Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad pisser jer helt urimeligt af?

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 31 minutter siden:

DSB og Banedanmark - Nøj de kan få mig til at blive usaglig ( næsten )...... Skidtet er dyrt og virker ikke.

Jeg kunne ikke være mere enig. Og jeg kører tog som leve vej :)

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 17 minutter siden:

Når man sover for længe. Og skal give kage som straf. :oops::) Og ja at. Man glemmer ting, man skulle ha købt. Ren Tycho Brahes dag. 

:D der er en grund til at jeg har adskillelige alarmer aktiveret, med forskellig ringene!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, den 22/9/2016 at 14:18:

Post Danmarks sløvhed og inkompetance.

Får mig altid op i det røde felt...

De prøver at skjule det ved nu at kalde sig Post Nord.... det er bare ikke lykkedes så godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
gerog skrev, for 8 timer siden:

De prøver at skjule det ved nu at kalde sig Post Nord.... det er bare ikke lykkedes så godt

Hahahaha Gerog - Det er SÅ rigtigt. Man venter stadig i evigheder på sin post :-) 

Tak for at give mig et dejligt grine anfald inden jeg overhovedet var rigtigt vågen :-) Dejlig start på Søndagen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i denne weekend været til familiefest. Det betyder en tur til Jylland fra Sjælland. Hvad der pisser mig helt utroligt af, er folk der helt ukritisk trækker ud, så man må op og stå på bremsen. Kunne godt tænke mig at købe en gammel smadrekasse og køre turen igen, denne gang uden at bremse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg har i denne weekend været til familiefest. Det betyder en tur til Jylland fra Sjælland. Hvad der pisser mig helt utroligt af, er folk der helt ukritisk trækker ud, så man må op og stå på bremsen.

Jeg har lige kørt turen fra Sjælland til Jylland - så var der en, der absolut ville forbi, selvom der lå biler foran mig, jeg ville give plads til at trække ud i overhalingsbanen, så de ikke blev fanget bag en langsomtkørende - derfor trak jeg ind til højre ved først givne lejlighed og der umiddelbart ikke var flere jeg  ville overhale - men tror I så idioten kunne finde ud af at træde på speederen og komme væk, inden jeg ikke kunne vente længere og blev nødt til at trække ud lige foran ham, for ikke at blive fanget bag en ny langsomtkørende - det blev han så igen sur lidt sur over - og senere blev han så selv liggende i overhalingsbanen, selvom der var rigeligt plads til at trække ind til højre.

Min erfaring er altså at dem, der vil have at alle andre bilister skal trække ind til højre - det er dem der ikke selv gør det! - og som absolut skal ligge sig i den blinde vinkel eller på siden af en, så man ikke kan trække ud i overhalingsbanen, når man når frem til næste langsomtkørende - så de er sådan set selv skyld i at jeg ikke holder helt så meget til højre som jeg burde og at jeg af og til bare slår blinkeren til og trækker langsomt ud, så de må lidt op på bremsen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har lige kørt turen fra Sjælland til Jylland - så var der en der absolut ville forbi, selvom der lå biler foran mig, jeg ville give plads til at trække ud i overhalingsbanen, så de ikke blev fanget bag en langsomtkørende - derfor trak jeg ind til højre ved først givne lejlighed og der umiddelbart ikke var flere jeg  ville overhale - men tror I så idioten kunne finde ud af at træde på speederen og komme væk, inden jeg igen blev nødt til at trække ud lige foran ham, for ikke at blive fanget bag en ny langsomtkørende - det blev han så igen sur lidt sur over - og senere blev han så selv liggende i overhalingsbanen, selvom der var rigeligt plads til at trække ind til højre.

Min erfaring er altså at dem, der vil have at alle andre bilister skal trække ind til højre - det er dem der ikke selv gør det! - og som absolut skal ligge sig i den blinde vinkel eller på siden af en, så man ikke kan trække ud i overhalingsbanen, når man når frem til næste langsomtkørende - så de er sådan set selv skyld i at jeg ikke holder helt så meget til højre som jeg burde og at jeg af og til bare slår blinkeren til og trækker langsomt ud, så de må lidt op på bremsen ;-)

Haha :D der kører mange idioter rundt...jeg går ud fra at det var på motorvejen.

Jeg prøvede engang at der var en i overhalingsbanen med 112 km/t derude og ingen andre biler i miles omkreds. Jeg gjorde opmærksom på mig selv da jeg da mente at han burde trække ind til højre men det skete ikke, så jeg var nødt til at overhale indenom...så gav han igen af samme skuffe... så tænkte jeg at det var bedst at komme væk i en fart !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, den 22. sep. 2016 at 15:08:

Jeg kunne ikke være mere enig. Og jeg kører tog som leve vej :)

De holder da mere end de lover. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 19 timer siden:

Haha :D der kører mange idioter rundt...jeg går ud fra at det var på motorvejen.

Jeg prøvede engang at der var en i overhalingsbanen med 112 km/t derude og ingen andre biler i miles omkreds. Jeg gjorde opmærksom på mig selv da jeg da mente at han burde trække ind til højre men det skete ikke, så jeg var nødt til at overhale indenom...så gav han igen af samme skuffe... så tænkte jeg at det var bedst at komme væk i en fart !

