidt for politisk korrekt at kalde hende narko GP´ere Kunne måske nævne en lignede sag nu fra i år i Thailand hvor en sur pige forsøgte at presse penge ud af mig ved at påstå jeg havde stjålet penge fra hende men hvor små det kan blive før man kan kalde det røveri. Den anden episode også en del år tilbage og mener det var min første tur til Polen.. Der mindes det netop var blevet hedebølge og jeg havde lige fået ferie og meget spontant efter jeg var kommet fra arbejde om eftermiddagen planlagde en tur over til Kolobrzeg der nogle få timer senere.. Og skulle så være en tur fra fredag aften og hjem søndag morgen.. Selvfølgelig med plan at undersøge markedet af købepiger Og blev da også en super tur men havde ikke fået så mange penge med.. Det var før det var normalt med dankort og bare hæve i automat der i udlandet.. Eller jeg kendte ikke til den mulighed så tror jeg havde 2000 DDK som var vekslet til sloty og trods super billige priser i Polen blev det snart småt med pengene da jeg allerede første aften og nat var på 2-3 klubber og sammen med en pige hvert sted samt en overnatning på hotel der sent fredag nat og indkøb at et karton cigaretter den efterfølgende dag... Så vadede rundt der om lørdagen og måtte priotere om det skulle være noget fjams eller et hotel for natten.. Valgte selvfølgelig det første så der sent lørdag vadede jeg nærmest rundt som en bums uden penge og skulle så den efterfølgende morgen med færge om igen. Var som sagt hedebølge så valgte at gå ned der til færgeområdet og sove der ude så jeg var sikker på at komme med båden hjem.. Der godt senere se det var dumt at ligge sig rimeligt oplyst i en skummelt industriområde.. Bagefter godt se det havde været smartere at have ligget et sted hvor ingen kunne se mig. Men der skete det at der kom 3 unge fyre gående ned mod hvor jeg lå.. Ved ikke om jeg kan beskrive det men mens jeg lå der på jorden og var ved at skulle til at sove, så fornemmede jeg allerede den fare der var og det spil som efterfølgende ville komme til at køre.. Hvor de kom hen og spurgte efter en cigaret og hvor jeg bare var høflig og på ingen måde udviste at jeg var bange... Så det var en facade og et spil hvor jeg på den ene side opførte mig roligt og høfligt samtidigt med jeg ikke var i tvivl om der var noget under opsejling ,- og de på den anden side også opførte sig høfligt og venlige, men hvor vi ikke snakkede engelsk sammen og hvor de snakkede indbyrdes polsk tydeligt fornemmede at de sikkert snakkede om hvordan de kunne røve mig. Da der var gået noget tid og vi havde talt en del, så hørte jeg noget skramle der hvor jeg havde ligget og hvor min taske stod.. Og så at den ene var henne og gennemrode tasken hvor han så fandt det ene karton cigaretter og løb med dem da han opdagede jeg havde set det.. De andre to som stod ved mig løb så også.. Der vil jeg kun give de andre brugere som har kommenteret ovenover, at penge aldrig nogensinde kan sidestilles med ens helbred eller liv.. Jeg har altid haft den indstilling at kom der nogle for at røve mig ja så surt , men altid heller med glæde give dem pengene end at risikere at sætte livet på spil... Det skal dog siges da jeg stod der i den her anspændte situation hvor der var en masse facade og spil hvor vi måske hver især var klar over der skulle ske noget andet end det skuespil med venlighed vi udviste overfor hinanden.. Der havde jeg da tænkt mange scenerier igennem og nogle var hvor jeg vidste der ikke var nogen anden udvej end kamp og hvor jeg optil flere gange havde overvejet at