Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad pisser jer helt urimeligt af?

Recommended Posts

Lars Boca skrev, for 11 timer siden:

Tabere, der ikke holder til højre på motorvejen. Grrr

Det gør de nok ikke pga. de endnu større tabere, der altid ligger i overhalingssporet og ikke afpasser hastigheden, så dem i højresporet også kan komme ud i overhalingssporet og undgå at blive klemt bag lastbiler og campingsvogne :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Claesen skrev, for 12 timer siden:

Motorcyklisten der mener det ok, at kører mellem bilerne. Det rent held, jeg ikke har fået mast en endnu.

Noget der pisser mig af er selvretfærdigelse, dobbeltmorale og ikke mindst folk der tror de kender reglerne (eller færdselsloven for den sags skyld) uden det er tilfældet :D
Det er lovligt at overhale inden for samme vognbane for MC såvel som bil mv. Og har i øvrigt været det i årtier. dansken er bare for opsatte på at tro på noget de har hørt, frem for selv at læse op på sagerne i form af konkrete data. Mest brugte argument er efterfølgende at en vis person med en vis uddannelse har sagt det. Jeps, det gør det bare ikke mere sandfærdigt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Og gadesælgere..... Shit jeg er træt af at blive stalket op og ned af strøget i vild panik med voldsomt insisterende horder af unge som vil have penge til alt mellem himmel og jord...

Jeg troede kun det var mig, der var en magnet for disse irriterende tobenet hæmorider, man kun lige akkurat kan slippe af med, hvis man går helt ude i siden langs butikkerne samtidig med man kigger ned i jorden for ikke at skabe øjenkontakt til disse blodigler....

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 6 minutter siden:

Jeg troede kun det var mig, der var en magnet for disse irriterende tobenet hæmorider, man kun lige akkurat kan slippe af med, hvis man går helt ude i siden langs butikkerne samtidig med man kigger ned i jorden for ikke at skabe øjenkontakt til disse blodigler....

Mørke solbriller! Det hjælper! Og hvis man kan slippe af sted med det, er det også en instant repellent at sige at man er under 18 :D jeg er i den alder hvor jeg siger det, de tror ikke på det, men ved at det stadig er uhøfligt at stille spørgsmålstegn ved det :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk, der bruger badeshorts i svømmehallen, da det især er dem der ikke tager badetøjet af, når de vasker sig og går ind i svømmehallen med badeshortsene fulde af lort og sæbe - de få lige en fuck-finger med kondom på et vist sted :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 35 minutter siden:

Mørke solbriller! Det hjælper! Og hvis man kan slippe af sted med det, er det også en instant repellent at sige at man er under 18 :D jeg er i den alder hvor jeg siger det, de tror ikke på det, men ved at det stadig er uhøfligt at stille spørgsmålstegn ved det :D 

Jeg siger bare jeg er medlem - så stopper samtalen der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 52 minutter siden:

Noget der pisser mig af er selvretfærdigelse, dobbeltmorale og ikke mindst folk der tror de kender reglerne (eller færdselsloven for den sags skyld) uden det er tilfældet :D
Det er lovligt at overhale inden for samme vognbane for MC såvel som bil mv. Og har i øvrigt været det i årtier. dansken er bare for opsatte på at tro på noget de har hørt, frem for selv at læse op på sagerne i form af konkrete data. Mest brugte argument er efterfølgende at en vis person med en vis uddannelse har sagt det. Jeps, det gør det bare ikke mere sandfærdigt :P

Brede vognbaner så?

Mennesker der tror, at hajtænder betyder fodgængerovergang....og selvretfærdigt traver lige ud foran en ventende bil!

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

McQueen 

Betyder hajtænder ikke at man skal holde tilbage for al tværgående trafik?

Men den selvretfærdige adfærd kan også pisse mig af. Synes man ser den meget oftere hos cyklister. Der er aldrig en cyklist der lader en bil komme ud, mens bilister ofte er langt mere hjælpsomme overfor cyklister 

Redigeret af antichrist

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, for 37 minutter siden:

McQueen 

Betyder hajtænder ikke at man skal holde tilbage for al tværgående trafik?

Men den selvretfærdige adfærd kan også pisse mig af. Synes man ser den meget oftere hos cyklister. Der er aldrig en cyklist der lader en bil komme ud, mens bilister ofte er langt mere hjælpsomme overfor cyklister 

Nej...det er kun for kørende trafik på vejbanen.