Trafik er noget underligt noget, alle der kører langsommere end mig er idioter og dem der kører hurtigere er galninge. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini

noget der pisser mig helt vildt urimeligt af er mediernes, og især EB's, måde at "hylde" kriminelle mennesker og glemme alt om deres gerninger

 

feks. når en eller anden ligegyldig rocker dør og skal begraves

så skal vi da lige se ruten som alle mc'erne kørte, vi skal høre hvor mange hundrede der var i kirken og iih de kom fra nær og fjern fra tyskland, holland og klapmigirøven, og sådan ser den storslåede gravsten ud, og nøj hvor er det bare fantastisk

hvad rager det mig? hvad rager det os?

hvorfor skal det have livedækning som var det et royalt bryllup eller præsidentvalg? hvorfor skal han forherliges som et idol eller en rollemodel?

hvad med dem han har smadret til ukendelighed da han var ude og hente en fiktiv gæld? hvad med dem der er døde under hans hånd? hvad med alle dem han har ødelagt livet for? de blev glemt da der skulle laves kendisagtige artikler og livestream for en død rocker

 

ja det er en urimelig afpisning for jeg kan bare holde mig for øjnene når jeg går forbi avisernes spisesedler. Jeg kan melde mig ud af internettet. Jeg kan gemme mig under en dyne. Så ser jeg ikke noget fra en eller anden ussel kriminels begravelse

eller jeg kan pisse min harme ud her.... Done!

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BetaMini skrev, for 46 minutter siden:

noget der pisser mig helt vildt urimeligt af er mediernes, og især EB's, måde at "hylde" kriminelle mennesker og glemme alt om deres gerninger

 

feks. når en eller anden ligegyldig rocker dør og skal begraves

så skal vi da lige se ruten som alle mc'erne kørte, vi skal høre hvor mange hundrede der var i kirken og iih de kom fra nær og fjern fra tyskland, holland og klapmigirøven, og sådan ser den storslåede gravsten ud, og nøj hvor er det bare fantastisk

hvad rager det mig? hvad rager det os?

hvorfor skal det have livedækning som var det et royalt bryllup eller præsidentvalg? hvorfor skal han forherliges som et idol eller en rollemodel?

hvad med dem han har smadret til ukendelighed da han var ude og hente en fiktiv gæld? hvad med dem der er døde under hans hånd? hvad med alle dem han har ødelagt livet for? de blev glemt da der skulle laves kendisagtige artikler og livestream for en død rocker

 

ja det er en urimelig afpisning for jeg kan bare holde mig for øjnene når jeg går forbi avisernes spisesedler. Jeg kan melde mig ud af internettet. Jeg kan gemme mig under en dyne. Så ser jeg ikke noget fra en eller anden ussel kriminels begravelse

eller jeg kan pisse min harme ud her.... Done!

 

 

 

 

 

Lige den der er IKKE urimeligt at blive pissed off af. Jeg forstår slet ikke hvordan vi som samfund kan tillade at kriminelle hyldes på den måde istedet for at bure dem inde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når folk herinde kommer med efterlysninger på piger, uden overhovedet at have kigget på annonce siderne selv!  

Nogen gange tænker jeg, om de overhovedet selv kan finde ud af at binde deres snørebånd :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget der pisser mig af eller retter sagt er tæt på at give mig hjerneblødning hver gang, det er når folk der køber stort ind i supermarkedet ikke pakker deres ting ned i indkøbsposen efter det er scannet ind.

De er irriterende når de bare står der ved Dankortterminalen og flagrer, uden at tænke "skulle jeg mon lige pakke mine varer ned, så der ikke bliver kaos ved kassebåndet...".

Og det er jo altid personen med fire skrige unger, der skal have flere pakker havregryn og cornflakes, massevis af liter mælk og bunkevis af slikposer som skaber dette kaos.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Lige den der er IKKE urimeligt at blive pissed off af. Jeg forstår slet ikke hvordan vi som samfund kan tillade at kriminelle hyldes på den måde istedet for at bure dem inde. 

Jønke og Sandberg holder foredrag på skoler....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

personer der har pisse travlt med at sladre om hvad andre laver, og måske har lavet....kort og godt bagsnakkeri. :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Overvægtige personer, der rådgiver om motion, kost og vægttab :roll:

Nu er jeg overvægtig. Og jeg ved faktisk rigtig meget om motion, kost og vægttab.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk der har travlt med at fortælle andre hvordan de skal leve.... ex-rygere og sportsnørder er de værste..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 40 minutter siden:

Nu er jeg overvægtig. Og jeg ved faktisk rigtig meget om motion, kost og vægttab.:-D

Haha, er det på baggrund af al din viden, at du er kommet frem til det ikke kan betale sig at dyrke motion og gå på slankekur? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 6 timer siden:

Noget der pisser mig af eller retter sagt er tæt på at give mig hjerneblødning hver gang, det er når folk der køber stort ind i supermarkedet ikke pakker deres ting ned i indkøbsposen efter det er scannet ind.

De er irriterende når de bare står der ved Dankortterminalen og flagrer, uden at tænke "skulle jeg mon lige pakke mine varer ned, så der ikke bliver kaos ved kassebåndet...".

Og det er jo altid personen med fire skrige unger, der skal have flere pakker havregryn og cornflakes, massevis af liter mælk og bunkevis af slikposer som skaber dette kaos.

 

Det bliver vel ikke bedre af at ekspedienten, ikke skifter side men bare kører alt lortet ind på samme side af bordet, så det bliver blandet sammen og mast :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 timer siden:

Haha, er det på baggrund af al din viden, at du er kommet frem til det ikke kan betale sig at dyrke motion og gå på slankekur? :D

Det koster blod, sved og tårer... Så er det nemmere at spise alt det usunde, det smager godt :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Det koster blod, sved og tårer... Så er det nemmere at spise alt det usunde, det smager godt :P 

Hvordan kan det være nemmere, konstant at rende rundt med f.eks. 20 kilo for meget? - Der er ligesom noet a et forstår :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...