Hop til indhold
Bebop

Apple (GP'en ikke konglomeratet) hos Daisy Club

Recommended Posts

Se fx: https://daisyclub.dk/pigerne

Der er en ultrakort omtale her fra @juipui, som er skrevet efter mit besøg. Havde jeg læst det inden, var jeg nok blevet endnu mere skuffet: 

Disclaimer: Var lige gået forgæves hos anden annoncør (se anden tråd), men havde dog luret på billeder og deep throat-anprisning af Apple i et stykke tid. Men mit udgangspunkt var en skuffelse inden jeg mødte op.

Jeg synes ikke det var GFE på højde med hvad jeg tidligere har oplevet hos DC og billederne er ikke lidt, men en del shoppede/gamle: Hendes ansigt er overbelyst, så det ser mere ungdommeligt ud, med mindre "grove" træk end i virkeligheden, og mavens fremtræden på billeder er helt misvisende, hvilket først stod klart efter indgået aftale, da hun havde et løsthængende neglige på ved mødet. Hun har reelt løs hud på maven, der hænger lidt.

Hun er højere end jeg havde gættet (ca. 170 måske) og har større bryster end jeg troede (måske fordi den anden pige omtales for store bryster). Apples bryster er også en pæn C-skål, mindst, og rigtigt dejlige!

Kys var med hård, spids tunge - @McQueen har i en anden tråd, jeg ikke lige kan finde, postet et fint billede, der illustrerer fænomenet - der reelt holder en lidt på afstand. Det er et mærkeligt fænomen. Blow var med (kind)tænder på hovedet - ved ikke om hendes mund var for lille, eller om hun bare var for træt i kæberne. Deep throat var ikke inkluderet i standardprisen (jf tråden jeg linker til). Vaskede indimellem tungen med baby wipes under blow. Det lykkedes mig alligevel at komme under blow. Derpå lidt massage i ca. 15 min, som vekslede mellem at være ret uengageret (en hånd) og ret habil (tog godt fat omkring skulderblade), hverken godt eller skidt, samlet set. Takket være potenspille ville jeg prøve om sex var bedre. Blow med tænder måtte jeg omdirigere til slik og sut af boller, hvilket hun gjorde godt! mens jeg selv spillede mig stiv nok. Missionær og så om på siden i ske, hvor jeg afsluttede. Hun hev mig ud lidt før nødvendigt.

Alt i alt under niveau, og jeg kommer ikke igen hos Apple.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 5 timer siden:

Ja, der er gået slemt ned af bakke for Daisyclub den sidste tid.:-(

Er niveauet ved Gormsgade bedre ?

Skal nemlig et smut til KBH i næste uge og skulle gerne lige have en tur med den her type service også.. Så bare hvor jeg skal vælge af steder.. Gormsgade desværre aldrig ægte billeder men godt lide rummene lidt mere.. Ikke så nyt og moderne men man føler man kommer tilbage i tiden eller til et andet sted hvor man netop får en service man ikke oplever hos almindelige GP´ere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Apple 2 gange.

Mht billederne af hende ved jeg ikke hvor shoppede de er, men de er i hvert fald af ældre dato.

Kan også genkende Bebops oplevelse af kyssene, men synes nu hun åbner lidt mere op, når hun bliver varm.

Har ikke haft problemer med hendes tænder under blow. Jeg synes hun starter lidt for langsomt og blødt,men hun skruer stille og roligt op så det ender med god megafransk.

Sex med hende er også godt (for mig i det mindste). Apple er en af de piger der nyder opvarmning, og en varm, våd og villig pige er virkeligt et turn on for mig,og hun føles virkelig godt at kneppe, når hun er varm. Sidste gang jeg var der nåede jeg 2 omgange blow + dansk + afslutning i munden (det sidste gør hun helt perfekt) på 45 min. (rekord for mig hos en GP), og brugte resten af tiden siddende på kanten af sengen mens hun gav mig en god massage af nakke og skuldre. Gik derfra meget afslappet, men helt færdig som sæddonor.

Smørhulsbarnet skrev, for 9 timer siden:

Ja, der er gået slemt ned af bakke for Daisyclub den sidste tid.:-(

Hvad mener du?

Jeg synes ikke der er noget der er blevet dårligere. Det er let at få en aftale. Værtinden er yderst høflig og venlig. Man bliver altid budt på en drink. Der er ALDRIG nogen der banker på døren. De har et godt koncept,med megafransk inkluderet, og prisen er moderat. Det er ikke piger i modelklassen, men serviceniveauet er højt. Selve stedet er også pænt og rent, med gode bademuligheder. Er aldrig gået skuffet derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Apple 2 gange.

Mht billederne af hende ved jeg ikke hvor shoppede de er, men de er i hvert fald af ældre dato.

Kan også genkende Bebops oplevelse af kyssene, men synes nu hun åbner lidt mere op, når hun bliver varm.

Har ikke haft problemer med hendes tænder under blow. Jeg synes hun starter lidt for langsomt og blødt,men hun skruer stille og roligt op så det ender med god megafransk.

