Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad pisser jer helt urimeligt af?

Recommended Posts

Guest Maii Love

Jeg hader virkelig dårlige billister.. Dem allesammen! Folk, der kører overfor rødt skulle tæves med en våd berlinger! Yderbanebaronen der tror at hans Toyota Aygo i venstre vognbane er bilernes svar på Clint Eastwood, og den typiske pædagogtype med knold i nakken, der ikke kan holde en stabil fart uden at hakke til bremsen bare der letter en fugl i det fjerne..

 

Og folk der kører 70 på landevejen... Don't even get me started!

 

Road rage? Naaaarj... Ikke sådan udpræget...

 

Nå ja, efter dårlige bilister, så kommer løgn, sladder og Bubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det pisser mig af når folk tror man tjener kassen som glædespige. Og nogen veninder forventer ligefrem man vil betale alt for dem. 

Eller bare folk som nasser og udnytter en.

Det pisser mig af når folk sviner i naturen, om det er dåser eller cigaret skød er lige meget. Æbleskrog er fint nok. Men det tager 1-5 år at nedbryde et cigaret skød. Det ikke iorden.

det pisser mig af når nogen spilder min tid.

eller når du overhaler en lastbil og mens du overhaler kommer der en som blinker vildt med lyset. Som om man kan trække ind i den lastbil. 

At det skal koste en formue at kører med offentligt transportmiddel 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Når jeg går tur med min Hund og står med Hundeposen parat og folk alligevel ikke undlader at 'huske' mig på at jeg skal samle op. 

Generelt pisser det mig urimeligt af når alm Danskere føler et behov for at lege mini- politi.

Den kender jeg også.....og pisser også mig af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
kanonkongen skrev, Lige nu:

Hej Maii

Sorry :lol::lol: 

Billedresultat for bubber
Ha en god aften.
KK

 

Jeg bryder mig meget lidt om Bubber! 

Jeg ligger og prøver på at udtale mig i pæne vendinger om hvor lidt jeg bryder mig om ham, men der kommer rigtig modbydelige ord ud af mine fingre og på skrift.. Enhver havnearbejder ville skjule sig under mutters skørt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, Lige nu:

Marqui. Dit mavesure gamle væsen, pointen med tråden er tydeligvis, at vi udemærket godt ved, at vores opførsel er helt urimelig. 
Så nej, selvfølgelig er det ikke sympatisk at jeg opfører mig sådan, tak for din mening, kunne fint leve uden. Det tror jeg vi er en del der kan ;) 

...jeg skal da ikke undlade at bemærke at specielt dine indlæg bliver printet ud og benyttet i det mindste rum i mit hus. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader sure kællinger :D:D og brun lakridskonfekt, ja og så lidt de idioter der køre i venstre spor, det er jo forbeholdt gulpladebiler, det burde alle vide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 2 minutter siden:

...jeg skal da ikke undlade at bemærke at specielt dine indlæg bliver printet ud og benyttet i det mindste rum i mit hus. ;)

God fornøjelse! Bliv endelig derude lidt. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

God fornøjelse! Bliv endelig derude lidt. :D

 

I betragtning af hvor magtpåliggende du synes det er, at gøre opmærksom på hvor fint du lever uden mine indlæg, synes din interesse for samme paradoksal :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 3 minutter siden:

I betragtning af hvor magtpåliggende du synes det er, at gøre opmærksom på hvor fint du lever uden mine indlæg, synes din interesse for samme paradoksal :D

Du citere, jeg svarer, god aften ;) 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 4 minutter siden:

ingenlunde tilfældet, men det er du sikkert klar over.

Du har ikke citeret samtlige af de indlæg jeg har skrevet i tråden so far? Ok så :lol: Anyway. Nat nat suresen, pas på mavesåret. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha der faktisk, rigtig mange ting, der virkelig kan pisse mig af.

Som Trine nævner, dem der absolut trodsman står med posen fremme, klar til at samle op efter Trofast, lige skal nævne at man skal samle op, uha jeg ligger altid lige på nippet til at tvære lorten ud i hovedet på idioten! 

I Trafikken, jamen der er så mange ting, på de danske veje, der kan sætte mit pis i kog. Hvorfor er der så mange med kørekort? Når det åbenlyst kun er mig der kan køre bil! Idioten der absolut, skal ligge i overhalingsbanen med 125,5. Jeg indrømmer jeg flipper skråt, han får både horn, det lange lys og fingeren. Folk der kører helt op i røven, af mig mens jeg er ved at overhale, jeg markere bremsen og stikker fingeren op i bagruden med det samme! Motorcyklisten der mener det ok, at kører mellem bilerne. Det rent held, jeg ikke har fået mast en endnu. Folk der bremser for gult i stedet for at rydde krydset.

Folk der vil rette på mig, eller kommentere min måde, at gøre tingene på, medmindre man betaler min løn, skal man ikke blande sig!

Og inden jeg får fyldt, hele tråden op med mit had til telefonen sælgere, folk der bruger falske billeder etc.  Så er noget af, det der pisser mig rigtig meget af, folk der ikke kan stave og formulere sig korrekt, misforstå mig ikke, jeg ved der noget der hedder ordblindhed, det ikke dem jeg har et piss of mod, næh det er journalisten der staver forkert, skolelæren der ikke kan formulere sig på korrekt dansk, folk der trods en fornuftig dannelse stadig tror hindbær staves himbær og håndklæde staves hångklæde uha uha...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

@Marqui afsporingens mester :) jeg overskred ikke mine beføjelser, kan opererer fuldkommen autonomt, ellers ville jeg være relativt impotent i min indsats. Men han blev noget hys og sladrerede til mor, som jeg så skulle argumentere urimeligheden overfor - indsatsen var i retrospekt ikke gevinsten værd, og urimeligheden var åbenlys hvilket senere ansporede mig til at lave denne tråd, som du så ivrigt (om end ikke produktivt) deltager i.