Gående må krydse (fortovet er jo ophørt), når der ingen biler er.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Brede vognbaner så?

Mennesker der tror, at hajtænder betyder fodgængerovergang....og selvretfærdigt traver lige ud foran en ventende bil!

 

Det er lovligt nok at gøre det, kender en der har taget motorcykel kørekort for ikke så længe siden. At det så er fuldstændig hjernedødt, at det rent faktisk er lovligt, det er en anden snak :) 

Punkt nr 2. Når jeg er ved at skide i bukserne af forskrækkelse, fordi der kommer en eller andet klovn, med 150km/t på sin bambus raket der larmer helt ekstremt, 20cm fra mit sidevindue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Brede vognbaner så?

Mennesker der tror, at hajtænder betyder fodgængerovergang....og selvretfærdigt traver lige ud foran en ventende bil!

 

Alt efter hvor i landet man er, så er der fint plads mange steder hvis ellers trafikanterne gad arbejde lidt sammen. Det betyder at billister (og i øvrigt alle andre inklusiv mc-ister) rent faktisk orientere sig konstant, og derved opdager biler såvel som MCer der gerne vil forbi, og trækker til højre hvis forsvarligt på vognbanen.

En overhaling skal jo foregå på fornuftig vis, uanset om der er tale om køkørsel eller normal trafik. Desværre er der ufatteligt mange der ikke har forstået ordet sammenarbejde og hensyns-tagen i trafikken. Uanset køretøj i øvrigt. (færdselsloven siger i øvrigt man ikke må være til unødig gene i trafikken)
Bedre endnu når "Bent Betjent" absolut skal ud i midten på motorvejen når der er kø så motorcyklen ikke kan komme lovligt forbi. Fordi når han skal sidde i kø, så skal alle andre jo også. Sørgeligt sind mange mennesker har.

Vi skal passe på hinanden ALLE SAMMEN i trafikken, sker bare desværre sjældent. Jeg er i øvrigt fodgænger, cyklist, MCist, Billist og til tider lastvognschauffør. Er ikke nogen engel, men heller ikke til fare for andre i trafikken. Manglende orientering og afstand er nogle af de største syndere.

Undskyld afsporingen.

-----

Kunder der tror konceptet "kunden er kongen" er gældende uanset hvad. AHHHHH hvor det kan pisse mig af. nej kære kunde, kunden har kun ret, NÅR KUNDEN HAR RET.
God service går ikke ud på konsekvent at føje sig bare fordi "du" siger det er sådan.....
Den må GPerne da os være enige i :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, for 19 timer siden:

Når kunder hænger over mig og tjekker om jeg nu også gør det ordentligt. Specielt når de siger "husk nu lige ..." og "nu strammer du den godt"

Er du GP'er? :D

Sorry, kunne ikke lade være :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 timer siden:

Mørke solbriller! Det hjælper! Og hvis man kan slippe af sted med det, er det også en instant repellent at sige at man er under 18 :D jeg er i den alder hvor jeg siger det, de tror ikke på det, men ved at det stadig er uhøfligt at stille spørgsmålstegn ved det :D 

Bare det ikke er indendørs, så flipper Trådstarter bare ud :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går op i limningen når jeg / andre bliver behandlet urimeligt uretfærdigt af enhver art ! Har sagt op 3 gange for ting jeg ikke kunne med !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 4 timer siden:

Noget der pisser mig af er selvretfærdigelse, dobbeltmorale og ikke mindst folk der tror de kender reglerne (eller færdselsloven for den sags skyld) uden det er tilfældet :D
Det er lovligt at overhale inden for samme vognbane for MC såvel som bil mv. Og har i øvrigt været det i årtier. dansken er bare for opsatte på at tro på noget de har hørt, frem for selv at læse op på sagerne i form af konkrete data. Mest brugte argument er efterfølgende at en vis person med en vis uddannelse har sagt det. Jeps, det gør det bare ikke mere sandfærdigt :P

Ork jamen tag ikke fejl, jeg kender skam godt færdselsloven,  dels så har jeg brugt det meste af min arbejdstid på de danske og tyske veje, og dels så har jeg en 4-5 forskellige kørekort heriblandt kørekort til MC.

Men nu snakker vi om ting der pisser os af, og det pisser så altså mig af når en tumpe på en motorcykel kører mellem os andre der holder i kø, ikke mindst fordi der er så pisse farligt, der jo altid en eller anden der midt i køen ligeskal skifte vognbane og hvem ligger så der? 

