Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad pisser jer helt urimeligt af?

Recommended Posts

Danske Nanna skrev, for 10 minutter siden:

 

 

I to snakker da heeeelt forbi hinanden.. Tihi, hvor er i søde :lol:

Jep, og jeg kom bare med et indspark til tråden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
StudineMILF skrev, for 8 minutter siden:

Jep, og jeg kom bare med et indspark til tråden :lol:

Og så kom der en drillepind forbi :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Tror bare jeg gav dig et svar på tiltale og ja tror denne kommentar til mig var en afsporing af tråden så skulle vi ikke bare lukke den her ? :rolleyes:

Svar på tiltale?? Jeg spurgte pænt og ordentligt, hvad det urimelige er i at du bliver pisset af, af pikspillere. Fordi det for mig virker helt rimeligt at blive pisset af, over pikspillere.

Så jeg var nysgerrig, på hvad du mener er det urimelige i at det pisser dig af.

Der er ingen afsporing her. Det er helt inden for trådens emne.

Men du kan, eller vil ikke svare, så vi må jo lade det stå hen i det uvisse.

Danske Nanna skrev, for 2 minutter siden:

I to snakker da heeeelt forbi hinanden.. Tihi, hvor er i søde :lol:

Ja, men hvordan kan jeg forklare mit spørgsmål mere tydeligt? :?:

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 10 minutter siden:

Svar på tiltale?? Jeg spurgte pænt og ordentligt, hvad det urimelige er i at du bliver pisset af, af pikspillere. Fordi det for mig virker helt rimeligt at blive pisset af, over pikspillere.

Så jeg var nysgerrig, på hvad du mener er det urimelige i at det pisser dig af.

Der er ingen afsporing her. Det er helt inden for trådens emne.

Men du kan, eller vil ikke svare, så vi må jo lade det stå hen i det uvisse.

Ja, men hvordan kan jeg forklare mit spørgsmål mere tydeligt? :?:

KF.

Jeg har da forklaret at det pisser mig HELT URIMELIGT AF :-D

Nevermind KF vi blir nok aldrig perleveninder vi 2 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
KF skrev, for 10 minutter siden:

Ja, men hvordan kan jeg forklare mit spørgsmål mere tydeligt? :?:

KF.

Lad det ligge.. Studinen ser vist ikke grammatikken og komikken og det er ikke sjovt når ikke alle er med :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg har da forklaret at det pisser mig HELT URIMELIGT AF :-D

Jeg giver op. Du misforstår mit spørgsmål fuldstændigt.

StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Nevermind KF vi blir nok aldrig perleveninder vi 2 :P

Forhåbentlig ikke, for det ville kræve en operation for mit vedkommende, som jeg ikke har lyst til.

Men jeg har da intet imod hverken dig, eller dine indlæg.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget der pisser mig urimeligt af....Jo, at høre på småbørnsforældres jamren over at de er SÅÅÅ stressede og ingen tid har tilovers til børnene og kan ikke forstå at lille Lasse altid laver ballade i skolen....hvorefter de parkerer Audi stationcar'en foran deres 3-4 millions-villa, efter at have været på den årlige charterferie sydpå i 14 dage.

Jeg ser fuldstændig rødt når forældre går mere op i at have hvad naboen har eller kusinen har af materielle goder, end at gå op i at have så meget tid sammen med deres egne børn i deres opvækst som muligt. Hvis de skruede lidt ned for blusset og nøjedes med det nødvendige her i livet, så havde de masser af tid med børnene og masser af tid tilovers til dem selv. Men nej, man SKAL da have det nyeste modetøj at gå i - man SKAL da også have nye fliser i indkørslen fordi de gamle er blevet skjoldet og grimme at se på - man SKAL selvfølgelig også have designermøbler, fordi ens hjem skal ligne noget fra et Bo Bedre katalog....Egoistiske materialistiske røvhuller, er hvad jeg mener om sådanne forældre - og de får det at vide når jeg hører på deres klagesang.

Behøver jeg at sige at jeg ikke er venner med ret mange af den slags?

Hvorfor pisset urimeligt af?