slå pludselig og hårdt til hvor jeg på meget kort tid ville gøre dem ukampdygtige og så måske løbe... Men kun løbe hvis jeg var sikker på de var ukampdygtige eller skræmte.. Det at løbe kan være farligt da man dermed servere dem noget psykisk.. Så bedre at forsætte skuespillet og være den agresive part så dem der løber. Men endte så lykkeligt det nu kan når man kommer udfor sådan en situation.. Husker eg faktisk fik erstattet det her karton cigaretter afmit forsikringsselskab Husker også at en dame fra min forsikringselskab sprugte hvorfor jeg ikke slog dem, og undrede mig.. Det ville simpelthen være for dumt !! At udsætte sig selv for den fare når man står på en øde kajplads med 3 fyre som man ikke ved om de feks har knive.. Eller hvis 3 og bare lidt samarbejde nemt kunne fået mig ned og hvor det kunne have endt frygteligt tragisk.. For mig.. Så fatter ikke dem der vil spille helte i sådanne situationer.. Jovist gøre mig vred når sådanne ting sker. Men at sætte ens liv og helbred på spil er simpelthen for dumt.. Jeg har også den indstilling at havde jeg set nogle røve en bank så aldrig nogensinde gjort noget.. Jo måske hvis ingen fare ved det så tage nummerplade eller følge efter på god afstand i bil.. Men ellers intet !!.. Hvorfor dog sætte sit liv på spil for nogle penge som for en bank er krummer for dem !!.. Vil ikke sige jeg vil heppe på nogle bankrøvere, men når man ser hvilke dårlige odds de har for at slippe uden nogensinde straf og den straframme der er for dem hvis de bliver snuppet.. ,- Ja så simpelthen ikke noget jeg misunder dem. Så hvad jeg erindrer af røverier så kun været de her 2 tilfælde og kan jeg kun sige jeg er lykkelig for.. Specielt når man tager i betragning af de steder jeg har været Bare i Polen der ofte endt virkelig skumle steder.. I garage lignede klubber ude på lars tynskids marker.. Risikoen for at blive rullet har været der mange gange.. Og i betragtning af den kriminalitet der er i Polen er mere barsk,- tænker på hvordan det var før hvor folk er blevet røvet biler osv af bevæbnede røvere , og det den dag i dag er almindeligt at enhver parkeringsplads med respekt for sig selv, har vagter,- ja så kun prise mig lykkelig for det ikke har endt i noget farligt. Tror dog de fleste aktører selv ikke har en interesse i at få eventuelt fokus fra politiet ved deres klub, hvis en gæst havde blevet bestjålet.. Derudover tror jeg på at den rette attitude også er vigtig.. At man er venlig og aldrig udvise at man er bange.. Den kommer man altid langt med.
  20. Igen vil jeg gentage det som du syntes er smukkest er ikke nødvendigvis det andre syntes er smukkest.. Vi er så forskellige og heldigvis for det Men er det din smag som folks er flest, så ja så nok størst udvalg på de der anmelderroste go go barer , hvor jeg også har bemærket de typisk er lidt højere end snittet hos thai pigerne ,- altså mere model typer. Men igen er det hvilken smag man har Jeg kan feks bedre lide de små nips gerne med små naturlige bryster. Og lige de typer er mere sjældne sådanne steder syntes jeg. Men du kan bruge you tube og se om der er nogen med din smag... Du behøver i hvert fald ikke være bange for at der er rovdrift af pigerne.. Konkurrencen uanset om det er lav eller højsæson er heldigvis stadig til vores fordel -dvs med massevis af piger pr 1 turist. Problemet tror jeg snarere vil være når du skal udvælge dem... altså det besvær med at skulle en masse steder hen og nogle steder forsøgt plattet ladydrinks så før du finder den endelige , så blevet en lang aften.
