Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad pisser jer helt urimeligt af?

Recommended Posts

Guest 91tr
Lars Boca skrev, den 13/9/2016 at 22:44:

Når pizzamandens dankort maskine sjovt nok er ude af drift - igen 

Det er sjovt som teknologien altid svigter hos Pizzamanden, hos den billige frisør, hos bland selv slik manden, hos cykellappe manden... - Hvad har de dog til fælles?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
Goliath2.0 skrev, den 13/9/2016 at 21:53:

De gamle halv blinde sutter og sutinder ikke at forglemme, der ikke magter at komme ind i rundkørslen/ud på vejen med mindre der er mindst 1km til den nærmeste bil.

Det er ikke kun i rundkørsler. Den gennemsnitlige dansker skal af grunde jeg aldrig kommer til at forstå eller acceptere køre i ydre sporet helt oppe fra vejlefjordbroen, hvis de skal til venstre mod sjælland ved trekanten!!! Blink, dyt og en finger er hvad jeg har til dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 11 timer siden:

Det jo en herindefra så måske en der kan lide dig. :-)

Det Ida mener - er at det er dig der er ham Bjarne - og fordi du kan lide hende - sender du ikke hadebreve til hende ;-)

Faldt 10-øren nu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Det Ida mener - er at det er dig der er ham Bjarne - og fordi du kan lide hende - sender du ikke hadebreve til hende ;-)

Faldt 10-øren nu ?

Det var da noget af en beskyldning og komme med. Hvorfor sku jeg dog være ham ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 35 minutter siden:

Det var da noget af en beskyldning og komme med. Hvorfor sku jeg dog være ham ???

OK - forstår at du ikke kan lide at folk laver sjov med dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nihil skrev, den 14/9/2016 at 21:58:

`mennesker der hævder sig selv ved at nedgøre andre, mennesker der finder identitet i bare at opponere.

Det første kunne jeg ikke være mere enig i. 

Det sidste synes jeg er enormt vigtigt. Oppositionens  kunst bringer nytænkning frem, og kan ligefrem være et formål i sig selv. Kreative processer har det med at bringe det bedste resultat mæssigt, når opposition bringes ind på de rette tider.

Desuden er det ekstremt vigtigt ift. at undgå magtmisbrug, at vi altid opponerer og betvivler autoriteter :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
91tr skrev, for 4 timer siden:

Det er sjovt som teknologien altid svigter hos Pizzamanden, hos den billige frisør, hos bland selv slik manden, hos cykellappe manden... - Hvad har de dog til fælles?

Ja. Haha. Hudfarve og religion har de da med sikkerhed til fælles. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle religioner pisser mig af.

Religiøse prædikener og alt deres selvgode, selvoptaget og dogmatiske belæringer om hvordan vi bør leve vores liv, opføre os, deres moralisering og formaninger om hvordan vi skal være overfor hinanden, er så pissetrængende fremkaldende at jeg med glæde ville slippe den størst golden shower ud over enhver religions præsteskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det Ida mener - er at det er dig der er ham Bjarne - og fordi du kan lide hende - sender du ikke hadebreve til hende ;-)

Faldt 10-øren nu ?

Eh nu skal du ikke forvirre hende, selvfølgelig tror jeg ikke at hun er Bjarne :P 

StudineMILF skrev, 1 time siden:

Beklager hvis jeg ikke ser det sjove i beskyldninger :shock:

Milf jeg forsøgte bare klodset at flirte med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 10 minutter siden:

Eh nu skal du ikke forvirre hende, selvfølgelig tror jeg ikke at hun er Bjarne :P 

Milf jeg forsøgte bare klodset at flirte med dig. 

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Når  man endelig når frem til kassen og skal betale for sine varer og kassedamen starter : Må jeg få dit postnummer.. Samler du på guldmærker.. Skal du have Disney klistermærker... Arrrgh jeg magter det ikke! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 timer siden:

Ja. Haha. Hudfarve og religion har de da med sikkerhed til fælles. 

Ja...for i Jylland hos Bjarne, Kurt og Ole der får man altid alt på regning!?

Men ja...de har selvfølgelig også hudfarve og religion til fælles....med sikkerhed...

dohhh!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man har flere varer til salg på nettet og en køber ringer op på en dårlig mobilforbindelse, ikke kan udtale det han er interesseret i, ikke har læst annoncen, spørger om Viborg er langt fra København? - og så ellers gerne vil have den sidste pris :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@antichrist Derfor skrev jeg et simpelt bare i den sætning om at opponere. Jeg er helt enig i en opposition er essentiel, men om det er det eneste man dannes af, og ikke selv fremfører noget af værdi, ja så er det hult og intetsigende i min optik, uden noget konstruktivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Ja...for i Jylland hos Bjarne, Kurt og Ole der får man altid alt på regning!?

Men ja...de har selvfølgelig også hudfarve og religion til fælles....med sikkerhed...

dohhh!!

 

Kender du mange pizzaria i Jylland, hvor indehaveren hedder Bjarne, Kurt eller Ole?

Det må du jo gøre, siden at du kan svare så dumt. 

At vi jyder snyder alt hvad vi kan i skat og tjener mange sorte penge, det er 100% korrekt. 

Men min kommentar var til 91tr's indlæg. 

Så forhold dig til det. Du kan da næsten ikke mene at jeg har uret i min konklusion på 91tr's indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 11 timer siden:

Det er sjovt som teknologien altid svigter hos Pizzamanden, hos den billige frisør, hos bland selv slik manden, hos cykellappe manden... - Hvad har de dog til fælles?

Ønsker vel bare ikke sporbare penge. Min frisør har en vane med at glemme at slå ind på kassen og lægge pengene på hylden nedenunder.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, den 13/9/2016 at 19:37:

Sparkster 

Det der kunne også have pisset mig af.

 

Trinetease

Ja mini politibetjente er eddermame belastende. 

 

Det der virkelig kan gøre mig til en lille obstanasi 7 årig dreng, er når en eller anden idiot kører helt op i røven af mig på vejen. Jeg kører ikke langsomt, men heller ikke hasarderet, men når sådan en idiot er der kører jeg kun 15-20 km/t.

Træk håndbremsen!!! Det har jeg gjort flere gange - hæhæhæ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hohoho skrev, for 3 timer siden:

Når  man endelig når frem til kassen og skal betale for sine varer og kassedamen starter : Må jeg få dit postnummer.. Samler du på guldmærker.. Skal du have Disney klistermærker... Arrrgh jeg magter det ikke! 

Jeg spørger altid, om jeg må få deres telefonnummer. Hæhæhæ - jeg fik en gang et nummer af en sød tøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fisseslikkeren skrev, for 4 minutter siden:

Jeg spørger altid, om jeg må få deres telefonnummer. Hæhæhæ - jeg fik en gang et nummer af en sød tøs.

Kommer der en fortsættelse ?? ;-)  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
Onslow skrev, for 9 timer siden:

Folk, der skriver såkaldt sms-sprog i mails og på papir.

LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Bilister der ikke holder ind til siden når ambulancen kommer med lys og lyd !! og måske høre for høj musik el taler i telefon ? JP 

Redigeret af jp
maglede ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...