Sex med hende er også godt (for mig i det mindste). Apple er en af de piger der nyder opvarmning, og en varm, våd og villig pige er virkeligt et turn on for mig,og hun føles virkelig godt at kneppe, når hun er varm. Sidste gang jeg var der nåede jeg 2 omgange blow + dansk + afslutning i munden (det sidste gør hun helt perfekt) på 45 min. (rekord for mig hos en GP), og brugte resten af tiden siddende på kanten af sengen mens hun gav mig en god massage af nakke og skuldre. Gik derfra meget afslappet, men helt færdig som sæddonor.

Hvad mener du?

Jeg synes ikke der er noget der er blevet dårligere. Det er let at få en aftale. Værtinden er yderst høflig og venlig. Man bliver altid budt på en drink. Der er ALDRIG nogen der banker på døren. De har et godt koncept,med megafransk inkluderet, og prisen er moderat. Det er ikke piger i modelklassen, men serviceniveauet er højt. Selve stedet er også pænt og rent, med gode bademuligheder. Er aldrig gået skuffet derfra.

De plejer at være tre piger , og har været to nu længe. Hende der lige er blevet skiftet ud var da jeg var sammen med hende , noget træt og ikke særlig serviceorienteret . Det virker som om der ikke er den samme ånd over stedet som før. Jeg har selv kommet der fast en time pr. uge og været rigtig glad for mine oplevelser der. Så jeg håber da de vender tilbage til fordums storhed igen . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 2 minutter siden:

De plejer at være tre piger , og har været to nu længe. Hende der lige er blevet skiftet ud var da jeg var sammen med hende , noget træt og ikke særlig serviceorienteret . Det virker som om der ikke er den samme ånd over stedet som før. Jeg har selv kommet der fast en time pr. uge og været rigtig glad for mine oplevelser der. Så jeg håber da de vender tilbage til fordums storhed igen . 

Ok. Tak for svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 12 timer siden:

Er niveauet ved Gormsgade bedre ?

Skal nemlig et smut til KBH i næste uge og skulle gerne lige have en tur med den her type service også.. Så bare hvor jeg skal vælge af steder.. Gormsgade desværre aldrig ægte billeder men godt lide rummene lidt mere.. Ikke så nyt og moderne men man føler man kommer tilbage i tiden eller til et andet sted hvor man netop får en service man ikke oplever hos almindelige GP´ere.

Jeg har haft rigtigt gode oplevelser i Gormsgade - men også oplevelser under standard. Synes stedet svinger en del.

Og vær OBS på at de er begyndt altid at tilbyde usikker sex i Gormsgade. Af den grund kommer jeg der ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 3 minutter siden:

Og vær OBS på at de er begyndt altid at tilbyde usikker sex i Gormsgade. Af den grund kommer jeg der ikke mere.

Årh, gælder det ikke også DC? Da jeg spurgte til deep throat fik jeg at vide det var ekstra, ligesom anal og uden gummi ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Årh, gælder det ikke også DC? Da jeg spurgte til deep throat fik jeg at vide det var ekstra, ligesom anal og uden gummi ...

Muligvis. Jeg ved godt at nogle har rapporteret at de er blevet tilbudt usikker sex hos DC. Det er jeg dog aldrig blevet, så jeg kan ikke bekræfte det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 2 minutter siden:

Muligvis. Jeg ved godt at nogle har rapporteret at de er blevet tilbudt usikker sex hos DC. Det er jeg dog aldrig blevet, så jeg kan ikke bekræfte det :-)

Det er kommet op ved 2 af mine 3 sidste besøg (som er alle mine besøg på stedet i år). Forrige gang var efter blow-opvarmning, hvor pigen lå på alle fire ind over mig og jeg tog fat om min pik og lod den klaske mod hendes skridt/baller - så fik jeg spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 5 timer siden:

Muligvis. Jeg ved godt at nogle har rapporteret at de er blevet tilbudt usikker sex hos DC. Det er jeg dog aldrig blevet, så jeg kan ikke bekræfte det :-)

Det blev jeg sidste gang , og det er tre uger siden.:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havemand skrev, den 23/10/2016 at 11:35:

Jeg har haft rigtigt gode oplevelser i Gormsgade - men også oplevelser under standard. Synes stedet svinger en del.

Og vær OBS på at de er begyndt altid at tilbyde usikker sex i Gormsgade. Af den grund kommer jeg der ikke mere.

Begyndt? Det har du kunnet få lige sålænge der har været asiater der. Du skal bare spørge efter det.

Men at de tilbyder sex uden gummi er jo ikke noget problem hvis du kan finde ud af at putte et gummi på som os andre.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havemand skrev, den 23/10/2016 at 11:42:

Muligvis. Jeg ved godt at nogle har rapporteret at de er blevet tilbudt usikker sex hos DC. Det er jeg dog aldrig blevet, så jeg kan ikke bekræfte det :-)

Stortset alle pigerne hos DC tilbyder sex uden gummi, hvis du spørger efter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...