  21. Tror ikke der er meget forskel De fleste arbejder vil jeg tro i 12 timers vagter.. Man kunne så sige at kom du sent på natten så måske nogle der allerede er gået hjem med en,- men er jo så mange så tror slet ikke man vil kunne måle den forskel.. I hvert fald ikke noget man ville kunne se med det blotte øje.. En forskel på udbuddet. Er dog lidt forskelle om du tager en hjem tidligt om aftenen eller sent,- lige før lukketid. Pigerne generelt er lidt mere vilde der før lukketid selvom det jo for 90 eller 95 % af de arbejdende piger sædvanligvis ikke ender med de tager med nogle hjem og bare tjener dagens hyre på det de får betalt for være i baren samt de eventuelle ladydrinks de har skrabet til sig. Ved at få en tidligt med hjem så har du hende reelt flere timer end hvis du tager hende med hjem lige før lukketid.. Dvs som hovedregel men er jo alt sammen noget du kan forhøre og forhandle dig frem til.. Men som du kan se så både fordele og ulemper ved at tage en med hjem tidligt eller sent.. Ved tidligt der måske opleve en der er mere kold hvorimod lige før lukketid en der er lykkelig for hun lige tjente det meget ekstra denne dag(nat). Tror ikke du får nogle problemer med det du efterspørger.. Tror snarere problemet er med at finde netop hende som du syntes er den smukkeste pige Der vil du kunne komme til at bruge rigtigt lang tid, -specielt hvis det er go go barer du besøger da det hvert eneste gang kræver du går ind og bestiller noget at drikke til dig selv,- før du kan se udvalget.. Så selvom det hedder sig at go go pigerne generelt er smukkere, så måske hurtigere og en del lettere at feks finde en i ølbarerne i soi 6 hvis det er Pattaya du skal til.. Der trods kort gade stort udvalg og let at se mens du går ned ad gaden om der en der lige er en der er din smag, fremfor go go barerne... Vælger du at finde hende i gogo barerne så anbefale Walking street , igen hvis det er Pattaya du skal besøge.. Og så på forhånd få navnene på de anmelderroste gogo barer.. Så sikker på stort udvalg men risikoen er tilsvarende mindre for de her super GF oplevelser man ellers kan finde,- specielt i de barer som ikke er velbesøgt af turister.. Så er en masse enten eller man må sortere efter Når du skriver longtime og smukkeste pige så ved jeg ikke om du går efter GF oplevelse også ? Vedrørende smukkeste piger så vil jeg mene alt er relativt.. At alle har hver sin personlige smag og da der er så kæmpe stort udvalg af piger så næsten sige at de som andre brugere ville vælge som den optimale er ikke engang sikkert jeg ville røre ved.. Og modsat dem jeg ser som de optimale dem havde andre ikke gidet. Generelt så sige at de 2 gange jeg har været dernede, så har der været et mønster.. Just ankommet så har næsten alle set kanon godt ud.. Men efter nogle dage så bliver man uundgåeligt mere og mere kræsen da man ser der er så mange muligheder.. Og der er næsten gået en sport i det for mig at finde de sjældne typer blandt det der er mest normalt.. Feks har nævnt ved et par lejligheder hende no 1 som jeg fandt i en gogo bar som en super sexet udgave af - HOLD FAST: Pipi Langstrømpe !! Jaee man eller jeg gør i hvert fald,- ændrer søgekriterier til det ikke skal være en typisk thaipige når jeg har været der nogle dage.. Læs ikke en nougatbrun pige med en lidt bred næse,- men til en meget hvid og smal næset nordisk udseende pige.. En af de andre typiske tendenser jeg derudover husker ved mine 2 ture , er at jeg i ´de første dage mest bare var interesseret i rå sex.. Men efter 3-4 dage så mere har søgt de her helt specielle GF oplevelser som man kan få i Thailand. Så når du spørger hvad tid på døgnet du kan finde de smukkeste piger til long time så sikker på det ikke bliver problemet for dig.. Det der bliver problemet er at vælge blandt de virkeligt mange der er Og der råd når du syntes du har fundet en der næsten er perfekt så tag hende og ikke som jeg ofte har gjort hvor jeg er endt ud med at lige se om jeg kunne finde en anden perfekt hvor efter man så til sidst traver rundt i gogo barer og slet ikke kan finde den type eller kvalitet som man lige søger.. Og ej kan huske hvor det var man så hende den første henne
  22. Super og massevis af muligheder der Vil foreslå Hotels.com selvom der findes mange andre gode søgemaskiner.. Dog har denne virkeligt mange i sit kartotek og dels nok billigste sted.. Dvs man finder ikke billigere andre steder og man optjener også en gratis overnatning for hvert 10´ende booking man foretager.. Dvs man får så reelt 10 % rabat udover de priser man ser. Elsker selv der at skulle finde sted hvor man vil bo.. Og kan gå mange timer med at finde sted da der simpelthen er så mange nu her i lavsæsonen.. Og er kun op til dig at vælge hvad du prioterer og så ellers gå på udkig. Vil anbefale dig dog først at finde ud af hvor du vil bo.. Der også anbefale dig at du bor indenfor det vi kalder den gyldne firkant.. Hvis ikke havudsigt er et must for dig , så anbefale i området omkring 2 og 3 Road , tæt på soi Diana og Soi lengkie.. Så ligger man virkelig tæt på alt og massevis af hoteller alligevel at vælge mellem til god pris.. Hvis du vælger det eller andet område at bo i, så nemmest at søge ved at få kort frem på et hotel, og så simpelthen gå alle de ledige igennem... Fremfor at søge trationelt og springe rundt i de forskellige områder.