Nå men tilbage til emnet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bilister der holder til højre 600m eller mere fra indsnævringer (fra 3 til 2 eller 2 til 1 vognbane) og endnu værre de selvbestaltede politi'er, der så forsøger at blokere for forbikørsel i venstre bane (ofte idiotiske lastbilchauffører)... De har helt misforstået trafikreglerne!

Og så i øvrigt også s-togs passagerer (uden cykler) der partout vil ind at stå i cykelvognen ... De har ellers 5-7 andre døre at vælge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At lastvogne overhaler hvor der er tilladt 130 kg og så op af bakken så der ligger 30 biler bag ham og til vad nytte !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
jp skrev, Lige nu:

At lastvogne overhaler hvor der er tilladt 130 kg og så op af bakken så der ligger 30 biler bag ham og til vad nytte !!

130kg
Der er da ik adgang for meget andet end cykler så :P:D

Lidt humor er der vel os plads til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 1 minut siden:

130kg
Der er da ik adgang for meget andet end cykler så :P:D

Lidt humor er der vel os plads til ;) 

Tak skønt JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I alle henseender, personer som viser at de ikke viser at de kender deres ret og pligter - og yderliger forstærket hvis de viser nidkærhed frem for storsind

I trafikken - og i livet som helhed.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
McQueen skrev, for 58 minutter siden:

Bilister der holder til højre 600m eller mere fra indsnævringer (fra 3 til 2 eller 2 til 1 vognbane) og endnu værre de selvbestaltede politi'er, der så forsøger at blokere for forbikørsel i venstre bane (ofte idiotiske lastbilchauffører)... De har helt misforstået trafikreglerne!

Og så i øvrigt også s-togs passagerer (uden cykler) der partout vil ind at stå i cykelvognen ... De har ellers 5-7 andre døre at vælge.

Jaaaaa!! Det med Cykel kupeen pisser faktisk også mig af næsten dagligt. Plus hårdt opbremsende S-togs førere.... Man bliver kastet rundt med cykel i et tog som tydeligvis er mindst 10 vogne for lille - passagermængden taget i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Bear skrev, for 1 time siden:

Bare det ikke er indendørs, så flipper Trådstarter bare ud :D

Jeg tror helt ærligt ikke jeg ville fokusere på solbrillerne i Frk. @Ida sunshine tilfælde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Hänsynslösa cyklister (i Stocholm) - de som varken respekterar trafikljus eller övergångsställen.     För att inte tala om de medelålders män i trikåer på racercyklar som tror att cykelbanan i city är Vueltan, och inte ger ett skit för vare sig gamla eller barn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 13/9/2016 at 19:09:

En situation jeg oplevede på en opgave fornyligt, fik mig til at tænke;

Hvad pisser jer grænseløst af, hvor i inderst inde godt ved det er jer der er en sjat hysteriske? 

Jeg ligger naturligvis ud. Folk der har solbriller på indendørs hvor der ikke umiddelbart er nogen god grund til at have solbriller på. Jeg havde en opgave i en virksomhed hvor der var en del unge mænd ansat (de er billige i drift, og det var et start-up). En af disse unge mænd, havde konsekvent nogle meget mørke solbriller på, af den slags der ligger på den dumme side af 3.000. Jeg spørger ham ganske venligt om han lider af en form for lysfølsomhed, det gør han ikke, jeg spørger om han har tømmermænd, det har han ikke, jeg spørger ham hvorfor fanden han så står inde på et kontor uden direkte sollys med solbriller på... Det havde han et smart-i-en-fart svar på, og min konklusion var at jeg tog dem fra ham, med aftalen om at han kunne hente dem på mit kontor når han skulle hjem... det skabte lidt mere ballade end det egentligt var værd, og det var en fuldkommen urimelig reaktion fra min side.

Hvorfor pisser det mig af? jeg bruger øjenkontakt til at vurdere mange ting i et andet menneske, blandt andet om personen har forstået evt. instrukser. Når jeg ikke kan se folk i øjne, føler jeg at de forsøger at skjule noget, og jeg mener at det at holde øjn kontakt med den man snakker med er et spørgsmål om almindelig respekt og god opførsel. Det er som negle imod en tavle når en person har solbriller på indendørs... og det er helt urimeligt af mig!

 

Ida sunshine skrev, for 21 timer siden:

Det hader jeg også når mine kunder gør :D 

 

Ha ha ha den var sgu den bedste :-):-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...