Fordi jeg ikke selv har børn...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver, måske urimeligt, pisset fuldstændigt af af billister der ikke kan finde ud af at bruge deres blinklys. Det ville fremme både sikkerhed og flow i trafikken, hvis man bruger blinklyset til at vise, hvad man har tænkt sig at gøre lige om lidt, så dem bagved kan reagere på det.

Der er stadig folk der ikke blinker når de trækker ud og ind på en motorvej, eller når de køre ud af en rundkørsel. Især det sidste, når de på den måde stopper den indgående trafik, fordi man tror de fortsætter rundt, og så drejer de bare lige så nonchalant ud -og der havde så ikke været grund til at stoppe den indgående kø. Kødhoveder! 

Man ser det også hele tiden i højre- og venstre svingbaner, mange blinker ikke før de allerede er ude i drejebanen eller først når de faktisk drejer -og så kan det jo være ligegyldigt. Det er som om nogen ikke forstår, at blinklyset er til for at vise hvad man har til hensigt at gøre og ikke hvad man gør. Det ville fremme trafikken og sikkerheden gevaldigt, hvis folk ikke var så enfoldige. "Det rager sgu ikke nogen hvor jeg skal hen" -Nej røvhul, men det ville være rart at vide, at når du pludselig bremser foran, så er det fordi du lige om lidt har tænkt dig at dreje. Blink FØR du bremser, hvor svært kan det være at vise lidt hensyn.  GRRRR. 

Ja OK, det er så min lille kæphest :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eastwood skrev, for 2 timer siden:

eller når de køre ud af en rundkørsel. Især det sidste, når de på den måde stopper den indgående trafik, fordi man tror de fortsætter rundt,

Nu er jeg en af dem, der næsten konsekvent ikke blinker i en rundkørsel, da jeg synes det er vigtigere at komme hurtigt igennem og holde øje med de andre bilister, end at sidde og fægte med blinklyset, som alligevel knapt når at blinke, hvis man er heldig at få det slået til - istedet kører jeg igennem rundkørslen på en sådan måde, at folk ikke burde kunne mistolke mine hensigter om, hvornår jeg vil ud :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Nu er jeg en af dem, der næsten konsekvent ikke blinker i en rundkørsel, da jeg synes det er vigtigere at komme hurtigt igennem og holde øje med de andre bilister, end at sidde og fægte med blinklyset, som alligevel knapt når at blinke, hvis man er heldig at få det slået til - istedet kører jeg igennem rundkørslen på en sådan måde, at folk ikke burde kunne mistolke mine hensigter om, hvornår jeg vil ud :-P

1 gear og speederen i bund ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

1 gear og speederen i bund ?

Nærmere 2. gear og en hånd øverst på rattet, så folk kan se hvilken vej jeg drejer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Nærmere 2. gear og en hånd øverst på rattet, så folk kan se hvilken vej jeg drejer ;-)

Jeg giver nu Eastwood ret, det glider meget bedre når man viser af med blinklyset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, hvad skal man bruge det til? Det er jo rent tidsspilde og koster opmærksomhed - kør rundt foruden, når du skal videre og kør ind mod midten, når du skal ud, så du kan komme hurtigere ud og give plads til at dem, der vil ind ved den tilkørsel, du er på vej forbi, kan begynde at køre ind og dem der er på vej ind , der hvor du vil ud, også tydeliget kan aflæse dine hensigter og begynde at køre ind, fremfor at forlade sig på et blinklys, der måske blinker/måske ikke/om overhovedet - jo, hvis man kører ekstremt langsomt og blokerer trafikken er det da en hjælp, at man kan se her kommer en turist, der skal nå at læse vejskiltene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jamen, hvad skal man bruge det til? Det er jo rent tidsspilde og koster opmærksomhed - kør rundt foruden, når du skal videre og kør ind mod midten, når du skal ud, så du kan komme hurtigere ud og give plads til at dem, der vil ind ved den tilkørsel, du er på vej forbi, kan begynde at køre ind og dem der er på vej ind , der hvor du vil ud, også tydeliget kan aflæse dine hensigter og begynde at køre ind, fremfor at forlade sig på et blinklys, der måske blinker/måske ikke/om overhovedet - jo, hvis man kører ekstremt langsomt og blokerer trafikken er det da en hjælp, at man kan se her kommer en turist, der skal nå at læse vejskiltene ;-)

ud ind, ud ind... hvis du ikke blinker af, så er jeg jo nødt til at sætte farten meget ned når jeg nærmer mig rundkørslen...hvis du bliver af i god tid, så kan jeg suse ind i rundkørslen og komme videre :P 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

hvis du bliver af i god tid, så kan jeg suse ind i rundkørslen og komme videre :P 