  23. Tak ! Ja tror også jeg er lidt specielt der.. Underlig eller sær Det med at helst ville sove alene.. For Thailand jo optimalt sted for netop det med GP oplevelser og derudover utroligt billigt. Elsker bare friheden og også ensomheden nogle gange.. Må dog indrømme som med alt er det et kompromi med fordele og ulemper.. Elsker det at være alene afsted, men da helt klart føle under min ferie på 3 uger at jeg måske var lidt for ensom nogle perioder.. Og savnede både det sjove man kan med en ven samt det man kunne med en pige der var GF kemi imellem.. På den anden side ved jeg at havde jeg haft en af de ting, så savnet ensomheden og den totale frihed til lige at gøre hvad man havde lys til.. Feks havde jeg det allerede dengang med hende den første fra Bangkok og siden med hende her den sidste fra soi 6 at jeg mere tænkte på hvordan jeg ikke bandt mig op.. Så tænkte mere i problemer med hvordan jeg kunne bryde så jeg ikke var afskåret dels fra min frihed og dels andre piger.. Imellem tiden mellem de to der følte jeg derimod en ensomhed og savnede netop GP oplevelser.. Ja så nok svært at gøre tilpas.. Og enig med sex bliver så meget bedre jo mere man kender hinanden.. Lige der dog ikke med de omtalte 2 piger.. Hende den første simpelthen for kedelig og den anden simpelthen for meget Ved så ikke om det bare var som hun ville behage mig eller hun vitterlig var nymforman.. Men optimale er hvor begge har lige meget lyst.. Og her hængte jeg altså efter Hun var umættelig..
  24. Tak for tilbagemeldingerne det er altid rart at hvis nogle har kunnet bruge det jeg har skrevet til noget Vil så lige gøre sidste del af turen færdig her mens jeg stadig husker den. Mener jeg sluttede af sidst der fredag aften... Så fortæller lige i hovedtræk hvad der skete sidste del af turen... Der sent fredag var jeg blevet lidt horny igen på en af de piger der åbenbart er tilknyttet den restaurant som er tilknyttet hotellet. Aftenen før havde en med briller nærmest overfaldet mig dvs da jeg gik ind i elevatoren havde hun udefra gaden hvor der bare er et glasvindue imellem sprunget hen og banket på... Havde godt set nogle sidde der ud til ved vejen i restauranten før... Men der sexmæt og bare set at komme op.. Her fredag aften derimod horny og en fantasi med at komme på hendes sekretær briller havde taget form. Tog så der lidt over midnat ned i restauranten.. Faldt straks i snak med en af dem der arbejde i receptionen.. En ung franskmand som vel er på en eller andet udviklingsordning.. Der var flere franskmænd i restauranten og går udfra hotellet er fransk.. I nat var der i hvert fald fodbold EM og vi sad længe og ventede på åbningscermonien var overstået så de kunne komme i gang med at spille.. Jeg sad dog med skjulte motiver med hende der med brillerne.. Det var eneste formål til jeg var blevet oppe.. Var blevet rigtigt horny på hende.. Men iaften nærmest undgik hun mig når jeg diskret forsøgte at komme i kontakt med hende med øjenkontakt.. What da fuck en forskel fra aftenen før Langt ud på natten hvor kampen var slut lykkedes det endelig og var rimelig klar til bare at komme op på værelset og få det overstået.. hun var dog helt anderledes denne aften og åbenbart ikke meget interesseret men fimsede rundt og flirtede med nogle af de andre franske gæster.. Men endte oppe på værelset som kort fortalt endte rimeligt hurtigt.. Efter bad hvor hun endda smed brillerne lige da hun kom ind,- der røg min fantasi så endte det op i en 69´ere hvor jeg kom rimeligt hurtigt. Dagen efter ringede og skrev hende fra