Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvad pisser jer helt urimeligt af?

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan kan det være nemmere, konstant at rende rundt med f.eks. 20 kilo for meget? - Der er ligesom noet a et forstår :roll:

Det kræver vel ikke den store indsats at spise :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Men kontra at løbe 1 time ?! :shock:

det kommer igen an på om der er en lækker kvinde, der løber foran én eller ej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 9 minutter siden:

det kommer igen an på om der er en lækker kvinde, der løber foran én eller ej :D

Hvis det ikke munder ud i noget, så kan det jo være lige meget...  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 8 minutter siden:

det kommer igen an på om der er en lækker kvinde, der løber foran én eller ej :D

Og har man tabt 20 kilo - så er det kvinderne der løber efter en :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 23 timer siden:

Jønke og Sandberg holder foredrag på skoler....

Ja, det er altså frygteligt at de kan få lov at se unge mennesker. Og blive rolle modeller. Jeg fatter det ikke, og det gør mig vred.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen

Folk, der ikke har empati og derfor ikke kan sætte sig ind i andres situation. 

Det har før været fremme at der desværre findes mange psykopater i toppen af samfundet. Jeg synes det er virkelig sørgeligt at vi ikke gør noget ved det. :(

Redigeret af solkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
solkongen skrev, for 27 minutter siden:

Folk, der ikke har empati og derfor ikke kan sætte sig ind i andres situation. 

Det har før været fremme at der desværre findes mange psykopater i toppen af samfundet. Jeg synes det er virkelig sørgeligt at vi ikke gør noget ved det. :(

Det pisser mig TOTAL af, når nogen har så lidt empati, at de mener at folk med en anden politisk holdning er psykopater

Ja bare det at nogle personer har så lidt empati at de skal generalisere for at mærke at de selv er til

Der skulle gerne være plads til os alle - RIGTIG GOD WEEKEND

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk der indsamler kapsler fra mælkekartoner o.lign. til genbrug, når ca. halvdelen af det plastic der anvendes til det stadig sidder på kartonen - vil man virkelig være fanatisk genbruger - så skal man helt undgå kartonerne med plastickapsler og kun tage kartonerne med den gode gammeldags klem og luk, hvormed det også er nemmere at få de sidste dråber ud ;-)

Og man kan bare bruge en alm. tøjklemme, hvis man vil have dem lukket lidt bedre :-P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 16 timer siden:

Folk, der ikke har empati og derfor ikke kan sætte sig ind i andres situation. 

Det har før været fremme at der desværre findes mange psykopater i toppen af samfundet. Jeg synes det er virkelig sørgeligt at vi ikke gør noget ved det. :(

Hahaha.... Toppen af samfundet er psykopater og bunden er normale..... ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hahaha.... Toppen af samfundet er psykopater og bunden er normale..... ???

Læs mit indlæg igen klaphat! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 2 minutter siden:

Læs mit indlæg igen klaphat! 

Det gjorde jeg så. Med samme resultat. I dine øjne gør det åbenbart mig til en klaphat. 

Med den holdning du lægger for dagen ovenstående, ser jeg helst en vis distance mellem du og jeg, og tager derfor betegnelsen klaphat som en kompliment. Og takker ærbødigst. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
tvr skrev, for 14 minutter siden:

Det gjorde jeg så. Med samme resultat. I dine øjne gør det åbenbart mig til en klaphat. 

Med den holdning du lægger for dagen ovenstående, ser jeg helst en vis distance mellem du og jeg, og tager derfor betegnelsen klaphat som en kompliment. Og takker ærbødigst. :)

Ja du kan vel læse går jeg ud fra.

Jeg skrev "mange". Det betyder ikke alle og grunden til at jeg fremhævede dem i toppen er,  at de kan gør mere skade end dem i bunden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 15 minutter siden:

Ja du kan vel læse går jeg ud fra.

Jeg skrev "mange". Det betyder ikke alle og grunden til at jeg fremhævede dem i toppen er,  at de kan gør mere skade end dem i bunden. 

Tjah, om de kan gøre mere skade kommer vel an på så meget. Dem i bunden er mere tilbøjelige til at bruge våben og vold. Indvandrerbander og rockere..... fedt med generaliseringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
holstebronx skrev, den ‎21‎-‎10‎-‎2016 at 18:21:

Det koster blod, sved og tårer... Så er det nemmere at spise alt det usunde, det smager godt :P 

yep...når man møder nogle der ude at løbe, og kan se på dem at de virkelig har det hårdt...men de forsætter bare, ganske imponerende det varmer helt om hjertet at de har et mål med deres kamp...og så er det dem der griner af dem, fuldstændig usmagelig...disse typer pisser mig virkelig af :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd jeg bruger tid på inden en aftale og som så viser sig at være useriøse samt og sidde og vente et privat/diskret sted, og kun få henvendelser fra mænd der vil snakke, stalkere og useriøse sjæle. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 27 minutter siden:

Mænd jeg bruger tid på inden en aftale og som så viser sig at være useriøse samt og sidde og vente et privat/diskret sted, og kun få henvendelser fra mænd der vil snakke, stalkere og useriøse sjæle. :-(

Hvad urimeligt er der ved det? :-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Er du seriøs ? :-D

Ja?

Hvad urimeligt er der ved, at du bliver pisset af over useriøse pikspillere?. Det virker da helt rimeligt at blive pisset af over det.

Tråden handler om hvad der pisser os "helt urimeligt af".  Hvad pisser jer grænseløst af, hvor i inderst inde godt ved det er jer der er en sjat hysteriske? 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 10 minutter siden:

Ja?

Hvad urimeligt er der ved, at du bliver pisset af over useriøse pikspillere?. Det virker da helt rimeligt at blive pisset af over det.

Tråden handler om hvad der pisser os "helt urimeligt af".  Hvad pisser jer grænseløst af, hvor i inderst inde godt ved det er jer der er en sjat hysteriske? 

KF.

Jep kære KF. Det pisser mig helt urimeligt af det jeg skrev OG ? Har jeg ikke ret til min egen mening og mit eget indlæg i denne tråd ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Jep kære KF. Det pisser mig helt urimeligt af det jeg skrev OG ? Har jeg ikke ret til min egen mening og mit eget indlæg i denne tråd ? :P

Rolig nu.. Jeg spurgte hvad det urimelige er ved at det pisser dig af? For mig at se virker det da helt rimeligt at blive pisset af over pikspillere.

Det kunne du jo bare svare på, i stedet for at få en spontan blodprop :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 10 minutter siden:

Rolig nu.. Jeg spurgte hvad det urimelige er ved at det pisser dig af? For mig at se virker det da helt rimeligt at blive pisset af over pikspillere.

Det kunne du jo bare svare på, i stedet for at få en spontan blodprop :P

KF.

Tror bare jeg gav dig et svar på tiltale og ja tror denne kommentar til mig var en afsporing af tråden så skulle vi ikke bare lukke den her ? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
StudineMILF skrev, for 12 minutter siden:

Jep kære KF. Det pisser mig helt urimeligt af det jeg skrev OG ? Har jeg ikke ret til min egen mening og mit eget indlæg i denne tråd ? :P

 

KF skrev, for 9 minutter siden:

Rolig nu.. Jeg spurgte hvad det urimelige er ved at det pisser dig af? For mig at se virker det da helt rimeligt at blive pisset af over pikspillere.

Det kunne du jo bare svare på, i stedet for at få en spontan blodprop :P

KF.

 

I to snakker da heeeelt forbi hinanden.. Tihi, hvor er i søde :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...