Tvivler på du kan se igennem de dødsensfarlige gravhøje/jordbunker, der af en eller anden mærkelig grund altid ligger midt i rundkørslerne - man skulle jo tro, de kunne finde et andet sted at deponere overflødigt overskudsjord :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Tvivler på du kan se igennem de dødsensfarlige gravhøje/jordbunker, der af en eller anden mærkelig grund altid ligger midt i rundkørslerne - man skulle jo tro, de kunne finde et andet sted at deponere overflødigt overskudsjord :roll:

Hvis du nu blinker af når du er ud for vejen INDEN du skal ud, så er det rigeligt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du nu blinker af når du er ud for vejen INDEN du skal ud, så er det rigeligt :D 

Jamen igen, jeg er så lynhurtig, at du ikke alligevel ikke, når at se om jeg blinker eller ej 8-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jamen igen, jeg er så lynhurtig, at du ikke alligevel ikke, når at se om jeg blinker eller ej 8-)

Nå, jamen så kører vi jo nok ind i hinanden en dag...måske med dig i julemands kostume ?! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hader uopdragende unger og deres forældre der ikke så meget som blinker med øjnene nær ungerne højlydt bøvser, prutter, smasker ved bordet når de er gæst i en hjem og når ungerne er 10 år +. :angry:

Flexliner og løse hunde hvor ejeren tror at alle elsker deres 4 benet ven. Mine hunde er i kort line tæt på min venstre side og ingen andre steder i gadebilledet som klart indikere at de ikke er social og ikke skal lege med deres . Jeg gøre dem opmærksom på at de skal få hunden til sig hvorefter jeg ofte bliver oplyst om at deres hund ikke gør noget. Derved svare jeg DET GØR MINE. Så er stemningen lagt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 19 minutter siden:

Nå, jamen så kører vi jo nok ind i hinanden en dag...måske med dig i julemands kostume ?! :D 

Har du også en kane? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Nej desværre ikke

Det er ellers praktisk, sådan med Rudolf med den røde tud til at advare om at her kommer jeg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det pisser mig urimligt meget af, at se der er så mange på denne streg, der har en indre drøm, om at være selvhævndene "politimand" med sine egne regler!

Hvis det er så besværligt at køre bil....tag toget, så er der plads til os, andre perfekte bilister :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Det pisser mig urimligt meget af, at se der er så mange på denne streg, der har en indre drøm, om at være selvhævndene "politimand" med sine egne regler!

Er du løbet tør for sprinklervædske ? :roll:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eastwood skrev, for 16 timer siden:

eller når de køre ud af en rundkørsel. Især det sidste, når de på den måde stopper den indgående trafik, fordi man tror de fortsætter rundt, og så drejer de bare lige så nonchalant ud -og der havde så ikke været grund til at stoppe den indgående kø.

Clint,

problemet opstår, fordi danske rundkørsler generelt er alt for små.

Færdselsloven siger, at du først må blinke, når du er ud for midten af den foregående sidevej (gælder også rundkørsler), og derfor når der sjældent at komme mere end et enkelt lille blink, før man er på vej ud af snurre rundt helvedet.

Vi har desværre også kun ganske få rundkørsler, hvor de, der skal af første gang til højre, bliver ledt helt uden om rundkørslen, mens dette er endog meget udbredt i udlandet, specielt Frankrig brillerer hermed.

Men det undrer mig egentlig ikke, dansk trafikpolitik går jo i sin korthed ud på at få trafikken til at gå mere eller mindre i stå, for husk, farten dræber - eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...