soi 6.. Og endte med hun besøgte mig der sidste på eftermiddagen.. Planen var bare et par timer og faktisk fint.. For trods diverse potenspiller så virkelig klar så sgu hurtigt træt der.. Det var sex hvor det startede i 69´ere som hun virkelig holder af og så diverse stillinger hvor jeg halv kom.. Dvs orkede ikke mere så fakede jeg gjorde det.. Derefter bad igen og lidt afslapning hvorefter jeg lod mig friste af hende åbenlyse fornøjelse ved græsk som hun på ingen måder lade skjul på hun nød.. Og der kom jeg tilgengæld efter kneppet hende godt og grundigt... Vedr græsk så frækt men sgu også være halv klamt der bagefter Var i hvert fald en del efterladningsskaber der bagefter skulle vaskes af Men ellers kanon pige og hvor jeg bevist også denne gang undgik at udlevere facebook men derimod vi aftalte at kom jeg derned igen så skulle vi mødes igen. Resten af aftenen stod på noget godt at spise og så pakke det sidste så klar når taxi kom der kl 3 om natten.. Fik tjekket ud lidt før og hende med brillerne var super serviceminted og hjalp med at bære kuffert hen til en af MR T Taxi chauffører som igen dennegang var der i god tid.. Ham her kunne dog næsten intet engelsk men fin fyr der gav mig en vand jeg kunne drikke under turen ligesom han holdt ind så jeg kunne ryge undervejs.. Tænkt fidusen med de her taxifirmaer der har en åbenlys lav pris som er langt langt under hvad man ville have kunnet finde og prutte sig til andre steder,- er at de satser på drikkepenge.. Og indrømmet giver meget gerne gode drikkepenge til en der på forhånd har givet en lav pris.. Og der tror jeg fidussen ligger.. For 1000 bath der kan de altså ikke tjene meget når man fratrækker benzin og diverse vejafgifter. Der får de virkeligt ikke meget for en tur der om dagen typsik er på 2 x 2 1/2 time , eller om natten hvor det som med mig nu der ikke var trafik kun tog 1 1/2 time.. Men virkelig ikke mange basseører når benzin trukket fra !!... Men tror de har fundet en guldgruppe netop med denne politik at tilbyde billige ture for så giver vi vesterlændige gode drikkepenge hvad jeg helt sikkert også gør. Chaufføren fortalte bla at han havde kørt stor lastbil i 40 år.. Og for dansk firma.. Grundet sprogvanskeligheder gik det dog først op for mig hvilket firma han tænkte på da han et sted ved motorvej pegede hen på et sted ved vejen hvor der stod en masse Maersk containere Var allerede ved lufthavn kl 4.30.. Og skulle først flyve kl 9.. Ville gerne som ved sidste tur, indtjekkes med det samme, men denne gang anderledes hvor jeg fik at vide at jeg først kunne det 2 timer før afgang.. Men fik spist og røget ligesom jeg fik siddet med pc og drevet tiden af.. Var godt nok træt men håbede så til gengæld at kunne sove godt omborg på fly. Kl 7 ville jeg så tjekke ind men med mødt af en kæmpe kø Hvor sidste tur havde gået hurtigt og gnidningsfrit var det her virkelig anderledes.. Først kæmpe kø hvor man skulle tjekke ind og hvor jeg trods jeg kun havde håndbagage måtte vente sammen dem der skulle tjekke kuffert ind.. Efter lang tid der og hvor jeg kunne mærke jeg skulle lægge en Børge men hvor der ingen toiletter var,- sneg tiden sig afsted hvor der var ligeså store kæmpe køer hvor vores håndbagage og ejendele skulle tjekkes.. Til sidst da jeg så stod ved endnu en kæmpe kø og man skulle vise pas og hvor de her stærkt tildækkede officerere med stjerner og ordener brugte 3-4 minutter for hver gang de skulle tjekke et pas , må jeg sige min tålmodighed med det Thailandske faldt og hvor jeg blev endnu mere glad for at være