@Claesen Ja, telefon sælgere, der kan jeg også blive pisset af i en urimelig grad, hvilket egentligt er lidt synd, når Sofie bare gerne vil supplere SU'en ved at sælge mig et abonnement på Illustreret Videnskab.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 11 minutter siden:

@Marqui afsporingens mester :) jeg overskred ikke mine beføjelser, kan opererer fuldkommen autonomt, ellers ville jeg være relativt impotent i min indsats. Men han blev noget hys og sladrerede til mor, som jeg så skulle argumentere urimeligheden overfor - indsatsen var i retrospekt ikke gevinsten værd, og urimeligheden var åbenlys hvilket senere ansporede mig til at lave denne tråd, som du så ivrigt (om end ikke produktivt) deltager i.

@Claesen Ja, telefon sælgere, der kan jeg også pisset af i en urimelig grad, hvilket egentligt er lidt synd, når Sofie bare gerne vil supplere SU'en ved at sælge mig et abonnement på Illustreret Videnskab.

Ja gu er det synd for Sofie, mest synd er det vel, at hun ikke har lært, at acceptere og forstå et Nej, når hun 3rd gang jeg siger nej, stadig ikke fatter det, så får hun lov at høre en lastbil bakke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Maii Love skrev, for 7 timer siden:

Og folk der kører 70 på landevejen... Don't even get me started!

Ja de er bare de værste.

...og så dem der ikke kan finde ud af at holde afstand og som konstant ligger 3-4 meter bag en på landevejen. Hvad fanden foregår der i knolden på disse fjolser?....RAAAAAGEE!!! :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bing skrev, for 7 timer siden:

Jeg hader sure kællinger :D:D og brun lakridskonfekt, ja og så lidt de idioter der køre i venstre spor, det er jo forbeholdt gulpladebiler, det burde alle vide ;)

Brun Lakridskonfekt er også bare det Værste! 

Og gadesælgere..... Shit jeg er træt af at blive stalket op og ned af strøget i vild panik med voldsomt insisterende horder af unge som vil have penge til alt mellem himmel og jord...

Redigeret af Trinetease
Manglede lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk der ikke kan finde ud af at holde til højre på motorvejen.

Folk der ringer og starter samtalen med: "Øh....hvad hedder det nu......", 

Spaghetti der klumper sammen!

Rundstykker der er skåret helt vild skævt.......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Butch skrev, for 1 minut siden:

Rundstykker der er skåret helt vild skævt.......

Eller endnu værre: folk der ikke kan skære en ost helt ude fra kanten, så der kommer høje kanter...arrrgh!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 1 minut siden:

Eller endnu værre: folk der ikke kan skære en ost helt ude fra kanten, så der kommer høje kanter...arrrgh!

 

Enig........og nu vi er i gang, så tager vi dem med der bruger kniven de lige har smurt med, til at tage marmelade med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, for 10 timer siden:

vel også en form for mini politibetjent at sænke farten til 15-20km/t ... hvorfor ikke bare kører ind til siden og lade vedkommende komme forbi?

Nu er trådstarters præmis vel, at vi svarer på hvad der pisser os af og får os til at opføre os irrationelt. Det er i hvertfald det jeg har svaret på, og har jo netop skrevet at det får mig til at opføre mig barnligt .

Men som svar til dig. Det kan man ikke altid. Desuden kører jeg ikke urimeligt langsomt eller rigidt efter hastighedsgrænser. At køre for tæt på en forankørende er dybt uansvarligt.

Hvad med at du selv fortalte hvad der pisser dig af - sådan som trådstarter har tænkt det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Ridefodens rakkerknægte, i enhver form, det være sig, små grønne mænd der burde havde været skolelære/skoleinspektør, trigger happye bødeudskrivere, der altid har drømt om at blive parkeringsvagt med målebånd.

Folk som ser jeg på parkeringsvagter, der jo blot passer deres lavt lønnede arbejde.

Lars Boca skrev, for 11 timer siden:

Tabere, der ikke holder til højre på motorvejen. Grrr

Folk, som kategorisere deres medborgere som tabere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Ridefodens rakkerknægte, i enhver form, det være sig, små grønne mænd der burde havde været skolelære/skoleinspektør, trigger happye bødeudskrivere, der altid har drømt om at blive parkeringsvagt med målebånd.

Folk som ser jeg på parkeringsvagter, der jo blot passer deres lavt lønnede arbejde.

Lars Boca skrev, for 11 timer siden:

Tabere, der ikke holder til højre på motorvejen. Grrr

Folk, som kategorisere deres medborgere som tabere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Ridefodens rakkerknægte, i enhver form, det være sig, små grønne mænd der burde havde været skolelære/skoleinspektør, trigger happye bødeudskrivere, der altid har drømt om at blive parkeringsvagt med målebånd.

Folk som ser jeg på parkeringsvagter, der jo blot passer deres lavt lønnede arbejde.

Lars Boca skrev, for 11 timer siden:

Tabere, der ikke holder til højre på motorvejen. Grrr

Folk, som kategorisere deres medborgere som tabere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...