Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad pisser jer helt urimeligt af?

Recommended Posts

Goliath2.0 skrev, for 4 timer siden:

Det er lovligt nok at gøre det, kender en der har taget motorcykel kørekort for ikke så længe siden. At det så er fuldstændig hjernedødt, at det rent faktisk er lovligt, det er en anden snak :) 

Punkt nr 2. Når jeg er ved at skide i bukserne af forskrækkelse, fordi der kommer en eller andet klovn, med 150km/t på sin bambus raket der larmer helt ekstremt, 20cm fra mit sidevindue.

Det tyder fedt ikk ;-) loud cans saves lifes..

Del dette indlæg


Link til indlæg
pocketmoney skrev, for 48 minutter siden:

Det tyder fedt ikk ;-) loud cans saves lifes..

Ihh jo, det lyder ca ligeså godt, som når Brian på 18 tager i Thansen og finder den største brøle potte, han kan komme i nærheden af. :roll:

Redigeret af Goliath2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg

At køre bag en gammel diesel bil, enten stinker de som død og helvede eller også vælter der sort røg ud af udstødningen. Diesel skulle forbydes!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 5 timer siden:

Det er lovligt nok at gøre det, kender en der har taget motorcykel kørekort for ikke så længe siden. At det så er fuldstændig hjernedødt, at det rent faktisk er lovligt, det er en anden snak :) 

Punkt nr 2. Når jeg er ved at skide i bukserne af forskrækkelse, fordi der kommer en eller andet klovn, med 150km/t på sin bambus raket der larmer helt 

Goliath2.0 skrev, for 27 minutter siden:

At køre bag en gammel diesel bil, enten stinker de som død og helvede eller også vælter der sort røg ud af udstødningen. Diesel skulle forbydes!

Men trækket topchippet stor dieselmotor er altså ikke at kimse af .og lyden igen når filteret er fjernet det er altså også fedt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk der ikke kan finde ud af at dreje på et rat og derfor svinger i en blød bue ind over hajtænderne i den modsatte kørebane, når de skal dreje....... grrrrrrr de skulle have SÅ mange klip hele banden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 3 minutter siden:

Folk der ikke kan finde ud af at dreje på et rat og derfor svinger i en blød bue ind over hajtænderne i den modsatte kørebane, når de skal dreje....... grrrrrrr de skulle have SÅ mange klip hele banden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avvss den sved den laver jeg tit :-( har aldrig rigtigt tænkt over det ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 21 timer siden:

Og så i øvrigt også s-togs passagerer (uden cykler) der partout vil ind at stå i cykelvognen ... De har ellers 5-7 andre døre at vælge.

Det jo nok fordi det er dem der gerne vil ind i stille kupéen.
Af en eller anden årsag så er stille kupéen ved siden af cykel kupéen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 32 minutter siden:

Det jo nok fordi det er dem der gerne vil ind i stille kupéen.
Af en eller anden årsag så er stille kupéen ved siden af cykel kupéen...

Nogle bliver nu stående i cykelkupeen.

Og heldigvis er der også nu en større cykelkupe midt i toget....også der tramper folk ind og står!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Telefonsælgere der mener at have ret til at forstyrre mig flere gange om ugen for at sælge forsikringer osv pisser mig virkelig af. Jeg tager konsekvent ikke anonyme opkald, medmindre der farer en djævel i mig og jeg giver staklen en ordentlig skideballe.

 

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Dr X skrev, 1 time siden:

Telefonsælgere der mener at have ret til at forstyrre mig flere gange om ugen for at sælge forsikringer osv pisser mig virkelig af. Jeg tager konsekvent ikke anonyme opkald, medmindre der farer en djævel i mig og jeg giver staklen en ordentlig skideballe.

 

mvh Dr X

En dag du har overskud til det, så ta imod opkaldet, virk RIGTIG interesseret, stil en masse spørgsmål, få så meget info ud af manden som du kan, og lige mens han har det bedst og tror han har solgt varen. Så siger du "nårh jo for resten, har ingen interesse" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg forsøgte at sælge en lettere brugt trailer sidst de ringede fra Berlingske... han lagde på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 50 minutter siden:

Jeg forsøgte at sælge en lettere brugt trailer sidst de ringede fra Berlingske... han lagde på :) 

Måske man bare bør forstå, at handel med varer er grundlaget for al velstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vores kære stalker, som har tonsvis af navne samt e-mailadresser han bombarderer mig med idag. Tænk og have sådan et sølle liv at man skal genere andre fordi man ikke selv har det godt.  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 8 minutter siden:

Vores kære stalker, som har tonsvis af navne samt e-mailadresser han bombarderer mig med idag. Tænk og have sådan et sølle liv at man skal genere andre fordi man ikke selv har det godt.  :shock:

Han skriver til alle andre end mig? :( Hvad er der galt med mig hva? Sådan en spasser, han kan da også bare rende mig så..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, Lige nu:

Han skriver til alle andre end mig? :( Hvad er der galt med mig hva? Sådan en spasser, han kan da også bare rende mig så..

 

Det jo en herindefra så måske en der kan lide dig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Det må du sku lige forklare nærmere :shock:

4 øre, og så er der ikke flere.. næste gang falder X-øren ;-)

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

a, Folk der overhaler igennem Bredgade.

b, Kvinder på cykel der overhaler hele køen når man holder for rødt, parkere foran alle, og giver sig til at glo på sin IPhone, så man skal råbe af hende når der bliver grønt.

c, Folk der siger "jeg skal ha' xxxx" og ikke "Jeg vil gerne bede om xxx" ved bageren

d, Betal selv kasser!!! nough said!

e, taxachauførrer!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...