dansker.. Der var 2 sluser og kæmpe køer.. Lige ved siden var der en sluse for kun thailændere og ingen kø men samme mandskab besat.. sådan var det i øvrigt også de andre steder hvor vi stod i lange køer.. Det sku virkelig tænde mig op !! og en australiere som jeg stod i kø med havde det på samme måde og undrede sig også over den åbenlyse forskelsbehandling på udlændige/turister og så de lokale thaier.. Men til sidst slap jeg igennem men virkeligt spildt meget tid her.. Så var lige med at finde et toilet inden det havde væltede ud af mig.. Var virkelig tæt på !!! Og så lynhurtigt finde hvor afgangen var, hvorefter jeg fik røget.. Jeg nåede slet ikke at købe noget nu det havde taget så lang tid at tjekke ind. Ærgeligt Selve den her tur med fly er altså et helvede.. Er super moderne fly og intet at klage over der.. Men den her tur hvor man nærmest sidder ret op i et flysæde 12 timer er faneme hårdt.. Var som sagt ekstrem træt så sov da en del.. Men var vel 10-15 lure af 15-20 minutters varighed.. Længere tid simpelthen næsten umuligt.. enten sker der noget så man bliver vækket eller også og det efter et par timer,- så er man øm i nakke og skiftes til at forsøge at sove hvor hoved er i ryglæn og når smerter der for store så med hovedet halvvejs foroverbøjet løst dinglende der.. Hader virkelig den flyvetur !! Kl 21 landede vi i KBH og der var klokken kun 16 i Danmark.. Skulle så med fly kl 20 til andet sted i landet og derfra direkte på en nattevagt, så slog tiden ihjel trods mega træt med at tage en tur ind på hovedbanegård og optrevle en østpige i Istedsgade.. Skulle lige have tømt den aller sidste dråbe før ferie slut.. Ville oprindeligt have besøgt en hvor man var sikker på god kvalitet og service, men dels hende den ungarske Mona jeg lidt tændte på var ikke i DK og dels turde jeg ikke begive mig ud på besøg hvor jeg risikerede ikke at nå det fly jeg skulle med kl 20.. Så blev et knep af en af Istergadepigerne og nogle gange godt lide det her setup hvor man kan gå og eventuelt blive fristet og så få sig noget hurtig sex.. Risikoen med de piger er dog typisk virkelig dårlig service og hvor de faktisk er meget dyrere end hvis man finder nogle med gode andmeldelser herinde fra feks.. Hende her levede i hvert fald op til det dårlige ry de har,- hvor hun forsøger at skrue prisen op for andre simple ydelser så snart hun har modtaget de første penge. Men fik taget trykket og den sidste dråbe tømt hvorefter jeg mødte ind på arbejde der sent søndag aften.. Behøver vel ikke sige jeg var mega træt den nat.. Klokken 4 den nat, der svarede det til at jeg havde været oppe 48 timer og kun afbrudt af den her flyvetur hvor jeg sammenlagt kun fik nogle få timers søvn. Men hjemme igen og atter kommet til kræfter så kan jeg de efterfølgende dage danne mig et bedre indtryk af turen.. Pt så klar indtryk af en super tur selvom jeg må sige jeg er mæt hvad angår Thailand eller specifikt Pattaya.. Sådan var det også da jeg kom hjem sidste år.. Og ved denne tur som var 3 uger der syntes jeg nu her (ved at det ændrer sig om 3-5 måneder hvor jeg igen savner Thailand) at de 3 uger var for lang tid.. I hvert fald at kun være i Pattaya.. Syntes det alt sammen lignede hinanden og trods titusindvis af barer og endnu flere piger så alt alt for ens det hele.. Nu ,- og igen siges nu lige jeg er kommet hjem,- der elsker jeg nu det danske og mere europæiske piger.. Har derfor også lidt plan om en Polens tur om ikke så længe.. Kan også være den i efteråret går til Grækenland men ingen erfaring med GP´ere der.
  25. Torsdag og fredag Klokken er nu 21.30 her og kort ridse op hvad sket.. Ikke haft meget tid til at skrive her og i morgen nat bliver jeg jo afhentet af taxi kl 3 om natten og kært til lufthavn hvor jeg så skal med flyveren kl 9 mener jeg det var (måske lige tjekke helt op på det i morgen Men torsdag tjekkede jeg jo ud af min lejlighed.. På gangen da jeg skulle aflevere nøglerne stod hende her kvinden med massage for at tage afsked.. Hun spurgte hvorfor jeg ikke kom ned til hende der ved 22 tiden og svarede bare at jeg trode at hun ville komme op.. Havde hun så dog gjort alt for at slippe enten ved at være musestille eller finde på en god undskyldning.. Sorry utrolig sød pige/kvinde men orkede ikke mere og havde jo også findet hende fra soi 6 som var super kvali efter min smag.. Dvs her var sexen også super og opfodrer nærmest til at hun vil have den i alle 3 huller, hvorimod hende den anden var mere genert og desværre også meget kedeligt.. Men fik sagt farvel til hende og var lidt usikker på hvad jeg havde fortalt hende.. Om jeg ville tage afsted mod lufthavn samme dag eller som sandheden jo var at det først var lørdag nat jeg skulle afsted.. Men hun håber jeg kontakter hende når jeg kommer hjem og gik ikke mere ind i fde da jeg vitterligt skulle hjem for ville have fred. Kiggede efter hotel der i nærheden og gerne omkring soi Diana og soi Lengkee.. Er jo massevis så havde aftenene forinden virkeligt haft mit besvær med hvad jeg skulle vælge.. Havde fravalgt flere med pool selvom nogle virkelig så lækre ud og lå lige i smørhullet.. Blev lidt økomomisk men fortrød allerede dagen efter.. Ikke at jeg gad pool da fået nok sol men meget dejligt at have mulighed.. Fandt så det her billige i stedet : https://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&q-localised-check-in=09/06/2016&hotel-id=453809&q-room-0-adults=2&YGF=2&MGT=3&WOE=7&q-localised-check-out=12/06/2016&WOD=4&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0&referrerHotelId=563721 Som er meget mindre end den lejlighed jeg boede og ej med havudsigt samt pool.. Men ganske fint og blevet glad for det 120 kr pr nat og så bare skulle gå venstre 30 meter og så er man ved soi lengkee og mit spisekammer eller gå 30 meter til højre (ligger ud til 3 road) så er jeg hvor jeg skulle til tandlæge.. Og værelserne nye og moderne og meget rent lille hotel. Hende fra soi 6 ringede så og fortalte hun stod nede ved stranden og blev overtalt så hun kom.. Dog til mit nye sted hvor jeg bor..Og blev til vel 3 timer med hende hvor jeg dog snedigt havde lagt en nødplan så jeg kunne få lidt fred før jeg skulle til tandlæge om aftenen.. Fortalte bare jeg skulle afsted lidt tidligere og resten af aftenen skulle lave diverse.. Hun var ikke ligeså frembrusende som første gang hvor jeg også troede hun var fuld.. Smagte i hvert fald lidt af alkohol da vi kyssede dengang.. Men denne gang lidt mere rolig og nok andre planer.. For skulle se hendes familie og hendes ene barn som nok var 3 år.. Ligesom jeg fik at vide at hun i går ikke var i baren men med venner.. Hbor hun gjorde meget ud af at bevise det med billeder osv..Og en masse hvor det blev lagt op til mere end bare sex Til sidst sagde hun ligeud mig og barn til Danmark med dig.. Tjaee vidunderlig pige men ved ikke om jeg orker hende : Har faktisk alle de ting jeg værdsætter og lige min type.. Men da vi havde sex og efter 3 gang bare ville mere så følte jeg mig altså gammel Og ikke bedre når hun siger hun vil 10 gange Men ikke en jeg vil frasige mig men vi skiltes der kl 17 i går og jeg skulle så senere til tandlæge og hun ringede også nogle gange om aftenen. Ligesom i dag hvor jeg så skrev jeg var blevet syg ,- hvilket jo ikke er helt løgn da jeg har været snottet flere dage nu og måske også haft feber.. Nu for et par timer siden ringede hun igen og sagde jeg stadig var sløv og havde noget arbejde med pc jeg skulle lave.. Men ellers gerne ville have mødt hende.. Det troede hun ikke på og sagde jeg sikkert havde en anden på besøg men som jeg dog fik overbevist hende om jeg ikke havde.. Og seriøst havde jeg haft lyst til sex eller selvskab så sgu ikke andre end hende jeg ville have nu her. - trods jeg er omgivet af tusinder af barer med piger.. Jeg er bare mæt Men ellers dagen gået med en masse praktisk og sluttet af hos tandlæge og i morgen lidt praktisk jeg skal ordne før jeg tager afsted der om natten.. Men satser så på at se hende igen nogle timer i hvert fald.. Fik i øvrigt gået 5-6 km i dag i den her hede der er også om eftermiddagen.. Skulle finde noget så endte på en lang, lang tur men virkeligt set meget mere af byen og er altså mere og mere enkel at finde rundt i.. Selvom alle de her sidegader hurtigt kan blive forvirrende. Ved ikke om jeg får skrevet før jeg engang er kommet hjem og får tid til det.. Men ellers en kanon tur som endte i nogle gode GF oplevelser.. De her kolde sex bliver man hurtigt træt af efter min mening.. Jeg gør i hvert fald efter 3-4 dage..

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.